Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tuning pe GTI4 1,8T sau masina noua?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
Pages: 1, 2
bogdan47077
pot sa fiu eu ala care zice ceva nou si invers??
Golf 5 GTI+ tuning?
nu poate fi chiar asa mic fata de Golf IV...
pana la urma ce ai hotarat??
f1anatic
QUOTE(G e o r g e)
eu chiar nu stiu masina cu caracteristici mai bune blink.gif si la banii astia !


Asta DA

QUOTE(G e o r g e)
totul se rezuma la cum sunt pusii caii pe asfalt . subaru face asta impecabil. adica pierderi de putere datorate transmisiei mici .


Asta NU. Un Subaru, AUDI si orice alta masina AWD pierde 20-25% din puterea motorului prin transmisie. Asta nu e cazul Subaru ci cazul tuturor masinilor cu tractiune integrala permanenta AWD. Asta o potzi compara negativ cu masini cu tractiune RWD sau FWD unde pierderile sint mici...de ordinul a 10%. AWD are si avantajele ei dar dezavantaje gen consum ridicat si pierdere de putere. Totusi un Subaru AWD gen Legacy GT are un consum extraordinar - zic eu dupa ce am facut consumul din pix...din plin ochi in plin ochi - dat fiind AWD-ul. Ca M-3-ul este atit de iute... excellent...dar pune AWD pe un M3 si sa vedem noi cu cit juma de secunda pe putzin este mai incet.

In priviintza unor intreceri de acceleratzie...cu AWD-ul sperii si un Corvette...pe primii 10 de metri. Dupa care ai pus-o ! Pierderile sint mai mari...ala are tractziune he's gone. Ma rog...daca cumva ploua...sau ninge...Hi Hi Hi !
G e o r g e
pai la 210 ponei cati are foresterul face suta in 6.3 are viteza maxima 226km/h si reprize de speriat.

cum naiba? ca mai e si suv pe deasupra. sunt berline care aspira la asemenea performante la puteri asemanatoare .
f1anatic
Pai ce spui tu George nu are nici o legatura cu ce spun eu. Sau poate. Daca Subaru ar face o masina cu 2 usi coupe si tractiune pe spate RWD, cu motoarele de STi...atunci BMW M3 ar fi mai incet. Oh...wait a minute...Subaru face o masina AWD cu 4 usi care este deja mai iute ca un BMW M3... biggrin.gif biggrin.gif bicycle.gif
Iulian HondaFan
Ok, Legacy-ul e un best buy... am mai spus.

AWD de la Subaru este f. bun, poate putin mai bun poate putin mai prost decat quattro... dar la pretul respectiv 30-35K $ Subaru bate orice la performante.

pierderile de putere sunt mai mari prin AWD dar cel putin la 0-30-40km/h Subaru nu are rival la motoare cu puteri pana la 300CP. practic insa intereseaza mai mult demarajul de 50-120km/h unde faci majoritatea depasirilor. Acolo Acura TL sau BMW 330i stau mai bine.

cat priveste consumul... oricum, dat fiind avantajele AWD iarna, se merita sa accepti 1-3l% consum mai mare cu atat mai mult cu cat ai mai multe zile cu zapada, gheata, etc... pe carosabil. aici la mine asta e 2-3 saptamani pe an cu totul, nu f. mult dar destul sa te afecteze. de aceea pare ca ma hotarasc pentru AWD.

inca ma uit serios la cele 2 Acure si astept sa vad daca va apare ceva AWD la sedane si de la Honda...

George, ziceai ceva de alt sistem AWD japonez care ar fi mai bun decat cel al Subaru... la ce te refereai?
f1anatic
La noi la primul fulg ies astia cu sarea si cu plugurile. Dar nu stiu cum se face ca in fiecare iarna sint 1-2 furtuni care ii prinde nepregatitzi in ciuda amenintzarilor primite de la NWS/NOAA cu macar 1 saptamina inainte. Spre exemplu furtuna de la mijlocul lui Ianuarie anul curent. A fost jale in Chicago dar stiam de ea de luni. Ninsoarea a venit de-abia vineri ... 4 zile mai tirziu. Insa plugurile au venit pe strada la mine de-abia Luni...dupa ce s-a oprit din nins.
DragosS
OFF-Topic:Pai este normal pe undeva.Daca era furtuna,deci ningea foarte tare,plugurile ar fi muncit degeaba.Oricum ce curatau ele se depunea la loc in jumatate de ora.
G e o r g e
Ma refeream la sistemul de pe : GT-R34 biggrin.gif
bogdan47077
QUOTE(f1anatic)
La noi la primul fulg ies astia cu sarea si cu plugurile. Dar nu stiu cum se face ca in fiecare iarna sint 1-2 furtuni care ii prinde nepregatitzi in ciuda amenintzarilor primite de la NWS/NOAA cu macar 1 saptamina inainte. Spre exemplu furtuna de la mijlocul lui Ianuarie anul curent. A fost jale in Chicago dar stiam de ea de luni. Ninsoarea a venit de-abia vineri ... 4 zile mai tirziu. Insa plugurile au venit pe strada la mine de-abia Luni...dupa ce s-a oprit din nins.

daca la voi e asa..la noi mereu vine iarna (de parca ar veni mereu diferit rau) pe nepregatite!! si atunci toti indienii cu Merc sau Bmw (unii chiar au 4matic...oare stiu ce face) merg cu Taxiul sau cu ML, X5 altuia!!
HalbaSus
Eu m-am gandit sa ma mut in california sau ceva loc unde nu e iarna niciodata ca sa-mi pot lua o masina cu tractiune spate biggrin.gif ... adevarul e ca la zapezile care vin cate-odata pe la noi nici awd-ul nu e o solutie... mai degraba elicopterul... sania... etc...
Iulian HondaFan
QUOTE(G e o r g e)
Ma refeream la sistemul de pe : GT-R34 biggrin.gif


asta e si aici. Nissan Skyline= Infiniti G35, stiu ca vine si AWD dar cumva nu am fost interesat.

pe ce te bazezi?
Iulian HondaFan
QUOTE(DragosS)
OFF-Topic:Pai este normal pe undeva.Daca era furtuna,deci ningea foarte tare,plugurile ar fi muncit degeaba.Oricum ce curatau ele se depunea la loc in jumatate de ora.


OTreply:

dezapezirea este aici un fenomen care pe mine ma lasa masca.

aici plugurile ies si daca e furtuna ( de fapt cat e furtuna masinile astea nu stau deloc), chiar pe drumurile interurbane la fiecare 15-30min trece pe fiecare sens cate o masina de dezapezit. chiar daca se redepune nu e asa de multa plus ca ii ajuta pe cei care circula (cand ninge cea mai buna solutie e sa mergi in spatele unei masini de dezapezire ( e incet dar sigur). in marile orase pe strazile mai mici se intra intr-adevar mai greu dar arterele circulate sunt dezapezite in permanenta.
James Kilowatt
Iulian, stiu ca fac arheologie, dar sunt curios. Te-ai hotarat pana la urma?

Eu am descoperit ca exista un seat leon cu motorul tau, de 1.8 20V care
are 225 CP si 280nm/2200 rpm de la mamica lui. Cu alte cuvinte, mai mult si decat 2.0TFSI si decat varianta de tuning de care spuneai tu initial. Fiind pus pe masini de serie totusi, poate totusi upgradeul de la 180 la 225 CP ar fi rezonabil la pret.
G e o r g e
motorul ala e si pe TT .
James Kilowatt
Cu atat mai bine, am senzatia ca TT e si pe piata americana:)
De Leon am aflat intamplator, ca m-au invitat iar la testdrive. Da-n Franta sad.gif
Iulian HondaFan
stiu de "teteul" de 225CP, aici e disponibil numai cu quattro. dar e vreo 40k si nu mi se pare ca se merita.

cam asa spuneam si eu 210-230CP din motorul asta se pot scoate cu o investitie de 2-3000$ ( chip, filtru se aer si intercooler mai mare).

problema mea este ca masina tot nu va fi mult mai fun daca nu ii schimb si suspensia, lucru care ar costa alte 2-3000$.

nu stiu cum e Leonul cu 225CP dar daca nu are suspensia radical schimbata ( si nu cred ca e radical schimbata pt. ca platforma de Golf4 vine numai cu semi-independenta pe spate) cred ca e supra-motorizata si nu f. "fun to drive". daca am invatat ceva pana acum despre masini ( referire atat la GTI cat si la americanele de peste 200CP pe care le-am condus temporar) este ca odata ce ai multi ponei sub talpa trebuie sa ai si un sasiu bun si o suspensie buna ca sa fie placerea completa.

decizia mea pana in prezent era sa merg la o masina noua ( Legacy GT sau Acura TSX) dar din cauza ca ne-am angajat deja la constructia unei case tre' sa ma "sacrific" cu GTI-ul inca vreun an. oricum abia face 2 ani luna asta si daca il dau acum pierd ceva banutzi la el ( pt. ca grosul devalorizarii este exact in primii 2 ani de posesie). sincer GTI-ul ( desi m-am plans mult de el) nu e o masina proasta si nici nu mi-a facut nici o problema.
James Kilowatt
Unii jurnalisti tot o tin ca Leon e pe platforma de G5, nu G4... In fine, se pare ca s-a mai discutat.
Versiunile sportive au suspensii modificate, sunt mai rigide si mai joase. Iar sasiul se pare ca e unul bun de la mama lui, atata timp cat Leon a avut un traseu bun in campionatul GT si chiar in WRC.

Pana la urma, ai hotarat ceva? Tuning, TFSI sau o japoneza?
HalbaSus
QUOTE
decizia mea pana in prezent era sa merg la o masina noua ( Legacy GT sau Acura TSX) dar din cauza ca ne-am angajat deja la constructia unei case tre' sa ma "sacrific" cu GTI-ul inca vreun an

:console: Condoleante... nu exista mai mare sugativa de bani decat constructia unei case... i would know sad.gif

Daca vrei o masina "fun to drive", de ce nu te orientezi catre ceva RWD, depinde cum sunt iernile la voi, dar din cate am inteles dezapezirea e prompta deci nu ti-ar crea probleme (mai ales ca eu am mers iarna si cu un opel omega RWD si nu mi s-a parut ca ar avea probleme... din cate am inteles singurele probleme sunt la pornirea de pe loc)...

Eu tot la anul sper sa schimb opelul pe un BMW sh (dar cu tractiune spate, am renuntat la ideea de XI). Avand in vedere ca tu vrei masina noua probabil BMW e cam costisitor si "nu face banii", dar nu sunt ei singurii producatori de masini RWD. AWD e si el o solutie buna (si fun to drive) eu am renuntat la aceasta idee din cauza costurilor, a consumului si a ofertei limitate de modele care sa mi le pot permite, etc...
James Kilowatt
QUOTE(HalbaSus)
Eu tot la anul sper sa schimb opelul pe un BMW sh (dar cu tractiune spate, am renuntat la ideea de XI). ...


Noi (adica eu biggrin.gif) abia te asteptam sa postezi la Versus "BMW SH vs ALTCEVA NOU" ca sa-ti facem capul calendar biggrin.gif
HalbaSus
OT: mai bine creez un topic "BMW SH vs Subaru si alte masini facute de galbejiti"... biggrin.gif cred ca as fi facut :bash: :minigun:

Ca norocul la banii de care sper ca voi dispune singurele masini noi ar fi nedemne de mentionat intr-o comparatie cu BMW (singurul subaru care s-ar apropia in pret ar fi Impreza 1.6, deci e destul de clar ca topicul va fi eventual BMW SH vs alte SH-uri)... Dar asta abia la anu'
G e o r g e
dar un leasing ? sa zicem pentru o legacy 2.5i ... zic si eu asa ... :angel:
Iulian HondaFan
QUOTE(HalbaSus)
:console: Condoleante... nu exista mai mare sugativa de bani decat constructia unei case... i would know sad.gif

Daca vrei o masina "fun to drive", de ce nu te orientezi catre ceva RWD, depinde cum sunt iernile la voi, dar din cate am inteles dezapezirea e prompta deci nu ti-ar crea probleme (mai ales ca eu am mers iarna si cu un opel omega RWD si nu mi s-a parut ca ar avea probleme... din cate am inteles singurele probleme sunt la pornirea de pe loc)...


1) casa va suge ceva bani... surprize f. mari nu pot fi insa. pretul e stiut dinainte. Imi trebuie un avans ( iata unde se duc banii de un BMW330...) apoi totul va fi numai cu putin peste cat e chiria la ora asta. vor mai fi chestii extra: peluza, gradina, gard, mobila dar sunt relativ ieftine si se pot face pe bucati mici. in plus masina va fi probabil luata in rate. trebuie sa predau GTI-ul si sa iau ce voi lua, ideea e sa termin cheltuielile.

apropos a aparut Passatul nou si aici. Asta intra pe lista. Si A4 e pe lista dar nu prea sta bine comparativ cu japonezele similare.

2) RWD sunt cateva... daca imi iau o a 3-a masina ( pick-up truck mic) va intra in discutie.
HalbaSus
QUOTE(Iulian HondaFan)
1) casa va suge ceva bani... surprize f. mari nu pot fi insa. pretul e stiut dinainte. Imi trebuie un avans ( iata unde se duc banii de un BMW330...) apoi totul va fi numai cu putin peste cat e chiria la ora asta. vor mai fi chestii extra: peluza, gradina, gard, mobila dar sunt relativ ieftine si se pot face pe bucati mici. in plus masina va fi probabil luata in rate. trebuie sa predau GTI-ul si sa iau ce voi lua, ideea e sa termin cheltuielile.


Sper sa fii tu norocosul care infirma regula in privinta pretului la case, dar eu tocmai am trecut prin asa ceva si un coleg s-a apucat tot anul asta. In ambele cazuri pretul a crescut cu cel putin 50%... Eu iti zic doar sa te astepti la cheltuieli mai mari decat cele prevazute, poate ca in US lucrurile stau altfel dar m-ar mira.

QUOTE(Iulian HondaFan)
apropos a aparut Passatul nou si aici. Asta intra pe lista. Si A4 e pe lista dar nu prea sta bine comparativ cu japonezele similare.

2) RWD sunt cateva... daca imi iau o a 3-a masina ( pick-up truck mic) va intra in discutie.


Passatul nou... c'mon... e frumusel el dar nu e o masina "fun to drive", 4motion-ul e slabutz rau de tot cat despre sportivitate... eu n-as da GTI-ul tau pe un passat...
A4 e super masina (design, finisaje, confort, etc) dar pretul e mare (si eu as fi dorit A4 dar pretul CIP ajungea pe la 30K euro... cu vre-o 8000 mai mult decat A3-ul).
Nu te-ai gandit la un A3 V6 3.2 quattro ? e scump ca naiba... but it's sweeeeeet... biggrin.gif
pick-up truck-ul poti sa-l iei RWD sau FWD sau AWD... tot nu poti sa zici ca e "fun to drive" (adica e "fun" dar intr-un mod destul de aparte... seamana cu umorul englezesc biggrin.gif)

@George: nu vreau sa iau masina in leasing... si in plus seria 3 imi place mai mult decat legacy-ul (si performantele la 320 si 325 sunt mai bune decat la legacy 2.5i). Singurul contracandidat serios al seriei 3 (pt mine) ar fi A4 quattro (dar putin probabil ca o sa scada preturile suficient ca sa-mi permit). In plus daca mi-as lua si eu legacy si Iulian se decide tot la legacy... ar fi cam multi fani subaru printre "veterani" si ar deveni forumul prea "subarizat", cineva trebuie sa reprezinte si marcile europene biggrin.gif (daca tot a plecat baiatu' din toronto)
Iulian HondaFan
In Ro cred ca majoritatea isi fac casele in regie proprie... se poate si aici dar e bataie prea mare de cap si f. probabil ca si mai scump. majoritatea aici se adreseaza unei firme. fiecare firma de constructii respectabila are un portofoliu de modele de case, cateva variante de loturi de construit - adica in diferite cartiere- care sunt pre-racordate la curent, gaze si apa-canalizare si o lista de de variante de optionale de la sindrila si gresie la covoare dulapuri, clante si robinete. iti alegi ce vrei, negociezi ce se poate, semnezi contractul, dai un avans de 3-8% din valoarea casei si in 5-6 luni casa e livrata la cheie moment in care trebuie sa ai restul de bani gata. cat casa se construieste poti sta cu ochii pe ei si mai aduce mici modificari ( la extra cost desigur) si ai timp sa-ti cauti un imprumut. regula e ca pt. a obtine dobanzile cele mai bune ( 5.5-6% pe an la ora asta) trebuie sa ai cel putin 20% in valoarea casei.
James Kilowatt
In europa (adica Fr si Be, din cat am vazut) dobanzile pe termen lung pentru imobiliar sunt mai mici...cu putin efort sau noroc, se pot gasi la 3-4% pe an.
Probabil ca la voi, in cei 6% intra poate si deprecierea dolarului. Banuiesc ca aveti si oarece inflatie.
Exista si in Ro companii care fac case din prefabricate la cheie, insa totusi nu e o industrie foarte dezvoltata. In plus, daca nu isi respecta termenele, nu prea ai ce sa le faci... probabil la voi e altceva.
Vladimir56581
Sunt detinatorul unu golf 2 din 88, si stiu ce poate... plus... 1.8T este un motor foarte bun .. dar te-ai gandit vreodata sa faci o schimbare de motor la golfu tau?? cea mai buna alegere e VR6 ... plus .. daca ii pui un turbo decent ajungi cu el la vreo 400 de cai... cred ca e de ajuns pt o masina care nu are mai mult de o tona... biggrin.gif ... am vazut pe niste forumuri golf 2 cu un astfel de motor ... este monstru.. plus.. iti va rupe orice honda in doua... binentzeles daca stii ce si cum sa schimbi la el... eu zic sa nu lasi bijuteria aia de golf din mana biggrin.gif ... incearca sa gasesti date despre vr6... citeste despre el .. sa vezi ce tehnologii are... 6 cilindrii in v ... biggrin.gif ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.