Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Crestere performante 1,6 mpi-posibila?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda > Octavia 1
florin g
Sa incep cu inceputul, sunt nou pe acest forum, am incercat cu functia search si nu am gasit in topicurile anterioare: se poate face chip tuning la motorul 1,6 mpi de pe skoda octavia? Nu pot sa zic ca nu sunt multumit de performantele lui, dar parca ar fi loc de un pic mai bine mai ales in ce priveste cuplul la turatii moderate (sub 3500). Ma poate ajuta cineva cu informatii despre acest aspect? Se poate face in Bucuresti? Cam cat costa? Se pierde garantia la masina? Se merita? Va multumesc!
DORU
Se poate face...chiar in Buc. Pt detalii, ma poti contacta prin MP.

Dar sa revenim: cresterea de performanta INSEAMNA:
1,6L 8V 101CP, 148Nm >> 111CP, 179Nm . Pretul este 250 €. Masina trebuie sa aiba minim 5000km si daca are si o vechime mai mare de 2 ani, este si iesita de sub incidenta garantiei. Cresterea de performante o vei simti pe plaja medie de turatii, exact acolo unde mergi mai des cu masina. Ai motor aspirat, efectele negative tind spre zero !
T u d o r
Ma bag si eu in seama.... Pentru un motor turbo care ar fi efectele negative, Dorule? Unul turbo, cam ca al meu.... wink.gif
mike.omega
Tudore, vezi ca e topic cu chiptunig parca. Insa la noi nu s-ar intampla nimic daca alegi o resoftare cu CP putini(adica vreo 20). Daca vrei mai multi, mai bine iti cumperi alta masina teehee.gif
T u d o r
Pai din cate am citit eu, la 1.6 hdi ajungi pe la 136 cai si vreo 300 si ceva Nm cuplu. E o diferenta, practic te duci la performantele motorului 2.0 hdi. Intrebarea era daca nu fortezi prea tare cutia si ambreiajul, pentru ca e o crestere simtitoare fata de stock.
Si din ce ziceau oamenii pe forumul marcii, se simt caii aia in plus, unde mai pui ca unii au semnalat si o scadere a consumului. smile.gif
DORU
QUOTE( T u d o r @ Oct 16 2007, 05:58 PM) *
Ma bag si eu in seama.... Pentru un motor turbo care ar fi efectele negative, Dorule? Unul turbo, cam ca al meu.... wink.gif


La turbo e bine sa nu duci cresterea de performante dincolo de limita maxima dpdv fizic a turbinei. whistling.gif
Si nu recomand filtru sport la motoarele turbo. Ajuta, nu neg, dar in RO ai necazuri de la praful din aer.

In cazul unei remapari in vers normala, nici un reper de pe masina nu este afectat, se tine cont de asta. Riscuri minime. Tolerantele de fabrica nu sunt depasite.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.