Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Pages: 1, 2
ovidiugm
QUOTE(Cristi86127 @ Nov 13 2007, 12:27 AM) *
Diferentele intre CZ3 SAM si CZ3 cu facelift SAM nu sunt mari, practic varianta cu facelift a suferit urmatoarele schimbari:
- faruri, stopuri fumurii
- eleron
- alte jante
- nu sunt sigur de luneta si geamuri laterale spate fumurii
- MASC - controlul stabilitatii dar parca e optional
- parca ceva imbunatatiri la interior, praguri


Intr-adevar, peste tot pe unde m-am uitat si eu scrie ca modificarile ar fi doar cosmetice.
- geamurile laterale spate si luneta nu sint fumurii decit la Colt 5 usi. CZ3 are in schimb bonus eleronul, in noua configuratie.
- senzorul de ploaie era standard si la SAM-ul vechi

Alte diferente, in completarea celor de mai sus:
- bucatile de plastic bleu din bord (de pe la consola centrala) sint acum de un gri deschis
- versiunea SAM are tapiterie de culoare diferita (neagra cu niste dungulite foarte subtiri)
- tot SAM are pielea de pe volan si schimbator neagra, inainte era albastra
- proiectoare ceata
- minerele interioare ale usilor NU mai sint cromate

MASC pe 1.3 este sigur optional si dupa face-lift.

Per total, diferentele sint minore, nu cred ca are de ce sa-ti para rau. Mai ales ca s-a rezolvat, intr-un fel sau altul.
Pacat totusi de atitudinea dealerului!
NeGrutzY
Astazi am fost la Mcar sa imi instalez un H.U.D. (head-up display), adica un vitezometru cu proiectie pe parbriz.
Va povestesc cam cum au decurs lucrurile, si las concluziile sa le trageti ficare in parte. Mentionez ca instalarea in sine consta in legarea a 3 fire: plus, minus si semnal viteza.

Instalarea:
Eram programat la 9, am ajuns la 8:45 si mi-au luat masina la 9:15.
Mi-au dat jos mp3 playerul, si au cautat 30 min un fir de la controlul volumului in functie de viteza.... stupoare... nu exista, in schema electrica printata de ei e trecut.... dar nu se stie de ce nu am, un raspuns a fost ca poate astea mai noi nu au...
Runda 2, dupa multe consultari, au dat ceasurile jos, au cautat pe scema firul cu pricina, gasit, rezolvat.
Intre timp sunt poftit afara din service, ca cica deranjez, ma rog, injur, plec pe o usa, ma intorc pe alta. whistling.gif
Se face 12, instalarea e gata, pun baietii tot la loc, platesc 80 ron si dau sa plec. Mp3 playerul iesit din gaura 1-2 cm. Ma opresc, dau cu spatele, parchez, ma intorc la ala si ii zic. El imi zice zice aaa... daaa, aveam eu impresia ca am uitat ceva. Vine, incearca sa il puna la loc, si nu intra... il da afara si surpriza, nu bagase antena si se incurca in fir. Pune si antena si il baga la loc.
Fericire, plec, totul mergea cool, opresc sa iau o shaorma si cat astept sa o prepare ma uit pe unde au umblat: palaria de desupra cesurilor zgariata,materialul de pe bord, ala cu patratele, unde se imbina cu ceasurile creponat si zgariat iar sus nu se mai imbina bine desupra ceasurilor plasticu ala cu palaria, are luft cam de 1cm.

Alte evenimente observate:
-pajero venit cu simptom ca nu porneste din prima cand e motorul rece. Raspuns sef service: incercam sa schimbam filtrul de motorina, dar nu stiu exact ce are asa ca le luam prin eliminare
-Lancer nou diesel, ramas fara motorina, adus impins, dau oamenii 10 minte la cheie pana porneste dupa care imediat il tureaza bine de tot... si sprituri si tinut pe la 5000 cateva zeci de secunde...
-Alt lancer nou, tot diesel, pornit facea ca un tractor... am intrebat daca e stricat si mi s-a raspuns ca asa face cand e rece. (Am avut cateva zile outlander cu acelasi motor si nu facea asa).
-Tot la unlancer nou, vine un mecanic sa ii puna lichid de parbriz, si pune, si pune... aproape 5 litri... si nu se vedea nivelul... mai vine cu o sticla si mai pune... la un mom dat intr-un moment de liniste se auzea ceva curgand.... uitasera sa ii puna furtunu sub vas. Tot asa am aflat ca revopsisera spoilerele... si m-am uitat atent si gresisera nuanta.

Cam atat momentan, dar pentru mine a fost indeajuns...
Cristi86127
Cat dai pe un Colt, Colt Magnum de 9 mm ? biggrin.gif

Te compatimesc pentru aceste neplaceri, sper sa nu fie nevoie sa ma compatimesti si tu pe mine pentru ca saptamana viitoare le fac si eu o vizita, de lucru. smile.gif
serabian_r
Buna ziua

Lucrez la M CAR si vreau sa va lamuresc in aceasta dilema.."este sau nu o masina noua"
Noul Colt,cum ii spunem noi,este in esenta acelasi Colt cu cel pe care l-am comercializat pana acum,diferenta fiind ca acum are cateva modificari privind accesorizarea.Acest "face lift" nu vine cu modificari asupra formei si structurii caroseriei cat nici asupra motorizarii sau a altor elemente tehnice.Singurele modificari au fost facute pachetelor de dotari cu accesorii in sensul ca vin acum cu blocuri optice mai inchise la culoare,comenzi pe volan,alte nuante de culori la interior..etc.Astfel au fost create noi pachete de dotari care sa atraga clientii.Acestea sunt singurele modificari existente.
In cazul dvs nu trebuie sa va faceti griji,nu beneficiati de un model invechit pentru ca tehnic vorbind masinile sunt aceleasi nefiind modificari in acest sens.Este regretabila intamplarea dvs,este adevarat,dar va asigur ca acest fapt nu a fost premeditat....nu ne jucam cu banii oamenilor,nu suntem samsari de masini prin urmare incercam sa avem o legatura cat mai stransa cu clientii nostrii ca ei sa fie cat se poate de multumiti de noi si serviciile noastre astfel incat sa putem fi recomandati mai departe.

Cu stima

Serabian Razvan - specialist vanzari
Cristi86127
Razvane, ce faci tata ?

Bine ai venit pe forum!!

Uite un car salesman al carui client am fost si voi mai fi datorita corectitudinii, amabilitatii si obiectivitatii sale.
Sa ma anunti cand vin motorizarile noi pe benzina pentru noul lancer.

Spor la lucru!
guerilla
domnule serabian, in primul rand vreau sa va felicit pentru ca ati venit aici sa explicati si partea cealalta a problemei. din istoria acestui forum pot sa va spun ca sunt putini acei dealeri care " prinsi cu matza in sac" vin si se disculpa aici. e un punct in plus pentru firma pe care o reprezentati.
in al doilea rand, eu ca client, daca as avea o masina care a fost cosmetizata (faruri, umblat in bord, etc) fara ca eu sa fi cerut acest lucru, v-as fi actionat in instanta, mai ales daca aceste operatiuni nu ar fi trecute in cartea de service. fara nici un dubiu. stiu firme la fel de serioase ca a domniilor voastre care dupa 6 luni de la achziitionarea unei masini noi, baga popularul text "asa fac toate" atunci cand isi fac prezenta zgomotele cunoscute sub denumirea de greieri.
daca ma pun in postura coforumistei, as fi trecut poate peste aceste operatiuni de modificare a masinii daca acestea ar fi trecute in cartea de service, daca as fi avut garantie asupra acestora, daca as fi avut revizii gratuite pe perioada garantiei pentru a suplini inerentele zgomote ce apar dupa o interventie asupra masinii (si hai sa nu ne ascundem dupa deget, greierii vor apare in cateva saptamani din moment ce s-au instalat comenzile audio pe volan ce implica operatiuni de desfacere volan si bord)
ca sa inchei intr-un ton optimist, ce ati facut voi prin "dregerea busuiocului" este de laudat in principiu, dar ati fi putut sa o faceti profesionist, nu pe ascuns. poate ca si clientul ar fi fost cu zambetul pe buze cand ridica masina daca ati fi recunoscut incapacitatea de a livra masina dorita si ati fi oferit un pachet compensator. era corect, de bun simt, generos. intelegeti voi, ca doar ati facut cursuri de customer satisfaction.
va urez un week-end placut si reflectati putin la cele spuse mai sus.

LE: mesajul este adresat vanzatorului de la MCAR din cauza caruia a fost realizata boacana.
guerilla
admin masini.ro
serabian_r
QUOTE(mh67 @ Nov 12 2007, 11:03 PM) *
Am citit numai lucruri bune despre M Car . Vreau sa va povestesc ce am patit cu M Car Distribution, dealer Mitsubishi si sfatuiesc pe toata lumea sa deschida bine ochii cand se duce sa ridice masina comandata. In luna octombrie tatal meu a dorit sa-si dea Dacia la programul rabla si sa-mi cumpere o masina noua. Ne-am hotarat la Mitsubishi Colt CZ3 1.3 SAM, oferta lui M CAR, care includea eleron, jante de aliaj 205/45 R16, comenzi pe volan, proiectoare ceata, blocuri optice faruri de culoare neagra (oferta care e pe site-ul lor si acum). Din ce m-am interesat si m-a convins sa alegem aceasta masina (care este o bijuterie) acesta este noul Colt caruia i s-a facut un facelift (nu stiu daca e numai facelift sau are si modificari structurale). M CAr ne-a acceptat in acest program, am facut tot ceea ce trebuia facut, am trimis actele originale, mi-au trimis factura proforma pe care am achitat-o imediat (bineinteles, fara cei 3000 lei), in cateva zile (vreo 5) m-au sunat sa venim sa luam masina. Totul parea a decurge perfect. Dar surpriza abia acum venea. Cand ne-am dus s-o ridicam, agentul de vanzari care s-a ocupat de noi, ne-a pus in fata un contract de vanzare a masinii care avea anexat caracteristicile si dotarile masinii ce o cumparam. la prima vedere parea totul ok dar masina nu arata asa cum o vazusem in show room. Dupa ce am incercat sa spunem ca nu are blocul optic negru (ceea ce ne-a atras atentia imediat) agentul de vanzari se jura ca numai Coltul cu 5 usi are farurile negre si a sustinut acest lucru mult, vreo 15 minute , pana cand am inceput sa constat si alte lipsuri. Masina ce vroia sa ne-o livreze nu avea nici una din dotarile ce le-am enumerat la inceput. In concluzie, nu era noul Colt ci vechiul , dar , bineinteles, la acelasi pret. Abia dupa ce i-am demonstrat cu oferta trimisa si pentru care optasem (dupa ce mult timp sustinea ca aceea e masina ce o comandasem), agentul de vanzari s-a fastacit, s-a mai dus prin birouri s-a intors si ne-a zis ca fie o luam pe aceasta fie pierdem programul rabla . Dupa ce am insistat sa mergem la un sef si am fost refuzati, a inceput sa ne propuna ca-i pune eleron pe cheltuiala lui. In acel moment am refuzat propunerea spunand ca vrem noul Colt si nu vechiul, ca are timp 3 zile sa gaseasca solutia prin care ne livreza masina ceruta, conform ofertei. M-a sunat dupa cateva zile si mi-a comunicat ca mai are nevoie de cateva zile ca sa caute si la alti dealeri prin tara dar ca o sa se rezolve. Dupa alte cateva zile m-a sunat din nou ca sa venim sa ridicam masina asa cum am vrut-o eu, si a subliniat acest lucru. Cand ne-am dus, am constatat ca era aceeasi masina dar pe care pusese eleron, faruri negre, jantele schimbate, comenzi audio pe volan si proiectoare de ceata, asigurandu-ne ca noul Colt nu are decat acel facelift pe care i l-au facut ei in service . M-am suparat f.tare din doua motive: una ca aveam senzatia ca imi iau masina la mana a doua, si pentru ca ne-a mintit in permanenta (asta ca sa nu zic inselat. Fapta agentului de vanzari se incadreaza perfect la art. Cod Penal). Verificand masina daca are toate dotarile intreb de senzorul de ploaie si-mi zice ca nu are. Moment in care ma enervez si-i solicitam ca macar sa ne acorde altceva in locul acelui senzor. Incepe sa zica ca si asa tot ce a pus pe masina a costat f. mult. Pleaca intr-un birou, probabil a mai vorbit cu colegii, vine triumfator sustinand ca totusi are senzor de ploaie (competent agent). Vazand atata incompetenta am plecat p\na la urma acceptand masina asa cum era. Si pentru ca sa nu se incheie aici toata povestea acasa constat ca Manualul era pentru Colt cu 5 usi si nu pentru CZ3. Il sun pe agent ii spun si-mi zice ca nu avea manual de CZ3 dar cand o sa aiba o sa-mi trimita. Atunci l-am intrebat daca macar mi-a dat o masina noua si-mi zice ^Vai, doamna, doar n-ati venit in targ de masini la niste samsari^ iar eu i-am raspuns ^Asa am crezut si eu prima data. Acum nu mai sunt asa de sigura^. Pana sa ne ducem a doua oara sa luam masina, am vorbit si cu directorul de vanzari de la firma, care ne-a asigurat ca stie despre ce e vorba si ca se va rezolva. Nu ne-a zis si in ce mod. Stiind ce-am vorbit cu agentul de vanzari am crezut ca a inteles ca vreau masina facuta in fabrica, nu aranjata de ei in service. Ma rog, acum asta s-a intamplat. Nici pana acum nu mi s-a explicat ce s-a intamplat, daca a fost o greaseala a agentului de vanzari sau e politica firmei de a-si insela clientii. Eu sunt convinsa ca am fost inselati cu intentie si cu buna stiinta (probabil si-au zis ca daca tine smecheria e ok, daca nu, vor vedea ce vor face). Masina imi place si asa, nu-ti dai seama ca e Coltul cel nou sa cel vechi decat dupa cum e scris pe hayon. Dar tot voi ramane cu ideea ca s-a umblat la ea, tot timpul voi avea senzatia ca ceva nu merge bine....stiti cum e. In rest, ce sa va zic, mi-a placut foarte mult oferta Mitsubishi, garantia, servicii de asistenta pan-europeana etc. Pacat de marca, ca o strica dealerul.
Va rog, daca stie cineva daca intr-adevar noul Colt are doar un facelift sau are si modificari structurale sau de motorizare. Si daca ma poate sfatui cineva cum verific daca motorul e cel din specificatii , adica 1.3. (ca acum nu-l mai cred pe agentul de vanzari si vreau sa verific eu personal). Am ridicat capota dar nu scrie nimic ca sa ma lamureasca.
Daca citeste pe forum cineva de la MCar Distribution il rog sa dea o explicatie in legatura cu aceasta. Oricum, povestea aceasta o s-o postez pe toate forumurile de masini ca si invatatura pentru altii ce-si vor lua masina.

Buna ziua

Lucrez la M CAR si vreau sa va lamuresc in aceasta dilema.."este sau nu o masina noua"
Noul Colt,cum ii spunem noi,este in esenta acelasi Colt cu cel pe care l-am comercializat pana acum,diferenta fiind ca acum are cateva modificari privind accesorizarea.Acest "face lift" nu vine cu modificari asupra formei si structurii caroseriei cat nici asupra motorizarii sau a altor elemente tehnice.Singurele modificari au fost facute pachetelor de dotari cu accesorii in sensul ca vin acum cu blocuri optice mai inchise la culoare,comenzi pe volan,alte nuante de culori la interior..etc.Astfel au fost create noi pachete de dotari care sa atraga clientii.Acestea sunt singurele modificari existente.
In cazul dvs nu trebuie sa va faceti griji,nu beneficiati de un model invechit pentru ca tehnic vorbind masinile sunt aceleasi nefiind modificari in acest sens.Este regretabila intamplarea dvs,este adevarat,dar va asigur ca acest fapt nu a fost premeditat....nu ne jucam cu banii oamenilor,nu suntem samsari de masini prin urmare incercam sa avem o legatura cat mai stransa cu clientii nostrii ca ei sa fie cat se poate de multumiti de noi si serviciile noastre astfel incat sa putem fi recomandati mai departe.

Cu stima

Serabian Razvan - specialist vanzari
Andrei_Iasi
salut,
ca sa vezi daca e SAM nou sau cu face lift , vezi piele de pe volam. la ala vechi era aceeasi textura , la cel nou are textura pe 4 portiuni (la orele 3 si 9 , ale volanului (sper sa intelegi ce spun) piele trebuie sa fie cu o txtura cu gaurele mici). daca o ai asa e modelul cu facelift.
numai bine.
mh67

Buna ziua

Lucrez la M CAR si vreau sa va lamuresc in aceasta dilema.."este sau nu o masina noua"
Noul Colt,cum ii spunem noi,este in esenta acelasi Colt cu cel pe care l-am comercializat pana acum,diferenta fiind ca acum are cateva modificari privind accesorizarea.Acest "face lift" nu vine cu modificari asupra formei si structurii caroseriei cat nici asupra motorizarii sau a altor elemente tehnice.Singurele modificari au fost facute pachetelor de dotari cu accesorii in sensul ca vin acum cu blocuri optice mai inchise la culoare,comenzi pe volan,alte nuante de culori la interior..etc.Astfel au fost create noi pachete de dotari care sa atraga clientii.Acestea sunt singurele modificari existente.
In cazul dvs nu trebuie sa va faceti griji,nu beneficiati de un model invechit pentru ca tehnic vorbind masinile sunt aceleasi nefiind modificari in acest sens.Este regretabila intamplarea dvs,este adevarat,dar va asigur ca acest fapt nu a fost premeditat....nu ne jucam cu banii oamenilor,nu suntem samsari de masini prin urmare incercam sa avem o legatura cat mai stransa cu clientii nostrii ca ei sa fie cat se poate de multumiti de noi si serviciile noastre astfel incat sa putem fi recomandati mai departe.

Cu stima

Serabian Razvan - specialist vanzari
[/quote]

Multumesc pentru raspuns. pana acum m-am convins ca este doar o diferenta de design dar ca sa intelegeti, ceea ce conteaza pentru mine la o masina este designul si confortul interior. Motorizarea mai putin. Ceea ce este foarte deranjant in toata povestea aceasta e ca nu mi s-a spus niciodata adevarul. La inceput agentul de vanzari a sustinut ca aceea era masina, indrugand tot felul de ...nici nu stiu cum sa le zic (ori pentru ca nu cunostea ce vinde ori chiar a vrut sa ne pacaleasca). Faptul ca noi am solicitat o masina noua nu una la care se va umbla, ca ulterior la telefon ne-a zis ca va cauta la alti dealeri si mai are nevoie de cateva zile si nici macar cand ne-a sunat sa mergem sa luam masina nu ne-a comunicat ce solutie adoptase, punandu-ne in fata faptului implinit, mi-a ridicat mari semne de intrebare. Daca era sincer de la inceput cu noi, chiar dinainte sa mergem sa ridicam prima data masina, si ne comunica ca era o eroare care o va rezolva, cred ca eram mai multumiti (asa cum am mai spus intr-un alt post, sunt o persoana careia nu-i plac conflictele) si nu aveam aceasta senzatie ca a fost inselatorie.

in curand voi ajunge la service deoarece calculatorul de bord imi indica un consum mult prea mare . Cred ca n-ar fi fost atat nici daca mergeam numai intr-a-ntaia. Sper ca acolo sa nu mi se zica ceva de genul " aaa, s-a umblat la masina in mod neautorizat, nu mai e in garantie confused.gif

acum asta e. Dar daca tot lucrati la Mcar si sunteti poate mai sincer decat colegul dvs. (ati remarcat ca nu am dat nici un nume pe forum) imi puteti spune de ce mi s-a dat manualul Colt-ului cu 5 usi si nu al CZ3? Colegul dvs mi-a zis ca nu are, dar e posibil sa vinzi o masina fara manualul ei?
serabian_r
Aveti dreptate si eu prefer ca lucrurile sa fie cat se poate de clare si transparente tocmai pentru a evita astfel de "conflicte" si situatii neplacute.Sicer pana acum nu ne-am mai confruntat cu asa ceva,dar asta nu este o scuza.Oricine poate gresi si este mai frumos sa recunosti asta si sa incerci sa explici clar despre ce este vorba astfel incat situatia sa poata fi remediat in mod amiabil si sunt convins ca oricine ar intelege si ar accepta aceasta varianta.Acum ca faptul este consumat,vorbele nu-si mai au rostul,speram ca pe viitor sa fim mai atenti la aceste lucruri.
Altfel,in privinta vizitelor la service,nu trebuie sa va faceti griji..in acest moment toata lumea este la curent cu aceasta intamplare,drept urmare nimeni nu o sa-si puna semne de intrebare vis a vis de "modificarile" facute masinii dvs si puteti conta pe profesionalismul specialistilor nostri din service.
Cat priveste consumul,nu este ceva grav in primii km parcursi..este normal sa consume putin mai mult..sigur si acest consum este relativ si este influentat de mai multi factori.Dar ca sa va lamuriti ca totul este in regula,va asteptam la service si va asigur ca o sa primiti toata atentia nostra.

Cu stima,
Razvan Serabian
mh67
QUOTE(serabian_r @ Nov 16 2007, 08:39 PM) *
Aveti dreptate si eu prefer ca lucrurile sa fie cat se poate de clare si transparente tocmai pentru a evita astfel de "conflicte" si situatii neplacute.Sicer pana acum nu ne-am mai confruntat cu asa ceva,dar asta nu este o scuza.Oricine poate gresi si este mai frumos sa recunosti asta si sa incerci sa explici clar despre ce este vorba astfel incat situatia sa poata fi remediat in mod amiabil si sunt convins ca oricine ar intelege si ar accepta aceasta varianta.Acum ca faptul este consumat,vorbele nu-si mai au rostul,speram ca pe viitor sa fim mai atenti la aceste lucruri.
Altfel,in privinta vizitelor la service,nu trebuie sa va faceti griji..in acest moment toata lumea este la curent cu aceasta intamplare,drept urmare nimeni nu o sa-si puna semne de intrebare vis a vis de "modificarile" facute masinii dvs si puteti conta pe profesionalismul specialistilor nostri din service.
Cat priveste consumul,nu este ceva grav in primii km parcursi..este normal sa consume putin mai mult..sigur si acest consum este relativ si este influentat de mai multi factori.Dar ca sa va lamuriti ca totul este in regula,va asteptam la service si va asigur ca o sa primiti toata atentia nostra.

Cu stima,
Razvan Serabian


Multumesc, asa sper sa fie
marius_lancer
Am un Lancer 1.6 din 2005 model 2006.

ma apropii de revizia de 30.000 km. la revizia de 20.000 am impresia ca schimbul de ulei a fost facut cu valvoline, desi pe factura a fost Mobil.
1. Stie cineva care e mai bun? personal, mi se pare ca performanta masinii a fost putin mai scazuta.

O alta parere personala: Filtrele de aer si habitaclu se cam imbacsesc dupa 6 luni.
2. Crede careva ca ar fi bine sa cumpar 2 in plus? Sau sa ma duc in service sa le schimbe cand consider eu necesar?

Felix01
Salut, sunt posesor de Pajero LWB, Instyle Navi/Aut. , masina de showroom , luata de la reprezentantul din Constanta.Am fost foarte multumit de masina si de ceea ce mi-a oferit pana acum . Am ajuns sa am la reprezentanta masina de 5 saptamani si sa ajung sa-mi spuna ca nu stiu ce sa-i faca. Poate stiti careva sa-mi dati remediul sau macar un sfat , ce sa mai fac cu cei care ii reprezinta in tara pe Mits.Motors.In fapt, masina functioneaza pentru 4,8 ani foarte bine dar numai pentru 50-80 km, dupa care nu se mai accelereaza si fiind la relanti, daca incerc sa plec de pe loc incepe sa se balbaie si da sa se opreasca. Am descoperit ca daca o las 15-20 min. oprita, porneste bine mersi.Apoi dupa aceeiasi km . are aceleasi simptome. Toate astea au aparut dupa ce pe 30 aprilie , anul asta, cand am facut o regenerare fortata la ei la reprezentanta, dupa care , cand am vrut sa plec de pe loc nu a mai vrut. S-au chinuit sa o porneasca o ora si jumatate!!!...Acum,mi-au spus ca au adus de la importator un calculator nou; apoi l-au resetat si i-au instalat din nou softul si nimic!Nu gasesc ce senzor da acea comanda in urma careia nu se mai accelereaza!Este posibil ca o masina de asemenea valoare sa se defecteze fara a i se gasi cauza la reprezentanta la 84000 km? Ma intreb daca nu cumva nu vor sa o repare! Are cineva vreo idee ce sa fac?Sa ii notific pe cei din Japonia?Am auzit ca mai e un caz asemanator la Ploiesti.L-au demontat de tot l-au remontat si tot la fel face! Temperatura la mine e aceeasi( nu se supraincalzeste), nu pierde apa , nu fierbe, a functionat numai cu uleiuri indicate de ei si cu schimburile pana acum numai la ei!Nu are apa in baie! Ei spun ca au controlat supapa de acceleratie, dar daca ar fi fost de acolo nu functiona de loc!Va rog , daca aveti stire despre astfel de cazuri ajutati-ma!
Felix01
QUOTE (viorel109094 @ Aug 28 2007, 09:46 PM) *
De putina vreme sint posesorul unui Outlander. ridicat de la service-ul Mitsubishi din Constanta (linga Billa, pt cine cunoaste). Pe linga pregatirea pt livrare care m-a costat 150 ron ( cam mult pt niste folii de plastic rupte!) cei de la service s-au atins de masina si cu ocazia montarii unor senzori de parcare. Pina aici toate bune, numai ca a 2-a zi dupa livrare am descoperit lipsa unui capacel rotund de plastic care mascheaza prinderea de la bancheta din spate. Nu ca ar fi mare lucru, dar mi-as fi dorit sa fie la locul lui fiind vorba de o masina nou-nouta. Drept urmare m-am urcat in masina si am facut un drum pina la service, unde am fost ascultat cu bunavointa de dl. Bumbac, consilier service. Amabil, l-a cautat pe tipul care lucrase la masina si negasindu-l a ramas ca ma suna cit mai curind posibil. Dupa 2 zile sun inca odata, aceiasi poveste, ramine ca ma suna. Dupa alte vreo 2 zile nea Bumbac ma suna cerindu-si mii de scuze ca a uitat de mine dar ma intreaba ce problema aveam?!?!! Stabilim ca se intereseaza si ma suna inapoi. N-a mai sunat nici pina in ziua de azi! Concluzia? Pt a nu-mi vedea masina descompletata in continuare reviziile le voi face in alt service, probabil la Bucuresti. Aviz amatorilor!

Eu am un pajero Instyle/Navi?AT mod. 2008, cumparat la 20000 km de la ei si acum la 4,9 ani vechime si 84000 km o tin la ei in service de 5 saptamani si nu reusesc s-o repare. Dupa ce am facut o regenerare fortata pentru curatarea filtrului de particule s-au chinuit o ora si jumate s-o faca sa porneasca din loc. De atunci am o problema: dupa 60-80 km de mers normal nu mai raspunde la acceleratie.Daca o tin la relanti merge rotund perfect. Daca vreau sa plec de pe loc da sa se opreasca. Mi-au spus vineri ca nu stiu ce sa mai faca. Ce ma sfatuiti? Este totusi reprezentanta care trebuie sa afle despre ce e vorba si s-o repare.Tel:0723169242
solmar
Incearca sa faci regenerarea in alta parte.

Se pare ca la ora asta calc pe urmele tale. De vineri incoace nu-i dau de cap nici masinii mele - pe care am dus-o pentru ca s-a aprins senzorul de la filtrul de particule. Am facut si un drum de Bucuresti ca sa curat filtrul..
Vineri m-au aburit ca luni.
Luni am intarziat eu si mai puteau sa se ocupe doar dupa-amiaza. Dupa-amiaza au dat-o de gard.
Marti, alta abureala, am tinut masina in service toata ziua dar nu i-au facut nimic. Au omis sa spuna ca se ocupa altcineva sau ca le lipseste ceva.
Miercuri au regenerat-o dar in timpul regenerarii masina a cerut niste update-uri si s-a ales praful de regenerare. In cele din urma se pare ca au ei o problema. Masina a ramas la ei.

Azi am inteles ca filtrul e la 55% si ca vor sa ma programeze la Bucuresti. Incepe sa-mi sara mustarul. Ma duc peste ei....
solmar
M-am dus peste ei, le-am ascultat aburelile (ei nestiind ca eu am auzit toate aburelile posibile in 20 de ani de lucru cu vapoare) si in cele din urma au dat din umeri...
Am fost la un alt service care urmau sa bage masina pe tester dupa pauza de pranz. Motiv pentru care am tras o tura la 4000 de rotatii intr-a treia la 110 km/h pe autostrada. Agigea-Ovidiu-Medgidia si inapoi - pe drum m-am mai calmat desi am dat peste vreo 2-3 retarzi care merg cu viteze sub 90-100, probabil la consum.
Dupa vreo 50 de km s-au mai aprins doi senzori - de check si de stabilitate si s-a decuplat si computerul ... Am observat si o oarecare crestere a consumului. In cele din urma am ajuns la service again. Unde colegul meu a vb cu patronul care era la curent. Cand i s-a comunicat ca reziliem contractul de service probabil ca a devenit mai atent.
Apoi au promis ca vor face o regenerare pe direct ... dar tipul care se ocupa de IT era pe drum (venea imediat, acest imediat a durat 90 de minute).
Acum vreo juma de ora au sunat ca prima regenerare a mers si ca vor sa mai faca una... Au mai sunat odata si la 16.45 hrs vor sa-mi predea masina.

Exista varianta sa scot senzorul de particule si resoftare chit ca pierdeam garantia.
solmar
Oamenii astia au doua probleme:
- prima e de cunoastere. Nu se pricep. Se poate rezolva - mai invata, nimeni nu e perfect desi tu te duci la mecanic pentru ca nu te pricepi sau nu vrei sa te pricepi. Vine din urma o generatie care se uita pe calculator nu la masina. Daca calculatorul ii spune ca masina nu merge, si el spune la fel. Ulterior observa ca masina nu e pornita sau nu are vreo borna pusa.... sau altceva de aceeasi natura. Tare ma bate gandul sa iau broscuta aia de la Cluj; nu tu calculator, nu tu probleme. Daca apar probleme cred ca exista o gasca de posesori devotati de broscute vechi care te poate ajuta.

- a doua e de comunicare. In loc sa-ti spuna adevarul necoafat te plimba prin abureli de doi bani. Rezultatele se cuantifica in nervi si rezilieri de contracte. In momentul in care incep aburelile deja iti insulta inteligenta si chiar daca nu te pricepi incepi sa inveti ca sa poti traduce bullshitul pe care ti-l impacheteaza in staniol. Ori eu nu vreau sa invat mecanica sau testari pe calculator cu forta. Dar daca ma obligi ...

Cand am intrat mai tare in ei au inceput sa dea inapoi - stai ca eu nu sunt mecanic, eu sunt de la receptie...
Deja am vorbit sa vad cat costa eliminarea FDP si resoftarea... macar sa stiu pe viitor.
...
Am ajuns la birou unde si computerul meu are ceva cu mine - nu mai vrea sa inghita mailuri. Are 9-10 Gb de mailuri si e satul...
DORU
QUOTE (solmar @ Aug 22 2013, 03:35 PM) *
Motiv pentru care am tras o tura la 4000 de rotatii intr-a treia la 110 km/h pe autostrada. Agigea-Ovidiu-Medgidia si inapoi - pe drum m-am mai calmat desi am dat peste vreo 2-3 retarzi care merg cu viteze sub 90-100, probabil la consum.
[...]
Apoi au promis ca vor face o regenerare pe direct ... dar tipul care se ocupa de IT era pe drum (venea imediat, acest imediat a durat 90 de minute).
Acum vreo juma de ora au sunat ca prima regenerare a mers si ca vor sa mai faca una... Au mai sunat odata si la 16.45 hrs vor sa-mi predea masina.
Exista varianta sa scot senzorul de particule si resoftare chit ca pierdeam garantia.



Si eu mai merg ca un retard daca nu ma grabesc si nu neaparat la consum. Si pe banda 1, sa nu incurc pe grabiti biggrin.gif

DPF-ul este o mare porcarie la mai toate marcile auto, eu unul nu-l inghit - numa belele face !
Motiv pt care ori aleg acele branduri unde DPF-ul nu face figuri (si nu sunt multe !), ori nu-mi iau masina cu DPF ninja.gif
Ce-a patit Padurarul tau, bata-l norocu' ?
solmar
Eu trebuia s-o tin in turatie, mai eram si nervos... E normal sa fiu ciudos pe cei care ma incomodau. In alte circumstante n-as fi spus nimic. De aia care veneau cu 150-160 la presing nici n-am mai pomenit. Tot ce presau venea la mandea care tura la greu in a 3-a. Mi se rupea inima.

Acum merge. Nu stiu astia sa foloseasca testerele/softurile... si mai si trag de timp dand vina pe soft/masina cand de fapt problema e la ei. Probabil ca la intoarcerea din concediu sa iau in considerare scoaterea filtrului si resoftarea.
DORU
Ce norma Euro se lauda in prezent Forester ca respecta ?
Mircea104901
Din cate am inteles (la Subaru diesel - probabil se aplica si la alte marci cu DPF) de la service - se chinuiau cu o regenerare, care pana la urma a iesit - regenerarea inseamna arderea impuritatilor din filtru prin postcombustie - injectare de motorina printr-un injector special, dar doar daca temperatura filtrului depaseste 300 si ceva de grade. Nu am retinut exact palierul. Pentru aia e nevoie de cox si numai pe drum liber, de preferat autostrada. Si stati linistiti ca nu se strica daca-l tii la 4000rpm in a 3a. Are senzor de temperatura la evacuare care reduce treptat turatia daca se depaseste o anumita temperatura. Se autoregleaza. Si daca incepe regenerarea, e bine sa insisti in cox pana termina.
solmar
Euro 5.
Intre timp am aflat si eu care sunt conditiile necesare regenerarii. Se pare ca Subaru si Honda sunt mai cu mot, trebuie sa ajungi la reprezentanta pentru asta (desi ar trebui sa o poti face in orice service). Pai d'aia eram stresat de melci sa nu pun frana ca sa nu scad turatia/viteza. De obicei se intampla sa ajungi in spatele lor cand vine unul cu viteza pe banda a 2-a si esti fortat sa apesi frana sau mai rar sa accelerezi. Gata, s-a rezolvat.
Probabil ca Felix, tipul cu Mitsu, ar trebui sa incerce in alta parte sau sa scoata beleaua (DPF-ul desi suna mai romaneste FDP) de pe traseu si sa o resofteze chiar daca doi sau trei pinguini il vor injura...
DORU
QUOTE (solmar @ Aug 23 2013, 12:33 AM) *
Euro 5.


Fara DPF vei ramane cu Euro 4...insa ITP-ul de la noi nu stiu sa poata vedea nici macar atat thumbsup.gif
solmar
Da, dar pot s-o fur pe afara unde ti se permite accesul in oras functie de gradul de poluare. Ideea este ca pana la urma m-au taxat cu vreo 80 de lei (2 ore de manopera) pentru toata tarasenia.

Din ce am inteles, cand filtrul ajunge la incarcare 75% nu se mai face autocuratarea si fara regenerare nu scapi. Ma oftic doar de faptul ca am fost in contratimp. Nu s-ar fi intamplat prostia asta cu becul aprins si nervii cu serviceul daca nu eram puturos si faceam saptamanal un drum mai lung asa cum scrie in carte (minim 40 km). Iar in weekend am facut vreo 1000 de km. Asa ca s-a curatat si rascuratat.
triceraptor
Sa va spun o poveste.
Se intampla in August 2007.
Am luat in leasing un Mitsubishi Colt 1.3, varianta Invite, benzina.
Cand am facut actele mi-a fost vandut/promis un Mitsubishi Colt cu faruri fumurii,stopuri fumurii, geamuri fumurii, scaune de o anumita culoare (grena) jante de aliaj cu spite, ce mai o minune de masina.
Vine ziua cand se facea minunata livrare catre cumparator de catre LitexImpex Ploiesti (sucursala din Buzau).
Am stat cu telefonul langa mine toata ziua (inclusiv la toaleta).
In sfarzit sunt sunat de catre Litex.
"Buna ziua domnu' xxxx na pare rau sa va anuntam ca atunci cand am vrut sa suim masina pe rampa (sa o aduca la reprezentatnta din Bz) soferul neatent a harjait toata partea dreapta si nu ne permitem sa va livram masina asa.
Va oferim si o solutie.
Mai platiti dumneavoastra 600E si va vom livra alta masina cu pachetul safety inclus.
Eu, gata sa ma scurg de pe picioare.
Ii raspund:
Doamna nu va suparati dumneavostra credeti ca eu pot sa scot 600 E acum la imprimanta?
Raspuns:
Ne pare rau pentru incidentul creat dar nu avem alta solutie"
Ce sa fac ma duc si ma imprumut la parinti de 600E si platesc.
In sfarsit ajunge masina in Bz.
Ma duc la sucursala Bz o vad din departare.
Nu avea faruri, stopuri, geamuri, fumurii si nici jenti cu spite.
Plin de ganduri inaltatoare (sfinti si alte neamuri) ma gandeam ca poate nu e a mea asta desi culoarea corespundea.
Ajung si vorbesc cu dealerul.
"Da cea de fara e a dumneavoatra".
Pica cerul pe mine.
Mergem la masina.
Scaunele erau alta culoare decat cea care o dorisem si fusese promisa (erau gri).
Nu avea presulete interioare deloc?!?!?!
Intreb dealerul
Dumneavoastra va bateti joc de mine?
Cu o fata senina imi raspunde:
Nu!
Ii raspund:
Eu nu semnez de ridicarea acestei batai de joc!
Incepe si suna la firma.
Vine intr-un suflet la mine
Gata intr-o saptamana va aducem presuletele originale!
Intr-o saptamana?
Iar cu scaunele o rezolvam ....
Va aducem huse originale (grena) din partea noastra.
Nici in ziua de astazi nu le-am vazut.
Incerc si imi iese cu greu sa ma calmez.
Incep si verific si ce credeti ca mai lipsea?
Cartea de service si manualul de instructiuni?!?!?!?!
Stiti in cat timp au venit acestea doua si dupa cate telefoane?
In 7 luni!!!
Raspunsul lor era:
"Pai oricum veniti la noi in service la Ploiesti si va bagam in baza de date.
Cand va vine cartea o sa va completam in ea din urma"
Cumpararea am facut-o totusi deoarece masina ii era destinata sotiei si era legata cu multe alte aranjamente deja facute (surprize)
Iar pe parte de revizie/service am renuntat la serviciile lor din al doi-lea an.
Nu domne'!
Toate face asa!
Am noroc ca este o masina foarte fiabila.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.