Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pronosticul rezultatelor lui Schumacher
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
20krpm
QUOTE (bogcot76 @ Aug 2 2010, 08:58 PM) *
Cu ce este avantajat Michael Schumacher de revenirea in F1? Poate da cineva un raspuns pertinent / obiectiv?

se scrie corect "cu cit".
AZAZEL
oana, de ce te miri ca noi il facem criminal samd aici in dosul unuei tastaturi cand colegi/fosti colegi de breasla, zire din lumea intreaga il fac il fac criminal, idiot , chior samd !!
msc si-a castigat"dreptul " sa fie facut in toate felurile pt ca el ca sportiv chiar asa este in relatia cu altii. vettel inca nu si-a castigat dreptul sa-i fie gasite epitete pt ca omul inca e destul de decent.

da, are comportament de om de ferentari. el nu e din ferentari, e din germania insa se poarta de parca ar fi din sectorul lui marean.
si exact cum spuneam mai inainte, nerusinarea de alta data acum este combinata cu neputinta, frustrare si in acelsi timp si cu gandul ca iar rade o lume intreaga de el ca nu mai valoreaza nimic. este profilul psihologic a unui om capabil de orice isprava.
klm
CITAT(bogcot76 @ Aug 3 2010, 12:27 AM) *
Insa acum chiar nu inteleg de ce a revenit in F1. Mi se pare o greseala imensa. O sa-si umbreasca imaginea de super pilot de pana in 2007.

Adica ii vor disparea cele 7 titluri, cele șpe zeci de recorduri doborate; vor disparea miile de ore in care oponentii saii ii analizau trasele? Eu n-as prea crede.
CITAT(20krpm @ Aug 3 2010, 07:37 AM) *
CITAT(bogcot76 @ Aug 2 2010, 08:58 PM) *
Cu ce este avantajat Michael Schumacher de revenirea in F1? Poate da cineva un raspuns pertinent / obiectiv?

se scrie corect "cu cit".

Ca sa fim mai catolici, se scrie corect "cât" insa fraza ar fi sunat mai bine "Cum este ..." dar nu intram in semantica pentru ca si formularea lui bogcot e OK...
AZAZEL
QUOTE (klm @ Aug 3 2010, 09:17 AM) *
QUOTE (bogcot76 @ Aug 3 2010, 12:27 AM) *
Insa acum chiar nu inteleg de ce a revenit in F1. Mi se pare o greseala imensa. O sa-si umbreasca imaginea de super pilot de pana in 2007.

Adica ii vor disparea cele 7 titluri, cele șpe zeci de recorduri doborate; vor disparea miile de ore in care oponentii saii ii analizau trasele? Eu n-as prea crede.

asta cu orele in care altii ii analizau trasele e chiar amuzanta. eu nu am auzit-o pana al tine.

pana la urma , ce nu am reusit eu sa aflu, este daca fanii lui msc sunt constienti ca orice pilot decent ar fi fost in locul lui pe vremuri, ar fi castigat la fel de mult.
msc a avut prin 2002-2004 o serie de vreo 37 de curse in care masina lui, cea mai rapida la acea vreme , nu a avut nici o problema tehnica. in plus, avea o echipa care lucra doar pt el, si pe FIA care exista doar pt el si ferrari. in plus de asta, oponentii lui erau niste copii: raikkonen, montoya, alonso sau niste papagali ca si coulthard.
msc are marele merit ca a fost omul potrivit la locul potrivit:
a castigat doua titluri mondiale care i-au adus faima multumita faptului ca senna a murit si a luat locul acestuia la ferrari ( existau discutii ca brazilianul avea locul asigurat la ferrari dupa ce i se terminau cei doi ani de contract cu williams).
ulterior parcursul i-a fost facil.
Oana
QUOTE (AZAZEL @ Aug 3 2010, 09:40 AM) *
pana la urma , ce nu am reusit eu sa aflu, este daca fanii lui msc sunt constienti ca orice pilot decent ar fi fost in locul lui pe vremuri, ar fi castigat la fel de mult.

Nu, noi suntem mai inconstienti si bolnavi irecuperabil pe deasupra. Iar tu nu stii cand sa te opresti...
AZAZEL
oana,
termenul de "bolnav" l-am folosit si prima data intre ghilimele si cu siguranta ti-ai dat seama de sensul lui.
si eu am fost/sunt un fan "bolnav" al lui raikkonen.


nu stiu daca in contextul celor scrise de mine, "constient" il are ca antonim pe "inconstient"

lucrezi la un ziar parca...
Oana
nu stiu de ce iti permiti tu sa vorbesti despre viata mea privata, cu atat mai mult cu cat si incerci sa ma jignesti in acelasi timp... sunt sigura ca ai inteles ce am vrut sa spun cu acel "inconstient", dar nu ai rezistat tu sa nu faci putin misto. iar cu asta am incheiat orice discutie. daca mai ai ceva sa-mi spui, sa o faci pe pm, ca am poluat destul forumul.

te avertizez pentru ultima oara ca limbajul si subtilitatile pe care le folosesti la adresa pilotilor si a fanilor pot avea consecinte.
klm
CITAT(AZAZEL @ Aug 3 2010, 09:40 AM) *
asta cu orele in care altii ii analizau trasele e chiar amuzanta. eu nu am auzit-o pana al tine.

Fii atent (nu pun embed ca sa nu incarc topicul):

http://www.youtube.com/watch?v=Uk2p2nRK-p4
http://www.youtube.com/watch?v=OHhV0hn9qLQ
Comparatie cu Senna

Vazusem un filmulet cu o analiza a miimilor castigate prin felul in care aborda curbele comparativ cu ... Hill? uite ca nu mai stiu; oricum, gasesti o gramada de informatii inclusiv pe Youtube.
CITAT(AZAZEL @ Aug 3 2010, 09:40 AM) *
pana la urma , ce nu am reusit eu sa aflu, este daca fanii lui msc sunt constienti ca orice pilot decent ar fi fost in locul lui pe vremuri, ar fi castigat la fel de mult.
msc a avut prin 2002-2004 o serie de vreo 37 de curse in care masina lui, cea mai rapida la acea vreme , nu a avut nici o problema tehnica. in plus, avea o echipa care lucra doar pt el, si pe FIA care exista doar pt el si ferrari. in plus de asta, oponentii lui erau niste copii: raikkonen, montoya, alonso sau niste papagali ca si coulthard.

Au fost multi piloti mai mult decat decenti cu masini foarte bune care n-au reusit nici jumatate din rezultatele lui MSC; neamtul cu echipa au muncit 4 ani de zile la masina aia pana sa castige al 3-lea titlu, cred si eu ca au facut-o foarte competitiva, strategiile lui Jean Todt si Rose Brown au intrat in istorie, echipele de mecanici au doborat recorduri de eficacitate; de acord ca toate acestea au contribuit la succesul Ferrari din anii 2000 insa nu te-ai gandit o secunda ca poate oamenii aia, foarte talentati, au fost motivati si de faptul ca lucrau cu o personalitate ca acest mare campion?!
Parca tot tu (sau 20krpm) spuneai ca i se vede varsta inaintata, atenuarea instinctelor etc... Acum copiii il bat prin tineretea lor iar in trecut luau bataie tocmai prin lipsa maturitatii?! Hotaraste-te si urmeaza o singura cale!
AZAZEL
QUOTE (klm @ Aug 3 2010, 12:22 PM) *
Acum copiii il bat prin tineretea lor iar in trecut luau bataie tocmai prin lipsa maturitatii?! Hotaraste-te si urmeaza o singura cale!



eu sunt f hotarat.

msc ia bataie pt ca el nu mai poate si pt ca nu are cu ce, iar in trecut putea si avea si cu ce.
actualul msc pus in masina de acum 7-8 ar lua-o la fundulet. se intelege prin asta ca acei tineri de acum 7-8 nu erau cu nimic mai prejos decat actualii. se poate interpreta si ca aia poate erau mai buni ca actualii(actualii depasesc cu un tur pe cineva care nu poate si nici nu are cu ce)


acel msc de acum 7-8 pus in masina de acum ar lua-o tot la fundulet. se intelege de aici ca fara masina nu poti castiga indiferent cat de bun esti(si a fost bun).

despre stilul de condus al cuiva poti fabula si umple internetul. stilul de condus este influentat de materialul tehnic din dotare, de comportamentul masinii, de felul cum comunica anvelopele cu masina. un stil bun de pilotaj poate fi urmarea unui tot care te ajuta. sutn atat d emulte variabile in acest sport incat aici doar spunem fabule , cunoscand doar cateva procente din felul cum stau lucrurile de fapt.

cica una din problemele lui msc anul acesta este ca nu se intelege cu grosimea rotilor fata. noi doar vedem la televizor ca rade chandock de el.
Oana
QUOTE (AZAZEL @ Aug 3 2010, 11:32 AM) *
noi doar vedem la televizor ca rade chandock de el.

in general oamenii au tendinta sa fie superficiali. de aici si toate discutiile astea

o manevra asemanatoare a facut si webber si nu l-a mai huiduit nimeni...
bogcot76
Da corect. E inconstienta pura genul asta de manevra. Oricine face asa ceva e cu capu' rau de tot.
f1anatic
QUOTE (AZAZEL @ Aug 3 2010, 03:32 AM) *
QUOTE (klm @ Aug 3 2010, 12:22 PM) *
Acum copiii il bat prin tineretea lor iar in trecut luau bataie tocmai prin lipsa maturitatii?! Hotaraste-te si urmeaza o singura cale!



eu sunt f hotarat.

msc ia bataie pt ca el nu mai poate si pt ca nu are cu ce, iar in trecut putea si avea si cu ce.
actualul msc pus in masina de acum 7-8 ar lua-o la fundulet. se intelege prin asta ca acei tineri de acum 7-8 nu erau cu nimic mai prejos decat actualii. se poate interpreta si ca aia poate erau mai buni ca actualii(actualii depasesc cu un tur pe cineva care nu poate si nici nu are cu ce)


acel msc de acum 7-8 pus in masina de acum ar lua-o tot la fundulet. se intelege de aici ca fara masina nu poti castiga indiferent cat de bun esti(si a fost bun).

despre stilul de condus al cuiva poti fabula si umple internetul. stilul de condus este influentat de materialul tehnic din dotare, de comportamentul masinii, de felul cum comunica anvelopele cu masina. un stil bun de pilotaj poate fi urmarea unui tot care te ajuta. sutn atat d emulte variabile in acest sport incat aici doar spunem fabule , cunoscand doar cateva procente din felul cum stau lucrurile de fapt.

cica una din problemele lui msc anul acesta este ca nu se intelege cu grosimea rotilor fata. noi doar vedem la televizor ca rade chandock de el.



Din pacate unii se uita la F1 si nu sint atenti la regulamentele tehnice.

Schumacher nu se intelege cu sasiul, si indirect si cu grosimea rotilor pe fata. Masinile sint concepute si proiectate incepind cu vara sezonului precendent, iar FIA a modificat regulamentul tehnic pt 2010 reducind latimea cauciucurilor pe fata mai mult comparat cu 2009.
2008 a fost ultimul an the cauciucuri cu "grooved tires". In 2009 au fost identic ca dimensiuni dar "slick" iar pt2010 au redus latimea celor pe fata. Iar anuntul a fost facut tirziu, dupa ce masinile au fost de mult proiectate. Daca aduci in ecuatie faptul ca Mercedes a gresit proiectarea masinii si balansul si ca masinaa fost de fapt proiectata pt Button care are stil preferential subviratoriu comparat cu Schumacher, chiar poti gasi circumstante atenuate neamtului. Desigur, aceasta schimbare a afectat ptoate echipele intr-o oarecare masura.

Este cam la fel cu Button si Hamilton - Hamilton "reuseste" mai multe cu McLaren decit Button. de cite ori a fost Button eliminat in Q2 anul asta ? de 2 sau 3 ori parca ? Dar Hamilton ? Undeva, cumva, masina este mai pe placul lui Hamilton.

AZAZEL: Sint comnvins ca intreaga gradinita ar ride de tine daca te-ar vedea mincind cu lingurie si furculite de plastic pt copii si nici tu nu te-ai descurca prea bine cu ele. Pt cei mici, ustensilele alea reprezinta tot ce stiu in materie de "hardware" culinar, si stiu sa le foloseasca mult ma bine. Si tu - la rindul tau - le-ai folosit cindva dar te-ai dezvatat.
Oana
@bogcot76, ceea ce am vrut eu sa spun e ca spiritele sunt de 10 ori mai incinse atunci cand intr-un incident este implicat schumy...
pmhoria
QUOTE (Oana @ Aug 3 2010, 10:52 AM) *
o manevra asemanatoare a facut si webber si nu l-a mai huiduit nimeni...


Exact depasirea asta am pus-o si eu mai devreme ..in urma cu cateva pagini. Si chiar am mentionat ca daca Webber a fost penalizat atunci, trebuie penalizat si Msc acuma... smile.gif
Dar vorbind acuma la rece, daca vezi ca ala din fata ti-o taie de te da in zid, chiar nu poti frana deloc? Adica in cazul lui Webber se vede clar cum ii taie calea cu mult timp inainte,.. si cu toate astea mergi in blana sa-l faci pe interior? Mi-e asta nu-mi pare decat inconstienta pura din partea ambilor piloti. Probabil ca numai asa poti face si performanta...
AZAZEL
hai sa o lasam balta ca oricum nu ajungem la un consens.

treceti pe topicul celalalt, daca vreti, cu deznodamantul campionatului 2010, pt ca chiar vreau sa vad opinia voastra cu top 5-ul de la finalulul lui 2010.
Mariustom
offtopic.gif
CITAT(Oana @ Aug 3 2010, 11:52 AM) *
nu stiu de ce iti permiti tu sa vorbesti despre viata mea privata, cu atat mai mult cu cat si incerci sa ma jignesti in acelasi timp... sunt sigura ca ai inteles ce am vrut sa spun cu acel "inconstient", dar nu ai rezistat tu sa nu faci putin misto. iar cu asta am incheiat orice discutie. daca mai ai ceva sa-mi spui, sa o faci pe pm, ca am poluat destul forumul.

te avertizez pentru ultima oara ca limbajul si subtilitatile pe care le folosesti la adresa pilotilor si a fanilor pot avea consecinte.

Dar chiar vă rog să continuați în topicul dedicat vouă Oana-vs-Azazel, e păcat să discutați pe pm biggrin.gif
Am ales mesajul lui Oana că e cel mai direct vs AZAZEL

CITAT(f1anatic @ Aug 3 2010, 01:47 AM) *
Eu atita cer: sa mi se citeze din regulament ce a gresit Schumacher. Dupa aia ma mai intind la vorba cu voi.
...

Întreabă-i pe cei ce l-au pedepsit. Noi aici doar bârfim ce face el pe pistă rolleyes.gif
Că d-aia e forum laugh.gif
ninja.gif
Oana
QUOTE (pmhoria @ Aug 3 2010, 12:24 PM) *
Exact depasirea asta am pus-o si eu mai devreme ..in urma cu cateva pagini.

m-a luat valul si nu am observat-o smile.gif

QUOTE (Mariustom @ Aug 3 2010, 12:47 PM) *
Dar chiar vă rog să continuați în topicul dedicat vouă Oana-vs-Azazel, e păcat să discutați pe pm biggrin.gif

n-ai noroc. nu mai am energia necesara sa intretin astfel de discutii...
bogcot76
QUOTE (Oana @ Aug 3 2010, 01:12 PM) *
@bogcot76, ceea ce am vrut eu sa spun e ca spiritele sunt de 10 ori mai incinse atunci cand intr-un incident este implicat schumy...


Asa este, insa si pretentiile sunt de 10 ori mai mari de la el. Stii cum e, una e cand trage pe nas Dananae si alta cand trage pe nas Maradona. Fapta e aceeasi insa personajele sunt din alte ligi. Impactul e altul. Ma rog, nu stiu daca e corect asa, si probabil ca nu e, insa nici fanatismul pana in panzele albe nu e tocmai kusher. Inca odata spun, mi-a placut Schumacher la vremea lui, insa acum parerea mea e ca se compromite cu aceasta revenire ciudata si nelalocul ei. Nu o sa-i ia nimeni tilurile, cursele celebre etc. insa in general muritorii de rand, presa (de kakat) etc raman pe retina cu ultimele clisee. De asta, spun ca a gresit. Putea sa urmeze calea lui Mika Hakkinen si ramanea pe soclul lui de glorie, insa asa..........

Stii care e culmea? Atat tu, Oana, cat si cei care sunt super fani Michael, stiti cumva in adancul vostru, in subconstient poate, ca nu e tocmai cea mai buna alegere cea facuta de el, chiar daca nu recunoasteti asta. Si tocmai de asta, reactionati asa vehement cand se emit unele pareri nu tocmai ortodoxe la adresa lui. E normala reactia, din punct de vedere psihologic, si asta dovedeste ca intr-adevar sunteti super fani ai lui.
James Kilowatt
@Azazel
Tu speculezi foarte mult, atunci cand vine vorba de msc. Adica la fiecare doua mesaje tragi un cate "daca ar fi fost"..."daca ar fi facut"... "daca ar fi facut luat-o spre stanga"... etc. Astea sunt speculatii, nu argumente, si nu fac decat sa invite la alte speculatii. "Ba nu, nimeni n-ar fi facut fost/facut/luat-o mai bine sau mai prost..." Blablabla, speculatii
Ce rost are?

Acum discutam faza cu Bar sau ce-a facut acum 7 ani, sau ce-ar fi facut altul in locul lui?

Eu repet, mie mi se pare ca nu i se poate reprosa doar lui msc faza cu BAR. Au fost tampiti amandoi, pentru un punct nu mi se pare ca trebuiau sa riste atat... NICIUNUL dintre cei 2. MSC e un criminal si BAR e un mielusel nevinovat mi se pare o prostie. Sper ca BAR sa se fi c...t pe el de frica, ca a meritat-o. Merita si sa piarda locul, ca altii care au depasit prin afara traseului. Parere personala, evident. Daca era asa de bun si de rapid il putea "face" pe schumacher si fara faze din astea.


Referitor la intrebarea pusa de Bogcot, eu cred ca MSC a revenit in F1 de plictiseala. E cool sa te dai pe pista, sa te certi cu inginerii, grupies, alea alea biggrin.gif Acum 7 ani era incrancenat, incordat, acum e super cool, cred ca pur si simplu se distreaza. PRobabil ca mai intra si pe aici pe forum si se mai distreaza cu ce scriu unii sau altii biggrin.gif
AZAZEL
QUOTE (James Kilowatt @ Aug 3 2010, 03:38 PM) *
Referitor la intrebarea pusa de Bogcot, eu cred ca MSC a revenit in F1 de plictiseala.



perfect de acord. omul se plictisea si in acelasi timp iubea enorm acest sport, insa nu cred ca se astepta sa-i mearga atat de greu ca sigur statea pe dreapta.
de fiecare data cand vad un interviu cu el, se vede clar atitudinea unui om care nu este convins de el insusi.

daca ar renunta la sfarsitul anului i-ar fi foarte greu din punctul de vedere al imaginii proprii, daca ar merge la gambling si ar alerga si anul viitor si i-ar fi la fel de greu, se va afunda si mai tare.
eu cred ca tipul este in stare sa-si riste reputatia in speranta ca la anul ii va fi mai bine numai sa arate lumii intregi ca el inca este MSC. daca ii va reusi, apoi, chiar ii va ingenunchia pe toti.
Oana
QUOTE (bogcot76 @ Aug 3 2010, 03:14 PM) *
Atat tu, Oana, cat si cei care sunt super fani Michael, stiti cumva in adancul vostru, in subconstient poate, ca nu e tocmai cea mai buna alegere cea facuta de el, chiar daca nu recunoasteti asta.

nu stiu despre altii, insa eu ma bucur de revenirea lui in f1, chiar daca rezutatele sale nu sunt cele mai bune. e normal ca mi-as fi dorit sa-l vad castigand, dar daca nu se mai poate, ma multumesc doar sa stiu ca este acolo. in toti acesti 3 ani in care a lipsit am sperat ca va reveni si daca nu ar fi facut-o, eu nu as fi avut acum ocazia sa-l vad si live. poate ca nu judec bine cand spun ca eu il vad castigand, insa o fac pentru ca stiu ca poate mai mult decat, superficial, se vede in momentul de fata. iar daca nu va reusi sa faca nimic, asta nu-i va schimba valoarea si nici mie fanatismul.

daca ma revolt, o fac pentru ca nu-mi place sa aud (citesc) jigniri la adresa pilotilor, pentru ca noi nu suntem in masura sa le judecam lor deciziile. s-ar fi putut spune despre michael ca a fost agresiv, ca a luat o decizie proasta etc si nu as fi avut nimic de zis, dar nu ca este criminal...
20krpm
schumacher nu s-a prostit in cei 3 ani de stat pe bara - chestia asta e ca si cum ai uita sa inoti, sau sa mergi cu bicicleta. schumacher pur si simplu nu mai e competitiv, si sint o multime de soferi in paddock acum care sint mai buni decit el. e asa de simplu.
AZAZEL
pe www.forumula1.com exista un poll in care puteti vota ceea ce credeti voi despre pedeapsa pe care a primit-o msc in urma duelului cu rubens.
din ce stiu eu, poll-urile pe f1.com stau pana la urmatoarea cursa, deci vor fi 4 saptamani timp in care vor vota cateva mii de oameni. sunt curios ce mai cred si altii , exceptandu-ne pe noi 10 insi care ne zbucuimam pe forum aici.

un poll chiar mai complex exista si pe site-ul itv:

http://www.itv-f1.com/home.aspx
bogcot76
QUOTE (Oana @ Aug 3 2010, 04:55 PM) *
daca ma revolt, o fac pentru ca nu-mi place sa aud (citesc) jigniri la adresa pilotilor, pentru ca noi nu suntem in masura sa le judecam lor deciziile.


Ete na, asta e culmea. Pana una alta, indirect, bani isi iau cumva si de la "fraierii" care se uita la F1 (bilete, televizare, sponsori etc - toate au ca target consumatorul). Da ce naiba, sunt cumva niste mici Dumnezei pilotii astia?

Iar daca Schumacher sau oricare altul il baga pe ala in zid si-l omora asta nu inseamna ca e crima cu premeditare. Exagerezi. Imi aduce aminte faza asta de ala de la Craiova care doar pentru ca vrut sa o sperie pe fufa aia care traversa a calcat-o din greseala cu masina pentru ca i-a scapat piciorul de pe ambreiaj.
klm
CITAT(AZAZEL @ Aug 3 2010, 04:53 PM) *
eu cred ca tipul este in stare sa-si riste reputatia in speranta ca la anul ii va fi mai bine numai sa arate lumii intregi ca el inca este MSC. daca ii va reusi, apoi, chiar ii va ingenunchia pe toti.

From your mouth to God's years!
f1anatic
Sam Michael, inginer la Williams

QUOTE
Q:

What are your thoughts on how Michael Schumacher defended 10th position from Rubens during the closing stages of the race?

Sam Michael:

From my perspective, Michael’s move just proved to everyone how completely committed Rubens is!

http://uk.eurosport.yahoo.com/03082010/23/q-sam-michael.html

TRADUCERE a la Masini.ro sectiunea anti-MSC:

Intrebare: Ce parere ai despre modul cum si-a aparat locul 10 Michael Schumacher fata de Rubens Barrichello in ultima parte a cursei ?

Raspuns: din punctul meu de vedere Michael Schumacher este un ucigas, fu-xxx-l in gxx xxtu-i maxxx maxxii de nexx impuxxx era sa il omoare pe bietul Rubens, ar trebui dat cu smoala, tavalit prin fulgi, spinzurat inainte de rasaritul soarelui inaintea plutonului de executie la Spa.

TRADUCERE a la Masini.ro sectiunea pro-MSC
Raspuns: din punctul me de vedere, nu cred ca era cazul sa se strofoace atita, dar omul nostru tot l-a depasit si sintem mindrii de asta !
AZAZEL
stewart care nu este un neica nimeni:

the move was ?inviting disaster?.
It is 16 years and four months since we lost a driver [in Formula 1],? he told the Daily Express.

?We are never more than a millimetre away from something awful happening and for Schumacher to do what he did with Rubens Barrichello is just inviting disaster.
?For one driver to do that deliberately, knowing that the wheels could interlock and that he had nowhere to go, was shocking.?
?It was one of the most blatant abuses of another driver that I have seen. It is a terrible example from a man who has seven world titles, bully-boy tactics,? the three-time champion added.
?The punishment was the minimum they could do. It cannot go on.?

dereck warwick:
has revealed that the three-man team would have disqualified Schumacher from the race, rather than hand him a grid penalty, had there been more laps remaining.


"Throwing a black flag would have shown a better example to our young drivers," Warwick told BBC Radio 5 Live.

"But by the time we got the video evidence we ran out of time and we had to do it retrospectively."

"I think that Rubens handled the situation very well. I guess he knows Michael's driving style and ethics better than most."
Sir Stirling Moss gives his thoughts of Michael Schumacher pinning Rubens Barrichello against the pit wall in Hungary


irvine:
"He was an idiot. It was an idiotic manoeuvre that was extremely dangerous. It was incredible," said Irvine. "He wasn't thinking and it was just pure arrogance that he thought he could just drive another driver into the pit wall."
"He got punished, but I don't think he got punished enough. He should have got a one race ban because it was one of the worst manoeuvres I've ever seen.

"But I don't think he should retire. He's always done stuff like this and has intimidated people for a long time, but he got away with it because he was Michael Schumacher. He was the 'the' Michael Schumacher, but this Michael Schumacher isn't getting away with it."

brundle:
"I dread to think what would have happened if someone had been exiting the pits or they had tangled wheels. It would have been an aeroplane crash if Rubens hadn't somehow squeezed through.
The 10-place grid penalty for the next race in Spa is the absolute minimum punishment Schumacher could have received. Many were calling for a ban.
Schumacher has never been able to differentiate between hard racing and beyond the reasonable line - and clearly he still can't"

si chiar nu mai am chef sa caut.

exemplul cu sam michael nu stiu daca este atat de concludent pt ca el a tinut mai mult sa-si laude pilotul decat sa-i dea un sut in fund celuilalt. daca ar fi urmat o alta intrebare pe aceeasi tema, sunt sigur ca ar fi comentat.

sincer, in 20 de ani de zile in care m-am uitat la acest sport, manevra lui msc a fost una din cele mai periculoase pe care am vazut-o in f1.
cum spunea si rubens: daca msc are chef sa se duca in ceruri, apoi si din punctul meu de vedere acolo sa se indrepte, insa sa nu ia pe cineva nevinovat cu el.
problema este ca daca rotile spate la cele doua masini se intersectau, barichello era cel ce decola la peste 50 de metri inaltime si nu cel care trebuia.
klm
CITAT(AZAZEL @ Aug 4 2010, 08:38 AM) *
"I think that Rubens handled the situation very well. I guess he knows Michael's driving style and ethics better than most."

I think that sir Moss is full of shit!
Ce om normal, stiind faptul ca MSC ii va lasa spatiu doar cat sa se strecoare, se baga benevol intre masina acestuia si zid?! Sau poate ca are dreptate si decizia stewarzilor nu se justifica pentru ca neamtul nu i-a pus nicio secunda viata in pericol...
AZAZEL
pai klm , tocmai asta este , msc a jucat toata viata la intimidare, asa cum spunea si irvine(vezi postul meu mai sus).

tu pui problema de parca ...
in f1 si in condusul pe strazile publice exista reguli care deseori coincid.
adica, tu mergi pe sosea, semnalizezi ca vrei sa intri in depasire, stii ca ala din fata ta e un ghiolban si nu mai intri in depasire pt ca esti sigur ca ala iti va lasa doar cativa mm pana la sant ? iar tu stai cu nevasta-ta in masina gata sa nasca de frica drobului de pe soba.

f1 e o competitie care se bazeaza inclusiv pe depasiri. dupa cum spui tu , in spatele lui msc ar trebui sa fie o coloana pt ca cine inceaca o depasire nu este om normal pt ca stie ca risca sa se faca zob.

potrivit tie, astia din f1 nu ar trebui sa incerce depasiri la msc pt ca asta inseamna ca nu-s normali daca au astfel de tentativa. asta ai spus tu.
trezeste-te.

deci, mai bine stai in banca ta si nu incerci o depasire la msc pt ca nu esti om normal daca incerci asa ceva si porti si responsabilitatea a ceea ce se poate intampla ulterior: zboruri, ciocniri intre masini, ziduri rupte , poate oameni din tribuna morti.
klm
In niciun caz, faci depasirea pe partea stanga.
AZAZEL
normal ca faci depasirea pe partea stanga insa individul din fata ta te va impinge spre sant indiferent pe unde te bagi tu.
msc a recunoscut ca totul a facut deliberat.

deci, ce faci?
nu mai incerci depasirea de frica faptului ca cel din fata ta este un nenorocit si te va da in sant ?
risti sa-ti nasca si sa moara nevasta-ta in masina?
Seri
Uite ce ar fi facut un pilot mai bun in locul lui Barrichello:
http://www.youtube.com/watch?v=VL0ldZP0zEs

Nici Barrichello si nici Massa nu sunt piloti carora sa le placa depasirile. Amandoi s-au crispat si au mers ca teleghidati in dreapta, ca sa prinda interiorul. Daca MSC inchidea mai mult si mai devreme intra in el ca si Webber la Valencia.
Greseli de genul asta mai fac eu la jocuri sau un pilot incepator din formulele inferioare (vezi Marinescu la Monza), nu un pilot care se umfla in pene ca el are 300 de GP-uri disputate.

Ma bucur ca Schumi a revenit in F1, chiar daca in urmatorii doi ani nu mai ia niciun punct, si sunt mandru de porcariile pe care le face! thumbsup.gif
klm
Nu prea merge comparatia ta pentru ca, daca ajung in sant, oricum naste nevasta si moare.
Normal ca MSC s-a miscat la deliberat in partea dreapta... in felul acesta berbecul din spate ar fi trebuit sa fie obligat sa foloseasca pentru depasire partea stanga ceea ce i-ar fi redus sansele de reusita.
Uite-te inca o data la faza: MSC a rulat aproape 3 secunde langa linia laterala a pistei de la care era suficient spatiu pentru o masina, apoi urmeaza schimbarea brusca de directie a lui RB (la viteza aia nu putea evita iarba) care il impinge pe neamt in lateral; abia acolo ar fi fost in pericol sa zboare fix in panoul publicitar (avea botul putin in fata deci e clar ca s-ar fi invartit necontrolat ca un titirez - vezi dinamica accidentului dintre Vettel si Webber care s-a intamplat cam la fel, acolo vinovat a fost Vettel pentru ca s-a bagat in coechipierul sau iar aici e vinovat MS pentru ca...?)
AZAZEL
seri mi-a adus aminte de asta:

http://www.youtube.com/watch?v=4Lfj8g_mHeE&NR=1
roadempire
frate da ` a-ti luato pe aratura rau de tot !!!

PAi aici mai vorbim de RACING sau depre ce?

Daca vreti sa se conduca normal mergeti si urmariti weekendurile in care pleaca familiile la camping cu rulota.
c
1. Ma intreb cum ar conduce schumacher o masina Red Bull ?!
2. Sigur nu se retrage la final de sezon.
3. Daca si anul viitor Brawn @ Co ( mercedes) vor oferi tot o masina de cacao , atunci.......

PS : Cred ca am mai spus-o pe undeva,dar cred ca in F1 au mai ramas 2 raceri (din pacate) ! Hamilton & Schumy.
AZAZEL
eu zic ca sunt minim 10 raceri mai "raceri" ca msc.
ceea ce face msc pe circuit(si nu ma refer la ungaria) se cheama parodie.
din msc a ramas doar nesimtirea la acelasi nivel ca acum cativa ani, si unii o confunda cu aptitudinile de racer.
nu poti fi un racer si coechiperul tau sa aiba de 3 ori mai multe puncte sau sa te bata cu o secunda pe tur.
exact cum spuneam, faptul ca o masina este rapida in mana lui vettel , nu o face rapida si in mana lui alonso, hamilton sau msc si viceversa.

fiecare om are felul lui de a fi si felul lui de a se adapta la anumite situatii si asa este si in lumea curselor.
nu te gandi ca masina lui rosberg este mai rapida cu 0,5-1 secunde fata de cea a lui msc ci pur si simplu masina respectiva este mai adaptata nevoilor si stilului pe care il are rosberg. sau poate masina lui rosberg de fapt fiind adaptata felului lui rosberg de a conduce, ar fi trebuit sa fie mai rapida cu 1.5 secunde fata de cea a lui msc, dar poate geniul lui msc recupereaza si mai raman 0.5-1 sec. sau poate masina lui rosberg fiind adaptata lui rosberg si diferenta reala fiind de 0.25 sec pe tur, finlandezul este atat de capabil comparativ cu msc incat asta determina ca neamtul sa ramana cu 0.5-1 sec in urma.

ceea ce spui tu roademire sunt doar speculatii si am continuat si eu pe aceeasi tema. totusi, sa sustii ca msc ar avea vreo sansa conducand un red bull, mi se pare deplasat. msc nu mai este la fel ca pe vremuri iar asta o miroase oricine fara sa fie vreun specialist.
daca msc va mai ramane in f1, cel mai probabil isi va prelungi agonia.
bogcot76
QUOTE (AZAZEL @ Aug 4 2010, 04:04 PM) *
eu zic ca sunt minim 10 raceri mai "raceri" ca msc.
ceea ce face msc pe circuit(si nu ma refer la ungaria) se cheama parodie.
din msc a ramas doar nesimtirea la acelasi nivel ca acum cativa ani, si unii o confunda cu aptitudinile de racer.
nu poti fi un racer si coechiperul tau sa aiba de 3 ori mai multe puncte sau sa te bata cu o secunda pe tur.
exact cum spuneam, faptul ca o masina este rapida in mana lui vettel , nu o face rapida si in mana lui alonso, hamilton sau msc si viceversa.


Acuma si tu exagerezi. Esti cumva tot un fel de "extremist" dar in partea cealalta. Ai pata pusa rau de tot pe asta........ biggrin.gif
klm
CITAT(AZAZEL @ Aug 4 2010, 03:04 PM) *
exact cum spuneam, faptul ca o masina este rapida in mana lui vettel , nu o face rapida si in mana lui alonso, hamilton sau msc si viceversa.

CITAT(AZAZEL @ Aug 3 2010, 08:40 AM) *
pana la urma , ce nu am reusit eu sa aflu, este daca fanii lui msc sunt constienti ca orice pilot decent ar fi fost in locul lui pe vremuri, ar fi castigat la fel de mult.

Ia uite cat de usor te contrazici...
Cu masina cu care a castigat MSC atatea titluri "orice pilot decent ar fi castigat la fel de mult" insa masina lui Vettel nu poate fi la fel de buna in alte maini... hmm, atunci cum ar fi castigat pilotul ala decent la fel de mult?!
AZAZEL
QUOTE (AZAZEL @ Aug 4 2010, 03:04 PM) *
exact cum spuneam, faptul ca o masina este rapida in mana lui vettel , nu o face rapida si in mana lui alonso, hamilton sau msc si viceversa.


reformulez:
"exact cum spuneam, faptul ca o masina este rapida in mana lui vettel , nu o face OBLIGATORIU rapida si in mana lui alonso, hamilton sau msc si viceversa."

ferrari la inceputul anilor 2000 puteau merge cu dezvoltarea masinii usor intr-o directie astfel incat alt pilot ce ar fi fost in locul lui msc sa dea randament maxim.
barichello, un pilot cu minima sustinere din partea lui ferrari si considerat mediocru de altii, a fost vicecampion cu aceasta masina de doua ori(2002 si 2004). lejer in lipsa lui msc ar fi castigat de doua ori.
in 2001 a iesit pe locul 3 la 9 puncte dupa coulthard. fara msc in echipa si cu sustinerea echipei ar fi castigat si atunci.
fara barichello in echipa si fara msc, dar cu altul in echipa un pic peste brazilian , ar fi cules toate acele titluri fara dificultate.

mai lasati-ma cu faze de genul ca msc a dezvoltat acea masina. sa-l vad eu cum dezvolta si mercedesul. ferrari a avut in acei ani cei mai buni ingineri din f1 , exceptandu-l pe newey si in acelasi timp sustinerea FIA. fara o masina pe care inginerii sa ti-o puna la dispozitie, nu poti face nimic.
roadempire
Pai binenteles ca Schumacher a dezvoltat masina.
Aminteste-ti ce erau Ferarri pe vremea lui Alesi si Berger(inainte) si ce sunt si dupa era schumi ( massa,alonso,raikonnen)

pai cum sa dezvolti masina frate daca testele sunt interzise?!!!
strategiile de cursa au fost sterse (pit- alimentari) unde Ross Brawn era geniu` !!!

Tare mi-e ca Schumacher a facut o enorma greseala ca nu a semnat anul trecut cu Ferrari can s-a accidentat Massa
Brawn nu cred ca au puterea de a face o masina competitiva nici anul asta (precum nici anul trecut nu au avut)> Anul trecut au castigat tarandu-se la final de sezon
si avand avantajul acelui dubludifusser. Si tare am impresia ca nici anul ce vine nu e mai promitator.

oricum chiar sunt curios daca intr-adevar Schumy va dezvolta noul monopost in extrasezon!
Oana
QUOTE (AZAZEL @ Aug 4 2010, 04:08 PM) *
barichello, un pilot cu minima sustinere din partea lui ferrari si considerat mediocru de altii, a fost vicecampion cu aceasta masina de doua ori(2002 si 2004). lejer in lipsa lui msc ar fi castigat de doua ori.
in 2001 a iesit pe locul 3 la 9 puncte dupa coulthard. fara msc in echipa si cu sustinerea echipei ar fi castigat si atunci.
fara barichello in echipa si fara msc, dar cu altul in echipa un pic peste brazilian , ar fi cules toate acele titluri fara dificultate.

no.gif
daca si cu parca se plimbau intr-o barca...
f1anatic
Eu as vrea sa stiu, de la AZAZEL, care piloti, din 1992 pina acum, ar fi cistigat curse de F1 daca MSC nu ar fi fost soferul principal la Benetton respectiv Ferari. Concret dar fara sa analizezi clasamentul la fiecare cursa pe care a cistigat-o si sa atribui victoria aluia care a iesit pe locul doi.

Doresc o analiza la singe, completa cu afirmatii conditionale si conditional-optativ de genul "Daca Michael nu ar fi fost soferul principal la Benetton, Johnny Herbert nu ar fi cistigat cursa de F1 din 1995 din Marea Britanie deoarece Damon Hill nu ar fi intrat in Michael Schumacher care nu ar fi fost un protagonist principal in acel campionat si deci chiar fi fost chiar o placere deosebita sa il fi vazut pe Damon Hill invingind care l-ar fi depasit usor pe Johnny Herbert chiar daca ar fi fost nevoie, dar nu ar fi fost si David Coulthard nu ar fi fost penalizat pt excess de viteza la boxe si ar fi iesit pe locul 2".
AZAZEL
roademire,
te rog mult sa ma scuzi si sa nu ma intelegi gresit. chiar nu vreau sa te simti atacat insa nu pot sa iti dau reply la ce scrii pt ca nu poti fi un partener de discutii pt mine pt ca stii f putine despre acest sport. nu vreau sa o fac pe-a desteptul, chiar daca asa pare.

@f1anatic, mi-aduc aminte destul de bine de cursa respectiva si de felul cum s-au acrosat cei doi insa nu mai stiu de coulthard.
Am sa iau f1 decades la puricat.

Nu cred ca este cazul sa se mearga pana la extrema respectiva. ce incercam sa spun este ca doar privind cateva secunde poti vedea cat de usor si un coechiper mediocru a lui msc ar fi putut lua o parte din campionatele pe care le-a luat acesta si nu era nevoie de efort, ci doar de o sustinere a echipei , ca de cea a unui potential alt pilot din echipa nu era nevoie.
cu masina pe care echipa tehnica a lui ferrari a creat-o(nu msc a creat-o pt ca , dupa cum se va vedea si in urmatorii doi ani, el nu poate face nimic daca nu face echipa tehnica), jumatate din pilotii de pe linia de start de pe atunci luau campionate. abia acum a nimerit msc intr-o echipa mediocra, fara resurse tehnice ci doar financiare si acum se poate vedea daca msc isi poate aduce contributia facand ceva. pana acum msc s-a scaldat in miere si lapte iar acum se balaceste cu porcii de la mercedes chiar daca acestia sunt plini de bani pe care ii cheltuie.
mansell spunea acum vreo 18 ani ca , tinand cont de masina ce o conduce, si o maimuta ar putea lua un campionat mondial.

ps : cel mai nostim mi se pare ca , in aprox 12 ani de f1 , atunci cand msc si coechiperul acestuia, indiferent care, au terminat o cursa unul dupa celalalt, de fiecare data msc a terminat mai in fata. indiferent care era ordinea la un anumit moment in cursa, se intamplau lucruri ciudate si msc se trezea cel mai in fata dintre cei doi. mi se pare o jignire la adresa acestui sport.
rasfoiti arhiva f1.com
James Kilowatt
Pentru PS cam ai dreptate, insa mult timp asta a fost moda in F1 si au facut-o si alte echipe.

Pe de alta parte, Hill s-a chinuit ani multisori sa ia un campionat desi avea o masina cu care ar fi castigat si o maimuta campionatul.
Nici lui Hakkinen nu i-a fost foarte usor, au fost nevoie de circumstante mai speciale... acum ce rost are sa incepem "hakkinen e o maimuta, noroc ca a concurat singur, ca altfel nu lua campionatul". "Daca Ferrari ar fi reusit sa termine cursele, si apoi daca MSC nu si-ar fi rupt picioarele, Hakkinen nu ar fi pupat nici un campionat"
Nici tanarul Hamilton nu ar fi luat un campionat daca nu ploua si istetul de glock nu era depasit in ultimul viraj. Asta il face oare mai putin campion sau un pilot mai slab?
Si Mansell ar trebui sa tina gura inchisa, cand era la Williams avea cel mai puternic motor, cutie semiautomata si suspensii active. Da, a luat campionatul, insa sigur n-are nici un merit, noroc de masina, cu masina aia ar fi castigat oricine (inclusiv MSC)

Pe de alta parte, daca in '97 sau '98 (cand a castigat villeneuve) nu i-ar fi crapat radiatorul, nu ar fi incercat sa-l buseasca pe villeneuve si ar fi castigat al 8-le titlu. Deci nici Villeneuve nu e un mare campion, noroc ca i-a explodat antigelu' lu' Schumi...

Astea sunt teorii si speculatii, normal ca sunt importante circumstantele, insa oricum o iei, campioni ies unul pe an. Cand timp de 7 ani e acelasi, nu mai poti vorbi de noroc... norocul ti-l mai si faci cu mana ta.


PS
Compara si fastest laps cu cele ale coechipierilor. MSC are si recordul pt fastest laps. Ok, ordine de echipa, poate s-au lasat depasiti uneori, insa in general MSC ERA mai rapid decat coechipierii chiar daca nu ar fi castigat la fel de multe puncte fara ordine de echipa. In plus, nu cred ca ordinele de echipa impiedicau locotenentii sa scoata timp mai buni in calificari, si asta e primul lui sezon in care o fura de la coechipieri in calificari.
Rebel
QUOTE (bogcot76 @ Aug 3 2010, 12:27 AM) *
Insa acum chiar nu inteleg de ce a revenit in F1. Mi se pare o greseala imensa. O sa-si umbreasca imaginea de super pilot de pana in 2007. Nu imi aduc aminte de vreun super sportiv sa se retraga in glorie si sa revina ulterior cu succes. Nu se pune Lance Armstrong, acolo e cu totul altceva.


Schumacher este exrem de bun si nu isi va umbri imaginea de pilot. Niciodata.
Si indiferent cati nebuni sau pioni apar, el ramane "the king" pentru vremea respectiva.
Referitor la ultima observatie iti pot spune ca aia care s-au retras in glorie s-au retras in cunostinta de cauza, preferand sa ramana in memoria majoritatii ca atleti de succes. Eu il admir pentru faptul ca este un autodidact ce nu accepta sa stea pe dreapta, impingand propriile limite. Evident nu este genul care se aseaza confortabil intre trofee. Trebuie sa ai ceva "balls", tarie de caracter si curaj ca sa vii inapoi si sa accepti o noua provocare stiind si de unde incepi si ce te asteapta.

Si contrar parerilor rautacioase, omul asta mai are multe de oferit, iar astept sa il vad din nou sus. Iar daca aceasta sansa nu se va mai ivi, eu imi scot palaria in fata lui si a atitudinii sale de permanent luptator care sunt convins ca nu a venit inapoi nici pentru bani si nici pentru glorie ci pentru el. Iar asta cantareste in ochii mei mai mult decat orice trofeu sau loc unu. Acum ma uit la formula 1 pentru el, nu ma intereseaza nici locul 1 si nici 2.
As fi vrut sa fie pilot la BMW dar asta este alta poveste... smile.gif
bogcot76
Asa o fi, insa din pacate foarte putini gandesc asa. Si asta s-ar putea sa-l doara intr-o buna zi. Ma rog, e decizia lui........ Oricum, nici eu nu agreez indeea conform careia masina l-a facut pilot pe Schumacher in trecut. Aiurea.

klm
Niste coincidente interesante.
In 1996, odata cu Schumacher (si datorita lui deoarece a primit mana libera ca sa isi creeze echipa de tehnicieni, de altfel Jackie Stewart spune despre echipa de tehnicieni stransa la Ferrari, citez: "Without Michael Schumacher it would not have happened") ajung la Ferrari Ross Brown, 11 tehnicieni ai echipei Benetton si in final Rory Byrne.
In 2006, odata cu retragerea lui MS, pleaca de la Ferrari Ross Brown iar Rory Byrne lucreaza in calitate de consultant impreuna cu germanul fix pana in 2009 cand acesta pleaca definitiv din Scuderie cu gandul de a reintra in circuit (ceea ce stim ca a si facut in 2010 alaturi de echipa aceluiasi strateg de exceptie: Ross Brown).
Paolo Martinelli pune pe masina primul motor V10 tot in 1996, parasind Scuderia in... 2006.
Interesant este si faptul ca MS s-a ocupat de mecanica in 1987, a participat la nenumarate teste pentru fiecare dintre echipele cu care a concurat: Sauber in Formula 3, Le Mans, Formula 3000 Japoneza; Jordan, Benetton, Ferrari si (mai putin deoarece testele sunt interzise) Mercedes in F1.
AZAZEL
nu a primit nimeni nici o mana libera. asta este un alt mod al fanilor msc de a formula anumite lucruri cu scopul de a scoate in evidenta ce tare este msc.
ferrari a facut tot posibilul sa castige campionatul si a adus tot ceea ce era la momentul respectiv spuma f1, inclusiv cel mai titrat pilot in activitate.
toate astea s-au cumparat cu bani grei. este posibil ca acele oferte sa nu mai fi venit pt acei ingineri din partea ferrari daca cel mai titrat pilot in activitate de atunci nu venea la ferrari. si moartea lui senna a contribuit la diverse: campionate castigate cu benetton de msc, venirea lui msc la ferrari in locul lui senna. poate msc ramanea cu 1 sau 2 campionate daca nu murea senna. ati vazut filmul "the butterfly effect"?
asa cum spunea si james, astea-s speculatii.

asa cum spuneam eu, msc are in fata tot timpul pt a-si demonstra geniul. o echipa campioana mondiala entitre, sustinerea tehnica a lui mercedes, buget, pe ross brawn si rory byrne. are absolut tot, inclusiv timp sa testeze la fel de mult cat au pilotii ce-s praf comparativ cu el : vettel, alonso, &co.
primul pas ar fi sa nu piarda pozitia a 9 in campionat si sa fie depasit de sutil si barichello si sa nu fie mai lent cu mai mult 0.5 sec pe tur in comparatie cu rosberg.
bineinteles ca la iarna , tinand cont de genialitatea lui, va scoate din mercedes o masina invingatoare si il va transforma pe rosberg intr-un locotenent.

eu am rabdare sa astept pt ca, statistic vorbind este cel mai bun pilot din istoria f1 si va ramane asa minim 10 ani pt ca hamilton, vettel si alonso nu au sanse reale sa-l depaseasca. tinand cont ca totul i se datoreaza, ar fi putut scoate si din force india o echipa campioana.

QUOTE (James Kilowatt @ Aug 5 2010, 05:59 PM) *
PS
Compara si fastest laps cu cele ale coechipierilor. MSC are si recordul pt fastest laps. Ok, ordine de echipa, poate s-au lasat depasiti uneori, insa in general MSC ERA mai rapid decat coechipierii chiar daca nu ar fi castigat la fel de multe puncte fara ordine de echipa. In plus, nu cred ca ordinele de echipa impiedicau locotenentii sa scoata timp mai buni in calificari, si asta e primul lui sezon in care o fura de la coechipieri in calificari.



ps
daca eu vin cu o skoda super cu v6 si jante de 18 + multe altele, crezi ca ai vreo sansa in fata mea?
klm
CITAT(AZAZEL @ Aug 5 2010, 07:44 PM) *
nu a primit nimeni nici o mana libera. asta este un alt mod al fanilor msc de a formula anumite lucruri cu scopul de a scoate in evidenta ce tare este msc.
ferrari a facut tot posibilul sa castige campionatul si a adus tot ceea ce era la momentul respectiv spuma f1, inclusiv cel mai titrat pilot in activitate.
[...]
asa cum spunea si james, astea-s speculatii.

Cel mai titrat mecanic era Newey iar problemele prin care trecea in '95-'96 Williams ar fi fost motiv suficient pentru ca acesta sa fie angajat de Ferrari (de altfel McLaren a castigat ambele titluri la doar 1 an dupa ce Newey li s-a alaturat); cel mai titrat director tehnic era, fara doar si poate, Head dar acesta nu cred ca ar fi plect de la Williams.
Ii las pe altii sa faca speculatii, sa foloseasca "ar fi" si ma opresc doar la analiza faptelor iar acestea spun ca atat timp cat MS piloteaza, reuseste sa-si tina echipele la un nivel maxim de motivare.
20krpm
e bine ca ati inceput sa folositi gramatica, pentru a va sustine ideile. in ritmul asta, in curind o sa ajungeti sa folositi chiar si logica. citeva exemple pe care eu le cred de bun simt:
"schumacher michael e cel mai bun sofer de formula 1 pentru ca pe vremuri cistiga toate cursele": fals.
"schumacher michael era pe vremuri cel mai bun sofer de formula 1, dar acum nu mai cistiga nici o cursa": corect.
"schumacher michael conduce bine, pentru ca are voie": fals.
"schumacher michael conduce ca neamu prost, si din pacate regulamentul e insuficient pentru ceea ce face el": corect.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.