Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme carburator
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Pages: 1, 2
Daniel82595
carburatorul iar face figuri, am incercat sa-l reglez si degeaba.....fluctueaza relantiul in draci.....cred ca si-a dat duhul biggrin.gif
Horia49540
nu te agita, ca nu moare el asa usor...
vezi ca ai pm :wave:
Sula103604
domnilor..inca o noutate, sau poate nu...tot in materie de consum si carburator..dar aici mai mult de carburator...cei care au instalatii de Gpl..sunt dispusi la dereglarea frecventa a carburatorului..motivul...cand merge masina pe GPL...camera cu benzina din carb se goleste...iar plutitorul se tot misca in sus in jos..bineinteles de la drum..si imaginativa..ca la ceva mii de km...tot balanganandu-se el asa...nu mai are fixare exacta..iar cand schimbi pe benzina...ori iti tuseste masinuta..oari miroase prea tare a benzina..ceea ce inseamna ca baga prea mult...astea si unele dezavantaje ale GpL-ului...in rest nu vad vreo problema de a desface carburatorul si de a fixa plutitorul dupa carte..eu am facut-o de veo 2-3 ori..carburatorul nu mi se pare un OZN acum tongue.gif
mihail81843
Eu mai desfundam carb si putinel mai empiric biggrin.gif Se demonteaza filtrul de aer si se lasa carb liber, inversam doua fise ( in mod intentionat) si ponim motorul . Il tinem usor din acceleratie la inceput si apoi acceleram progresiv. Evident motorul incepe sa dea rateuri si scoate flacari pe carb ....trebuie putina atentie , daca a fost infundat doar si mama lui se desfunda biggrin.gif :wave:
k.68177
Colegu.... cu rateurile nu e de joaca.... Poate sa-ti distruga garniturile de la carburator.... am vazut recent un caz dintr-asta... si din cate stiu poti arde supapele asa.....
tzo99516
si inca cum le arde,te satura ca poti sa ai norocul sa le prajasca pe toate!
mihail81843
Eu n-am zis ca e bine ,...doar asa ca idee , da niste rateuri de spaima biggrin.gif
Daniel82595
Pentru a evita unele probleme cu carburatorul va sfatuiesc sa folositi filtre de benzina si de aer de calitate. Alea de benzina sunt in jur de 25 ron si fac treaba mult mai buna decat cele de plastic la 3-4 ron.
Eu mi-am luat de curand filtru de aer UFI 2771900 cu 20 ron si se vede pe el ca e mai atent lucrat decat cele rusesti. Se mai potrivesc si cele MANN C2443 si MANN C2443/1 pt Lada/Fiat dar sunt peste 40 ron. :wave:
Horia49540
iti iei de la bulgari Filtron original cu 5 RON biggrin.gif
Eduard108953
Din cand in cand mai scot masinuta la drum intins............asa am facut Duminica.Am fost pana la Lehliu.Vreau sa zic ca de pe drum ,la intoarcere,motorul a ramas ffffff turat.Stui sa reglez din carburator turatia,dar ce ar cauza aceste dereglari?Prin oras nu se intampla.E de la mult drum?Ca nu am mers prin gropi.....
divian111084
Salut. Exista o posibilitate sa fie dela camera a doua a carburatorului, deoarece ea la drum intins functioneaza, si mai putin in oras. Vezi daca clapeta inchide complet (arcul sa nu fie decalibrat, sau axul pe care este montata sa nu fie ruginit si sa se invarta usor in lagare). Stiu pe cineva cu un renault, care ii mai sarea arcu dela a doua camera si se mai trezea la semafor cu 3000 de ture blink.gif

Ai amintit ceva de gropi, io patesc ceva foarte ciudat, cand merg pe drum accidentat si se zdruncina masina nu mai imi sta motoru in ralanti, trebuie sal tin turat din pedala... io nu umblu la iel pentru ca chiar nu stiu ce sai fac in cazu asta, dar chestia ie ca dupa cateva zile se repara singur si toarce. blink.gif
Sula103604
Surubul de calibrare a turatiei are un arc, vezi daca ala isi face treaba sau nu, chiar si prin gropi nu ar trebui sa faca probleme, tocmai ptr aia e pus si arcul acolo, teoretic acel arc tine surubul in pozitia in care l-ai insurubat/desurubat... bafta :wave:
divian111084
Sigur, dar daca iera dela arc, sar fi dereglat si ar fi ramas asa, dar culmea ie ca motoru isi revine dupa un anumit nr de km, sau dupa ce sta pe loc un timp. Am uitat sa precizez ca miam inlocuit carburatoru cu unul nou, luat din magazin (nu din cauza gropilor ci din motive de consum smile.gif ) dar la fel se comporta si cu cel vechi si cu cel nou... cand se zgaltaie masina motoru merge prost blink.gif

P.S: si dupa inlocuirea carburatorului consumu tot acelasi a ramas. Acu vreau sa inlocuiesc si declou
Matei93575
Salut baieti!Acum ca mi-au montat bord de 1500 cu turometru am observat ca atunci cand e cald motorul nu isi mai revine la cca 800 de rot/min ci sta pe la 1500-1800 de rotatii.Am incercat reglaje am schimbat arcul dar nimic :bash: Pe urma am scos filtrul de aer si surpriza totul e ok relanti ca lumea!Am scos filtrul maine iau unul nou dar mi se face groaza la ce preturi sunt aici :bicycle: La cati km e recomandat sa schimbi filtruul?Toate bune
k.68177
pt. divian... verifica plutitorul si supapa aia care e la plutitor, ca daca nivelul e constant in camera. Faza asta o stiu de la dacie, cand treci peste denivelari daca nu e ok supapa+plutitorul, turatia fluctueaza.
Horia49540
corect
vezi nivelul
tre sa fie 7.5 mm cu garnitura de carton pusa
apoi, deschiderea maxima tre sa fie de 8 mm
deci sa ai o cursa a plutitorului de 0.5 mm - se regleaza din limbutele plutitorului :wave:
divian111084
Am desfacut carburatoru si nivelu din camera de nivel constant iera... constant biggrin.gif
Ciudat este ca motoru revine singur la turatia normala dupa ceva timp de stat, sau dupa cativa Km parcursi.
O posibilitate ar fi ca datorita miscarilor bruste ale masini, evident plutitoru se deplaseaza amplu si in camera scapa cantitati mai mari de benzina, care debordand prin pulverizator formeaza un amestec bogat care nu poate arde. Desi putin plauzibila explicatia, ie singura cat de cat logica pe care am gasito

Sauzim de bine!
Horia49540
daca e reglat bine (7.5 distanta si 8 deschiderea maxima) plutitorul si cuiul poantou nu afesteaza mersul carburatorului pe gropi, viraje, rampa panta etc.
ori deschiderea maxima e prea mare...sau alta tre sa fie cauza, de la distanta greu de spus...
HadeS
QUOTE (Marius102861 @ May 23 2007, 06:31 AM) *
daca tragi furtunul de la carb de gaze din carter (cum ai zis) dar stupi stutul (sa nu traga aer) cum merge?



SALUT....Sunt novice in Lada, da ma pricep la mecanica....e o poveste mai lunga cu laditza.....:am dat dacia si am luat caroseria unei lada samara 92' sport, apoi am mai cumparat o samara din 86 pentru piese....am dezmembrat-o am pus tot ce trebe pe aia din 92', si totul a mers binisor, cu reglaje mai tot timpul, da ducea saraca...de vre-o saptamana nu pot sa o mai scot din draci......sta bine la relanti, da se tureaza singura....stiu ca e din carb, ca trage aer fals, k imi innegreste bujiile, dar am fost cu carb la reglat de 2 ori, m-au uscat aia de bani...aprinderea e noua...etc....maine e ultima zi cand mai dau carb jos....care ma poate ajuta va rog sa-mi lasati un mesaj la sergiu_1_4_you@yahoo.com si raman dator cu o bere la brasov rolleyes.gif
Horia49540
sal
ai planat carburatorul de fiecare data cand l-ai desfacut? se pune pe un geam sau plexiglas perfect plat un smirghel si pe el "plimbi" corpurile carburatorului pana cand devine perfect plat (daca pui corpul carburatorului direct pe acea sticla sa nu mai ai fanta de lumina intre ele)

iar ca sa vezi din exterior pe unde trage aer fals pune la imbinarile carburatorului apa+sapun, sau chiar benzina (umezesti putin) si vei vedea exact pe unde trage aer fals...

succes

ps - nivelul benzinei in camera de nivel constant e bien reglat?
HadeS
cred ca singura solutie e : TOTUL NOU...am luat garnituri, supape etc...l-am dat jos azi si am mai strans suruburile la galerie,,,,dar a nins tare in Bv si nu am putut lucra afara, in seara asta ma uit la carb ca l-am luat in cam.maine il pun sus si dau verdictul: CARB de DACIE sau TOT SOLEX...nu as renunta la SOLEX ca ii fac rau pe baieti la demaraj si in depasiri e OK dar in rest ca si consum....ii fac pe detinatorii de autoturisme BMW 2000 benzina:)) imi consuma mai mult ca o TATRA...bafta multa baieti si aveti grija de laditze
Horia49540
nu e bien sa pui carb de daie
daca faci asta practic doar te vei transporta cu masina, renunti la orice pretentie de putere demaraj etc
daca e carb bine reglat va consuma omeneste, chiar mai putin decat lada de tip mai vechi - 1200-1500
mai bien cauta un mecanic mai batran care se pricepe la astfel de masini...

succes
HadeS
QUOTE (Horia49540 @ Feb 20 2009, 11:11 AM) *
nu e bien sa pui carb de daie
daca faci asta practic doar te vei transporta cu masina, renunti la orice pretentie de putere demaraj etc
daca e carb bine reglat va consuma omeneste, chiar mai putin decat lada de tip mai vechi - 1200-1500
mai bien cauta un mecanic mai batran care se pricepe la astfel de masini...

succes



ANUNT IMPORTANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!acuzam saraca masinuta ca imi face probleme......si ea era nevinovata.....ce credeti?am plecat sa alimentez si am zis asa :ii bag benzina si ii dau pana merge sau pana crapa motorul....pe drum spre peco imi zice colegul ca e proasta benzina la STAR de acolo de unde pun eu...asa ca am pus de la...(*****)fara reclama.....pana acasa laditza mea era avion...totul mergea brici....asa ca ATENTIE!!!!!!!si benzina e o problema....si ink mare...BAFTA MULTA
Zozo
Stie cineva ce tip de injectie monopunct se potriveste pe lada niva de 1569cmc si la ce pret si de unde sa pot face rost ? .. is din Arad si mar interesa ca am o niva si a fost modificat de pe injectie monopunct pe carburator si mai am nevoie si de calculator
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.