Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Megane Sedan 1.6 ... Jurnal de bord
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Renault
Pages: 1, 2
Iustin41666
Sper sa nu gresesc daca am postat aici.

Ce vreau de fapt?
Maine la ora 12.00 pm voi ridica masina mult asteptata si dupa cum am vazut, ca au mai facut si alte persoane pe forum, doresc sa va impartasesc din experintele mele auto pe care le voi avea cu masina. Sper ca toate lucrurile pe care le voi spune in acest topic sa fie numai bune. Sper sa nu patesc nimic.

Am sa prezint doar realitatea.

Pot spune ca am prins o oferta de 1400 Euro la pretul CIP, Confort Expression si am adaugat doar Climatronic si Culoarea Neagra, iar in total am platit 13.740 Euro.

Am avut inainte o Dacia 1310 liberta, 1,4 injectie, am facut cu ea 44.000 Km in 2 ani si am avut o singura problema: mi s-a spart toba de esapament, moment in care am decis sa o schimb. Sper sa nu regret. In rest credeti-ma ca doar ulei, benzina si filtre am pus si mergea constant cu 130 Km/h, la drum lung.

In finalul acestui mesaj v-as intreba: Cu ce viteza imi recomandati sa merg la inceput, si cam cate mii de Km.
De ce intreb chestia asta? ... Stiti cum era la Dacia cand o luai noua ... trebuia sa ii faci rodajul, sa nu depasesti 80 Km/h primii 5.000 Km.
Cel putin asa am facut la Dacie, si de unde gandesc, ca facand in asa fel, m-a tinut atatia Km fara nici o problema.

Sper ca m-am facut inteles si va multumesc anticipat de raspuns.
Vineri voi pleca din localitate pentru 3 zile si vom face pana luni dimineata cam 1200 Km.

Sa fie intr-un ceas bun.

O sa va spun cum a fost.

Iustin
stefan_ieu
S-o stapanesti sanatos.
Vezi ca Vlad are deja un toipic asemanator, cu jurnal de bord pentru Megane-ul lui. Era destul de entuziasmat de masina lui. Citeste pe acolo si vei gasi multe informatii/sfaturi/impresii.
Vasile26083
Despre rodaj iti spun cum il fac eu si n-am avut deloc probleme cu motorul.
In primii 1000km (pana la primul schimb de ulei) nu depasesti 3000 rot/min.
Dupa 1000km poti sa-i arati ce talpa grea ai doar dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima. biggrin.gif
Cam atat. :cheers:
Iustin41666
In primul rand va multumesc de ganduri, apoi din cele spuse de voi se naste o intrebare: Referitor la rodaj cartea tehnica a masinii ce spune? Stiu ca sunt cam nerabdator, dar de ...

Mersi.
V l a d
vasile habar nu are ca deobicei, dar isi da cu presupusul. Rodajul la Megane se face pe durata a 3000km in care nu trebuie sa depasesti 3000 ture. ASta o sa iti spuna si mecanucul care iti preda masina. Vezi la megane bicorp bun sau nu ca gasestia colo jurnalul meu de bord.
Iustin41666
Stire de ultima ora, cel putin pentru mine.
Rodajul se face astfel: Primii 3000 Km sa nu depasesc 120 Km/h si tot pana atunci sa nu depasesc 3000 r/m la motor.

Stire furnizata de un inginer de la service Renault Craiova cu o completare din partea dansului ... citez: "Asta daca doriti ca masina sa va tina si sa nu treceti repede prin motor."

Cam atat pentru inceput.

Va salut. :wave:
Iustin41666
Am postat in acelasi timp, Vlad smile.gif
Iustin41666
QUOTE(Vasile26083)
In primii 1000km, pana la primul schimb de ulei


Renault Service Craiova zice altceva: Primul schimb de ulei la 15.000, iar daca vrei sa ai mare grija de masina , ca doar e a ta si maine nu cumperi alta, in cazul meu, poti sa il faci si la 10, 11.000 Km parcursi spre binele ei.
ciobanu33567
vezi ca scrie in cartea tehnica despre rodaj.

prima mie in max 3500 ture

oricum dupa ce o iei mrgi pana acasa in max 3000 ture si apoi citeste cartea , ca oricum cartea trebuie citita ca sa stii ce are masina pe ea.

S-o stapanesti cu placere!!
Iustin41666
QUOTE(ciobanu33567)
vezi ca scrie in cartea tehnica despre rodaj.

prima mie in max 3500 ture

oricum dupa ce o iei mrgi pana acasa in max 3000 ture si apoi citeste cartea , ca oricum cartea trebuie citita ca sa stii ce are masina pe ea.

S-o stapanesti cu placere!!


Va multumesc de urari si va mai intreb ceva: Cartea tehnica o pot gasi undeva pe net?

O prima precizare pe care tin sa o fac, pentru inceput, fata de Renault.
Livrarea masinii va intarzia cu 48 de ore la mine.
Motiv: s-a facut vama mai tarziu si trailarul nu putea sa se deplaseze de la Bucuresti doar cu masina dvs.

Asta e ... no comment
stefan_ieu
Nu-ti mai face atatea probleme. Ia-ti masina si mergi usurel in prima zi (oricum o sa mergi stresat ca e masina noua, asa ca nu o s-o ambalezi prea tare). In prima noapte iti garantez eu ca nu o sa dormi si o sa citesti cartea aia din scoarta in scoarta, asa ca o sa le stii pe toate a doua zi.
Iustin41666
Cu ceva intarziere, pentru care va rog sa ma iertati, revin cu info despre primii KM parcursi.

Am facut pana acum 1450 Km, nu am depasit 3000 ture/minut. In viteza a cincea asta inseamna exact 100Km/h.
Nu am avut nici o problema, dar absolut nici una.
Pana acum totul pare a fi perfect.

*** o singura chestie mi s-a parut ciudata: In prima 100 Km am ramas undeva, intr-o rampa, abrupta rau, iar in momentul plecarii parca nu mai vroia deloc sa plece. Cum nu am vrut sa trec de 3000 ture a plecat pana la urma mai greu, dar cu un usor miros de cauciuc incins in interiorul masinii.
Morala: a trebuit sa o tin accelerata putin mai mult la 2800 - 3000 ture si nu ia placut deloc. Evitati sa o lasati in locuri cu inclinatie mare pe cat posibil, pana cand ii veti face rodajul.
Voi ce parere aveti?
Sfat: Nu fortati motorul deloc, asta daca tineti la masina.

La Pasti voi mai face 1500 Km si abia astept.
G e o r g e
mirosul pe care l-ai simtit a venit de la mabreiaj .

de asemenea se mai spune , in conditii exceptionale se poate depasi turatia de 3000 rpm. asa ca aia era cam o conditie exceptionala zic eu . nu patea nimic masina daca depaseai 3000 rpm. dar asa ai pilit un pic ambreiajul blush.gif
Tiberiu43897
Cu Meganul asta o sa ai o singura mare problema - vei scoate o gramada de bani din buzunar pentru revizii normale din 15000 in 15000 km.
Costurile se service vor culmina cu revizia de 60.000 km care e criminala in jur de 15 milioane.
ncristi
QUOTE
Cu Meganul asta o sa ai o singura mare problema - vei scoate o gramada de bani din buzunar pentru revizii normale din 15000 in 15000 km.
Costurile se service vor culmina cu revizia de 60.000 km care e criminala in jur de 15 milioane.


Nu stiu ce masini ai mai avut pana acum insa reviziile la ren nu sunt mult mai scumpe de cat la alte marci "normale" ex: skoda,seat nu mai vobesc de vw, mercedes etc
Tiberiu43897
Cine mai schimba distributia la 60.000km

La Renault (intreaba de curiozotate cind ajungi la service) - revizia la motoarele diesel la 60.000 km este de 23.000.000 lei iar la benzina 18mil- 20mil (mai sus am zis pretul fara TVA sa nu se sperie omul)

Cind am cumparat eu prima data o masina Renault noua in 2000 nivelul intretinerii era sub Daewoo, care atinci era inca in glorie in Romania, si a crescut intr-un an cit altii in 10.(Cielo corean s-a comportat mai bine decit Meg I, pina la 120000 km nu am schimbat decit un rulment pe fata)

Din 2000 pana astazi am avut 3 Renault megane. Inca mai am una Meg II din 04.2004 are aprope 30.000km e vai de ea (tapiterie sitetica de proasta calitate, haion si usi scirtie, ma rupe la revizii - revizia de 15000km a costat 7.5mil lei - motorina pe aceasta distanta m-a costat 19mil )
Tiberiu43897
Nu stiu ce masini ai mai avut pana acum insa reviziile la ren nu sunt mult mai scumpe de cat la alte marci "normale" ex: skoda,seat nu mai vobesc de vw, mercedes etc

Aici ai dreptate seat si vw sint exagerati dar vreau sa zic ca Renault a crescut fantastic.

Unii din mecanicii de la service Ren Braila au plecat la Skoda si mi-au spus cind am fost pe acolo cu skoda unui prieten ca nu se compara (rideau de mine spuneau ca sint norocos ca am scapat din rombul cu probleme)

Apropo o revizie la diesel skoda octavia la 15000km e 3mil.
Iustin41666
Am ajuns la 1630 Km.
Pana acum nu am depasit 3000 rpm si am un sentiment ciudat: daca vreau sa plec mai "iute" de pe loc nu prea vrea.
Sa va spun cum e la mine ca sa puteti face o comparatie:
Cu viteza a 3 a ... 3000 rpm ... 60 Km/h
Cu viteza a 4 a ... 3000 rpm ... 90 km/h
Cu viteza a 5 a ... 3000 rpm ... 100 km/h

La voi cum este? Caci pe mine nu prea ma lasa in scaun, cum se spune, niciodata. Ca sa ma lase trebuie sa depasesc 3000 rpm?

Va multumesc anticipat.

P.S. Fata de cum mergeam cu Dacia acum merg ca un mos.
Parca la Dacie la 3000 rpm in viteza intai scartiau rotile ... doamne, doamne.
Acum la Renault, ma asteptam sa fie mai iute, ce-i drept e rodaj, dar vad ca acum la inceput e moale rau.
Va multumesc inca o data pentru lamuriri. :wave:
ncristi
QUOTE
Fata de cum mergeam cu Dacia acum merg ca un mos.
Parca la Dacie la 3000 rpm in viteza intai scartiau rotile ... doamne, doamne.
Acum la Renault, ma asteptam sa fie mai iute, ce-i drept e rodaj, dar vad ca acum la inceput e moale rau.


Da, si eu am avut aceasta senzatie insa pana a iesit din rodaj si mai exact cam dupa primi 5000 km dupa aia... drunk.gif

Masina se infige binisor...
Eu am1 6.16v.

Ai benzina sau dci?
FESTINA
Deci Iustin eu am din iulie anul trecut, Megane II 1,6 Comfort Privilege:
- de atunci pana acum am facut 15.700 km
- am facut o revizie la 14.500 km care m-a costat 2.400.000 lei fara placute, placutele mi-au zis ca mai tin ca 10.000 km si ar costa cam 4.000.000 lei(toate).
- am inebunit pe toata lumea de pe forum mai ales pe Vlad si pe George despre consumul meu imens de la masina finca, in primii 3.000 - 4.000 km mi-a consumat infernal de mult cam 14-15 litri/100km(in oras), dupa care s-a redus treptat consumand intre 9,5-11 litri/100km, in functie de cat si cum bagi piciorul in ea, media fiind undeva la 10 litri/100km.
- nu am facut nici un rodaj doar ca primi 1.500 km nu am depasit 3.000 rpm
(1.500 km era scris in cartea tehnica, s-au ma insel eu dar ma uit si verific)

Am avut doar 2 probleme cu ea:
a) una ca am lovit masina pe dedesupt, eu ne stiind la vremea respectiva ca nu vin cu scut metalic, si ca au scut de plastic, si stateam linistit ca s-a lovit de scut, dar intre timp mi-am pus scut metalic pe care am dat 3.500.000-4.000.000 lei, ceea ce i-ti recomand si tie, ca la drumurile din Romania nu se stie niciodata.
cool.gif am reusit sa stramb una din jeante dar s-a remediat.

In rest ce sa-ti spun se comporta extaordinar la drum lung, si in oras atat pe zapada cat si pe uscat. Sunt foarte multumit de ea.
Cartea tehnica o sa o primesti odata cu masina daca nu cumva ai intrat deja in posesia ei.
Sa o stapanesti sanatos, si la cati mai multi km fara evenimente. Si sa te bucuri de ea.
band.gif
FESTINA
A si am mai uitat sa i-ti spun o chestie ca masina arata intradevar ce poate cam dupa 5.000 km.

Si inca o data felicitari

PS: si a mea tot negara e.
:clapping: :clapping: :clapping: :clapping:
Iustin41666
QUOTE(cristi36176)
Ai benzina sau dci?


Benzina.

Va multumesc de raspunsuri.
Sunt la 1640 Km si sunt f. multumit.

6.6 l/ 100 Km exterior si 9.8 l/ 100 Km oras
Clima mereu pornita

Dar merg ca un mos, am mai spus, ce ... nu depasesc 3000 rpm poate de aceea este acest consum.

Va salut. Numai bine la toti si multi Km fara probleme.
Rider2k
Am primit masina ieri la ora 14. Megane Sedan Privilege 1.6 16V 115CP. Am mers putin ieri. Inainte am avut Tico asa ca schimbarile sunt destul de mari pentru mine. In cartea de utilizare pe care am primit-o scrie asa relativ la rodaj: max 3000-3500 turatii si max 130 Km/h in treapta 5, asta in prima mie de km. Dupa care poti folosi masina fara limite (chiar mi-a placut termenul "fara limite"). Ce inteleg eu din asta (si va rog sa imi spuneti daca gresesc): in viteze inferioare (1-4) nu poti depasi 3000-3500 si doar in a 5-a ai voie sa depasesti 3000 de turatii dar doar pana la 130 km/h (se stie ca la 3000 ture in a 5-a ai fix 100km/h). Acuma nu pot sa zic cate ture ai in a 5-a cu 130 km/h ca nu am mers inca pana acolo.
Alte intrebari pentru cei experimentati si dornici sa raspunda :wave: :
- cam dupa cati km. pot avea incredere in consumul mediu aratat de comp. de bord?
- stie cineva care e treaba cu "contractul cu Renault" relativ la service si prelungirea perioadei de garantie?
FESTINA
1) Nu e recomandat sa depasesti 3000 ture in orice viteza indiferent daca esti in oras sau la drum lung, dar daca ai nevoie de o depasire la drum lung nu e bai. (la 3000 de ture in viteza a-5-a parca ai 130 km/h daca nu ma insel eu)
2) Consumul mediu real ti-l face din prima zii numai ca masina nu consuma in primii 3000 de km cat scrie la carte consuma mai mult, dupa care scade.
Daca vrei sa afli consumul real al masinii recomandat e sa-l faci la pompa.

In alta oridine de idei eu desi am 15.000 nu am reusit niciodata sa scot consumul dat de ei in carte nici in afara localitatii, nici in oaras, nici mixt, nu am reusit niciodata sa merg atat de incet. De fiecare data consum cam cu 1l-1,5l mai mult decat la carte.

3)Contractul cu Renault de prelungire a periodei de garantie mi se pare o prostie, mai platesti 500 euro pt. 6 luni, personal nu mi se pare o afacere, tinand cont ca am CASCO.

Felicitari pt masina, si la cati mai multi km fara evenimente.
stefan_ieu
BC-ul calculeaza foarte bine consmul, nu trebuie sa te mai chinui cu pompa. De altfel nici nu e recomndata sa umpli rezervorul suplimentar pana la refuz (mi-a spus-o un mecanic de VW, dar cred ca si la Renault e la fel).
Nici eu nu cred ca merita 500E pentru extinderea cu 6 luni a garantiei (btw : doar 6 luni? asa e oferta renault? cam ciudat). Sansele ca bagi 500E in reparatii in alea 6 luni suplimentare sunt practic 0.
S-o stapanesti sanatos...

@Lovin : Ce legatura are garantia cu CASCO? Asigurarea te despagubeste la accidente, garantia la defectarea masinii.
FESTINA
pt. stefan_ieu
Ai dreptate nu are nici o legatura, am facut o comfuzie, nu stiu la ce naiba ma gandeam.

In alta oridine de idei, calculul la pompa nu e neaparat sa umpli rezervorul, bagi 20 de litrii cand esti pe rezerva, sau cand esti cu rezervorul la jumate si vezi cat mergi cu cei 20 de litrii. E adevarat e mai empiric.

Numai ca, calculatorul de pe masina are 2 indicatori consumul de carburant si km parcursi dupa care iti face consumul si daca stai 2 ore si astepti pe cineva, cu motorul pornit sau daca prinzi un blocaj in trafic cum se intampla destul de des in Bucuresti, a sarit consumul mediu.

Iar consumul dat in carte, e calculat cand mergi efectiv cu o anumita viteza (50 km/h in oras si 90-100km/h afara) nu include si surplusul de benzina aparut in cazul blocajelor, stationarilor, sau mersului mai sportiv.

Si daca pui benzina o data pe saptamana si nu stai sa resetezi in fiecare zi ceasul, vezi si tu la ce consum mediu ajungi pe o saptamana.
eddie
QUOTE(LOVIN29905)
In alta oridine de idei, calculul la pompa nu e neaparat sa umpli rezervorul, bagi 20 de litrii cand esti pe rezerva, sau cand esti cu rezervorul la jumate si vezi cat mergi cu cei 20 de litrii. E adevarat e mai empiric.


Aici nu ai dreptate,consumul la pompa il faci numai la pompa,nu cu acul la jumate' sau cand intri pe rosu,nu stii exact cati litri mai ai atunci in rezervor.Se face fara ajutorul calculatorului de bord, a acelor indicatoare si e bine sa mergi la aceeasi pompa,sa faci plinul ochi,ca sa elimini toti factorii care ti-ar influenta media....
ncristi
QUOTE
Am primit masina ieri la ora 14. Megane Sedan Privilege 1.6 16V 115CP


Ai cumva tapitarie neagra pe scaune?

Am vazut megane la ipso cu tapitarie neagra. E super!
S-l stapanesti cu sanatate!
Iustin41666
QUOTE(stefan_ieu)
De altfel nici nu e recomndata sa umpli rezervorul suplimentar pana la refuz (mi-a spus-o un mecanic de VW, dar cred ca si la Renault e la fel).


Care e logica? Poti sa ne oferi ceva detalii? Multumesc.
Eu chiar il pun ochi, asa imi place si nu vad nimic rau in asta. Ce cred eu: daca era ceva ar fi spus in carte si la VW si la Renault, nu?

Sa auzim de bine. BTW: Felicitari pentru masina.smile.gif
Rider2k
pentru cristi: nu am tapiterie neagra (din cate stiu aia e la bicorp confort dynamique). eu am tapiterie de aia bej deschis juma' de piele - juma tapiterie (sper sa tina). ah si mi-am luat si covorase biggrin.gif ca alea default bej cred ca se murdareau instant.
FESTINA
Pt. eddie33:

Sunt de acord, ca nu am dreptate 100%, si ca exemplul meu e empiric, si inexact dar daca ai o abatere de 0,2-0,3 l/100 km cred ca nu e un capat de tara.

Sunt de acord cu Iustin41666 ca nu e recomandat sa umpli rezervorul ochi.
stefan_ieu
Nu spune pentru ca umplerea rezervorului sumplimentar se face efectuand pasi in plus. Repet, nu stiu cum e la Renault. Eu povestesc aici cum e la masina mea.
La capacul de la rezervor exista un tamburus pe care acesta apasa cand il infiletezi. In mod normal tu faci plinul, dar rezervorul suplimentar nu se umple. Cand pui capacul, acesta apasa pe buton care deschide o supapa si lasa rezervorul suplimentar sa se umple, golind din cel mare. Daca vrei sa faci "plin ochi" trebuie sa faci plin, pui capacul, astepti 1 minut si faci iar plin. Btw, daca nu faci asa metoda plinului da erori, pentru ca nu stii cat de gol e rezervrul suplinetar la primul plin si la al doilea. Inca nu am reusti sa aflu cand se goleste rezervorul suplimentar, dar asta e o alta mancare de peste.

O sa caut pe unde am citit de recomadarea mecanicului si revin cu informatii.

PS: Pentru cei care mai cred ca BC-ul da erori. De ce nu facem adunarile cu ABAC-ul? ca poate la PC se strica ceva pe la tranzistorii aia si nu mai calculeaza bine.... biggrin.gif. Serios acum, am mai auzit eu ca ar putea sa se decalibreze in timp, dar pentru masinile noi consumul ala e f corect.
stefan_ieu
Uite ce a spus tipul care face diagnoze la PoRo :

: NU AU TOATE Fabiile "rezervor suplimentar"De fapt acel rezervor este canistra EVAP adica recircularea vaporilor de BENZINA!!! din rezervor in galeria de ADMISIE AER prin intermediul electrovalvei N80.Cei care fac plinul +rezerva(only BENZINA!) pot sa aiba surpriza neplacuta martor EPC aprins in ceasurile de bord iar daca au garantie la masina au toate sansele sa plateasca canistra (rezervor suplimentar) + N80 =cateva mil. lei deoarece EXISTA o informare tehnica data de fabrica!!!!Pt. cei cu motoare DIESEL(aspirate sau PD)pot sa le spun sa bage si 100L ca totul e OK!Deci atentie la sfatul meu ca e pacat sa dati cateva mil. doar pt. frica de a nu ramane in pana prostului.... ........."
ciobanu33567
salut

daca vrei sa verifici calculatorul sa vezi daca merge bine(consumul)
fao astfel: tii minte exact benzinaria si pompa de la care pui benzina
si a doua zi sau cand vrei tu pui de la aceeasi pompa.
cand faci plinul la pompa de la aceeasi benzinarie o faci pe modul automat( nu stiu exact cum se cheama chestia aia care o tii in mana , si prin care curge benzina:), sub maneta este un blocaj , il apesi si curge benzina pana se umple rezervorul cand s-a umplut se opreste singur. acelasi lucru il faci a doua zi. astfel vei sti exact cantitatea de benzina pusa. daca pui de la alta pompa este posibil ca calibrarea sa fie diferita fata de cea de la care ai pus prima data si sa opreasca pompa mai repede sau mai tarziu. Calculele presupun ca stie sa le faca toata lumea

spor la treaba
FESTINA
Stai, stai, stai asa ca m-ai pierdut...
Ori sunt prost, ori nu pricep!!!

Exista si la meganul(Megane II 1.6 benzina) meu acest rezervor?
Poti sa i-mi dai mai mute detalii.
wallbash.gif wallbash.gif wallbash.gif
eddie
Pui benzina sau motorina la aceeasi pompa,trebuie sa sara siguranta aia automata de 2 ori,atunci e plinul OK,nu trebuie sa dea pe afara....(scrie in manual la Opel Zafira)
FESTINA
Asta cu siguranta am priceput, desi la pompa cand fac plinul, procedez deseori la fel, dupa ce sare siguranta o mai apas odata si cand sare din nou, e plin, dar nu stiam tehnic ce se intampla.

Cu ce nu sunt lamurit e acel "rezervor suplimentar", am la meganul meu acest rezervor? Rezervorul e compartimentat cumva?

Ce e cu acest rezer vor suplimentar? :doh: :doh: :doh:
ciobanu33567
eu nu stiu nimic de asta la megan

in schimb stiu ca acesta este la masinile din clasa vw, acolo este clapita care se apasa pe ea cu varful la pompa si lasa sa iasa aerul pe acolo dand voie prin principiul vaselor comunicante sa se umple si acel rezervor.
Eliza44743
Desi nu este locul indicat, v-as ruga sa va exprimati o parere despre Megane Sedan Influence in legatura cu tapiteria. Mi se pare de f proasta calitate, si bugetul nu prea imi permite sa trec la un Privilege.

Astept pareri si va multumesc anticipat. :angel:
Lucian46037
Chiar, n-are nimeni nici o parere in privinta tapiteriei la influence?
Ca vreau si eu sa iau influence (nu ma ajung banii pt expression)
eddie
Fiecare se lungeste cat ii e de lunga plapuma !
Lucian46037
Intelept ai grait! Direct din putzu gandirii!
Da' strica daca stiu ce cumpar? Poate mai astept o tzara daca expression ii mult calitativ peste influence (dotari in plus are destul de multe). Daca mai difera si tapiteria si, mai stiu si io, si plasticu de pe bord, as putea sa mai stau un pic.
eddie
QUOTE(Lucian46037)
Chiar, n-are nimeni nici o parere in privinta tapiteriei la influence?
Ca vreau si eu sa iau influence (nu ma ajung banii pt expression)

Pai astepti sa-ti spuna lumea sa iei cei mai ieftin vad..Nu sufera comparatie,la fel ca la Opel Elegance si Comfort,adica o diferenta de calitate si la tapiterie.Daca ti-as spune sa iei cea mai scumpa dotare,ca asa e cel mai bine si tu nu ai bani pentru ea,zici ca te iau la misto ?Nici asa nici asa nu e bine....atunci lungeste-ti plapuma si imprumuta-te si ia-o pe cea mai scumpa!Respecta-te !Am si o relatie ,varul mau este director de vanzari la Dacia II Renault Cluj.
Lucian46037
Cam asa ii - astept sa zica lumea ca ii bine si varianta mai ieftina. Acuma intreb si io, nu trebuie sa te superi. Oricum, nu cred ca ii ceva personal - am vazut si pe alte threaduri ca raspunzi mai acid.
Si ca tot veni vorba de "mai ieftin"?
Cum iti merge Clio? Ai 98 CP?
Se mentine diferenta de consum de 1L/100km intre cel de 1,2 si cel de 1,4 la viteze mari sau daca ai masina plina?
Incepe sa ma atraga Clio Extreme - are tot ce vrei pe el, si cu reducerea de 750 iesi undeva la 10900 (1,2 l) / 11400 (1,4 l) (asa scap si de imprumuturi)

Lucian
Lucian46037
Zicea un electrician (sau mecanic, ce-o fi) ca megane sedanurile au probleme cu contactele - chestia aia cu cardu cica se strica la multe.
Si multi zic ca astea facute in turcia nu-s prea reusite. Deci megane sedanurile si clio symbol intra in categoria asta.
Clio symbol arata ca loganu inauntru - plasticu si tapetu ala (gen mocheta). Parca nici cum nu-mi place.
La Clio bicorp ii alta mancare de peste. Parca ii mult mai bine finisat.
ben41696
intr-adevar exista diferente de calitate intre materialele de pe symbol si cel de pe bicorp... care dintre motoare vrei sa ti-l iei? 1,4 8v sau 16v? am un prieten bun cu symbol 1,4 8v, eu am un bicorp cu 16v si are performante sesizabil mai ridicate decat symbolul,insa daca te gandesti la varianta de 98cp sa sti ca si consumul se mareste fata de cel cu 75cp...cam cu 1l, ajungand chiar la 2 daca fortezi masina ...
CCI
Eu zic sa lasam la o parte mitul ca masinile Renault facute in Turcia au mai multe probleme ca altele... Lumea chiar o sa creada. Oare la fel sa fie si la Toyota? Si la alti producatori care fabrica pe la turci? Nu cred.

Mai zic si "prietenii" nostri electicieni si mecanici cateodata ca sa se afle in treaba si sa arate ce multe stiu despre masini.
Lucian46037
Vreau sa iau 1,2 16V sau 1,4 16V. Motoarele de 1,4 8V, din cate stiu, is de generatie mai veche.
Diferenta de pret ii minora, deci oricare.
Sunt curios de performante. La cel de 1,2 consumu e mult mai mic (mai ales in oras - si eu cam in oras o sa umblu cu ea). Dar trage le fel de bine 1,2 daca esti incarcat, sau daca pornesti clima? Sau nu se simte asa tare? (nu ma intereseaza daca scad performantele peste 120-130 km/h, ca nu o sa merg mult timp cu viteze uriase). Mai mult ma intereseaza daca trage la deal, ca pe-aici o dat Domnu si multe si dese urcusuri)
ben41696
motorul de 1,4 16v cu clima data drumul incepe sa traga sesizabil mai greu... uite am fct de curiozitate o experienta: cu plecare de pe loc, fara clima masina ajunge la suta in 10 sec (aproximativ),cu clima pornita te mai intarzie vreo 2-3 secunde... asa ca la motorul de 1,2 16v o sa se vada o diferenta si mai mare,iar masina o sa traga greu... cel de 1,4 o sa te ajute mult si la depasiri... wink.gif
Maff
Maica-mea conduce un Clio bicorp 1.2 16v si eu am Clio symbol 1.4 16v, diferentele de consum exista, insa exista si diferente la performante, acum trebuie sa te gandesti ce vrei sa ai o masina care fuge mai tare sau una care consuma mai putin.Eu le-am condus pe ambele si iti spun ca daca nu vrei o masina cu care sa te duci pe la 180km/h sau la care sa ai un demaraj mai bun si ai in vedere un consum mai mic ia-ti cel de 1.2 16v.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.