IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Crestere performante 1,6 mpi-posibila?

This topic is about Crestere performante 1,6 mpi-posibila?, the author, florin g, wrote about: Sa incep cu inceputul, sunt nou pe acest forum, am incercat cu functia search si nu am gasit in topicurile anterioare: se poate face chip tuning la mo ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Crestere performante 1,6 mpi-posibila?
florin g
post Oct 16 2007, 03:47 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 15-October 07
Member No.: 115.110



Sa incep cu inceputul, sunt nou pe acest forum, am incercat cu functia search si nu am gasit in topicurile anterioare: se poate face chip tuning la motorul 1,6 mpi de pe skoda octavia? Nu pot sa zic ca nu sunt multumit de performantele lui, dar parca ar fi loc de un pic mai bine mai ales in ce priveste cuplul la turatii moderate (sub 3500). Ma poate ajuta cineva cu informatii despre acest aspect? Se poate face in Bucuresti? Cam cat costa? Se pierde garantia la masina? Se merita? Va multumesc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 16 2007, 05:42 PM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Se poate face...chiar in Buc. Pt detalii, ma poti contacta prin MP.

Dar sa revenim: cresterea de performanta INSEAMNA:
1,6L 8V 101CP, 148Nm >> 111CP, 179Nm . Pretul este 250 €. Masina trebuie sa aiba minim 5000km si daca are si o vechime mai mare de 2 ani, este si iesita de sub incidenta garantiei. Cresterea de performante o vei simti pe plaja medie de turatii, exact acolo unde mergi mai des cu masina. Ai motor aspirat, efectele negative tind spre zero !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 16 2007, 05:58 PM
Post #3


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Ma bag si eu in seama.... Pentru un motor turbo care ar fi efectele negative, Dorule? Unul turbo, cam ca al meu.... wink.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Oct 17 2007, 06:05 AM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Tudore, vezi ca e topic cu chiptunig parca. Insa la noi nu s-ar intampla nimic daca alegi o resoftare cu CP putini(adica vreo 20). Daca vrei mai multi, mai bine iti cumperi alta masina teehee.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Oct 17 2007, 08:39 AM
Post #5


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pai din cate am citit eu, la 1.6 hdi ajungi pe la 136 cai si vreo 300 si ceva Nm cuplu. E o diferenta, practic te duci la performantele motorului 2.0 hdi. Intrebarea era daca nu fortezi prea tare cutia si ambreiajul, pentru ca e o crestere simtitoare fata de stock.
Si din ce ziceau oamenii pe forumul marcii, se simt caii aia in plus, unde mai pui ca unii au semnalat si o scadere a consumului. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Oct 17 2007, 11:08 AM
Post #6


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE( T u d o r @ Oct 16 2007, 05:58 PM) *
Ma bag si eu in seama.... Pentru un motor turbo care ar fi efectele negative, Dorule? Unul turbo, cam ca al meu.... wink.gif


La turbo e bine sa nu duci cresterea de performante dincolo de limita maxima dpdv fizic a turbinei. whistling.gif
Si nu recomand filtru sport la motoarele turbo. Ajuta, nu neg, dar in RO ai necazuri de la praful din aer.

In cazul unei remapari in vers normala, nici un reper de pe masina nu este afectat, se tine cont de asta. Riscuri minime. Tolerantele de fabrica nu sunt depasite.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd April 2024 - 08:50 AM