Salut Baieti,
Cristi,
Intre timp ne-am intalnit, tia-m explicat ce si cum cu admisia si din ce ai zis tu, am inteles ca se simte surplusul de putere.
In alta ordine de idei, la aproape 1500 km, eu consider ca am facut alegerea perfecta pentru mine, cel putin pentru acest moment.
Motorul a inceput sa se "lase" ca urmare a rodajului...pana la 1000 km am fost chiar cuminte, dupa am inceput sa cresc gradat solicitarile si am incercat sa acopar o gama cat mai mare de sarcini si turatii...
In program au fost incluse desigur - turatia maxima a motorului, viteza maxima in trepte, modul cum raspunde la variatiile de sarcina etc.
Rezultate:
turatie maxima motor - 6500 rpm;
Viteze maxime, conform indicatorului de bord:
treapta 1 - 55 km/h;
treapta 2 - 100 km/h;
treapta 3 - 145 km/h;
treapta 4 si 5 - in studiu.
Impresii personale:
Condusul in regim de oras este foarte ok, mototrul est elastic si permite rularea fara probleme chiar si in treapta a 5-a la 55 - 60 km/h
Raspunsul motorului in treapat 1 este fulminant, in treptele 2 si 3 trage extraordinar, mai ales dupa ce trece de 4000 rpm.
Stabilitatea masinii si raspunsul la comenzile volanului - excelente...
Confortul atat pentru pasagerii din fata cat si pentru cei din spate este foarte bun... chiar si in conditiile instalarii unui scaun de copil in pozitie centrala, amplasare benefica pentru bebe atat din punctul de vedere al sigurantei cat si din punctul de vedere a ceea ce observa si vede...e palpitant pentru bebe
Voi mai adauga si altele..
Pana atunci numai bine...