Help - Search - Members - Calendar
Full Version: O compacta confortabila
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
T u d o r
M-am dar recent cu C4 1.6 hdi de 90 cai (sau 95, versiunea mai slaba a motorului). In afara de cutia cu 5 trepte care ar fi trebuit sa aiba 6 biggrin.gif masina e excelenta. Filtreaza superb orice denivelare, se simte grea si confortabila. Scaunele sunt foarte moi (pentru gustul meu as zice prea moi dar eu n-am confortul pe primul plan in alegerea unei masini.) Directia moale, totul striga in masina asta "confort confort confort!". Si are un portbagaj de peste 400 litri.

Cred ca pentru cerintele tale e idealul. Nu stiu pretul de vanzare acum dar cu siguranta peste cateva luni francezii vor arunca pe piata oferte cu reducere de "numai 3000 euro". biggrin.gif
laurentiu
Nu stiu cat de mare e diferenta dintre fostul si actualul C4. Am mers de cateva ori cu fosta generatie si e drept ca filrta bine denivelarile, asa cum zice si Tudor, e ceva specific Citroen. Insa modul cum o facea m-a speriat. Caroseria nu se inclina decat putin, dar suspensia zici ca mai avea putin si se rupea.
M-am dat putin si cu fostul Clasa A, la un moment dat asta vroiam sa-mi iau cand cautam masina. Mie mi-a lasat o impresie buna, dar totusi e prea scump.
AlexTM
Am vazut ieri 308, Golf si C4 la dealeri, urcat, inchis deschis usi, portbagaje, torpedouri, schimbat viteze "pe sec", etc...

C4 e intr-adevar confortabil si cred ca cel mai ieftin, daca-ti iei versiunile gata echipate, pentru ca au reducere de 2600 EU. Ajunge astfel la pret sub Peugeot.
La 308 nu mai poti configura decat versiunea cu facelift care va apare intr-o luna-doua.
Din cele pre-face lift exista o gramada pe stoc, sunt si putin mai ieftine, insa de ex. nici una nu are tempomat, deci ... nu.

Golf e cea mai scumpa, e clar, si nu intra in buget decat benzinarul ala de 1.2 (Pejo si Citro, diesel, ofcourse...) insa se simte constructia mai solida.
"Marfa nemteasca, frate" oricat de stereotip ar parea, deja iti dai seama cand inchizi o usa. Totusi, parca nu e de ajuns ca sa compenseze. Daaaaaaar am descoperit acolo o alta masina si anume Golf Plus. E ceva mai scump insa deja e o diferenta mare fata de celelalte. E o alta clasa, la aceeasi lungime de masina.
Fiindca veni vorba de lungime, asta e chestia care ma deranjeaza la C4. Are peste 4.30 m, si incepe sa fie cam mare pentru o masina de oras. Inca un pic si ajung la Octavia smile.gif

pmhoria
Golf Plus e tot un golf simplu....numai ca e mai inalt si ai o pozitie mai inalta la volan. In rest, marele avantaj al Plusului este acea bancheta culisabila din spate (ca si pe yaris). Legat de usi acuma .. e adevarat, se inchid altfel la Golf comparativ cu alte compacte, problema e se le mai si deschizi dupa aia teehee.gif
AlexTM
QUOTE (pmhoria @ May 1 2011, 10:21 AM) *
Golf Plus e tot un golf simplu numai ca
ai o pozitie mai inalta la volan ... bancheta culisabila din spate

Exact. Iar prin astea 2 nu mai e un Golf simplu smile.gif

De fapt am mintit cand am zis ca am l-descoperit ieri. Bineinteles ca stiam masina, dar nu mai urcasem la volan. si nici nu stiam plaja de preturi in care se invarte. In plus, cel bazat pe Golf V e mai uratel asa. Cu Golf VI l-au mai adus la normal, desi diferentele nu-s mari.

A mai ramas Opelul, pentru o prima parcurgere a materiei. Intr-un final, Toyota si celelalte asiatice au cazut la masa verde, fara vizionare (Yaris e totusi mic si Hyundai nu iau pur si simplu pentru ca e Hyundai - de la ei as lua doar Santa Fe, chiar am cochetat acum un an jumate, cand aveau o super oferta, ceva gen 18 KEU, dar s-au terminat stocurile)
AlexTM
S-a vizionat fi Opel si Ford, deci putem considera materia parcursa.
Ford Focus - out, din motive de design. Bordul are butoanele oblice pe consola centrala; farurile, stopurile sunt toate curbe, rasucite. Parca e un Focus vechi topit la soare ... no thanks.

Opel are 3 optiuni: Astra III, Meriva si Astra nou. Meriva e interesanta, are si ceva oferte la masinile pe stoc, insa nu place tuturor actionarilor.
Astra nou e prea mare (are peste 4.40 m...)
Astra III clasic e super ieftina insa e modelul vechi. Poate am inceput sa cad prada marketingului, dracu stie, insa mi se pare mai "ieftina" si asamblarea, toata masina in general. Oricum, ramane in lista.

Deci pentru faza a doua s-au calificat, in ordine aleatoare:
- Mercedes A
- Meriva
- C4
- Golf, Golf +
- Astra clasic

grea decizie, cred ca iau o pauza smile.gif



T u d o r
Eu dintre toate din lista actualizata as alege C4 pe considerentul pret/calitate.
AlexTM
QUOTE ( T u d o r @ May 4 2011, 04:31 PM) *
Eu dintre toate din lista actualizata as alege C4 pe considerentul pret/calitate.


Au intr-adevar o oferta demolatoare de pret: reducere 2600 la modelele de pe stoc (si am identificat unele care satisfac cerintele). Asa ca, de unde era cam mare initial (peste 4.30) ... parca dup-aia n-a mai fost asa mare biggrin.gif
G e o r g e
dacac vrei confort A - klasse nu are concurent thumbsup.gif
xamez
QUOTE (AlexTM @ May 4 2011, 04:28 PM) *
QUOTE ( T u d o r @ May 4 2011, 04:31 PM) *
Eu dintre toate din lista actualizata as alege C4 pe considerentul pret/calitate.


Au intr-adevar o oferta demolatoare de pret: reducere 2600 la modelele de pe stoc (si am identificat unele care satisfac cerintele). Asa ca, de unde era cam mare initial (peste 4.30) ... parca dup-aia n-a mai fost asa mare biggrin.gif

parerea mea este urmatoarea opel astra III 1.6 115 hp SAU ASTRA J cu motor diesel
AlexTM
Astra J este care, cea noua? Nu intra dieselul in buget, cu toata bunavointa mea sau a lor. Nici la Meriva. Versiunea studiata e 1.4 de 100 CP, benzina.

La Astra III in schimb intra orice. Acolo sunt doar 2 motoare, 1.6 benzina si 1.7 diesel.
laurentiu
Ideea esta ca, asa cum ai zis si in titlul topicului vrei confort. Iar aici nu cred ca sta cineva mai bine decat C4. Am vazut saptamana trecuta expus in mallul din Baneasa un C4 in versiunea de 12500 de euro si nu lasa impresia unei masini... ieftine. Este adevarat insa ca trebuie sa faci si unele compromisuri, mai ales cele legate de mitul masini fratuzesti. Dar cine nu face niciodata compromisuri? smile.gif
xamez
QUOTE (AlexTM @ May 4 2011, 05:29 PM) *
Astra J este care, cea noua? Nu intra dieselul in buget, cu toata bunavointa mea sau a lor. Nici la Meriva. Versiunea studiata e 1.4 de 100 CP, benzina.

La Astra III in schimb intra orice. Acolo sunt doar 2 motoare, 1.6 benzina si 1.7 diesel.

da astra j este modelul nou dar motorul de 1.4 nu iti recomand deoarece astra j este o masina grea si ca sa dezv cei 100 hp tre turatii mari.consumul este 12 l/100km asa ca nu este chiar econmica.
pe modelul clasic motorul de 1.6 si-a castigat notorietatea asa ca go for it .
Seri
Am inteles ca vinzi 207-le doar pentru ca e uzat moral, desi nu ai probleme cu el. Atunci de ce ai cumpara o alta masina uzata moral, cum e Astra Classic III, prezenta pe piata din 2003?

De Ford C-Max vad ca nu ai zis nimic. Poate mai au pe stoc modelul vechi, cel nou a aparut de 2-3 luni.
AlexTM
Uzura morala nu ma deranjeaza (foarte tare). E totusi masina noua iar 207-le are 4 ani, chiar daca s-a comportat perfect.
In plus, o vand si pentru ca vreau una putin mai mare pentru pasagetii din spate (au trecut anii, crescut copilu smile.gif )

De C-Max am uitat, nu era in showroom la Ford. Asta nu e cam mare?

Seri
Nu e mare C-Max, are 4.3m. Are la baza aceeasi idee ca si Golf Plus, de a mari spatiul interior ridicand pozitia in scaun a pasagerilor si a soferului. Daca ti-a placut Plus, o sa-ti placa si asta.
Modelul nou are usi spate culisante, cel vechi are usi normale.
adrian_r5
QUOTE (Seri @ May 5 2011, 11:53 AM) *
Modelul nou are usi spate culisante, cel vechi are usi normale.

Precum spune si aici, doar Grand C-MAX are uši glisante spate.
AlexTM
Glisante, neglisante, e clar ca noul C-Max iese din buget.
Despre super-oferte la vechiul C-Max sau vechiul Focus vad ca nu scriu nimic pe site. Daca se mai intampla sa trec pe langa un dealer, o sa intru sa intreb... drept sa spun, putine sanse. Batalia se da acum intre Golf si C4
Otto73
Si golful si C4 arata bine.
Totusi cred ca in acelasi buget C4 va avea optiuni mai multe ca si golful, motiv pt. care as opta pt. frantuzoaica.
Dar ca si pret de revanzare tind sa cred ca golful va avea sanse mai mari sa obtina un pret mai mare motiv pt. care as opta pt. nemtoaica.
Adevarat ca eu cu postul meu nu te-am ajutat deloc, dar eu iti doresc succes.
Sper sa ai parte de cea mai buna alegere. thumbsup.gif
AlexTM
Intre timp Opel s-a retras din competitie, desi avea 2 concurenti in plutonul fruntas: Meriva nu place la "actionari" si Astra Clasic e totusi vechi ... ori suntem snobi ori nu, ce naiba...

Golf cu manuala pica, de banii aia iei un C4 mult mai echipat si diesel, conform descoperirii surprinzatoare a antevorbitorului meu biggrin.gif
Golf plus cu manuala ramane din cauza ca e "+"

Deci clasamentul de azi 10 mai este:

1) C4 HDI, Golf 1.2 TSI DSG, Golf Plus 1.2 TSI manuala
2) Golf Plus 1.2 TSI DSG (e cam scump)
3) A-Klasse (cam scump si asta)





AlexTM
Cazu si Mercedesu. Am facut drive-test, e OK in general dar pare usor instabila, din cauza inaltimii raportata la lungimea mica a masinii. Insa poate e doar o impresie (stiu ca au fost probleme cu stabilitatea la A-Klasse, dar e mult de-atunci; au corectat-o)
A iesit de pe lista din cauza aspectului, nu place la lume smile.gif

A intrat in schimb in competitie C4 benzina, motoare de BMW cica. La pretul diesel-ului ofera in schimb jde milioane de alte dotari (climatronic, senzori din aia, din aialalti, etc-etc ...)

Seri
Mi-am amintit doua MPV-uri despre care nu s-a discutat: Skoda Roomster si Citroen C3 Picasso.
DRAGOS
QUOTE (AlexTM @ May 16 2011, 11:21 AM) *
A intrat in schimb in competitie C4 benzina, motoare de BMW cica. La pretul diesel-ului ofera in schimb jde milioane de alte dotari (climatronic, senzori din aia, din aialalti, etc-etc ...)


motoarele alea sunt foarte faine, consum foarte bun raportat la performante.
AlexTM
Roomster e mare. Caut o masina de aprox 4.20 m. Citroen-ul cu 4.3x e deja la limita. Astra a picat tocmai din cauza lungimii, fiindca trece de 4.4m
C3 Picasso e interesant ca oferta, dar are design prea ciudat. Nu.

Motorarele pe benzina sunt de la Mini (l-am intrebat pe dealer ce motor de BMW de 1.6 smile.gif ... de motocicleta? )
Seri
Roomster nu e mare, are 4.205m. In configuratia 1.2TSI + DSG e mai ieftin cu 5.000 de euro decat Golf-ul. E drept ca materialele din interior nu sunt la nivel de Golf sau C4, dar sunt ok.
mike.omega
Singurele motoare disponibile pe citronel care au venit de la bmw sunt 1.6 aspriat normal si turbo. Unii se plang ca nu s-a luat si cutia de bmw si ca ar fi imprecisa cutia de citronel. Cum n-am condus nu ma pronunt.
Motoarele diesel(eu am inteles ca e vorba de 1.6HDI) sunt facute in colaborare cu Ford wink.gif
22nst
Dar ceva facut de Citronel este pe masina aia? tongue.gif
Diesel
Designul e facut de Citronel smile.gif

Seri, omul vrea compacte, nu strutocamile, asta e.
AlexTM
Am intrat in linie dreapta.

Golf cu DSG nu au pe stoc (el ar fi fost castigatorul) si daca tot n-a fost sa fie automata, confort la mana si picior carevasazica, atunci ne-am concentrat pe confort prin alte parti anatomice smile.gif si a castigat Citroen (nu Citronel, da? nu batem joc de marca serioasa...)

Raspuns partial final, C4.
adrian_r5
QUOTE (Diesel @ May 16 2011, 02:49 PM) *
Designul e facut de Citronel

N-as zice ... sau poate ca e alt Citronel decit cel care a desenat prima generatie de C4 ...
T u d o r
Alex si eu as fi ales la fel. Motoarele imprumutate de la BMW sunt 1.6 aspirat si turbo si 1.4 aspirat, de 95 cai. Ceve facute cu Ford sunt toate dieselele din oferta, inclusv cel de 3.0 V6. Daca nu rupi soselele in mod regulat as incerca si un 1.6 aspirat de 120 cai. Dar sa stii ca n-are consumul chiar asa mic daca il alergi.

Asa ca felicitari pentru alegere si daca nu se intampla acel 1% s-o stapanesti sanatos si fara probleme. thumbsup.gif
AlexTM
Noh, gata competitia.

A sosit.
C4, gri nu_stiu_cum, 1.6 benzina, 120 CP, dotari de Boeing 747 (numa pe volan sunt vreo suta de butoane...) confort de confort, atata doar ca e manuala.
N-au mai fost pe stoc Golf DSG-uri, asta e.
9er
Felicitari, sa fie intr-un ceas bun. Multi kilometri fara probleme si sa te bucuri de ea. A, era sa uit, neaparat s-o uzi, ca altfel rugineste.
DRAGOS
foarte buna alegerea, felicitari! S-o folosesti sanatos! thumbsup.gif
solmar
Bravo, thumbsup.gif !
22nst
O masina frumoasa!
Te asteptam cu poze smile.gif
AlexTM
Mersi,
O sa pun si niste poze.

Intre timp nu uitati de super oferta la Peugeot biggrin.gif
http://www.masini.ro/forum/content/Vanzari...07/#entry383755
T u d o r
Felicitari Alex, s-o stapanesti sanatos si fara probleme. smile.gif Asteptam poze si impresii, consumuri, tot.
adrian_r5
QUOTE (AlexTM @ Jun 3 2011, 09:56 AM) *
dotari de Boeing 747

Sa nu spui ca are si spiral staircase ohmy.gif
AlexTM
Update dupa long, long time. Masina are 2 ani jumate, 48000 km. Functioneaza perfect.
Probleme aparute:
- acum vreun an, s-a stricat nush'ce senzor de temperatura. A bipait puternic si a afisat "supraincalzire, opriti imediat motorul". Am oprit, masina a fost luata pe sus de acolo dar s-a dovedit ca a fost doar senzorul, nu incalzirea.
- dupa fiecare iarna (2x) n-a mai mers clima. In primul an a fost ceva simplu, cred ca doar completare de freon, in al doilea mult mai complicat, baietii de la Citroen si-au prins urechile. A durat cam 3 saptamani sa o rezolve.

Consumul e destul de mare, media e pe la 8.5 (pe 10000 km). Afara, la mers lejer (90-100) consuma in jur de 6.
Dotarile pe care le apreciez (si folosesc) cel mai mult sunt bluetooth-ul, tempomat-ul, senzorii de parcare si de lumina. Ala de ploaie merge cam aiurea, mai mult ma incurca. A, mai are o chestie stupida: daca am cotiera culisata in fata, frana de mana da in ea, cand o trag. Greseala de proiectare.

Insa la modul global, foarte multumit.


James Kilowatt
QUOTE (AlexTM @ Oct 24 2013, 02:36 PM) *
Ala de ploaie merge cam aiurea, mai mult ma incurca. ...


Same here
Mai ales daca il uit activat cand las masina undeva mai mult timp, cand si apoi can o pornesc risc sa imi traga un stergator peste praful de pe geam la prima picatura de ploaie... super enervant.
AlexTM
Aici e si mai enervant prin modul in care a fost gandit sa fie activat, si anume printr-o apasare scurta in jos a manetei.
Apasarea asta ar trebui sa fie, PRIN LEGE, doar pentru o tura rapida a stergatoarelor, cand ploua prea putin sa le dai drumul regulat, dar ai vrea totusi sa stergi picaturile de ploaie. Punct. Ei la mine, face acea tura scurta SI se activeaza senzorul. Adica stergatoarele se plimba odata, se asaza cuminti la loc insa acum senzorul sta la panda si peste cateva secunde te pomenesti ca-ti mai trage una. Apoi iar una, ai tot asa. Am incercat de cateva ori sa-l suport, sa vad cum se descurca, insa n-am reusit sa ne intelegem. In general porneste mult prea des, insa mi s-a intamplat sa adoarma si sa se umple parbrizul de picaturi. Deci ... nu-i treaba.

Ca sa-l dezactivez, tre sa mai apas odata scurt. Cu alte cuvinte, apasarea scurta, simpla, pentru o tura de stergatoare se transforma in doua apasari succesive.

Titi1988
Si la nissan senzorul de ploaie o cam ia razna la inceput. Daca ii ploaie marunta dau eu cate o tura scurta super usor si comod. ( dai in sus o data si isi revine DAR la leon este invers HAHAHAH trebuie sa dai in jos asa ca le mai incurc) dar cand vine vorba de ploaie mai serioasa activez senzorul s iin acel moment it all goes down to THIS IS SPARTA!!!!! porneste direct in viteza maxima si dupa cateva secunde (10-15) isi da seama ca nu sunt in uragan si incepe sa-si faca treaba cum trebuie mellow.gif
Deci nu sunt singurul cu nemultumiri legat de senzorul de ploaie rolleyes.gif
DORU
Nu esti deloc singurul, si la Skoda porneste si face ce vrea el, desi de multe ori nici nu ploua in asa fel biggrin.gif
Mai trist este ca la Octavia 1U nu-l poti dezactiva elegant verymad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.