Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Modificari in regulamentul sezonului 2010
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Pages: 1, 2
Oana
'From 2010, refuelling during a race will be forbidden in order to save the costs of transporting refuelling equipment and increase the incentive for engine builders to improve fuel economy (to save weight)'.

pe langa faptul ca asta inseamna ca echipele vor cheltui acum o gramada de bani (iar se bate cap in cap cu reducerile de cheltuieli ale lui mosley) pentru o noua masina, care ar trebui sa aibe un rezervor cat china, ii baga la cheltuieli si pe funizorii de combustibil, ce vor trebui sa gaseasca o formula noua, cu ardere mai lenta... si asta mai inseamna si faptul ca, la start, toate masinile vor fi grele...

si ca tot veni vorba de greutate
For 2010, the minimum weight will increase from 605 to 620 kilogrammes, meaning teams will be able to use the technique of making up the total figure by using the standard lead ballast, positioned carefully around the car as a method to improve overall balance and weight distribution.
20krpm
se pare ca silly season 2010 incepe inca din sezonul 2009. dupa ce a abandonat in germania, bourdais s-a dus la zidul cu mecanici si au urmat stringeri in brate, ca la o despartire. drept e ca daca-l intrebi pe el o sa zica ca nu e nimic adevarat, si se si enerveaza ca e batut la cap cu aceeasi intrebare, dar eu cred ca toro rosso are dea un sofer pentru la anul. bourdais a fost o mare surpriza neplacuta pentru mine - in cart alerga de nu puteai sa-i faci fata, era un fel de michael schumacher american, dar in f1 n-a facut aproape nimic. si nu inteleg de ce. ii doresc insa bafta, oriunde s-ar duce.

o alta veste care incepe sa prinda forma e "alonso la ferrari", pentru ca nimeni nu mai neaga nimic in comentariile despre un posibil mariaj. mie mi-ar place sa vad ferrari cu alonso, cred ca asa cum stau lucrurile acum ar fi o potriveala destul de buna, iar daca e sa se intimple, alonso are (dupa mine) sanse mai bune decit nimeni altul sa fie campion in 2010. e de urmarit de asemenea si barometrul ifoselor lui alonso daca o sa joace in aceeasi echipa cu massa: nu mi-e clar cit de usor o sa-i fie lui massa sa ia peste bot tot felul de dezaprecieri de la colegul lui de echipa.

si, daca tot e vorba de soferi, ari vatanen pare ca ar avea cele mai bune sanse sa devina max mosley. eu zic sa punem mina de la mina si sa-i cumparam, cadou e numire in post, o pereche de catuse cu blanitza roz si pufoasa. in caz ca o sa aiba vreodata nevoie.
Oana
presa spune ca spaniolul Jaime Alguersuari ii va lua locul lui Bourdais incepand cu etapa din ungaria. daca va fi asa, Alguersuari va reusi un record chiar din prima cursa, fiind cel mai tanar pilot din f1...
20krpm
din alte auzenii:
- rosberg la mclaren. oh well, cred ca totusi mclaren ar putea incerca ceva mai bun, in locul lor as umbla dupa glock.
- de la rosa la campos. in sfirsit de la rosa primeste un job de sofer adevarat. mie mi s-a parut bun, cit timp a alergat.
- villeneuve cauta, si nu prea se baga nimeni sa dea bani pe soferi cu ifose. eu unul abia astept sa am motiv sa-l sun pe prietenul meu justin sa mai facem iar pariurile de alta data. (el e mare fan villeneuve, dar 3 ani la rind am scos cite $100 de la el pariind pe faptul ca villeneuve nu va figura in nici un clasament pozitiv in pozitia a 5-a sau mai sus.)
- alex wurtz la usf1. e, aia da. wurtz e extraordinar de potrivit pentru a dezvolta o masina impreuna cu niste mecanici care-s la prima lor incercare - e destept, stie exact ce sa ceara, are rabdare si n-are nici un fel de orgolii. iar peter windsor are tone de experienta ca sa stie de ce anume are nevoie, si nici nu vine cu zeci de business-uri in spinare ca sa trebuiasca sa le cinte-n struna. in cazul in care se intimpla, inutil sa mai spun la anul care va fi echipa mea favorita.

io vreau sa stiu ce vor face ferrari si brawn. si daca bmw, in sfirsit, va face.
20krpm
montoya povestea azi-dimineata ca a primit un telefon de la frank williams, care era curios ce mai face. ahem. dar intrebat direct, pablo a raspuns "si nu, nu ma intorc in F1". asta spune mai putin despre montoya, dar mai mult despre nico rosberg, cred io.
AZAZEL
am gasit asta pe net:
http://www.worldcarfans.com/109082921373/r...yes-other-seats

stiu ca astia preiau articolele din alte parti insa nu l-am gasit pe cel original.
AZAZEL
inca o treaba: cica williams se vor orienta pt motoarele renault in 2010 iar nakajima are loc acum la williams pt ca toyota le furnizeaza motoare si banuiesc ca dupa ce va zbura toyota de acolo, va zbura si nakajima.

japonezul este prea slab pt williams si diferenta intre el si rosberg este imensa. cred ca este cea mai mare discrepanta intre doi coechiperi din f1(badoer este in f1 accidental), discrepanta pe care o gasesc mai mare fata de cea care a fost si este intre alonso si piquet sau alonso si grosjean.

daca williams aveau acum doi piloti, luau locul 3 la constructori anul asta si din pacate abia sunt pe locul 6 si ar avea ceva sanse sa urce pe 5 dar asta doar in cazul in care toyota vor continua sa mearga prost in continuare.

imi doresc f mult ca piquet sau bourdais sa ajunga la ferrari incepand cu cursa urmatoare. as vrea sa vad ce pot baietii astia dar in special bourdais. cred ca ambii au potential insa lucrurile nu au mers pana acum asa cum ar fi trebuit sa mearga
AZAZEL
nu stiu ce sa cred . cica raikkonen ar fi semnat cu mclaren:

http://www.worldcarfans.com/109092121897/r...mclaren--report
9er
Sincer, mie mi se pare plauzibila miscarea. Trebuia eliberat un loc la Ferrari, nu? Si cine l-a pus cel mai bine pe Kimi in valoare? McLaren! Exista, totusi, o mica-mare diferenta: nu mai e Ron Dennis. Tipul stia ce corzi sa atinga la nen-tu Kimi ca sa-l faca sa cante prim solist laugh.gif .
Oana
"There have been a lot of questions and rumours about our driver line-up for 2010... Don't believe everything you read. Be patient. We are. We haven't made any decisions yet..." spune mclaren pe twitter
AZAZEL
eu zic ca-s facute cartile: alonso la ferrari si raikkonen la mclaren. pana la urma din punctul meu de vedere se indreapta o anormalitate adica aceea de a tine cu o echipa(ferrari) multumita unui pilot.
Oana
si este oficial. alonso va concura ptr ferrari in urmatoarele 3 sezoane. nu se stie inca ce se va intampla cu kimi, care ar fi spus ca se lasa de formula 1 daca nu primeste oferta de la o echipa cu care sa poate castiga campionatul.
nici nu stiu daca sa ma bucur sau nu de aceasta schimbare, insa sper ca alonso sa ramana asa cum este acum, ca sa nu consider ca ferrari alearga cu un singur pilot. si cu siguranta m-as bucura sa castige kimi campionatul viitor, ca pilot mclaren, doar ca sa i-o dea peste nas lui hamilton.
Daniel Bogdan
Hamilton mi se pare un pilot foarte bun dar cu un caracter dubios, la fel ca tat-su.

Oricum, dupa "crash-gate" se poate considera ca el nu este campion mondial, ci Massa, si atunci de ce ar fi nevoie sa-i dea cineva peste nas?
Oana
ca sa mai coboare de pe piedestalul pe care a fost urcat fara merit...
AZAZEL
sunt foarte posomorat de plecarea lui raikkonen. mi se indoaie de ferrari, nici nu mai pot, insa faptul ca ferrari l-au preferat pe alonso, asta inseamna ca ei considera ca alonso are ceva in plus: fie ouale mai mari, fie pe santander in spate, fie altceva . iar asta nu-mi da pace. as vrea ca raikkonen sa se intoarca la mclaren si nu cred ca va pleca in alta parte exceptand mclaren; probabil va iesi din f1 daca nu va prinde un loc la mclaren.
Liviu Aileni
Hamilton nu s-a urcat singur pe piedestalul ala, presa engleza si fanii l-au urcat acolo (si s-a bagat si tat'su inutil. daca il dezbracam de fite, ramane un pilot bun, care isi merita campionatul).. si apropo de crashgate, nu garanteaza nimeni ca sistemul de stop and go de la boxele Ferrari nu ar fi cedat indiferent de planul lui Piquet.

Oricum, astea-s trecut de acum. Rezultatele de azi de la Suzuka, aici. Vettel are sanse la campionat daca Brawn o mai dau in bara asa ca azi.
Cristi2
QUOTE (AZAZEL @ Oct 2 2009, 12:06 AM) *
sunt foarte posomorat de plecarea lui raikkonen. mi se indoaie de ferrari, nici nu mai pot, insa faptul ca ferrari l-au preferat pe alonso, asta inseamna ca ei considera ca alonso are ceva in plus: fie ouale mai mari, fie pe santander in spate, fie altceva . iar asta nu-mi da pace. as vrea ca raikkonen sa se intoarca la mclaren si nu cred ca va pleca in alta parte exceptand mclaren; probabil va iesi din f1 daca nu va prinde un loc la mclaren.

eu ii zic seriozitate. culmea, inlocuiesc un nordic cu un latin.
smile.gif
Oana
Rubens Barrichello si Nico Hulkenberg vor fi pilotii echipei Williams in sezonul 2010.
"Nico Hülkenberg won the GP2 Championship this season as a rookie and has previously won the F3 Euroseries, Masters of Formula 3, A1GP and Formula BMW Germany." - baiatul are potential si sper sa nu dezamageasca...

http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/11/02/...nberg-for-2010/
AZAZEL
s-a retras si toyota din f1.

bmw, honda si toyota sunt prea penali. cum altii pot iar ei nu?
toyota se mai si bate cu caramida in piept ca sunt cei mai mari constructori de autoturisme iar bmw ca sunt cei mai mari constructori de autoturisme premium iar ei nu au o o chifla in stomac si nu au capacitatea sa gaseasca/plateasca oameni care sa le aduca victorii in etape si in final titluri mondiale.

ce naiba, care este recunoasterea suprema a faptului ca ai ouale mari tu ca si constructor de autoturisme???!!!
castigarea unui camionat f1 ar putea fi unul dintre rspunsuri.
Seri
Asta nu inseamna ca este un loc liber pentru Sauber?
AZAZEL
cam asa.
Seri
Mercedes a cumparat 75% din Brawn GP si este posibil ca echipa sa fie redenumita Mercedes-Benz. Ross Brawn isi va pastra pozitia si puterea in cadrul noii echipe, dar in plus va colabora si cu Norbert Haug, directorul de motorsport de la Merc. Cel mai probabil pilotii vor fi Button si Rosberg.

Treptat cei de la Mercedes isi vor vinde actiunile detinute la McLaren, dar vor ramane furnizori de motoare pana in 2015. Intre timp cei de la McLaren poarta discutii cu Raikkonen, Button si Heidfeld pentru locul lui Kovalainen.

Despartirea dintre McLaren si Mercedes a devenit previzibila dupa ce McLaren a ales sa-si dezvolte propriul motor pentru modelul de strada MP4-12C, concurand astfel cu noul SLS Gulwing.
f1anatic
Se pregateste oare o bomba ?
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/245070/
QUOTE
Michael Schumacher will no longer be an advisor to Ferrari’s Formula One team, according to reports from Spain.

The seven-time world champion's sole role will be on developing its future road cars, rather than advising the F1 team, says sports daily Diario AS.


http://www.crash.net/f1/news/154696/1/schu...es_gp_seat.html
QUOTE
Reports are suggesting that record-breaking multiple world champion Michael Schumacher is to relinquish his F1 duties at Ferrari - possibly, it has been speculated, for one final fling with the newly-renamed Mercedes Grand Prix


Se intoarce Michael in F1 cu Mercedes, Ross Brawn si echipa campioana ?
Seri
E oficial, Button merge la McLaren.
Raikkonen va lua pauza un an, la fel a zis si Hakkinen si s-a retras de tot.
La Brawn sunt doua locuri libere. Rosberg discuta de mai multa vreme cu Brawn si pare sa aiba locul asigurat, iar Norbert Haug a confirmat ca discuta cu Heidfeld.
f1anatic
QUOTE (Seri @ Nov 18 2009, 08:53 AM) *
E oficial, Button merge la McLaren.
Raikkonen va lua pauza un an, la fel a zis si Hakkinen si s-a retras de tot.
La Brawn sunt doua locuri libere. Rosberg discuta de mai multa vreme cu Brawn si pare sa aiba locul asigurat, iar Norbert Haug a confirmat ca discuta cu Heidfeld.


Partea cu Rosberg si cu Heidfeld eu nu prea o vad. Inteleg ca Mertz vrea piloti germani la o echipa germana. Dupa atitea eforturi - I mean come on ei aveau 40% din McLaren si acum au ajuns sa cumpere ALTA echipa chit ca "dau banii inapoi" pe McLaren; eu nu ii vad sa ramine cu doi piloti care adunati la un loc au ...un palmares de invidiat: 14 podiumuri; 1 pole position si 2 ture rapide.
AZAZEL
de rahat faza.
chiar nu si-a gasit raikkonen loc la mclaren?
cred ca nici brawn nu-s de lepadat, insa raikkonen nu isi pune baza in ei + ca nu au bani sa-i satisfaca pretentiile finlandezului.

cred ca aici s-a terminat aventura lui raikkonen in f1 si aici se anuleaza si drumetia mea la barcelona programata pt anul viitor in mai.

brawn or sa ramana cu niste ciurucuri.
f1anatic
QUOTE (AZAZEL @ Nov 18 2009, 10:14 AM) *
de rahat faza.
chiar nu si-a gasit raikkonen loc la mclaren?
cred ca nici brawn nu-s de lepadat, insa raikkonen nu isi pune baza in ei + ca nu au bani sa-i satisfaca pretentiile finlandezului.


Raikkonen si-a pus un pret prea scump si cred ca asta ii va fi sfirsitul in Formula Unu. Singurul pilot care s-a intors inapoi pt un sezon intreg, dupa ce a stat pe bara un an, a fost Alain Prost. Mai recent, Villeneuve si Montoya amindoi au plecat neceremonios din Formula Unu pe la jumatatea sezonului si asta a fost sfirsitul.
Oana
rosberg a semnat cu mercedes pentru 2010. ma bucur ca a reusit sa ajunga la o echipa mai buna si sper sa-mi demonstreze ca nu l-am sustinut degeaba in toata perioada asta...
http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/11/23/...cedes-for-2010/
Oana
pana acum avem asa:

Vodafone McLaren Mercedes
1. Jenson Button
2. Lewis Hamilton
Mercedes Grand Prix
3. Michael Schumacher
4. Nico Rosberg
Red Bull Racing
5. Sebastian Vettel
6. Mark Webber
Scuderia Ferrari Marlboro
7. Felipe Massa
8. Fernando Alonso
AT&T Williams
9. Rubens Barrichello
10. Nico Hülkenberg
Renault F1 Team
11. Robert Kubica
12. Vitaly Petrov
Force India F1 Team
14. Adrian Sutil
15. Vitantonio Liuzzi
Scuderia Toro Rosso
16. Sébastien Buemi
17. Jaime Alguersuari
Lotus F1 Racing
18. Jarno Trulli
19. Heikki Kovalainen
Campos Meta 1
20. Bruno Senna
21. Karun Chandhok
Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Lucas di Grassi
BMW Sauber
26. Kamui Kobayashi
27. Pedro de la Rosa

nu mai este cazul
US F1 Team
22. José María López
23. -

as mai dori sa-i vad in lista asta pe Kobayashi si Heidfeld. nu mai zic de Schumacher, ca m-au ametit destul barfele din ultimele zile...
Oana
avem un nou sistem de punctaj.
1st - 25
2nd - 20
3rd - 15
4th - 10
5th - 8
6th - 6
7th - 5
8th - 3
9th - 2
10th - 1

Formula 1 governing body the FIA has confirmed that the new top ten scoring system will be in place from the 2010 season onwards. The scheme, which will award Grand Prix winners 25 points, also includes an increased margin of five points between first and second positions. With the latest scoring system in Formula 1 having been introduced in 2003, handing out points for seventh and eighth positions in order to allow smaller teams a chance of scoring, the latest change comes as the grid increases in size from 20 to 26 cars prior to the 2010 championship. sursa
klm
Cam multi piloti punctati cu cam multe puncte insa e un pas in directia buna.
James Kilowatt
Mie cele doua chestii boldate de Oana mi se par ca se bat cap in cap. blink.gif Pai sa nu mai realimenteze ca sa invete sa faca masini mai eficiente si mai usoare, si apoi ridicam greutatea minima? blink.gif

Victoria tot insuficient e platita. Cat un 3 si un 4, cam slabut. Eu duceam victoria la min 35 daca era dupa capul meu, pastrandu-le pe celelalte constante, in asa fel incat o victorie sa conteze mai mult decat orice combinatie de alte doua locuri, asta in ideea ca trebuie pastrata masina mai multe curse.
Oana
ne apropiem cu pasi repezi de inceputul sezonului. in mai putin de o saptamana incep testele, iar de astazi au inceput lansarile...

Mercedes GP
Click to view attachmentClick to view attachment
masina e putin cam stearsa si nu-mi spune nimic in afara faptului ca schumy o va conduce. mai multe poze aici
klm


- 620 kg (cu tot cu pilot)
- sasiu din fibra de carbon
- motor cu 8 cilindri, 32 valve, ~95 kg, pistoane de 98 mm diametru
- cutie de viteze cu 7 trepte, schimbare secvential semiautomata
- discuri de frana Brembo
- suspensie push rod (independenta)

Piloti: Felipe Massa si Fernando Alonso.
Oana
ca sa fiu foarte sincera, imi place mai mult f10...
Click to view attachment
alte poze
Oana
McLaren
Click to view attachmentClick to view attachment
poze
Oana
BMW Sauber
Click to view attachment
poze
Oana
Renault
Click to view attachmentClick to view attachment
poze
Oana
Toro Rosso
Click to view attachmentClick to view attachment
poze

Barcelona's Alguersuari made his Formula 1 debut at the Hungarian Grand Prix last year, replacing the ousted Sébastien Bourdais at Toro Rosso and, in the process, becoming Formula 1's youngest ever driver at the age of 19; in fact, with team-mate Sébastien Buemi being 21, the pairing's combined age remains less than that of the returning Michael Schumacher.

noul MGP W01
Click to view attachment

rezultate obtinute in prima zi de teste
Click to view attachment
klm
FIA a avut, luni, o intalnire cu echipele participante in sezonul 2010 in Formula 1, in cadrul careia au ajuns la o intelegere cu privire la schimbarea sistemului de punctaj, a regulamentului pneurilor, dar si a folosirii dublu-deflectoarelor. Consiliul FIA urmeaza a se intruni in urmatoarele 48 de ore pentru a adopta modificarile.

- sistemul de punctare aprobat in dec 2009 (20-15-10-8-6-5-3-2-1) va fi schimbat cu 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1;
- numarul de seturi de pneuri de uscat va fi redus de la 14 la 11 pentru fiecare Mare Premiu, pilotii urmand sa inceapa cursa cu setul folosit in Q3;
- dublu-deflectoarele vor fi interzise incepand cu 2011, urmand ca si dimensiunea deflectorului principal sa fie redusa de la 175mm la 125mm.

Informatii detaliate aici
Oana
Virgin Racing
Click to view attachment
poze

foarte ochioasa masina...
Otto73
sincer, ma lamuriti si pe mine?
Ce va place asa de mult la masinile astea?
roadempire
Otto astea nu-s masini, sunt O.Z.N.-uri ! thumbsup.gif
Oana
QUOTE (Otto73 @ Feb 4 2010, 05:07 AM) *
sincer, ma lamuriti si pe mine?
Ce va place asa de mult la masinile astea?


sunt colorate smile.gif
eu nu am inteles intrebarea. te intereseaza de ce ne plac masinile din sezonul asta sau de ce ne plac masinile de formula 1 in general?
Otto73
Eu vad ca unii spun ca sunt frumoase sau ochioase sau mai te miri ce.
Totusi eu nu vad nimic frumos la ele.
Oana
cand spunem ca sunt frumoase, urate etc vorbim strict de monoporturile de formula 1, comparandu-le intre ele. doar nu crezi ca avem impresia ca sunt cele mai frumoase dintre toate "utilajele" pe 4 roti existente.
si da, in momentul in care te uiti 2 ore si jumatate (pun numai calificari si cursa fara probleme) intr-un week-end in care este programata o etapa x 19 curse/sezon o sa ajungi sa vezi care sunt frumoase si care nu.
Oana
Lotus
Click to view attachment
20krpm
a venit vremea sa contabilizam. (nu, nu e vorba de declaratia de impozit.)

asadar, lotus, virgin, si (chiar dac-o fi sa ne-ntrebam ce culoare are masina lor, si cum se numeste, cind o fi sa se stinga luminile rosii in bahrain) - campos. usf1 nu. azi la amiaz, in notabila absenta a lui ken anderson si-a lui peter windsor, angajatilor li s-a spus ca proiectul nu mai continua. un pic mai multa clasa n-ar fi stricat. acuma oare stefan gp (sau step-in gp, cum i se spune p-aici) o fi, sau n-o fi? grea problema pentru todt, pentru ca trebuie s-o discute cu bernie. stephan gp e pina una alta o masina fara cauciucuri.

cine mai e? renault. de ce renault, si cit de renault, asta ramine de vazut, pentru ca abtibildurile de pe masina or sa fie de "lada". romanilor le place sa vorbeasca despre brand, dar brand dilution ca asta nu mi-a mai fost dat sa vad, sa-ti scoti propriul badge si sa pui unul de la concurenta. (dac-ar fi fost sa alerge cu insemne de logan as mai fi inteles.) de urmarit: una din echipele cu sasiul cel mai bun va trebui sa alerge cu motoarele unui producator demotivat. un producator a carui echipa tinteste de la start start ca cel de-al doilea sofer sa reuseasca sa produca barem un punct, si ai carui angajati au deja un X in calendar peste ultima lor zi de lucru.

mai sint. sauber, care isi cauta o identitate, si alearga disperati ca un corp fara cap, plingind dupa marele lor sponsor. care sponsor (de petronas e vorba) si-a mutat cecurile la mercedes. care mercedes si-a mutat atentia catre campionii anului trecut. care campioni s-au mutat care pe unde - unul dintre ei chiar acolo de unde-a venit mercedes. mai dracie. mai potoliti-va ma cu filfiiala asta de colo colo.

noutati? e unu schumacher (fratele lu ralph), unu senna. numa numele nu-s noutati, ca ei sint. kobayashi, cu un stil pe care nu l-am mai vazut de la sato incoace. inca mai sint kubica, glock, kovalainen si trulli, repozitionati pe locuri ce li se cuvin. raikkonen nu. heidfeld nu. competitiva piata de munca zilele astea, uite ce se-ntimpla cind slujba devine mai mare decit tine.

diffusere supraetajate nu. priza de aer de deasupra capului care arunca buna parte din aer in spate - da. pompe de benzina nu. suruburi de roti care se desfac si se-nsurubeaza la loc in doua secunde si jumatate - da. capace de roti nu. jenti "intoarse pe dos", cu partea plina spre exterior, da. vorba bucuresteanului: "da ce, n-am voie?"

hamilton - alonso nu. hamilton - button si alonso - massa da. "kate's dirty little sister" nu. o alta bestie nebotezata, care sa-i ia locul - da. locuri de parcare trackside la monte carlo nu. michael schumacher da.

uite-asa, toate-s vechi si noua toate. de citiva ani incoace, de la plecarea unei anumite persoane din F1, fiecare sezon a fost mai disputat decit cel din anul precedent. si cred ca un asemenea lineup ca acum n-a avut formula 1 niciodata. zici ca becclestone i-a luat si i-a aranjat pe fiecare la locul lor.

happy season everybody, si lasati sa treaca vreo doua etape pina sa va dumiriti ce stegulete vreti sa filfiitzi duminica dupa-masa din fotoliu. nu faceti ca mine, sa va aruncati si sa nostradamiutzi de pe-acum cine si ce. ca poate nu.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.