Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme tehnice Toyota
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4
vlademir
Doresc sa va aduc la cunostinta ca azi de dimineata, am pornit masina si am observat ca butonul de dezaburire luneta nu mai mergea. Ce poate fi?
vlademir
Imi cer scuze, era trasa perdeluta...
drabisan
Stiu ca nu-i corect, ca mesajele trebuie sa contina ceva, dar
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Super-bila-alba.
Mie azi nu mi-a pornit Almera, nu bagasem cheia in contact, dar am rotit ca vitelul in are, din reflex. Nu fac misto, chiar am avut problema asta cu masina, azi!!!!
kerry
Hai ca mai revin cu o intrebare, si cat de curand si cu un link. Acum 5 zile am tractat 6 km. un audi a4 (credeti-ma nu vreti sa stiti ce a patit-> daune tehnice in valoare de 15000 ron din cauza service defectuos); prima mea tractare, m-a durut 2 zile piciorul de la ambreaj. Oricum dupa ce am ajuns la punctul de drop, si am pornit innapoi, a inceput sa se auda un zgomot dubios, ca un fel de trancanit ce se suprapunea cu zgomotul normal; cel mai clar se aude cand sunt in treapta superioara subturat dar nu intotdeauna, zgomot care clar nu se auzea innainte. Cand am fost cu ea la specialist nu am putut reproduce problema nici stand in cap. Mi-a zis ca probabil mi se pare.
Am facut curat pe card, si sunt pregatit de inregistrat sunetul cand se mai aude, revin cu sunetul biggrin.gif si poate si cu rezolvarea sper whistling.gif.

Dar pana una alta, poate cineva cu experienta are ideea despre ce vorbesc smile.gif
Tiberiu61940
Dar nu cumva ai cam putini km la masina? Poate a fost un efort cam mare pt ea, mai ales daca nu ai experienta la tractat (nu ca eu as avea prea multa).
bhp
QUOTE(kerry @ Mar 18 2008, 08:23 PM) *
Hai ca mai revin cu o intrebare, si cat de curand si cu un link. Acum 5 zile am tractat 6 km. un audi a4 (credeti-ma nu vreti sa stiti ce a patit-> daune tehnice in valoare de 15000 ron din cauza service defectuos); prima mea tractare, m-a durut 2 zile piciorul de la ambreaj. Oricum dupa ce am ajuns la punctul de drop, si am pornit innapoi, a inceput sa se auda un zgomot dubios, ca un fel de trancanit ce se suprapunea cu zgomotul normal; cel mai clar se aude cand sunt in treapta superioara subturat dar nu intotdeauna, zgomot care clar nu se auzea innainte. Cand am fost cu ea la specialist nu am putut reproduce problema nici stand in cap. Mi-a zis ca probabil mi se pare.
Am facut curat pe card, si sunt pregatit de inregistrat sunetul cand se mai aude, revin cu sunetul biggrin.gif si poate si cu rezolvarea sper whistling.gif.

Dar pana una alta, poate cineva cu experienta are ideea despre ce vorbesc smile.gif


Te-a mancat undeva angry.gif
kerry
masina are ~76k km acuma, tocmai ii facusem revizia; si in plus daca a crapat ceva in urma efortului depus, oricum presupun ca ar fi crapat mai devreme sau mai tarziu. problema mea este ce anume a crapat si de ce nu se reproduce usor.
ivd
in mod normal la asa ceva(tractari) pica placa de presiune, discul de ambreaj sau volanta.
bhp
Nu sunt specialist, insa e posibil sa fie ceva pe la ambreiaj. Mai insista la "medic".
kerry
http://www.2shared.com/file/3007571/b95a79...nd_clip_07.html

cum promiteam am facut un mic recording; se poate downloada de mai sus.
calitatea lasa un pic de dorit; masina este turata in punctul mort pana la aproape 3000 ture in punctul cel mai de sus, vedeti undeva dupa secunda 48 incepe sa se auda bine definit, incepe sa faca ca un diesel :| unsure.gif
vio
da nu merge linku asta .. blink.gif
kerry
QUOTE(vio @ Mar 18 2008, 08:58 PM) *
da nu merge linku asta .. blink.gif


mere dar trebuie downloadat, vezi " Save file to your PC: click here "
vio
si cu ambreiaju calcat face la fel ?? pare a fi ceva descentrat

kerry
QUOTE(vio @ Mar 18 2008, 10:22 PM) *
si cu ambreiaju calcat face la fel ?? pare a fi ceva descentrat

nu, cu ambreajul e ok, si nu face tot timpul (in frana de motor nu se aude deloc, numai decelerarea); de exemplu acuma am reusit sa fac recordingul cand am plecat de la work: motorul era rece; cand am ajuns acasa, deja se mai auzea numai subtil... iar in momentul in care e incalzit complet il auzi numai daca stii ce anume cauti, si atunci foarte slab...
Mi s-a spus sa ma duc back la service daca se inrautateste... dar lets get real... prefer sa imi rezolv problemele incipient, cand sunt valuri de 30cm, nu a fricking tsunami
ivd
la plecarea de pe loc trepideaza cumva? daca da atunci este de la disc.
in orice caz eu zic ca tot discul(l-ai frecat prea mult prin patinarea ambreajului), placa, sau rulmentul. se va observa dupa ce dau(doctorii) cutia jos. du-te cat mai repede sa nu ramai pe drumuri!
bafta!
vio
arcurile alea de la amotizoarele de soc din discul de ambreiaj ... alea poate zornaie asa sau dus ...
kerry
doctor: cica e ceva legat de "colbutor", daca am retinut eu corect, trebuie desfacut motorul, dat jos chiuloasa, etc... o exlicatie de 5 minute... "e probabil de la cutia de viteze".

It made no sense to me; dar noah era dimineata si sunt mai slow dimineata unsure.gif .
Oricum, imediat o sa sun la altcineva sa imi fac programare la o verificare.
kate
QUOTE(kerry @ Mar 21 2008, 06:58 AM) *
doctor: cica e ceva legat de "colbutor", daca am retinut eu corect, trebuie desfacut motorul, dat jos chiuloasa, etc... o exlicatie de 5 minute... "e probabil de la cutia de viteze".

It made no sense to me; dar noah era dimineata si sunt mai slow dimineata unsure.gif .
Oricum, imediat o sa sun la altcineva sa imi fac programare la o verificare.


Salut,
nu are legatura cu tractatul. Sau poate ai gresit doctorul!
ivd
acum am vazut ce ai scris. daca nu aveai acel zgomot inainte de tractare atunci doctorul este dus cu pluta. culbutorul(tachete mai popular) are rolul de a actiona supapele(admisie sau evacuare). nu vad nici o leg intre a tracta pe cineva si culbutori teehee.gif . inainte acestia se reglau acum sunt hidraulici.
poate nu ai observat tu si aveai si inaite acel zgomot.
iulian_1976
Doctori buni de Toyota nu sunt multi in Romania thumbsup.gif
Aproape sigur e legat de ambreiaj,disc si nu nevoie sa dea in nas.
Motoarele pe benzina nu sunt de tractiune ,sunt mai sensibile la tras.
Poti merge mult si bine asa,cu timpul ,te anunta,, ea teehee.gif Ai fortat-o un pic.
vlademir
A avut cineva problema urmatoare?
Cand trag de volan total dreapta, pentru a iesi din parcare, si incep sa ma deplasez incet, se aude un huruit la roata dreapta fata. Mebtionez ca am schimbat cauciucurile ieri (am pus altele noi). O fi avand vreo legatura? Zgomotul s-a auzit de doua ori, in aceleasi conditii de manevra. In mers, la curbe, nu se aude nimic.
Pareri daca aveti, pana ajung la service/revizie, maine la 12.00. Multumesc.
kerry
Vlademir, eu am patit asa cand mi-am pus pe fata Pirelli P6000, la mine suna la o curba de 90 de grade stanga, dar tot pe acolo merg in fiecare zi si daca stau bine sa ma gandesc nici nu a mai facut figuri lately. Chiar dupa ce le-am pus faceau si zgomot mai mare, dar cum s-au mai uzat un pic acum e okay. Ce e cel mai enervant e ca au ceva bucatele de cauciuc care flutura, si pitricelele care intra in santurile de pe caucic, si daca am geamul jos zgomotul era scarry cand porneam de pe loc. Ai rabadare cateva sute de km sa vezi ca o sa se diminueze si chiar o sa dispara, odata ce se uzeaza un pic cauciucurile, dar pana una alta verifica daca au fost centrate bine, si daca presiunea e cea optima.

Referitor la problema mea de mai devreme cu haraitul, am fost la medic si am reusit sa aflu care e problema. Un rulment din cutia de viteze era pe drumul spre cealalta viata. A fost schimbat si acum e okay.

Nici vorba de tacheti si culbutori; nici macar nu s-au deranjat sa investigheze, au dat jos cutia rapid, trimis-o la medicul de cutii, intr-o zi reparata, si a doua zi innapoi pe picioare. Am facut 700km weekendul asta si e relativ okay, desi mi-au aparut vre-o 3 greierasi pinch.gif, am scapat de o problema, dat de altele, well, thats life.
jucausul
Salut all,

acum ceva zile am fost la revizia de 30000 km, si mi-au schimbat placutele de frana.Partea proasta este ca dupa ce am luat-o masina frana cat de cat bine, dar era pedala mai elastica(stiu faza cu placutele pana se formeaza pe discul uzat), facea ceva gen dacia cand nu era aerisita.Ma intorc in service si acolo se descopera ca discurile erau " decalite" si placutele noi nu calcau cum trebuie pe disc.In fine s-a rezolvat pana la urma.
Mai am o problema care am uitat sa o mentionez celor de la service, cand vreau sa fac scartait la plecarea de pe loc rolleyes.gif , imi face foarte urat trepideaza,tremura toata masina ceva gen sistem ASR dar mult mai rau.Ma gandesc ca e din cauza cuplului naiba stie.
StefanVVTi
QUOTE (jucausul @ Apr 22 2008, 12:26 PM) *
Salut all,

acum ceva zile am fost la revizia de 30000 km, si mi-au schimbat placutele de frana.Partea proasta este ca dupa ce am luat-o masina frana cat de cat bine, dar era pedala mai elastica(stiu faza cu placutele pana se formeaza pe discul uzat), facea ceva gen dacia cand nu era aerisita.Ma intorc in service si acolo se descopera ca discurile erau " decalite" si placutele noi nu calcau cum trebuie pe disc.In fine s-a rezolvat pana la urma.
Mai am o problema care am uitat sa o mentionez celor de la service, cand vreau sa fac scartait la plecarea de pe loc rolleyes.gif , imi face foarte urat trepideaza,tremura toata masina ceva gen sistem ASR dar mult mai rau.Ma gandesc ca e din cauza cuplului naiba stie.

Mie asa imi facea iarna, avand cauciucuri de vara, la temperaturi scazute! Acum ... cristal clear!!! Asa frumos ia si pe a doua ... cool.gif
victoris
QUOTE (jucausul @ Apr 22 2008, 06:26 AM) *
Salut all,

acum ceva zile am fost la revizia de 30000 km, si mi-au schimbat placutele de frana.Partea proasta este ca dupa ce am luat-o masina frana cat de cat bine, dar era pedala mai elastica(stiu faza cu placutele pana se formeaza pe discul uzat), facea ceva gen dacia cand nu era aerisita.Ma intorc in service si acolo se descopera ca discurile erau " decalite" si placutele noi nu calcau cum trebuie pe disc.

Cum adica erau "decalite" discurile? Si cum au rezolvat problema? Le-au calit la loc?
Dupa stiinta mea, calirea nu prea are legatura cu forma discurilor astfel incat placutele sa calce bine pe el.
vlademir
Multumesc pentru raspuns, ma gandeam eu ca tine de cauciucurile noi toata treaba, prea a aparut imediat zgomotul dupa shimbarea lor. Va spun maine ce a fost exact.
jucausul
Decalirea discurilor se poate face atunci cand fiind incinse intrii in spalatorie cu ele si se da cu apa rece, sau treci printr-o balta.Dar am inteles ca nu e o regula general valabila.Si da are legatura cu forma, mi-au aratat cum placutele calcau numai sus si jos pe disc, la mijloc pauza.
S-au schimbat discurile pe garantie si asta a fost.
Legionaru'
Mi-e greu sa cred treaba cu discurile.
Watcher
Sa nu iti fie. Adica chiar asa se intampla fizic.
In schimb sa iti fie greu sa crezi ca aici pe forum un dealer Volvo era foarte determinat sa ne convinga ca asta nu se da pe garantie ca e vina soferului ca a franat cand ploua ohmy.gif...
victoris
QUOTE (jucausul @ Apr 22 2008, 09:31 AM) *
Decalirea discurilor se poate face atunci cand fiind incinse intrii in spalatorie cu ele si se da cu apa rece, sau treci printr-o balta.Dar am inteles ca nu e o regula general valabila.Si da are legatura cu forma, mi-au aratat cum placutele calcau numai sus si jos pe disc, la mijloc pauza.
S-au schimbat discurile pe garantie si asta a fost.

Da' cu ce franezi frate, cu lampa de autogen?
Ce explici tu acolo cu discuri incinse si intrat in balta e tocmai invers, adica procesul de calire.
Chiar nu a auzit nimeni de diagrama fier-carbon? Ca sa decalesti o piesa de otel trebuie sa o incalzesti peste 700 grade, sa o mentii minimum 30' sa apoi sa o racesti lent. Se incalzesc disurile de frana la rosu in timpul mersului? Nu cred. Ti-a iesit vreodata fum din frane?
Apoi, aproape toate discurile de frana pe care le cunosc eu sunt turnate din fonta si nu sunt calite. Fonta are un coeficient de frecare mult mai bun decat otelul, mai ales calit.
Nu vreau sa fac aici ora de "studiul metalelor" dar cauza pentru care ti-au schimbat discurile nu e asta.
Daca tot mecanismul de franare functioneaza corect nu e voie sa se uzeze discurile inegal.
Vreau sa te intreb: ti-au shimbat toate 4 discurile? Ele, foarte probabil aveau un defect.
OvidiuH
QUOTE (Legionaru' @ Apr 22 2008, 10:25 PM) *
Mi-e greu sa cred treaba cu discurile.

Subscriu. Foarte probabil aveau un defect.
R_A_D_U
QUOTE (kerry @ Mar 18 2008, 03:20 PM) *
http://www.2shared.com/file/3007571/b95a79...nd_clip_07.html

cum promiteam am facut un mic recording; se poate downloada de mai sus.
calitatea lasa un pic de dorit; masina este turata in punctul mort pana la aproape 3000 ture in punctul cel mai de sus, vedeti undeva dupa secunda 48 incepe sa se auda bine definit, incepe sa faca ca un diesel :| unsure.gif


Suna ca un diesel...
OCTAN_95
QUOTE (victoris @ Apr 22 2008, 02:08 PM) *
QUOTE (jucausul @ Apr 22 2008, 06:26 AM) *
Salut all,

acum ceva zile am fost la revizia de 30000 km, si mi-au schimbat placutele de frana.Partea proasta este ca dupa ce am luat-o masina frana cat de cat bine, dar era pedala mai elastica(stiu faza cu placutele pana se formeaza pe discul uzat), facea ceva gen dacia cand nu era aerisita.Ma intorc in service si acolo se descopera ca discurile erau " decalite" si placutele noi nu calcau cum trebuie pe disc.

Cum adica erau "decalite" discurile? Si cum au rezolvat problema? Le-au calit la loc?
Dupa stiinta mea, calirea nu prea are legatura cu forma discurilor astfel incat placutele sa calce bine pe el.

Nu cumva sa nu fie vorba de un alt termen; "decalat" in loc de "decalit".
Acest decalat ar putea fi tradus, din limbaj al mecanicilor prin uzura profilata a discurilor.

Categori sub nicio forma nu poate fi vorba de "decalire" sau
poate un mecanic care o fi vrand sa-si dea importanta folosind termeni preluati de la stirile de seara.
vlademir
QUOTE (vlademir @ Apr 22 2008, 01:38 PM) *
Multumesc pentru raspuns, ma gandeam eu ca tine de cauciucurile noi toata treaba, prea a aparut imediat zgomotul dupa shimbarea lor. Va spun maine ce a fost exact.

Aparatoarea interioara se lasase un pic, a fost stransa in service si nu mai e nici o problema.
kate
[quote name='kerry' date='Mar 21 2008, 07:58 AM' post='261725']
doctor: cica e ceva legat de "colbutor", daca am retinut eu corect, trebuie desfacut motorul, dat jos chiuloasa, etc... o exlicatie de 5 minute... "e probabil de la cutia de viteze".

Salut,
ai aflat pana la urma din ce cauza?
kate
Scuze,
am recitit si am vazut ca a fost de vina un rulment.
kate
Se pare ca nu prea sunt probleme tehnice!! drive.gif
bebelacus
s-au plins unii de distanta dintre pedale la avensis. mult prea apropriate. mai nou, un numar foarte mare de avensisuri au distanta foarte mica si exista diferente mari de tot de la masina la masina. am un prieten bun care si-a luat avensis la recomandarea mea si cu mine de mina. i-a venit masina si era nemultumit de pedale. le-am masurat si surpriza! distanta dintre acceleratie si frina era mai mica la el cu 14 mm. s-a dus la service si a mai masurat altele. a decsoperit si diferente de 22 mm. cum e posibil? care este rezolvarea?
era nasol caci i se agata piciorul mereu cind vroia sa frineze.
Colonelu'
bebelacus,
Multumesc de faptul ca ai scris aici de distanta variabila intre pedale. Maine am programare in service pentru revizia de 15.000 si nu ma las pana nu masor si la alte masini distantele intre pedale si pe urma ii pun sa le rearanjeze si la mine. Si eu ma numar printre cei deranjati de distanta prea mica intre pedalele de acceleratie si frana. Daca ma pune naiba si ma incalt cu ceva mai lat sau un pantof cu bordura imi stric toata ziua de nervii pe care mi-i fac. Odata am fost nevoit sa ma intorc acasa si sa imi schimb pantofii, asa de rau ma jenau la condus. Risti sa faci accident nevinovat din cauza agatarii pedali de frana.
Ba chiar am sa merg chiar acum la masina (cu toate ca afara e frig si ploua) si am sa masor distanta intre pedale si cand revin va scriu din nou ce am gasit.
22nst
daca vreiti spatiu mare intre pedale luati automata biggrin.gif
eu am 10 cm intre ele tongue.gif
Colonelu'
Mai jos aveti distantele masurate cu sublerul la masina mea. Maine in service am sa vad si la altele cum sta problema.
Legionaru'
Mie in doi ani nu mi s-a agatat piciorul niciodata in vreo pedala.
Port marimea 43 la picior.

Eu cred ca asta tine de indemanarea fiecaruia.
_Constantin_
Fratilor ... un mic detaliu ... daca tii piciorul deasupra pedalei e FOARTE greu sa te agati de vreuna. whistling.gif
Watcher
Costache, se nu e vorba de a te agata de jos in sus ci de a apasa frana cu stangul cand calci ambreiajul (si stim toti ce nasol e asta biggrin.gif:D) sau de a calca si acceleratia cand calci frana cu dreptul.
Legionaru'
Da, la asta faceau referire colegii de forum.
Dar tot mi se pare aiurea, serios.
bebelacus
stimati colegi, vi se pare aiurea fiindca ati avut norocul sa aveti o masina ok din acest punct de vedere. sincer, si noi ne uitam cam dintr-o parte la prietenul meu. ce are, bai, narodu' asta? e nemultumit de pedale. insa nu i-am zis nimic. pina intr-o zi cind a venit la mine, sa facem un gratar. m-am urcat in masina lui sa o conduc, chiar saptamina trecuta. masina avea mai putin de 1000 km.
din prima clipa am sesizat ca ceva e in neregula cu distanta dintre frina si acceleratie. mi se agata piciorul fara sa vreau. si nu tine de indeminare. masina trebuie condusa si imi povestea ca in citeva situatii cind a trebuit sa se miste foarte repede si-a prins piciorul in frina si era sa fie mai rau. cel mai nasol era cind voia sa frineze, atunci cind ridica piciorul de pe acceleratie. abia atunci i se agata sub frina. to timpul trebuia sa fie atent sa isi strecoare piciorul astfel incit sa nu si-l prinda. ceea ce mi se pare complet aiurea. sa conduci constientizind asa ceva.
ma rog, cert este ca am condus-o si i-am dat dreptate. ne-am intors acasa, am scos subleru si am masurat 14 mm diferenta dintre avensisul meu si al lui. a 2-a zi eram in service amindoi. eu cu revizia de 1000 la aygo si el cu cea de 1000 la avensis. noroc cu inginerul sef, un om nemaipomenit. desi s-a aratat si el un pic neincrezator, s-a apucat sa masoare si alte masini si i-a dat dreptate. a gasit si diferente de 22mm. pina la urma i-au bagat masina, i-au tras de pedale si i-au marit distanta astfel incit acum poate conduce normal.
subliniez, prietenul meu este absolut normal, are 42 la picior si nici nu are talpa lata. nu conduce nici cu pantofi lati si chiar daca ai avea pantofi lati, cum mi se mai intimpla si mie, tot nu mi s-a agata piciorul. si asta nu din cauza ca sint vreun specialist si ma pricep, ca altii, ci doar fiindca distanta dintre pedale este ok.
atrag atentia, din nou. nu mai ridicati toyota pe un piedestal. o veti transforma intr-un vw, o veti inconjura cu o aura a indestructibilitatii. masina fara pata si fara prihana. deja a devenit axioma. nu ma asteptam din partea lui constantin la aceste comentarii. in primul rind, in calitate de moderator-ar trebui sa incurajeze oamenii sa-si spuna parerea si in al 2-lea rind, la cite probleme a avut cu toyota e chiar usor deplasata pasiunea cu care o apara. ce naiba, m-a inselat, mi-a furat banii, a fugit cu altul si m-a lasat cu ziare in geam, pisica nu are de ce sa se mai agate pe pereti in casa dar eu tot o iubesc. beer.gif
bagati aici tot ce puteti, nu tineti doar pt voi, ca nu e o rusine sa ai toyota si sa ai probleme. poate doar sa ne deranjeze cind aia de la vw vor ride de noi. insa nu asta conteaza. sper ca problemele noastre sa fie mai putine si mai putin costisitoare decit ale lor.
Colonelu'
Dragi colegi forumisti, eu cred ca ar fi mai bine daca am fi mai moderati in exprimari, mai ales ca sunt publice si nu private, si in plus suntem si in perioada Pastelui si ati trimis tot felul de mesaje cu "pacea si lumina din suflet".

Daca vreo unul dintre voi ati fi avut neplacerea de a vi se agata piciorul drept in pedala de frana, la ridicarea de pe acceleratie, mai ales intr-o situatie de urgenta, nu cred ca ati mai fi fost asa de ironici. Acest fapt este neplacut chiar si in mod normal de conducere, dara intr-un caz de posibil iminent accident! Cum credeti ca m-am simtit in ziua cand a trebuit sa ma intorc acasa sa imi schimb incaltarile dupa ce am facut doar 500m?
Legionaru'
CITAT(bebelacus92825 @ Apr 29 2008, 09:55 AM) *
stimati colegi, nu mai ridicati toyota pe un piedestal.


Eu nu am ridicat-o! Si cred ca nici alti posesori.
Si ca sa va dati seama ca nu am tatuat pe spate sau creier Toyota cum se crede o sa fac aici un sumar al problemelor care le-am intampinat de-a lungul timpului, probleme relatate la timpul lor:
- baterie slaba, am ramas fara curent(mi-am cumparat una mai puternica);
- far aburit(schimbat pe garantie);
- cuplaj volan(schimbat pe garantie);

Ce ma mai sacaie:
- zumzetul care se aude uneori de la schimbator de viteze in zona 3200-3500rpm;
- praful care intra intre parbriz si grila de la stergatoare si produce greierasi uneori.
ZORRO
Am masurat si eu distantele intre pedale:
62mm intre accelertie si frana
78mm intre ambreiaj si frana
Pana acum nu am avut probleme cu agatatul lor, ceea ce va doresc la toti!
Si daca distantele sunt aiurea puneti ranga pe pedale sau pe mesterii din service!!! drive.gif
drabisan
Imi scapa mie ceva sau discutia cum ca, uneori, te poti agata, de pedala de frina cind ridici piciorul de pe acceleratie s-a mai discutat? Cel putin eu am pus problema asta, cind eram un cuplu nou - eu+masina. M-am invatat repede cu ea si de atunci nu am mai patit-o niciodata.
Oricum, tare descoperirea ca nu toate masinile au aceiasi distanta intre pedale...Daca problema a fost rezolvata in service foarte bine. Parerea mea e ca ar trebui sa faca o sesizare la Toyo RO ca ramina ca o plingere oficiala. In fond el multumeste mecanicului de a rezolvat problema "profesionalist", dar pune o bila neagra felului in care vin masinile reglate.

bebelacus, daca uneori apare impresia ca ridicam in slavi Toyota...e o mare greseala de formulare/interpretare.
TOTI am avut si avem probleme mici sau mari. De bune de nebune, motoarele ne merg, nu avem probleme cu turbine sau cu prea multe injectoare sparte/ciobite si nu sintem plini de greieri.
Personal, am inca problema cu un cheder care face uneori galagie la viteza mare, dar e problema mea pentru ca nu ma duc la service. In rest, de bune de nebune, toate problemele pe care le-am avut, nu mari ci chiar ridicol de mici, s-au rezolvat sau m-am invatat eu cu ele - cum e si asta cu pedalele - la inceput m-am agatat, dupa care nu mi s-a mai intimplat niciodata.
Una peste alta, la cei 29600km pe care-i am cu ea, inca sint super-incintat de masina si o sa o laud de oricite ori am ocazia. Si o sa recunosc cind or sa fie probleme. Nu-s platit de Toyota si nici nu ma inchin la brand-ul lor, dar, repet PERSONAL, sint foarte incintat de masina!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.