Help - Search - Members - Calendar
Full Version: optiuni vs optiuni
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
ozz86651
Mie nu-mi place automata. Prea frig, prea cald, sau sufla unde nu trebuie si cum nu trebuie.
Apoi si asta e o inventie din aia care te scuteste de pus mina pe un buton sau invituit o rotita din cind in cind, rar. Parca sintem ciungi. E drept ca nu a ajuns la ridicolul senzorului de ploaie da nu-i departe.
air_wolf
considerati utili senzorii de pracare, camera din spate si calculu traiectoriei? sint situatii din ce in ce mai mult in care devin utili, mai ales in parcarile aglomerate si in orasele unde spatiul de parcare e limitat.
eu ma gindesc sa dotez toyo cu asa ceva, desi se parcheaza mai usor ca un sedan. ermm.gif
Vlad95335
nu e vb numai de faptul ca invarti de o rotita (in cazul AC manual). e vorba de cum se integreaza in tot panoul de bord. plus ca traim in era digitala,nu? blush.gif e altceva cand ai afisata temperatura de afara,cea din masina,locul unde bate aerul etc, pe un display (care probabil ca da foarte bine luminat noaptea). clasa de lux incepe sa se piarda si printre masinile mai mici,sedan sau hatchback. ganditi-va ca stati intr-un audi a4, full electric,navigatie,pilot automat,cutie automata (servite toate deci ca la botu' calului) si cand dai sa schimbi temperatura te apuci sa invarti de 2-3 rotite,eventual sa inceapa sa-ti mai si scartaie.. asa este,sunt lucruri de care ne putem lipsi,dar e ca si cum ai spune "nu-mi iau pantalonii astia noi fiindca mai am niste izmene de acum 3 ani care mi se potrivesc" (sau ceva de genul) smile.gif si referitor la topic.. toate optiunile sunt binevenite atata timp cat ma incadrez in buget biggrin.gif n-as renunta la abs!!
HalbaSus
QUOTE(air_wolf)
considerati utili senzorii de pracare, camera din spate si calculu traiectoriei? sint situatii din ce in ce mai mult in care devin utili, mai ales in parcarile aglomerate si in orasele unde spatiul de parcare e limitat.
eu ma gindesc sa dotez toyo cu asa ceva, desi se parcheaza mai usor ca un sedan. ermm.gif

Senzor de parcare da, e foarte util (eu mi-as pune si fata si spate...), camera din spate si calculul traiectoriei mi se par... mhm... nu foarte utile. Si eu ma gandesc sa dotez audiul meu cu senzor de parcare.
James Kilowatt
Si eu am vrut senzori de parcare, insa mi-a trecut. Nubira are o vizibilitate in spate horror si eram convins ca o sa-mi pun. Intre timp m-am obisnuit cu gabaritul si pot trai si fara, mai degraba mi-as pune xenoane decat senzori.
Vlad95335
si eu sunt pentru xenoane inainte de senzori de parcare
george73315
Dar nici asanumitul ridicol de senzor de ploaie nu e chiar atat de inutil:Nu ati patit dupa o ploaie zdravana sau cand mai ploua putin si esti pe intermitent,treci pe langa o masina mare si-ti face noapte in masina din cauza vartejului,atunci nu cauti stergatoarele cu infrigurare ca ai 100/h si nu vezi pe unde mergi????Nici un accesoriu suplimentar care tne si de siguranta uneori nu e ridicol daca ai bani de el (mai ales ca daca nu-ti place poti sa nu-l folosesti)
ozz86651
Senzorii de parcare mie mi-ar putea fi utili. Xenoanele nu, niciodata nu am simtit nevoie de mai mult, ma descurc perfect cu "halucinogenele".
Cit desprte exemplul cu audiul minunat, ma lasa rece. Nu ma intereseaza citusi de putin cum "da" pe display, eu ma holbez pe geam afara nu pe display, singura chestie e sa nu aiba colori nasoale. Mie imi afiseaza temperatura exterioara dar prin rotatie cu altei chestii (viata uleiului, km la tura A sau cool.gif si nu o tin niciodata pe display. Mai sint exceptii cind urc muntele la ski.
N-are nici o treaba cu izmenele de acu 3 ani pentru ca o masian din asta care abia are un radio amarit da fum la audiul ala "full electric" si automat de nu se vede si eu apreciez fumul nu electricitatea.
Lucas
Dupa parerea mea , o masina ar trebui sa aibe anumite optiuni ca sa fie confortabila in trafic : servo-directie , preferabil care se intareste cu cat viteza este mai mare ( electronica se numeste parca) , servo-frana , clima automata , geamuri electrice , oglinzi incalzite ( nu neaparat electrice ) , ABS + EBD , in unele situatii ESP dar nu e foarte important pentru mine , Xenon, senzori de parcare si bancheta spate rabatabila fractionabil, suport pahare. Astea ar fi optionalele mele care le-as pune pe o masina daca ar fi sa imi iau una noua. Chestii de genul torpedou refrigerat , sertare sub scaune , lampi de citire in "n-spe mii de locuri " nu mi-ar trebui. Pentru mine mi se par o tampenie. Nu zic ca pentru toata lumea ar fi asa. pentru unii poate chiar le este necesar asa ceva. Dar in opinia mea , foarte multi oameni care merg la reprezentanta sa isi cumpere masina noua , atunci cand le pune dealerul lista de optionale sub nas , uita de ceea ce este prioritar si util pentru ei si isi pun unele chestii care poate doar o data pe an le vor folosi dar sunt pe ideea " hai ca dau 20-30 E pentru asta...ca o sa imi prinda bine si daca o folosesc doar o data pe an..las` sa fie acolo ca nu se stie " si uite cum se ridica pretul masinii cu 500-600 E , ca il fura optionalele astea " de Duminica". Parerea mea este ca unii nu mai judeca rational sa zicem si pun de toate ca " las` ca bune o sa fie ".
James Kilowatt
QUOTE(Lucas)
oglinzi incalzite ( nu neaparat electrice ) .


Adica cum, incalzite cu lemne? biggrin.gif

Ozz are dreptate... nu toata lumea apreciaza aceleasi lucruri, iar topicul asta o demonstreaza pe deplin. La rabla mea daca mi-ar oferi cineva 50CP in plus in locul climatronicului, a geamurilor electrice in spate si a oglinzilor electrice as face schimbul fara sa ezit.
HalbaSus
Si eu si eu si eu biggrin.gif Iar pentru inca 100 de cp si tractiune integrala as renunta si la scaunele spate, portbagaj, cupholdere, cotiera, torpedou si alte maruntisuri.
James Kilowatt
Eu cupholderele le-as schimba si pentru 10CP, nu numai pentru 100...smile.gif Daca dau peste unul care negociaza strans, chiar si pentru 5CP biggrin.gif
anton87190
Pentru cai putere în plus tunare cu turbo, nitro ....

Eu mi-aș pune pe mașină o chestie faină ce-am văzut-o la o emisiune auto: amortizoare inteligente, pe care le poți seta dintr-un buton să fie mai rigide avantajând un condus mai sportiv cu stabilitate în curbe sau mai moi (confort) în cazul deplasărilor prin orașele pline de gropi, la țară sau off-road. Muierea suspensiilor se face extrem de simplu încălzind la comandă uleiul din amortizoare care va fi mai vâscos sau mai fluid ... :boxing:
Baby Blues
QUOTE(anton87190)
Pentru cai putere în plus tunare cu turbo, nitro ....

Eu mi-aș pune pe mașină ... Muierea suspensiilor

Foarte tare frate chestia asta cu "muierea" :harhar: :punk: :smoke: :coolspeak:
gabi4
nici continuarea nu e mai prejos laugh.gif
booneK9
Pentru muiere functioneaza intr-adevar incalzirea.
Dar intarirea / inmuierea amortizoarelor se face altfel.
Din cate stiu eu e vorba de niste fluide care au proprietati magnetice si care devin mai vascoase pe daza de curent.
Ia lamureste-ne James ca tu erai tatic la astea cu tehnica.
HalbaSus
Uleiul din interiorul amortizoarelor contine o pilitura foarte fina de fier, iar pe marginea amortizoarelor sunt amplasati electromagnetii, in momentul cand se apasa "butonul" magnetii actioneaza asupra piliturii de fier intarind amortizorarea. Daca butonul nu e apasat atunci electromagnetii nu functioneaza si amortizorul devine unul "normal".
De asemenea se mai poate seta taria amortizarii si la masinile cu suspensie pneumatica, dar acolo principiul e diferit.
ozz86651
Pai optiune din asta are dacia. Numai ca uleiul ala cu pilitura e in motor tongue.gif
James Kilowatt
Mai exista si sistemul electromagnetic scos de Bose... A fost pus linkul pe aici pe undeva.
anton87190
"MUIÁ, moi, vb 3. Tranz. și refl. A face să devină sau a deveni mai moale, mai puțin consistent, mai puțin țeapăn. "
" MUIÉRE2, muieri, s.f. Acțiunea de a (se) muia."
"ÎNMUIÉRE s. muiere."
extras din DEX al limbii române
air_wolf
deh, daca in timp muia a ajuns sa aiba alta conotatie... biggrin.gif
A K U
QUOTE(air_wolf)
deh, daca in timp muia a ajuns sa aiba alta conotatie... biggrin.gif


Vezi ce poate face un accent pus aiurea :bounce:
Baby Blues
QUOTE(anton87190)
"MUIÁ, moi, vb 3. Tranz. și refl. A face să devină sau a deveni mai moale, mai puțin consistent, mai puțin țeapăn. "
" MUIÉRE2, muieri, s.f. Acțiunea de a (se) muia."
"ÎNMUIÉRE s. muiere."
extras din DEX al limbii române

Eu doar am glumit! Sper ca nu te-ai suparat. beer.gif
Eu sincer nu am folosit verbul acesta decat in alte situatii mult mai... tari biggrin.gif si... nu ma refeream la amortizoare. biggrin.gif
anton87190
Nu m-am supărat, cum să mă supăr? Am crezut doar că ai crezut că am folosit incorect termenul... de aceea m-am justificat cu extras din dicționar... beer.gif
Dar hai să revenim la oile noastre, adică la subiectul principal al acestui topic: opționalele. Mașinuța mea e destul de dotată și sunt mulțumit așa cum este dar tot am s-o mai dotez cu: alarmă, radio-CD și roată de rezervă... Și încă ceva: știe cineva un Navigator ieftin și bun?
Baby Blues
QUOTE(anton87190)
Nu m-am supărat, cum să mă supăr? Am crezut doar că ai crezut că am folosit incorect termenul... de aceea m-am justificat cu extras din dicționar... beer.gif
Dar hai să revenim la oile noastre, adică la subiectul principal al acestui topic: opționalele. Mașinuța mea e destul de dotată și sunt mulțumit așa cum este dar tot am s-o mai dotez cu: alarmă, radio-CD și roată de rezervă... Și încă ceva: știe cineva un Navigator ieftin și bun?

Tot eu o sa intreb: nu are roata de rezerva? blink.gif
ozz86651
Destul de dotata da fara radio si roata? ce avea, volan? biggrin.gif
AlexTM
Fiind luata second hand, presupun ca n-ai primit roata de rezerva pentru ca fostul proprietar a baut-o sau a pierdut-o la carti sau naiba stie ce alt motiv, nu pentru ca nu era IN DOTAREA masinii.
anton87190
Chiar așa: la Mitsubishi Colt roata de rezervă este opțională, are în schimb un chit de reparații roți care conține: pompă electrică, spray și nu mai știu ce... nu-i vina mașinii ci a dealerilor, oricum se poate comanda roată de rezervă pentru ceva bani în plus.
"Destul de dotată" înseamnă: aer condiționat cu compartiment răcire torpedou, ABS + EBD, geamuri electrice față cu impuls și protecție la închidere, EURO 4, airbaguri șofer și pasager, computer, 75 cai la doar 1100 cmc, directie asistata electric, bancheta spate culisabila si rabatabila individual... etc. beer.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.