Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lancer 2008
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
Pages: 1, 2, 3, 4
Bogdan104277
Salut baieti,

Nu v-am lasat cu ochii in soare...
trebuie sa ma gandesc cum fac explicatia..
revin in cel mai scurt timp posibil.
Bogdan104277
VINEEEEEE!!! rolleyes.gif

Lancerul meu, vreau sa zic, saptamana viitoare e la pregatire, in maxim o saptamana va spun impresiii.
Adica va fi 1.8 MT Intense - red metalic.
Din fericire vine cu 1 luna mai devreme...avantaj eu, la taxa de inmatriculare.

Cred ca au pedalat marinarii mai repede pe vapor. Hi-hi.
Cristi86127
QUOTE (Bogdan104277 @ Jun 14 2008, 02:03 PM) *
VINEEEEEE!!! rolleyes.gif

Lancerul meu, vreau sa zic, saptamana viitoare e la pregatire, in maxim o saptamana va spun impresiii.
Adica va fi 1.8 MT Intense - red metalic.
Din fericire vine cu 1 luna mai devreme...avantaj eu, la taxa de inmatriculare.

Cred ca au pedalat marinarii mai repede pe vapor. Hi-hi.


Felicitari! biggrin.gif
Ai grija cu baietii din service sa faca verificarile ca la carte si sa nu o iei cu vreo zgarietura de la transport!
Multi km fara sa probleme si sa nu ai nevoie sa ajungi cu ea in service! cool.gif
Daca totusi o sa ai nevoie de service, iti recomand eu niste baieti buni! tongue.gif
Daniumfcv
smile.gif Cred ca esti in al 9-lea cer.De regula toate masinile Mitsu vin mai repede decat au explicat ei.Oricum felicitari pentru masina si pentru culoare.Multi km fara probleme
T u d o r
Bogdane, cu intarziere iti urez si eu sa-ti stapanesti masina sanatos si voios, fara probleme. thumbsup.gif
Bogdan104277
Poate am noroc si o iau pana vineri, daca nu luni.
Avantaj eu, ... de taxa de prima inmatriculare... whistling.gif
Bogdan104277
Revin cu amnunte:

Astazi s-au facut 7 zile de cand am luat-o. deja am si numere definitive whistling.gif
pana acum treaba sta cam asa - media de consum pe parcursul a 375 km a fost 12.25 litri, mai exact la acest rulaj am consumat 45.27 litri rolleyes.gif .

Asta in conditiile in care in prima zi de utilizare afisa un consum mediu de 14 l/100 km in Bucuresti.

Evident ca nu am fost chiar cuminte si am mai sarit din cand in cand calul (putere) si am apasat cu simt de raspundere pe o pedala - aia din dreapta: biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Daca continui in ritmul asta o sa demonstrez ca nu este deloc rentabil sa mergi cu diesel in Bucuresti - in conditiile in care unii utilizatori de diesel se apropie de 10 l/100 km. yes.gif
Sa nu credeti ca am parte de un trafic usor - e "celebrul" drum Militari (lujerului) via podul grand Bd. Expozitiei.
O fi din cauza ca a plecat lumea in concediu.... blink.gif
T u d o r
OK... news from me. biggrin.gif Azi, adica mai exact acum 1 ora, am testat Lancerul full diesel.

Impresii: Motorul trage foarte bine, e puternic si, ciudat, nu plafoneaza, l-am urcat in 4500 ture si tragea bine si acolo. Masina are stabilitate foarte buna, directia mi s-a parut ca are o intarziere si nu e foarte "sharp". Pastreaza bine traiectoria si are rezerve, dar pare cam... ca in magiun. Chestie subiectiva, dar asa am avut senzatia. Sunetul (9 dif) e demential, pe bune! Rockfort Fosgate au conceput o instalatie de nota 10, nu am vazut pana acum pe o masina din clasa asta asa ceva.
Scaunele sunt medii, atat ca sustinere laterala cat si dpdv al confortului. Plasticul de pe bord e... lasati, am mai vazut si la altii asa ceva... biggrin.gif Consola e saracacioasa si da impresia de masina de buget.

Si mai vreau sa spun ceva, in lumina vechiului nostru "versus" de aici, cu Civic Sedan. Adica m-am urcat in 2 (doua) sedane si in amandoua aveam loc berechet. Cred ca la cel despre care v-am spus eu se blocase scaunul pe o pozitie medie, ca altfel nu imi explic. In amandoua masinile daca dadeam scaunul in spate de tot abia mai atingeam pedalele. Oricum, senzatia de spatiu limitat a ramas prezenta si asa, Civicul Sedan nu e pentru mine, obisnuit cu sera de flori din 307. biggrin.gif

Bogdane, ti-am mai urat felicitari si toate cele bune in legatura cu noua ta masina? thumbsup.gif
Cristi86127
Si in concluzie ?
Pare neterminat news-ul. smile.gif
T u d o r
Te-ai prins... asa si e... biggrin.gif

Nu mi-am format o opinie foarte clara despre masina, are si puncte bune, si rele. Si foarte bune... dar si foarte rele. La "foarte rele" trec calitatea materialelor si interiorul cu aspectul sau saracacios, de budget car. Foarte bune sunt instalatia audio si rezervele trenului de rulare.
Restul sunt pe la mijloc, atat bune cat si rele.

Sincer nu e o masina pentru mine.
Cristi86127
OK!
Cam asa mi s-a parut si mie "are si puncte bune, si rele. Si foarte bune... dar si foarte rele"...
Si eu am sesizat aspecte contradictorii...

Au vrut sa construiasca o masina de familie pe un sasiu de EVO sau o combinatie de "sport & family", all in one ?
Nu imi dau seama, dar cu siguranta au mers pe traditia sportiva a lancerului incercand sa adapteze acest model intr-o oarecare masura la cerintele pietei EU.
Mda...nu stiu ce sa zic...alegeri facute pentru a supravietui...concurenta e mare, lupta e stransa, importante sunt beneficiile.
Sa vindem! smile.gif

De exemplu o masina sport pana in 30.000 : Mazda 3 Sport, 2.3i DISI Turbo MPS, 260CP , 6 trepte = 25.402 DDP...pai ce ofera lancerul la banii astia ? smile.gif
De asemenea cine isi doreste confort full si calitate interior, exterior, de asemenea chiar si pana in jurul sumei de 26.000 DDP are de unde alege.

Masina e setata pentru motoare serioase, iar cele disponibile in prezent nu sunt suficiente.
De exemplu un 200 CP turbo ar fi fost o motorizare de bun simt pentru orice amator dornic de senzatii pe termen lung si chiar de bun simt pentru lancer.
Sunt modele pe la alte marci care nu au o asa istorie ca lancerul si totusi dispun si de motorizari sport.

De ce ai testat TDI-ul ?
Pe cel de 1.8 l-ai testat ?
T u d o r
Pentru ca, in buna traditie a dealerului roman, nu au decat "tedei" la test... whistling.gif
Cristi86127
QUOTE ( T u d o r @ Jun 30 2008, 10:16 AM) *
Pentru ca, in buna traditie a dealerului roman, nu au decat "tedei" la test... whistling.gif


Volkswagen rullz! smile.gif)
trr trr trr trr trr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Pe vremuri vedeam tractoarele pe camp, productii record la porumb si grau, acum le vedem numai pe strada si in loc de productii record avem consumuri record si cuplu...adica el si ea cu ochii fixati pe computerul de bord "a ajuns la 3%, uraaaaaaa". smile.gif)
T u d o r
Stii cum e Cristi? Dreptatea e undeva la mijloc. La cum forjeaza fiecare masina de test drive, la o benzinara ar aparea niste consumuri pe BC de ar fugi si cei mai fideli clienti ai marcii. biggrin.gif Unde mai pui ca unii nici nu deosebesc instantaneul de mediu si atunci sa te tii...

Iar pe o piata dominata de diesele, cum e a noastra, what you want is what you get...

Chiar si la Lancer-ul de test era un consum maricel mediu, undeva in jururl lui 9%, asa ca poti sa-ti imaginezi ce ar fi fost daca aveau la test 1.8. teehee.gif
ariciumba
QUOTE (Bogdan104277 @ Jun 3 2008, 02:43 PM) *
Salut baieti,

Nu v-am lasat cu ochii in soare...
trebuie sa ma gandesc cum fac explicatia..
revin in cel mai scurt timp posibil.


Salut Bogdan , te rog nu ne uita cu explicatia , doresc sa fac si eu asta la cz3 1.5 aspirat si pe baza explicatiei tale ma
duc la mecanicul meu , un tip foarte priceput.
Bogdan104277
Salut Baieti,

Cristi,

Intre timp ne-am intalnit, tia-m explicat ce si cum cu admisia si din ce ai zis tu, am inteles ca se simte surplusul de putere.

In alta ordine de idei, la aproape 1500 km, eu consider ca am facut alegerea perfecta pentru mine, cel putin pentru acest moment.
Motorul a inceput sa se "lase" ca urmare a rodajului...pana la 1000 km am fost chiar cuminte, dupa am inceput sa cresc gradat solicitarile si am incercat sa acopar o gama cat mai mare de sarcini si turatii...

In program au fost incluse desigur - turatia maxima a motorului, viteza maxima in trepte, modul cum raspunde la variatiile de sarcina etc.
Rezultate:
turatie maxima motor - 6500 rpm;
Viteze maxime, conform indicatorului de bord:
treapta 1 - 55 km/h;
treapta 2 - 100 km/h;
treapta 3 - 145 km/h;
treapta 4 si 5 - in studiu.

Impresii personale:

Condusul in regim de oras este foarte ok, mototrul est elastic si permite rularea fara probleme chiar si in treapta a 5-a la 55 - 60 km/h
Raspunsul motorului in treapat 1 este fulminant, in treptele 2 si 3 trage extraordinar, mai ales dupa ce trece de 4000 rpm.

Stabilitatea masinii si raspunsul la comenzile volanului - excelente... thumbsup.gif
Confortul atat pentru pasagerii din fata cat si pentru cei din spate este foarte bun... chiar si in conditiile instalarii unui scaun de copil in pozitie centrala, amplasare benefica pentru bebe atat din punctul de vedere al sigurantei cat si din punctul de vedere a ceea ce observa si vede...e palpitant pentru bebe rolleyes.gif

Voi mai adauga si altele..

Pana atunci numai bine...
adrian_flavius
QUOTE ( T u d o r @ Jun 30 2008, 02:31 PM) *
Nu mi-am format o opinie foarte clara despre masina, are si puncte bune, si rele. Si foarte bune... dar si foarte rele. La "foarte rele" trec calitatea materialelor si interiorul cu aspectul sau saracacios, de budget car. Foarte bune sunt instalatia audio si rezervele trenului de rulare.
Restul sunt pe la mijloc, atat bune cat si rele.

Sincer nu e o masina pentru mine.


Tudor, esti in asentimentul meu...si cred ca te inteleg cel mai bine...cat despre raspunsul motorului, banuiesc ca e celebrul 2.0 diesel, de 140 cp, nu?...mie turbo-lag-ul mi s-a parut prea mare atunci cand am testat-o...s-o mai fi schimbat intre timp...si nu stiu cu ce compari tu...
T u d o r
Pai Flav, eu compar cu un diesel de 1.6. Motorul e foarte puternic si crede-ma ca trage pana la rosu. habar n-am ce i-au facut, probabil au umblat pe la electronica. Chestia e ca eu nu simt turbo-lag-ul la nici un diesel, ca al meu trage de sus, de pe la 2000 si eu nu il tin mai jos. Asa ca in orice alt diesel as baga piciorul, tot de pe acolo as face-o, ca sunt invatat asa. Exceptie dieselul de 2.0 de la Renault, care m-a dezamagit, trage mai sus decat al meu si chiar are lag mare de tot.
Bogdan104277
OK

Hai sa revin; ramasesem la tyreapta a 4-a si a 5-a
Bun:
la treapta a 4-a: la 6500 rpm sunt 190;
la treapta a 5-a: la 5500 rpm sunt 200, mai sus nu a fost loc si timp rolleyes.gif

In privinta consumului - hmm - am reusit si de un 8.9 prin bucuresti, da r nu e amuzant deloc din punctul meu de vedere;
In medie sunt undeva pe la 12 - 13.5 (in realitate consumul masurat la pompa e mai mic cam cu 1 - 1.5 litri - ceea ce este foarte bine);

Ariciumba,

Supraalimentarea dinamica e relativ simpla - trebuie sa faci in asa fel incat gura de admisie sa fie cat mai in fata, in zona de maxima presiune si sa fie posibil sa traga aer din fata radiatorului - in felul asta aerul este "mai rece" si "mai mult" fara cine stie ce tehnologie complicata. La mine, in cazul fostei mele masini -DSN - a costat 12 lei - un metru de furtun ranforsat de 60 de la bricostore, din care am facut cateva incercari pana a iesit cum am vrut eu curbura furtunului si lungimea acestuia ca sa tina priza de aer in pozitia care trebuia.

La Cristi a fost mai simplu, cel putin etapa 1 - a indepartat un mic cheder, care obtura partial admisia de aer din exterior, pe sub capota motorului, fortand in schimb admisia din compartimentul motor.
Pentru etapa a 2-a am discutat modificarea tubului de aer de la priza de aer pana la filtrul de aer, intrucat sectiunea acestuia este foarte mica inintr-o anumita zona.

La Lancer-ul de 1.8 este vorba de aceeasi problema - trebuie corectate aceste doua aspecte - trebuie facuta modificarea admisiei si trebuie corectata problema de sectiune de admisie.... rolleyes.gif

Mai asteptam un pic - e motorul relativ tanar - numai 2500 km.

Stati un pic, ce motoare se compara pe aici, ca am pierdut firul..

Imi faceti un rezumat, va rog?
ariciumba
QUOTE (Bogdan104277 @ Jul 16 2008, 09:44 PM) *
OK

Hai sa revin; ramasesem la tyreapta a 4-a si a 5-a
Bun:
la treapta a 4-a: la 6500 rpm sunt 190;
la treapta a 5-a: la 5500 rpm sunt 200, mai sus nu a fost loc si timp rolleyes.gif

In privinta consumului - hmm - am reusit si de un 8.9 prin bucuresti, da r nu e amuzant deloc din punctul meu de vedere;
In medie sunt undeva pe la 12 - 13.5 (in realitate consumul masurat la pompa e mai mic cam cu 1 - 1.5 litri - ceea ce este foarte bine);

Ariciumba,

Supraalimentarea dinamica e relativ simpla - trebuie sa faci in asa fel incat gura de admisie sa fie cat mai in fata, in zona de maxima presiune si sa fie posibil sa traga aer din fata radiatorului - in felul asta aerul este "mai rece" si "mai mult" fara cine stie ce tehnologie complicata. La mine, in cazul fostei mele masini -DSN - a costat 12 lei - un metru de furtun ranforsat de 60 de la bricostore, din care am facut cateva incercari pana a iesit cum am vrut eu curbura furtunului si lungimea acestuia ca sa tina priza de aer in pozitia care trebuia.

La Cristi a fost mai simplu, cel putin etapa 1 - a indepartat un mic cheder, care obtura partial admisia de aer din exterior, pe sub capota motorului, fortand in schimb admisia din compartimentul motor.
Pentru etapa a 2-a am discutat modificarea tubului de aer de la priza de aer pana la filtrul de aer, intrucat sectiunea acestuia este foarte mica inintr-o anumita zona.

La Lancer-ul de 1.8 este vorba de aceeasi problema - trebuie corectate aceste doua aspecte - trebuie facuta modificarea admisiei si trebuie corectata problema de sectiune de admisie.... rolleyes.gif

Mai asteptam un pic - e motorul relativ tanar - numai 2500 km.

Stati un pic, ce motoare se compara pe aici, ca am pierdut firul..

Imi faceti un rezumat, va rog?


Salut Bogdan , iti multumesc foarte mult pt explicatie. Acum ma pot apuca de treaba.

Bogdan104277
Stateai la cotitura... beer.gif

Spor la treaba... beer.gif beer.gif
adi_raul
La Lancer-ul de 1.8 este vorba de aceeasi problema - trebuie corectate aceste doua aspecte - trebuie facuta modificarea admisiei si trebuie corectata problema de sectiune de admisie.... rolleyes.gif


Cand termini sa ma anunti si pe mine rolleyes.gif am un lacer 1.5 whistling.gif
Bogdan104277
Aceeasi problema este la cam toate marcile si modelele.

Am rezolvat problema cu o admisie de diesel si ceva modificari la final, in apropiere de filtru.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.