Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ... ca sa sparg gheata...
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Smart
Pages: 1, 2
Dan38362
Intr-o zi am luat un prieten cu 206 hdi si am plecat sa-mi iau masina economica. Am vazut doua smarturi fortwo 0,8 dci (5400 euro/ bucata): primul troncanea ca un carucior de butelii, nu avea forta nici cat un trabant. Poate ca era si drumul asfaltat denivelat, dar topaia cam tare, din cauza ca este scurt; a atins cu greu 130km/h. Este foarte spatioasa pentru doua persoane, a treia cocotata pe motor nu ar fi rezistat la un drum lung. M-a surprins cat este de stabila, se poate intra cu viteza in curbe. Al doilea smart, desi era acelas model,avea un demaraj impresionant, se apropia oarecum de peugeot 206 1,4 hdi, atingea usor 130km/h chiar din treapta a cincea, in a sasea mergea lejer, nu troncanea, dar si el topaia. Zgomotul produs de motor este destul de puternic in habitaclu. Am tesat apoi un vw polo 1,4 tdi (toate second) depasa cu mult 206-le si smartul la demaraj, in plus pot merge cu el la 180km/h cu doar 3500rot/min; consumul pana la 140km/h este de 3,8l/100km.Poate sunt zgarcit dar un consum de 2,8 ar fi si mai bun.
Stie cineva site-uri unde pot fi gasite smarturi noi?
bogdan47077
de multe ori, masinile asa ieftine sunt MARI TZEPE!!! daca dai mail sau telef...iti spune ca masina e in Anglia si ca daca esti intersat sa trimiti 35% din pret, iti trimite masina o testezi si te hotarasti!!

smile.gif hahaha..auzi tu..sa-i trimit 35 % din pret..sa-mi trimita el mie 35% din masina..na!!

chestii d-astea faceau ai nostrii hackeri!!
am primit asemenea raspu de vreo 5 ori pe mobil.de cand cautam masina!! ex: un Leon Cupra 4 TDI-150 cp, 2002..era 6000 euro..am luat foc...il vroiam!! cand sa fac rezervare....vezi sa nu!!
la fel cu un golf IV,sau un passat din 2002!!
Constantin50337
are cineva idee cam cat consuma si in caz de service ceva cum e? am gasit un roadster din 2003 la 11.000 de euro si m-ar interesa dar nu stiu nimic despre service
Bogdan Iustinian35754
eu am un smart fortwo cdi si este o masina superba. Nu consuma chiar 3.5 in oras sau cel putin nu in bucuresti dar nu depaseste 4.
Este destul de rigida din cauza suspensiilor foarte tari si a greutatii imense de 800 KG. Prinde viteza maxina fara sa iti dai prea bine seama ce se petrece mai ales daca schimba ea vitezele.
Reviziile sunt cam piperate dar se fac pe la 15 000 km. Motoarele pe benzina se spune ca nu sunt prea fiabile adica trebuie reconditionat in jur de 100 000 km dar nici cele cdi nu sunt cu mult mai fiabile de obicei nu prind 200 000 km.
Merita sa cauti un model Passion pentru servodirectie si ac standard, altfel cam faci muschi la maini si mori de cald mai ales daca ai si plafon de sticla. Daca este sub 6000 euro (in romania) are sigur probleme.

Am avut ocazia sa merg cu roadserul in austria, este frumos poate cam jos, consuma cam mult si pentru masina aia este chiar enervanta cutia de viteze in rest este FOARTE SCUMPA si are un portbagaj de 15 cm inaltime, exagerat de practic. Motorul si cutia sunt identice cu cele de pe fortwo.

Pentru cei care se uita pe mobile.de este bine sa uite masinile aflate pe primele pozitii ele ori nu exista si sunt puse acolo ca sa scoata un dealer okii unui client si dispar repede, sau este alta decat cea din poza si in cazul fericit in care chiar exista s-a vandut de mult. Un pret corect la o masina eu consider ca este ultima de pe prima pagina (daca nu cumva in urma cautarii a returnat multe pagini de piese). In cazul smartului cdi trebuie sa mai pui 1000 euro taxe si altele pana sa fie inmatriculata in romania
I60290
Referitor la revizii...cit de scumpe sunt (daca stie cineva un pret) si la cit sunt reviziile mari - cele la care se schimba cureau de distributie. Service-urile din bucuresti au decontare directa cu societatile de asigurarea?
Si inca o intrebare ...care sunt punctele slabe ale acestei masinute - daca as lua una second, la ce ar trebui sa ma uit in special?
Multzam.
Bogdan Iustinian35754
Reviziile sunt de trei feluri A B si C si se fac in ordinea A, B, A ,C, A, B, A ,C, A, B, A ,C etc intre 8000 si 15000 km cand anunta calculatoru, revizia A fiind cea mai ieftina si sunt intre 200 si 600 euro
Daca cauti pe net ce trebuie sa schimbi la fiecare revizie si resetezi dupa cum tot pe net gasesti calculatoru, atunci reviziile nu te costa tocmai mult adica aproximativ 9 Milioane pentru CDI. (cdi-ul nu are curea de distributie)
Trebuie sa sti ca toate motoarele sunt destul de slabute ca rezistenta si daca masina are km pe bune atunci dupa 50 000 mai pica cate una alta de obicei turbina care este in romania cam 1000 euro cu tot cu tva fara manopera. Cand o iei trebuie sa sa uite un mecanic la motor in zona turbinei si daca vede ulei chiar si foarte putin atunci ceva este in neregula. Aproape toate exemplarele pe care le-am vazut eu in romania ori au km pe bune si sunt in jur de 90 000 km ori au calculatoru aranjat si indica si 30 000. Eu am una care a facut de cateva zile 60 000 KM pe bune
Legat de asigurari este o mica problema cu zgarieturile pentru ca masina daca este zgariata pe partile din plastic trebuiesc schimbate ele nu se vopsesc
Daca vrei sa iti iei una iti recomand un model MK5 (adica din 2001-2002) sau MK6 dupa 2003 (dar sunt mai scumpe degeaba) sa fie CDI (varinata pe benzina poate ajunge in bucuresti sa consume in jur de 7-8% iar CDI-ul din proprie experienta nu sare de 4%)si varianta de dotare Passion. Atentie forma farurilor nu este o metoda de diferentiat MK5 de MK6 pentru ca sunt MK5 cu farurile S cu un an inainte sa apara MK6 care a aparut in martie 2003.
Daca o iei din romaia si pretul este sub 6000,6500 euro pentru CDI uitate cu mare atentie la ea MARE atentie.
Daca totusi alegi o varianta pe benzina atunci ar mai trebui sa sti ca motorul de 599 cc este cel mai de dezastruos ca fiabilitate (nu se mai fabrica de ceva vreme) iar cel de 699 cel mai gurmand, dar pretul ar trebui sa fie mai mic cu maxim 1000 euro fata de cel CDI.

bafta
I60290
Chiar asa dezastruoase sunt motoarele cdi de pe smart ? Adica la 60-70 de mii sa ii schimbi turbina? Pe mine ma incinta foarte mult consumul mic si credeam ca are costuri de intretinere mici...dar daca odata la 2 ani dai 1000 pe turbina - m-am cam dezumflat
Bogdan Iustinian35754
mic si bun se pare ca ar fi trebuit sa fie facut de chinezi, germanilor nu le prea iese smile.gif



Dupa ce vei merge o data cu un smart sigur vei ramane incantat, eu am mers o singura data inainte sa mi-l cumpar, dar dupa ce am coborat din el mi-am vandut Volvoul in urmatoarele 10 zile smile.gif fara remuscari chiar daca cautasem modelul 4 ani



Priveste pozitiv daca iti place merita toti banii daca nu iti place nu merita nici gratis.
I60290
Masinuta imi place, nu se pune problema. Insa eu vad problema asa...daca iau una la mina a 2 o gasesc pe la 6500-7000 euro...cu vreo 70.000 de km la activ. Turbina..e in acea perioada a vietii cind se supara. Cum poti sa iti dai seama ca e pe moarte...si cam cu cit timp inainte?
Deci turbina va muri...inca 1000 in plus din start..asta ajunge la pretul de achizitie de vreo 7500-8000 din start....
Din ce stii, cazul tau e caz singular sau e defect de fabricatie?[/code]
Bogdan Iustinian35754
din cate am citit eu pe forumuri nu este un caz singular sad.gif din pacate. Sunt neste reguli care trebuiesc respectate pentru o viata mai lunga a turbinei dar pana sa am aceasta problema habar nu aveam.
Eu inca mai sper sa imi achizitionez o turbina pe la 500 euro (in aceste zile ma conversez cu cineva din germania care se ocupa de smarturi dezmembrari si piese noi).
Ideea este relativ simpla masina sa aiba carte service si sa aiba o revizie C de foarte putin timp si un mecanic care sa se uite bine pe sub ea cand o cumperi.
In principiu iti dai foarte greu seama ca sunt probleme eu am constatat ca a scazut un pic nivelul la ulei si asta in 5 000 km si atunci am mers la mecanic si a gasit ulei in intercooler.... deci probleme. Eu merg cu ea asa pana nu se mai poate sau gasesc turbina. Eu nu ma prea agit si merg si pe automat in 99% din timp si cum turbina este de sarcina intra rar(sau cel putin asa am inteles eu ).
Daca ma gandesc bine eu am dat 5000 pe a mea asa ca trebuie sa platesc diferenta :bash:
Bogdan Iustinian35754
.din cate am citit eu pe forumuri nu este un caz singular din pacate.
Lorant27945
QUOTE(Bogdan Iustinian35754)
.din cate am citit eu pe forumuri nu este un caz singular din pacate.


Ti-ai rezolvat problema cu turbina? Daca nu, poate te pot eu ajuta cu o turbina noua pana in 600 euro. Si eu sunt pe ultima suta de metri in achizitionarea unui smart cdi din 2001 cu turbina defecta.
Bogdan Iustinian35754
am rezolvat de mult problema cu turbina:) curand o sa fiu si la al doilea smart, sper.
Avand in vedere ca simptomele intre scapat de compresie si turbina defecta la smart sunt aproape identice, identificare sigura este esentiala, daca iei masina defecta.
Din ce se scrie pe forumuri, au fost cazuri in care servicele autorizat smart a schimbat turbina degeaba. Exista o metoda sigura de identificare "neprofesionista" a cauzei.
Dar daca masina este la primul motor si are peste 120 000 km sunt slabe sperante sa fie turbina cel mai probabil s-a dus motorul. Doar masinile care au fost conduse aproape exclusiv cu cutia in mod automat au reusit sa treaca fara probleme de pragul de 150 000 km
Lorant27945
QUOTE(Bogdan Iustinian35754)
am rezolvat de mult problema cu turbina:) curand o sa fiu si la al doilea smart, sper.
Avand in vedere ca simptomele intre scapat de compresie si turbina defecta la smart sunt aproape identice, identificare sigura este esentiala, daca iei masina defecta.
Din ce se scrie pe forumuri, au fost cazuri in care servicele autorizat smart a schimbat turbina degeaba. Exista o metoda sigura de identificare "neprofesionista" a cauzei.
Dar daca masina este la primul motor si are peste 120 000 km sunt slabe sperante sa fie turbina cel mai probabil s-a dus motorul. Doar masinile care au fost conduse aproape exclusiv cu cutia in mod automat au reusit sa treaca fara probleme de pragul de 150 000 km


Mersi de sfat smile.gif
Pana la urma a picat cumpararea.. i-am cerut vanzatorului sa-mi treaca pe factura turboladerschaden .. mi-a trimis factura cu aceasta specificatie (sambata). Luni urma sa ii trimit banii prin banca .. cand primesc un e-mail de la el ca " nu mai vrea sa faca afacerea" . am vb cu un angajat de-a lui si mi-a zis ca dupa discutia telefonica de vineri cu prietenul meu din germania sefu a decis sa nu mai faca afacerea cu mine ( el trimitiandu-mi facutra sanbata.. adica dupa o zi) si ca daca vreau neaparat poate vb cu el dar trebuie sa luam toate formalitatiile de la capat .. adica si alta fatura .. dc oare ?? smile.gif . Pana la urma am renuntat.. eu sunt 90% ca avea dubii in cea ce priveste turbina defecta ... probabil alta era problema la motor. Masina avea 136k km , aer conditonat, 2001 si era 2800 euro acolo . Pretu zic ca era bun .. daca era doat turbina defecta.
cornel-68
si e super. cel putin in oras. la drum lung ma deranjeaza capacitatea rezervorului (20l) si tre sa il umpli cam des.

smart fortwo
ivghenie74744
salut! stie cineva o adresa cu auto din gemania care sa aiba smart?m ar interesa un cdi de max 3500 eur. multumesc!
cornel-68
a reconditionat cineva o turbosuflanta??
si eu am probleme cu ea
Adrian10
M-a batut gandul sa-mi iau un smart pt. oras, am si testat vreo 2, am observat ca-s rigide si ma cam doare spatele dupa 30 min, dar inca nu ma lasasem pagubas pt. ca imi place sa am cutie automata iar feeling-ul unei masini f. scurte si usor de parcat este incomparabil. Citind pe aici, cred ca totusi mai bine imi iau un tico in stare f. buna sau un matiz ca masina de oras. Succes smart-istilor!
clau108602
salut, tocmai am achizitionat un smartuletz de care m-am indragostit, am sa va povestesc cate ceva despre el, e din aug 2004, editie limitata blackmotion (din cate am inteles), sunroof, clima, jenti magneziu, 60.000km reali, adusa din germania. Am fost cu ea la RAR si totul a iesit perfect, motorul farmacie, am uitat sa spun ca este euro4 si e pe benzina, am auzit ca pe motorina nu exista euro4...Parerea mea este ca in curand si Bucurestiul va fi plin de astfel de masinute ptr ca asta e tendinta si in alte orase europene, Atena, Roma, Paris...smarturile sunt evident folositoare in astfel de orase mici si aglomerate, eu una sper ca in timp toti sa-si permita sa cump 2 masini, una mare de familie si una mica de uz zilnic, asa am avea loc cu totii...mai ales in bucuresti. cam atat deocamdata.
Bogdan Iustinian35754
Bine ai venit in randul posesorilor de smart!
C Z R
Sal! vreau sa intreb merita un smart pe benzina la 4700 Euro? este fiabila masina, cum sta cu consumul?, cu intretinerea? rog detalii...
mihai111634
depinde cati km are la bord, care e starea motorului, ptr ca greu gasesti pe cineva care sa poata sa il repare, fie sa ii schimbe si un bec la far. Din cate stiu pe piatra cubica iti cam clantzane dintzii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.