Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Masina pt un barbat inalt
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
Razvan29490
Salut
Am o intrebare pt cei cu experienta la masini si mai ales pt cei mai inalti smile.gif
Eu am 195 cm inaltime si ma intreb daca o masina diin clasa mica ar fi buna pt mine.
Vreau sa-mi cumpar o masina noua, din Europa (nu japoneze, americane) nu cu mai mult de 100CP, diesel (am de cind sa merg mult cu ea ca de aia o cumpar laugh.gif ), maxim intre 10.000 si 13000 maxim 15000 Euro pret (si asta cu cureaua strinsa...)
Pina acum m-am uitat la modele de VW pe care mi le-as permite Polo, Noul Golf (cred ca GolfV) si comparativ Passat (nu ca mi l-as si cumpara). Diferentele de dimensiuni interioare mi se par f. mici intre Polo si Passat:
inaltime sezut-tavan: fata polo=986 passat=1011 (3 cm dif.)
spatiu scaune: fata polo=688-981 passat=742-1026
lungime interioara: polo=1666 passat=1785 (12cm dif.)

Eu fac scoala acum pe un VW Polo si dau scaunul mult in spate si in jos.

As vrea sa stiu din experienta unor oameni inalti cu diverse masini: VW, Renault si care mai sint, care sa se incadreze in suma de 13000 euro.

Multumesc.
Vasile26083
Cateva preturi la ce cauti tu.Sursa http://www.apia.ro/publicatii-catalog.htm
Fiat Albea 1.2 16v Star - 9252Euro
Stilo 1.4 MPI Active 5u. - 12787
Doblo Panorama 1.2 Actual - 11081
Peugeot 307 1.6 XR - 13352
Renault Clio Symbol 1.4/75 Authentique - 8241
madalina
Daca vrei o masina din clasa mica, cea mai indicata pentru cineva inalt ar fi Citroen C3, dar posesorii nu sunt foarte multumiti de el.

Prietenul meu, care are 1.90 m, intra destul de lejer in Yarisul meu (fabricat in Europa, deci nu ai probleme cu taxele) cu scaunul maxim jos! Intra si o persoana de 2 m, fara sa stea cu capul lipit de tavan!

Sincer, Polo si Golf in banii astia fie au motorul mic, fie sunt cheale!
Razvan29490
inca intr-un Renault Clio? sau VW Polo, Golf?
As vrea sa aud si pararea unui om inalt care a folosit destul de mult o astfel de masina si daca i se pare confortabila smile.gif
cristianc
In principiu totul depinde de cat de lungi ai picioarele. Problema este sa nu lovesti cu genunchii volanul si in cazul asta orice masina cu volan reglabil iti rezolva problema. Oricum inainte sa cumperi masina o vei "proba" asa ca te poti concentra si pe alte criterii la cumpararea masinii!

Iti recomand noi:
MeganeII, Peugeot 206SW sau 307. Succes la examenul de permis
tongue.gif
M i h a i
Eu am 1.87 si posed un fiat punto II. Scaunul soferului are reglaj pe inaltime iar eu il tin inaltat la maxim. Cu toate astea mai e mult pana in plafon. Vezi cum faci sa te urci intr-unul sa vezi cum e...sigur o sa incapi. In plus, la banii aia iti poti lua varianta Punto III 1.3 Multijet (adica diesel cum vrei tu). Cumsuma putin, e supersilentioasa si are nerv de te sperii. Icearca-l inainte sa te hotarasti la vreo masina.

Vasile26083 era vorba de masini la clasa mica...ce sa faca omu` cu doblo laugh.gif
Razvan29490
Toyota are numai modele pe benzina iar eu am capatat fixul cu motorina (care nu se schimba)...
Pe mine m-ar interesa in primul rind sa fie o masina buna, sa-mi fie utila, sa ma coste cit mai putin ca intretinere. NU ma omor dupa nu stiu ce utilitati, daca ar fi cele de baza as fi multumit.

Cind se spune o masina de clasa mica sau mare se refera la motor sau/si la dimensiunile masinii? Pe mine ma nedumerit, cum am mai spus, diferentele mici de dimensiuni intre un VW Polo si Passat...
M i h a i
in plus la fiat ai 3 ani garantie fara limita de km smile.gif)
madalina
Clasa unei masini se stabileste dupa dimensiuni, dar nu exista un standard foarte clar de x m y cm si z mm e alta clasa!
Razvan29490
despre fiat am citi lucruri nu prea bune pe forum pe aici... poate sa fie o masina f buna totusi nu ma pricep.

nu stiu de ce da parca as avea incredere mai mare in nemti decit in macaronari laugh.gif

Intre Citroen C3 si VW Polo (ambele diesel) care ar fi mai potrivita?
Eu vreau sa tin masina cit mai mult, nu s-o schimb dupa 3-4 ani.
Razvan29490
si VW Polo ar fi clasa mica iar VW Passat ar fi clasa mijlocie/mare?
daca da cum naiba de e dif.a sa mica de dimensiuni... sau mi se apre mie?
cristianc
Imporatant pentru tine este daca faci drumuri lungi cu masina, trebuie sa ai o pozitie comoda si relaxata, altfel te descurci pana la urma si in Tico pentru un drum scurt laugh.gif
Gociu75
eu am 1.98 si incap confortabil in Clio symbol. Scaunul se da mult in spate, dar e drept ca in spatele meu nu prea mai incape o persoana adulta. Ca ergonomie e satisfacator, pt ca odata dat scaunul in spate, creste distanta fata de schimbator si uneori trebuie sa ma aplec in fatza sa-l ajung :cry:
M i h a i
Razvane e alegerea ta eu doar ti-am dat o sugestie, mai ales ca am punto si n-am avut nici o belea cu el in 43.000 km. Citroen C3 a avut un prieten care a fost foarte multumit de el. Si la fel ca si mine, daca nu mai rau, a scos unul din masinutza aia cat a tinut-o. Despre Polo insa nu stiu ca sa-ti zic...insa ai dreptate e marfa nemtzeasca.

Daca mai tzii minte unde ai vazut rele de punto pe forum da-mi si mie link-ul sa vad si eu...poate aflu ceva ce m-ar interesa
Razvan29490
in principiu, pt inceput, o sa fie masina cu care o sa merg zilnic la servici: Ploiesti - Prisma (40km) dus intors, si apoi plimbari munte, mare, natura... oricum nu vreau sa ma doara genunchi nici dupa 200km.

Gica26774 ai condus si vreun VW sa vezi daca te simti cam la fel ca intr-un Clio ca comoditate? Esti mai inalt decit mine deci as sta si eu bine intr-un Clio.
Razvan29490
Mihai nu mai stiu pe unde le-am gasit ca m-am ametit pe forumul asta , mai ales ca sint incepator si o groaza de marci, termeni folositi sint nebulosi in capul meu smile.gif Tin minte ca cineva zicea ca pt italieni sint ca daciile pt romani... acu pina si eu nu cred ca e chiar asa daoncolo.
G e o r g e
yaris este o masina f inalta si spatioasa inauntru. eu am 1.87 si mai sunt inca vreo 2-3 palme pana la tavan .
madalina
Selecteaza cateva modele, solicita oferte de la dealeri, mergi si fa drive-test! Oricum si o vizita la dealer pentru a te urca intr-o masina in show-room te poate ajuta sa elimini din start cateva optiuni!

Incearca si clio bicorp 1.5 de 80 CP (diesel, consum mic)!

Ideala ar fi o masina in care sa incapi si sa mai aiba cineva loc in spatele tau!

Eu am cautat masini din clasa mica si am renuntat si la C3 si la Polo, primul din cauza ca nu-mi inspira incredere, iar cel de-al doilea din cauza ca preturile sunt mult prea mari fata de ceea ce ofera!
G e o r g e
incearca corsa 1.7 CDTI 100cp . este f frumoasa , bine lucrata si motorul este demential . 11.5 sec 100km/h.
Vasile26083
QUOTE(Razvan29490)
Mihai nu mai stiu pe unde le-am gasit ca m-am ametit pe forumul asta , mai ales ca sint incepator si o groaza de marci, termeni folositi sint nebulosi in capul meu smile.gif Tin minte ca cineva zicea ca pt italieni sint ca daciile pt romani... acu pina si eu nu cred ca e chiar asa daoncolo.


"Fiaturile sunt pt italieni cum sunt daciile pt romani"-este o comparatie adevarata partial dar in acelasi timp rauvoitoare. Fiatul este o masina populara si respecta standarde inalte de fabricatie la fel ca orice masina occidentala.
La fel sunt renaulturile pt francezi, Ford pt americani, Volkswagen pt nemti.
Dacia e tot o masina populara dar cam de kkt...
Parerea mea...
Razvan29490
o sa ma mai documentez, oricum raman in sfera VW, Renault.. si o sa ma mai uit si pe la celelalte de care nu stiu prea multe

va multumesc pt. ajutor :bounce:
TheCube
1.90, aceeasi problema, aceeasi categorie de masini.
Ca observatie, Opel Corsa mi s-a parut mare pe dinauntru, iar scaunul soferului e reglabil pe inaltime cu o cursa impresionanta.
Mi-am luat Clio Bicorp, scaun reglabil, volan reglabil. Scaunul la maxim in jos, volanul la maxim in sus, genunchii la 2-3 cm de bord, scaunul putin pe spate, ramane loc suficient pentru cap. In spate nu mi s-a plans nimeni pana acum, dar e clar ca eu nu incap confortabil. Ce ma enerveaza e olinda interioara, care e cam la nivelul ochilor si-mi ia din campul vizual.
Cel mai lung drum pana acum: 360km urmat doar de o usoara durere de picior drept, pe care am pus-o pa seama faptului ca era primul drum mai lung.

In rest, gandeste-te bine daca ai de gand sa ai masina plina in majoritatea timpului sau e mai mult pentru tine+prietena/sotie(+copii).
Razvan29490
TheCube sa inteleg ca in Clio Bicorp incapi la fix.
In Opel Corsa stateai mai lejer?

Trebuie sa ma gindesc ca eu am +5cm fata de tine smile.gif
G e o r g e
incearca corsa. este o masina spatioasa.

eu nu am nici cea mai mica pb i na incapea in ea. yaris la fel dar motorul diesel nu merita , prea puturos si prea scump.

corsa 1.7 CDTI o vad ca cea mai buna varianta pt tine.
Razvan29490
m-am uitat la Opel Corsa 1.7 TDi si am puso si pe asta pe lista finala laugh.gif

va trebui sa si intru in ele si sa le vad smile.gif
TheCube
Da, in general, impresia la Corsa a fost de spatiu mult mai mare decat pare. Clio Bicorp mi s-a parut cel mai bun compromis pe care-l puteam face tinand cont de pret, calitate, consum, confort. Oricum, m-am urcat in f. multe modele in showroom-uri si pot sa-ti spun ca masini aparent mari erau inghesuite pe dinauntru si invers. Urca-te in ele si incearca sa ceri test-drive. In trafic observi lucruri la care nu esti atent in showroom(chiar daca vorbim doar despre spatiul interior si ergonomie). Unul dintre ele este cel mai sus mentionat: oglinda interioara plasata prost.
Razvan29490
ok, o sa-l iau si pe asta in considerare, cu toate ca la lungime totala e 3777 mai mica o tira decit a celorlalte din aceeasi categorie
roxana28416
razvan,
te sfatuiesc si eu acelasi lucru - fa drive test cu toate...nu te lasa impresionar de aparente si de date scrise in fise.
si eu amn cam aceeasi problema - sotul meu este f inalt.
clio bicorp e ok - dar nu stiu daca mai sta cineva in spatele tau...e totusi un compromis (ptr ca pretul e f atractiv!!)
Corsa - e o bijuterie!!!! e super masinuta, si cred ca nu ai absolut nici o problema cu spatiul (tre sa mentionez ca toate masinile care-ti intra pe lista ar tre sa aibe scaun + volan reglabil)...eu pentru asta as opta! (nu am facut-o, pentru ca noi suntem o familie cu necesitati un pic mai mare dpdv spatiu...)
fiat punto - e o optiune, dar inside e groaznic! pe mine m-a deprimat si chiar daca as vrea, nu cred ca m-as simti bine cu interiorul respectiv...
Yarisul - nu cred sa ai probleme, decat cu spatiul din spatele tau...daca nu ai familie, e super! masinutza
ce sa-ti mai zic...urca-te in toate si nu te pripi...du-te de mai multe ori - o sa vezi ca la a doua- a treia vizionare vei vedea altfel masina, si vei putea sa constati mai bine defecte/calitati (asa am patit eu cu meganu!)

mult success! :colors:
Razvan29490
volan reglabil si scaun reglabil pe oriz+vert da, la concluzia asta am ajuns si eu
As inclina spre Opel corso ca e nemtesc smile.gif
Renault Clio Bicorp am vazut totusi ca are lungimea totatala exterioara mai mica decit Clio Symbol.
TheCube
Pai normal, ca are portbagajul pe jumatate laugh.gif Da, uitasem sa-ti mentionez: Clio Bicorp, Corsa si alte hatchback-uri din categoria mica au portbagajul cam mititel. Depinde de cat ai tu nevoie.
Clio Symbol are portbagaj imens(510l), dar e putin mai inaccesibil decat la Bicorp(255l, extensibili la o mie si ceva cu bancheta rabatata). Din cate am vaut eu, interioarele sunt identice intre Symbol si Bicorp din punct de vedere al spatiului.
Iulian HondaFan
baieti, pt. voi peste 185cm nu cred ca clasa subcompact sau chiar compact este comfortabil la drum lung. ideal ar fi sa luati ceva mediu sau peste.

mie VW nu mi se pare avantajos la spatiu interior, bordul vine cam in fata, dar mie la doar 172cm imi place si mi se potriveste ca ergonomie. Passatul e insa clar mai mare decat Golful in interior, eu nu am nici o indoiala.

Focus este o alta masina mai mica, cu spatiu interior generos, are si un diesel f. bun, nu prea scumpa si daca ai noroc nu o sa ai probleme cu ea. si daca zici ca e americana nu e chiar adevarat , a fost dezvoltata in europa pt. gusturile de acolo. e drept este un succes si aici, asta pentru ca exista un curent printre americani impotriva conceptiei traditional e americane ca bun trebuie sa fie neaparat si mare.

apoi si Opel, mai ales pe masura ce te urci in sus pe sacra de marime, e americana daca te uiti atent la ce e pe/in ea. Corsa de acord ca e nemteasca, in curand o sa fie vreun daewoo vopsit de baietii lu' Rick Wagoner terminatorul de marci.

Roxana ce masina ai luat pana la urma?
roxana28416
iulian,
pana la urma am optat pentru astra classic - varianta 1.7 cdti (era pe stoc, pentru benzinica mai asteptam pana prin octombrie...)
inca nu am terminat actele - ca o iau cu credit, dar sper ca pana la inceputul lui august sa o am!! :cheers:
TheCube
QUOTE(Iulian26584)
Roxana ce masina ai luat pana la urma?

QUOTE(roxana28416)
(asa am patit eu cu meganu!)

Eu zic ca Megane. Si cred ca II. Foarte spatioasa. Mie mi-a placut pe dinauntru in ce priveste scaunele.
Razvan29490
buna precizare, eu ma pregateam sal scot de pe lista, deci interioarele sint la fel la Bicorp si Symbol. mersi de precizare

greu mai e sa-ti alegi o masina sa fiu al 14lea :bounce:
TheCube
Bine ca n-am pus pariu. Deci pana la urma, Roxana, ce nu ti-a placut la Megane? Eu o consideram alegerea cea mai buna daca ma hotaram sa ma indatorez mai mult decat am facut-o.

QUOTE(Razvan29490)
greu mai e sa-ti alegi o masina sa fiu al 14lea :bounce:


Eu am tot cautat si studiat vreo 4 luni. Si am ajuns tot de unde am plecat. Numai ca, in plus, am un teanc de documentatie si oferte. Cel putin un top de 500 scos la imprimanta. laugh.gif Si am pierdut si cateva oferte in timpul asta.
Iulian HondaFan
sa fie intr-un ceas bun!

ce naibii dureaza atata sa iei o masina?

eu cand am luat GTI-ul anul trecut din Indianapolis m-am dus la dealer cu Accentul, am facut un test drive de forma, (deja mai condusesem un GTI al unui prieten si eram oricum hotarat dupa ce vazusem celelate masini pe care le considerasem) am negociat preturile de vanzare al accentului si de cumparare al GTI-ului, am aplicat pentru credit, m-am dus si am mancat de pranz, m-am intors, am semnat hartiile, mi-am mutat catrafusele din accent in GTI si dupa 4 ore eram inapoi pe drum catre casa in noua masina.
TheCube
Ehe, da' la voi birocratii mor de foame, cred :shock: Oricum, si la noi dureaza mai putin, daca masina e pe stoc. Adica 2 zile de la confirmarea banilor in cont. Cat dureaza pana la confirmarea banilor, asta e alta mancare de peste. Daca vrei ceva special, (sa zicem trapa sau o culoare mai speciala in combinatie cu CD), nu e bine sa-ti vinzi masina veche mai repede de 3 luni.
Iulian HondaFan
nu mor birocratii nici aici de foame, dar sistemul s-a rafinat si cine da banul are prioritate absoluta. avansul l-am dat de pe credit card. cat despre aplicatia de credit: bonitatea se verifica imediat dat fiind ca exista cateva companii care au baze de date cu credit history ale majoritatii americanilor. daca nu ai credit bun, atunci nu vezi nimic si s-ar putea sa dureze saptamani si aici.
madalina
Iulian, exista cateva mari diferente! Cand pui o astfel de intrebare, trebuie sa te gandesti la diferentele dintre tari!

1. Noi traim in Romania, piata de desfacere destul de mica, respectul fata de client aproape lipseste din partea producatorului, iardaca primeste in aceeasi zi o comanda din Romania, una din Germania si una din Cehia, ghici care va fi ordinea de intrarea in fabricatie?

2.Apoi, nu vor plati un transport pentru a aduce masina comandata de mine! Pana cand nu vor avea minim un transport complet, nu vor trimite masina in tara! Daca masina e un Opel fabricat in afara Germaniei, ajunge mai intai masina in Germania, apoi este trimisa in Ungaria si de acolo in Romania!

3. Procedurile vamale dureaza destul de mult si majoritatea dealeilor tin masinile din stoc in vama sau in zona libera, pentru a nu plati taxele vamale (le platesc numai dupa ce au primit banii pentru masina respectiva)!

4. Tu ai luat o masina ce era pe stoc, daca iti comanzi una cu optionale, o anume culoare a caroseriei, un anume material in interior, iarasi astepti!

5. daca faci plata prin banca, dureaza destul de mult timp pana se face viramentul!

6. Birocratia este sportul national in Romania!
Iulian HondaFan
aici dealershipurile au si peste 100 de masini in stoc disponibile imediat si au deja multiple variante de echipare, la mine a fost simplu de ales am luat cu tot ce era disponibil mai putin ESP ( electronic stabilization program) care nu era pe stoc, dar il pot adauga oricand in aftermarket.

e drept daca vrei chestii de personalizare dureaza, dar e mai rentabil sa iti iei masina si sa adaugi chestiile dupa aia in aftermarket pt. ca dealerii de obicei profita si te taxeaza mai mult decat un autoshop mai mic si mai flamand dupa business.

nu e corect insa ce se intampla acolo. piata trebuie sa isi spuna cuvantul si cred ca o data ce vom intra in UE o sa poti sa iti cumperi masina din germania daca dealerii autohtoni "don't get their shit together pronto".

in plus voi platiti cash si asta ar trebui sa unga sistemul la o promptitudine totala. dealerii nu isi iau nici un risc ceea ce nu e shtrumf deloc.

aici si in capitalism in general nu iti asumi un risc nu faci bani...

eu pot sa ma duc sa imi iau masina azi fara sa dau un cent pe loc, si dealerul ar fi incantat sa faca cei 1-3000 de dolari in comision chiar daca nu vede banii decat peste un an doi.
Iulian HondaFan
respectul pentru client trebuie impus si de client, dar inteleg situatia din romania, oricum lucrurile s-au schimbat in bine din acest pdv si acolo.

trebuie sa devina clar si in romania ca banul este ban si daca vrei sa ai clienti trebuie sa oferi un serviciu prompt si de calitate. asta nu inseamna ca trebuie sa fie si ieftin.
roxana28416
razvan,

nu vreau sa te influentez, dar eu l-am scos pe megan dupa a 3-a vizita!
la prima infatisare, totul super! asta e! asta mi-o iau!
(vazut varianta de top, dinamique)
a doua infatisare: mi s-au prezentat diferentele dintre varianta dinamique si cea de baza ( autentique) - dupa spusele dealerului, nimic semnificativ (ma refer la bord si interior - care nu zic, iti ia fata!)
dar: am avut ocazia sa vad la un cunoscut varianta autentique si surprise! super nashpa inside, diferenta de la cer la pamant (asa ca daca cumva te hotatresti la megane, ia-ti varianta de top!)...dupa care am inceput sa-mi apara niscaiva semna de intrebare si,
la intalnirea nr 3 am observat ca si la varianta dinaminique are hibe dpdv finisaje si materiale (uita-te atent la tot: materiale pe usi, pe spatiul de depo dintre scaune, etc...) si m-am enervat - o gramada de bani si-si bat joc de tine!
concluzie: uita-te bine, studiaza, drive test, si abia dupe pune ochii!

si multa rabdare! cu apa rece! :compress:
TheCube
Si nu baga foarte multe modele in calcul, ca ai sa te pierzi printre ele si ai sa uiti avantaje/dezavantaje cand ai sa faci comparatii. Sau scrie pe hartie, fa un tabel cu observatii.
cristianc
Am retinut ideea cu Megane II. La ce mai ieftina varianta de Autentique ma refeream si eu (13200 euro). Atunci raman in discutie masinile Peugeot, nu? E adevarat ca VW ofera intotdeauna masinile noi la preturi de mai pui 15-20% si iei Bmw si Audi. Astept cu interes concluziile acestui topic ca ma intereseaza (1875 mm si eu tongue.gif)
roxana28416
mai e ceva...
clio bicorp - s-ar putea sa aibe alte materiale inside, nu stiu - dar the cube poate sa-ti spuna.
G e o r g e
am lipsit si eu de pe forum si ati facut varza topicul omului ! :evil:

nu vrea MII pt ca depaseste posibilitatile financiare . nu vrea GTI , nu vrea passat sau altceva.

vrea o masina din clasa mica : ie corsa, clio , punto & co.

ramaneti pe subiect sau va taxez.
cristianc
Asta este clasa mica:

1 Renault Clio
2 Skoda Fabia
3 Peugeot 206
4 VW Polo 16
5 Suzuki Swift
6 Fiat Punto
7 Opel Corsa
8 Seat Ibiza
9 Citroen Saxo
10 Ford Fiesta
11 Toyota Yaris
12 Peugeot 106
13 Rover 200
14 Fiat Palio
15 Nissan Micra
16 Daihatsu Sirion
17 Fiat Uno
18 Audi A2
19 Daihatsu Move
20 Daihatsu YRV
21 Peugeot 205
Iulian HondaFan
scuze pt off topic, eu cred ca am fost principalul infractor...nu puteti muta mesajele alea la topicul Roxanei?

revenind la masini pt barbati inalti mesajul de forta este ca mai bine sa iei o masina mai mare SH sau mai golasa la optiuni din clasa superioara decat sa stai cu genunchii la gura. eu m-as gandi la cate ore voi petrece in masina aia pe saptamana...
Gociu75
Vw nu. Cielo nu iti recomand, e destul de incomod. Ce mi-a mai placut a fost Mondeo, modelul anterior. Generos ca spatiu, si ai si o pozitie de condus mai inalta comparativ cu celelalte. De ce nu incerci sa vezi singur cum incapi in masini?. Marea majoritate a dealerilor au masinile in showroom si te potzi aseza in ele. Pozitia de condus este si o chestie de gust. Ce mie mi se pare comod tie s-ar putea sa ti se para neplacut. Incearca sa testezi masinile si vezi care ti se potriveste cel mai bine
James Kilowatt
gica, dintr-un motiv care imi scapa, Mondeo este foarte foarte subevaluat la mana a doua, pe piata occidentala. Din acelasi an cu acelasi numar de km, sunt mai scumpe escorturile... Daca stii sa aiba vre-o hiba, sau vre-un motiv pentru care se vand atat de prost zi-ne si noua.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.