Help - Search - Members - Calendar
Full Version: A aparut Daewoo Nexia 2 !
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
Pages: 1, 2
daewoo_espero_turbo
Uzbecii au dezvoltat o versiune noua a batranului Cielo/Nexia, disponibila cu doua motorizari pe benzina, 1.5L 8v 75cp si 1.6L 16v 109cp. Sincer, mi-ar place sa vad cum se comporta masina asta cu motorul asta de 109cp smile.gif
Desi multi "necunoscatori", ca altfel nu pot sa le zic, spun ca noul Nexia e mult mai urat ca vechiul Cielo, ca e urat cu spume, bla bla bla...cred ca spun lucrurile astea fiindca, ori sunt fani Dacia (Daca-Ai-Cap-Ia-Alta), ori nu au vazut pozele.

Mie sincer, imi place foarte mult aceasta versiune noua, interiorul de asemenea e destul de reusit...deci, daca ar avea un pret bun, ar fi o masina foarte cool.
marius68582
Frate,e trasa de par...
Masina asta trebuia sa moara in anii ' 70.
Diesel
Arata ca un Cielo cu tunning facut de Dorel in garaj. Interiorul pare ieftin, dar se poate si mai rau.

Imi place ca stopurile sunt originale, sau cel putin nu le-am vazut pana acum.

Motorul de 1.5 si 75cp e penibil, alaturi de 1,4MPI de pe Logan biggrin.gif iar cel de 1.6 nu aduce nici o surpriza. Toate motoarele de 1.6 cu DOHC/16V produse in Europa mileniul asta au minim 110cp.
daewoo_espero_turbo
Marius 58582, Diesel, hai totusi sa fim un pic seriosi si realisti...si sa recunoastem ca masina arata intradevar bine...mult mai bine ca Loganul ala cu spatele de frigider si cu liniile alea desenate cu degetele de la picioare...
Un pic de seriozitate nu strica...nu are rost sa vorbiti asa de o masina care a fost foarte buna la vremea ei, si acum a capatat un face lift modern si un interior decent...
Daca ar avea si un pret bun, probabil ca nu ar avea concurent... mi se pare mai frumos ca multe masini noi : Dacia Logan, Opel Astra Classic,Fiat Albea, etc.
Stiu ca pozele sunt una si s-o vezi in realitate e alta...si dupa ce vad in poze, in realitate cred ca masina arata super...
Din spate masina arata chiar foarte modern - stopuri moderne si clare, linia la portbagaj rotunjita, spoilerul modern, etc...
Din fata iarasi arata super...faruri clare, agresive, masca alungita, spoilerul modern, etc...din profil bineinteles ca e acelasi Cielo/Kadett E. Dar sa nu comparam totusi frumusetea asta cu demodatul Kadett...un pic de bun simt thumbsup.gif
T u d o r
Tu ai vazut-o?

Si te-am mai rugat o data sa nu jignesti pe cei care nu sunt de acord cu parerile tale. Asa ca nu mai face aluzii la eventuala lipsa de bun simt a colegilor. In momentul in care ai emis o opinie nu-i jigni pe cei care nu sunt de acord cu ea. Daca nici mie nu-mi place Cielo asta cu facelift imi spui si mie ca n-am bun simt? dry.gif
daewoo_espero_turbo
Da, am vazut una in balti, si arata super... nu stiu cand m-ai mai rugat sa nu mai jignesc, pentru ca nu cred ca am jignit pe nimeni...
In fine, mai devreme cred ca m-am aprins putin.... scuze...n-am vrut sa sune asa . Nu va consider lipsiti de bun simt sau de educatie...am aruncat niste cuvinte, intr-o ordine , care a generat mesajul asta gresit....
Imi cer scuze celor pe care i-am deranjat cu atitudinea mea.
T u d o r
Aici te-am rugat, tot pentru vorbe aruncate in ordine aleatoare care au generat interpretari gresite. smile.gif

In rest nu e problema, doar rugamintea mea pentru tine e sa respecti opiniile celorlalti, chiar daca nu sunt in concordanta cu ale tale.
daewoo_espero_turbo
Haideti, alte pareri despre Nexia 2 ! thumbsup.gif
laurentiu
In primul rand te admir pentru faptul ca, desi Daewoo nu mai exista in Romania si cativa ani si romani au uitat de marca asta, inca esti fan al acestei marci.
In privinta lui Nexia "2"... nu stiu cum sa incep teehee.gif
In primul rand eu cred ca e vorba de un facelift, cel putin la exterior. Spoilere noi, faruri putin modificate si stopuri nu cred ca e de ajuns pentru a se spune de un model nou. Interiorul vad ca are alt bord, care e luat de la Omega 1 sau Senator (nu-mi dau seama exact, desi cred totusi ca e vorba de Omega). Si in continuare nu vad sa scrie undeva "airbag". Iar un model foarte asemanator de volan cu cel din poza am vazut modelele mai vechi de Mercees Clasa A. Astfel stand lucrurile, adica 80% este asemanator cu fostul model nu stiu cum ai putea spune ca arata foarte bine, facand analogie cu fostul model.
In privinta motoarelor, al doilea pare ok, cel putin pe hartie. Poti sa faci rost si de fisele tehnice? smile.gif
Cipp
Pe cand Trabant face/back lift? Vreau si eu unu' pentru soacra-mea!
daewoo_espero_turbo
Motorizari : benzina :
-1.5L 8v 80cp Euro 3 (la 5600rpm)
-1.6L 16v 109cp Euro 3 (la 5800rpm)

Dimensiuni :
-lungime : 4482mm
-latime : 1662mm
-inaltime : 1393mm

Greutate :
- 1.5L : proprie 969 kg, maxima admisibila 1460 kg
- 1.6L : proprie 1025 kg, maxima admisibila 1530 kg

Viteza maxima :
-1.5L - 175km/h
-1.6L - 185km/h

0-100km :
1.5L - 12.5 sec.
1.6L - 11 sec

Consum :
-1.5L - 8.5L urban, 7.7 combinat
-1.6L - 9.3L urban, 8.5 combinat

Volum portbagaj :
-530L

Roti :
- 185/60 R14

Rezervor :
-50L

Cam atat am putut afla smile.gif
Dar o sa mai caut...
laurentiu
Nu cred ca pentru 1.5 sec in minus la sprintul 0-100km/h si o viteza maxima cu numai 10 km/h mai mare s-ar merita motorul de 109 CP. Intre cele doua e diferenta de aproape 30 CP iar alegerea motorului mai puternic eu nu prea vad cu s-ar justifica.
T u d o r
E destul de mare diferenta de masa intre modele. Oricum, probabil ca la viteze mai mari se simte diferenta de putere intre 1.5 si 1.6.

Chestia e ca masina asta e facuta pentru piete mai slabe decat a noastra. Standardul de poluare in Uzbekistan a ramas E3, cred ca Loganul e totusi o masina mai moderna conceptual decat acest Cielo rev.2. Iar pretul nu cred sa difere cu mult. EuroNcap avem pentru ea?
daewoo_espero_turbo
Deocamdata nu exista crash test...iar in ceea ce priveste pretul, care intelege ruseste si isi poate da seama de pretul in euro/ron, sa se uite pe www.uzdaewoo.ru , si sa ne spuna si noua, postand aici, pretul masinii.

P.S. Nu stiu cat de moderna e Dacia Logan, insa acest Nexia arata mult mai bine ca un logan...parerea mea...care crede altceva, sa ma contrazica.
T u d o r
Pai aici nu se pune problema sa ne contrazicem. Gusturile nu se discuta iar eu nu m-am referit la aspectul estetic al masinii. Am spus ca Loganul e mai modern dpdv tehnic, nu ca e mai frumos.
daewoo_espero_turbo
Daca imi amintesc bine, motorul de 1.4L de pe Logan a fost si pe supernova si pe solenza, si pe modelele clio de la inceputul anilor '90 pana la cele mai recente...deci m-am lamurit cu privire la cat de modern dpdv tehnic e Loganu' .
Singele elemente mai moderne fata de Nexia 2, e ca Loganul are euro 4(nexia 2 are euro3), ca are airbag (la nexia cea noua nu am vazut)...totusi nexia 2 am vazut ca e disponibila si cu clima automata...loganul are asa ceva???
Totusi, daca Loganul si Nexia 2 ar fi la preturi apropiate, fara discutie as alege modelul Nexia pentru ca arata mult mai bine, e mai mare, liniile mai frumoase, chiar mai moderne (cel putin din fata si din spate bate loganul rau de tot), si un alt argument e ca nu e masina romaneasca smile.gif))
James Kilowatt
Eu cred ca decat un facelift la Cielo, mai degraba faceau un update / facelift la Nubira 2. Adica ii faceau un facelift, o suspensie ceva mai rigida ca sa fie pe gustul europenilor, si ar fi fost o masina mult mai de actualitate. Nubira 2 are suspensie independenta, niste motoare relativ corecte, spatiu decent, parerea mea e ca ar fi avut succes mai mare fara sa fie mai scumpa. Nubira 3 e prea stearsa...

Oricum, daca tot suntem la noutati daewoo, nu vad de ce discutam de cielo facelift si nu discutam de Cruze.... aia e o masina cu adevarat contemporana chiar daca are alta emblema. Foloseste multe elemente de la viitoarea Astra I.
laurentiu
Daewoo_ Espero_Turbo, cred ca deja incepi sa exagerezi:
1.Motorul de 1.4 care este acum pe Logan a aparut prin '93 (nu la inceputul anilor '80), daca nu ma insel. Chiar si asa este mai modern din punct de vedere tehnic decat Cielo, fie el si 2. Pentru ca, asa cum am mai zis, asta e un face lift, nicidecum un model nou. Iar acel motor de 1.4 e unul destul de bun.
2. Nu are aer conditiont automat Loganul, asa cum zici ca are masina asta, insa are airbag-uri frontale si se pot monta inclusiv laterale. Dintre airbag-ur si climatizare eu as alege fara retinere airbag-urile. Imi pare rau, pentru mine conteaza cel mai mult siguranta, apoi fiabilitatea, confort... iar design-ul, atata timp cat masina e buna nici nu ma intereseaza.
3. Faptul ca nu imi iau ca e masina romaneasca se pare ca este in continuare un mit, asa cum e si cu masina nemteasca. Imi pare rau sa te contrazic, dar Logan este un produs Renault, nicidecum unul romanesc. Pai atunci am putea spune ca si Cielo a fost un produs romanesc, ceea ce ar fi gresit. smile.gif
daewoo_espero_turbo
Au ales sa faca un facelift la Nexia, pentru ca aceasta masina a simbolizat pentru rusi ceea ce a reprezentat pentru noi vechea dacia 13xx/14xx ,adica masina poporului.
Sa nu uitam ca Nexia 2 e disponibila si cu motorul de 1.6L 16v si 109cp, care nu e nicidecum un motor de generatie '80 thumbsup.gif
Noul renault megane, care e o masina generatie 2009, e disponibila, printre alte motoare, si cu un motor de 1.6L 16v si 110cp ... asa ca cel de 1.6L si 109cp nu e chiar demodat sau invechit smile.gif

Legat de Logan-ul romanesc mai vroiam sa zic ceva :
- chiar daca modelul Logan e de provenienta franceza, nu cred ca poate fi catalogat ca fiind de acceasi calitate (cel putin la partea de asamblat) ca si Renault Logan (cel facut in Franta, in caz ca se face si acolo...habar nu am)...asa cum nici Cielo romanesc nu se ridica la nivelul Cielo-ului coreean.

P.S. Imi cer scuze din nou daca ti-am lasat impresia ca exagerez, pur si simplu am alta viziune despre aceste masini decat tine...nu e nevoie sa facem un tam-tam din asta...respect parerea ta, a mea e alta, nu-i nici o problema tongue.gif
James Kilowatt
Puteau si ei sa puna macar motorul 1.4 16V de pe Kalos...

PS
TOATE motoarele sunt depasite si demodate, fie ele Daewoo sau Renault. Exceptiile sunt putine, mai putin depasite sunt cele cu injectie directa si distributie variabila (si poate supraalimentate), desi sa nu uitam ca si injectia directa a fost folosita prima oara in anii '60 de Mercedes, reinventata in anii 80-90 de Mitsubishi si apoi re-re descoperita de VAG cu FSI, de Fiat cu JTS, etc.... Restul, la muzeu! biggrin.gif Nici distributia variabila nu e chiar mare sfaraiala, are si asta niste zeci de ani. Supraalimentarea e din timpul razboiului. Pentru mine sa spui ca motorul 1.4 de la Reno e mai modern decat ala de 1.4 de la Daewoo e ca si cum ai spune ca neoliticul tarziu era mult mai avansat decat neoliticul timpuriu... Un catalizator, un soft periat si un EGR mai invaziv (aka alte norme de poluare) aduc doar mai putina poluare, nu avans tehnologic si performante suplimentare.
laurentiu
CITAT(daewoo_espero_turbo @ Jun 21 2009, 03:03 PM) *
Au ales sa faca un facelift la Nexia, pentru ca aceasta masina a simbolizat pentru rusi ceea ce a reprezentat pentru noi vechea dacia 13xx/14xx ,adica masina poporului.
Sa nu uitam ca Nexia 2 e disponibila si cu motorul de 1.6L 16v si 109cp, care nu e nicidecum un motor de generatie '80 thumbsup.gif
Noul renault megane, care e o masina generatie 2009, e disponibila, printre alte motoare, si cu un motor de 1.6L 16v si 110cp ... asa ca cel de 1.6L si 109cp nu e chiar demodat sau invechit smile.gif

Legat de Logan-ul romanesc mai vroiam sa zic ceva :
- chiar daca modelul Logan e de provenienta franceza, nu cred ca poate fi catalogat ca fiind de acceasi calitate (cel putin la partea de asamblat) ca si Renault Logan (cel facut in Franta, in caz ca se face si acolo...habar nu am)...asa cum nici Cielo romanesc nu se ridica la nivelul Cielo-ului coreean.

P.S. Imi cer scuze din nou daca ti-am lasat impresia ca exagerez, pur si simplu am alta viziune despre aceste masini decat tine...nu e nevoie sa facem un tam-tam din asta...respect parerea ta, a mea e alta, nu-i nici o problema tongue.gif


Sunt multi care din motoare de 1.6 scot intre 100 si 110 CP, insa problema se pune si altfel: pe langa putere (si turatia la care se obtine) conteaza mult si valoarea cuplului maxim si (din nou) turatia la care se obtine aceasta.
Iar in privinta Loganului romanesc/frantuzesc e posibil sa fie diferente din punct de vedere calitativ, dar si al dotarilor (mai ales de siguranta-vezi topicul cu Sandero la EuroNCAP). Chiar si asa consider ca un Logan este (mult) mai sigur decat acest Cielo 2. Si asa cum am zis in postul anterior, pentru mine siguranta conteaza cel mai mult la o masina. Si din aceasta cauza poate as exclude repede Cielo 2. smile.gif

PS: nu e enevoie sa iti cer scuze pentru ca nu ai de ce. Eu am zis ca exagerezi referindu-ma la faptul ca poate nu iti exprimi parerea despre Cielo 2 si Logan cat mai fair play, pentru ca pe forum sunt posesori si de Logan si de Cielo. smile.gif
daewoo_espero_turbo
Vad ca in afara de laurentiu, james si inca o persoana, doua...nu mai scrie nimeni nimic pe aici...cel putin nu pe topicul asta...
Nu mai are nimeni nici o parere despre masina asta?

P.S. Fani Cielo, ma dezamagiti unsure.gif
SorynZ
ce sa zic...
imi place <> fata de cel vechi arata mai bine thumbsup.gif
nu-mi place <> fata de ce poti gasi pe piata acum, arata si e dotat mult prea insuficient confused.gif

am incercat sa intru pe site-ul care l-ai pus mai sus sa vad daca pot descifra preturi si altele si nu merge site-ul ninja.gif . altul?
daewoo_espero_turbo
Site-ul lor este uzdaewoo.ru ,deci exact asa cum am scris .... poate ai scris tu .ro , nush....sigur merge site-ul.
laurentiu
CITAT(daewoo_espero_turbo @ Jun 21 2009, 07:04 PM) *
Vad ca in afara de laurentiu, james si inca o persoana, doua...nu mai scrie nimeni nimic pe aici...cel putin nu pe topicul asta...
Nu mai are nimeni nici o parere despre masina asta?


Restul sunt la topicurile despre Toyota si Subaru whistling.gif
Diesel
Vechiul Nexia are 107cp pe motorul de 1.6 16V. Motorul de 109cp nu e o noutate nici macar pentru Daewoo.

Cat despre Megane si 1.6 16v si 110cp, a fost disponibil si pe Megane I din 1999.

La capitolul inovatie, trotineta mea are 109cp din 1.4 si functioneaza in continuare cu benzina de 95. Motoarele cu FSI si supra-alimentare au nevoie de benzina de 98. Nu am faut un calcul, dar cred ca iesi un pic mai prost cu banii dar mai eficient cu emisiile. Un mare plus o constituie motoarele de 1.4 cu turbo adoptate de majoritatea constructorilor. Iar 1.4 Twincharger de la VW este varful de lance. Eu insa imi pun sperante in motorul cu compresie variabila dezvoltat de PSA.
James Kilowatt
Varianta aia twincharged de 1.4 de la VAG mai exista? Ca pe la mine nu mai e disponibil inca pe nici un model.... Cica o sa reapara, da' deocamdata e liniste radio..

@Diesel
Si motorul cu compresie variabila e o idee veche. Saab sau Volvo au avut deja parca un prototip, si pana si Dacia a avut un proiect (ceea ce inseamna ca sunt cu sute de ani inaintea Daewoo teehee.gif ). Daca dai cu gugle pe net gasesti sigur. S-a discutat si pe forumul nostru smile.gif
daewoo_espero_turbo
A reusit careva sa descifreze un pret de pe site-ul ala?
Diesel
Cu google translate am priceput ca e un site de prezentare. Preturi gasesti daca ii contactezi pe ei sau un dealer.
RUE
QUOTE (Diesel @ Jun 22 2009, 03:06 AM) *
La capitolul inovatie, trotineta mea are 109cp din 1.4 si functioneaza in continuare cu benzina de 95. Motoarele cu FSI si supra-alimentare au nevoie de benzina de 98. Nu am faut un calcul, dar cred ca iesi un pic mai prost cu banii dar mai eficient cu emisiile. Un mare plus o constituie motoarele de 1.4 cu turbo adoptate de majoritatea constructorilor. Iar 1.4 Twincharger de la VW este varful de lance. Eu insa imi pun sperante in motorul cu compresie variabila dezvoltat de PSA.



greseala, pt passatul fsi scrie la rezervor 95/ 98 deci bagi de care frei, fara plumb sa fie.
am facut eu un plin anul asta la un passat 2.0 fsi si tot eu am facut si decontul.
daewoo_espero_turbo
Uita-te la poza asta....
SorynZ
am reusit eu sa aflu pretul... acolo este exprimat in ruble si 229.000 ruble = 22258.8RON (la cursul de 0.0972 ruble=1RON). asta ar insemna cam 5300 euro.
daewoo_espero_turbo
Cam asa ar fi, insa gresesti putin ... o rubla = 0.0972 ron ...iar tu ai zis ca 0.0972 ruble = 1 ron, ceea ce e gresit.
Deci pretul iese cam pe langa cel al Loganului, poate chiar ceva mai mic ...
Iar cel mai ieftin Logan e 6000euro ...si la banii astia nici covorase nu are in el...nici macar servo, dar altceva.
La pretul asta Nexia 2 ar fi cam pomana, parerea mea. E super masina pentru pretul asta.


sa facem un calcul, mai rotunjit asa : (nu va luati de mine, ca nu sunt as la mate' ) smile.gif)

1 rubla = 0.1 ron => 1 rubla = 1000 lei vechi (ca sa ne fie mai usor in calculul nostru)

229.000 ruble (pretul masini) x 1000 lei vechi (cat e o rubla) = 229.000.000 lei vechi.

229.000.000 lei vechi : 42.000 lei vechi (cat e un euro) = 5452 euro

Deci iese mai ieftin ca un Logan. Mie mi se pare super !!! Voua nu???
T u d o r
Nu.

Daca ar face un facelift la Golf 1 sunt convins ca ar fi mai ieftin decat faceliftul la Kadett. smile.gif
laurentiu
Nici mie. Pana nu se face ceva si in privinta sigurantei prefer sa spun "pas" acestei masini.

Pai atunci te intreb ceva: daca pretul zici ca e mai mic decat al Loganului, atunci cum de ar fi mai bun decat Loganul?! E adevarat ca nu tot timpul un pret mai mare inseamna neaparat o calitate mai buna. Ma gandeam acum la o chestie, traim niste timpuri in care fiabilitatea nu este totul. Mai dorim si altceva pe langa fiabilitate precum confort, siguranta (deja cred ca te-am innebunit cu "siguranta"-nu degeaba sunt fan Volvo tongue.gif ), dar si imagine. Iar totusi, Daewoo nu prea mai are imagine de marca buna. Cel putin nu in Romania. smile.gif
James Kilowatt
Voi ati votat aici? smile.gif

http://masini.ro/forum/content/Combat-zone...umparam-masini/


SorynZ
QUOTE (James Kilowatt @ Jun 23 2009, 12:11 PM) *

been there, done that thumbsup.gif
klm
5.500 euro pentru un Cielo?! (cu sau fara TVA+taxe?)
Sa zicem ca la o prima vedere ar fi de preferat lui Sandero (nici macar Dacia n-a reusit de mult sa faca o masina mai proasta) insa eu, comparand Cielo cu chestia asta, nu vad decat minim 2k euro aruncati degeaba in vant.
8.5 in oras? asta e o utopie, la 7.7 mixt inseamna macar 9-10% apoi aia 80 cp or fi pe hartie pentru ca nu se poate sa traga asa de greu o masina de doar 970 kg, Golful are cu 200 kg mai mult si performante mai bune la un motor mai mic si putintel mai slabut (5 cp) deci cutia de viteze trebuie ca este etajata nasol.
Incerc sa gasesc puncte pozitive insa, imi pare rau, nu pot; nici macar modificarile de ordin estetic nu-mi plac.
Deci, ca sa nu para ca am ceva cu masina asta o sa iti fac un top al preferintelor mele dpdv al raportului calitate/pret/intretinere: 1. Cielo, 2. Logan, 3. Nexia, 4. Sandero.
daewoo_espero_turbo
Ma gandesc ca daca ar fi facut un face lift la espero si pus pe ea un motor cum era cel de pe calibra de 2.0 si 150cp, era belea.
Ca modificari exterioare, ma gandeam la niste praguri de plastic (cum e la vectra c sau astra classic) , niste faruri subtiri si agresive, putin inegrite, semnalizatoare cu leduri integrate in partea de jos a farurilor, o masca de plastic cu o dunga cromata, iar la spate, as fi pastrat stilul cu stopul acela mare, cat tot portbagajul, insa redesenat...si fara acel galben invechit.
Iar niste jante de aliaj pe 17" ar fi facut-o marfa.
Parerea mea.
StefanVVTi
QUOTE (daewoo_espero_turbo @ Jun 21 2009, 02:46 PM) *
Daca imi amintesc bine, motorul de 1.4L de pe Logan a fost si pe supernova si pe solenza, si pe modelele clio de la inceputul anilor '90 pana la cele mai recente...deci m-am lamurit cu privire la cat de modern dpdv tehnic e Loganu' .
Singele elemente mai moderne fata de Nexia 2, e ca Loganul are euro 4(nexia 2 are euro3), ca are airbag (la nexia cea noua nu am vazut)...totusi nexia 2 am vazut ca e disponibila si cu clima automata...loganul are asa ceva???
Totusi, daca Loganul si Nexia 2 ar fi la preturi apropiate, fara discutie as alege modelul Nexia pentru ca arata mult mai bine, e mai mare, liniile mai frumoase, chiar mai moderne (cel putin din fata si din spate bate loganul rau de tot), si un alt argument e ca nu e masina romaneasca smile.gif))

Ce om ar alege clima in loc de airbag si o norma de poluare superioara, adica in loc de siguranta si taxe mai mici?
James Kilowatt
Azi am vazut o nexia 2 din asta live, in Moscova. Nu mi se pare cine stie ce avans fata de Cielo in materie de design. Botul e ok, insa spatele e mai urat decat la Cielo. Au modificat si bordul, insa nu e mare scofala, nu ma omor dupa genul asta de ceasuri. Una peste alta, daca ar fi sa aleg intre Cielo si modelul asta, estetic mi se par absolut comparabile. As alege prin urmare doar motorul mai puternic...
daewoo_espero_turbo
Fiecare cu parere lui...mi mi se pare o evolutie, cat de mica, fata de vechiul cielo. Macar farurile si stopurile sunt mai moderne, spoilerele la fel, si bordul net superior celui de kadett din anii '80.

P.S. Ce ai cautat tu la Moscova? biggrin.gif
James Kilowatt
Mie stopurile mi s-au parut f urate, cea mai urata parte a masinii. Sunt mai mici decat cele de cielo, si in plus tabla sub ele are o umflatura care acopera putin din ele si le face sa arate ca niste ochi infectati. Spatele de Cielo e de 100 ori mai ok, dupa gustul meu.

Botul e ok, mai colturos decat cielo, mi s-a parut o idee mai modern decat cielo desi ramane inconfundabil.

Bordul e modern, seamana cu ca idee cu cel de pe nubira3, la ceasuri.

La moscova cu serviciul... e a treia oara in 4 luni cand ma duc acolo, si tot n-am apucat sa ma plimb decat juma' de zi... E interesant sa vezi unele langa altele masini de la Bentley la Lada 1500 de 25 ani. Iti dai seama cat de mult s-au ingrasat masinile, acum 25 ani o Lada era considerata masina de familie, acum e undeva la subcompacte ca dimensiuni... am senzatia ca un accent e mai mare, cand le vezi puse una langa alta.
daewoo_espero_turbo
Clip Nexia 2 - E super masina, mi-as dori una sincer...
laurentiu
Nu inteleg de ce zici tu ca e super masina asta.
Masina asta nu iese cu nimic in evidenta nici macar fata de fostul Cielo. Poate numai la designul bordului pe care il prezinta ala cu mare mandrie, cu ceasuri asemanatoare cu cele de la Aveo, gurile de ventilatie care se inchid, se deschid si isi modifica pozitia, ventilatorul cu mai multe trepte (... si cu mecanism "click/clack"-scuza-ma, nu am putu sa ma abtin biggrin.gif -era dintr-o reclama smile.gif )Singurul lucru ok mi s-a parut sistemul audio Clarion. Si am observat acel capac de la rezervor care dupa ce s-a inchis nu mai era la fel de etans.
Lamureste-ma de ce ti se pare o masina super ca eu unu' nu-mi dau seama. Poate a zis tipul si eu habar n-am de limba rusa smile.gif
T u d o r
Iti inteleg pasiunea dar aia nu e o masina "super", nici macar nu e aproape de a fi super. Astept si eu ca si Laurentiu explicatiile tale. smile.gif
SorynZ
"e frumoasa da' nu prea" (citat adaptat dintr-un clasic..) teehee.gif
are mare dreptate laurentiu. in afara de bord (sa zicem) si aspectul frontal mai de "ultima generatie" masina asta nu se remarca cu nimic asa important, deci, nu mi se pare super unsure.gif
daewoo_espero_turbo
E totusi o masina mare, confortabila, care s-a dovedit fiabila de-a lungul anilor... o masina care a capatat o modernizare semnificativa... si care arata de vreo 1000 de ori mai bine ca un logan.
Sa-l comparam cu Aveo si Logan (variantele sedan) :

Marimi Aveo :
- lungime 4,310 mm
- latime 1,710 mm
- inaltime 1,495 mm

Marimi Logan :
- lungime 4,288 mm
- latime 1,740 mm
- inaltime 1,534 mm

Marimi Nexia :
- lungime 4482 mm
- latime 1662 mm
- inaltime 1393 mm

Ce vroiam sa scot in evidenta e ca Nexia e mai mare ca si lungime ca celelalte doua.

Am sa fac o comparatie intre masinile astea, din mai multe puncte de vedere :

Look Interior : Aveo - Nexia - Logan

Look Exterior : Aveo - Nexia - Logan

Motorizari pe varianta de baza : Nexia (1.5 80cp) - Logan (1.4 75cp) - Aveo (1.2 72cp)

Pret de inceput : Nexia 1.5 80cp (5200euro) - Logan 1.4 75cp (5900euro) - Aveo 1.2 72cp (8830euro)

Variante "Full" :
- Nexia 1.6 16v 109cp - 7315euro
- Logan Prestige 1.6 16V 105 CP - 9550euro
- Aveo LT 1.4 16v 94cp 12.960

Siguranta : Logan - Aveo - Nexia


Deci, in afara de siguranta, la care Logan castiga, Nexia 2 e clar peste Logan si Aveo. Iar Nexia 2 e destul de ieftina (conform preturilor de pe site... care nu stiu daca au tva inclus sau nu).
Stiu ca in Romania un CIELO cel mai ieftin era 7500euro ... Iar Nexia 2 versiunea de inceput vine de la 5200euro. Opaaaa...

Sunt 100% convins ca daca se aducea in Romania Nexia 2 se vindea foarte bine. Are un Atuu foarte foarte important, si anume pretul ... mai ales ca e criza...

Ne mai auzim...
G e o r g e
QUOTE (daewoo_espero_turbo @ Sep 23 2009, 07:16 PM) *
Deci, in afara de siguranta, la care Logan castiga, Nexia 2 e clar peste Logan si Aveo. Iar Nexia 2 e destul de ieftina (conform preturilor de pe site... care nu stiu daca au tva inclus sau nu).
Stiu ca in Romania un CIELO cel mai ieftin era 7500euro ... Iar Nexia 2 versiunea de inceput vine de la 5200euro. Opaaaa...

Sunt 100% convins ca daca se audea in Romania Nexia 2 se vindea foarte bine. Are un Atuu foarte foarte important, si anume pretul ... mai ales ca e criza...

Ne mai auzim...

iti respect fanatismul pentru daewoo ... dar cum poti spune ca "in afara de siguranta"
parerea mea este ca in caz de Doamne fereste trebuie sa te aflii in masina mai sigura ! thumbsup.gif
Diesel
Mai mare ca lungime este un dezavantaj. Ampatamentul mai lung este un avantaj.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.