James Kilowatt
Aug 10 2007, 06:49 PM
.... si ca triseaza constructorii cu consumul declarat.
Cand esti la -2000rpm randamentul unui benzinar e horror si in plus ai si tendinta sa calci pedala ca innecatul ca sa aiba vre-o reactie...
air_wolf
Aug 10 2007, 07:33 PM
pai trebuie sa ai ceva km in spate ca sa stii sa conduci un benzinar. dieselul e mai simplu de mers cu el, pentru ca tendinta este sa mergi intre 1500-2000rpm.
un benzinar subturat e jale. poate consuma mai mult decit daca e folosit in ture, mai ales pe o masina mai grea.
drabisan
Aug 10 2007, 08:25 PM
hihihi!
Poate de aia nu iau multe mindre permisul pentru ca trebuie sa conduca benzina la traseu?
Cso96419
Aug 11 2007, 12:14 PM
desigur daca vrei sa mergi ca un sunday driver si nu astepti nimic de la masina poti merge linistit la 2000 de ture, pt ca habar nu ai ce se intampla si ai falsa impresie ca un motor turat consuma automat mai mult, pe cand motorul consuma aproximativ la fel pe o plaja larga de turatie. cresterea de consum apare in sarcina. daca mergi la 3000 si consuma cu 0.5l mai mult (sa zicem) dar ai raspuns, nu merge inecat si nu trepideaza, io zic ca merita.
din cate am condus benzina&diesel nu am observat diferente majore, facand abstractie de la diferenta de putere.
in oras prefer benzina, fiind mult mai liniar, sau diesel aspirat. cuplul mai mare la diesel faciliteaza pornirile, de orice natura, fie ele in panta, rampa, sau drum drept.
Mihai64798
Aug 23 2007, 04:45 PM
Skoda 2 1,9tdi ...
In oras am observat consumuri mici pana in 2400-2600, ce este peste sare si consumul, prin urmare schimb viteza intre 2200 si 2800 (nu prea ma incalzeste consumul, aia era doar o observatie). In afara schimb de obicei intre 3200 si 3600.
Iarasi observatie in ceea ce priveste consumul la viteza superioara ... am aceelasi consum la 130km/h ca atunci cand am 170km/h. Nu stiu exact de ce ... poate ca e prea noua masina.