Help - Search - Members - Calendar
Full Version: pajero 2007
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Pages: 1, 2, 3
PAJERO LWB INSTNAV AT
QUOTE(Stefan57697 @ Nov 16 2007, 07:43 AM) *
Salut,

am vb cu bogdan si spune ca e ok sa mergi peste 100 km/h cu 4x4 (of course doar prima pozitie, NU 4x4 HLC sau LLC). De altfel scrie si in manual in ce conditii se foloseste fiecare viteza (adica de ex cu LLC poti merge doar pana la 5 km/h sau ceva de genu asta). Mai zi-ne de masinuta? Auzi, esti cumva din bucuresti? Deunazi am vazut pe cineva cu un pajero nou la spring time pe splaiul independentei si cam corespundea la descrierea masinii tale. Si avea si numere rosii dar am uitat numarul:).

Toate bune

ajustator


Salut

Sunt din Ploiesti , masina are nr rosii iar sambata trecuta am fost in Salajan ...
Asa cum am mai spus despre Pajero ca este ca muzica a celor de la QUEEN trebuie sa o asculti de mai multe ori pentru a intelege dupa care vei ramane fan pe viata , asa si Pajero , cu fiecare zi imi place mai mult si tin sa recunosc ca nu am fost deloc fan 4x4 dar acum ma bucur de alegerea facuta .
Mai am un Audi A6 2.7 TDI aprilie 2007 ce sta in garaj de cand am Pajero iar asta spune mult nu ?

Mai pot spune ca in Pajero esti mai respectat decat in Audi, in trafic , cand doresti sa schimbi banda se face loc imediat , este proverbiala nesimtirea soferului roman ...

oricum pe moment sunt extrem de multumit de tanc si sper sa postez ceva poze in acest week end

cu stima
Dan
Bogdan104277
Salutari Dan, salutari Stefan,

Adica celor doi, deocamdata, posesori de Pajero prezenti pe forum.

Acum pentru 4x4 (4H) - se poate folosi pe toata plaja de viteze - 0 - maxim. Pe asfalt uscat creste putin consumul. Marele avantaj este ca imbunatateste comportamentul masinii.
Pe carosabil umed, alunecos, etc, este chiar recomandat acest mod. Trebuie avut grija numa la trecerea de la 2H la 4H - sa se faca pana la maxim 100 km/h. Dupa ce s-a realizat confirmarea modului respectiv (2H sau 4H) se poate merge cu orice viteza, permisa de starea carosabilului si de trafic.

Inca un sfat - luati niste gume de iarna pentru masini. Diferenta va fi fantastica cand va veni zapada.

In rest distractie placuta... rolleyes.gif
Stefan57697
QUOTE(Bogdan104277 @ Nov 17 2007, 05:00 PM) *
Salutari Dan, salutari Stefan,

Adica celor doi, deocamdata, posesori de Pajero prezenti pe forum.

Acum pentru 4x4 (4H) - se poate folosi pe toata plaja de viteze - 0 - maxim. Pe asfalt uscat creste putin consumul. Marele avantaj este ca imbunatateste comportamentul masinii.
Pe carosabil umed, alunecos, etc, este chiar recomandat acest mod. Trebuie avut grija numa la trecerea de la 2H la 4H - sa se faca pana la maxim 100 km/h. Dupa ce s-a realizat confirmarea modului respectiv (2H sau 4H) se poate merge cu orice viteza, permisa de starea carosabilului si de trafic.

Inca un sfat - luati niste gume de iarna pentru masini. Diferenta va fi fantastica cand va veni zapada.

In rest distractie placuta... rolleyes.gif


hahaha...m-a distrat foarte mult comentariul cu cei doi posesori de pajero prezenti pe forum. din pacate asa e:( sper sa nu dispara conlocutorul meu ca eu promit sa raman:). la inceput ma gandeam sa facem un forum special pentru pajero dar cred ca ar fi complet useless:))). Bogdan, poate ar tb sa vb la vanzari sa explice oamenilor cand iau masina ca pot veni aici sa vorbeasca despre ea.

cat despre gumele de iarna...nu stiu ce sa zic. e o idee buna dar cam scumpa. crezi ca dat fiind ca aceste gume pe care le avem sunt inca noi nu va fi suficient pentru iesiri in oras? mersi

Ajustatoru
PAJERO LWB INSTNAV AT
QUOTE(Bogdan104277 @ Nov 17 2007, 09:00 PM) *
Salutari Dan, salutari Stefan,

Adica celor doi, deocamdata, posesori de Pajero prezenti pe forum.

Acum pentru 4x4 (4H) - se poate folosi pe toata plaja de viteze - 0 - maxim. Pe asfalt uscat creste putin consumul. Marele avantaj este ca imbunatateste comportamentul masinii.
Pe carosabil umed, alunecos, etc, este chiar recomandat acest mod. Trebuie avut grija numa la trecerea de la 2H la 4H - sa se faca pana la maxim 100 km/h. Dupa ce s-a realizat confirmarea modului respectiv (2H sau 4H) se poate merge cu orice viteza, permisa de starea carosabilului si de trafic.

Inca un sfat - luati niste gume de iarna pentru masini. Diferenta va fi fantastica cand va veni zapada.

In rest distractie placuta... rolleyes.gif


Salut Bogdan , salut Stefan

De la posesorii de Pajero oricum primesti mai bune sfaturi decat de la dealer (in cazul meu) gume de iarna am pus deja pe masina cu o saptamana in urma de la Continental.
Astazi am mers pe zapada , parca o asteptam dar ma gandesc la ce probleme apar in trafic , lipsa utilajelor pentru dezapezire...
in rest toate bune.

cu stima
dan
Stefan57697
Salutare,

rog un moderator sa dea "pinned" si la acest thread din moment ce pentru lancer, outlander, colt threadurile sunt pinned.

Multumesc
goangaus
QUOTE(Stefan57697 @ Sep 3 2007, 11:05 PM) *
la ora 14 la reprezentanta pe Expozitiei unde ma asteptau si cu casco gata (lucreaza ei cu o anumita firma in special cu care au si decontare directa si dupa ce am studiat putin piata am ales casco tot de la firma propusa de ei).

La cine ai facut CASCO? Astept si eu un Lancer si inca nu m-am hotarat cu cine sa fac.
Stefan57697
QUOTE(goangaus @ Dec 4 2007, 02:10 PM) *
QUOTE(Stefan57697 @ Sep 3 2007, 11:05 PM) *
la ora 14 la reprezentanta pe Expozitiei unde ma asteptau si cu casco gata (lucreaza ei cu o anumita firma in special cu care au si decontare directa si dupa ce am studiat putin piata am ales casco tot de la firma propusa de ei).

La cine ai facut CASCO? Astept si eu un Lancer si inca nu m-am hotarat cu cine sa fac.

salut

la astra uniqa. este fosta astra dar au luat o niste nemti care se pare ca sunt destul de seriosi. cel putin compania mama din afara este destul de infipta pe piata de acolo ceea ce ma face sa cred ca sunt f seriosi. preturile au fost cu mult mai bune ca la concurenta.

In alta ordine de idei as vrea sa mentionez faptul ca am fost ultra impresionat de cei de la M CAR. Am avut o solicitare hiper ciudata (adica vreau o plasa care sa tina bagajele in masina dat fiind ca in vaarianta scurta practic pui bagajele pe verticala si cad atunci cand deschizi usa).

Intr-o saptamana baietii de la M CAR au venit cu solutia inventata de ei loco (pentru ca se pare ca prin japonia n a avut nimeni nevoie sa puna atatea bagaje intr un pajero scurt...smile.gif) ). Au scos tapiteria din dreptul portbagajului si au dat niste gauri in caroserie de care au reusit sa agate o plasa. M-au chemat sa vad pe o masina din parcul lor solutia tehnica si am fost chiar impresionat de solutia gasita.

Am senzatia ca sunt chiar pusi pe treaba si imi pare bine ca exista in Romania asa ceva. Determinati sa faca treaba ca lumea...

Chiar nu mai e nici un posesor de pajero pe acilea sa ne comunice impresii?smile.gif.

Eu abia astept sa vina vara sa ma dau pe nisip cu ea. Intre timp nu stiu de unde sa iau si eu niste AT uri cu care sa pot merge la viteze mari gen 170-180 la ora.

Toate bune

goangaus
QUOTE(Stefan57697 @ Dec 10 2007, 11:20 AM) *
salut

la astra uniqa. este fosta astra dar au luat o niste nemti care se pare ca sunt destul de seriosi. cel putin compania mama din afara este destul de infipta pe piata de acolo ceea ce ma face sa cred ca sunt f seriosi. preturile au fost cu mult mai bune ca la concurenta.

In alta ordine de idei as vrea sa mentionez faptul ca am fost ultra impresionat de cei de la M CAR. Am avut o solicitare hiper ciudata (adica vreau o plasa care sa tina bagajele in masina dat fiind ca in vaarianta scurta practic pui bagajele pe verticala si cad atunci cand deschizi usa).

Intr-o saptamana baietii de la M CAR au venit cu solutia inventata de ei loco (pentru ca se pare ca prin japonia n a avut nimeni nevoie sa puna atatea bagaje intr un pajero scurt...smile.gif) ). Au scos tapiteria din dreptul portbagajului si au dat niste gauri in caroserie de care au reusit sa agate o plasa. M-au chemat sa vad pe o masina din parcul lor solutia tehnica si am fost chiar impresionat de solutia gasita.

Am senzatia ca sunt chiar pusi pe treaba si imi pare bine ca exista in Romania asa ceva. Determinati sa faca treaba ca lumea...

Chiar nu mai e nici un posesor de pajero pe acilea sa ne comunice impresii?smile.gif.

Eu abia astept sa vina vara sa ma dau pe nisip cu ea. Intre timp nu stiu de unde sa iau si eu niste AT uri cu care sa pot merge la viteze mari gen 170-180 la ora.

Toate bune


Stii ca la Astra nu ai vandalismul asigurat?
Stefan57697
QUOTE(goangaus @ Dec 10 2007, 05:31 AM) *
Stii ca la Astra nu ai vandalismul asigurat?


hmmm...ermmm...nu stiam...eh o sa am grija sa n-o las pe langa meciuri de fotbal:)
floryntd
Salut

Ma numesc Florin. Tocmai ce am dat avansul la un LWB 3.2 Diesel Automatic Instyle.
Din ceea ce spuneti voi e trista problema cu DPF-ul. Daca e reala. Si oricum nu inteleg ce anume determina nevoia asta de regenerare: stilul de condus/ calitatea combustibilului etc. Adica cum daca stau in trafic 2 ore juma pe Calea Victoriei si se aprinde martorul ala luminos tre s-o tai rapid pe DN1 s-o forjez putin ca sa functioneze ok?! Daca ma uit la calendar, chestia asta suna al naibii de rudimentar in era noastra.
2. O alta discutie este despre combustibil... Nu prea tine chestia aia cu faptul ca spre deosebire de fraierii din Australia care nu au de unde sa toarne diesel de calitate - noi, astia din Europa, respectiv Romania, stam mai bine. Am stat prin service-uri aproape mai mult decat am stat pe-acasa... O mare parte din vina imbatranirii premature a motoarelor este data de calitatea deplorabila a combustibilului pe care il punem. Din cauza asta ti se recomanda sa faci reviziile mai des pe la noi. Si din cauza ca sunt lesinati dupa bani dealerii. E mult de parlamentat pe tema combustibilului in Romania dar un lucru cert e ca de multe ori eticheta de Euro 5/ Premium Diesel etc. de la pompa e nada...motorina e rahat. Altfel nu-mi explic de ce trage motorul diferit dupa ce faci plinuri succesive cu acelasi tip de motorina la diferite statii de OMV ...sa zicem.... desi am patit-o si cu Petrom si altii. Efixul Euro 4 de la Rompetrol e cea mai buna (si constanta biggrin.gif ) motorina cu care am mers. Mai posed niste masini - de la Logan, Citroen, Skoda Superb si pana la un Iveco Daily..toate pe motorina si toate Euro 4..si aproape toate cu probleme de noi... Deci tin desh'tele incrucisate pt Pajero pt ca daca si asta ma seaca la ficati nu-mi mai cumpar decat masini ieftine si chele ca nu merita.

In fine, va doresc sa va bucurati de masinile voatre. Si mie la fel drunk.gif
biggrin.gif
Stefan57697
Salut,

felicitari pentru viitoarea achizitie. Sper sa te bucuri de ea cum ne bucuram si noi ceilalti.

Eu tocmai am facut 10000 km si pana acum nu am avut absolut nici o problema. Acum la 10000 s-a gandit mashinutza sa se aniverseze putin: s-a slabit un surub la portiera dreapta dar cred ca e si vina mea ca nu am explicat pasagerilor ca nu trebuie sa dai drumu la usa din pod pentru ca este foarte grea. O sa ma duc azi-maine cu ea in service sa stranga surubul la loc.

IN legatura cu DPF-ul te rog citeste pe forumul de la Pajero Club of Victoria (Australia) (este un link mai sus) si cred ca acolo vei gasi toate explicatiile. din pacate la noi nu au multi pajero, darmite pajero automat si asa ca nu prea ai cu cine te sfatui.

Sa ne spui cand iti vine masina cum ti se pare.

Toate bune

Ajustatoru
PAJERO LWB INSTNAV AT
Salut tuturor si La multi ani !

Stefan , cred ca te prind din urma , am deja 8600 km .
Felicitari noului membru PAJERO ! ... pentru alegerea facuta si apropo ai dreptate cu motorina , eu alimentez doar de la Rompetrol , euro 5 diesel dar pot spune ca am facut un traseu in Germania cu Pajero si am alimentat de la SHELL si OMV iar diferenta a fost enorma , motorul s-a comportat mult mai bine ...
Per total sunt multumit de Pajero iar acum pe zapada si-a aratat destul de multe calitati .

SUCCES TUTUROR IN NOUL AN


Stefan57697
salut,

La multi ani da!:)

intrebare: ai fost prin ungaria/austria? te-a intrebat cineva ceva daca ai sau nu ai lanturi? s-au uitat la gumele tale sa vada daca-s de iarna? si eu plec in austria sapt viitoare si sa vedem cum fac ca n-am lanturi si nici gume speciale de iarna. am gumele stoc care s-au comportat ok si pe zapada pana una alta asa ca pana la vara nu le schimb.

toate bune

ajustatoru

QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Jan 8 2008, 04:56 AM) *
Salut tuturor si La multi ani !

Stefan , cred ca te prind din urma , am deja 8600 km .
Felicitari noului membru PAJERO ! ... pentru alegerea facuta si apropo ai dreptate cu motorina , eu alimentez doar de la Rompetrol , euro 5 diesel dar pot spune ca am facut un traseu in Germania cu Pajero si am alimentat de la SHELL si OMV iar diferenta a fost enorma , motorul s-a comportat mult mai bine ...
Per total sunt multumit de Pajero iar acum pe zapada si-a aratat destul de multe calitati .

SUCCES TUTUROR IN NOUL AN

PAJERO LWB INSTNAV AT
QUOTE(Stefan57697 @ Jan 8 2008, 10:49 AM) *
salut,

La multi ani da!:)

intrebare: ai fost prin ungaria/austria? te-a intrebat cineva ceva daca ai sau nu ai lanturi? s-au uitat la gumele tale sa vada daca-s de iarna? si eu plec in austria sapt viitoare si sa vedem cum fac ca n-am lanturi si nici gume speciale de iarna. am gumele stoc care s-au comportat ok si pe zapada pana una alta asa ca pana la vara nu le schimb.

toate bune

ajustatoru

QUOTE(PAJERO LWB INSTNAV AT @ Jan 8 2008, 04:56 AM) *
Salut tuturor si La multi ani !

Stefan , cred ca te prind din urma , am deja 8600 km .
Felicitari noului membru PAJERO ! ... pentru alegerea facuta si apropo ai dreptate cu motorina , eu alimentez doar de la Rompetrol , euro 5 diesel dar pot spune ca am facut un traseu in Germania cu Pajero si am alimentat de la SHELL si OMV iar diferenta a fost enorma , motorul s-a comportat mult mai bine ...
Per total sunt multumit de Pajero iar acum pe zapada si-a aratat destul de multe calitati .

SUCCES TUTUROR IN NOUL AN




Salut

Da , am trecut prin Ungaria si Austria dar nu am fost intrebat nicaieri de lanturi si gume de iarna.
Totusi diferenta la gume nu este facuta de cat de noi sunt cat de proprietatile la temperaturi joase , asa ca nu recomand iarna decat gume speciale.

cu stima
Teo75
Salutare,

Sunt nou pe forum si asta deoarece cat de curand o sa devin posesorul unui Pajero Instyle AT - 3 usi. Masina o cumpar noua din Germania la sfarsitul lunii ianuarie. E totul aranjat doar trebuie sa plec si sa o aduc. Am ales achizitia din Germania din doua motive: unul ca este mai ieftina decat in Romania si altul ca nu mai platesc TVA, facand achizitia pe firma. Dezavantajul este ca are motor de 3200 cmc iar taxa de prima inmatriculare si impozitul anual sunt nesimtit de mari. E bataie de joc sa platesti 2500euro taxa de prima inmatriculare si 1920RON impozit pe an. E foarte mult, datorita faptului ca in Romania luxul se socoteste dupa cilindree si nu dupa alte criterii (putere, pret de achizitie). Imi place foarte mult masina si din cauza asta nu-mi schimb optiunea in ciuda taxelor foarte mari. Am vazut ca toti posesori de Pajero sunt extrem de multumiti si sper sa nu fiu nici eu dezamagit.
PAJERO LWB INSTNAV AT
QUOTE(Teo75 @ Jan 10 2008, 11:20 AM) *
Salutare,

Sunt nou pe forum si asta deoarece cat de curand o sa devin posesorul unui Pajero Instyle AT - 3 usi. Masina o cumpar noua din Germania la sfarsitul lunii ianuarie. E totul aranjat doar trebuie sa plec si sa o aduc. Am ales achizitia din Germania din doua motive: unul ca este mai ieftina decat in Romania si altul ca nu mai platesc TVA, facand achizitia pe firma. Dezavantajul este ca are motor de 3200 cmc iar taxa de prima inmatriculare si impozitul anual sunt nesimtit de mari. E bataie de joc sa platesti 2500euro taxa de prima inmatriculare si 1920RON impozit pe an. E foarte mult, datorita faptului ca in Romania luxul se socoteste dupa cilindree si nu dupa alte criterii (putere, pret de achizitie). Imi place foarte mult masina si din cauza asta nu-mi schimb optiunea in ciuda taxelor foarte mari. Am vazut ca toti posesori de Pajero sunt extrem de multumiti si sper sa nu fiu nici eu dezamagit.



Salut

Buna alegere , dar nu te astepta la Pajero sa aiba calitatile unei limuzine , in schimb vei avea un tanc cu calitati off road foarte bune , siguranta (vezi si cazul MM Stoica ) , fiabilitate , mai pot spune ca masina incaltata cu gume de iarna s-a comportat excelent pe zapada chiar si polei (imi este rusine ce spun acum ca am facut dar pe traficul ingreunat de zapada eu am mers in medie cu 80/h + depasiri lejere ,iar ceilalti participanti la trafic nu depaseau 30-40/h ) .
Tot cutie automata am si eu dar aici pot spune ca este un minus la Pajero , schimbarea treptelor te vor enerva cateodata , vei observa tu singur asta .
OK , astept sa ne povestesti prima impresie .

ciao
Teo75
Am citit in Auto Expert o comparatie intre Pajero, Pathfinder, Land Cruiser si Touareg. Ma asteptam la mai multe cuvinte de lauda pentru Pajero. Invingatoare a iesit Land Cruiser. Spuneau ca motorul de pe Pajero e foarte zgomotos si consuma mult in comparatie cu Land Cruiser. La Pajero dadeau un consum de 14l/100, iar la LC de 11l/100km. Mi se pare o diferenta cam mare pentru masini de aceiasi clasa. E adevarat, sau e parerea subiectiva a unor ziaristi? Ce atuuri are Pajero fata de LC si ce minusuri (daca recunoaste cineva biggrin.gif )?
guerilla
depinde la ce le compari. on road sau off road. iar consumurile alea.. povesti neica, povesti.
PAJERO LWB INSTNAV AT
QUOTE(Teo75 @ Jan 11 2008, 06:25 AM) *
Am citit in Auto Expert o comparatie intre Pajero, Pathfinder, Land Cruiser si Touareg. Ma asteptam la mai multe cuvinte de lauda pentru Pajero. Invingatoare a iesit Land Cruiser. Spuneau ca motorul de pe Pajero e foarte zgomotos si consuma mult in comparatie cu Land Cruiser. La Pajero dadeau un consum de 14l/100, iar la LC de 11l/100km. Mi se pare o diferenta cam mare pentru masini de aceiasi clasa. E adevarat, sau e parerea subiectiva a unor ziaristi? Ce atuuri are Pajero fata de LC si ce minusuri (daca recunoaste cineva biggrin.gif )?



Salut

Eu conduc foarte sportiv de fel , atat cat se poate la un tanc precum Pajero dar consumul mediu nu a depasit 12,8/100km , la un motor de 3.2l si 170 CP , plus cutie automata nu pot cere mai multe. Eu sunt foarte multumit .

ciao
Teo75
QUOTE(guerilla @ Jan 11 2008, 08:27 AM) *
depinde la ce le compari. on road sau off road. iar consumurile alea.. povesti neica, povesti.


Le compar per ansamblu, ca fac parte din acelasi segment de clasa. Daca comparam Pajero cu seria 3 xdrive de la BMW puteam spune on si off road, iar diferentele erau evidente inj detrimentul uneia si alteia.
Vis-a-vis de consumuri, daca ne uitam in specificatiile tehnice ale celor doua modele, nu prea sunt povesti.
iulian_1976
...sunt interese cu clasamentele astea drive.gif
...Pajero off-road este peste ToyotaLC asta e sigur pe sosea insa se inverseaza cred .
Teo75
QUOTE(iulian_1976 @ Jan 12 2008, 01:23 AM) *
...sunt interese cu clasamentele astea drive.gif
...Pajero off-road este peste ToyotaLC asta e sigur pe sosea insa se inverseaza cred .


Parerea mea este ca se comporta la fel off-road; nu cred ca e vreun loc unde trece Pajero si nu trece LC, iar daca exista, atunci diferenta o face cu siguranta soferul.
Eu voiam sa vad ce au vazut cei care si-au achizitionat Pajero in plus fata de LC. Eu unul, ma incanta mai mult designul la Pajero (ma refer la varianta in 3 usi) si faptul ca LC e la sfarsit de cariera, deci putin uzat moral. Eu am facut drive test cu ambele masini si pot spune ca Pajero e mai rigid, dar asta se poate datora si jantelor de 18" fata de 17" de pe LC. Motorul mi se pare si mie putin mai zgomotos la Pajero, dar nu e deranjant. Ce nu imi place la LC este ca are inca in dotare radiocasetofon, chiar si la varianta de top. Eu alte diferente, sincer nu vad, decat de ordin financiar la plata impozitului si a taxei de prima inmatriculare.
catarina
buna ziua natiune!
Vreau sa-mi cumpar un Pajero fabricat in 2006 (nov ) in Japonia pt Emirate, motorizare 3,8 bevzina< cutie automata.
Daca se poate vreau sa stiu:
1 - cum e cu fiabilitatea - am inca un Range Rover din 1999, V8 si nu ma pot lauda cu fiabilitatea ei.
2 - masina are 10.000 km, ce se poate face cu garantia? - a fost adus de nou din Emirate si inca nu i-a sosit sorocu de revizie.
Teo75
QUOTE(catarina @ Jan 17 2008, 07:46 AM) *
buna ziua natiune!
Vreau sa-mi cumpar un Pajero fabricat in 2006 (nov ) in Japonia pt Emirate, motorizare 3,8 bevzina< cutie automata.
Daca se poate vreau sa stiu:
1 - cum e cu fiabilitatea - am inca un Range Rover din 1999, V8 si nu ma pot lauda cu fiabilitatea ei.
2 - masina are 10.000 km, ce se poate face cu garantia? - a fost adus de nou din Emirate si inca nu i-a sosit sorocu de revizie.


Ca fiabilitate, eu merg pe mana masinilor japoneze. Am in familie un Land Rover Freelander si un Rav 4. Nu se compara la fiabilitate. Cu Freelanderul numai probleme, iar cu Rav 4 nimic, doar revizii si benzina.
Eu mi-as face griji mai mult cu taxa de prima inmatriculare si impozitul anual decat cu fiabilitatea, avand in vedere cilindreea mare.
Si eu am incercat sa aflu mai multe de la posesori sau iubitori ai marcii Mitsubishi, avand in vedere ca urmeaza sa-mi iau un Pajero, dar nu am aflat mare lucru.
catarina
cat ai cu Rav si cat cu Freelander-ul?
Ca asa noua, sunt convins ca nu sunt probleme, mai incolooo insa, atunci ma dispera.
Nu-mi place sa schimb toata ziua masina.
Teo75
Duminica plec in Germania sa-mi iau masina drive.gif . Inca nu m-am hotarat la culoare: negru sau argintiu. Help me.
catarina
Gata! mi-am luat-o.
3,8 V6, benzina, 5 usi, belea de masina!
Teo75
QUOTE(catarina @ Jan 23 2008, 06:29 AM) *
Gata! mi-am luat-o.
3,8 V6, benzina, 5 usi, belea de masina!


Felicitari si sa o stapanesti sanatos. Vad ca ceilalti posesori si iubitori de Pajero au amutit. Am incercat sa provoc niste discutii dar nu a raspuns nimeni.
Eu duminica plec sa-mi iau masina si nu prea mai am rabdare. O sa scriu impresii despre masina cand ma intorc.
Toate cele bune.
Stefan57697


Salut,

uite am revenit.

Am facut un drum cu pajero meu in austria la ski si masina s-a comportat excelent. Am ajuns la 13000 km si ceva fara nicio problema. Sper sa ma tina tot asa.

Pe autostrada am mers cu viteze variind intre 130 si 170 (nu am trecut de 170 pentru ca am thule pe cap si parca totusi batea vantu cam tare in el).

Toate bune,

Ajustatoru
Stefan57697
Salutare again,

Dupa cum vedeti la insistentele forumistilor s-a agatat (pinned) si threadul nostru.

Asa ca...scris frumos!!!

Toate bune

Stefan
Teo75
Salutare,

M-am intors din Germania cu masina cu tot drive.gif . Masina merge impecabil, indeplineste toate asteptarile (inclusiv la consum), sistemul de navigatie este excelent si foarte folositor. Pana la intrarea in tara am mers numai on-road, dupa sunt zone care cu greu le poti numi drumuri europene. Nu am folosit tractiunea integrala ca nu am avut nevoie, dar sper sa am ocazia cat de curand. Sper sa fac rost de un manual de utilizare in limba engleza sau romana, ca la germana sunt 0 smile.gif si vreau sa ma documentez cat mai amanuntit in utilizarea masinii.
catarina
QUOTE(Teo75 @ Feb 2 2008, 09:06 AM) *
Salutare,

M-am intors din Germania cu masina cu tot drive.gif . Masina merge impecabil, indeplineste toate asteptarile (inclusiv la consum), sistemul de navigatie este excelent si foarte folositor. Pana la intrarea in tara am mers numai on-road, dupa sunt zone care cu greu le poti numi drumuri europene. Nu am folosit tractiunea integrala ca nu am avut nevoie, dar sper sa am ocazia cat de curand. Sper sa fac rost de un manual de utilizare in limba engleza sau romana, ca la germana sunt 0 smile.gif si vreau sa ma documentez cat mai amanuntit in utilizarea masinii.

sa o stapanesti sanatos! BRAVO!

un manual in engleza am eu, nu pt ultimul model ci pt cel anterior - 2006.

modif in viitorul apropiat pt Mitsu' meu:
- kit inaltare Old Man Emu,
- roti mai mari,
- flanse distantiere
- scuturi protectie
- bara ARB
Bogdan104277
Salut tuturor. Exista diferente mari intre modelul 2006 si 2007/2008, asa ca manualele nu merg de la modelul mai vechi la cel nou. Poti cere la un dealer manual in limba romana.
Teo75
QUOTE(Bogdan104277 @ Feb 2 2008, 09:14 PM) *
Salut tuturor. Exista diferente mari intre modelul 2006 si 2007/2008, asa ca manualele nu merg de la modelul mai vechi la cel nou. Poti cere la un dealer manual in limba romana.


Salut,
Am fost deja la dealer-ul din B-dul Expozitiei, dar mi-au spus ca nu au. De fapt eu cred ca nu voiau sa-mi dea. Nu-mi fac probleme, ca la urmatorul refuz, sun la protectia consumatorului pe motiv ca nu-mi asigura ca dealer servicii post-vanzare.
E vreo problema daca las masina in rampa in fiecare zi cu frana de mana trasa? Nu-mi intra in garaj pe inaltime, dar asa o pot tine in curte nu in strada.
Teo75
Are cineva idee cu ce soft merge sistemul de navigatie? Vreau si softul pentru Romania, dar nu stiu de unde.
Watcher
Probleme legate de frana de mana pot aparea cand e zapada mare sau frig mare si se intampla sa inghete cablurile.
Altfel nici o grija.
Pentru navigatie pe ecranul de navigatie, raspunsul este : mai bine nu. I-Go aveaintr-o vreme varianta Nav'n'Go care fata de 1000 ron (cat costa softul de pus pe pda) costa vreo 2000 EURO... ninja.gif
Stefan57697
Salut,

am manualul in limba engleza. In limba romana vine cu masina dar este foarte greu de citit. Pentru cine vrea manualul in engleza sa ma contacteze.

Toate bune,




QUOTE(Teo75 @ Feb 4 2008, 03:47 PM) *
QUOTE(Bogdan104277 @ Feb 2 2008, 09:14 PM) *
Salut tuturor. Exista diferente mari intre modelul 2006 si 2007/2008, asa ca manualele nu merg de la modelul mai vechi la cel nou. Poti cere la un dealer manual in limba romana.


Salut,
Am fost deja la dealer-ul din B-dul Expozitiei, dar mi-au spus ca nu au. De fapt eu cred ca nu voiau sa-mi dea. Nu-mi fac probleme, ca la urmatorul refuz, sun la protectia consumatorului pe motiv ca nu-mi asigura ca dealer servicii post-vanzare.
E vreo problema daca las masina in rampa in fiecare zi cu frana de mana trasa? Nu-mi intra in garaj pe inaltime, dar asa o pot tine in curte nu in strada.

Teo75
[quote name='Stefan57697' date='Feb 5 2008, 08:49 AM' post='253983']
Salut,

am manualul in limba engleza. In limba romana vine cu masina dar este foarte greu de citit. Pentru cine vrea manualul in engleza sa ma contacteze.

Toate bune,



Salut,

Il ai in plus si este pentru noul Pajero? Sau e doar pentru consultatie?
Daca e in plus il vreau eu. Cat vrei pe el? Si cum te contactez?
Stefan57697
Lol nu e pe bani si il am in format electronic.

ESti din Bucuresti? Pentru ca altfel e mai complicat...are 33 de mega.

Trebuie sa ne vedem sa vii cu un memory stick sa-l iei de pe laptopul meu

Iti trimit un private post cu nr meu de tel.

Toate bune
Teo75
Am facut rost azi de la dealer de un manual in limba romana. Multumesc.
gtache
QUOTE(Watcher @ Feb 5 2008, 06:25 AM) *
Probleme legate de frana de mana pot aparea cand e zapada mare sau frig mare si se intampla sa inghete cablurile.
Altfel nici o grija.
Pentru navigatie pe ecranul de navigatie, raspunsul este : mai bine nu. I-Go aveaintr-o vreme varianta Nav'n'Go care fata de 1000 ron (cat costa softul de pus pe pda) costa vreo 2000 EURO... ninja.gif

LEVAP
si eu ..... nou pe aici. pe cand o iesire intre noi smile.gif
LEVAP
QUOTE (LEVAP @ Apr 7 2008, 09:35 PM) *
si eu ..... nou pe aici. pe cand o iesire intre noi smile.gif

si ceva filmulete .... prima iesire ...facem cunostinta smile.gif

http://www.youtube.com/watch?v=Ot7dyAw1Uu0

si in aceeasi zi :

http://www.youtube.com/watch?v=Sa1D6NDZiSw
LEVAP
QUOTE (LEVAP @ Apr 30 2008, 12:29 PM) *
QUOTE (LEVAP @ Apr 7 2008, 09:35 PM) *
si eu ..... nou pe aici. pe cand o iesire intre noi smile.gif

si ceva filmulete .... prima iesire ...facem cunostinta smile.gif

http://www.youtube.com/watch?v=Ot7dyAw1Uu0

si in aceeasi zi :

http://www.youtube.com/watch?v=Sa1D6NDZiSw


mai tarziu am ajuns aici smile.gif

http://www.youtube.com/watch?v=eZf3QoDea0A

sau aici (Bulgaria - Veliko tarnovo)

http://www.youtube.com/watch?v=yanITA2Poyc

.... nu este cine stie ce ..dar este un inceput . o zi buna
Bogdan104277
Super tare.

Cred ca ar fi bine ca inainte de aceste mici excapade sa selectezi modul 4LLc - si cu decuplare de control tratiune.
floryntd
Salutari,

revin pe forum dupa aproape juma de an. Masina e ok per total. In schimb service-urile sunt de cacat. Am comandat-o cu urmatoarele accesorii: Parrot - bluetooth handsfree (mi-au dat jos navigatia si au lasat urme de surubelnitza pe la imbinari - imi venea sa chem niste boratzi sa-i mierleasca) + imitatia lemn consola centrala - da un aer unitar bordului... / praguri iluminate cu pajero + la ext: tot ce inseamna capac vopsit in culoarea caroseriei la rezerva + ornamentele fata spate la bare... + senzori parcare desi am camera... mda. Deci: tot ce au desfacut PARAIE si CARAIE acum. caca-ma-sh in profesionalismul lor. dai o gramada de bani pe masina + o si mai mare gramada pe accesorii si niste incompetenti incep sa ti-o farame din start...cum naiba nici suruburile nu sunt in stare sa le stranga klumea.. Degeaba se chinuie japonezii astia sa le faca bine ca tot pe mana a lor nostri incape pana la urma...

In alta ordine de idei..consumul e maricel. Deci prin B e disperanta... plus ca plinul e lejerache 3,5 mil in mom asta in cond in care ii torn Efix diesel care e Euro4... O alta chestiune ciudata si aici ma pot sustine si alti proprietari de Mitsubishi Pajero asta nou cu care am mai stat de vba - aerul conditionat... compresorul nu e chiar puternic ca sa fiu finutz. Sau poate mi se pare mie ciudat fata de Climatronicul de la masinile compatibile VW cu care sunt obisnuit... mai studiez problema.. Paraie ceva si prin portbagaj at cand ascult ceva mai cu bass... probabil ca e vba de lucratura celor de la service ca au desfacut partea cu subwooferul asta stiu sigur... pt a face conexiuni pt senzori. Parie si centurile spate pt ca nu stau in suportul ala al lor si devine enervant la drum lung. Chitzaie chederul de la trapa intr-o veselie. Trapa e de mari dimensiuni cred ca apasa ceva mai tare pe chederul din fata. Par bug-uri neinsemnate dar in epoca asta se insumeaza in neplaceri. Asteparile sunt mari si ar tb sa fie mari in anii astia cand durata de viata a unui model de masina a scazut considerabil si toti vor bani destui pe ele... In concluzie..masina ok...am facut 10.000 km...deocamdata. Devine enervant in utilizarea in oras mai ales in Bucuresti. In consecinta ma misc preponderent cu masini de talie mai mica. Scaunele sunt neconfortabile la drum lung. Clar. E destul de neergonomica si la urcare /coborare. Am tot lovit volanul ala indiferent de cat m-am straduit.
Zgomotul motorului e destul de pregnant in masina, dar se poate trece peste. Mi s-a aprins o singura data martorul pt DPF. Deci nu e asa crunta treaba cum era vorba in primle discutii...

Alta treaba de doi bani: mi s-a spus ca trebuie sa apara hartile Romaniei pt navigatie (asta a fost si motivul pt care am luat-o cu navigatie pe ea)... din pacate tot apar din aprilie dupa spusele unora... la treaba asta ar tb sa se sesizeze si Mitsubishi si sa puna umarul. E inacceptabil sa pui la vanzare un lucru cu functionalitati limitate..

E tanc pe aratura. Nu am incercat-o pe trasee offroad veritabile dar e misto sa te dai jos de pe sosea si sa o poti lua pe langa at. cand ai nevoie...
Cred ca e o investitie buna pt cei ce si-o permit chiar daca stau fie si numai 5% din timp pe langa asfalt. Asta pt ca se pare ca e f solid construita si e adaptata drumurilor noastre vesnic pline de capcane.. Am faramat destule masini prin B. Cel putin asta e facuta sa tina in astfel de ritm de calcat in gropi, trecut peste borduri, linii de tramvai etc. Sper...


P.S. Intamplarea face sa cunosc destui proprietari de Pajero - modelul anterior acestuia. Toti sunt multumiti. Evident..mai scartaie o frana mai schimba cate ceva la ea dar toti sunt multumiti de masina la modul ca rezista in timp bine. Ceea ce devine o raritate la multe marci cu pretentii..
Stefan57697
Salutare,

Subscriu doar partial la problema cu umblatul prin masina pentru accesorii. E chestie de noroc. Ceea ce e clar este ca baietii (angajatii) nu au training ca lumea facut trebuie sa ai noroc sa se ocupe seful de service de tine daca ai ceva mai deosebit de facut. Unii dintre cei de aici stiu despre cat am patimit eu sa pot instala adaptorul de ipod dar pana la urma baietii s-au descurcat iar mie sincer nu prea imi croncane nimic la masina.

Ma apropii si eu de 30000 km si pana acum absolut nici o problema semnificativa. la un moment dat a slabit un surub la portiera s-a rezolvat instant. Acum geamul stanga sofer pare afectat de praf dar asta nu e vina producaotrului. Am mers cam peste tot pe unde ar putea merge aceasta masina si sunt super arhi multumit.

Consumul in bucuresti pare mare intr-adevar. Eu am consum undeva intre 15-17% (cel putin atat arata indicatroul ala de consum la 4 ore). Insa daca pun la socoteala ca un prieten are seat leon si ii ia minim 11 in oras nu mai sunt asa convins ca am de ce ma plange. Consumul afara depinde foarte mult de viteza cu care mergi:
-pana in 110-120 la ora: 10-11%
-pana in 130-140 la ora: 11-12 max 13%
-daca te duci insa de la 150 in sus...nu pot sa spun decat ca se cunoaste:D (pe autostrada unde n-am slabit-o sub 160 mi a luat chiar 16%biggrin.gif)

Anyway mie personal mi se pare masina perfecta (e drept eu am varianta scurta). In bucuresti varianta scurta e super ok de condus. De parcat chiar nu ai nici o problema.

Mie imi place foarte foarte mult pentru ca te dai jos de pe munte unde ai mers pe unde nici cu pasul nu stii sigur daca ai merge si te duci direct pe autostrada.

Chestia cu aerul conditionat am remarcat-o si eu fata de VW dar personal am rezolvat-o din viteza ventilatorului.

QUOTE (floryntd @ Jun 22 2008, 08:10 PM) *
Salutari,

revin pe forum dupa aproape juma de an. Masina e ok per total. In schimb service-urile sunt de cacat. Am comandat-o cu urmatoarele accesorii: Parrot - bluetooth handsfree (mi-au dat jos navigatia si au lasat urme de surubelnitza pe la imbinari - imi venea sa chem niste boratzi sa-i mierleasca) + imitatia lemn consola centrala - da un aer unitar bordului... / praguri iluminate cu pajero + la ext: tot ce inseamna capac vopsit in culoarea caroseriei la rezerva + ornamentele fata spate la bare... + senzori parcare desi am camera... mda. Deci: tot ce au desfacut PARAIE si CARAIE acum. caca-ma-sh in profesionalismul lor. dai o gramada de bani pe masina + o si mai mare gramada pe accesorii si niste incompetenti incep sa ti-o farame din start...cum naiba nici suruburile nu sunt in stare sa le stranga klumea.. Degeaba se chinuie japonezii astia sa le faca bine ca tot pe mana a lor nostri incape pana la urma...

In alta ordine de idei..consumul e maricel. Deci prin B e disperanta... plus ca plinul e lejerache 3,5 mil in mom asta in cond in care ii torn Efix diesel care e Euro4... O alta chestiune ciudata si aici ma pot sustine si alti proprietari de Mitsubishi Pajero asta nou cu care am mai stat de vba - aerul conditionat... compresorul nu e chiar puternic ca sa fiu finutz. Sau poate mi se pare mie ciudat fata de Climatronicul de la masinile compatibile VW cu care sunt obisnuit... mai studiez problema.. Paraie ceva si prin portbagaj at cand ascult ceva mai cu bass... probabil ca e vba de lucratura celor de la service ca au desfacut partea cu subwooferul asta stiu sigur... pt a face conexiuni pt senzori. Parie si centurile spate pt ca nu stau in suportul ala al lor si devine enervant la drum lung. Chitzaie chederul de la trapa intr-o veselie. Trapa e de mari dimensiuni cred ca apasa ceva mai tare pe chederul din fata. Par bug-uri neinsemnate dar in epoca asta se insumeaza in neplaceri. Asteparile sunt mari si ar tb sa fie mari in anii astia cand durata de viata a unui model de masina a scazut considerabil si toti vor bani destui pe ele... In concluzie..masina ok...am facut 10.000 km...deocamdata. Devine enervant in utilizarea in oras mai ales in Bucuresti. In consecinta ma misc preponderent cu masini de talie mai mica. Scaunele sunt neconfortabile la drum lung. Clar. E destul de neergonomica si la urcare /coborare. Am tot lovit volanul ala indiferent de cat m-am straduit.
Zgomotul motorului e destul de pregnant in masina, dar se poate trece peste. Mi s-a aprins o singura data martorul pt DPF. Deci nu e asa crunta treaba cum era vorba in primle discutii...

Alta treaba de doi bani: mi s-a spus ca trebuie sa apara hartile Romaniei pt navigatie (asta a fost si motivul pt care am luat-o cu navigatie pe ea)... din pacate tot apar din aprilie dupa spusele unora... la treaba asta ar tb sa se sesizeze si Mitsubishi si sa puna umarul. E inacceptabil sa pui la vanzare un lucru cu functionalitati limitate..

E tanc pe aratura. Nu am incercat-o pe trasee offroad veritabile dar e misto sa te dai jos de pe sosea si sa o poti lua pe langa at. cand ai nevoie...
Cred ca e o investitie buna pt cei ce si-o permit chiar daca stau fie si numai 5% din timp pe langa asfalt. Asta pt ca se pare ca e f solid construita si e adaptata drumurilor noastre vesnic pline de capcane.. Am faramat destule masini prin B. Cel putin asta e facuta sa tina in astfel de ritm de calcat in gropi, trecut peste borduri, linii de tramvai etc. Sper...


P.S. Intamplarea face sa cunosc destui proprietari de Pajero - modelul anterior acestuia. Toti sunt multumiti. Evident..mai scartaie o frana mai schimba cate ceva la ea dar toti sunt multumiti de masina la modul ca rezista in timp bine. Ceea ce devine o raritate la multe marci cu pretentii..

PAJERO LWB INSTNAV AT
Salut

Pajero 10.8% ce puteti spune , media 112 km/h , cel putin asa arata computerul de bord dupa o cursa dus intors Germania iar aici include si traseul prin Romania si nu numai cel pe autostrada . Eu pot spune ca sunt multumit de Pajero , corect , nu este o masina de autostrada , am venit in tara cu dureri de spate si brate ingrozitoare insa per total sunt multumit. Am facut un ciptuning la dealerul din Ploiesti si puterea a crescut la 200 cp , masina este ceva mai rapida la demaraj iar consumul a scazut !!
In schimb am adaugat deflectoarele de aer de care nu sunt foarte multumit ( ca protectie ) cel mult pe timp de ploaie ar merita ceva . + plasa despartitoare de otel din portbagaj ( am un Saint Bernard de 80 kg ), usor de montat / demontat .
ok am 16.800 km in acest moment iar masina se prezinta bine.
si eu am observat doua mici probleme la aerul conditionat + zgomotul la sistemul audio .

toate cele bune tuturor

P.S. poate ne intalnim cu totii la o cafea intr un weekend
guerilla
poate peste un we biggrin.gif ca sa imi vina si mie jucaria laugh.gif
eta 7 zile unsure.gif
Cristiano
Pajero foloseste motoare de volkswagen ? dry.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.