Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Caut Mitsubishi Outalnder
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Pages: 1, 2
RUE
Caut sa cumpar un Mitsu Outlander din Romania (in DE pe mobile dau preturi mai mari, plus taxa si transport etc).
Caut idei, propuneri, ajutor.
Nenea asta zice ca o lasa la 9800 dar e versiune de baza si doar carlig extra.
Problema e ca nu pot sa trec de 9500.
Caut pornind din Timisoara ca sa zic asa. La 10 000 s-a vandut si una full fara navigatie in Timis.

Multumesc,
Rue
James Kilowatt
Zi-i lu' nenea ca ii oferi 9500 si ca oferta e valabila un numar de zile. Psihiatric e mai usor sa iti refuze o oferta nelimitata decat una valabila un timp limitat. Ii spui ca mai ai o oferta si ca de asta oferta ta e valabila fix 10 zile, dupa care poate sa isi bage masina aia unde stim noi. Sau alt termen, alege tu unul psihiatric - suficient de scurt cat sa nu gaseasca alt client, insa suficient de lung ca sa inceapa sa creada ca n-o s-o vanda niciodata daca nu lasa din pret.

RUE
am vazut si skoda Scout dar recunosc ca mergand pe 4x4 auto care e la skoda, nu ai controlul de a mai reduce carburant la drumuri lungi si nici selectii unde dai de greu.
RD-Woo
QUOTE (RUE @ Sep 29 2013, 07:56 PM) *
Nenea asta zice ca o lasa la 9800 dar e versiune de baza si doar carlig extra.


Masina din anunt este varianta de baza, Inform, cu un pret prea mare pt km respectiv (in opinia mea)
RUE
cam ai dreptate tinand cont ca mai e un anunt activ in care pe baza se cer 8900 euro neg. Problema e ca omul cu 8900 a iesit din necaz si nu o mai vind ;(.
AlexTM
E primul proprietar, deci a cumparat-o de noua?
Eu as fi reticent la a cumpara masini din Romania. Dar daca-ti place, ofera-i un pret ferm si apoi mergi si vezi-o. Unde merg 9500 mai megre o suta-doua, ca doar nu-s astia ultimii bani din sac (daca sunt, atunci cauta o masina mult mai ieftina, sa-ti ramana ceva de revizii/reparatii imediate; nu se cumpara un SH cu toti banii disponibili)
mircanu
Rue, baga un topic si pe mitsu.ro. Cei de acolo iti pot zice mai bine daca se merita sau nu si cati bani sa ai deoparte ptr eventuale reperatii si revizie.
Nu te arunca. Daca masina e in stare f buna ofera 9000, pune-i cash in fata, daca vrea bine, daca nu, mai pune o suta, doua si atat. Cine vrea sa vanda nu se mai uita la cateva sute cand stie ca are cateva mii pe masa.
Outlander diesel este o masina cu intretinere scumpa din cate am citit, e f important sa gasesti una in care sa nu bagi bani imediat.
James Kilowatt
Intrebare stupida - cat e un Duster nou?
AlexTM
De mare? E mic
De confortabil? e mai slab

Astea-s raspunsuri la intrebarea "de ce un SH mai dotat in locul unui nou mai slabut" biggrin.gif
James Kilowatt
Ma gandesc ca la +100kkm un SUV ar putea fi destul de hartanit, adica sa fi fost pus intensiv la treaba si nu doar mers la coafor cu el, si parca m-as feri de asa ceva. Mai mult, ia uite ce zic unii
http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/221

De asta ma interesam cam cat ar costa un Duster nou....
RUE
un duster nou 4x4 (ala nou nout de la Frankfurt nu se vinde si nu se stie cat va fi)cu 4x4:
- pret probabil cu AC macar 14 000 euro pe bezina,
- diesel peste 16 000

Nu are climatronic,
Siguranta e relativa
Devalorizare mai abrupta.
Nu e mai confortabil ca loganul de acum
Spatiul si utilitatea interioara.
Comportamentul pe autostrada si consumul.
Nu are tempomat.

Am vazut un duster dci 4x2 cu 8000 euro sh. De ce nu la 9000 un outlander care cam are tot ce vreau?
Caut oferte si ajutor smile.gif
James Kilowatt
Cam asa e, ai dreptate smile.gif
Spor la cautat
AlexTM
Ai dreptate mai putin la depreciere si la consum. Dusteru se depreciaza a dracu de putin, nu stiu de ce (probabil pentru ca n-are de unde sa mai scada)
Iar la consum, 1.5 DCI rules.
former_ozz
QUOTE
Nu are climatronic,
Nu are tempomat.


Astea sint motive la care nu m-as fi gindit niciodata la achizitionarea unei masini, mai ales SH. Intre "cui ii pasa" si "cine foloseste asa ceva".
Celelelalte mi se par serioase smile.gif.
Mai putin ala cu consumul, in afara de cazul in care mergi o multime consumul nu costa cit citeva reparatii bine plasate.
James Kilowatt
Aia cu tempomatul e poate util, ca Rue sta la marginea civilizatiei, si la cativa km de el incep autostrazile.
Climatronicul si mie mi se pare un moft.

Pe de alta parte insa la criteriile gen consum si comportament pe autostrada si outlanderul e tot un compromis pana la urma, acum depinde si care e ponderea criteriilor in alegerea finala.

Din cate imi dau seama n-a fost un model foarte popular in Romania (ca doar nu e masina germana, frate) si din motivul asta ma intreb daca mecanicii stiu cu ce se mananca, daca piesele de schimb vin la timp, etc.... s-ar putea ca asta sa fie un criteriu important pentru o masina trecuta de prima tinerete.
RUE
Gusterul consuma mult cand treci de 100 - deci pe autostrada e de groaza. De ce sa nu ai putere mai mare la acelasi consum?
Climatronicul ajuta sa nu mai butonez in 12 ore continuu la viteza de ventilatie si nivel de racire.
Daca vrei sa iei un duster, toate sunt scumpe la sh, daca vrei sa l vinzi... apar o mie la preturi mici.. smile.gif ironia e prezenta.
Dusterul se depreciaza mai putin ca modelele mai dotate dar totusi de la 16 000 la 10 000 in 3 ani scade ceva si el.
Bordul e urat ca naiba.
Totul e sa caut cum trebuie si cu rabdare. Oricum o particica din bani i-as imprumuta si acum.
Poate ca e mai ma intind mai mult dar eu daca nu fac asta acum, mai tarziu nu mai fac nimic. Cresc copiii si cheltuielile.
James Kilowatt
Eu am avut climatronic la doua masini (am si acum la una) si cu toate astea il folosesc la minim, prefer reglajele manuale, in masura in care sunt posibile. Climatronicul ma enerveaza cand i se pune lui pata sa ma sufle in freza sau sa dea drumul la ventilator ca inecatul ca asa i se pare lui ca trebuie.

Din primele doua propozitii as deduce ca tu de fapt vrei un cruiser, vrei drumuri de 12h cu viteze de peste 100km/h si care sa consume si putin in conditiile astea. Daca astea sunt criteriile cele mai importante mai bine cauti altceva, dupa parerea mea. E pacat sa platesti taxe si zeama la ditamai monstrul de 1.7t ca sa ai performantele unui Passat cu dizal de 1.6 care pe deasupra e si mai spatios si mai confortabil, si care oficial consuma cu peste 40% mai putin. Si probabil si real e adevarat (prinde o viteza de varf mai ridicata cu un motor cu 30% mai slab)
Plus ca Passat TDI nu se devalorizeaza niciodata, frate biggrin.gif
Diesel
James, ia vezi poate scapi de petrolier biggrin.gif
RUE
Monstru? E o minune smile.gif
Tiganul din mine vrea daca se poate sa prinda si Navi + trapa in banii astia, stare f buna si daca mai e si tapiteria bej...

Cu privire la passat, m am mai gandit la skoda 4x4 sau scout. yeti e scumpa si portbagaj mic.

Vreau ca sa pot merge la munte sa simt placerea (copiii sunt maricei acum) si daca nu ninge in oras, apoi prima zapada la muntii apropiati poate fi atinsa fara frica sa raman daca mai ninge o palma noaptea.
La fel in orasul nostru strazile se curata de zapada in mod natural (topire) si dupa 2-3 zile baga si ei plugul.
Drumurile prin zapada pe un AWD se fac ca sa fiu cinstit mult mai sigure si placute.
Cand merg la parinti in orice anotimp am de trecut un deal care la orice ninsoare si inghet face probleme si ca sa ajung chiar acasa am 300 m de panta grea.
E cam aiurea iarna sa car copiii si bagajele dupa 4-5 ore de drum.
James Kilowatt
Si celelalte chinezarii nu-s acceptabile? Subi Paduret sau Outback, ceva hyundai, d-astea?

La mine nu exista drum placut si sigur prin zapada, la primii 5cm media de viteza deja nu mai depaseste 5km/h (am avut colegi care au scos media asta pe 60km, au ajuns acasa fix la timp ca sa plece inapoi la servici) si riscul sa te pupe o blonda cu slickuri sunt semnificative (am patit-o deja cand aveam Getz, traiasca carligul de remorcare).
Drumurile placute si sigure prin zapada sunt alea pe care esti singur, atunci da, merita un awd smile.gif
Insa stii care e problema? Tu probabil pleci la munte cand copiii sunt in vacanta. Fix ca toata lumea. Si te intorci cand incepe scoala. Fix ca toata lumea.... asa fac si astia pe aici, si uite asa se creeaza ambuteiaje de sute de km si se sta cu zecile de ore in trafic.
RUE
am un vecin care a mers seara dupa serviciu pe Semenic, a schiat 2 ore pe nocturna si noaptea a fost acasa cu zambetul cat sigla de la alfa romeo. smile.gif
pe zapada e musai sa mergem la serviciu zilnic uneori iarna.
James Kilowatt
Eu am ajuns la Semenic noaptea, pe zapada si ninsoare, prin anul de gratie 2006 cred, cu Daewoo Nubira. Fara lanturi. Asta dupa ce am baut un cico cu maestrul Halbasus in Oradea, mi-am uitat geanta cu pasapoartele in carciuma si a trebuit sa ma intorc dupa ea, si am prins si un accident pe drum unde am stat blocat 3h.
tu de fapt zi ca vrei Outlander si gata, nu ne mai lua cu tot felul de povesti din astea cu colegu' care nu stiu ce-a facut cu colega si ti-a spus tie ca a fost la ski. E posibil ca orice ar fi facut sa fi mers si cu Passatu' sau chiar si cu Loganul daca stii ce faci biggrin.gif
Daca tie outlander iti place, outlander cumpara smile.gif Probababil se va descurca admirabil pe la semenic si pe dealul unde locuiesti, insa am dubii ca este ceea ce iti doresti cand o iei in directia ailalta, cu autostrazi si zeama scumpa. Tre' sa fii constient ca faci un compromis. Insa merita, daca mergi des pe coclauri, atunci baga mare. Sa aduci una din DE nu merita?
george3
@RUE,
Nu stiu cum sunt preturile pe piata la Outlander, dar un coleg de-al meu are unul, rosu rolleyes.gif dar cu motorul de 2.2l diesel. Masina este cred ca varianta cea mai dotat: NAVI, piele, trapa, are chiar si un sub-woofer in portbagaj, toate nebuniile de sensori de ploaie si de lumini, xenoane, etc. Il batea gandul sa o vanda (tocmai ca sa isi cumpere o Octavia break biggrin.gif noua). L-am intrebat acum daca mai are ganduri de vanzare ca ma gandeam ca poate va fac lipeala.
A zis ca nu e hotarat definitiv dar ca mai jos de 15.000 nu o da.
Masina e din 2008 si are 170.000 de km. A luat-o de noua si nu a avut probleme cu ea pana acum.

Sper sa gasesti una buna in bugetul tau si sa te bucuri de ea!
AlexTM
15000 EU e enorm la kilometrii aia. Plus ca e de 2.2, nu cred ca e interesat domnu smile.gif
(nici mie nu mi-ar trebui nici gratis...)
RD-Woo
QUOTE (James Kilowatt @ Oct 1 2013, 09:45 AM) *
Climatronicul si mie mi se pare un moft.

Folosit la capacitatea agregatului din dotare chiar nu este moft. Avantaj ca dupa ce seteaza automat temp. functie de
conditiile climatice baga aer pe mai multe cai (dezaburire/frontal/lateral/picioare/etc..) si la turatie potrivita. La modul manual nu exista functia asta.

QUOTE (James Kilowatt @ Oct 1 2013, 09:45 AM) *
Din cate imi dau seama n-a fost un model foarte popular in Romania (ca doar nu e masina germana, frate) si din motivul asta ma intreb daca mecanicii stiu cu ce se mananca, daca piesele de schimb vin la timp, etc.... s-ar putea ca asta sa fie un criteriu important pentru o masina trecuta de prima tinerete.

Motorizarea din cazul discutiei este 2.0 DI-D, provenienta germana. acelasi motor s-a montat si pe passat/octavia/A4/etc.. cu diferite variante de putere.

QUOTE (RUE @ Oct 1 2013, 09:55 AM) *
Climatronicul ajuta sa nu mai butonez in 12 ore continuu la viteza de ventilatie si nivel de racire.

Bine punctat thumbsup.gif

QUOTE (RUE @ Oct 1 2013, 09:55 AM) *
Bordul e urat ca naiba.

In mare parte acelasi cu cel de la modelul lancer, generatia lansata in 2008


QUOTE (george3 @ Oct 1 2013, 02:56 PM) *
un coleg de-al meu are unul, rosu. cred ca varianta cea mai dotat: NAVI, piele, trapa, are chiar si un sub-woofer in portbagaj, toate nebuniile de sensori de ploaie si de lumini, xenoane, etc.

Varianta de echipare superioara la Mitsu se numeste Instyle. sistemul multimedia include HDD de 40GB si audio Rockford Fosgate cu amplificare de 650W
adrian_r5
QUOTE (RD-Woo @ Oct 1 2013, 06:54 PM) *
HDD de 40GB

SSD ?
RUE
nu cred ca s-a pus ssd in 2007.
Exista un instyle de 2.2 la 10800 euro negociabil. Nu iau 2.2 pt a plati impozit anual de 900 lei in loc de 200 si de a avea un consum mai mare poate.
Si eu am urcat cu loganul pe Semenic si Muntele Mic iarna pana sus. Pe Semenic am fost demult chiar cu gume de vara bune si singura problema erau aia de mergeau ca melcul.
Fiecare cand a dat 35 K pe ea noua ii vine greu sa gaseasca ce pret de vanzare trebuie sa aiba acum.
cautam!
george3
QUOTE (RUE @ Oct 2 2013, 07:14 AM) *
Fiecare cand a dat 35 K pe ea noua ii vine greu sa gaseasca ce pret de vanzare trebuie sa aiba acum.
cautam!


In mod sigur asa este. Nu incercam sa vand masina down.gif doar ca eram surpins de diferenta de pret.
Intr-adevar masina are HDD in sistemul multimedia. Copiaza automat orice CD audio la prima ascultare si apoi il poate rula direct din HDD.

Spor la cumparaturi si sper sa gasesti una care sa-ti vina "manusa"! smile.gif
former_ozz
Parerea mea, stiu ca nu mi-o cere nimeni dar na, ma simt obligat sa ti-o dau smile.gif

1. Trapa e o timpenie. Nu stiu pe nimeni care sa o foloseasca si asta in california, dar nici altundeva. Ori e cald si te bate soarele in cap. Ori daca nu e soare, ploua sau e prea frig. Daca ai acum trapa si o folosesti, te cred, esti unicat, dar daca nu ai si crezi ca e o idee buna, asculta la mine: NU E.
2. GPS-ul legat de masina e o aiureala. De ce ai lega electronica care prin definitie are durata de folosire foarte scurta si expira rapid de o masina care are durata de folosire indelungata? GPS-ul se cumpara separat, cumperi altul cind se invecheste, cind apare un ecran mai bun, mai mare, mai vorbitor, cu harti mai actualizate. Si costa nimica toata fata de ala inclus. Un GPS e 200$, ala inclus ca optiune e de obicei de vreo 10 ori pe atit.
Nici nu vreau sa ma gindesc ce GPS are o masina de 10 ani. Ecran CRT? Alb negru? are si jocul ala de tenis de pe televizoarele Sport ca optional? harti pe un judet ca atita intra in memorie... hei dar nici nu existau harti cu romania.
3. climatronic, o inventie nasoala. Eu il las la inceput si dupa 5 minute trebuie sa-i tai ventilatorul, uneori aerul conditionat. Reglajul manual nu-l ating prea des, dar climatronicul cu siguranta il ating de cite ori folosesc masina.
4. Tempomat.. iarsi cine foloseste asa ceva si de ce? doar daca ai vreo problema la picior si nu poti sa tii apasata acceleratia (am avut eu si atunci l-am folosit).

Cit despre zapada, ca unul care a facut fara exagerare mii si mii de km prin zapada groasa (ori batatorita, ori gheata, ori afinata de 15cm minim, uneori pe ninsori groase de nu se vede la 5m, de vreo 2 ori in situatii de urgenta cu toate drumurile inchise, uneori cu lanturi, de obicei fara) de tot cu viteze si de 20kmh si de 100kmh, si la munte si la mare, pot sa-ti spun cu mina pe inima ca AWDul e mult supraestimat. Cauciucurile sint MULT mai importante. As merge pina la a spune ca AWdul e doar marketing curat. Sint foarte rari oamenii care-l folosesc cu adevarat. Ca veni vorba e un tuner la mine aici care a convertit un Audi TTRS folosit la curse din AWD in FWD pentru era mai rapida.

Daca vrei masina SH eu zic ca de departe trebuie sa te concentrezi pe starea tehnica si intretinerea corecta. O masina relativ rara in stare tehnica buna va fi foarte rara, la pret decent si mai rara, de unde sa mai elimini pe criterii frivole?
former_ozz
QUOTE
sistemul multimedia include HDD de 40GB


Excat ce zceam. Stai sa le vezi p-alea mai vechi care merg cu discheta de 51/2. Iar sistemele de GPS au 64kB de RAM, grafica pe 8 biti voce MIDI. Plus tetrisul vine inclus!
adrian_r5
QUOTE (former_ozz @ Oct 2 2013, 09:22 AM) *
4. Tempomat.. iarsi cine foloseste asa ceva si de ce?

Daca tie nu-ti place tempomatu' nu inseamna ca nu trebuie sa le placa altora wink.gif
pmhoria
@Rue
Numai Outlander, nu exista nicio alta optiune?

Suzuki Grand Vitara 1.9 Diesel
http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/suzuki/.../184246684.html
James Kilowatt
Tempomatul e bun in unele zone.... de exemplu intre Geneva si Laussane sunt cam 60km si sunt 15 sau 20 radare automate. Acolo e buna o dracie din asta care te mentine la limita legii fara sa trebuiasca sa stai cu nasul in bord sa nu cumva sa depasesti din greseala viteza cu 2km/h. In Austria care e la o aruncatura de batz de Rue au inceput sa bage camere din alea care iti masoara viteza medie, si iarasi e buna panarama daca ai de gand sa mergi fara oprire iar traficul e lejer.

In rest si eu am cam aceeasi abordare cu Ozz, nici mie nu-mi plac navi astea cu care vin masinile (frate, cel putin pana in 2010 la VAG ecranele color erau inca o optiune care costa 800€, iar navi simplu venea cu ecran monocrom!), si mie mi se pare ca awd-ul e cu adevarat util extrem extrem de rar, in perioadele tranzitorii dintre momentul in care trece si loganul si momentul cand nu mai trece nimic fara senile sau loganul s-a impotmolit si a blocat drumul, iar de climatronic am spus, nici eu nu ma inteleg cu ele (nu doar cu al meu ci si al altor masini).
As renunta la oricare din panaramele astea pentru o masina mai noua, un motor mai potent, o extensie de garantie, etc.

Trapa nu stiu, pare cool... probabil mi se pare asa pentru ca n-am avut niciodata pana acum smile.gif
AlexTM
Aprecierile astea sunt profund subiective. Eu de exemplu folosesc tempomatul inclusiv in oras. Nu mi-as lua o masina fara, punct.
Navi ... astea mai noi se pot actualiza parca, nu? Hartile, nu hardware-ul smile.gif Pe mine ma enerveaza sa am un GPS prins cu ventuza si un cablu atarnand spre bricheta (dar ... asta am)

Outlanderu mai are doi frati gemeni, cetateni francezi. Astia nu-s mai ieftini?
Vitara cred ca e cel mai potent in offroad, unul din asta ma gandesc sa iau, asa mai peste un an.

adrian_r5
QUOTE (AlexTM @ Oct 2 2013, 10:28 AM) *
Pe mine ma enerveaza sa am un GPS prins cu ventuza si un cablu atarnand spre bricheta (dar ... asta am)

Mai exista si alte variante in afara de ventuza wink.gif
James Kilowatt
Toate sunt chestie de gust sau de utilizare. De exemplu la o masina cu 2 soferi care conduc la fel de frecvent sunt utile scaunele cu memorie. Insa daca are un singur sofer, sunt o chestie pe care o folosesti o singura data in viata masinii.... pentru ce sa le mai iei? Mie mi le-au bagat pe gat cu scaunele incalzite, insa in cazul meu sunt culmea inutilitatii.

Chestia cu GPS-ul cu ventuza + cablu e pe de o parte mai inestetica. Pe de alta parte insa are si avantaje. Il pui unde vrei tu, nu unde vrea ergonomu' . Mie de exemplu nu-mi place sa folosesc vocea, cel putin in oras e si enervanta si inutila (pentru mine), prefer sa-l vad si sa il pun undeva unde sa fie in vederea periferica si sa pot arunca o privire la el fara sa misc capul. Pentru mine e mult mai util sa vad in jumatate de secunda ca tre' s fac a treia strada la dreapta decat sa o ascult pe Ioana recitand ca peste 100m tre' sa fac la dreapta... si pana termina de recitat deja am facut 90m. sau ca trebuie sa fac dreapta si pe urma sa raman pe stanga ca am inca un viraj in 20m.
Mircea104901
Climatronicul - e util, dar, depinde de cine e facut. Si aici sunt diferente constructive. Sunt "climatronice" care enerveaza si le comuti pe manual si "climatronice" care nu deranjeaza, si isi fac treaba excelent in background. E cam ca diferenta dintre amplasarea unui buton la Mercedes fata de VW. La Merc exista o armata de oameni care calculeaza si gandesc, la VW se pune unde spun contabilii.
Tempomatul - mi se pare extrem de util, chiar si in Romania. Eu il folosesc frecvent, pe autostrada tot timpul, chiar si in orase, si in zonele cu radar. De cand am luat de 2 ori consecutiv amenda pentru 62km/h fara tempomat (si asta fara a vrea sa merg cu 60, pur si simplu) ....
AWD - ce acri sunt strugurii. In mare parte, AWD e consumator de carburant. Dar, exista situatii, in care daca-l ai, nu ramai in drum sau faci mult mai mult. Chiar daca e o data pe an (desi, de obicei, sunt mai multe, pentru ca daca ai masina cu AWD pornesti la drum, chiar daca in aceleasi conditii, daca ai avea 2WD ai sta acasa - aici cred ca se poate aplica teoria voastra, stand la TV ca e drumul "rau"/vremea "rea"). Si daca ai un drum (de obicei spre casa, sau unul pe care-l faci mai des) care se blocheaza des in conditii de iarna, cu AWD mergi, cu 2WD dai la lopata si pierzi ore bune pe luna incercand sa duci masina acasa. (se aplica in cazul meu).
Navigatia inclusa: e ca la clima. Sunt navigatii de rahat si sunt navigatii bune. Depinde de implementare. La Accord 2007, navigatia e foarte misto. Si are si touchscreen. Poate nu e HD, nu are cladiri 3D, etc, dar, functional, e mai buna decat orice navigatie externa 2013. De ce? Pentru ca navigatiile incluse functioneaza si in tuneluri, si in cazuri cu poduri suprapuse cu noduri, unde o navigatie externa pierde "semnalul" si ratezi iesirea. Sunt sincronizate cu sonorul masinii, astfel ca reduc volumul la muzica si auzi foarte bine indicatiile. In general sunt mai precise, pentru ca tin cont de viteza masinii, directie, etc - date direct din CPU-ul masinii. Normal ca exista implementari (ca si la climatronic) facute de contabili, in general la masini pana prin 2010, cu tetris rolleyes.gif si ecran monocrom whistling.gif 16 x 72 teehee.gif Dar, ca si sistem integrat, eu consider ca merita (daca e bine facuta, si nu montata de contabili), chiar daca e mai scump.
La Outlander, motorul de 2.0 e TDI de fapt, e de la VAG. Nu au avut diesel mic (~2l) in momentul lansarii Outlander 2007 si au "impumutat" unul de la VAG pana au implementat motorul propriu de 2.2 diesel.
James Kilowatt
QUOTE (Mircea104901 @ Oct 2 2013, 10:28 AM) *
... cu AWD mergi, cu 2WD dai la lopata si pierzi ore bune pe luna incercand sa duci masina acasa. (se aplica in cazul meu)....


Pai vezi, si aici depinde de la caz la caz. In cazul meu daca te impotmolesti cu 2wd, chiar si ala cu TAB-ul trebuie sa te astepte sa dai la lopata. Ca sa ajung acasa trebuie sa trec niste strazi destul de circulate pe care daca le-ai blocat 30 minute s-au facut niste coloane de cativa km; se blocheaza intersectiile si sensurile giratorii si la revedere, chiar daca elimini cauza, pana se restabileste traficul mai dureaza o ora.
Daca insa stai pe un deal unde sunt doar 5 case, sau ai o cabana pentru care trebuie sa mergi cativa km pe un drum foarte putin circulat, atunci da, merita un awd capabil (desi nici aici nu sunt toate egale intre ele, si in plus sunt multi soferi convisi ca daca ai AWD iti poti permite gume proaste si raman impotmoliti primii).

Insa e naiv sa crezi ca awd-ul te ajuta pe DN1 sau pe o autostrada. Ai un TIR pus de-a curmezisul la revedere, awd-ul e egal cu 0. Si pe autostrada e intotdeauna un TIR pus d-a curmezisul, e o lege a naturii. Mie unuia nu mi s-a intamplat niciodata sa fiu blocat din cauza lipsei de aderenta, de fiecare data am fost blocat de altii. De aia evit sa plec la drum cand se anunta vreme proasta, nu de teama ca raman in nameti, ci de teama ca raman blocat intr-o coloana de masini. Vorbim aici de drumuri de cateva zeci de km macar, nu de dus gunoiul sau de umplut sifoanele cu masina.
AlexTM
Las' ca e bun AWD-ul si pe autostrada sau pe national, ca nu-i pe toate circulatie in coloana ca pe DN1.
E util pentru ca sa nu ajungi sa fii TU cel care blocheaza coloana.
James Kilowatt
Asta e cam ca in bancul ala cu un eschimos impreuna cu un grinpis care colindau prin Antarctica. La un moment dat apare un urs polar, iar eschimosul incepe rapid sa isi puna schiurile. Grinpisul ii zice:
- Pentru ce te mai complici, crezi ca poti sa fugi mai repede decat ursul?
- Important e sa fug mai repede decat tine biggrin.gif

In cazul noustru, important e sa ai pneuri mai bune decat aia din fata ta biggrin.gif
RUE
nenea de la Baia Mare m-a sunat ca fie si 9600, dar e versiunea de baza si chiar nu are tempomat.
Navigatia ii zic asa dar de fapt are Rear View camera, DVD player etc. Daca le ai incorporate e mai bine daca le scoti la pret.
Sincer, mai mult de 9000 nu as da pe masina... dar..
James Kilowatt
Ai vazut deja masina?
Daca da, ofera-i 8900, valabil 10 zile biggrin.gif Lasa-l sa fiarba, daca dupa 9 zile n-a vandut-o s-ar putea sa se gandeasca serios la oferta ta.

Un Forester nu gasesti in bugetul tau?
Chiar si un outback ar trebui sa iei in calcul. Mie unuia modelul anterior de Legacy mi s-a parut foarte fain, silentios (inclusiv la viteze cu risc de dragoni), confortabil, economic, tot ce vrei, si banuiesc ca outback nu e departe. Si probabil ca se descurca cu semenicu' daca il incalti cu ce trebuie smile.gif
RUE
Subarul asta are cam multi km. Nu scrie daca are taxa platita sau nu. Nu e ora la care sa sun.
Mitsu din BM i am zis la inceput ca pot 9500 maxim sa ofer. Acum ar fi game playing cumva si e versiunea de baza.
Mai e una in B pe autovit la 9750 epuroi care ar cobora mai jos dar are din 2007 cam putini km 70 k. Cica a tot stat masina...
former_ozz
QUOTE
Daca tie nu-ti place tempomatu' nu inseamna ca nu trebuie sa le placa altora wink.gif


Ba n-am nimic cu el, sa fie acolo, dar sa fie criteriu eliminatoriu la o masina SH nu cred ca e o idee buna.

QUOTE
Dar, exista situatii, in care daca-l ai, nu ramai in drum sau faci mult mai mult.


Sint siggur ca "exista situatii" dar ele sint irelevante daca nu apar in mod real pentru un utilizator or pot fi usor evitate.
Eu nici macar nu vorbesc de blocaje de trafic, de foarte multe ori am mers pe drumuri goale in pustietate. Si nu, nici aici nu se deszapesec drumurile prea bine.


QUOTE
E util pentru ca sa nu ajungi sa fii TU cel care blocheaza coloana.


Problema esentiala iarna e frinatul nu acceleratul. Te ajuta AWD la frinat?

QUOTE
Daca da, ofera-i 8900, valabil 10 zile biggrin.gif Lasa-l sa fiarba, daca dupa 9 zile n-a vandut-o s-ar putea sa se gandeasca serios la oferta ta.


10 zile pentru o masina? 3 zile e prea mult. Aici in daca te gindesti 3 zile pierzi o casa, multe le arata duminca la popor si marti la prinz au terminat cu strinsul ofertelor.

QUOTE
Climatronicul - e util, dar, depinde de cine e facut.


La Mazda sau la VW n-au reusit. M-as mira sa fie mai buni aia de la Mitsubishi.

adrian_r5
QUOTE (former_ozz @ Oct 3 2013, 02:16 AM) *
dar sa fie criteriu eliminatoriu la o masina SH nu cred ca e o idee buna.

Aici s-ar putea sa ai dreptate ... cu atit mai mult avind in vedere faptu' ca se poate monta ulterior.
James Kilowatt
QUOTE (former_ozz @ Oct 3 2013, 01:16 AM) *
.... Aici in daca te gindesti 3 zile pierzi o casa...


eu am pierdut (poate) o casa pentru 3h. Aveam programare s-o vad la ora 4, a doua zi dupa ce a aparut anuntul pe web, insa la ora 1 a vazut-o o colega a neveste-mii care a oferit pe loc pretul cerut.
Cu casele e totusi alta treaba, de obicei esti deja in cautari de cateva luni bune, poate un an, ai vazut deja cateva (zeci), si deja esti cumva antrenat sa detectezi o afacere buna incat sa te poti hotara in 15 minute.

Daca insa vrei sa tragi de pret in jos semnificativ tre' sa lasi un timp suficient de lung incat respectivul sa aiba impresia ca n-o s-o vanda niciodata... Insa nici nu trebuie sa fie nelimitata oferta ta, incat sa o considere planul B si sa traga de timp cautand alt client.. lasa ca daca n-o vand pana ma intorc de la mare atunci il sun pe ala cu 8900. Ii dai cateva zile incat sa aiba impresia ca timpul trece si moare cu ea, insa nu prea multe sa nu apara un client biggrin.gif
RUE
tempomatul il doresc pt ca e un criteriu important: si in localitatile lungi de la noi am tendinta de a nu lua radarul dar si la drum lung sunt portiuni unde am nevoie de el pt confortul meu ca s anu vorbesc cand merg pe autostrada. Macar perioade cand imi doresc sa mi relaxez piciorul.

Am intrebat la Mitsu la service si au zis ca nu e ca la Skoda unde iei un kit cu maneta si se integreaza rapid. Sunt diferente mari si niciodata nu au primit kituri separate pt tempomat sa monteze (la noi cel putin).


Mitsu nu e o masina foarte vandabila, ca una germana de exemplu. Pe asta mizeaza si JK cand ma indruma sa joc tare.
Eu unul e cam ce imi doresc si daca e ce trebuie o tin si 10 ani. Daca loganul face 7 ani peste o luna la mine, atunci o masina din asta poate duce mai mult. cat o tin suruburile.
adrian_r5
QUOTE (RUE @ Oct 3 2013, 09:22 AM) *
Am intrebat la Mitsu la service si au zis ca nu e ca la Skoda unde iei un kit cu maneta si se integreaza rapid. Sunt diferente mari si niciodata nu au primit kituri separate pt tempomat sa monteze (la noi cel putin).

Pai ... nu ma refeream la un CC vindut de Mitsubishi ci la ceva sa-i zic "aftermarket" ... cred ca cei de la Dancar au o oferta si pt. masina de care vorbim.
RUE
trimite si tu un link cu produsul in care sa zica si de mitsu. merci.
adrian_r5
QUOTE (RUE @ Oct 3 2013, 01:37 PM) *
trimite si tu un link cu produsul in care sa zica si de mitsu. merci.

Link n-am ... da' daca te intereseaza te pot pune in legatura cu cineva care colaboreaza cu ei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.