Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 100,000 de kilometri fara sa schimbi uleiul in motor
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
pista
Revizia de 60.000km la Subaru am facut la dealerul local cu uleiul de motor si uleiul pentru diferentiale/cutia de viteze aduse de mine. Uleiul din motor le schimb dupa cartea tehnica la 15.000km. Am pus MOTUL 8100 X-Clean 5W-30. La noi e indicat sa faci inspectia/revizia la service de marca pentru pastrarea garantiei.

P.S. 85% circul extraurban si cu 1/4 din capacitatea maxima de incarcare.
pista
CITAT(f1anatic @ Dec 3 2009, 03:59 PM) *
Uleiul in transmisie l-a schimbat careva ? A vazut careva cit metal este in ulei ? La 27,000 de mile umpleam un paharel de tuica cu mizga argintie din transmisie. Este suficient sa vezi o singura data cita mizerie (si metal) este in uleiul din transmisie, lipit de "dopul" magnetic sau de tavita (daca ai automatica) ca sa iti schimbi parerea despre intervalul de service.

Acel paharel de cat era: 20ml sau 50ml ? unsure.gif
James Kilowatt
La fosta mea Ibiza scrie in manual ca uleiul de la cutie nu se schimba, ungerea e "pe viata" smile.gif
La Hyundai nu scrie nimic explicit, scrie doar ca uleiul la cutie se verifica si se completeaza daca e necesar. Nici macar nu are buson de golire.
Cumva e logic, uleiul din cutie nu se incalzeste in halul asta, nu se contamineaza cu apa, benzina, etc, plus angrenajele alea sunt mai putin pretentioase la ungere decat un motor.

Pe de alta parte am vazut si cutii care au buson de golire (Nissan Terrano de ex), deci probabil e necesar schimbul de ulei. Poate depinde de cat e de sofisticata, sau de putere, sau cine mai stie.
pista
La Subaru e vorba si de diferentiale. La masina mea e diferential central LSD cu cutia de viteze si diferential spate LSD. Sunt cu buson de golire + buson umplere.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.