Help - Search - Members - Calendar
Full Version: FORD FIESTA !
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
Pages: 1, 2
dragos74296
Oameni buni , am sa va povestesc cum inca mai astept eu masina sa apara . Dupa cum spuneam acum cateva zile , ca masina mea - fiesta 1,4tdci comfort - trebuie sa ajunga pe data 26 aprilie, cand eu platisem avansul pe 12 aprilie ; iata ca nu a venit inca. Am fost dus de nas intr-un hal cum nu am mai patit pana acuma. Cand am sunat pe 26 sa aflu de masina , mi sa spus de la "Tester Iasi" ca abia acuma se face vama si sunt multe dosare si mai intarzie 2 zile ; sun peste doua zile (cand de fapt au spus ca suna ei) mi sa spus ca o sa am masina in curte pe data de 1 mai ; pe 1 mai sun tot eu (de fapt sotia mea) si i se spune ca banca HVB lesing a facut transferul de bani foarte tarziu pentru ca au avut vacanta 3 saptamani ; am mers la HVB leasing si ei au spus ca defapt nu au nici un motiv sa intarzie platile si ca Romcar nu a facut confirmarea platilor.
Deci am fost mintiti de Tester cu nerusinare .
Astazi am facut scandal (ca numai asa am aflat ca se poate rezolva) si am cerut o confirmare scrisa despre cand ajunge masina .
Cu greu a venit aceasta confirmare care spunea ca pe data de 5 mai pot sa ridic masina de la ei.
Acuma eu mai am o nelamurire : in contractul de leasing nu apare exact configuratia masinii , ci doar ford fiersta comfort 1,4 tdci , 68 cp ; dar masina dorita de mine mai contine si abs-ebd , radio CD , AC manual .
Sper sa nu vina doar varianta standard ca :bash:
Va urez mai mult noroc decat am eu.
Am sa revin dupa 5 mai (sper mai fericit)
Narcis44825
Eu astept de 10 saptamani.
Am platit avans pe 17 februarie.
Trebuia sa soseasca pe 28 aprilie dupa spusele lor (ghia 1.4 tdci + niste optionale).
Azi am aflat ca inca nu a plecat din Germania masina si ca nici nu e 100% ca e fabricata.

Mai Norocosule !!!
Carmen70027
Hehe inseamna ca eu sunt chiar norocoasa. La mine a fost in felul urmator. Miercuri m-am dus la reprezentanta si am spus ca o vreau, Vineri am platit avansul, iar luni le-am trimis copie dupa foaia de varsamant. In exact 2 sapt, adica luni, m-au sunat ca a venit masina. Marti am platit-o integral, iar joi seara (imi spusesera ca vor face tot posibilul sa mi-o dea vineri) m-au chemat sa o iau. E adevarat ca mai dureaza cateva zile si vama. 3 luni astepti in cazul in care vrei optionale. A mea era pachet cu optionale incluse si am asteptat atat pt ca o vroiam fabricatie 2006, caci cele 2005 erau pe stoc.
claudiu73432
eu cand am luat-o am platit avansul si mi-au spus ca in 2 sapt masina e in tara si o pot ridica cand o platesc integral. asa a si fost: am platit-o la o sapt jumate de la avans iar la 2 sapt am fost si am ridicat-o. si a trebuit sa astept 2 sapt pt ca era in primul val de face-lift-uri. si de atunci nici o problema........ band.gif
ciprian71550
Pt Carmen70027: zici ca ai atins 162 km/h cu 4 persoane in masina. Va mai auzeati intre voi din cauza zgomotului de la motor. A mea mi se pare prea zgomotoasa inca de la 3400 rot/min. Si inca ceva: de ce ai evitat modelul fabricat in 2005, daca erau aceleasi dotari si livrare rapida? Ai vreo informatie care mi-ar fi prins bine?
dragos74296: daca te consoleaza, nu esti deloc intr-o situatie singulara :evil:
dragos74296
Astazi a sosit masina mea ......se pare ca dealerul a respectat termenul de livrare dupa ce am cerut confirmare scrisa in urma reprosurilor facute.
Am plecat cat de repede am putut , m-am dus la OMV , ca era mai aproape , am pus 6 l de motorina (euro V - ca din asta era - mi se recomandase euro IV ), ca de atata mai aveam bani si am facut 22 km prin Iasi (plin de gropi).
Impresii: manevrabilitate foarte placuta ; motorul destul de zgomotos la ralanti - un tacanit metalic care dispare la prima accelerare ; demaraj bun in treapta a II a ; destul de puternica din punctul meu de vedere ; intradevar se aud pietricelele care se lovesc sub masina daca nu mergi pe asfalt curat , dar in rest , cu geamurile inchise , este foarte liniste in habitaclu , geamurile sunt atat termoizolante cat si fonoizolante ; calitate foarte buna a sunetului si radio CD-ului ; prin gropile prin care am trecut , nu mi-a dat senzatia ca suspensiile ar fi foarte rigide ; AC-ul nu este zgomotos .
Deocamdata sunt multumit!
Carmen70027
Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara incidente. Sa stii ca si eu sunt foarte multumita de masina cu exeptia problemei mele de la pornire. Acum la 1300 km este bestiala. Am inceput sa ma cam dau la ea si are niste rezultate exeptionale, cred ca imi place mai mult decat diesel-ul... inca o mai testez.
Ciprian, a mea e pe benzina iar 162 km/h am prins la 4200rpm. Nu era deloc zgomotoasa. Se aude urat cand o accelerezi brusc, insa daca mergi cu ea oarecum constant e destul de silentioasa. Am preferat 2006 pentru ca la un moment dat vreau sa o vand... si anul de fabricatie o sa conteze destul de mult.
Laurentiu_007
sincer sa fiu nu ma asteptam ca (aproare) toti sa aveti o parere asa de buna despre masina asta. pana acum o jumatate de ora ma gandeam la un opel corsa, insa acum vreau si eu fiesta. biggrin.gif
am insa o intrebare.a mers cineva cu un fusion?iar daca da, care ar fi diferentele intre cele doua. ma gandesc si la fusion pentru ca e ceva mai incapator, iar diferenta de pret nu e prea mare. e posibil ca fusion sa-l gasesc la un pret mai mic pentru ca nu prea se cauta.
Catalin105862
Am o Fiesta de aproape o luna (1600Km).

De cateva zile au inceput sa "cante greierasii prin spate" (sunete sacaitoare de genul unei sticle cu lichid care se balangane sau asemanator cu sunetul greierilor).

Cunoaste cineva vreun remediu?
Mihai104283
Sa-ti traiasca!
Vezi daca nu cumva ai deja la roata de rezerva care sa nu fie bine prins (cricul de exp). Mie imi face zgomot cateodata (la denivelari) plansa care acopera portbagajul (nu stiu cum se numeste), dar nu suna a sticla cu apa...
Mihai104283
Sa-ti traiasca!
Vezi daca nu cumva ai deja la roata de rezerva care sa nu fie bine prins (cricul de exp). Mie imi face zgomot cateodata (la denivelari) plansa care acopera portbagajul (nu stiu cum se numeste), dar nu suna a sticla cu apa...
Ionescu106778
Salutare!

Am un Ford Fiesta 1.4 TDCi din 2002. Intrebarea mea e simpla (desi poate penibila dar nu ma pricep). Vreau sa aflu codul vopselei. Pe CIV e trecut doar Rosu. Din cate stiu eu ar trebui sa fie ceva mai specific. Unde l-as putea gasi?
Ionescu106778
Vad ca nu mi-a raspuns nimeni.... sad.gif Ori am pus o intrebare prea tampita ori prea grea.... Dar chiar as vrea sa aflu..... Unde gasesc codul vopselei la un Ford Fiesta 1.4 TDCi din 2002? Pe CIV nu e trecut decat Rosu....
Bogdan104277
Mergi la o reprezentanta si intreaba-i.

Sau poti sa pierzi ceva timp si cauti ceea ce se numeste placuta de service unde vei gasi codul vopselei. In general aceasta placuta se afla prinsa cu nituri sau lipita in compartimentul motor, pe capota motorului. Numai sa stii sa-l recunosti. Daca nu mergi la un dealer ci la alt service apeleaza la un vopsitor sa-ti recunoasca codul vopselei.
Lucian55
Greierasii nu au remediu daca sunt in plasticaraie.
Si Fiesta mea are undeva in dreapta spate un greieras sacaitor.
Bogdan104277
Exista o solutie:

- muzica un pic mai tare... biggrin.gif

De obicei nu merita sa demontezi bucati masina sa elimini un greieras si apar alti 10 mai mici. :bash:
Lucian55
Eu ma refeream la o solotie reala beer.gif
Intr-adevar, dai muzica un pic mai tare si nu se mai aude.
cornel -stelus107889
apropos de greieras,vezi cum e prins cricul,strange surubul bine .Poate si plasticul de pe roata de rezerva sa nu fie fixat bine.Vreau sa va intreb si eu ceva blush.gif am un fiesta model 2002 tdci la care relantiul creste din cand in cand de la 750-800 rpm,la 1000-1100.Poate fi si de la motorina? Acum 3 saptamani am alimentat de la un peco de la marginea drumului si de atunci face asa.Am facut un plin cu efix de la rompetrol,si "crizele"s-au rarit.O fi si de la canicula?AJUTOOOR! blink.gif
Cristina108808
ajutati-ma si pe mine cu u sfat.am un fiesta nou,dar de vreo cateva zile am un scartait la haion ,ce ar putea fi?
Andrei108832
QUOTE(Cristina108808)
ajutati-ma si pe mine cu u sfat.am un fiesta nou,dar de vreo cateva zile am un scartait la haion ,ce ar putea fi?


Cristina , si eu am avut un scartitai la haion tot la o fiesta noua (mai 2007).

Trecand cu viteza peste sinele de tramvai s-au despreins niste plastice la haion care apoi faceau ca un greieras la fiecare zona de piatra cubica.

Daca si tu ai luat gropi tare sau sine de tramvai te sfatuiesc sa verifici prin simpla apasare zona de plastic de pe interiorul haionului care protejeaza motorasul stergatorului din spate.

Pun mai jos o poza cu zona despre care este vorba :

http://bayimg.com/nABafAAbA
Andrei108832
Alte sfaturi pentru scartait .

Am suant la service si toate fiestele au acesta problema cu greierasi din interior la usi si la haion.

O solutie practica este invelirea in izolier band a cuielor de primdere a usilor

Aveti exemplificat mai jos in poze "cuiele"

http://www.bayimg.com/NABaLaaBa
http://bayimg.com/nAbaiaAba
Lucian55
Mai tragem si un silicon la usi si am izolat masina biggrin.gif
cornel -stelus107889
vad ca nu se baga nimeni la problema cu turatia la relanti. beer.gif e posibil sa fie de la instalatia de freon?
Andrei108832
cornel -stelus107889 este stiut ca Fiesta dotata cu motor de 1.25 are problema cu turatia la relanti

Majoritatea au rezolvat-o din benzina si au OMV Carrera 100

altii

"Eu am avut fluctuatii de relanti la prima pornire din zi, dimineata. Am inceput sa pun benzina buna de la diversi producatori si cu unele marci mai fluctua, cu altele nu. In schimb, pe la 20000 km a inceput sa fluctueze urat relantiul cand era cald motorul si chiar sa se opreasca cateodata. M-a sfatuit cineva sa pun un flacon de Casite, curatator de injectoare. Dupa asta, nu a mai facut nici un fel de problema. Am facut intre timp revizia de 30000, la care am schimbat filtrele, dar nu si bujiile, pt ca ditamai service-ul Romcar nu le avea pe stoc ... La asa service, asa probleme..."

Mai multe pareri gasesti pe clubford.ro (trebuie sa iti faci cont ca sa accesezi discutiile , asta daca nu ai deja cont si raspuns la problema ta.
Cristina108808
Andrei,multumesc pentru sugestii.Am luat niste gropi cam tare noaptea,nu se vedeau.Am sa verific si sper sa rezolv cumva,ma enerveaza foarte tare.Sa auzim de bine !
candyman
sal.... m-am bagat si eu in discutie.... biggrin.gif ce parere aveti merita sa-mi iau un fiesta 2002? adica este o masina buna? are probleme deosebite sau.....???? blush.gif
Bogdan104277
Fluctuatiile de turatie pot fi de pa pornirea / oprirea compresorului de A/C, ceea ce este un lucru normal - calculatorul creste turatia pentru a asigura puterea necesara antrenarii compresorului.

Verifica daca ai A/C-ul pornit atunci cand se intampla asta, inainte sa mergi la service si sa platesti o groaza de bani pe diagnosticari si sa nu-ti gaseasca nimic. :bash: :bash:
Bogdan104277
O alta cauza de fluctuatie a relanti-ului poate fi si motorasul de reglare a turatiei de relanti.
dragos109219
iata un istoric pentru o fiesta tdci 1.4 , din mai 2006 :
-la doua saptamani am zgariat-o (m-am strecurat cu un pasat pe 4 m de drum) .......
- dupa alte doua saptamani un matiz a virat in fata mea ca sa intoarca si m-am infipt in el (matiz =aripa stanga fata botzita, fiesta =spoiler spart si far crapat in interior , partea exterioara foarte rezistenta a preluat tot socu si la transmis la capota care s-aindoit putin)- am asteptat 3 spatamani sa aduca faru si 2 zile reparatia.
- dupa doua luni au inceput scartaieli la plasticarai.
-in decembrie a fost revizia de 15k (700 ron) - toate filtrele +ulei
- in ian 2007 sotia a dat cu spatele intr-un clio ...a rezultat o mica botitura care o am si acum
- in februarie cand a nins tot sotia (putea sa mi se intample si mie - aveam cauciucuri de vara ) a derapat pe gheata si a intrat intr-o mazda 3 in care fiesta a avut numarul indoit iar mazda sa ales cu spoilerul spart destul de rau.
- din mai a inceput sa se auda ceva pe la motor
- in iunie a anceput sa se auda cam tare si am dus-o in service.
Am rugat pe cineva sa se uite la motor si au spus ca mai bine nu mai merg cu ea.A doua zi am primit un diagnostic : rulment alternator stricat, galerii injectoare largite, galeria de admisie instabila + alte maruntisuri.reparatia a durat o zi + 5 zile de steptare pana a venit alternatorul care nu era in stoc.

Parerea mea : Am fost si sunt multumit de fiesta deoarece din cei 22k km care ii am dupa un an si doua luni , 5k km au fost facuti pe drumuri forestiere (cel mai nasol a fost cel catre sarmisegetuza regia = drum de tafuri); in oras urc in fierare zi cate doua trei borduri ca sa parchez si eu pe unde gasesc loc ;mers in general in oras pe drumurile patriei mult injurate pline de cratere si denivelari ; mers extraurban cu 170km/h cu AC-ul deschis (asta inainde de a se strica alternatoru si restu`) ...de obicei merg cu 130km/h la 3000 de ture ; schimbat vieze la 2300rpm si depasiri pana la 4500 rpm.
De azi sunt cuminte ...adica nu mai fortez motoru`....ca nu se merita.
cornel -stelus107889
Multam pt sugestii,mi-am dat seama ca nu mai are freon,si nici ventilatorul nu-l mai pornesc,dar acum se manifesta altceva:la viteza de 50-60km/h o las pe liber si creste relantiul la 1000-1200,apoi calc ambreiajul si scade la 750.Tot circul asta dupa ce se incalzeste motorul(si bineinteles o vibratie fina in volan).Saptamana asta o duc la tester.Ciudate rau TDCI-urile astea!Multumesc inca o data pt rspunsuri.
Lucian55
Chestia asta m-a obsedat la absolut toate masinile care le-am condus la viata mea. Nu numai ford, ci si bmw,audi,mercedes,hyunday,opel etc.
Cand esti pe loc cu motorul cald relantiul sta ~ 800rpm, cand esti in mers si o lasi pe liber sta la ~1200. Oare de ce ?
cornel -stelus107889
QUOTE(Lucian55)
Chestia asta m-a obsedat la absolut toate masinile care le-am condus la viata mea. Nu numai ford, ci si bmw,audi,mercedes,hyunday,opel etc.
Cand esti pe loc cu motorul cald relantiul sta ~ 800rpm, cand esti in mers si o lasi pe liber sta la ~1200. Oare de ce ?
cornel -stelus107889
Am dus-o la tester,mi-a gasit defecte pe la pc-ul de bord, pe la senzorul de depresiune(?),pe la doi cilindri ,pe la doua injectoare,le-a sters din memorie,mai pe seara am repetat testul,si,pana la un punct(cand n-a mai vrut testerul sa mearga)n-a mai aratat nimic.Da' tot asa face.Ilmecanico s-a exprimat ca ar fi de la senzorul de la clapetele de admisie(TSP sau asa ceva ,funingine calamina sau contact imperfect).Luni9 iulie o duc la tester din nou.Sper sa o rezolv.Dup-aia o duc la exorcizare la preot.S-auzim de bine. :pray:
gabriela-nicoleta110673
:wave: buna, sunt nou intrata pe site.
vreau sa-mi achizitionez un Fiesta, de 1,4, 80 CP, benzina. luni mi se spune daca mi se aproba leasingul.
sper ca am facut o alegere buna. am studiat piata si la dotarile fiestei nu am gasit ceva mai ieftin.
spuneti-mi ceva despre costurile care apar pe parcurs ... revizii, etc.
Marius110726
Salutare,
Incerc de vreo luna de zile sa-mi cumpar o masina din Germania. Banii nu sunt foarte multi. Spuneti-mi si mie tipuri de motorizari si preturi (Germania) pentru un Ford Fiesta. Motorul sa fie unul mic (pana in 1.4). 10x
Marius110726
In ce pret se invarte un Ford Fiesta la mana a 2-a din Germania? Motoru sa nu fie mai mare de 1.4 si cu A/C. Ma gandesc la penultimul Fiesta cel din 2003 am impresia.
sha_ro83729
fiesta 1.4 tdci
la 37k KM - a cedat discul de ambreiaj => 2300 Ron schimbare :heart:

daca va hotarati sa luati o masina in leasing, evitati colina motors...

* Dupa o reparatie in urma unei lovituri in spate haionul, a inceput sa nu se mai inchida !
Am mers la colina, l-au rezolvat in urmatorul fel : acum se inchide dar nu se mai deschide smile.gif)

* Am pierdut cheia si mi-au schimbat-o, odata cu cheia au trebuit schimbate si toate incuietorile, de la contact pana la haion
-in urma actiunii mi-au rupt manerul de la usa din stanga si acum e lipit pe undeva pe la mijloc ( inca astept sa vina unul nou)
- la 2 sapt dupa schimbare a inceput sa nu mai funtioneze cheia, 3 din 10 incercari nu pornea motorul ( masina nu recunostea cheia), am fost la colina si sfatul unui mecanic a fost sa incerc pana porneste, distractia sa terminat cand nu a mai mers de loc si mi-au schimbat cheia din nou..

*Dupa ce mi-am luat masina de acolo de la o revizie acasa am observat puncte de sudura pe geamul din dreapta fata...avand in vedere ca am observat abia acasa imi e imposibil sa dau vina pe ei sau sa fiu sigur ca sigur e de acolo...

*In urma unei reparatii la spoilerul din fata, banda neagra de cauciuc de sub spoiler nu a fost bine prinsa, ii rupsesera suportii de prindere dintr-o parte si atarna, farul de ceata din dreapta am observat ca nu merge si cand m-am uitat nu avea firele montate

*In ziua in care asteptam sa imi iau masina de la revizie a intrat la colina un arab care mai avea un pic si exploda de nervi. Avea o amenda pentru viteza, primita prin posta, si amenda era din perioada in care el lasase masina in service. Amenda era pentru 140 km/h pe DN undeva dupa Ploiesti
dragos109219
continui istoria,

pe 7 sept 2007 am facut sesizare ca in masina miroase a motorina, am dus-o la service si au constatat ca un furtun de retur al motorinei este spart , urmand sa faca comanda pentru a fi inlocuit.
a trecut o luna....doua....furtunul nu mai venea (timp in care am mers asa cu ea cu motorina curgand) , in a treia luna de asteptare a venit momenul reviziei de 30000 ; la revizie ( se intampla pe 5 dec) s-a constatat ca se pierde motorina si de la injectoare si ca trebuiesc inlocuite , masina ramanand blocata la service.
Ei si.....de atunci astept si astazi ,facand sarbatorile fara masina , sunand in fiecare saptamana ca sa fiu amanat pe o alta (la un moment dat venise furtunul) . Ultima oara am sunat la relatii cu clientii (ford Bucuresti) de unde mi s-a spus ca s-a facut comanda si urmeaza sa vina peste o saptamana.... a trecut si saptamana respectiva........si uite asa ma las de ford si de fiesta tdci 1.4.
dragos109219
Am asteptat doua luni niste injectoare , dar surpriza: Cica, dupa ce au montat injectoarele a aparut un zgomot la un cilindru si ca trebuie inlocuit...atunci am spus ca vreau o confirmare scrisa si oficiala la rezolvara problemei. A mai trecut doua zile dupa care am fost si am vorbit cu toti directorii Testergroup ...si bine inteles nu am rezolvat nimic.....in timpul asta am aflat ceva mai multe despre cilindrul cu problema.....deci s-a constatat ca o bucatica de metal s-a rupt si asta acondus la distrugerea motorului practic pentru ca trebuie schimbata si chiuloasa.
Deci asta inseamna ca o sa stau inca o luna sau doua sau....fara masina. Nu am avut nici o problema cu masina pana cand nu am intrat in service cu ea, de la prima revizie am avut numai probleme , sunt convins ca toate problemele au aparut datorita service-ului defectuos.
Si ......nu am mai postat aici despre o alta problema care e mai veche , si anume ca acum 6 luni am avut un furtun de retur spart.... care a venit dupa 3 luni (timp in care am putut merge cu masina asa... cu motorina curgand)
Sunt hotarat ....daca nu rezolva problema OPC-ul atunci va trebui sa-i dau in judecata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.