Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Oferte masini generate de criza si nu numai
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Pages: 1, 2, 3
klm
Am vazut un H2 la 33k oiro in fata la Divino, n-am idee din ce an sau ce nr de km.
andreistn
eu prevad ca daca aceasta criza o va tine tot asa, bancile vor refuza sa mai acorde leasinguri, sau cel putin nu le vor acorda asa de repede ca acum, deja am auzit chestii venite de la banci la nivele mult mai mari de atat (vile ipotecate etc)
AZAZEL
situatia vanzarilor in noiembrie. este dezastru

http://www.apia.ro/date/2008-11-Analize.pdf
sandman
pai e si normal sa scada vanzarile! Oricum, sunt f mari vanzarile de masini noi inca. Isi cumpara masina cine are banii cash. Deci rezulta ca romanii inca mai au bani...dar pana cand?
Random
La un range rover sport cumparat, un hyundai i10 moca.
http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-d...romania-3677101
pmhoria
http://www.wall-street.ro/articol/Auto/568...-1-in-2008.html

Deci Audi nu va avea reduceri .. hm ..
Mi se pare ciudat ca intr-o piata in cadere totala, tu (constructorul Audi) vinzi un SUV nou nout despre care nu se stie mai nimic si il vinzi culmea chiar bine...
Eu sincer nu inteleg cum de le merge treaba la astia de la Audi si la altii nu. Poate voi intelegeti mai bine.
klm
Pentru ca numai fraierii pierd bani in perioade de criza, Porsche au castigat peste 50% din Vag, deci Porsche e dăshteptzi!
adi.mitrea
QUOTE (pmhoria @ Jan 8 2009, 02:28 PM) *
http://www.wall-street.ro/articol/Auto/568...-1-in-2008.html

Deci Audi nu va avea reduceri .. hm ..
Mi se pare ciudat ca intr-o piata in cadere totala, tu (constructorul Audi) vinzi un SUV nou nout despre care nu se stie mai nimic si il vinzi culmea chiar bine...
Eu sincer nu inteleg cum de le merge treaba la astia de la Audi si la altii nu. Poate voi intelegeti mai bine.


Vânzările pe 2008 sunt pe plus la mai multe mărci, datorită faptului că au avut un început de an 2008 foarte bun, ofensivă de modele.

Kia e pe plus și își menține obiectivele de creștere.
Este de așteptat ca și Dacia să raporteze mâine vânzări în creștere la nivel mondial, deși pe piața românească scad puternic livrările.

Și da, fraierii pierd pe timp de criză.

Mai e un secret. Cu cât discountul e mai mare cu atât strici mai mult imaginea unei mărci / model. În vremurile bune care vor veni cumpărătorul va spune:

"x produce mașina asta ieftin rău din moment ce avea reduceri de 30% acum un an. de ce să cumpăr o mașină ieftină la preț dopat?"

Nu uitați că unele modele (nu dau nume) au fost lansate cu discounturi. Din prima zi.
Seri
Aceste oferte spectaculoase se datoreaza stocurilor mari. Dupa ce producatorii si importatorii vor ajunge cu stocurile la zi si vor reduce ritmul productiei, nu vor mai fi asemenea promotii. Eu cred ca pana in vara se va reveni la normal.
20krpm
cea mai tare pe care am vazut-o pina acum e asta. daca iti pierzi slujba, sau sursa de venit in caz ca lucrezi singur, in timp de un an de la cumpararea masinii, poti sa le-o duci inapoi. teehee.gif
laurentiu
Foarte interesant. Banuiesc insa ca oferta asta nu este valabila chiar pentru oricine vrea sa-si cumpere Hyundai. Probabil ca se studiaza cu multa atentie domeniul in care lucreaza posibilul client, cum o duce firma la care lucreaza si de abea apoi poate sa cumpere.
Referitor la marcile care merg pe plus am auzit ca si Subaru si Mini o duc bine, mai ales in State. Poate ca si pastrarea unui pret cat mai ridicat poate fi o strategie pentru ca imaginea de marca sa nu aiba de suferit.
20krpm
aiurea. nici vorba de "studiat atent", aici aproape totul merge pe un punctaj rezultat din istoria de credit. ai punctaj bun - iei credit, n-ai - iei cu cash. tu nu-ti inchipui ce cheltuiala ar insemna pentru dealeri (dealeriii de hyundai!) sa angajeze analisti financiari care sa ia la puricat dosare cite 2-3 zile? daca te uiti pe pagina respectiva, ai sa vezi in ce conditii oferta e valabila, si parerea mea e ca nu-i nimic special in legatura cu ele.
T u d o r
Cea mai tare oferta de pe piata auto "crizata" din Romania. Au crescut preturile la Accord-uri! teehee.gif Toti dau 2 la pret de una, la un SUV ai o coaja de oras gratis, numai Honda Ro mareste preturile! Tare de tot..asta da imagine premium de criza. unsure.gif
HalbaSus
QUOTE ( T u d o r @ Jan 8 2009, 09:52 PM) *
Cea mai tare oferta de pe piata auto "crizata" din Romania. Au crescut preturile la Accord-uri! teehee.gif Toti dau 2 la pret de una, la un SUV ai o coaja de oras gratis, numai Honda Ro mareste preturile! Tare de tot..asta da imagine premium de criza. unsure.gif


Deja preturile se apropie foarte mult de A4 si serie 3... daca mai cresc le egaleaza... sau cine stie... poate va deveni accordul cea mai scumpa berlina de pe piata biggrin.gif
klm
CITAT(adi.mitrea @ Jan 8 2009, 07:18 PM) *
Este de așteptat ca și Dacia să raporteze mâine vânzări în creștere la nivel mondial, deși pe piața românească scad puternic livrările.

Cica vanzarile Dacia au crescut in 2008 cu 12% pe plan mondial
T u d o r
Cumpara cineva un Accord putin folosit (doar pe-o parte) cu 30000? biggrin.gif Repede pana nu cresc preturile iar, oferta e limitata in timp. tongue.gif
ncristi
Am vorbit cu cineva de Elca Auto din Ploiesti -reprezentant Hyundai si Honda in Prahova si l-am intrebat de ce preturile la honda nu scad ca la celelalte marci.

Raspunsul simplu- pentru ca honda in ro.nu este o marca care sa faca volum de vanzari. Cumpara honda doar cei carora aceasta marca "le-a picat cu tronc" - (scuzati expresia smile.gif ) la noi (elca adica) volumul facandu-l hyundai.

Majoritatea romanilor si a firmelor se orienteaza spe alte marci la nivel de masa honda avand o popularitate extrem de scazuta. Asa ca cine vrea neaparat honda o sa mai scoata ceva din buzunar.

Singura problema - in viziunea mea cel putin - este ca aceasta politica ingroapa vanzarile honda la noi. Deja este nerentabil sa dai banii pe o asemenea masina acum. Accordul incepe sa coste cat un seria 3 sau A4 iar civicul este mult mai scump de cat un golf iar dupa maine golful ii cam da clase la ora asta.

Motorizarile, suspensia, calitatea fabricatiei, ergonomia golfului 6 sunt net peste civic care este nesimtit de scump pentru o masina cu ceva ani stransi in spate. Un bord desprins din star treck nu mai poate compensa mult timp dezavantajul tehnic in fata noilor veniti.

DRAGOS
QUOTE (ncristi @ Jan 9 2009, 06:18 PM) *
Am vorbit cu cineva de Elca Auto din Ploiesti -reprezentant Hyundai si Honda in Prahova si l-am intrebat de ce preturile la honda nu scad ca la celelalte marci.

Raspunsul simplu- pentru ca honda in ro.nu este o marca care sa faca volum de vanzari. Cumpara honda doar cei carora aceasta marca "le-a picat cu tronc" - (scuzati expresia smile.gif ) la noi (elca adica) volumul facandu-l hyundai.

Majoritatea romanilor si a firmelor se orienteaza spe alte marci la nivel de masa honda avand o popularitate extrem de scazuta. Asa ca cine vrea neaparat honda o sa mai scoata ceva din buzunar.

Singura problema - in viziunea mea cel putin - este ca aceasta politica ingroapa vanzarile honda la noi. Deja este nerentabil sa dai banii pe o asemenea masina acum. Accordul incepe sa coste cat un seria 3 sau A4 iar civicul este mult mai scump de cat un golf iar dupa maine golful ii cam da clase la ora asta.

Motorizarile, suspensia, calitatea fabricatiei, ergonomia golfului 6 sunt net peste civic care este nesimtit de scump pentru o masina cu ceva ani stransi in spate. Un bord desprins din star treck nu mai poate compensa mult timp dezavantajul tehnic in fata noilor veniti.


Accordul intr-adevar este scump. dar civicul? blink.gif

civic are 2 variante de echipare, full si foarte full laugh.gif Incearca sa configurezi un golf cu motor apropiat de 1,8-ul honda si cu dotarile civicului executive (care e 16980 CIP). Ai sa vezi ca o sa sara de 20 de mii CIP smile.gif Nu neg ca golful 6 e superior civicului(e si normal: civicul e pe piata din 2006, golful e abia aparut) dar in mod sigur nu e mai ieftin.

Si eu am fost la Elca auto acum vreo luna si ceva si mi-au zis ca accordul se scumpeste din cauza aprecierii yen-ului in raport cu euro. Civicul care vine din Anglia chiar s-a ieftinit smile.gif Dar asta cu paritatea yen-euro de ce se aplica doar la honda? Multe masini fabricate in Japonia se importa la noi si n-am vazut pe nicaieri scumpiri... dry.gif

OFF TOPIC: Unde anume s-a mutat showroom-ul honda in ploiesti? biggrin.gif Aveau acum ceva vereme "sediu" in interiorul Profi-ului ala de pe Marasesti, dar am trecut pe acolo de curand si isi stransesera catrafusele. Mi-a zis dealerul cand am fost acum o luna ca se vor muta in casa noua, dar n-a stiut sa-mi zica exact unde...
ncristi
S-au mutat de la Profi smile.gif. Era si normal...o asa marca intr-un magzin in care se vinde cartofi...era jenant.

Daca vrei mai multe informatii sediul lor este pe drumul spre Buzau ... sau Bucov. Eu de obicei acolo ma duc.
DRAGOS
Bun, asta ma interesa. Mi-a zis el ceva de dn1, dar cand l-am intrebat in ce directie (buc, bv, bz) n-a stiut sa-mi zica...

Multumesc thumbsup.gif
xamez
la opel vectra 5000 de euro reducere.smile.gif
AZAZEL
si la audi A4 au crescut preturile cu aprox 400 euro DDP. la celelalte masini din gama audi nu stiu daca au crescut preturile pt ca nu stiu cat costau inainte.

eu nu inteleg un lucru: de ce , o masina ce costa in europa 40.000 euro in statele unite costa 40.000 dolari? si nu este vorba de perioada aceasta de criza. asta este de cand lumea.
klm
Si la romani sa coste 40.000 lei?! Ups, stai ca noi platim si hartia igienica la nivelul euro.
20krpm
QUOTE (AZAZEL @ Jan 12 2009, 08:22 AM) *
eu nu inteleg un lucru: de ce , o masina ce costa in europa 40.000 euro in statele unite costa 40.000 dolari? si nu este vorba de perioada aceasta de criza. asta este de cand lumea.

pentru ca europenii platesc banii astia. daca ar plati mai putin, le-ar cumpara cu mai putin. eu cred ca, in buna parte, in europa masina e cumparata pentru afirmarea unei pozitii sociale, si nu musai pentru a satisface necesitati. acolo exista autobuze, trenuri, distantele sint scurte,in buna masura te poti descurca si fara masina. o alta chestie care ma mira e ca in europa curentul de opinie e ca vrei sa cumperi masina pe care ai avut-o in lease 3 ani, in loc s-o dai inapoi, sa iei alta noua. wtf, dupa 3 ani de zile nu te-ai plictisit inca de ea?... sau in weekend, masinile inchiriate sint mai scumpe decit in timpul saptaminii. mellow.gif
HalbaSus
QUOTE (20krpm @ Jan 12 2009, 08:00 PM) *
QUOTE (AZAZEL @ Jan 12 2009, 08:22 AM) *
eu nu inteleg un lucru: de ce , o masina ce costa in europa 40.000 euro in statele unite costa 40.000 dolari? si nu este vorba de perioada aceasta de criza. asta este de cand lumea.

pentru ca europenii platesc banii astia. daca ar plati mai putin, le-ar cumpara cu mai putin. eu cred ca, in buna parte, in europa masina e cumparata pentru afirmarea unei pozitii sociale, si nu musai pentru a satisface necesitati. acolo exista autobuze, trenuri, distantele sint scurte,in buna masura te poti descurca si fara masina.


Vrei sa zici ca in cea mai avansata tara de pe planeta nu exista autobuze, trenuri, avioane, taxi-uri ? Eu in filmele americane am vazut din astea si nu cred ca erau generate pe calculator. Ahhh... ca nu sunt peste tot... si in anumite locuri nu te poti descurca fara masina ? pai asa e si la noi... mai ales cu noile dezvoltari imobiliare care s-au extins si la 20 de km de granitele oraselor este practic imposibil sa te descurci daca nu ai masina.

Cat priveste motivul pentru care in statele unite o masina de 40.000 de euro costa 40.000 de dolari... dupa parerea este meritul (sau vina) Fordului. Incepand de la Ford Model-T automobilele americane au fost IEFTINE... si asa au ramas, cand europenii si japonezii au intrat pe aceasta piata ce era sa faca ? sa vina cu modele care costa dublu ? ce strategie de piata ar mai fi fost si asta ? au fost obligati sa ramana in pretul stabilit de ford model-t pentru ca "atata costa masinile in US".
In europa nu am avut ford... am avut Mercedes... care avea o alta parere despre cat costa o masina, si atunci toata lumea (inclusiv americanii care au intrat pe aceasta piata) au inceput sa vanda masini la pret de... Mercedes.



QUOTE
o alta chestie care ma mira e ca in europa curentul de opinie e ca vrei sa cumperi masina pe care ai avut-o in lease 3 ani, in loc s-o dai inapoi, sa iei alta noua. wtf, dupa 3 ani de zile nu te-ai plictisit inca de ea?... sau in weekend, masinile inchiriate sint mai scumpe decit in timpul saptaminii. mellow.gif


Nu stiu cum e leasingul in alte state europene, dar la noi, daca ai facut prostia sa iei o masina in leasing (sa zicem una de 20.000 de euro), pe cand ajungi la valoarea reziduala (in general 20% din pretul masinii) deja ai platit pretul masinii, adica 20.000 euro (ca deh, dobanzi, comisioane, etc... tre sa traiasca si firma de leasing din ceva) ... acum se pune intrebarea: dupa ce timp de 3 ani ai dat ingropat deja 20.000 euro intr-o masina, dupa 3 ani ce alegi ? sa dai inca 4.000 si sa ramai cu masina... sau sa ramai cu 4.000 de euro in buzunar si fara masina ? tu ce ai face ? pai logic ca dai 4.000 de euro chiar daca te-ai plictisit de masina, eventual o vinzi cu vre-o 12.000 si iti iei alta, dar in nici un caz nu o dai inapoi.



20krpm
QUOTE (HalbaSus @ Jan 12 2009, 04:02 PM) *
Vrei sa zici ca in cea mai avansata tara de pe planeta nu exista autobuze, trenuri, avioane, taxi-uri ? Eu in filmele americane am vazut din astea si nu cred ca erau generate pe calculator.

eu nu cred ca US e cea mai avansata tara de pe planeta, asta asa, ca sa-ncep cu ceva smile.gif da, americanii au multe avioane, dar trenuri si autobuze nu prea (cu exceptia citorva orase de pe coasta de est), iar taxiuri, cel putin in zona in care traiesc, sint foarte putine (cred ca vad in medie cam un taxi la doua zile). asa ca nu e vorba ca "nu sint peste tot", ci de faptul ca sint doar in foarte putine zone.

QUOTE (HalbaSus @ Jan 12 2009, 04:02 PM) *
Nu stiu cum e leasingul in alte state europene, dar la noi, daca ai facut prostia sa iei o masina in leasing (sa zicem una de 20.000 de euro), pe cand ajungi la valoarea reziduala (in general 20% din pretul masinii) deja ai platit pretul masinii, adica 20.000 euro (ca deh, dobanzi, comisioane, etc... tre sa traiasca si firma de leasing din ceva) ... acum se pune intrebarea: dupa ce timp de 3 ani ai dat ingropat deja 20.000 euro intr-o masina, dupa 3 ani ce alegi ? sa dai inca 4.000 si sa ramai cu masina... sau sa ramai cu 4.000 de euro in buzunar si fara masina ? tu ce ai face ? pai logic ca dai 4.000 de euro chiar daca te-ai plictisit de masina, eventual o vinzi cu vre-o 12.000 si iti iei alta, dar in nici un caz nu o dai inapoi.

aha. da, in conditiile astea iti dau dreptate. dar in conditiile astea nici nu stiu ce rost are leasingul ca procedura. la noi valoarea reziduala dupa 3 ani e tipic undeva intre 50 si 70 de procente (probabil mai mica la trash cars, hyundai, mitsubishi si d-astea). ca sa-ti raspund la intrebare, dupa 3 ani alegi sa platesti inca 4000 de euro daca poti sa o vinzi cu cel putin 4000 de euro. dar daca dupa 3 ani mai ai de platit 4000 de euro, iar masina valoreaza 12,000, inseamna ca leasing-ul a fost prost calculat la start.
HalbaSus
Singurul motiv pentru care oamenii fac leasing in Romania este ca nu au banii cash pentru a cumpara masina (chiar si in aceste conditii un imprumut bancar este deobicei mai rentabil, problema e ca ala se acorda mai greu, ai nevoie de garantii imobiliare sau daca sunt fara garantii imobiliare platesti dobanzi mai mari).
Nu cred vom ajunge prea curand la o maturitate a pietei de leasing care sa permita valori reziduale de peste 40%. In plus (cel putin in romania) e foarte dezvoltat si simtul proprietatii, noi suntem o natiune de proprietari (mi se pare ca procentul proprietarilor in raport cu chiriasii era undeva pe la 90% proprietari - 10% chiriasi), nu inchiriem si nu imprumutam nimic de la nimeni biggrin.gif.
ozz86651
QUOTE
eu nu inteleg un lucru: de ce , o masina ce costa in europa 40.000 euro in statele unite costa 40.000 dolari? si nu este vorba de perioada aceasta de criza. asta este de cand lumea.


Daca ai pune si taxele, impozitele anuale si pretul benzinei, plus intretinerea/reparatiile... si daca ti-as spune ca pretul ala de 40,000$ e de fapt foarte negociabil (in jos) in functie de marca, mai mult sau mai putin, chiar te-ai enerva rau de tot smile.gif.
Pe linga ce a spus 20krpm (la care pot adauga o nuanta: cultural, din motive istorice, europenii sint mai "snobi" si americanii mai "simpli") mai sint citeva motive. Primul este ca exista concurenta. Europa e mult mai protectionista (ok, trecem cu vederea ultimul bail out smile.gif). Prin prin taxe vamale si preconceptii legate de marca se elimina cei mai eficienti jucatori de pe piata si se favorizeaza cei locali care au de dus in spate sindicate, au participari si subventii ale statul lui care scad eficienta costurilor etc... voila.
Al doilea e ca volumul e mai mare. Dat fiind ca lumea merge cui masina destul de mult, ele se si uzeaza si ca atare se si cumpara.
Al treilea motiv e dat de costurile de mai sus... daca costul unei masini pe durata vietii ei (10 ani sa zicem) e 100,000E si costul initial al masinii e 20,000E (deci adunay 120k) daca maresti pretul masinii cu 5000E nu prea se cunoaste, costul fiind dominat de alti factori. Daca insa costul masinii e numai 50,000E (70k in total) automat 5000E o sa se cunoasca mai tare si o sa aiba impact mai mare.
Al 4lea motiv e dat de individualizarea mai mare si optiunile mai multe pe masinile europene, inutile dupa mine, vestitul computer de bord de exemplu, desi astea eu cred ca sint doar justificari si praf in ochi pentru preturi umflate.

QUOTE
Vrei sa zici ca in cea mai avansata tara de pe planeta nu exista autobuze, trenuri, avioane, taxi-uri ? Eu in filmele americane am vazut din astea si nu cred ca erau generate pe calculator.


Si la avion cum ajungi? Pe jos? Poti sa te duci la serviciu cu avionul? Taxiul e foarte scump comparativ la costurile unei masini, distantele sint mari si o calatorie medie cu taxiul costa cel putin 30$. Autobuze si alt tip de transport in comun nu prea exista (exista, dar din pdv practic sint pain in the ass) pentru ca e o tara low density, toata lumea sta la case si distantele sint enorme... un oras se intinde pe zeci de km. Apoi doi soti sa aiba de lucru in acelsi oras e mare minune, in afara de cazurile in care vorbim de o mina de orase mari. Pina la urma trenurile si autobuzele au aceeasi problema ca si avioanele: nu prea sint si unde sint ramine intrebarea cu ajunsul in statie care e la 5km de casa ta. Sint exceptii, NY, San Francisco, dar nu sint relevante.
Apoi sa te vad eu cum te duci tu la supermarket cu autobuzul, faci o ora la dus si una la intors, si vii cu 20 de kile de plase in miini din statie...

QUOTE
eu nu cred ca US e cea mai avansata tara de pe planeta, asta asa, ca sa-ncep cu ceva


Eu cred ca asa ceva pur si simplu nu exista... Cum caracterizezi avansarea si evolutia? E Hong Kong sau Japonia mai avansat? Sigur, dar cu ce cost? Ai transport in comun meserias, electronice meseriase, semnal la mobil bun si internet de mare viteza, dar traiesti in aglomeratie intr-o cutie de 2x2. Nu e traiul asta pentru toata lumea. E misto sa ai casa in padure la 5 km de primul vecin? Sigur, dar innebunesti de plictiseala... Cum caracterizam avansarea asta?

QUOTE
Singurul motiv pentru care oamenii fac leasing in Romania este ca nu au banii cash pentru a cumpara masina


Referitor la leasing, e o comoditate care insa se plateste destul de bine... ca exista in America nu ma mir, ma mira insa popularitatea lui in Romania. Daca ai bani si nu te roade de citeva mii de $ acolo poti sa faci leasing, dar daca NU ai bani, exact asta e motivul pentru care leasingul ar trebui sa fie exclus... Ce s-a intimplat cu vechile principii intelepte ca daca nu ai bani, nu cumperi un produs, mai ales o gaura de bani cum e o masina?
klm
Cel putin in Romania NU EXISTA LEASING, e credit auto mai scump si mai accesibil denumit asa pentru popularitate; daca ii spui unui rahat fluffy cute little thing automat il vinzi mai scump si mai repede; americanii au observat acest lucru si ne sparg cu rahaturile lor (vezi aifonu' care in Romania nu face un mic procent din ceea ce trebuie sa faca dar se vinde ca painea calda).

andreic
Am vazut ca si la Renault sunt reduceri in luna ianuarie de pana la 25%
adi.mitrea
Vă redau integral un anunț de azi (vineri) al Citroen România:

"Incepând cu săptămâna viitoare, Citroën oferă potențialilor clienți, în premieră pentru domeniul auto din România, posibilitatea de a-și achiziționa un vehicul la un preț foarte atractiv prin intermediul website-ului său, www.citroen.ro.

Instrumentul, intitulat sugestiv eSales, le permite celor interesați de achiziționarea unui vehicul marca Citroën să își aleagă o mașina cu un discount special valabil doar pe o anumită perioadă, înainte de a ajunge in showroom-ul dealer-ului Citroën.

Concret, timp de câteva zile, pe website-ul Citroën Romania, in sectiunea eSales, este disponibilă o listă restrânsă de vehicule cărora li s-a aplicat o reducere excepțională. Clientul își poate rezerva unul dintre acestea pe internet, iar comanda lui este automat expediată celui mai apropiat dealer Citroën care îl va contacta pentru a finaliza achiziția.

Prima promoție eSales debutează luni 19 ianuarie 2009 la ora 08:00, iar discount-urile oferite sunt valabile timp de 2 zile. Lista cuprinde 17 vehicule: C1, C3, C4, Grand C4 Picasso, Nemo combi și Noul Berlingo combi."
marius68582
Nimic concret dupa umila mea parere,just loads of bull$h!t .
laurentiu
Exact. Eu zic ca nu are niciun rost un asemenea serviciu. Si nu-mi ziceti ca e mai comod, pentru ca, cati dintre voi cand si-au cumparat masina au ales-o fara sa mearga la showroom, sa intre in ea, sa faca un drive test etc.
20krpm
QUOTE (laurentiu @ Jan 16 2009, 01:48 PM) *
Exact. Eu zic ca nu are niciun rost un asemenea serviciu. Si nu-mi ziceti ca e mai comod, pentru ca, cati dintre voi cand si-au cumparat masina au ales-o fara sa mearga la showroom, sa intre in ea, sa faca un drive test etc.

ai unu aici. cu exceptia ultimului subaru (care nici ala nu poate fi exceptie decit in masura in care l-am cumparat direct de la dealer), din 2001 incoace numai de pe internet am cumparat masinile. eu zic ca din contra, un asemenea serviciu e cel mai fara bataie de cap si pentru dealer si pentru client.
ozz86651
Vrei sa spui ca n-ai stat in masina si n-ai condus-o inainte? Nu te-ai uitat cum arata bordul si cit de mare e portbagajul?
20krpm
QUOTE (ozz86651 @ Jan 16 2009, 05:52 PM) *
Vrei sa spui ca n-ai stat in masina si n-ai condus-o inainte? Nu te-ai uitat cum arata bordul si cit de mare e portbagajul?

yep. am condus in test drive masini identice, dar nu masina pe care am cumparat-o. de exemplu, hondutza mi-au adus-o acasa, pe tow truck, de la dealer-ul din lancaster (cam 70mi de satul in care locuiesc). soferul a pus-o jos linga bordura, mi-a zis sa fac o tura si io i-am zis ca stiu deja ce-am cumparat, i-am aratat permisul de conducere si cartea de credit, i-am semnat actele, si gata - in mai putin de 5min.
Seri
Pai bine, dar aici toata lumea face asa! Faci un drive test cu modelul de masina care vrei, dar care probabil nici nu este motorizarea care te intereseaza. Iti faci o parere, daca ti se pare lenesa comanzi un motor mai puternic, niste optionale care nu stii cum arata si ce fac, iar peste 3 luni mergi sa-ti ridici masina de la dealer. Daca o comanzi de pe stoc procesul este identic, doar ca masina vine in doar 2 saptamani.

Si oferta de la Citroen este la fel, singura diferenta fiind rezervarea masinii dorite online.
20krpm
lume, lume. daca erati curiosi care crede 20krpm ca o sa fie masina cea mai hip in romania incepind cu anu asta (yeah, right) si cu ce o sa-si inlocuiasca romanii meleele, iaca aici cum mercedes ne da raspunsu la toti. in plus de asta vad oferte pe alte site-uri care spun ca GLK e de la $33,900 in sus. nici nu-i un pret asa de rau, for a car that only a mother can love...
marius68582
A trebuit sa vina criza ca un constructor important sa lanseze in sfarsit "masina de 5000 de euro ".Si nu este Renault cum multi se asteptau,nici macar Tata,ci Fiat.
In Germania,pentru anul 2009,gama de automobile Fiat cuprinde Panda la 4990 euro,Grande Punto la 6490 euro si Bravo de la 9990 euro.
HalbaSus
QUOTE (20krpm @ Jan 20 2009, 07:53 PM) *
lume, lume. daca erati curiosi care crede 20krpm ca o sa fie masina cea mai hip in romania incepind cu anu asta (yeah, right) si cu ce o sa-si inlocuiasca romanii meleele, iaca aici cum mercedes ne da raspunsu la toti. in plus de asta vad oferte pe alte site-uri care spun ca GLK e de la $33,900 in sus. nici nu-i un pret asa de rau, for a car that only a mother can love...


Eu inteleg ca e criza in america... dar nici noi in romania nu ne simtim prea bine... MSRP ala e echivalentul lui CIP sau DDP de la noi ? adica daca te duci cu 35.900$ in buzunar si le dai la aia de la mercedes-benz-of-america... aia chiar iti dau masina un GLK ? sau iti mai cer TVA si alte taxe ?

Nu de alta dar in romania aceasi masina este 45.791 euro... adica 58.986 dolari... IT'S SO UNFAIR...

20krpm
QUOTE (HalbaSus @ Jan 21 2009, 12:20 PM) *
Eu inteleg ca e criza in america... dar nici noi in romania nu ne simtim prea bine... MSRP ala e echivalentul lui CIP sau DDP de la noi ? adica daca te duci cu 35.900$ in buzunar si le dai la aia de la mercedes-benz-of-america... aia chiar iti dau masina un GLK ? sau iti mai cer TVA si alte taxe ?

msrp = manufacturer's suggested retail price, si asta (cu exceptia citorva masini care sint foarte hot si au lista de asteptare) e un pret gigantic. tipic, bati palma cam la 5%-10% mai jos decit msrp-ul - bineinteles daca stai sa negociezi cu ei, nu numa te duci acolo si intrebi cit e masina, si p-orma pleci nemultumit ca aia nu ti-au dat nici macar o cafea. la asta se adauga taxele locale - nu tva - un fel de icm daca vrei, care variaza de la zona la zona, intre 0% si probabil undeva pe la 12% (hawaii parca are taxe d-astea astronomice).

QUOTE (HalbaSus @ Jan 21 2009, 12:20 PM) *
Nu de alta dar in romania aceasi masina este 45.791 euro... adica 58.986 dolari... IT'S SO UNFAIR...

c'mon. it's just a smaller, glorified ML... teehee.gif
ozz86651
QUOTE
MSRP ala e echivalentul lui CIP sau DDP de la noi ?


Nu, echivalentul pretului final in general (depinde de firma). Pretul pe care il cauti e invoice price care e binisor mai mic - teoretic e pretul la care dealerul primeste masina, la care se adauga taxe de transport (5-600$) si la care mai pui citeva sute de $ ca sa nu zici ca dealerul munceste gratis (desi deaelrul primeste bani chiar daca cuymperi masina la invoice price pentru ca ei au alte metode) si la care mai pui cam 8% in general TVA... una peste alta ajungi inapoi in jur de MSRP sau putin peste. Asta insa nu e valabil pentru toate masinile, de exemplu cind apare una hot n-ai cum sa o iei la invoice, sau firmele astea cu nasul pe sus genul bmw, lexus, poate si merc in vremuri bune iarasi nu cred ca dau la invoice, ci mai aproape de msrp. Acum insa e alta treaba. Cionteaza si vechimea modelului, un model spre sfisritul vietii il iei si sub invoice numai sa se scape de el (mai ales daca a aparut deja noul model).
Uite o diferenta: Honda Accord 2008 modelul de baza: are MSRP 20,300$, invoice 18,430 dar se da in medie cu 17,400$ pentru ca e criza. La banii astia adaugi 640$ destination charge si taxa locala (8% sa zicem).
http://www.edmunds.com/new/2008/honda/acco...s.html?action=2

Tine cont ca pretul ala "mediu" e si din cauza ca-s multi fraieri pe lume, deci se poate si sub daca esti hotarit.


20krpm
asta nu stiu a cui criza o fi, dar e funny. (la 3 zile dupa ce postase poze cu masina, fara ea, licitatia era abia la 10 centi.)
Diesel
pai bine domnu, postezi acu dupa ce s-a terminat licitatia.
o gramada de romani de pe forum vor sa se mute in US of A si voi ziceti ca nu se poate fara masina, au ocazia oamenii sa isi cumpere bunatate de masina si tu nu ii ajuti verymad.gif

edit: uite ca domnisoara a mai vandut masini si e o gramada de lume multumita http://tinyurl.com/945lb6
adi.mitrea
Ofertele pe februarie de la Nissan. Nu știu care sunt steluțele din această ofertă, însă unele reduceri chiar sunt mari:

Pentru aceasta luna, promotiile se rezuma astfel:

Micra
- In functie de versiune, reducere promotionala intre 1000 si 2000 euro, fara TVA.
Stock limitat.

Micra C+C
- In functie de versiune, reducere promotionala intre 3864 si 4581 euro, fara TVA.
Stock limitat.

Tiida
- In functie de versiune, reducere promotionala intre 4006 si 4500 euro, fara TVA.
Stock limitat.



Qashqai
- In functie de versiune, reducere promotionala intre 2000 si 3500 euro, fara TVA.
Stock limitat.

X-Trail Classic
- Reducere promotionala pentru mototrizarea diesel de 790 euro, fara TVA.
Stock limitat.

Noul X-Trail
- In functie de versiune, reducere promotionala intre 2730 si 5342 euro, fara TVA.
Stock limitat.

Pathfinder
- In functie de versiune, reducere promotionala intre 5297 si 11820 euro, fara TVA.
Stock limitat.

Navara
- In functie de versiune, reducere promotionala intre 1700 si 2700 euro, fara TVA.
Stock limitat.

Cabstar
- Reducere promotionala de 6800 euro, fara TVA.
Stock limitat.
RUE
faza cu fiatul e fumata. si dacia vinde in DE sandero de la 5000 euro * care inseamna fara TVA... ca la fiat.
laurentiu
Saptamana trecuta un prieten a scos un Fiat Linea 1.4 de 120 CP full options care in mod normal costa vreo 17 000, la 14 000.
Asta a fost o oferta neoficiala. Ma gandesc ca daca nu era criza asta la mai putin de 15 000 nici in ruptul capului nu o lasau.
HalbaSus
Acum am primit pe mail oferta de la volvo. Daca iei un XC90 primesti jumatate de S40 (adica reducere de 50% la suta la achizitionarea unui S40)... Eu astept in continuare oferta "3 la 10 mii".
StefanVVTi
Ei de fapt se gandesc la binele cumparatorului, nici vorba de criza! teehee.gif Iti ofera o masina pentru excursii, munte & stuff si o masina pentru oras, la juma` de pret! rolleyes.gif
laurentiu
CITAT(HalbaSus @ Feb 5 2009, 06:11 AM) *
Acum am primit pe mail oferta de la volvo. Daca iei un XC90 primesti jumatate de S40 (adica reducere de 50% la suta la achizitionarea unui S40)... Eu astept in continuare oferta "3 la 10 mii".


Ar fi o chestie. Ma gandesc ca daca le-ai lua pe amandoua, anul viitor cand criza va fi mai slaba ai putea sa vinzi S40-ul si sa mai platesti ceva pentru XC90. Ti-ai face astfel ratele mai mici.

Imi aduc amine ca in 2002 sau 2003 BMW avea un discount a carui valoare era anul respectiv, adica 2000 si ceva de euro. Atunci abea asteptam ca in viata urmatoare sa ma nasc undeva prin anul 40 000. biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.