Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Octavia II 1.9TDI Ambiente vs Toyota Corolla 1.4D-4D Terra
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
g42556
Revin cu chestionar la pb anterioara
Va rog sa tineti cont si de faptul ca eu caut o masina de familie, unde confortul primeaza in fata performantelor dinamice, probabil in viitor mi-as dori si rulota, nu vreau ca dupa drumuri lungi sa ma ridic obosit de la volan si de faptul ca rulajul mediu este cam de 15000km/an din care cam jumatate sunt facuti in oras si ca aceasta ar trebui sa fie o investitie pt cel putin 10 ani.
Grigore32898
Eu unul prefer Octavia din f multe pte de vedere cum ar fi: fiabilitatea , spatiul , tinuta de drum s.a. Octavia II este mai avansata tehnologic si din punctul de vedere al materialelor folosite Toyota lasa de dorit.Confortul la drum este din cate am auzit net superior fata de Toyota mai ales dupa multi km.Eu am mers cu o Octavia II de 1.9 TDI cam 300 km si pot sa spun ca e o super masina singurul lucru de care am fost oarecum dezamagit a fost forta pe care o dezvolta, cuplul fiind putin mai vitezoman... eu personal mi-am comandat o Octavia II de 2.0 TDI 140 cp elegance neagra.Am facut un test drive si am ramas destul de placut impresionat. Ce sa-ti mai spun ..termenul de livrare s-ar putea sa fie un mic inconvenient ..in jur de 3 luni, in rest nu mai pot sa-ti spun deocamdata decat bafta multa!!!
gabi4
QUOTE(Grigore32898)
Eu unul prefer Octavia din f multe pte de vedere cum ar fi: fiabilitatea , spatiul , tinuta de drum s.a.



masinile toyota sunt cu siguranta mult mai fiabile decat skoda.

in rest sunt de acord cu tine.

la pretul asta de 20mii de euro iti luai o corolla sport cu motor de 1.8 supraalimentat de 180 CP

daca tot zici ca esti vitezoman. si nu se compara cu skoda la nik
ncristi
Totusi comparatia intre OII si corolla este putin fortata (poate doar ca pret sa fie o similitudine)....

Daca te uiti mai bine la dimensiuni OII i-ar sta mai bine langa avensis unde nu cred ca ar avea nici o sansa la nici un capitol...

Skoda sufera de bolile vw: pompe busite cand ti-e lumea mai draga, mediocra ca fiabilitate, motoare pe benzina (mai putin FSI pe care nu le cunosc) varza in comparatie cu toyota si nu numai in schimb preturi si pretentii uriase la dotari care la multe firme au devenit standard...
zefir34016
Daca vrei sa te documentezi mai mult despre Corolla D4D 1.4 90CP si stai bine cu limbile straine ai aici un topic de 13 pagini pe un forum frantuzesc cu prime impresii ale celor care au cumparat Corolla in aceasta motorizare, pareri, poze, comparatii interesante, s.a.m.d.
madalina
Uneste un moderator cele 2 topicuri, va rog! G, trebuia sa modifici primul post pe celalalt topic si adaugai chestionarul.

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?p=37049#37049
Grigore32898
QUOTE(gabi4)
QUOTE(Grigore32898)
Eu unul prefer Octavia din f multe pte de vedere cum ar fi: fiabilitatea , spatiul , tinuta de drum s.a.



masinile toyota sunt cu siguranta mult mai fiabile decat skoda.

in rest sunt de acord cu tine.

la pretul asta de 20mii de euro iti luai o corolla sport cu motor de 1.8 supraalimentat de 180 CP

daca tot zici ca esti vitezoman. si nu se compara cu skoda la nik


am zis doar ca sunt putzin mai vitezoman si dak vroiam benzina imi luam cu siguranta altceva la banii astia oricum am de gand sa ma duc sa-i fac un flash stage 1 la pit stop dar asta dupa vreo 6000 km si o sa se ridice la 180 cp DIESEL mai mult nu-mi trebuie cuplu 400 nm... ce vrei mai mult pt mine e de ajuns si in general nu sunt adeptul masinilor mici ca dimensiuni
Grigore32898
Nu stiu de ce tot divinizati atat Toyota Avensys ..e urata...sincer bine gusturile nu se dicuta.Am un prieten cu un Ford Mondeo 1.8 110cp care l-a facut pe unu cu un Avensys nou de 130 cp de 5 ori la rand ca nu-i venea sa creada lu ala si tot mai aranja cate un start.Uneori mai depinde si de sofer dar de 5 ori la rand cat de prost trebuia sa fie sa nu stie sa apese acceleratia , si din mers si de pe loc... nu au incercat cu spatele biggrin.gif
madalina
Depinde ce doresti de la masina: viteza. comfort, fiabilitate etc.

In cazul prezentat de tine conteaza:soferul, carburantul, cauciucurile etc.
g42556
Madalina, sa zicem ca vreau niste note de la 0 la 10 pt:
1. fiabilitate
2. confort
3. consum
4. perf dinamice
G e o r g e
QUOTE(g42556)
Madalina, sa zicem ca vreau niste note de la 0 la 10 pt:
1. fiabilitate
2. confort
3. consum
4. perf dinamice


_______________OCTAVIA_________________COROLLA
1.fiabilitate_________7________________________9
2.confort___________7________________________9
3.consum___________5________________________10
4.perf dinamice______6________________________7
stefan_ieu
Completari la ce spune George :
1) de acord
2) La confort Octavia e clar mult peste nota 7 data de tine. Nu vorbesc din auzite sau din uitat pe geam in showroom. Am un coleg care are Octavia II. Eu zic ca merge spre 9.
3) Cam drastica diferenta de note. Avand in vedere cifrele :
OII : 4.2/6.4 Corolla : 4.3/5.8
Eu as da un 7-8 octaviei, dar asta doar prin prisma faptului ca la valori mici ale consumului o diferenta de 0.5l e mare in procent. Dar daca te gandesti ca la viteze mari consumul creste mai mult la motoarele de capacitate mai mica => deja daca omul isi propune viteze de croaziera afara de 120-130, consumul va fi aproximativ acelasi
4) Cred ca ai incurcat notele :
OII : 11.8s / 192km/h Corolla 13.3s / 180km/h (la motorizarile studiate)
Alecs
si de ce dai 7 la fiabilitate octaviei.. fiind un model nou, nu cred ca se discuta aceasta variabila
G e o r g e
prin comparatie cu vechiul model smile.gif

tocmai ca este un model nou si nu se stiu prea multe despre fiabilitatea lui.
g42556
madalina treaba cu confortul cred ca schioapata
eu vreau sa compari corolla cu octavia 2 nu cu prima octavia
eu m-am urcat in amandoua si se sta mai conf in octavia
eu as da 9 octavia si 7-8 toyota
la consum mi se pare cam mare dif de note
as fi interesat sa stiu consumurile pt cele 2 modele din chestionar
stefan_ieu
Pai ti le-am scris eu mai sus.
stefan_ieu
Aaaaa, si inca ceva pentru nota 7 data de George la fiabilitate : tipul de la dealer cu care am discutat eu cand mi-am luat masina nu mai face fata la dosarele pe care le are in lucru de........ Octavia Tour. (adica O1 - pentru cei care nu stiu promotia). De ce se mai vinde O1 la aproape 1 an dupa ce s-a lansat pe piata modiala O2? Tocmai pentru fiabilitatea foarte buna in raport cu pretul.
ncristi
O2 la 22000E mi se pare o nebunie (in sensul rau al cuvantului biggrin.gif ).
Masina sta mai prost la spatiul interior decat multe masini mai ieftine care se gasesc la noi pe piata ex. citroen C5 mi se pare muuult peste O2 (asta pt ca in aceeasi zi le-am vazut inca o data pe amandoua biggrin.gif ).

In comparatie cu C5 pretul octaviei mi se pare nesimtitor pt ce ofera.Cat despre interior la inceput "socheaza" din cauza culorilor materialelor foarte bine alese care-ti lasa impresia ca te-ai suit in nu stiu ce limuzina.Dupa ce stai mai mult in habitaclu iti dai seama ca tocmai esti pe cale sa iei o teapa de 22000E biggrin.gif.

Ex: C5
2.2HDi 16V FAP BVA--25411E.

Poate ca sunt off topic dar eu m-as mai uita si alte masini...
g42556
cristi, te rog citeste mai bine si te mai documenteaza
1. o2 este cam la 17000eur cu toate taxele in varianta descrisa
2. c5 este alta clasa de masina, poti s-o compari cu superb daca vrei, nu cu octavia
3. spatiul interior la octavia e comparabil cu a4 penultimul model
mi s-a parut mai confortabila ca golf5
4. incercati sa intelegeti odata ca octavia2 este o masina de clasa compacta, asa ca nu poate fi comparata cu avensys, 407, passat, c5, vectra sau laguna asa cum vad pe forumul asta

iar vis-a-vis de c5, sorry, am un prieten caruia ii pare rau ca si-a luat c5; spune ca era mai bun cielo pe care l-a avut inainte

in alta ordine de idei cineva imi daduse consumurile pt variantele din chestionar: toyota numai atat consuma in oras? 5.8?
ncristi
g42556 nu ma refeream la dimensiuni ci la cati bani dai pe ea.
Cam la acelasi pret iti poti configuar un C5 care intr-adevar este o clasa mai mare...vezi pretul cu taxe cu tot care l-am pus mai sus pt o motorizare de top la C5 care este aproape de pretul la O2 TDi si 140 cp...

Scuze pt off topic...

Cielo mai bun ca C5 ? biggrin.gif Ce bie ar fi...
adrian41198
[quote="G e o r g e
_______________OCTAVIA_________________COROLLA
1.fiabilitate_________7________________________9
2.confort___________7________________________9
3.consum___________5________________________10
4.perf dinamice______6________________________7[/quote]

Sau George a incurcat rau notele sau a vrut sa dea subiect de disputa pentru a revigora topicul.
Dintre cele doua eu as alege O II (dupa ce le-am testat pe amandoua).
Grigore32898
Fratilor nu stiu cum de faceti comparatie intre O II si Corolla (dak va referiti la corolla cea mica hatchback), este o cutie de chibrituri pt. mine care am 1.95 fata de O II si in puls este tot chinezarie orice i-ai face... cat are o corolla portbagajul??? O II are 560 l!!! si nu e vba numai de portbagaj e vba si de finisaje etc. ma rog acum asta e parerea mea.Eu am ales O II.Bineanteles ca multi aleg Toyota cand da garantie 3 ani ca sa -si poata face reclama dar nu o sa ajunga la standardele VW-Audi ..cel putin nu in urmatorii cativa zeci de ani.Scuze daca m-am deplasat de la topic si nu am vrut sa supar pe nimeni
Grigore32898
QUOTE(G e o r g e)
prin comparatie cu vechiul model smile.gif

tocmai ca este un model nou si nu se stiu prea multe despre fiabilitatea lui.


pai atunci cum poti avea pareri despre aceasta masina de dai notele astea ?? tu ai mers destul cu amandoua ca sa-ti dai seama???
stefan_ieu
QUOTE(Grigore32898)
Fratilor nu stiu cum de faceti comparatie intre O II si Corolla (dak va referiti la corolla cea mica hatchback), este o cutie de chibrituri pt. mine care am 1.95 fata de O II si in puls este tot chinezarie orice i-ai face... cat are o corolla portbagajul??? O II are 560 l!!! si nu e vba numai de portbagaj e vba si de finisaje etc. ma rog acum asta e parerea mea.Eu am ales O II.Bineanteles ca multi aleg Toyota cand da garantie 3 ani ca sa -si poata face reclama dar nu o sa ajunga la standardele VW-Audi ..cel putin nu in urmatorii cativa zeci de ani.Scuze daca m-am deplasat de la topic si nu am vrut sa supar pe nimeni


Imi pare rau sa te contrazic dar, in primul rand, Toyota nu e o chinezarie ci o "japonezarie". Diferenta de la cer la panant. In al doilea rand are un renume pe care si l-a format in multi ani de masina extrem de fiabila. Aici nu cred ca poate nimeni sa spuna nimic. Da, ai portbagaj mai mic, dar dar nu despre asta era vorba aici.
Eu sunt un fan al firmei Skoda, dar nici sa cadem acum in extrema nu cred ca e cazul.

QUOTE
in alta ordine de idei cineva imi daduse consumurile pt variantele din chestionar: toyota numai atat consuma in oras? 5.8?

E totusi un motor de 1.4.
madalina
QUOTE(Grigore32898)
Fratilor nu stiu cum de faceti comparatie intre O II si Corolla (dak va referiti la corolla cea mica hatchback), este o cutie de chibrituri pt. mine care am 1.95 fata de O II si in puls este tot chinezarie orice i-ai face... cat are o corolla portbagajul??? O II are 560 l!!! si nu e vba numai de portbagaj e vba si de finisaje etc. ma rog acum asta e parerea mea.Eu am ales O II.Bineanteles ca multi aleg Toyota cand da garantie 3 ani ca sa -si poata face reclama dar nu o sa ajunga la standardele VW-Audi ..cel putin nu in urmatorii cativa zeci de ani.Scuze daca m-am deplasat de la topic si nu am vrut sa supar pe nimeni



Finisajele sunt mult peste la Skoda la Toyota. Compara o Skoda si o Totota la acelasi nevel de echipare, iar diferenta este vizibila.

VW-Audi- unde sunt in clasamentele de fiabilitate? Si pe ce loc e Toyota?

Iar intre China si Japonia din punct de vedere al tehnologiei nu exista nici-o legatura.

Stefan, nu eu am dat notele, ci George. Eu am condus si Octavia full si Corolla full (Corola in drive-test, Octavia a unui prieten). Nu m-a impresionat cu nimic Skoda. Mi se pare o maisna absolut comuna, nu proasta, dar nu exceleaza la nimic, dar extrem de scumpa pentru ceea ce ofera.
stefan_ieu
Pai am spus eu undeva ca ai dat tu notele? Eu i-am raspuns lui George.

Chestia asta cu : eu am mers si cu aia, si cu aia si mi s-a parut ca e mai nu-stiu-cum (mult/putin), etc e absolut subiectiva. Mai ales cand cel care o spune e admirator al uneia dintre marcile comparate. Asta omul o va afla doar din drive-test si isi face singur o parere.
Sunt si eu un admirator al firmei Toyota si daca as avea bani nu as sta pe ganduri sa-mi iau o astfel de masina. Dar daca omul vrea la aceiasi bani o masina mai mare, si eventual mai dotata, atunci poate sa-si ia Octavia ca (parerea mea) nu va avea ce regreta.

Si inca ceva. Am auzit de mai multe ori ideea asta : Skoda e prea scumpa pentru ce ofera. Hai sa lamuri o data pentru totdeauna : cat de scumpa este pentru ceea ce ofera. Hai sa pozitionam marca asta pe piata. Si sa nu vorbim in general, hai sa fim la subiect : Octavia . Spuneti-mi si mie cam care sunt modelele de la alte marci deasupra si dedesuptul lui OII (dpdv al ce ofera : calitate, fiabilitate, etc). Alea din imediata vecinatate. Ca sa avem ce compara dupa aia ca pret.
G e o r g e
QUOTE(Grigore32898)
QUOTE(G e o r g e)
prin comparatie cu vechiul model smile.gif

tocmai ca este un model nou si nu se stiu prea multe despre fiabilitatea lui.


pai atunci cum poti avea pareri despre aceasta masina de dai notele astea ?? tu ai mers destul cu amandoua ca sa-ti dai seama???

vai da' ce suparat suntem .

am mers . si octavia oricum imi pare o cutie de conserve pe roti !

rotile alea standard pentru varianta cheala (aia din disputa de aici) sunt muuuult prea mici .

pe langa asta nu ma incanta cu nimic octavia . corolla are de partea ei fiabilitatea pentru care este recunoscuta.

iar daca mai zice careva ca skoda e masina nemteasca il alerg cu ciocanul pe aici de nu se vede :bash:
stefan_ieu
Octavia e masina.......... ceheasca cu 90% piese nemtesti (adica alea de VW, chiar daca nu sunt facute in germania) :bandit:
Octavia ambiente nu e cheala deloc. Are AC automat si radioCD in standard. Astea sunt doar 2 exemple, mai are si altele, dar astea de obicei la alte marci sunt doar la varianta full.
Rotile sunt de 15, intr-adevar, putin cam mici pentru cine e interesat de acest aspect.
G e o r g e
este CLIMATIC , nu CLIMATRONIC. o diferenta wink.gif

nu are proiectoare, jante , geamuri spate . astea eu le consideram minim smile.gif

are comp , si CD player intr-adevar .
1.9TDI la 14000 CIP blink.gif daaaaaaaaaamn ....
stefan_ieu
Da, incurcasem eu Climatronicul cu Climatic. Ai dreptate. Dar e mare distanta pana la "cheala".
Iar cu expresiile astea : "cutare.... X euro CIP .... mult". Eu zic sa o lasi mai moale. Daca ti se pare mult raspunde-mi la postul de mai sus. Spune-mi o masina care ofera mai mult si care ti se pare tie ca are pretul mai mic sau egal cu OII. Dupa care facem comparatia. Singura conditie e sa nu de bagam in chestii de genul : da mie mi se pare aia mai misto, mai eleganta, mai nu-stiu-cum. Astea sunt subiectivisme. Hai sa vorbim pe cifre.
G e o r g e
corolla smile.gif
stefan_ieu
Excelent raspuns. beer.gif Spune-mi si mie de unde iau preturi pentru Corolla. Ca nu gasesc nici un site pe la noi.
G e o r g e
www.toyota.ro :angel:

din pacate azi vad ca serverul lor e jos. incearca mai pe seara ... zic eu
stefan_ieu
Si ieri era jos ca am vrut sa iau datele tehnice de acolo si nu mergea. Cred ca va dura ceva pana il vor reface. Alt site stie cineva?
Han.solo
Vezi si www.toyomotor.ro
stefan_ieu
Corolla Sedan 1.4 D-4D Terra - 16.517

DOTARI STANDARD Terra
Sistem protectie frontala SRS-AIRBAG pentru conducator auto si pasager fata dual stage ·
Sistem protectie laterala SRS-AIRBAG pentru conducator auto si pasager fata ·
Sistem de decuplare AIRBAG frontal pasager ·
Sistem franare servoasistat cu ABS si EBD ·
Servodirectie cu efect progresiv (numai pentru motorizarile benzina) ·
Bare de protectie in usile laterale ·
Centuri de siguranta pretensionate ·
3 tetiere pentru locurile din spate ·
Prindere ISOfix pentru 2 scaune copil pe bancheta din spate ·
Avertizor sonor fixare centuri de siguranta ·
Sistem de protectie electronic la pornirea motorului ·
Anvelope 195/60 R 15 · (ia uite George, tot jenti de 15' - e tot cutie de chibrituri?)
Lampa ceata spate ·
Lampa stop suplimentara ·
Luneta cu dezaburire ·
Oglinzi retrovizoare exterioare reglabile electric, in culoarea caroseriei ·
Oglinzi retrovizoare exterioare incalzite electric (doar la D-4D) ·
INTERIOR 
Indicatoare bord tip OPTITRON ·
Display central tip multi-info, functiuni Radio/CD ·
Aer conditionat cu reglare manuala si filtru de polen ·
Coloana volanului ajustabila in inaltime si adancime ·
Scaun conducator auto reglabil pe inaltime ·
Radio/CD integrat in bord, 4 difuzoare si antena exterioara ·
Inchidere centralizata cu telecomanda radio ·
Bare de protectie si manere portiere in culoarea caroseriei ·
Geamuri portiere fata cu actionare electrica ·
Bancheta spate cu spatar rabatabil fractionat 60:40 ·
Cotiera fata cu dublu compartiment ·






Octavia II Ambiente 1.9TDI 16.965

Airbag sofer + pasager
Spoilere vopsite in culoarea caroseriei, cu banda protectoare neagra
Imobilizator
Intrerupere carburant in caz de accidente
Doua sisteme de ancorare "IZOFIX" pentru scaun copil
A 3-a lampa de stop
Filtru de polen
Servodirectie
Caroserie complet galvanizata
Luneta incalzita
Priza de 12 V in consola centrala
Buzunare in capitonajul usilor fata
Numar sasiu de vedere
Inele de amarare in compartiment portbagaj
Bandouri laterale negre de protectie
Inchidere centralizata, SAFE-System
Spatii de depozitare pe partile laterale a compartimentului portbagaj
Computer de bord (ora, temperatura exterioara, consum mediu si de moment, distanta parcursa,etc.)
Bancheta din spate rabatabila asimetric: 1:3 / 2:3
Doua lampi de citit / fata
Geamuri electrice fata
Aparatoare noroi spate
Bari vopsite in culoarea caroseriei, cu banda protectoare
Faruri optice cu geam clar
Manere interioare usi cromate
Turometru cu ceas digital
Geamuri fumurii cu protectie termica
Aer conditionat
Semnalizatoare laterale albe
Oglinzi laterale incalzite si reglabile electric in sincron
Capace de roti Ambiente
Frana disc fata - spate
Stergator tip "Aero" cu temporizator
Torpedou cu inchidere, iluminat si climatizat, cu doua suporturi pentru bauturi
Roata de rezerva din otel
Caroserie cu cinci usi
Jante din oțel 6J x 15" (anvelope 195/65 R 15)
Semnalizatoare direcție integrate în oglinzile exterioare
Parbriz cu indicarea seriei de sasiu
Deblocare automată a ușilor și activarea luminilor de avarie in caz de accident
Siguranță pentru copii la portierele din spate, indicator de activare integrat
Reglare manuală a distantei de iluminat
Reflector de siguranță in uși, față
Elemente de fixare pentru triunghiul de avertizare și trusă de prim-ajutor
Seria de sasiu inscriptionata cu laser pe toate geamurile
Control usi deschise
Torpedou cu deschidere amortizată
Spațiu de depozitare sub volan
Buzunar de depozitare în partea inferioară a husei scaunelor din față
Deblocare electromagnetica portbagaj - Softtouch
Întrerupatoare pentru iluminatul interior, la toate portierele
Suport pix (clema )
Volan cu patru spițe, cu logo (ø 375mm, reglabil pe inaltime si in profunzime)
Capace roți 15" cu design Ambiente
Oglinzi exterioare și mânere exterioare portiere, lăcuite
Interior Graham
Panou de bord cu design Ambiente
Schimbător de viteze cu design Ambiente
Plafon cu profil longitudinal median
Lămpi de siguranță în portierele din față
Claxon bitonal
Plafonieră centrală spate
1 cârlig pentru geantă în portbagaj
Spațiu depozitare în partea superioară a planșei de bord, cu capac
Cheie cu iluminare
Suport dublu pentru sticle in consola mediana
ABS (EBV, MSR, ASR)
2 centuri de siguranță automate in 3 puncte, reglabile pe înălțime, pirotehnice cu pretensionare, față
3 centuri de siguranță automate in trei puncte, spate
2 tetiere spate
2 parasolare cu oglinzi cosmetice si buzunare
4 mânere tavan, cu cârlig în spate
Iluminare eficientă a portbagajului - 2 becuri
Suport tichet parcare
Radio - CD - player "Stream", cu 4 difuzoare și antenă de acoperis pliabila




Ok. Am boldat diferentele la ce e important. Acum sa tragem concluziile : din catevad eu preturile pot fi aproximate ca fiinde egale fara prea mare dificultate. Toyota are aribag-uri laterale in plus iar Octavia are BC, ASR si multe chichite de monovolum (care nu sunt cautate in special, dar e de apreciat daca le ai). Probabil si Corolla are unele care nu sunt prezentate aici, dar, cand am fost intr-un showroom acum 1 an nu mi s-a parut ca sunt atatea.
Concluzia : Costa la fel. Corolla ofera in plus fiabilitatea recunoscuta, Octavia ofera in plus spatiu si performante dinamice mai bune. Pute-ti sa-mi spuneti si mie cum putem sa comparam cat de mai fiabila este corolla decat octavia si cum se plusurile octaviei? Parerea mea e ca nu prea se poate face asa ceva. Poate reusiti voi. Pana atunci as spune sa va mai ganditi inainte de a face afirmatii de genul : "Skoda e o masina scumpa". Apropo de fiabilitate, va reamintesc ca in clasamentele date pe aici pe forum Skoda e inaintea VW, asa ca nu comparati VW cu Toyota la fiabilitate, ci Skoda cu Toyota.
Grigore32898
PT GEORGE am mers . si octavia oricum imi pare o cutie de conserve pe roti !

rotile alea standard pentru varianta cheala (aia din disputa de aici) sunt muuuult prea mici .

pe langa asta nu ma incanta cu nimic octavia . corolla are de partea ei fiabilitatea pentru care este recunoscuta.

iar daca mai zice careva ca skoda e masina nemteasca il alerg cu ciocanul pe aici de nu se vede :bash:[/quote]

In 1 rand nu m-am suparat smile.gif
2 Eu mi-am luat-o cu roti pe 17
3 Ia 2 taloane si compara dimensiunile s-ar putea sa le mananci
4 Pt ce fiabilitate este recunoscuta ai vazut prea multe reclame la TV in ultimult timp in rest ....fiabilitate ??? chinezarie??? si daca O nu e 90% nemteasca atunci ce este????? mai domnule' inginer mecanic????
Grigore32898
QUOTE(G e o r g e)
este CLIMATIC , nu CLIMATRONIC. o diferenta wink.gif

nu are proiectoare, jante , geamuri spate . astea eu le consideram minim smile.gif

are comp , si CD player intr-adevar .
1.9TDI la 14000 CIP blink.gif daaaaaaaaaamn ....


Nu te supara tu ce masina ai si cam ce dotari ai pe ea k din cate am citit prin alte forumuri esti fan DACIA....
G e o r g e
sa lamurim din nou lucrurile ...

am zis ca da impresia de cutie pe roti ! cum adica ?simplu : pare prea masiva pentru rotile alea mici .

eu am asa :
1 supernova
2 impreza
3 vectra
4 forester

happy now ?

matale ? daca tot facem schimb de impresii acum ?
Han.solo
Cred ca trebuie facuta o precizare.
Fiabilitatea nu se refera la impresia unui sofer sau altul ci este o statistica efectuata de diferite institutii obiective, ale caror rezultate sunt acceptate de producatorii auto.
Am fost intrebat pe alt forum daca sunt sigur ca am facut o alegere buna, ca de fiabilitate nu pot vorbi decat peste 15000km. Am spus ca si in situatia in care as avea probleme nu as contrazice statisticile respective.
In studiile respective (JD Labs) Corolla este pe primul loc, peste O2 si peste VW, chiar si in Germania!
Asta nu inseamna ca O2 nu este o masina buna, asa ca nu sunt de acord nici cu afirmatii de gen ,,cutie", etc.
Iar afirmatia lui George este adevarata ca Skoda nu e firma germana dupa cum nici Logan nu este Renault; este cu totul un alt brand!!!
Poti sa cumperi toate componentele de la VAG si sa le asamblezi, asta nu inseamna ca vei face o masina germana!!!
Radu38709
QUOTE(G e o r g e)
sa lamurim din nou lucrurile ...
eu am asa :
1 supernova
2 impreza
3 vectra
4 forester


Ai 10 masini ???? Respekt wink.gif
G e o r g e
blink.gif

unde numeri tu 10 ?

eu numar decat 4 ... dar fie cum zici tu .
madalina
QUOTE(Grigore32898)
3 Ia 2 taloane si compara dimensiunile s-ar putea sa le mananci
4 Pt ce fiabilitate este recunoscuta ai vazut prea multe reclame la TV in ultimult timp in rest ....fiabilitate ??? chinezarie??? si daca O nu e 90% nemteasca atunci ce este????? mai domnule' inginer mecanic????


Citeste si tu clasamentele de fiabilitate facute de oricine, din orice tara. Unde e VW si unde este Toyota? Compara vanzarile la nivel mondial!

Skoda, da sta bine in clasamentele de fiabilitate din Europa de Vest, mult mai bine decat VW, dar este o masina ieftina in europe de Vest, mai ieftina decat Opel si Ford, in timp ce la noi e mai scumpa sau la acelasi nivel cu acestea.

Plius ca este considerata o masina de munca, masina saracului, in nici-un caz o masina de lux, asa cum este perceputa in Romania.
Andrei Suzuki
QUOTE(Radu38709)
QUOTE(G e o r g e)
sa lamurim din nou lucrurile ...
eu am asa :
1 supernova
2 impreza
3 vectra
4 forester


Ai 10 masini ???? Respekt wink.gif


1.are supernova
2.are impreza
3.are vectra
4.are forester.
Ma indoiesc ca era chiar atat de greu sa-ti dai seama..
Grigore32898
QUOTE(madalina)
QUOTE(Grigore32898)

3 Ia 2 taloane si compara dimensiunile s-ar putea sa le mananci
4 Pt ce fiabilitate este recunoscuta ai vazut prea multe reclame la TV in ultimult timp in rest ....fiabilitate ??? chinezarie??? si daca O nu e 90% nemteasca atunci ce este????? mai domnule' inginer mecanic????


Citeste si tu clasamentele de fiabilitate facute de oricine, din orice tara. Unde e VW si unde este Toyota? Compara vanzarile la nivel mondial!

Skoda, da sta bine in clasamentele de fiabilitate din Europa de Vest, mult mai bine decat VW, dar este o masina ieftina in europe de Vest, mai ieftina decat Opel si Ford, in timp ce la noi e mai scumpa sau la acelasi nivel cu acestea.

Plius ca este considerata o masina de munca, masina saracului, in nici-un caz o masina de lux, asa cum este perceputa in Romania.


Nu a spus nimeni ca este vreo limuzina dar nici cutie de conserve si alte afirmatii de acest gen cat despre masina saracului in Germania ....poate ai auzit de OPEL ...si pana la urma tu ii faci reclama lui Corolla pt ca ai asa ceva eu idem Skoda inca nu mi-a venit dar ma rog....
g42556
multumesc pentru remarcile tale documentate, stefan.
Stiu ca madalina si george sunt pro toyota, sincer sa fiu, avand in vedere fiabilitatea as fi ales toyota, insa nu ma intereseaza hatchback-ul, iar sedanul e facut in turcia.
Pe de alta parte n-are rost sa spunem ca skoda e o masina germana si toyota una japoneza
Skoda e o masina ceha iar toyota una turceasca.
Sunt convins ca Toyota nu s-a prezentat la testele de fiabilitate cu sedanurile turcesti. Daca intri pe site-ul Toyota.com (cel american) poti vedea ADEVARATELE Toyota sedan la preturi incredibile (cca 13000-14000 USD) adica fo 10000 euroi. La pretul asta n-as mai sta pe ganduri.
Pe de alta parte, dovada ca Skoda e f apreciata in Germania, o reprezinta si pretul ei: varianta aleasa de mine cca 17000 euro, in Germania e 19000, in timp ce Golf5 cam la aceleasi dotari e cam 18000.
Problema care intra in discutie sunt tocmai aceste modele care se livreaza pe piata romaneasca. Si apropo, suntem tara cu cel mai mare pret la Toyota......RUSHINICAAAAAA! Poate tocmai asta e motivul pt care s-ar putea sa aleg Skoda, sa nu fac matzul mare unui importator care vrea sa se imbogateasca peste noapte.
Han.solo
QUOTE(g42556)
Skoda e o masina ceha iar toyota una turceasca.
Sunt convins ca Toyota nu s-a prezentat la testele de fiabilitate cu sedanurile turcesti. Daca intri pe site-ul Toyota.com (cel american) poti vedea ADEVARATELE Toyota sedan la preturi incredibile (cca 13000-14000 USD) adica fo 10000 euroi. La pretul asta n-as mai sta pe ganduri.
Pe de alta parte, dovada ca Skoda e f apreciata in Germania, o reprezinta si pretul ei: varianta aleasa de mine cca 17000 euro, in Germania e 19000, in timp ce Golf5 cam la aceleasi dotari e cam 18000.
Problema care intra in discutie sunt tocmai aceste modele care se livreaza pe piata romaneasca. Si apropo, suntem tara cu cel mai mare pret la Toyota......RUSHINICAAAAAA! Poate tocmai asta e motivul pt care s-ar putea sa aleg Skoda, sa nu fac matzul mare unui importator care vrea sa se imbogateasca peste noapte.


Exista pe undeva un clasament intern al calitatii productiei diferitelor fabrici Toyota si cea din Turcia era mai buna decat cea din Franta sau Marea Britanie. Dar diferentele sunt foarte mici!
Toyota aplica un standard de productie indiferent de locatie; in materie de calitate a productiei sunt inca referinta la care se raporteaza toti ceilalti. Termeni ca ,,just in time" din lumea productiei automatizate sunt proveniti de la ei.
Iar la preturi iar nu ai dreptate. Pe de o parte nu cred ca Skoda e mai ieftina la noi decat in Germania. Pe de alta parte nu te raporta la preturile din SUA, acolo orice produs similar este mult mai ieftin decat in Europa.
Iar in SUA nu vei gasi versiunea diesel iar versiunea pe benzina este altfel echipata. Compara si tu cu preturile din Franta sau Marea Britanie, desi la ultimii cam toate produsele sunt exagerat de scumpe.
madalina
Grigore, eu am Yaris. Mai am si 626, Opel Corsa si Nissan Pickup.

De mazda am spus ca nu merita luata daca se fac reviziile obligatoriu la Romcar.

De Corsa am spus ce probleme are.

Yarisul deocamdata nu are probleme, bilele negre datorandu-se exclusiv dealerului, dar sunt nimic in comparatie cu ce am patit cu Romcar.

Pick-up-ul e prea nou pentru a-mi forma o opinie.

Asa ca nu apar Toyota ca am una.

La testele de fiabilitate nu se prezinta fiecare marca cu ce masina vrea, ci sunt intrebati proprietarii fiecarui tip de masina din oferta marcii respective, dar nu discutam de 1-2 proprietari, ci de mii de proprietari.

Iar ca imagine, in occident Skoda este sub Opel.
stefan_ieu
QUOTE(g42556)
multumesc pentru remarcile tale documentate, stefan.
Stiu ca madalina si george sunt pro toyota, sincer sa fiu, avand in vedere fiabilitatea as fi ales toyota, insa nu ma intereseaza hatchback-ul, iar sedanul e facut in turcia.
Pe de alta parte n-are rost sa spunem ca skoda e o masina germana si toyota una japoneza
Skoda e o masina ceha iar toyota una turceasca.


Sa stii ca si eu sunt fan Toyota. Daca as avea mai multi bani nu as sta pe ganduri. Si nici nu mi-e frica de masinile turcesti.
As face totusi o remarca vis-a-vis de toyota din turcia. Nu stiu exact daca sunt mai bune sau mai proaste masinile facute in europa decat alea din Japonia. Ce stiu eu insa este ca japonezii au ceea ce se cheama "cultura de intreprindere". Asta inseamna ca e ceva in fiinta lor care ii face sa fie mandrii (pana la a considera asta o recompensa) ca intreprinderea la care lucreaza are succes, ceea ce duce la o calitate a produselor farte buna. Aceasta cultura nu exista in restul lumii. Chestia asta poate da dea de gandit. Inca o data, nu am cum sa compar masinile, dar exista un ghimpe acolo cand ma gandesc la fiabilitatea celor din turcia. E adevarat si faptul ca la cat de robotizate au devenit acum fabricile (alea adevarate, nu Mioveni-ul biggrin.gif ) influenta umana are o pondere din ce in ce mai mica.

QUOTE(G e o r g e)
eu am asa :
1 supernova
2 impreza
3 vectra
4 forester


Le ai in familie, dar a ta e supernova, nu?
Btw, acum 6 luni te-am intrebat si spuneai de Forester ca nu e al tau, ca e doar in showroom. Cand ti l-ai luat?
Han.solo
stefan_ieu, eu am fost absolut surprins sa constat ca in SUA Toyota a reusit sa exporte cu succes aceasta cultura a muncii. Salarii mult mai bune, program social (pensii) bune au facut ca angajatii de la aceste fabrici sa nici nu doreasca sa auda de sindicate, etc.
Eu cred ca sunt toate sansele sa gasesti oameni care sa lucreze foarte bine, chiar si la noi. Poate daca Toyota ar fi cumparat Dacia (extrem de improbabil) ar fi facut restructurari masive si ar fi pastrat doar o parte din angajati, dar cu salarii de peste 600Euro, nu 300 ca acum. Ar fi investit in robotizare mai mult, dar si reversul: nu cred ca ar fi scos vreodata o masina gen Logan, accesibila pentru noi.
Asa ca on-topic, mana de lucru mai ieftina nu prea exista atunci cand vrei produse de calitate; pretul final si calitatea este aproximativ aceeasi la Toyota, indiferent ca sunt facute in Japonia sau in Turcia.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.