QUOTE (last @ May 5 2008, 05:56 AM)
QUOTE (aLLuTTus @ May 2 2008, 07:38 AM)
am catigat forta pe depasire trage turbina si dupa 3500 ture
am catigat 30 km/h la vit maxima
senzatia de 400 Nm e super desi masina e grea aprox 1600kg
consumula a scazut cu 1l/100km
Nu inteleg cum scade consumul si creste puterea ? Normal ar fi sa creasca si consumul concomitent cu puterea motorului.
ecuatia e simpla
se optimizeaza toti parametrii.
adica un personaj care are : timp, cunostinte, pasiune ... isi alege un motor copiaza softul si apoi incepe si gadila fiecare parametru.
scoate masina pe dyno. testeaza noxe, putere, consum apoi scoate masina in teste.
de obicei sunt 3 variante eco, normal ,race,
eco: nu scoate fum, consuma putin si se adauga cam 10-15 cai
normal(cazul meu ) fum mai putin, turbina se simte de la 1.800pana la 4.300, cai aprox 30-40, +60 Nm si consum cam cu 5 10 % mai mic
race: scoate mult fum castigi pana la 60 - 100 cai trebuiesc si mici adaptari presine turbina marita sau turbina mai mare intercoler marit +++ si consum mai mare (in urmatorii 30000- 50000km ambreiaj turbina ......schimbate)