Modificare 90-110 cai, Modificare 90-110 cai |
This topic is about Modificare 90-110 cai, the author, Stefanitaene, wrote about: Am si eu un focus 2 1.6 tdci 90 cai si vreau sa-l fac sa aiba 110 cai pt ca din cate am vazut eu e acelasi motor. A mai facut cineva asa ceva? Ce ma s ... To read more just scroll down
Modificare 90-110 cai, Modificare 90-110 cai |
Apr 29 2008, 01:32 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 11-March 08 Member No.: 116.624 |
|
|
|
Apr 29 2008, 01:42 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 271 Joined: 5-February 08 From: BT Member No.: 116.288 |
din cate am mai cititi pe alte forumuri modificarea de cai se poate dar castigi doar 3-5 % din putere, ...adica nu se merita
Mai caut si daca gasesc ceva mai exact te anunt -------------------- |
|
|
Apr 29 2008, 02:50 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Vorbim de chiptuning pe un motor diesel(cu turbina deci) si nu de unul pe un motor pe benzina aspirat normal.
Daca initiezi un search cu google dupa chiptuning(asa se numeste operatiunea) vei observa ca exista diverse firme pe la noi care ofera acest serviciu contra 300-400 de euro, daca tin eu bine minte Cata putere va dezvolta motorul tau tot de la ei poti afla, singura mea problema fiind la capitolul fiabilitate in timp si daca merita sa renunti la garantie -------------------- |
|
|
May 2 2008, 09:38 AM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 29-February 08 From: constanta Member No.: 116.520 |
am scapat de fumul gros si negru foarte suparator am catigat forta pe depasire trage turbina si dupa 3500 ture am catigat 30 km/h la vit maxima senzatia de 400 Nm e super desi masina e grea aprox 1600kg consumula a scazut cu 1l/100km adica 7.2 mediu in conditii in care dupa stilul meu de mers consumam cam 8.2 -8.5 masina avea 25000km acum are 54000 si nu vad decat parti pozitive si ma pierdut 350E va las pe voi sa decideti daca merita:) acum are in jur de 160 cp si 400Nm
Attached File(s)
|
|
|
May 3 2008, 07:37 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 2-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 57.276 |
|
|
|
May 4 2008, 11:43 PM
Post
#6
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
E cineva capabil sa-mi explice si mie de ce naiba nu fac producatorii masinilor remaparile astea si sa le dea motoarelor posibilitatile cu pricina chiar din fabrica?
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
May 4 2008, 11:50 PM
Post
#7
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
e chestie de marketing.
Vand aceeasi masina la un pret mai mic. Astfel pot da motorului cu putere mai mare un pret mai mare. E o metoda de satisfacere a pietei si de a nu pierde nici clienti si nici bani. Practic: daca ar vinde o singura masina, cu motorul de 110 cai in cazul nostru, la 17 mii de euro sa zicem, ar avea de pierdut intre clientii care au doar 15 mii. Daca ar vinde masina cu motorul de 110 cai la 15 mii ar pierde 2 mii euroi/masina. Cam greu sa ma fac inteles la orele astea, avand in vedere ca maine am teza si visez numa' alchene, alchine si alte balarii de ne invata astia la chimie, dar cred ca ai inteles ideea This post has been edited by DRAGOS: May 4 2008, 11:53 PM -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
May 5 2008, 05:56 AM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 218 Joined: 4-May 08 From: Craiova Member No.: 117.024 |
am catigat forta pe depasire trage turbina si dupa 3500 ture am catigat 30 km/h la vit maxima senzatia de 400 Nm e super desi masina e grea aprox 1600kg consumula a scazut cu 1l/100km Nu inteleg cum scade consumul si creste puterea ? Normal ar fi sa creasca si consumul concomitent cu puterea motorului. This post has been edited by last: May 5 2008, 05:57 AM -------------------- |
|
|
May 5 2008, 06:02 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Depinde de stilul de condus
Daca ai mai multa putere (decat initial) si trebuie sa misti aceeasi masa, ar trebui sa consumi mai putin, numai daca stilul de condus ramane si el cel initial! Daca faci chiptuning si mergi mai tare decat inainte e clar ca sansele sa-ti scada consumul sunt extrem de mici -------------------- |
|
|
May 5 2008, 08:46 AM
Post
#10
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Dau exemplu motoarele diesel turbo din generatiile precedente, sa zicem 1.7 dti de la Opel, sau 1.9 tdi de 90 cai de la VW. Sunt printre cele mai raspandite la noi, iar ca si numar de chiptuninguri sunt cu siguranta lideri. Reiau intrebarea... De ce nu ar fi dus VW tdi-ul asta de 90 la 120 doar din setari ale softului?
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
May 5 2008, 08:46 AM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 29-February 08 From: constanta Member No.: 116.520 |
am catigat forta pe depasire trage turbina si dupa 3500 ture am catigat 30 km/h la vit maxima senzatia de 400 Nm e super desi masina e grea aprox 1600kg consumula a scazut cu 1l/100km Nu inteleg cum scade consumul si creste puterea ? Normal ar fi sa creasca si consumul concomitent cu puterea motorului. ecuatia e simpla se optimizeaza toti parametrii. adica un personaj care are : timp, cunostinte, pasiune ... isi alege un motor copiaza softul si apoi incepe si gadila fiecare parametru. scoate masina pe dyno. testeaza noxe, putere, consum apoi scoate masina in teste. de obicei sunt 3 variante eco, normal ,race, eco: nu scoate fum, consuma putin si se adauga cam 10-15 cai normal(cazul meu ) fum mai putin, turbina se simte de la 1.800pana la 4.300, cai aprox 30-40, +60 Nm si consum cam cu 5 10 % mai mic race: scoate mult fum castigi pana la 60 - 100 cai trebuiesc si mici adaptari presine turbina marita sau turbina mai mare intercoler marit +++ si consum mai mare (in urmatorii 30000- 50000km ambreiaj turbina ......schimbate) |
|
|
May 5 2008, 01:42 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Dau exemplu motoarele diesel turbo din generatiile precedente, sa zicem 1.7 dti de la Opel, sau 1.9 tdi de 90 cai de la VW. Sunt printre cele mai raspandite la noi, iar ca si numar de chiptuninguri sunt cu siguranta lideri. Reiau intrebarea... De ce nu ar fi dus VW tdi-ul asta de 90 la 120 doar din setari ale softului? Din cate stiu eu VW la 1.9TDI a schimbat injectoare si turbina pentru a obtine puteri mai mari. Ca sa fiu mai explicit, difera(cel putin) injectoarele si turbina intre 1.9 TDI 90CP si 1.9TDI 131CP spre exemplu -------------------- |
|
|
May 5 2008, 01:59 PM
Post
#13
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Exact... Daca era asa usor sa cresti performanta (si sa optimizezi consumul... ), de ce s-ar mai fi scremut financiar sa schimbe una sau alta? Ce simplu era sa rescrie un soft...
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
May 6 2008, 12:20 PM
Post
#14
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 29-February 08 From: constanta Member No.: 116.520 |
Dau exemplu motoarele diesel turbo din generatiile precedente, sa zicem 1.7 dti de la Opel, sau 1.9 tdi de 90 cai de la VW. Sunt printre cele mai raspandite la noi, iar ca si numar de chiptuninguri sunt cu siguranta lideri. Reiau intrebarea... De ce nu ar fi dus VW tdi-ul asta de 90 la 120 doar din setari ale softului? Din cate stiu eu VW la 1.9TDI a schimbat injectoare si turbina pentru a obtine puteri mai mari. Ca sa fiu mai explicit, difera(cel putin) injectoarele si turbina intre 1.9 TDI 90CP si 1.9TDI 131CP spre exemplu e corect dar au schimbat turbina injectoare pomba de motorina... ca sa poti duce de la 130 la aprox 170 |
|
|
May 6 2008, 12:58 PM
Post
#15
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 29-February 08 From: constanta Member No.: 116.520 |
am avut ocazia sa vad pe dyno o skoda de 90 dusa la 200 (turbinea marita,....) ca si pronostic am dat o saptamana m-am inselat si masina ruleaza in conditii de "cursa" de 8 luni si nu da prea multe semne de oboseala.
acum vw audi ... au trecut la motorul tdi de 170 cp au luat tehnologia de la ford nu au putut sa cresca in putere decet cu common rail si se spera cu pasul asta sa scape si de consumul de ulei de la 2.0 tdi 140cp care e de 1.6-1.8 l la 15000km |
|
|
May 6 2008, 01:09 PM
Post
#16
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Intrebarea mea e de ce nu a prezentat VW masinile cu motoarele cu specificatiile pe care le obtin dupa cipuire? Nu cred ca le era greu sa le rezolve din fabrica. Stiu ca a existat o versiune de 150 cai oficiala a lui 1.9 tdi, dar rara.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
May 25 2008, 06:21 AM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 11-March 08 Member No.: 116.624 |
Mersi mult pentru informatii. M-am interesat si eu mai mult si am vazut ca masina mea poate sa ajunga pana la 117 cai si 280 NM fara sa aiba probleme de fiabilitate, cel putin asa e teoretic. Acum ramane de vazut daca ma hotarasc sa si fac pasu' asta. M-am mai uitat si pe alte forumuri cu cei care au facut remapare si toata lumea e multumita. Ma refer la cei care nu au depasit tolerantele din fabrica si nu au crescut foarte mult puterea motorului. A propos de unde ai luat jantele alea de pe mondeo si cat ai dat pe ele, aLLuTTus?
This post has been edited by Stefanitaene: May 25 2008, 10:24 AM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 05:39 AM |