Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Merita OCTAVIA II 1.4 MPI 80CP???
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda > Octavia 2
Pages: 1, 2
RADU103743
Salutare tuturor forumistilor!Sunt novice aici si datorita faptului ca trebuie sa ma decid pentru achizitionarea primei mele masini(am 18 ani)...d catre familie am decis sa apelez la dvs.
Singura mea optiune de pana acum(si preferinta) o reprezinta Octavia II.Am facut o configuratie cam asa...Echipare TREND+vopsea metalizata ,jante,proiectoare ceata,navigatie,maxi dot,senzor de ploaie ,geamuri el. spate totul la 13 990 CIP.Mentionez motorul de 1.4MPI.Aici am si semnul de intrebare.este suficient de puternic pt aceasta caroseie si echipare?oricum mai mult nu imi pot permite TDI si chiar nu vreau sa renunt la aceasta configuratie.nu am un stil de condus sportiv iar pt mine la o masina primeaza esteticul si dotarile nicidecum forta motorului.Astept sugestii referito la echipare si motor..1.6 ar fi mai bun?insa dotarile...sad.gifP.S.Nu vreau sa aud de O TOUR.
MULTUMESC ANTICIPAT!
F L O R i N
Parerea mea este ca mai bine renunti la senzorii de ploaie,navigatie si jante si sa ai un motor de 1.6Mpi.Motorul de 1.4 este prea mic pentru o asemenea masina.In locul tau as lua in considerare chiar si varianta cu Octavia tour dar tot cu un motor mai puternic.Poate adaugi chiar si o clima sau aer care sunt deja o necesitate mai ales pe caldurile astea care incep de pe acum sa si intre in rol.
RADU103743
Multumesc de sfaturi Florin,insa cum am zis nu iau in calcul O tour din mai multe motive.in primul rand e un model inbatranit ca sa nu zic invechit iar in al 2lea rand chiar nu reprezinta vreo afacere...pretul e mai mic dar nu cu mult iar anumite dotari lipsesc cu desavarsire chiar de pe lista de optionale.referitor la octy II precizez ca nu voi face mai mult de 10 000 km anual deci dieselul nu ar avea sens(chiar daca tenteaza prin cuplu,consum etc).Navigatia e un moft al meu mai ales k vine incorporat cu un sistem audio mult superior celui standard.cat despre jante ,acestea dau un aer aparte masinii(in contrast cu black magicul caroseriei).
Daca era cu macar 400 euro mai ieftin 1.6...off...si asa m-am intins prea mult...mult mult prea mult
bebeko
Cauta un motor mai mare si mai lasa din optionale...
serestely94734
Cred ca cel mai bine sa-si dea parrerea despre O2 1,4 sunt cei ce au facut un drive test cu aceasta masina. De ce nu e buna pt. un tanar ,masina are totusi 80 CP iar pt. unul care nu vrea sa navigheze cu mai mult de 120km/h de ce nu e buna?? Si are taxe destul de decente.
DORU
Exista un Sticky "Drive-test - impresii" unde am scris parerea mea despre Octi 2 cu motor 1.4 16v 75CP, prima versiune deci. Radu, citeste acolo...alta parere nu am de adaugat...e pe aria Skoda acest Sticky.
Kun95299
Eu zic ca daca nu vrei sa conduci sportiv e ok motorul de 1.4 cu 80 CP.
Inca ceva, vezi ce sistem de navigatie i-ti pui, ca sa nu te trezesti ca nu gasesti harta la el, sau ca harta nu are prea multe detalii sad.gif
RADU103743
Am fost azi la dealer, am vazut masina si m-am indragostit si mai tare de Octavia II.Sincer mi se pare ca ea si nu loganul are cel mai bun raport calitate pret dotari de pe piata.

La 15 180 euro am urmatoarele dotari Echipare TREND+geamuri el.spate,vopsea metalizata,proiectoare ceata,4 difuz suplimentare,jante aliaj 16 inch,MAXI DOT,senzori ploaie plus lumina.Cam astea ar fi...navigatia scartaie datorita pretului de 1430 euro cu tva.Astept sa imi spuna cineva care are octi cu navigatie(preferabil color) avantejele clare si cat de des se folosste acest sistem.Intr-un cuvant daca merita aproape 1500euro.Sper comanda sa o dau in aprox 2 3 luni datorita unor detalii fincaniare.

E optima aceasta echipare?ce sa mai pun pe ea?Cam pana pe la 16 000 imi permit insa nu mai mult.Motorul este cel stiut de 1.4 cu performante acceptabile pt mine.Si dealerul a zis ca numa 1.6 FSI de 115 cp renteaza,nu cel simplu de 102cp.
RADU103743
AAA...si inca ceva tot pt cei care dispun de navigatie.Sistemul are inclusa harta Romaniei?
Daca da ,cat de detaliate sunt redate strazile?Are si comanda vocala?Pot introduce o adresa (strada) si ma ghideaza automat acolo?Multumesc anticipat!
serestely94734
Tu te uiti mai mult la dotari decat la masina? :minigun: La ce ai nevoie de NAVI? Nu te descurci sa mergi fara NAVI? Sau senzori de ploaie de ce? Pai deja la 16000 fratele meu ia-ti 1,6 ca 16000 euro e cam mult pt. 1,4 indiferent cate sisteme de ultanavi are :bandit:
RUE
navigatia 1500????
si sa nu i spui ca o folosesti in mod curent conducand prin oras 10 000 km pe an!
arunci cu bani, pt altele nu comentez dar la navigatie iti iei inainte de concediu (nu fortezi acum la achizitie) un PDA asus cu gps si wifi si tot ce trebe si l folosesti oricand tinandu l in buzunar, nu cand infigi cheile in contact. acesta e cam 350 euro cred si e testat cu tot ce trebuie si hartile se actualizeaza.
robert92637
Bine spus RUE. Navi-ul la pretul asta este un moft mult prea scump. De banii astia mai bine mai pui niste dotari pt. siguranta(ESP etc.)
RADU103743
Mda...vad ca navifatia nu prea are sustinatori pe aici...de fapt acest moft mi se trage de anul trecut cand eram in germania si ne-am invartit 1 ora ca sa nimerim spre o localitate mai micuta.Masiana unor prieteni(dotata cu Navi) a nimerit fara probleme.insa intradevar nu merita 1500euro mai bine unul de buzunar de max 500(cam inestetic ce-i drept).

Cred ca as mai adauga doar ESP si duze incalzite(23 euro).In rest masina e ideala...finisarile sunt impecabile,climatronicul face toti banii,la fel si sistemul audio.O idee mai tari mi s-au parut doar materialele din bord(comparand cu 307 SW).Portbagajul e impresionant,cred k nici Seria 7 nu are asa cv blink.gif
F L O R i N
Intr adevar,ESP si climatronic sunt cele mai indicate sa ti le comanzi pentru masina ta care merita si un motor de 1.6 biggrin.gif
RADU103743
Stie cineva cam cat se asteapta in medie la o masina comandata?
Precizez ca se va face comanda 90% neexistand pe stoc o masina cum doresc eu.macar asa estimativ... sa stiu cate nopti nedormite voi avea band.gif
a3des
Depinde cand faci comanda, acum astepti chiar si peste 10 saptamani lejer. Poate mai tarziu se mai "aeriseste".
NU ITI COMANDA NAVIGATIE SUB NICI O FORMA.
Baga banii in motorul de 1.6 pentru un plus de putere in caz de nevoie, baga banii in siguranta, desi acuma esti tanar si e mai greu de inteles poate, nimic nu se compara cu siguranta.
Motorul de 1.4 e surpinzator de vioi pe O2, in mare parte datorita cutiei de viteze.
ionut83652
QUOTE(RADU103743)
Stie cineva cam cat se asteapta in medie la o masina comandata?
Precizez ca se va face comanda 90% neexistand pe stoc o masina cum doresc eu.macar asa estimativ... sa stiu cate nopti nedormite voi avea band.gif


la ce lista de dotari tiai tras de ce nu iei un diesel ?navigatia?aiai e dor desing (nu exista harta ro pentru masina ) singura harta a ro este iGo costa cca 7 mil cu toata europa si cu gadget (poket pc)ddeeci de ce sa dai 50 mil pe navig eu cred ca singurele dotari necesare pe masina ar fi : abs ac oglinzi electrice si eventual alte siteme de siguratnta gen esp airbaguri vopsea metalizata desi albul e frumos chiar si rosul nui urat (mai ales ca nu platesti extra) cat despre motoare 1,6 e vw audi 1,4 e facut pentru tarile mai sarace si nu cred ca e prea reusit !dar asta de 1,6 e cam gurmand in oras 8-9 % si peste 120 cam sari din 6 ala si in afara !
F L O R i N
QUOTE(RADU103743)
Stie cineva cam cat se asteapta in medie la o masina comandata?
Precizez ca se va face comanda 90% neexistand pe stoc o masina cum doresc eu.macar asa estimativ... sa stiu cate nopti nedormite voi avea band.gif


Daca masina exista pe stoc astepti cca 10 zile max 2 saptamani de la plata avansului.Dar daca mai pui ceva optiuni ai de asteptat cam aprox 3 luni de zile.Asa ca daca tot astepti pune pe ea ce este necesar pt confortul si siguranta ta si a celorlalti pasageri. biggrin.gif
RADU103743
ESP sigur va fi inclus pe lista de dotari(m-a convins filmuletul de pe topicul sticky-siguranta la OctaviaII) :angel:
Inca o intrebare....suspensiile sunt setate cu accent mai mult pe confort sau sportiv,rigid?Adica filtreaza bine gropile si crapaturile sau simt fiecare pietricica in coloana? :minigun: Sper sa fie confortabile de cand cu aberatiile astea din iasi numite coloane de magar...au aparut la f multe treceri de pietoni....ca sa ne distruga spatele,nervii si ....masinile. :bandit:
a3des
Atata timp cat nu dotezi maisna cu pachet de drumuri grele comfortul este ok.
RADU103743
Mersi tuturor pentru sfaturi...m-ati lamurit sa nu arunc cu banii pe navigatie arigato.gif ...plus sfaturi utile cum ar fi esp-ul.in rest toate bune...mai revin eventual cu intrebari peste vreo 2 luni cam cand preconizez eu ca voi face comanda.eu zic ca pt 15 540 euro am configurat o masina perfecta(spatiu calitate dotari),chiar daca unii ar stramba din nas referitor la motor.mie imi este bun.

Salutare tututor!!!
bebeko
Sigur ca initial are sa te incante totul la masina ( normal pentru ca este noua biggrin.gif ), dar pe urma ai sa regreti ca nu ai ales un motor ceva mai performant. Eu stiu din proprie experianta ... :cry:
onet_bogdan
Intotdeauna vei dorii putin mai mult, cel putin eu de cand am masina tot mai pun cate ceva pe ea. Problema e ca la motor nu prea ai cum sa pui cai in plus deci daca ai posibilitatea financiara alege o motorizare mai buna.
bebeko
Onet , ai auzit de chiptuning ??? blink.gif
Kun95299
bebeko, chip tuning la motoarele pe benzina cateodata nu merita. Eu la 1.4 MPI, 68 Cp castig maxim 7 CP prin chip tuning. Crezi ca merita? Mie nu mi se pare deloc o afacere buna sad.gif
G e o r g e
1.4 este un motor prea mic pentru octavia .

mergi macar pe 1.6 , nu vei regreta mai tarziu .
a3des
In acelasi gand cu George, mergi pe 1.6, e motorul potrivit pentru caroseria si cutia Octaviei. Gandeste-te si la o eventuala vanzare a masinii, cu greu vei vinde motorizarea de 1.4 pentru ca nu este ceruta, pe cand cea de 1.6 e mai usor vandabila. O sa zici ca oricum nu vinzi repede, dar mai gandeste-te ca nu cumperi un dvd-player, e totusi o masina, banii multii, si e bine sa te gandesti la toate aspectele INAINTE si nu pe urma cand deja e tarziu.
serestely94734
si eu tot pe 1,6 m-as duce chiar daca as mai taia putin din optiuni daca este sa ma gandesc si la revanzare.......
onet_bogdan
QUOTE(bebeko)
Onet , ai auzit de chiptuning ??? blink.gif


bebeko, am auzit dar pentru cei 5 cai in plus la un motor de 1,2 nu merita iar eu inca raman la parerea mea ca este un lucru care grabeste uzura si creste posibilitatea de a aparea tot felul de probleme in timp. Pina una alta nu ma convins si consider ca nu merita.
RADU103743
Stiu...e foarte adevarat ce spuneti(revanzare ,putere,siguranta) insa efectiv NU AM 1000 de euro in plus pentru motorizarea 1.6 d 102 cp.Ca de FSI nu are sens sa vbim.
E foarte usor de zis ca hai sa mai punem 1000 de euro...pai in cazu asta la 16 540 mai bine ma uit la un passat,mai pun si pe asta ceva si ma gandesc la o accord etc etc etc.
Iar de pe lista de dotari nu vreau sa tai nimic pentru ca si asa e riguros construita...prefer un esp si airbaguri cap decat 20 de cp in plus la motor.Sincer.20 cp nu merita 1000 de euro.FSI de 115 cp ar fi meritat dar asta e cu 2400 euro mai scump>Aberant totusi!!!
Oricum mersi de sfaturi stiu ca sunt pline de bune intentii insa ma intind cat mi-e plapuma,,,ba chiar putin in plus!
Salutari! arigato.gif
RADU103743
DA...passat la aprox 16 500 euro cu motor de 102 cp...ca sa ajung la un nivel de configuratie identic cu al octaviei mai trebuie sa pun optiuni in valoare de aprox 700 euro!!!Si e Passat,totusi!Ca sa nu mai zic de jetta insa nu imi place pentru simplul motiv ca fabricata in mexic :minigun: Dupa parerea mea clasa de pret intre care renteaza octavia e 14-17000 (daca e diesel in ultimu caz).

Si in ca o chestie ciudata...in echiparea classic te costa 1000 de euro sa pui aer cond manual!!! La echiparea trend(750 euro in plus) ai climatronic standard plus alte cateva maruntisuri.Chiar astia d la skoda nu au manageri buni sau varianta classic e pusa acolo asa aiurea?Asa...o 2a chestie ciudata (negativ) e faptu k ma costa 140 euro telecomanda la inchiderea cetralizata.Mi se pare cam racaitoare chestia asta la 15 000 euro plus ca si amaratu de logan de 8000 o are standard chiar daca nu e asa smechera(tip briceag cu ornament zic ei).
Has
Motorul de 1.4 este de conceptie mai noua DOHC si 16V, fata de 1.6 care este OHC si 8V. Etajarea rapoartelor cutiei de viteza nu avantajeaza motorul de 1.6, diferenta de putere fiind estompata de cuplul maxim care este disponibil pe o plaja de turatii mai mica fata de motorul de 1.4
Eu am ales motorul de 1.4 si nu cred ca voi regreta, cel putin nu prin prisma performantelor in oras sau a consumului. Singurul capitol la care motorul de 1.4 va fi deficitar ar fi un drum in Germania , unde nu sunt limite de viteza pe autostrazi si o viteza mai mare va fi greu de atins fara un consum mai mare fata de 1.6.
DORU
Has, apreciez punctul tau de vedere, pt ca esti obiectiv ! arigato.gif
cristi98885
Has,cum ti s-a parut ca se comporta motorul de 1.4 pe drumuri in panta,se descurca onorabil?
Has
Eu am facut drive test cu Octavia 1.6 pentru ca nu aveau 1.4 . Facusem test drive si cu Logan 1.4 si 1.6 , etajarea cutiei la 1.4 fiind mai buna ca la 1.6, deci am avut un model de referinta. Masina vine peste 2 -3 saptamani, asa ca impresiile vor fi postate imediat ce intru in posesia roscatei biggrin.gif
Daniel65671
Pentru ca o aveam deja gata facuta si

Gandindu-ma la o viitoare Skoda Octavia pentru mine, am facut urmatoarea

Comparatie raport pret/motor benzina Skoda Octavia Trend, cutie manuala

Motor Putere Viteza mx Acc100 Cons urb Greutate Pret cu TVA +Taxa Dif pr

1,4 MPI 80 CP 180 Km/h 15,3 s 9,5 l/100 1230 Kg 13990+160=14151 E 0

1,6 MPI 102 CP 190 Km/h 12,3 s 9,8 l/100 1225 Kg 15094+183=15277 E 1127 E

1,6 FSI 115 CP 198 Km/h 11,2 s 8,7 l/100 1265 Kg 16398+183=16581 E 1304 E

2,0 FSI 150 CP 212 Km/h 9,4 s 10,1 l/100 1310 Kg 17719+531=18250 E 1669 E

Si, avand o Fabia Sedan Elite de 101 CP, am facut si o

Comparatie raport pret/motor benzina Skoda Fabia Sedan Elite, cutie manuala

1,4 MPI 80 CP 180 Km/h 13,4 s 8,6 l/100 1090 Kg 13236+160=13396 E 0

1,4 MPI 101 CP 185 Km/h 11,6 s 9,0 l/100 1095 Kg 13321+160=13481 E 85 E

2,0 MPI 115 CP 196 Km/h 10,2 s 10,9 l/100 1140 Kg 14248+531=14779 E 1298 E

Plecand din start de la ideea ca 80 CP sunt la limita de jos a posibilitatii de a satisface nevoia de putere pentru Octavia, am luat in calcul, ca fiind rezonabile, motoarele de 1600 cmb. Cel de 2000 cmb si 150 CP mi s-a parut prea mare pentru gustul si nevoile mele, ci, mai degraba, pentru cei sportivi.

Ce aduce bun, in plus, fiecare din cele doua tipuri fata de varianta imediat inferioara? (Vorbim de Octavia 1,6 cmb de 102 CP si 115 CP, sau pe scurt Octi102 si Octi115).

Octi 102 aduce un plus de 22 CP, 10 Km/h la viteza maxima (190 Km/h) si o reducere cu 3 s a timpului de acceleratie 0-100 Km/h (12,3 s), dar creste consumul urban la 100 Km cu 0,3 l (9,8 l/100 Km).

Octi 115 aduce un plus de 13 CP, 8 Km/h (198 Km/h) si o reducere de 1,1 s (11,2 s). In plus, scade si consumul cu 1,1 l la 8,7 l/100 Km.

La Octi 102 scade raportul Kg/1CP cu 3 Kg (12,3 Kg/CP) si la Octi 115, cu 1,3 Kg (11 Kg/CP).

Un plus consistent de putere il aduce saltul la motorul de 1,6 MPI (22 CP) precum si saltul la motorul de 2,0 FSI (35 CP), dar aici saltul e simtitor si la pret.

Comparand plusul de putere, viteza maxima (si reducerea timpului la demaraj pana la 100 Km/h), geutatea masinii, consumul urban (majoritar) si pretul, eu am ajuns la alegerea motorului de 115 CP ca fiind cea mai rezonabila varianta de mers cu o masina de familie.

Intrebarea care ma preocupa, insa, este daca pentru Octavia sunt suficienti cei 115 CP pentru un mers relativ normal (nu sportiv), dar in care sa am si o rezerva de putere pentru iesit repede din situatii limita, cum am acum cu Fabia mea, de 101 CP?

Cineva imi facea echivalarea intre Fabia de 101 CP cu Octavia de 150 CP. Si atunci am facut o comparatie, pe care va invit sa o vedeti si voi.

La Fabia 1,4-101 CP am raportul greutate/CP de 10,8Kg/1CP, iar la Octavia 1,6-115 CP, am raportul de 11 Kg/1CP.

La Fabia 1,4-101 CP am timpul de la 0 la 100 Km/h de 11,6 s, iar la Octavia 1,6-115 CP e de 11,2 s.

Deci, cam tot pe acolo.

Viteza maxima la Fabia 1,4-101 CP e de 185 Km/h, iar la Octavia 1,6-115 CP e 198 Km/h si la un consum mai mic! (8,7 l fata de 9,0 l/100 Km la Fabia).

Deci, eu consider, teoretic, ca 115 CP pot duce o Octavie destul de sprinten, incarcata si cu AC pornit, ca sa nu gafaie pe Dealul Negru si sa fie nevoie sa schimb a treia la 80 Km/h. Si sa aiba si o rezerva de putere sa urce repede de la 120-130 Km/h la 150-160 Km/h sau chiar mai mult, ca doar la carte zice aproape de 200 Km/h.

In concluzie, dupa atata teorie ametitoare, un drive-test sanatos rezolva problema repede si fara echivoc. tongue.gif

Salutare si multumesc de rabdare!... :tomato:
Has
Am gasit un site cu diagramele de cuplu si putere pentru motoarele de la Skoda Fabia. Motorul de 1.4 de pe Octavia este asemanator cu cel de 55kw de pe Fabia. Se observa cuplul, care este disponibil de la 2000rot/min pana la 4000rot/min, ceea ce denota elasticitatea acestei motorizari, spre deosebire de motorul de 74kW tot de 1.4, care are cuplul maxim disponibil pe o plaja mai mica de turatii. Deci avantajele unui motor mai puternic se vor face simtite doar la turatii mari, adica pe autostrada sau in depasiri dar pe o anumita turatie, deci confortul nu va fi prea mare. De altfel diferenta de pret intre cele doua motoare este de 2 Euro biggrin.gif

http://skodafabia.info/downloads/Fabia_Technik_Info.pdf
DORU
Has, ai MP !
RADU103743
Conteaza faptu ca motoru de 1.4 e de conceptie mai noua!
Cel de 1.6 de 10 cp l-am vazut si pe o bora din 2001 deci are cel putin 6 ani vechime,pe cand asta de 1.4 e acum reactualizat primind si 5 cp in plus.Chiar...sunt curios daca acesti 5 cp chiar se simt...
::::AL3X::::
nu cred ca ai vrea sa afli ce performante are acest motor...chiar nu merita sa ai atatea dotari la un asa motor slab pentru o masina de 1300 kg.....chiar nu se merita mai bine iti iei un 1,6....
stefan-dode95949
uite si eu imi voi lua Octavia II Elegance 1.6/102 CP si cu tot cu vopsea metalizata ma duce la 16200 euro cu tot cu TVA. si are mai mule dotari ca Trend-ul.si parerea mea este ca motorul de 1.6 este ideal in raport cu greutatea caroseriei.bafta multa!
stefan-dode95949
uite si eu imi voi lua Octavia II Elegance 1.6/102 CP si cu tot cu vopsea metalizata ma duce la 16200 euro cu tot cu TVA. si are mai mule dotari ca Trend-ul.si parerea mea este ca motorul de 1.6 este ideal in raport cu greutatea caroseriei.bafta multa!
RADU103743
Si totusi ce e mai bun 1.6 102 cp sau 1.4 80 cp???Ca sunt bagat in ceata...unii zic ca diferenta de putere nu se simte ca 1.6 nu are o cutie f bine etajata si in plus 1.4 e DOHC de conceptie mai noua.ALtii ca 1.6 de 102 cp e un motor ideal pt gabaritul octaviei.
Pana la urma care e adevaru? Cei 22 cp se simt intr-adevar ca sa justifice 1000 de euro in plus?Sau conceptia noua a motorului de 1.4 si elasticitatea sa primeaza?
DORU
Motorul de 1.4 16v a fost testat de mine si gasesti impresiile la Sticky-ul in cauza.

Pe scurt:

-->> 1.4 16v 80CP: consum redus (mai mic ca la 1.6 8v 102CP), elastic, nu este astmatic daca masina nu este incarcata complet si cu 4 pers inauntru. La 2 pers si bagaj modest cu AC pornit trage acceptabil !

-->> 1.6 8v 102CP: cilindreea mai mare se vede la viteze ridicate, acolo unde va trage mai bine ca 1.4 16v; consumul este in medie mai mare ca la 1.4 16v.

Eu iti propun sa incerci un drive-test cu ambele motorizari, sau macar cu una din ele - vezi OPEN Service. Daca nu au la drive-test aceste variante, atunci o intrebare pt tine: de cati bani dispui, pt cati ani cumperi masina si in ce scop o vei folosi preponderent? Multumesc!
RADU103743
Multumesc de sfaturi DORU.
Pai imi pot permite intre 16 000 si 16 500 euro.Comanda o voi face la sfarsitul lui iulie inceputul lui august.Masina va fi folosita preponderent urban si max 12 13 000 km pe an(un drum doua in afara).
AM fost la open service dar nu aveau decat dieseluri si un FSI de 2 litri.
Nu conduc sportiv insa nu vreau sa fie niic o gioarsa.Parerea ta care ar fi 1.6 sau 1.4?Adica la 16000 o var trend echipa f bine (cu ESP) sau o var elegance de 1.6 la 16 550 dar fara ESP?MERSI
RADU103743
Uitasem de un aspect f important...ma intereseaza f mult acceleratiile mai putin mersu la viteze ridicate.Din acest pct de vedere motorul de 1.6 este mai sprintem in oras...sa zicem la plecarile intr-o intersectie.... sau la semafor.Cu traficul asta conteaza...
DORU
Daca vrei aceleratii, in 16.500 euro te incadrezi cu Octavia Tour Sport 1.8T 20v. Iar la 12.000km/an...ce mai, esti o clona de-a mea. Este un motor exceptional iar ca dotari mai poti opta pt ESP, Climatronic si stergator luneta spate, plus airbag-uri laterale.
Si acum sa-ti raspund la intrebare: 1.6 e mai viguros decat 1.4 sub 3000 rot/min. Ia-ti ESP neaparat...
RADU103743
HMM..nu consider o optiune Octavia tour datorita mai multor motive( uzata moral, interior cenusiu si invechit,platforma tehnica depasita).Bineinteles asta nu inseamna ca nu e o masina f corecta la pretul ei insa nu e optiuneam mea.Iar motorul acela turbo cred ca este f "insetat".Deci,concluzia ar fi ca este obligatoriu ESP...si cum nu pot impaca si capra si varza , tind spre un 1.4 ultra dotat.Sau mai vedem poate pica vreo pleasca intr-o luna band.gif
matei93841
QUOTE(DORU)
Daca vrei aceleratii, in 16.500 euro te incadrezi cu Octavia Tour Sport 1.8T 20v. Iar la 12.000km/an...ce mai, esti o clona de-a mea. Este un motor exceptional iar ca dotari mai poti opta pt ESP, Climatronic si stergator luneta spate, plus airbag-uri laterale.
Si acum sa-ti raspund la intrebare: 1.6 e mai viguros decat 1.4 sub 3000 rot/min. Ia-ti
ESP neaparat...

Ce e ESP?Octavia 2 nu are ESP?
RADU103743
ESP-ul este un program f important...de mentinere a stabilitatii si traiectoriei.Octavia II are ESP dar la pret suplimentar...414 euro.

Vreau sa mai stiu daca suspensiile Octaviei sunt orientate spre confort sau sunt rigide(sportive).Ca vb aia....avem o multime de gropicele si denivelari.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.