Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Avensis 2.0 d4-d vs. Jetta 1.9 TDI
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
Xalanx
QUOTE(Cristian99194)
Sa incercam sa fim mai "on topic".Nu vad de ce sa-mi iau Corolla sau Auris cand Avensis-ul e mai adaptat nevoilor mele. Iar de condus se va conduce prepoderent prin Iasi. Si dealerul Toyota recomanda Avensis la banii astia,fata de modelele amintite mai sus. Se compara Auris cu Avensis ?!
P.S. Orice poate avea oricate interventii, conditia este sa exprime pareri pertinente.


Auris in nici un caz - e un hatch, tu ai doi copii... nu prea se pupa in ecuatie.

noua Corolla este mare si arata binisor. Dar nu uita ca nu are suspensie independenta pe spate, ceea ce constituie un mare minus in confort si stabilitate.

Avensisul e o buna masina de familie. Cam asta se si vrea, de fapt.
drabisan
QUOTE(StefanVVTi)
QUOTE(drabisan)

Daca nu ai copii si nici nu sint pe aproape - uita-te la Golf in loc de geta. Sau poate Corolla?
Daca ai copii - Avensis!

Raspunsul mai jos:
QUOTE(Cristian99194)
Am si doi copii, asa ca am nevoie de spatiu. Totusi n-as face pasul la O2. Parerea mea e ca mai degraba Superb dar si aceasta cred ca sare mult de 18000 cip la dotarile de pe Avensis. Cred ca au aceeasi strategie ca si VAG.


Mi-am facut mea-culpa arigato.gif
Am citit fragmentat wink.gif
Nici nu se pune problema pentru altceva decit Avensis biggrin.gif
Cristian99194
Pot sa prezinte aici posesorii de Avensis un punct de vedere vis-a-vis de garda la sol a masinii? E chiar asa periculos sa o lovesti de borduri sau sa stai cu inima cat un purice cand mergi cu ea in concediu pe un drum de munte(forestier)sau la pescuit?
Va multumesc!
Xalanx
Hehe... cred ca sunt foarte in masura sa-ti raspund la asta. Raspunsul este DA! Garda la sol e mica!

Acum mai serios, eu am casa la tara si merg si in alte parti unde drumurile nu sunt asfaltate. Chiar weekend-ul trecut am fost la iarba verde cu Avensisul, la Bradet. Nu a atins nicaieri dedesubt.
La tara nu am atins decat o singura data, pe un drum plin de bolovani. S-a zgariat un pic carligul de remorcare, atata tot.
Deci - daca nu ai drumuri excesiv de accidentate, unde se cere un SUV, Avensis-ul se descurca frumos. Nu trebuie sa-ti fie frica de pietricele sarite pe dedesubt, are scut si fata si spate, si pe la mijloc.

Drum forestier?? In nici un caz. Nici macar sa nu incerci.

Problema in oras este ca intr-adevar, nu vei trece cu botul masinii peste aproape nici o bordura, deci vei fi fortat sa parchezi cu spatele, daca masina (fiind prea lunga) iese mult in afara fata de celelalte masini parcate.

Daca te descurci cu inconvenientele astea, atunci e ok.
alex108852
Un opel vectra nu ti-ar placea?
Watcher
Eu cu bordurile am alta problema: de urcat ma urc din lateral deci fara probleme, insa la coborare mi s-a intamplat deja de 3 ori sa ating asa de mult cu botul incat sa se desprinda aparatoarea de noroi de aripa. Acum asa o am. Dar ca si Xalanx, pe la tara nu am atins-o decat o data.
Eu unul nu as baga Vectra in aceeasi clasa cu Avensis. Daca tii cat de cat la calitatea materialelor.
Iar ca fiabilitate si costul reviziilor, e complet alta lume wink.gif
Aer Curat
Se pomenea la un moment dat de xenon la Avensis cu 200 Euro (daca nu gresesc Constantin spunea asta), presupun ca ar fi vorba de o instalatie aftermarket.
In aceasta situatie, as avea o rugaminte la voi: NU mai promovati si nici nu folositi instaltii de xenon, altele decat oem sau unele realmente profi si cel mai important aveti grija sa fie realmente profesionisti cei care fac montajul.
Pt ca aici este cea mai mare problema, chestiune pt care eu as dispune ridicarea talonului si penalizarea soferului cu pct amenda, ca se monteaza ff prost tot soiul de ciurucuri pe post de instalatii xenon. Daca mergeti mai mult noaptea sunt convins ca aveti idee de ce vorbesc. Si acele spalatoare de faruri, in cazul xenonului, au rolul lor.

In alta ordine de idei, am apropiati cu 2,0Tdi 140cp si nu au probleme cu motorul, turbina, fumul. Sa nu uitam ca un anumit nivel al consumului de ulei este normal la fiecare masina, tehnologic vorbind.

Revenind mai la subiect, eu mi-as pune problema si vis a vis de service-ul disponibil in zona, care ar fi mai "normal" sau macar cu perspective. Conteaza destul de mult.
Atfel, Avensis este mai confortabila, insa sufera la unele aspecte (se simte nevoia unui nou model). Nici ca motorizare diesel nu prea straluceste, sincer 126 cp dintr-un motor diesel de 2l cilindree sunt mult prea putini in anul 2007 (Fiat/Opel scot 150cp din 1,9; Vwag 140 si 170 din 2,0; Renault 175cp din 2,0;........ ) .
Jetta este mai noua ca si conceptie, mai configurabila, mai multe optiuni decat Avensis, are o solutie tehnica buna, dar totusi este un sedan de clasa compacta, care are un pret destul de maricut.

E musai diesel ?
E graba mare ?
S O R I N
QUOTE(MotorHead)
QUOTE(S O R I N)
QUOTE(MotorHead)
Iar in ceea ce priveste look-ul, Avensisul cam are probleme, zic eu.
Eu zic ca argumente gen avensis are nu stiu ce probleme de look,nu

si au rostul. Aici este vorba de cei place fiecaruia. Asa ca nu trebuie

generalizat.
Pai cine a generalizat? E doar parerea mea (se poate deduce si din formulare).

QUOTE(S O R I N)
Fara nici un fel de discutie avensis.Are 100 secole peste jeta si ca

look si ca orice ai vrea...
Asta, serios, e chiar tare. Cu atat mai mult cu cat mai sus ai explicat ce isi are rostul.

QUOTE(S O R I N)
poate cu jeta sa faci un pic de impresie la

aprozaristi,pietari ,manelari...etc..
Mda, sunt convins ca Avensis e masina de intelectuali fini. Sa fim seriosi, asa ceva nu exista decat in subiectivismul unora. Tocmai am vazut duminica un Avensis cu 2 tuciurii tare draguti. Si intelectualli astia, poate se coloreaza in timp tongue.gif Si, intre noi fie vorba, e cam jalnic sa iei o masina ca sa impresionezi. In fine, fiecare cu parerea lui.

QUOTE(S O R I N)
Acum ca o parere personala si subiectiva
Da, ca alea dinainte au fost foarte obiective biggrin.gif


Daca ti as raspunde nu ar fi bine.

Mai bine las de la mine.

Oricat odata si odata trebuie sa ne intalnim noi prin Pitesti si iti voi explica

mai bine ce si cum... smile.gif

LE : Ca sa nu mai pornesc alt scandal japoneze versus germane.
Cristian99194
Diesel as vrea pt. performantele dinamice la turatii joase si consum. Eu spun ca din motoarele pe benzina in marja aceasta de bani doar TSI-ul de la VW se apropie de diesel. Dar are un consum pe masura de carburant. Cu 40% mai mare ca un diesel in regim urban.
O zi buna tuturor!
MotorHead
QUOTE(S O R I N)
Ca sa nu mai pornesc alt scandal japoneze versus germane.
Pai vezi, tu te gandesti la scandal tongue.gif in loc sa lucrezi la argumetatie ("poate cu jeta sa faci un pic de impresie la aprozaristi,pietari ,manelari" etc.).
QUOTE(S O R I N)
Oricat odata si odata trebuie sa ne intalnim noi prin Pitesti si iti voi explica mai bine ce si cum...
O sa iti pregatesc o manea, sa-mi explici mai ritmat biggrin.gif
HalbaSus
Chestia asta cu performante la turatii joase la diesel e oarecum supraevaluata. Sincer cred ca motivul pentru care se crede asta e ca majoritatea am avut ocazia sa conducem benzinare cu motoare 1.4-1.6 si TDI-uri de 1.9. In cazul asta putem vorbi despre performante mai bune pe toata plaja de turatii a dieselurilor si performante mai slabute ale benzinarei, pentru ca totusi comparam motoare normal aspirate cu cilindree mica cu motoare turbo cu cilindree mai mare.
Daca vorbim deja de benzinare de ~150 cp lucrurile stau altfel. Un benzinar se infige mai bine decat un diesel, nu are lag (daca e normal aspirat) si chiar si motoarele turbo pe benzina au lag-uri din ce in ce mai mici. Un benzinar de 2.0 cu ~150 cp se va descurca onorabil chiar si la turatii mici (desigur, exista unele motoare de turatie care sunt concepute in asa fel incat sa dezvolte cuplul maxim la turatii mai ridicate, dar ele totusi reprezinta exceptii).
Cu consumul... ai dreptate, un benzinar (puternic) va consuma mai mult... dar depinde si de stilul de condus si de puterea motorului. Spre exemplu un A4 1.9 TDI de 145 cp (dupa remapare, nu stiu cati sunt reali) consuma mai mult decat un polo cu motor de 1.2 benzina. In localiltate consumul meu nu scade sub 8-9% iar daca merg ceva mai tare sau e o perioada mai aglomerata si am si clima pornita consumul trece usor de 10%. La o benzinara de putere similara consumul e cu cativa litri mai mare (3-4-5 in functie de "talpa"). Dar la benzina ai cost de achizitie mai redus, comfort acustic mai mare, acceleratie mai rafinata, costuri de intretinere mai mici... deci daca nu faci un nr foarte mare de km/an nu prea se justifica dieselul.
Referitor la motorul 1.9 TDI (sa fiu un pic on-topic) il are nevasta-mea pe A3, are un consum mediu situat intre 6.7-7.0 % dar e condus de nevasta-mea, adica nu foarte agresiv. Motorul nu e unul extrem de prost dar nici nu exceleaza. E galagios (ma rog, masina e bine antifonata si sunetul pe care il scoate la turatii mari e chiar placut, cred ca asta tine de configuratia esapamentului, dar la relanti tot se aude pacanitul de tractoras), nu foarte puternic (doh, 105 cp, ce vreti) in schimb e fiabil (din cate am auzit) si se comporta bine la turatii mari, nu isi pierde suflul la peste 3000 rpm cum fac alte TDI-uri. E chiar placut de condus. Pe de alta parte 105 cp la o compacta grea cum e A3-ul (are ~1450 kg) sau jetta sunt la limita submotorizarii, anul asta iese din garantie si cred ca o sa-i fac o remapare.
Tot referitor la consum... consumul e direct legat de numarul de cp... un diesel de 170 cp nu va mai fi economic, desigur va fi mai economic decat o benzinara de 170 cp dar un consum urban > 10 e ceva absolut normal.
S O R I N
QUOTE(MotorHead)
QUOTE(S O R I N)
Ca sa nu mai pornesc alt scandal japoneze versus germane.
Pai vezi, tu te gandesti la scandal tongue.gif in loc sa lucrezi la argumetatie ("poate cu jeta sa faci un pic de impresie la aprozaristi,pietari ,manelari" etc.).
QUOTE(S O R I N)
Oricat odata si odata trebuie sa ne intalnim noi prin Pitesti si iti voi explica mai bine ce si cum...
O sa iti pregatesc o manea, sa-mi explici mai ritmat biggrin.gif


Hmmm....As vrea sa vad atunci daca mai vrei sa o pui... smile.gif
Watcher
QUOTE
Daca mergi 95% in Bucuresti, DSG-ul e la fel de necesar ca aerul conditionat.

As putea sa ma las convins de cineva ca pentru el cutia automata este necesara in Bucuresti. Dar cutie automata <>DSG.
Tinand cont de cati soferi merg foarte bine cu manuala si de cati se plang de consum, si de faptul ca automatele consuma mai mult, chiar sa zici ca DSG e ca si aerul conditionat mi se pare o exagerare.
MotorHead
QUOTE(S O R I N)
QUOTE(MotorHead)
QUOTE(S O R I N)
Ca sa nu mai pornesc alt scandal japoneze versus germane.
Pai vezi, tu te gandesti la scandal tongue.gif in loc sa lucrezi la argumetatie ("poate cu jeta sa faci un pic de impresie la aprozaristi,pietari ,manelari" etc.).
QUOTE(S O R I N)
Oricat odata si odata trebuie sa ne intalnim noi prin Pitesti si iti voi explica mai bine ce si cum...
O sa iti pregatesc o manea, sa-mi explici mai ritmat biggrin.gif


Hmmm....As vrea sa vad atunci daca mai vrei sa o pui... smile.gif
Si de ce n-as mai vrea?

QUOTE(Watcher)
Tinand cont de cati soferi merg foarte bine cu manuala si de cati se plang de consum, si de faptul ca automatele consuma mai mult, chiar sa zici ca DSG e ca si aerul conditionat mi se pare o exagerare.
Daca mergi bara la bara cate o ora si te opresti din 2 in 2 metri, nu e nicio exagerare. Si consumul nu e neaparat mai mare, depinde (la GTI cu DSG as avea acelasi consum, la Lexus IS e consum mai mic cu automata, etc.)
S O R I N
QUOTE(MotorHead)
Si de ce n-as mai vrea?


Pai mie nu mi prea plac manelele . smile.gif
MotorHead
QUOTE(S O R I N)
QUOTE(MotorHead)


Si de ce n-as mai vrea?


Pai mie nu mi prea plac manelele . smile.gif
Oh, eu credeam ca-ti plac smile.gif
Aer Curat
DSG-ul nu este cutia automata clasica. Ca va avea un usor plus de consum fata de una manuala, in exploatarea propriu zisa, se prea poate.

Avensis 1,8vvt-i pare o optiune interesanta, de asta te intrebam cat de necesar/indicat este diesel-ul.
Daca nu te deranjeaza sa nu conduci ultimul model, poate prinzi o oferta f buna la Mondeo (2.0tdci 136cp - motorul PSA), acum ca tot se lanseaza noua generatie
Cristian99194
Din ceea ce am auzit din surse sigure, Fordul este campion la nefiabilitate. Plus ca service-ul are mari carente si piese relativ scumpe. Mai bine ceva recunoscut ca fiind f. fiabil, deci Avensis... Sigur si Jetta e o var mai buna ca Ford!
Cristian99194
Intreb si eu ca omul care vede si constata:
De ce firma Vodafone care nu are nici mama nici tata in Romania sau tarile de provenienta ale modelelor din versus a optat pentru flota VW? Am inteles ca mai multe firme ca Henkel, Oracle au deasemeni flota VW?
Nu vreau sa par carcotas, am facut drive test cu Avensis si mi-a placut f. mult. In schimb vreau sa vad pareri fata de aspectele mentionate mai sus!
Watcher
Sa stii ca decizia lor e influentata de multi factori, printre care SINCER cred ca fiabilitatea si calitatea nu se afla pe pozitii principale.
Exemplu, chiar cu Vodafone: flota de offroadere era de Nissan Patrol. Toti angajatii confirma faptul ca nu au mers bine, ca au avut probleme nasoale. Au avut in paralel si 2 Land Cruiser, ambele au fost incredibile.
Acum au Hilux sau Navara? see what I mean?

Uite un motiv: Toyota se lauda ca nu face discounturi, caic masinile sunt f bune si la pret rezonabil - f greu si f putin poti sa negociezi.
VW nu. VW a dat Touaregurle alea la Politie cu niste preturi incredibile - 15000, 17000 ceva de genul asta.
Uite un motiv smile.gif
drabisan
QUOTE(HalbaSus)
Chestia asta cu performante la turatii joase la diesel e oarecum supraevaluata. Sincer cred ca motivul pentru care se crede asta e ca majoritatea am avut ocazia sa conducem benzinare cu motoare 1.4-1.6 si TDI-uri de 1.9. In cazul asta putem vorbi despre performante mai bune pe toata plaja de turatii a dieselurilor si performante mai slabute ale benzinarei, pentru ca totusi comparam motoare normal aspirate cu cilindree mica cu motoare turbo cu cilindree mai mare.
Daca vorbim deja de benzinare de ~150 cp lucrurile stau altfel. Un benzinar se infige mai bine decat un diesel, nu are lag (daca e normal aspirat) si chiar si motoarele turbo pe benzina au lag-uri din ce in ce mai mici. Un benzinar de 2.0 cu ~150 cp se va descurca onorabil chiar si la turatii mici (desigur, exista unele motoare de turatie care sunt concepute in asa fel incat sa dezvolte cuplul maxim la turatii mai ridicate, dar ele totusi reprezinta exceptii).
Cu consumul... ai dreptate, un benzinar (puternic) va consuma mai mult... dar depinde si de stilul de condus si de puterea motorului. Spre exemplu un A4 1.9 TDI de 145 cp (dupa remapare, nu stiu cati sunt reali) consuma mai mult decat un polo cu motor de 1.2 benzina. In localiltate consumul meu nu scade sub 8-9% iar daca merg ceva mai tare sau e o perioada mai aglomerata si am si clima pornita consumul trece usor de 10%. La o benzinara de putere similara consumul e cu cativa litri mai mare (3-4-5 in functie de "talpa"). Dar la benzina ai cost de achizitie mai redus, comfort acustic mai mare, acceleratie mai rafinata, costuri de intretinere mai mici... deci daca nu faci un nr foarte mare de km/an nu prea se justifica dieselul.
Referitor la motorul 1.9 TDI (sa fiu un pic on-topic) il are nevasta-mea pe A3, are un consum mediu situat intre 6.7-7.0 % dar e condus de nevasta-mea, adica nu foarte agresiv. Motorul nu e unul extrem de prost dar nici nu exceleaza. E galagios (ma rog, masina e bine antifonata si sunetul pe care il scoate la turatii mari e chiar placut, cred ca asta tine de configuratia esapamentului, dar la relanti tot se aude pacanitul de tractoras), nu foarte puternic (doh, 105 cp, ce vreti) in schimb e fiabil (din cate am auzit) si se comporta bine la turatii mari, nu isi pierde suflul la peste 3000 rpm cum fac alte TDI-uri. E chiar placut de condus. Pe de alta parte 105 cp la o compacta grea cum e A3-ul (are ~1450 kg) sau jetta sunt la limita submotorizarii, anul asta iese din garantie si cred ca o sa-i fac o remapare.
Tot referitor la consum... consumul e direct legat de numarul de cp... un diesel de 170 cp nu va mai fi economic, desigur va fi mai economic decat o benzinara de 170 cp dar un consum urban > 10 e ceva absolut normal.


Daca nu te-as fi citit de multa vreme, as fi zis ca esti un benzinar.
Toata stima! arigato.gif Elegant, decent, Halba!
_Constantin_
QUOTE(Cristian99194)
Intreb si eu ca omul care vede si constata:
De ce firma Vodafone care nu are nici mama nici tata in Romania sau tarile de provenienta ale modelelor din versus a optat pentru flota VW? Am inteles ca mai multe firme ca Henkel, Oracle au deasemeni flota VW?
Nu vreau sa par carcotas, am facut drive test cu Avensis si mi-a placut f. mult. In schimb vreau sa vad pareri fata de aspectele mentionate mai sus!



Te-ai hotarat domne? Daca iti place avensis ce mai conteaza restul? Si Europa e plina de Avensis pe taxi ... nu inseamna nimic. Raspunsul la preferinta anumitor marci pentru vw este evidenta, ei vand in Romania si romanii apreciaza vw. Nu e nici un secret. Plus ca vw isi permite sa ofere reduceri babane pentru mai multe masini cumparate.
HORIA100213
QUOTE(Cristian99194)
Pot sa prezinte aici posesorii de Avensis un punct de vedere vis-a-vis de garda la sol a masinii? E chiar asa periculos sa o lovesti de borduri sau sa stai cu inima cat un purice cand mergi cu ea in concediu pe un drum de munte(forestier)sau la pescuit?
Va multumesc!


Pot sa fac o comparatie intre Logan (am avut inainte) si Avensis 1.8 vvt-i. Desi garda la sol a Loganului este clar mai mare, Avensisul se comporta, paradoxal, mai bine pe drumuri accidentate. Totul este sa adaptezi viteza. Nu forta cand esti in apropierea gropilor. Rabdare si tutun este deviza.

Avensis are un stil aparte de a reactiona pe zone denivelate. Atunci cand intri in groapa, intr-o prima faza, caroseria se inclina, dar apoi suspensia limiteaza miscarea spre inainte. Practic, nu se mai apropie de sol. Explicatia mea ar fi ca suspensia Toyotei trebuie sa-ti asigure stabilitatea si la 200km/h, dar si confort. De aici provine acest reglaj: se lasa intr-o prima faza, iar apoi suspensia limiteaza miscarea caroseriei spre sol. Ce mai, o opreste.

Am fost si pe drum forestier cu Avensisul: am mers pe Valea Sebesului pana la circa 10 km de Obarsia Lotrului. Pe harta scria ca e drum judetean. In teren, am descoperit ca e forestier. Am trecut prin noroi pana aproape de jumatatea rotii ( nu exagerez deloc), gropi etc. Cine a fost pe acolo, stie situatia. Totusi, la circa 10 km nu am mai putut. Nu inclinatia terenului era problema, ci gropile erau deja prea mari. Culmea, m-am asteptat sa lovesc masina la coborare, dar am avut noroc cu reglajul de care am tot povestit. Totul este sa mergi incet, treapta I, a II-a doar in cazuri de exceptie.

Mda, era sa uit. Nu cumva sa franezi chiar inainte de groapa si sa intri, Doamne fereste, cu rotile franate in groapa. Masina se va inclina spre inainte (mai ales la coborare) si iti vei face praf spoilerul fata. Ai sanse mari sa afectezi si trenul de rulare (inclusiv etrierii de franare) daca rotile sunt franate la trecerea peste denivelari. Regula este clara: mai bine lasi sa treaca peste o groapa doar cu frana de motor, chiar daca viteza este ceva mai mare decat ar fi sanatos, decat sa franezi brusc chiar atunci. Desigur, se presupune ca ai o viteza rezonabila (mica spre foarte mica) si nu concurezi la etapa speciala de raliu.
HORIA100213
QUOTE(Lucian55)
Cu ce ma-ar incalzi pe mine ca Toyota vinde cele mai multe masini in SUA. Si Dacia vinde cele mai multe masini in romania, si cu toate astea tot nu este o masina grozava nu ? beer.gif
Nu am nimic cu Toyota dar nu mi-a placut argumentul tau smile.gif
Avensis nu am condus, dar am condus Jetta cu motorul mentionat de tine si sincer nu a iesit cu nimic in evidenta. Nici cal nici magar ( nici golf nici passat)

Parerea mea: Vot avensis.


E totusi un argument, deoarece americanii au ceva mai multa cultura auto decat noi. Nu intamplator producatorii lor au probleme imense din cauza concurentei japoneze si, mai nou, coreene. Americanii sunt foarte atenti la raportul calitate/pret, iar din acest punct de vedere, Toyota isi merita cam toti banii in majoritatea cazurilor.
HORIA100213
QUOTE(Aer Curat)
DSG-ul nu este cutia automata clasica. Ca va avea un usor plus de consum fata de una manuala, in exploatarea propriu zisa, se prea poate.


Cutia automatica este excelenta in trafic urban. Daca te gandesti ca iti economiseste si energia cand mergi bara la bara - scapi de stres etc. - isi merita banii. Sigur ca nu simti aceeasi placere la condus ca in cazul unei cutii manuale, plus ca trebuie sa fii foarte atent la depasiri, sa nu schimbe cand iti este lumea mai draga si sa te pupi cu tirul din fata. Dar, una peste alta, cutia automatica pare un pas inainte.
StefanVVTi
Eu zic ca merita sa mergi sa vezi noul Modeo!
Cel putin din punct de vedere al design-ului...e bestiala! Iar live, triplele sunt extraordinare! Am vazut azi una si pot spune ca mi-a placut enorm... blush.gif
florin55503
QUOTE(StefanVVTi)
Eu zic ca merita sa mergi sa vezi noul Modeo!
Cel putin din punct de vedere al design-ului...e bestiala! Iar live, triplele sunt extraordinare! Am vazut azi una si pot spune ca mi-a placut enorm... blush.gif


eu nu mi-as lua o masina atat de tanara. mai ales ca este ford. chiar daca am citit ca s-au investit sume colosale de bani in masina asta.
Han.solo
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE(Cristian99194)
Intreb si eu ca omul care vede si constata:
De ce firma Vodafone care nu are nici mama nici tata in Romania sau tarile de provenienta ale modelelor din versus a optat pentru flota VW? Am inteles ca mai multe firme ca Henkel, Oracle au deasemeni flota VW?
Nu vreau sa par carcotas, am facut drive test cu Avensis si mi-a placut f. mult. In schimb vreau sa vad pareri fata de aspectele mentionate mai sus!



Te-ai hotarat domne? Daca iti place avensis ce mai conteaza restul? Si Europa e plina de Avensis pe taxi ... nu inseamna nimic. Raspunsul la preferinta anumitor marci pentru vw este evidenta, ei vand in Romania si romanii apreciaza vw. Nu e nici un secret. Plus ca vw isi permite sa ofere reduceri babane pentru mai multe masini cumparate.


Eu am o banuiala ca altul e motivul si e legat de chestii mai balcanice .
Nu spun ca VW nu e o masina buna. Spun ca adeseori la o multinationala de la noi vezi chestii similare celor din administratia publica...
Valabil si in afara tarii, nu suntem noi ,,descoperitorii".
bebelacus
hop si eu, ca nea Ion!

recent am luat avensis 2.0 d-4d de 126 cp, echipare Luna. am facut test si cu jetta de 1.9 105cp.
ia-ti avensis. motivele:
- a mea a fost 18100 cip
-motor impecabil, ultrasilentios si masina f bine izolata
finisaje mult mai bune si plastice mai placute
sistem audio cu 8 boxe si sunet execlent
-9 airbaguri, incluzind genunchi sofer
-esp, trc
comenzi volan, piele pe el etc
-jante aliaj pe 16
-proiectoare ceta
-cotiera fata
cd cu mp3
-confort la rulare

dar mai bine uita-te pe site toyota la echiparea luna. sint sigur ca iti va acoperi cam tot ce ai nevoie.

Jetta e meschina. arata la fel de urit ca golful la plastice. motorul e chiar zgomotos si se tureaza atit de repede ca stai tot timpul cu mina pe schimbator. probleme cunoscute la tdi-uri, service si atitudine super aroganta after sale. am avut golf 4 si stiu ce vorbesc. preturi nesimtite la revizii, scumpa, dotari putine. passatul joaca in alta liga desi are acelasi motor, chiar imi place. ebine izolat si e silentios plus ca e f confortabil si stabil. dar cu toate ca jetta ar fi in alta clasa fata de avensis, comparatia nu mi se pare deplasata. portbagaj la fel de mare, spatiu interiorpe latime la fel, pasagerii in spate au aproximativ aceeasi oferta de spatiu pt genunchi.
cu avensis iti garantez ca mergi cu 160 in liniste deplina si te poti duce la 200km/h fara probleme si rapid. in jetta de 1.9 o sa-ti sparga urechile si te va obosi foarte tare. si nici nu poti urca foarte mult spre cei 200/h.
franele sint o idee mai bune la jetta dar e setarea pedalei sa prinda mai din scurt si masina e un pic mai usoara.
fa-ti un bin, du-te si fa test cu avensis. este incomparabil cu ce exista pe piata la pret/calitate/motor/confort si superior muuuuuuult jettei.
Avve
Eu zic sa-ti iei Avensis, eu am avut avensis ..o masina spatioasa,puternica,portbagaj f mare, dotari f multe :navi incorporata,clima bi-zonala,bixenon,scaune piele electrice etc. dar astea la 30.000 euroi:) la 18.000 euro Jetta iti ofera mai multe,dar mai proaste (motor, calitatea plasticurilor din interior ,designul mai urat parerea mea ) thumbsup.gif



HalbaSus
Cred intre timp si-a luat masina... si posibil sa o fi si vandut-o... avand in vedere ca ultimul mesaj era din 2007....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.