Help - Search - Members - Calendar
Full Version: BMW 320d 177cp vd. Alfa 159 2.4 jtd 200 cp
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Radudaniel
buna ziua,

dupa multa vreme am avut in sfarsit timp sa vad cateva masini saptamana aceasta si sa pun cap la cap cateva oferte.


Situatie: am cam 15.000 Eur si vreau sa tin masina in jur de 1 an maxim un an jumate. Merg aproximativ 15.000 km pe an din care 12.000 in Bucurest restul in tara. Varianta cea mai simpla este sa preiau un leasing sau sa fac un leasing la un second hand cu avans minim si avansul + rata pe un an jumate sa iasa exact in banii calculati de mine dupa care sa vad masina... voi ce ziceti, merge calculul si ce parere aveti de masini ?

BMW 320d 177cp manual 2005, 50.000km (de la dealer) se ofera garantie 1 an. Clima bizonala, geamuri, tempomat, pdc, senzori lumini si ploaie, volan piele, insertie crom. 20.000 eur cip, cu 15% avans inseamna 3.000 eur jos si inca 600 eur pe luna cu tot cu TVA si Casco fara rata reziduala

Alfa 159 2.4 jtd 200 cp 2006, 38.000 km (in garantie inca un an).Masina este full option neagra cu piele bej intretinuta optic foarte bine, dar tehnic nu prea cred intrucat a fost forjata rau. preluare leasing 10.000 eur avans + 550 eur rata lunara + 5500 rata reziduala.

Considerente:

1) Pretul de revanzare

2) fiabilitate. Eu sunt posesor de Alfa 156, si pot sa zic ca din punct de vedere al placerii de condus este excelenta masina, dar fiabilitatea lasa mult mult mult de dorit din toate punctele de vedere (mai putin poate motor). In rest tot ce inseamna interior + tren de rulare sunt sub orice critica. Nu e singura Alfa Romeo pe care o am (am avut 3, 156 pana acuma) si pot spune ca sunt masini ok pana in 50.000 sau maxim 60.000 km dupa care incep sa cada totul pe ele in draci. Aici e marea diferenta intre o Alfa si un BMW dupa 60.000 km. BMW-uri am avut 2 un 735 din 87 si un 850 din 93 si pot spune ca in afara de uzura de timp masinile nu scartiau, si nu cadea piese pe ele desi aveau sute de mii de kilometrii la bord.


3) Test Drive: Am mers cu 159 2.4 jtd la test drive-ul de pe baneasa, si pot zice ca masina e frumoasa dar s-au indepartat mult de spiritul Alfa Romeo. E grea are 1700 kg si se simte, nu mai are sportivitatea de sasiu, si nici macar reprizele alea frumoase pe a 2-a si a 3-a, pur si simplu barca. Foarte frumoasa barca intradevar dar barca

BMW 320D. O masina mai bine echilibrata decat Alfa 159 fara nici o discutie dar fara aceelasi design. Din punct de vedere al sasiului mi se pare mai bun BMW-ul, din punct de vedere al motorului e greu sa le compari pentru ca sunt cilindree diferite, dar daca compar 1.9 jtd cu 2.0 d BMW-ul castiga de departe.
ionut_marius
Vezi ca 320d 2005 are 163cp.
Eu as merge pe BMW,performante 99% la fel,numai ca bmw sta mult mai bine la capitolul consum,pret revanzare si fiabilitate (chiar tu ai zis-o)
Radudaniel
QUOTE(ionut_marius @ Oct 21 2007, 06:57 AM) *
Vezi ca 320d 2005 are 163cp.
Eu as merge pe BMW,performante 99% la fel,numai ca bmw sta mult mai bine la capitolul consum,pret revanzare si fiabilitate (chiar tu ai zis-o)



Masina a fost a unui manager BMW . Avanatajul BMW-ului ar fi ca masina o cumpar de la ei si fiind company car am un an garantie plus ca scriu in contract garantia de kilometraj si ca nu a fost lovita. Are motorul de 177cp intrucat acestea au fost disponibile mai devreme pentru angajatii BMW decat cele pentru vanzare.


Sincer si eu as merge tot pe BMW din toate punctele de vedere dar am vrut sa vad si alte opinii
ionut_marius
Nu mai sta pe ganduri bmw,versiunea de 177cp ca si performante este peste 159 2.4jtd iar consumul este de vis doar 6L in oras fata de 9.3 cat are alfa
Radudaniel
Cum se poate testa ambreajul la o masina ?

Era ceva cu plecatul in treapta a II - a sau a III-a de pe loc ?
ionut_marius
pai daca se ofera un an garantie,de ce iti bati capul cu ambreajul??? sau ofera doar la cutie si motor ???

ambreajul trebuie sa tina cat mai jos la diesel,adica printr-o ridicare fina a pedalei masina trebuie sa se puna in miscare usurel,in tr a2a sigur ar treb sa plece de pe loc,cred ca si in a3a
Daniumfcv
BMW .. no comment.. cand e vb de BMW .. chiar nu conteaza ce consuma, cat consuma , ce pret de achizitionare are.. Nu a vazut nimeni emisiunea pe Discovery cum contruiau desteptii aia de nemti masinile astea?
marius68582
Sincer,din versusul tau,asa cum l-ai expus...nu iese decat un castigator,si ala nu e Alfa unsure.gif
Si eu am avut 2 156 si viitoarea masina stiu de pe acum ca va fi 159,dar nu voi cumpara un 159 second din tara,si mai ales unul care se vede ca a fost forjat.la masinile astea,poate mai mult ca la orice marca,conteaza felul cum a fost ingrijita de fostul proprietar.

Ia bemveul,si peste 2 ani cauta un 159 din MY 2008,de la sfarsitul acestui an inceput productia noii variante 159 ( nu facelift) care este cu 70 kg mai usoara. thumbsup.gif
Radudaniel
QUOTE(Daniumfcv @ Oct 21 2007, 03:14 PM) *
BMW .. no comment.. cand e vb de BMW .. chiar nu conteaza ce consuma, cat consuma , ce pret de achizitionare are.. Nu a vazut nimeni emisiunea pe Discovery cum contruiau desteptii aia de nemti masinile astea?



Nu am vazut ! Gasesc emisiunea inregistrata chiar sunt curios
Radudaniel
QUOTE(marius68582 @ Oct 21 2007, 03:32 PM) *
Sincer,din versusul tau,asa cum l-ai expus...nu iese decat un castigator,si ala nu e Alfa unsure.gif
Si eu am avut 2 156 si viitoarea masina stiu de pe acum ca va fi 159,dar nu voi cumpara un 159 second din tara,si mai ales unul care se vede ca a fost forjat.la masinile astea,poate mai mult ca la orice marca,conteaza felul cum a fost ingrijita de fostul proprietar.

Ia bemveul,si peste 2 ani cauta un 159 din MY 2008,de la sfarsitul acestui an inceput productia noii variante 159 ( nu facelift) care este cu 70 kg mai usoara. thumbsup.gif



Ca de la posesor la posesor de ce ai cumpara din nou o Alfa Romeo chiar si 159 stiind problemele acestor masini ? Adica, da, e foarte misto si feeling-ul total diferit, nu vezi o mie de oameni cu aceeasi masina si ai o identitate vizuala. Dar sincer acuma nu as mai tine una decat ca a II-a masina avand in vedere fiabilitatea.
ionut_marius
Chiar nu stiu ce sanse sa aiba o alfa 159 de 200cp in fata unui 320d de 177cp,poate doar la desing,ca la performante si mai ales consum,fiabilitate,revanzare BMW este cu mult peste

edit: dupa mine 2.0d de 177cp este cel mai tare motor la capitolul performante consum scoate 0-100km/h sub 8s pe o caroserie de peste 1.5t si sa consume doar 6L oras si 4.1L afara...uimitor
Daniumfcv
QUOTE(Radudaniel @ Oct 21 2007, 09:10 PM) *
Nu am vazut ! Gasesc emisiunea inregistrata chiar sunt curios



Cauta pe net "The birth of a sports car" ..sau ceva de gen.. Arata filmari in spatele "scenei" de la design la productie si productia in sine ... cat si toate testele de le fac nemtii de la Bavaria pana sa lanseze o noua masina..In acest documentar este vorba de Seria 6 insa toate masinile trec prin acelasi tratament.
Filmul are aproximativ 3 ore si este emisiune Discovery .O recomand tuturor celor care iubesc masinile si va asigur ca nu veti gasi mai mare grija la detalii decat aici...


Numai bine ,
marius68582
QUOTE(Radudaniel @ Oct 22 2007, 10:46 AM) *
Ca de la posesor la posesor de ce ai cumpara din nou o Alfa Romeo chiar si 159 stiind problemele acestor masini ?

N-am intalnit problemele majore de fiabilitate de care vorbesti tu.La 156 MK1 productie '99 pe care l-am avut timp de 2 ani nu mi s-a stricat nimic,o singura data am avut ceva probleme cu felul cum tragea motorul,s-au remediat imediat dupa ce am curatat debitmetrul.La SW-ul MK2 din 2004 pe care il detin acum singura problema pe care am avut-o pana in prezent a fost ca din cauza vibratiilor un cablu electric s-a ros,dandu-mi astfel mesaje eronate in computer si facand ca ASR-ul sa nu mai intre.Dupa umila mea parere,sunt lucruri in urma carora am putut supravietui,mai mult decat atat,nu m-au putut indeparta catusi de putin de aceasta marca.Dimpotriva.
De acord ca a cumpara o masina second este o oarecare loterie,si mai de acord ca poti avea probleme cu o masina second indiferent de emblema sub care se produce.Eu ma abtin sa-l numesc noroc,trebuie totusi sa-ti faci temele si sa fii foarte atent ce cumperi.

Daca vrei sa intru in amanunte... eu nu as cumpara un 159 din primele loturi produse(desi si asta este o generalizare nedreapta din partea mea).Este cunoscut ca la Alfa Romeo,primele masini produse dintr-o serie noua sunt perfectibile,de cele mai multe ori sufera de asa numitele "boli ale copilariei".Asa s-a intamplat si cu seria 156/147/GT,acesta din urma precum si 156 facelift fiind masini mult mai bune decat ce s-a lansat la sfasitul anilor '90 si a fost numita "Car Of The Year" in 1998.

Tu insa daca ai avut probleme multe si repetate ai dreptate sa fii dezamagit si sa nu mai vrei sa-ti cheltui banii pe o masina care nu te-a satisfacut.Pentru asta chiar imi pare rau.
ozz86651
QUOTE
si un 850 din 93

Supertare. Am fost la un pas de a lua o serie 8, o masina pe care nu mi-o permiteam sub nici o forma la intretinere, dar mi-o permiteam fara probleme la costul initial (vreo 12,000$). Rara, misto.
Daniumfcv
QUOTE(marius68582 @ Oct 23 2007, 08:32 AM) *
N-am intalnit problemele majore de fiabilitate de care vorbesti tu.La 156 MK1 productie '99 pe care l-am avut timp de 2 ani nu mi s-a stricat nimic,o singura data am avut ceva probleme cu felul cum tragea motorul,s-au remediat imediat dupa ce am curatat debitmetrul



Daca masina era noua.. ce ai vrea sa ti se strice in 2 ani ? O masina fiabila se vede dupa 4 5 ani de uzura.Iar prin uzura ma refer doar la a o folosi si nicidecum la iti bate joc de ea.Si cred ca cel mai bine se vede in 2 extreme .. cat de repede si cat de bine porneste iarna.. si cum iti merge vara cu AC-ul..


Daca chiar asta era situatia.. ca ai luat o Alfa noua.. si ai tinut-o 2 ani si nu ai avut nici o problema cu ea.. mie nu imi zice decat ca aceste masini nu sunt mari porcarii.. dar nu imi zice ca sunt fiabile.
Cat despre Sh... acolo conteaza mult cum a condus-o proprietarul..


Numai bine,

@edit : acum conteaza mult cat ai mers in astia 2 ani.. daca ai mers 30 000 -40 000 km pe an.. atunci da.. este o masina fiabila..din ce ai povestit tu
marius68582
Prima Alfa(productie 99) nu a fost noua,poate n-am fost destul de explicit: am cumparat-o in 2004 si avea (atentie) 190.000 km la bord.Am dus-o pana in Decembrie 2006 la 230.000 de km.
Cea a doua(productie 2004) am cumparat-o in Iunie si am facut cred vre-o 10.000 de km.

E vorba totusi de masini second,la care avantajul pentru mine a fost ca deprecierea suferita de precedentii proprietari a fost foarte mare.Cu toate acestea,cand va veni timpul sa schimb SW-ul, un 159 in leasing(cu modificarile structurale de care vorbeam mai sus) este in carti,nu-mi va fi frica sa-mi investesc banii intr-o masina care poate nu este etalonul fiabilitatii.
Radudaniel
Din pacate pentru modelul 159 ce ma trage cel mai mult in jos nu este fiabilitatea care daca o cumpar noua poate sa ma tina sau nu mai mult depinde de cum am grija de ea. Sunt convins ca si la BMW sau Audi exista probleme de fiabilitate, dar din pacate alfa 159 nu mai are sportivitatea caracteristica marcii. Tot ce a ramas din aceasta masina este design-ul si atat... si e mare pacat pentru ca era o masina foarte placuta de condus
Daniumfcv
Daca te-a tinut 2 ani .. de la 190 000 la 230 000 .. a fost o masina foarte buna.. sau bine intretinuta..
chevy
QUOTE(Radudaniel @ Oct 23 2007, 06:42 AM) *
Din pacate pentru modelul 159 ce ma trage cel mai mult in jos nu este fiabilitatea care daca o cumpar noua poate sa ma tina sau nu mai mult depinde de cum am grija de ea. Sunt convins ca si la BMW sau Audi exista probleme de fiabilitate, dar din pacate alfa 159 nu mai are sportivitatea caracteristica marcii. Tot ce a ramas din aceasta masina este design-ul si atat... si e mare pacat pentru ca era o masina foarte placuta de condus


Hai ca ai dat-o in bara. Daca nici o Alfa nu mai este o masina sportiva!!!!??? Noua Alfa este cu mult mai buna decat precedenta: un sistem nou de suspensii, motoare mai bune, confort, design, calitate. Intr-un test de manevrabilitate si tinuta de drum (dintr-o revista de afara) Alfa 147 ramenea in top si dupa 7 ani de productie, in fata unor modele mai noi ca BMW1, Kia CEED, Honda civic, VW Golf 5 etc.

Eu unul as alege Alfa. Este singura marca cu "pedigree".
HalbaSus
Nu stiu cum sta 147 la capitolul sportivitate dar 159-le intr-adevar are mari probleme la acest capitol, este foarte grea, ba mai mult greutatea e foarte mare pe puntea fata, asta provoaca subvirare si in toate testele comparative iese mult sub concurenta la capitolul sportivitate/manevrabilitate.
ozz86651
Asta cu Alfa sportiva e goanga de 2 lei. O masina sportiva nu poate sa aiba tractiune fata si putere de sub 200CP, ca sa nu mai spun ca la greutate nici modelel anterioare nu stralucesc. Modelel de virf la alfa sint cu siguranta remarcabile (imbunatatite cu autoblocant etc) dar in clasa lor de pret nu prea fac multe parale.
Problema e asemanatoare la BMW. Nu poti sa spui ca 316, 318, 320d etc sint masini sport, de fapt unele sint lente ca loganul... da macar au tractiune spate si poti sa tragi un drift iarna intr-o parcare goala si sa te simti mare pilot. La alfa nici asta nu poti.
Restul e autosugestie si sentimente.
ionut_marius
QUOTE(ozz86651 @ Oct 24 2007, 07:43 AM) *
Asta cu Alfa sportiva e goanga de 2 lei. O masina sportiva nu poate sa aiba tractiune fata si putere de sub 200CP, ca sa nu mai spun ca la greutate nici modelel anterioare nu stralucesc. Modelel de virf la alfa sint cu siguranta remarcabile (imbunatatite cu autoblocant etc) dar in clasa lor de pret nu prea fac multe parale.
Problema e asemanatoare la BMW. Nu poti sa spui ca 316, 318, 320d etc sint masini sport, de fapt unele sint lente ca loganul... da macar au tractiune spate si poti sa tragi un drift iarna intr-o parcare goala si sa te simti mare pilot. La alfa nici asta nu poti.
Restul e autosugestie si sentimente.


Nu poti spune ca o masina care scoate 7.9s la un 0-100km/h este o masina lenta (valabil pt 320d 177cp),o mazda rx8 231cp benzina scoate 7.5s si consuma de aproape 3 ori mai mult si da,rx8 se vrea masina sport

am ajuns sa comparam o masina din clasa premium cu un logan,apropo pe bmw e90 nu exista motor de 1.6l

iar loganu 16v arde aproape tot ce inseamna compacta si are 1.6 aspirat datorita greutatii reduse
Radudaniel
QUOTE(chevy @ Oct 24 2007, 07:10 AM) *
QUOTE(Radudaniel @ Oct 23 2007, 06:42 AM) *
Din pacate pentru modelul 159 ce ma trage cel mai mult in jos nu este fiabilitatea care daca o cumpar noua poate sa ma tina sau nu mai mult depinde de cum am grija de ea. Sunt convins ca si la BMW sau Audi exista probleme de fiabilitate, dar din pacate alfa 159 nu mai are sportivitatea caracteristica marcii. Tot ce a ramas din aceasta masina este design-ul si atat... si e mare pacat pentru ca era o masina foarte placuta de condus


Hai ca ai dat-o in bara. Daca nici o Alfa nu mai este o masina sportiva!!!!??? Noua Alfa este cu mult mai buna decat precedenta: un sistem nou de suspensii, motoare mai bune, confort, design, calitate. Intr-un test de manevrabilitate si tinuta de drum (dintr-o revista de afara) Alfa 147 ramenea in top si dupa 7 ani de productie, in fata unor modele mai noi ca BMW1, Kia CEED, Honda civic, VW Golf 5 etc.

Eu unul as alege Alfa. Este singura marca cu "pedigree".



eu nu vorbesc din test. Am condus masina la test drive-ul organizat de Alfa Romeo la Baneasa pe pista. Am condus in masina cu Mihai Leu, prima oara a condus el 2 tura dupa care mi-a dat masina mie 2 ture, si sa zicem ca nu o stiam dar eram cu el acolo si am vazut cum merge masina asta. Este o limuzina destul de puternica, dar e o limuzina nu mai este o masina din clasa compacta cu tente sportive pentru ca pur si simplu nu mai poate. Este mult prea grea, este prost echilibrata, directia mult prea moale, si cutie de viteze etajata cel putin prost pentru ca nu se simt nici cei 200 cp ai motorului 2.4jtd nici cuplu de 400Nm asa cum ar trebui.

Este o masina (o compacta) frumoasa (poate chiar foarte frumoasa ca si design, desi asta e chestie de gust) dar aici se opreste totul.
marius68582
QUOTE(HalbaSus @ Oct 24 2007, 03:17 AM) *
dar 159-le intr-adevar are mari probleme la acest capitol, este foarte grea, ba mai mult greutatea e foarte mare pe puntea fata, asta provoaca subvirare si in toate testele comparative iese mult sub concurenta la capitolul sportivitate/manevrabilitate.


Inainte de toate,mi s-a mai reprosat in trecut ca sustin prea vehement valorile casei italiene chiar si acolo unde nu exista.Sper sa nu creez impresia asta din nou,pentru ca dupa umila mea parere,nu este cazul.

Halba,esti un veteran al forumului,toata stima pentru tine si tot ce ai postat de-a lungul timpului,nimic de zis...dar aici vorbesti ca un neavenit din turma care aude pentru prima oara de Alfa Romeo.Arunca o privire aici , este vorba de un test de stabilitate efectuat de prestigioasa revista nemtesca AMS(nu cea romaneasca).No offense mate. rolleyes.gif

QUOTE(ozz86651 @ Oct 24 2007, 03:43 AM) *
...
Restul e autosugestie si sentimente.

Acid,dar bine punctat. thumbsup.gif
marius68582
QUOTE(Radudaniel @ Oct 24 2007, 05:56 AM) *
Am condus masina la test drive-ul organizat de Alfa Romeo la Baneasa pe pista.


Pur informativ,sunt convins ca pana la aceasta ora esti decis oricum...stii ca motorizarea disponibila la eventul organizat pe pista de la Baneasca cu Mihai Leu in postura pilotuului de teste nu se mai fabrica?Sau ma rog,la noi or mai fi stocuri,dar in Europa se vinde o varianta usor modificata,acum cu 210 CP,410 n/m disponibili insa de la o turatie mai scazuta,daca nu ma insel,inca de la 1500 rpm.Poate nu radical,insa imperecheat cu noul sasiu care foloseste materiale un aliaj de fier cu 70 kg mai usor,feelingul poate fi diferit.
HalbaSus
QUOTE(marius68582 @ Oct 24 2007, 01:33 PM) *
.No offense mate. rolleyes.gif

None taken, am vazut testul respectiv si nu il comentez, dar iata datele tehnice de la alfa romeo 2.4 JTD:

Curb weight 1630 kg
Top speed 228 km/h
Acceleration 0-100 km/h 8.4 s

Nu comentez greutatea enorma pentru o masina de clasa de medie "sportiva", nici performantele care sunt mult sub masinile concurente similare, daca toata acea greutate ar fi distribuita in mod egal pe toata suprafata masinii... ar fi o treaba... dar eu ma indoiesc ca au facut portbagajul din plumb pentru a echilibra masele, banuiala mea e ca masina e "nose heavy" din cauza motorului, ceea ce compromite caracterul sportiv in opinia mea.

Pe de alta parte este pacat de masina pentru ca e de departe cea mai frumoasa masina de clasa medie (mult mai frumoasa decat suratele premium germane/japoneze). Comparand-o cu o femeie, este atat de frumoasa incat ai putea accepta si faptul ca nu e tocmai fidela (adica fiabila)... dar cum nici la pat nu e foarte buna... deja decizia nu mai e atat de evidenta.
Radudaniel
QUOTE(HalbaSus @ Oct 24 2007, 11:59 AM) *
QUOTE(marius68582 @ Oct 24 2007, 01:33 PM) *
.No offense mate. rolleyes.gif

None taken, am vazut testul respectiv si nu il comentez, dar iata datele tehnice de la alfa romeo 2.4 JTD:

Curb weight 1630 kg
Top speed 228 km/h
Acceleration 0-100 km/h 8.4 s

Nu comentez greutatea enorma pentru o masina de clasa de medie "sportiva", nici performantele care sunt mult sub masinile concurente similare, daca toata acea greutate ar fi distribuita in mod egal pe toata suprafata masinii... ar fi o treaba... dar eu ma indoiesc ca au facut portbagajul din plumb pentru a echilibra masele, banuiala mea e ca masina e "nose heavy" din cauza motorului, ceea ce compromite caracterul sportiv in opinia mea.

Pe de alta parte este pacat de masina pentru ca e de departe cea mai frumoasa masina de clasa medie (mult mai frumoasa decat suratele premium germane/japoneze). Comparand-o cu o femeie, este atat de frumoasa incat ai putea accepta si faptul ca nu e tocmai fidela (adica fiabila)... dar cum nici la pat nu e foarte buna... deja decizia nu mai e atat de evidenta.



Design-ul este intotdeauna o chestie de gust, deci subiectiva. Nu exista un punct clar de referinta pentru asta, in shimb pentru comportament rutier (sportiv), fiabilitate, calitate, clar se pot stabili anumite puncte de reper. Aceasta masina pe care eu am condus-o personal nu este o masina sportiva. Acel test nu are nici o relevanta, spatiul interior este chiar mic comparativ cu dimensiunile masinii. Ceea ce au facut italieni a fost sa genereze o masina de familie excelenta pentru persoane intre 35 si 45 de ani cu venituri medii, car merg destul de mult (consum mic) si vor totusi o idee de sportivitate (mai mult marketing decat realitate)

Parerea mea ca posesor si fan Alfa Romeo este ca aceasta masina merita cumparata doar in prisma design-ului, care arata bestial. acuma se pune bineinteles problema daca cineva este dispus sa cheltuiasca atata doar pentru design, si pretul de revanzare afisat pe site-urile din Germania arata clar cat de bine pastreaza aceasta masina valoare. Nu ma intelegeti gresit, iubesc marca, dar aceasta masina s-a indepartat oarecum.

Si pot sa continui spunand ca: pozitia scaunului prea inalta nu favorizeaza sportivitatea, sau ca etajarea mult prea lunga a cutiei de viteze in treptele a II si a III -a iarasi este un mic impediment. Nu stiu aceasta noua versiune pentru ca nu am mers cu ea, si se poate sa fie total diferita si mult imbunatatita. Sunt convins ca mare parte din problema apar de la neconcordanta intre CP si cuplu motorului si CAT AJUNGE EFECTIV LA ROTI. Unde italienii nu fac treaba buna (tren de rulare) nemtii se pricep de minune si fiecare calut sau newton metru este dus la roata. Degeaba produce motorul daca se pierde pe drum.

Foarte misto comparatie lui Halba cu femeie care e si infidela si cam degeaba in pat, ca doar de poza o vrei o seara doua nu cativa ani ca iti strici nervii
ozz86651
QUOTE
Nu poti spune ca o masina care scoate 7.9s la un 0-100km/h este o masina lenta (valabil pt 320d 177cp),o mazda rx8 231cp benzina scoate 7.5s si consuma de aproape 3 ori mai mult si da,rx8 se vrea masina sport


Evident m-am exoprimat prost. 320d nu e lenta, dar intre lent si sport mai sint multe categorii smile.gif. Adica nu tot ce nu e lent e neaparat sport. Si aia 200CP trebuie luati in context, era vorba de masini de talia seriei 3, ca sint destule masini super sportive sub sau in jurul a 200CP, numai ca-s usoare si ies foarte bine la CP/kg. Iar Rx8 (ca si Rx-7 etc, masinai de legenda) e clar o masina mult mai sportiva ca 320d, chiar daca 0-100 nu o arata (cuplul are influenta mare la 0-100 si diferenta e majora intre diesel si Wankel), ca sportivitatea nu e data numai de 0-100. Pune-le pe circuit si vezi care e diferenta intre ele. Asta nu insemna ca 320d se face de rusine, pentru ca scopul ei e cu totul altul.
ionut_marius
Nici eu nu am zis ca un 320d este o masina sport,dar nu este nici una lenta
hmm pe circuit probabil sa stea ceva mai bine mazda,totusi este o dif de 54cp,insa la reprize si in panta bmw-ul va fi peste
AZAZEL
din cate am inteles alfa este penalizata de greutatea masinii, iar cu acest motor care este destul de mare, iar greutatea lui este pusa toata pe puntea fata, comportamentul rutier este distrus.

iar cei 200 cp de la alfa sunt mai slai decat cei 177 de la BMW. parerea mea este BMW 100%.

alfa probabil este varianta emotione care este doldora de dotari, dar parca tot bmw as alege.
Radudaniel
QUOTE(AZAZEL @ Oct 25 2007, 09:13 PM) *
din cate am inteles alfa este penalizata de greutatea masinii, iar cu acest motor care este destul de mare, iar greutatea lui este pusa toata pe puntea fata, comportamentul rutier este distrus.

iar cei 200 cp de la alfa sunt mai slai decat cei 177 de la BMW. parerea mea este BMW 100%.

alfa probabil este varianta emotione care este doldora de dotari, dar parca tot bmw as alege.




Sa lamurim. Am facut test drive cu ambele masini. Le-am avut pe mana cam o ora fiecare.

Ce pot sa zic este ca din punct de vedere al comportamentului rutier BMW 320 d manual este peste Alfa Romeo 159 2.4 jtd manuala.

Am mers destul cu masina ca sa imi dau seama ca tractiunea fata + greutatea prost repartizata a masinii (botul prea greu pe langa greutatea mare generala a masinii) genereaza un comportament ciudat subvirator care combinat cu o servo-directie destul de ciudatica iti da un sentiment de nesiguranta in caz ca masina paraseste putin traiectoria. Pe cand Bmw-ul chiar daca iese din traiectoria ideala e mult mai usor de controlat Pozitia de condus in BMW e mai buna si totul e mult mai logic. Chiar daca design-ul (aduce chiar putin a logan) e mult mai placut de condus BMW-ul (la aceasta motorizare).

In ce priveste design-ul interior si nivelul de dotari nu poate fi facuta comparatie, pentru ca pentru aceelasi pret Alfa e full option in schimb BMW-ul cum am zis seamana cu un Logan.

Daca Alfa nu s-ar fi indepartat atat de mult de Cuore Sportivo as fi ales Alfa dar din pacate noul sasiu are mai multa legatura cu target-ul middle management 40 de ani, fara pretentii sportive dar cu pretentii de confort si ceva imagine.

Acesta este review-ul meu final. Daca masina ar fi costat in jur de 20.000 EUR ar fi altceva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.