Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SWIFT 1.3 GS MTA
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Swift
Pages: 1, 2
hebean113598
e ceva ciudat.

caietul de service pe care mi l-a dat sara motors are datele invechite: revizie la 1000 si apoi din 10000 in 10000. In torpedou am gasit o mapa sigilata, scrisa in slovena, cu un caiet de service in care prima revizie era la 15000 km. banuiesc ca din luna octombrie, intervalul de service s-a schimbat. voi ruga pe cei de la sara sa-mi trimita noul caiet.
Tengeu
Asa am primit si eu. Revizii din 10k in 10k. Nu ma deranjeaza. Oricum nu voi schimba uleiul mai tarziu de 10k km, asa ca daca tot merg la service din 10k in 10k macar sa faca si revizia.
dass101
Salut, sint nou venit si probabil foarte curind voi fi si eu posesor de Swift. As vrea sa iau varianta 1,5 cu cutie automata, dar sint complet nefamiliarizat cu acest tip de cutie. Asa ca am citeva intrebari de "incepator"
Cum se comporta cutia atunci cind vrei sa turezi mai tare? Are un sistem de tip kickdown, cum am auzit ca e pe BMW spre exemplu? Stiu ca una din placerile celor cu swift este mersul la turatie mai mare. Cutia asta automata permite asa ceva sau se poate doar in modul manual?
Multumiri anticipate.
hebean113598
QUOTE(dass101 @ Dec 1 2007, 06:53 PM) *
Salut, sint nou venit si probabil foarte curind voi fi si eu posesor de Swift. As vrea sa iau varianta 1,5 cu cutie automata, dar sint complet nefamiliarizat cu acest tip de cutie. Asa ca am citeva intrebari de "incepator"
Cum se comporta cutia atunci cind vrei sa turezi mai tare? Are un sistem de tip kickdown, cum am auzit ca e pe BMW spre exemplu? Stiu ca una din placerile celor cu swift este mersul la turatie mai mare. Cutia asta automata permite asa ceva sau se poate doar in modul manual?
Multumiri anticipate.


salut
bine ai venit

eu am 1.3 gs mta. o cutie semiautomata. la inceput si eu am avut emotii: nu am mai condus niciodata si nici nu m-a prea interesat sa caut sa vad cum se comporta. insa chiar merita aceasta cutie. cutia porneste initial pe un mod economic unde schimba singura viteza in functie de cat de tare apesi pe pedala si are tendinta sa mearga putin subturat. daca apas tare pe pedala ma lasa in treapta respectiva ..apoi schimba singur (e mai greu de explicat). daca scot modul economic am vazut ca masina merge mai turata, senzatiile sunt muuult mai placute...de 2 zile merg cu modul asta pt ca tocmai am sarit de prina mie de km..
dass101
QUOTE(hebean113598 @ Dec 4 2007, 10:35 PM) *
QUOTE(dass101 @ Dec 1 2007, 06:53 PM) *
Salut, sint nou venit si probabil foarte curind voi fi si eu posesor de Swift. As vrea sa iau varianta 1,5 cu cutie automata, dar sint complet nefamiliarizat cu acest tip de cutie. Asa ca am citeva intrebari de "incepator"
Cum se comporta cutia atunci cind vrei sa turezi mai tare? Are un sistem de tip kickdown, cum am auzit ca e pe BMW spre exemplu? Stiu ca una din placerile celor cu swift este mersul la turatie mai mare. Cutia asta automata permite asa ceva sau se poate doar in modul manual?
Multumiri anticipate.


salut
bine ai venit

eu am 1.3 gs mta. o cutie semiautomata. la inceput si eu am avut emotii: nu am mai condus niciodata si nici nu m-a prea interesat sa caut sa vad cum se comporta. insa chiar merita aceasta cutie. cutia porneste initial pe un mod economic unde schimba singura viteza in functie de cat de tare apesi pe pedala si are tendinta sa mearga putin subturat. daca apas tare pe pedala ma lasa in treapta respectiva ..apoi schimba singur (e mai greu de explicat). daca scot modul economic am vazut ca masina merge mai turata, senzatiile sunt muuult mai placute...de 2 zile merg cu modul asta pt ca tocmai am sarit de prina mie de km..


Multumesc pentru raspuns.
Acum am o alta dilema. Am vazut ca modelul de 1,3 vine cu o cutie cu 5 viteze semiautomata, iar cel de 1,5 cu o cutie de 4 viteze automata. Care este diferenta ca mod de utilizare intre acestea? Si nu prea inteleg de ce la un motor mai mare au pus o cutie cu mai putine viteze?
Sint in mari dubii, as fi vrut motorul 1,5, dar nu imi e clar deloc daca aceasta cutie e OK.
Tengeu
QUOTE(dass101 @ Dec 8 2007, 11:57 AM) *
Acum am o alta dilema. Am vazut ca modelul de 1,3 vine cu o cutie cu 5 viteze semiautomata, iar cel de 1,5 cu o cutie de 4 viteze automata. Care este diferenta ca mod de utilizare intre acestea? Si nu prea inteleg de ce la un motor mai mare au pus o cutie cu mai putine viteze?
Sint in mari dubii, as fi vrut motorul 1,5, dar nu imi e clar deloc daca aceasta cutie e OK.

Cutia de 4 viteze e cu convertizor de cuplu si actionare hidraulica. La valorile de cuplu ale motorului de 1.5 nu se pot mai mult de 4 viteze cu aceasta cutie. Cutia e model vechi si are multe pierderi de putere in transmisie. E simpla, insa, performantele ei sunt modeste (fata de MTA). Cutia semi-automata de pe 1.3 e mult mai buna - schimba vitezele in doua moduri (modul sport e chiar fun!) si ofera pierderi mai mici de putere datotrita actionarii electronice a vitezelor (ok, electronic-hidraulic insa in loc de pompa ai un motor electric de presiune hidraulica, cu turatie controlata si electrovalve). Cred ca decat 1.5 cu cutia de 4 viteze e mai bun cel de 1.3 cu MTA. Ignora detaliile tehnice, daca faci drive-test cu ambele eu zic ca o sa-ti placa 1.3MTA mai mult.
dass101
QUOTE(Tengeu @ Dec 8 2007, 04:38 PM) *
QUOTE(dass101 @ Dec 8 2007, 11:57 AM) *
Acum am o alta dilema. Am vazut ca modelul de 1,3 vine cu o cutie cu 5 viteze semiautomata, iar cel de 1,5 cu o cutie de 4 viteze automata. Care este diferenta ca mod de utilizare intre acestea? Si nu prea inteleg de ce la un motor mai mare au pus o cutie cu mai putine viteze?
Sint in mari dubii, as fi vrut motorul 1,5, dar nu imi e clar deloc daca aceasta cutie e OK.

Cutia de 4 viteze e cu convertizor de cuplu si actionare hidraulica. La valorile de cuplu ale motorului de 1.5 nu se pot mai mult de 4 viteze cu aceasta cutie. Cutia e model vechi si are multe pierderi de putere in transmisie. E simpla, insa, performantele ei sunt modeste (fata de MTA). Cutia semi-automata de pe 1.3 e mult mai buna - schimba vitezele in doua moduri (modul sport e chiar fun!) si ofera pierderi mai mici de putere datotrita actionarii electronice a vitezelor (ok, electronic-hidraulic insa in loc de pompa ai un motor electric de presiune hidraulica, cu turatie controlata si electrovalve). Cred ca decat 1.5 cu cutia de 4 viteze e mai bun cel de 1.3 cu MTA. Ignora detaliile tehnice, daca faci drive-test cu ambele eu zic ca o sa-ti placa 1.3MTA mai mult.


Ma intreb daca au in Bucuresti disponibile pentru drive test ambele modele?
Sint putin descumpanit, deoarece mi-as dori mult motorul mai puternic, pe de alta parte nu vreau sa renunt la ideea de cutie automata (pur si simplu nu mai suport apasatul pe ambreiaj din 2 in 2 metri in Bucuresti:) )
Nu conduc foarte mult, dar poate tocmai de aceea as fi vrut ceva si putin sportiv si comod.
Care credeti ca ar fi totusi explicatia pentru care au pus o cutie mai avansata pe motorul mai mic, si pe cel de top una mai slaba?
Apropo, am vazut ca si Toyota Yaris are acelasi tip de cutie, cea semi automata cu 5 viteze.

Si inca ceva, pe site la B&S nu exista oferta pentru 1,3 GS MTA. Poate cineva sa imi spuna cit costa?
Multumesc,
Tengeu
QUOTE(dass101 @ Dec 8 2007, 06:51 PM) *
Care este diferenta ca mod de utilizare intre acestea? Si nu prea inteleg de ce la un motor mai mare au pus o cutie cu mai putine viteze?
...Sint in mari dubii, as fi vrut motorul 1,5, dar nu imi e clar deloc daca aceasta cutie e OK....
Care credeti ca ar fi totusi explicatia pentru care au pus o cutie mai avansata pe motorul mai mic, si pe cel de top una mai slaba?

Pai aia de 4 viteze e clasica automatica: P, R, N, D, 1 ,2 (nu neaparat in ordinea asta): Parking, Reverse, Neutral, Drive, vit.1, vit.2 - e evident la ce folosesc astea. Cea de 5 viteze are 2 moduri de utilizare: M (manual) si vitezele se schimba actionand secvential levierul spre + sau - si automat (cu doua moduri: Sport si Confort - sau economic). Vezi pozele astea: automate swift.
Nu stiu de ce MTA e disponibila numai pe 1.3 (nu cred ca din motive tehnice, motoarele fiind apropiate ca performante) poate din considerente de marketing sau spatiu in compartimentul motor... Poate ca MTA pentru 1.5 urmeaza sa apara.. Oricum, dupa 2009, MTA va fi singura disponibila din considerente de stop-and-go.
Simonik2008
Hello,


La cutia semiautomata are importanta daca de exemplu la semafor cand stau o tin pe D si cu piciorul pe frana sau trebuie neaparat s-o trec pe N si sa iau piciorul de pe frana? Cum este recomandat?
Mercik! drive.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.