Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vreau masina noua, clasa mica
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Pages: 1, 2, 3
T u d o r
Stiu, ma refeream strict la dimensiunile masinilor. Evident cea mai potrivita pentru condus in aglomeratie e cea mai mica.

La Splash nu te incadrezi cu banii?
Lucian107416
nu. Si Splash-ul are ceva ce nu-mi place. Cred ca e prea aproape ca pret de Swift.
adrian_r5
Totusi ... Spark de ce nu tenteaza ?
Lucian107416
Tenteaza - momentan e favoritul. Maine ma duc sa fac drive-test.
Cost revizi pana la 90000km:
Alto(dealer Autonet): 1330 Euro !!!! ( Oau )
Spark ( dealer Radacini) : 960 Euro .
Ambele au revizii la 15000km sau un an.
Alto are nevoie de mult mai putine operatii de mentenanta - 2 inlocuiri ulei transmisie fata de 4, 0 inlocuiri bujii fata de 3 inlocuiri, totusi manopera e la cote astronomice fata de Spark.
INTREBARE: functioneaza la noi directiva UE care-ti permite sa faci revizia la orice service autorizat???
adrian_r5
QUOTE (Lucian107416 @ Jan 4 2011, 11:34 AM) *
Cost revizi pana la 90000km


Citi km preconizezi ca o sa faci anual ?
Lucian107416
intre 5k si 8k, dar nu e relevant. e 90000 sau 6 ani, deci costul primelor 6 revizii.
adrian_r5
Pai de ce pui 6 ani ? ... maxim de garantie e de 5 ani (garantia extinsa cu 24 luni la Spark).
Lucian107416
n-are importanta asa mare. Asa am calculat eu. Voiam doar sa relev diferenta de preturi intre service-uri, iar revizia a 6-a la Alto e cea mai scumpa(330 Euro)
adrian_r5
QUOTE (Lucian107416 @ Jan 4 2011, 12:56 PM) *
revizia a 6-a la Alto e cea mai scumpa(330 Euro)

Da ce ii face de banii astia ... il descinta ???
Cum are distributia, lant sau curea ? ... da' servodirectia ?

Lucian107416
servodirectie electrica, distributie lant. De-asta ziceam si eu ca e strigator la cer. Atat de strigator incat nu cred ca-mi voi mai duce Swift-ul la ei la revizie. Problema mea e ca nu stiu nici un service competent/competitiv
HalbaSus
QUOTE
INTREBARE: functioneaza la noi directiva UE care-ti permite sa faci revizia la orice service autorizat???


Dap, cat timp suntem in uniune functioneaza toate directivele si au prioritate fata de legislatia nationala.
adrian_r5
QUOTE (Lucian107416 @ Jan 4 2011, 11:34 AM) *
Tenteaza - momentan e favoritul. Maine ma duc sa fac drive-test.

Astept concluziile ... sint curios ce impresie o sa-ti faca.
Lucian107416
Crevrolet Spark 1.0
suspensie - f buna, cel putin pentru oras
directie - f buna
motor - foarte lent
ambreiaj - prost - prinde jos dar are cursa foarte scurta
pozitia la volan - inalta - nu-mi place -era mai buna la Alto

Ca dimensiuni: locul din spate exact ca la Tico si Alto.
Portbagaju are forma mai practica dar latimea de incarcare mai mica.
Motorul de 1.0 iese din calcule. Oricum alesesem deja motorul de 1.2, chiar daca depasesc bugetul cu 5-6 sute Euro
Deocamdata am impresii mixte. Realist vorbind, Tico e superior dpdv al soferului. Pozitia la volan, promptitudinea comenzilor, ambreiajul liniar care e MULT superior si Swift-ului, timonerie CV. masa redusa etc . Ma mai gandesc daca un motor mai puternic ar salva situatia, caci realitatea e ca fara motor orice masina e nula.
adrian_r5
QUOTE (Lucian107416 @ Jan 5 2011, 12:29 PM) *
ambreiaj - prost - prinde jos dar are cursa foarte scurta

Din ce imi aduc aminte ... parca si la Tico avea o cursa destul de scurta.


QUOTE (Lucian107416 @ Jan 5 2011, 12:29 PM) *
pozitia la volan - inalta - nu-mi place -era mai buna la Alto

Fiecare cu gusturile lui ... mie imi place pozitia mai inalta.

M-ai facut curios ... m-as duce simbata pe la dealeri sa vad si eu care e treaba cu masinutele astea doua ... poate ma invirt si de un mic drivetest.
Lucian107416
Startul de pe loc era bun, apoi mi se parea ca se poticnea in acceleratie. N-am simtit, dar singura explicatie posibila e ca rupea aderenta pe masura ce crestea cuplul ( pana la valori astronomice tot nu ajungea, oricat ai fi accelerat-o biggrin.gif( . Masina avea anvelope de vara.
Diesel
vezi ca ambreiajul evolueaza in timp
diferenta la plecarea de pe loc e data si de reactia injectiei.

pozitia inalta la volan e o mare tragedie la masinile noi. s-au prostit toti.

asteptam parerile legate de Panda si Sandero
adrian_r5
QUOTE (Diesel @ Jan 5 2011, 01:26 PM) *
asteptam parerile legate de Panda

Pai si la Panda sigur n-o sa-i placa pozitia inalta ... iar despre EPS o sa zica ca ii place ca se misca usor (mai ales pe optiunea city) ... da' nu are feedback.


QUOTE (Diesel @ Jan 5 2011, 01:26 PM) *
pozitia inalta la volan e o mare tragedie la masinile noi. s-au prostit toti.

Pozitia asta o fi asociata cu modificarile suferite de montantul A ... care devine tot mai mare ducind la un unghi mort si el mai mare ?
Lucian107416
Imi cazuse internetul tocmai cand dadeam submit si am dublat . Acum l-am sters biggrin.gif Sa vedem cum stam. Partea nasoala e ca nu au pe stoc 1.2 si ajunge in 15-30 zile. Eu nu am vouchere etc. Dupa ce se vor ieftini voucherele nu voi mai putea lua masina ca sa ma incadrez in rabla. Deci a fi pe stoc devine o conditie esentiala. Masina de azi era noua: 28 km
adrian_r5
QUOTE (Lucian107416 @ Jan 5 2011, 02:04 PM) *
Dupa ce se vor ieftini voucherele nu voi mai putea lua masina ca sa ma incadrez in rabla.

Nu inteleg ce vrei sa spui sad.gif

QUOTE (Lucian107416 @ Jan 5 2011, 02:04 PM) *
Deci a fi pe stoc devine o conditie esentiala.

De ce ?
Lucian107416
eu estimez ca pretul voucherelor va scadea. de la 2000 RON la 1000 RON cat au fost. Daca nu, nici o problema. La viitoarea Rabla voi fi pregatit
laurentiu
Ai facut drive test cu vreun triplet?
Lucian55
Salut Luciane,

La banii astia nu vei gasi o masina care sa-ti ofere in acelasi timp si spatiu, sa fie si fun to drive, sa arate si bine, sa stea bine pe viraje si sa nu te rupa suspensia la rinichi.
Este ca in bancul ala cu restaurantul care avea un banner mare pe care scria " Aici se mananca Bine, Repede si Ieftin. Alegeti doua dintre ele"
Cea mai corecta masina la banii astia este Loganul, indiferent de motorizarea aleasa. Cu cat mai puternica cu atat mai bine, in functie de banii pe care-i ai.
Plusuri:
Noi avem la firma cateva loganuri Diesel pe care le consideram extraordinare. (Chiar daca Halba zice ca nu-i asa) Loganul diesel de 70 de cai trage suficient de bine, sta pe sosea destul de bine si este gandit pentru drumurile noastre, crede-ma. Avem in familie destule masini cu diferite suspensii si nici una nu bate loganul pe drumurile cu gropi, sine de tramvai, samd. De consum nu mai vorbim, oricum ai merge cu ea nu scoti mai mult de 6% in oras, indiferent de ora. Recordul personal este de 3,9% in Constanta, cu loganul diesel.
Toate masinile de la firma sunt pe la 80-90-100k km si in afara de revizii nu am schimbat mare lucru. Se mai ard becurile de la faruri din cand in cand, dar sunt ieftine si usor de schimbat.
Din punctul de vedere al spatiului interior si portbagaj, din nou castigator este loganul. Ai fi uimit cat de multe intra in spate.
Este tanc, intrii pe oriunde cu el.. in special iarna daca ai cauciucuri de iarna bune singura metoda prin care poti ramane blocat este sa ramai pe burta. Garda la sol este destul de mare totusi si tre sa fii un pic prea aventurier ca sa o pui pe burta.
Minusuri:
Este foarte galagios la viteza, dupa 130km/h ai impresia ca e un geam deschis pe undeva. Dar tu ai zis ca mergi doar in oras, deci asta cade.
Nu cred ca se poate pune ESP si alte dotari din astea de siguranta ( nu sunt sigur dar nu cred ca poti pune,cand am luat noi loganurile le-am luat full si nu era disponibil), dar din nou, mergi doar in oras.
Marele minus este intr-adevar aspectul.. arata ca naiba, dar cred ca plusurile adunate sunt mai multe decat minusurile.

HalbaSus
Motivul pentru care nu imi place mie loganul diesel este acelasi pentru care nu imi place nicio masina mica cu motor mic diesel... Le lipseste raspunsul instantaneu al unui benzinar iar mai ales pentru o masina de oras treaba asta e vitala. In plus scurta mea experienta cu loganul diesel a fost traumatizanta: e galagios rau (si in perioada aia aveam 2 TDI-uri, deci eram antrenant pentru sunetul de dizal la maxim) iar pedala de acceleratie nu parea legata sub nicio forma de miscarea rotilor, parea un potentiometru pentru volumul motorului, cu cat apasai mai tare cu atat se auzea mai tare... de mers mergea cam la fel. Loganul 1.4 MPI mi s-a parut mult mai fasnet iar prin comparatie cel de 1.6 90 cp mi s-a parut muscle-car biggrin.gif.

In plus la sub 10.000 km/an nu se justifica diesel...
laurentiu
De acord cu Halba.
Lucian107416
cautarea s-a incheiat. am luat SH. Voi reveni cu detalii. Kalos 2006, 80000 km , 1.4 16v 94 cp
Lucian107416
Informatii: - anuntul de vanzare ( de altfel si pozele sunt tot de acolo )
2006; 78 000 KM; 1 400 CMC; 94 CP; BENZINA

DOTARI:
Siguranta
DUBLU AIRBAG; CENTURI PRETENSIONATE; ABS; IMOBILIZATOR MOTOR

Interior
AER CONDITIONAT; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE; RADIOCD MP3;

Exterior
JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; ELERON SPATE;

Poze:
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment

Anvelopele sunt praf, trebuiesc inlocuite urgent si trebuie sa-i fac o revizie la care trebuie schimbata si distributia ( si eventuale alte surprize). Estimez costul final la 4500 Euro.
DRAGOS
S-o laergi sanatos! Cum am zis si mai sus, un SH mi se pare mult mai potrivit pentru ce ai tu nevoie!
Lucian107416
merci,
a fost o alegere facuta cu mintea, nu cu inima.
Ca prime impresii : motorul e prea puternic pentru sasiul pe care il are. Demarajul e bun. Suspensiile sunt moi, ruliu mare. Am intrat intr-un viraj la viteza obisnuita pentru Tico si am ramas perplex cand am realizat o tendinta de SUPRA-virare. E acolo un transfer de mase foarte neliniar, mai vad eu pe parcurs ce se intampla. Directia pare foarte imprecisa in jurul centrului, dar astept sa-i montez noile anvelope pentru a ma pronunta. Astea sunt varza si am ales Hankook Optimo 4S( e masina de oras). Oricum, nu e driver's car, asta e clar. Sotia e multumita ca n-o scutura la gropi si nici nu mai am tendinta s-o dau cu capul de geam . biggrin.gif
laurentiu
Asfalt uscat iti doresc si sa te bucuri de ea.
Nu vreau sa fiu carcotas, as fi curios sa stiu ce consum ai si daca distributia a fost schimbata. Totusi mie pretul mi se pare un pic cam mare, mai ales ca mai trebuie sa bagi niste bani. E doar parerea mea. Dar daca masina a fost intretinuta cum trebuie poate merita. smile.gif
Lucian107416
poate ai inteles gresit. Am dat 3650 si estimez ca voi ajunge la 4500 cu anvelope noi, distributie schimbata si revizie completa, plus alte mici necazuri( estimate la 500 RON). merci de urari. consumul nu l-am facut ca abia vineri am luat masina
Diesel
supravirarea la fwd e absolut binevenita biggrin.gif o corectezi din volan si treci mai departe

s-o conduci cu placere!!
T u d o r
Felicitari. smile.gif Sa va bucurati de ea.
klm
CITAT(Lucian107416 @ Jan 16 2011, 12:08 AM) *
consumul nu l-am facut ca abia vineri am luat masina

Sunt curios de consum; eu am reusit cu un Aveo (sasiu identic), motor de 1.2l un consum de 14l/100km in conditii de iarna.
In rest, sa va poarte sanatoasa mult timp!
Lucian107416
primul consum, pe 150 km a fost de 13.2. Eu zic ca am mers lejer pentru ca n-aveam anvelope, n-apucasem sa schimb distributia si nu puteam sta linistit etc. Ingrijorator, dar macar imi place cum accelereaza.Vineri m-am programat pt montare GPL, dar ma mai documentez si ma mai gandesc. Ma hotarasem pt Tomasetto 300+, dar citind mai multe m-am schimbat pe 300 Premium, dar al carui pret nu-l cunosc si-l voi afla abia maine. Daca e prea mare, renunt. Voi ce parere aveti de GPL? Pe forum am citit ca cineva si-a ars o supapa la Subaru din cauza amestecului sarac
mike.omega
Ce misto! Bine ai venit in clubul motoarelor daewoo care consuma mult smile.gif
Motorul de 1.4 16v de pe Kalos/Aveo este o versiune micsorata a motorului de 1.6 16v de pe Nubira. Si asta se vede de la o posta prin asemanarea de componente si dispunerea accesoriilor in compartimentul motor smile.gif
Si totusi consumul e mare! Sigur ai calculat bine?! Ar trebui sa te opresti pe la 10-11% cu consumul. Eu consum 12-12.5% cu vaporu.

Cat despre GPL, nu stiu care ar fi diferenta intre STAG 300+ si Premium, stiu doar ca STAG 200 in carcasa de metal cum am eu cica ar fi de fapt STAG 300. Naiba sa-i mai inteleaga.
Costul instalatiei este de vreo 2200-2400RON + 100ron trecerea in C.I. la RAR.
La banii astia primesti rezervor toroidal de 36L in locul rotii de rezerva sau mai mare in portbagaj dar asta ar insemna sa ramai fara spatiu.

Rampa de injectoare pt gaz originala, la mine a cedat anul trecut prin primavara(dupa 2 ani). Una noua cu tot cu manopera si filtre m-a costat 600ron. Aia veche avea injectoare albastre, asta noua are injectoare rosii si nu stiu care e provenienta ei.

Daca faci drumuri scurte in oras NU se merita sa-i pui GPL. In mod normal ei seteaza ECU-ul de la GPL sa intre in functiune cand temp. motorului atinge 30 de grade. Iarna este prea PUTIN, ar trebui minim 50 de grade, altfel masina da in nas si se comporta ciudat pana se mai incalzeste.Fa un test dimineata si vezi in cat timp/distanta iti urca acul de la temperatura pana la prima liniuta. Cam atunci ar trece motorul pe GPL. Eu spre exemplu, din drumul zilnic de 10km, ceva mai putin de 3km ii fac pe benzina si restul pe GPL. Daca n-am fi locuit asa departe n-aveam nici masina si cred ca n-aveam nici GPL tongue.gif

Distributia e ieftina, eu am dat pe un kit facut de INA(germany) 370 ron, la care mai adaugi vreo 100 ron pt pompa de apa si vreo 30 ron pt cureaua de accesorii.
Lucian107416
n-am calculat gresit. Si nici nu prea circul cand e aglomeratia mare. Si fac si aproape 30km zilnic. Nu retin insa exact cat l-am lasat pe fiu-miu(2.5 ani) sa conduca. Il mai las cu motorul pornit, el mai calca acceleratie si se face ca conduce. Totusi, la Tico in acelasi stil scoteam 8.5 in ultima vreme.
Distributia am schimbat-o deja. M-a costat vreo 800RON cu tot cu manopera. Cureaua de accesotii n-am schimbat-o. Am omis sa le cer si asta.
STAG Premium are un algoritm bun(cel mai bun) de autocorectie pentru timpii de injectie si se adapteaza mai bine la schimbarile GPL-benzina. E un fel de plug and drive. Se autoregleaza.
Am senzatia ca la mine urca mai greu temperatura/ Prima liniuta dinre C si H?
Apropos, cine stie unde vad ce norma de poluare indeplineste masina?
mike.omega
Da dintre C si H. Prima dupa C, insa asta e in cazul meu. Poate nu fac toate asa smile.gif
Motorul este Euro3 din cate stiu.

E interesanta chestia cu algoritmu optimizarii si alte alea. In mod normal cand trece pe GPL trebuie sa se auda un mic click(electrovalva de la rezervor) si sa nu se simta nimic. Poate un mic lag daca fix in momentul ala accelerezi si vrei totul de la motor biggrin.gif

PS: cel mai bine/repede motorul se incalzeste in mers. Acuma iarna a mea trece pe GPL dupa 15 min de stat pe loc. Imi creste barba alba daca o astept de fiecare data atat.
Rebel
In primul rand sa aveti parte de ea fara evenimente neplacute!

In al doilea rand, consumul mi se pare nensimtit de mare. Eu scoteam consumul ala iarna la -40 , AWD, si masina mare si grea din clasa medie.

De asemenea la Tico, nu am reusit niciodata sa scot peste 6%, nu stiu cum ai reusit tu 8. Oricum, Tico e pe carburator si daca nu ai meserias la ea nu m- as mira, desi din cate imi amintesc chiar in cartea lui scria sa nu se umble vreodata la carburator.

Cred ca ar trebui sa o duci sa iti faca un test mai amanuntit, inca nu am auzit de asa consum la o asa buburuza. Am un V6 FWD si papa 11 % in oras in conditii stresante, nici Xi-ul cu motor mare vorba aia si nu trece de 13...

E bine ca ai putere dar uneori corelata cu consumul chestia asta e un semn ca bea parea multa benzina...

Nubira lui Mike, inteleg, aia e grea si e alta masina dar la buburuza asta ar trebui sa fi... pe la jumatate..?
James Kilowatt
Nu te lua dupa Mike ca nu stie teehee.gif Motoarele Daewoo nu consuma mult, decat unele teehee.gif Trebuie sa va obisnuiti unul cu celalalt. Mie nubira cu motor de 2L lua 10-12 pe gaz (si intra si extraurban), pe benzina lua chiar foarte decent, peste 8.5 n-am masurat niciodata. (e drept ca nu am masurat in oras). Insa am "prins-o" la consumuri sub 7 uneori.
La mine pe GPL trecerea se facea la 35 grade, temperatura la care ajungea foarte repede, si mergea OK chiar si iarna imediat ce trecea de 35 grade.
Insa are drepatate cu incalzitul pe loc, in mers e mult mai rapid, in 2km cel mult era pe gaz.
Lucian107416
QUOTE (mike.omega @ Jan 26 2011, 07:37 AM) *
Da dintre C si H. Prima dupa C, insa asta e in cazul meu. Poate nu fac toate asa smile.gif

intre C si H la mine sunt 3 liniute, adica 4 segmente.
QUOTE (mike.omega @ Jan 26 2011, 07:37 AM) *
Motorul este Euro3 din cate stiu.

Codul motorului in talon e F14D3. N-am gasit rapit pe internet ce euro e dar banuiesc ca 3.
QUOTE (mike.omega @ Jan 26 2011, 07:37 AM) *
E interesanta chestia cu algoritmu optimizarii si alte alea. In mod normal cand trece pe GPL trebuie sa se auda un mic click(electrovalva de la rezervor) si sa nu se simta nimic. Poate un mic lag daca fix in momentul ala accelerezi si vrei totul de la motor biggrin.gif

Nu ma refeream la momentul trecerii pe gaz, ci la faptul ca treptat se deregleaza timpii de injectie si ajunge sa mearga prost pe benzina( amestec prea bogat). oricum costa cu 800 RON in plus ( adica 3300 RON) varianta STAG 300 Premium.
QUOTE (mike.omega @ Jan 26 2011, 07:37 AM) *
PS: cel mai bine/repede motorul se incalzeste in mers. Acuma iarna a mea trece pe GPL dupa 15 min de stat pe loc. Imi creste barba alba daca o astept de fiecare data atat.

Evident, dar eu stateam cu fiu-meu sa se joace si sa deszapezesc masina.
QUOTE (Rebel @ Jan 26 2011, 09:04 AM) *
In primul rand sa aveti parte de ea fara evenimente neplacute!
In al doilea rand, consumul mi se pare nensimtit de mare. Eu scoteam consumul ala iarna la -40 , AWD, si masina mare si grea din clasa medie.
De asemenea la Tico, nu am reusit niciodata sa scot peste 6%, nu stiu cum ai reusit tu 8. Oricum, Tico e pe carburator si daca nu ai meserias la ea nu m- as mira, desi din cate imi amintesc chiar in cartea lui scria sa nu se umble vreodata la carburator.

Merci Rebel, eu am reusit si 12l/100km. Am facut 243km cu un plin de benzina. Am ramas in drum ca nu-mi merge indicatorul de combustibil biggrin.gif.
Una peste alta, toate masinile mele au consumat mult, deci ma gandesc ca as putea fi eu de vina.
QUOTE (Rebel @ Jan 26 2011, 09:04 AM) *

QUOTE (James Kilowatt @ Jan 26 2011, 09:51 AM) *
La mine pe GPL trecerea se facea la 35 grade, temperatura la care ajungea foarte repede, si mergea OK chiar si iarna imediat ce trecea de 35 grade.
Insa are drepatate cu incalzitul pe loc, in mers e mult mai rapid, in 2km cel mult era pe gaz.

JK, n-ai avut niciodata probleme cu amestecul prea sarac la GPL? Cati km ai facut cu masina? Cred ca-mi voi pune gaz pentru a nu lasa economia sa ma impiedica sa ma bucur de masina. Niciodata pana acum nu m-a interesat consumul, dar a inceput sa ma intereseze cand am facut un calcul la cati bani dau zilnic pe benzina. Si nu-mi mai vine sa calc acceleratia.
BTW , in ultima zi mi-a inghetat (sper ) lichidul de stropit parbrizul, am fost tractat afara din parcare de un Focus, la iesirea din parcare un cauciuc era aproape pe janta si asa am mers cu el pana acasa, unde m-au impins acasa in parcare 4 baieti. azi dimineata a trebuit umflu cauciucurile si sa montez lanturile ca sa pot pleca etc. Am crezut ca-i dau foc masinii de nervi. Toate astea pentru ca baietii de la cauciucuridirect.ro nu mi-au trecut telefonul pe colet si nu mi-am putut receptiona luni anvelopele. Azi trebuie sa-mi vina. Abia astept.
James Kilowatt
QUOTE (Lucian107416 @ Jan 26 2011, 11:08 AM) *
JK, n-ai avut niciodata probleme cu amestecul prea sarac la GPL? Cati km ai facut cu masina?


Masina a fost pe GPL de la 0km. Eu am cumparat-o cu 82.000km, si am vandut-o cu aproape 180.000km. Daca o fi fost dat kilometrajul inapoi inainte s-o iau naiba stie, cert e ca eu am platit pe ea mai mult decat proprietarul anterior, deci nu ar fi exclus. Asta am aflat-o abia cand fusese declarata furata si n-o puteam inmatricula.

Nu am avut nici un fel de probleme, de nici un fel. La motor am avut doar doua interventii, care n-au nici o legatura cu instalatia de gaz: garnitura capacului de la culbutori (cost 30€ sau cam asa ceva); schimbata mai mult din motive de imagine decat functionale, si fulia pentru cureaua de accesorii de la flansa motorului, care numa' bine fusese schimbata recent (sau in orice caz trecuta pe factura).
Cand am vandut masina am facut un control tehnic amanuntit, care e obligatoriu, inclusiv test de noxe si motorul nu avea probleme. Nu ardea ulei, scotea performantele din carte... nimic de reprosat. Am pus aici o poza cu uleiul dupa ce fusese facuse 12kkm.
http://masini.ro/forum/index.php?s=&sh...st&p=253898

Motorul a fost singura chestie fiabila pe bune la masina aia, ca in rest am mai avut mici probleme. Nu grave, insa sacaitoare.
Lucian107416
@JK Merci
Mi-am montat anvelopele. Hankook Optimo 4S. Concluzia dupa primii 3 km: ALTA VIATA. Din cauciucurile pe care le aveam n-am putut pastra nici unul de rezerva. Macar acum nu-mi mai e frica sa calc acceleratia.
Ma vad nevoit sa spal si numele cauciucuridirect.ro. Ei au trecut numarul de telefon pe colet, deci nu a fost greseala lor. Vina a fost a exclusiv a curierului Pegasus. Fara sa ma sune s-au prezentat luni la ora 14:15 la mine acasa. N-am fost prezent si mi-au lasat in posta un anunt. O sa fac un scan sa va arat ce hartie mi-au lasat in posta. Fara telefon, fara nimic. Anunt ca am 2 colete( anvelope) la D.P.D pe o ciorna A4. La telefon a fost foarte greu sa comunic cu ei si sa schimb adresa de livrare si am aflat in timpul convorbirii ca-l clasificasera la adresa incompleta. Probabil ar mai fi durat ceva daca nu m-as fi zbatut eu .....
mike.omega
Indicatorul de temperatura al motorului e aprox. la fel ca la Nubira smile.gif

Ce timpi de injectie se deregleaza?! Dar ECU-ul masinii ce face? doarme? Eu nu merg pe benzina decat strictul necesar si cand raman fara gaz(ca sa pot sa tin evidenta la consum merg plin pe plin) iar atunci motorul se comporta exemplar pe benzina. Deci da-mi voie sa cred ca aia de vor sa-ti vanda instalatia GPL incearca sa te fraiereasca.
Notiunea de amestec sarac nu prea exista la astea cu injectie secventiala. Pentru ca tu ai o rampa de injectoare separata ce introduc GPL direct in capul pistonului. Se poate regla cantitatea de GPL dar putini stiu lucruri d'astea.

@Rebel: in ciuda dimensiunilor, Aveo (hatch cel putin) are vreo 1200-1250kg, fix cat si Nubira. Stiu asta pt ca am un amic in CT cu aceeasi masina numai ca e neagra. Si cand ne-am incordat "muschii" in cifre am constatat ca masina lui e la fel de grea ca si a mea desi a mea are juma de metru in plus de tabla biggrin.gif

PS: eu in conditii extreme gen patinat mult pe zapada sau vara stand in trafic la >40 de grade am consumat si 14 si 15% dar nu ma laud...
Lucian107416
Mike, merci de info.
In talon apar scrise 1162 kg la greutate(intr-adevar mult).
Informatiile cu amestecul prea sarac le-am citit si in topicul Subaru. Mirceaxxxx din Cluj (parca) si-a ars o supapa la Forester 2.0 benzina cu GPL in conditii de exploatare severa. Pista a mentionat asta, precum si multi altii.
Cei ce-mi vand GPL-ul nu mi-au recomandat versiunea scumpa, dimpotriva!!!
Citez de pe alt forum ceea ce m-a speriat(despre Tomasetto Stag 200):
"
O sa observi in timp ca autocalibrarea facuta de ei e frectie la picior de lemn.Nu isi va lua corect mapa pe GPL dupa cea de benzina.Tot in timp iti va merge din ce in ce mai prost pe benzina(o sa te trezesti la un moment dat ca abia porneste pe benzina) si va trage mult mai bine pe GPL si va incepe sa iti haleasca din ce in ce mai mult gaz la 100 de km.Reglarea corecta la o astefel de instalatie se poate face doar in mers cu laptop-ul conectat si in diverse tipuri de sarcina a motorului.
NU vreau sa te dezamagesc,e o instalatie ok,dar e una din cel mai proaste la nivel de calibrare,totul trebuie facut manual la ea.Daca voiai una care chiar sa se ajusteze automat dupa benzina intri in alta categorie de pret :BRC plug-and-drive,STAG 300 premium.

Ca exemplu: fa o incercare la fix 3000 rpm apasa blana acceleratia intai pe GPL ,dupa ce franezi trece-o pe benzina si fa acelasi lucru.Eu zic ca o sa ti se para ca trage ceva mai bine pe GPL,consumul iti va creste proportional cu nr de kilometrii si cu numarul de porniri ale motorului(partea proasta ca ajustarile ECU de GPL iti vor afecta aproape ireversibil si timpii de injectie ale benzinei).
"
mike.omega
Si la Aveo si la Nubira se pote da reset la ECM prin scoaterea si bagarea la loc a sigurantei cu pricina biggrin.gif Astfel se sterg erorile si se revine la setarile din fabrica.
Ca o paranteza: Am reusit sa fac sa porneasca o Nubira a unui coleg prin reset de ECM. Masina nu vroia pur si simplu sa porneasca(invartea electromotorul si cam atat) desi avea curent si benzina

Revenind. Problema la forester ma depaseste si deci nu ma exprim in niciun fel.
Cat despre citatul dat de tine, nu mai repet ce am zis, la mine nu se aplica.
James Kilowatt
Nici la mine, da' eu nici n-am avut electronica STAG 200 ci alt ECU, dephi parca. A mea nici macar nu era secventiala, era un hibrid intre cele cu mixer si cele secventiale.
Lucian107416
in sfarsit m-am putut bucura de masina cu noile Hankook. Eu n-am sesizat nici o diferenta fata de niste anvelope de iarna. Asa am aflat ca al luat o decizie buna si ca imi place masina. Directia s-a imbunatatit, stabiliatea si confortul la rulare de asemenea. Cred ca e mai fun o masina mai puternica(94cp) cu suspensii moi decat una cu motor slab(60-70cp) si suspensii dure.
Maine merg sa-i montez gazul: STAG 300+ (nu Premium).
T u d o r
Cred ca trebuie sa deschizi topic la totul despre masina mea. smile.gif

Cand esti de acord, aici inchidem.
Lucian107416
Mi-ai luat vorba din gura. Initial am vrut sa propun split-uirea lui de la momentuyl achizitiei Kalos-ului, apoi m-am gandit ca poate are un fir logic si mai bine ar fi redenumit. Cum credeti. Recunosc ca subiectul s-a schimbat si la titlul actual mesajele sunt off-topic.
mike.omega
Deschizi topic separat, cu poze! smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.