Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Land Cruiser Suspensie Penumatica TEMS
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2
Adrian96660
QUOTE(rotonib)
Land Cruiser 120 vreau sa iau, Diesel 3,0, cutie automata dar ma intreb daca merita VIP cu TEMS 8000 EURO in plus fata de executive



Va asigur ca ati fi mai mult decat incantat de performantele modelului. Varianta cu TEMS si cutie Automatica, ofera un grad de comfort si o stabilitate -extraordinare.Credeti-ma; ma ocup cu import si comercializare clasa de lux/SUV, iar la Land Cruiser nu am intalnit decat impresii deosebite. Merita banii

Am o oferta extraordinara de pret ,cu livrare si in 7 zile (daca dispuneti ...) : un Land Cruiser 3.0 d/ martie 2007,pachet optiuni Germania, cul. exterioara= negru metal.,interior piele gri,capacit.2982 cc,173 CP,oglinzi exterioare electrice ,incalzite, rabatabile electric, vopsite in culoarea masinii ;luneta cu dezaburire si temporizator; semnalizatoare laterale ;trei lumini stop spate; faruri de ceata fata/spate, anvelope 265/65 R17 cu jante aliaj usor de 17”, spalare faruri, grila radiator cromata ;Multiple spatii de depozitare : la nivelul plafonului , la niv. Cotierei; Cotiera cu sistem culisare, supraconfort ;Mesaj semnalizare air-baguri,bord; Lumini de control frana ;Tempomat (cruise control); Semnalizatoare pentru diferentialul blocabil si pentru combustibil; Afisare presiune/temperatura ulei si intervalele de schimbare ulei ;Buton Second Start-pentru situatii speciale(teren cu suprafata nesigura)-diferential blocabil ; Sistem TEMS – suspensii pneumatice ,cu optiunea ON/OFF (sport/clasic);Sistem lumini control portiere, inclusiv usa spate portbagaj, Control al stabilitatii si tractiunii VSC si A-TRC , ABS,DAC,Al treilea rand de scaune ,Insertii lemn si si crom ,Geamuri electrice fata/spate , cu protectie termica, Aer conditionat climatic ,bizonal,fata/spate,Incalzire scaune fata,Scaune fata reglabile electric,Multi-info –display : •Temperature exterioara •Ceas digital •Consumul instantaneu-mediu, viteza medie •Barometru,busola ;navigation system : display color de 7” cu touch-screen,sistem audio cu 9 difuzoare , antena integrata in geamul spate lateral, radio cu RDS, casetofon, CD-player cu magazie de 6 Cd plasata in topedou,trapa electrica.Garantie 3 ANI ! TVA deductibil.Acceptat leasing. Pret =50990 EURO !!! (TVA inclus)
rotonib
Multumesc pentru raspuns si oferta . Toyota Genius Brasov nu imi face o oferta mult diferita , chiar daca pretul este mai mare imi da multe accesorii gratis. Apoi cu ei am facut drive test si au fost atenti cu mine, de aceea in afara unei oferte de pret evident avantajoase (ccea ce nu e cazul in aceasta situatie) nu ma pot gandi sa iau prin alta firma decat Genius Motor Brasov.

oricum multumesc de oferta .
MAVGH1102053
Stie cineva ce software foloseste Toyota (navigatie) pentru modelele Landcruiser ?
Poate fi folosit IGO ?


Se poate face tunning pentru modelul diesel de la Landcruiser de la 173 la 200 CP?


Multumesc
vio
navtec parca foloseste toyo si nu poti folosii alt dvd in unitatea lui in afara de cel original . si tuning nu .
DAN
QUOTE(MAVGH1102053)
Stie cineva ce software foloseste Toyota (navigatie) pentru modelele Landcruiser ?
Poate fi folosit IGO ?


Se poate face tunning pentru modelul diesel de la Landcruiser de la 173 la 200 CP?


Multumesc


IGO sigur nu merge pentru navigatie..cat despre acel tuning se rezolva foarte simplu cu un chip, care iti mareste si puterea si cuplu.Un chup original toyota ajunge undeva la 1500 euro+TVA din cate imi aduc aminte
vio
da DAN dar pt motorul vechi , nu cred ca merge si la motorul nou .
DAN
QUOTE(vio70407)
da DAN dar pt motorul vechi , nu cred ca merge si la motorul nou .

Nu are de ce sa nu mearga...
vio
pai alti parametrii ai motorului m am uitat pe tte si nu este nimic pt motorul asta deocamdata . e de fapt un power box separat . poate ca or sa scoata si pt tipul asta de motor
DAN
QUOTE(vio70407)
pai alti parametrii ai motorului m am uitat pe tte si nu este nimic pt motorul asta deocamdata . e de fapt un power box separat . poate ca or sa scoata si pt tipul asta de motor


blush.gif
ionut83652
QUOTE(rotonib)
Am studiat si Pathfinder Nissan . Pare interesant mai dotat , motor de 2,5 cap. cu taxe mai mici dar aceiasi putere ca la Land Cruiser 3,0 , fac un drive test si daca este la fel de confortabil si usor de condus la Land Cruiser ar putea deveni principala optiune de cumparare .

Ce-mi puteti zice de Nissan Pathfinder ? Daca aveti informatii de anumite defecte sau alte sfaturi apreciez.



dar nu uita ce motorul e RENAULT asa ca pisate pe el singuri concurenti pentru land cruiser e mitubishi pajero si eventual patrol (dar e mei lent si nu chiar asa de eficient din cauza gabaritului) cat despre tuareg in off road e peste ml si x5 si sub Lc si pajero dar pe asfalt lisat se inverseaza tuaregu are performante asemantoare ml-ului iar bmw X5 e stapan !pe cand LC si pajero ...........nu te astepta sa merga ca X5(on rod)
rotonib
Path finder nu mi-a placut deloc . Alegerea am facut-o si este TLC 120 . O astept saptamana viitoare . Touaregul nu mi-a placut deloc in interior , nu este pe gustul meu si mi s-a parut ca are anumite carente in tehnica si directie desi nu sunt expert nu mi-a inspirat incredere.
Emanoel Adrian-2
Salutare stimati Colegi,
Si eu ma indrept cu pasi grabiti catre un LC 100,nu cred ca o sa-l iau nou pentru ca ma rupe la buzunar(nu ca n-as avea biggrin.gif ), am vazut cateva oferte pe mobile.de intre 25 si 40.000 Euro ,Km intre 40 si 90 mii ,mai vreau sa arunc un ochi in Arabia Saudita ,catre care ma indrept saptamana viitoare si poate in Bahrein putin mai tarziu,sa vedem oferta lor de S/H si de ce nu de noi ca sunt fara taxe acolo biggrin.gif .Daca o gasesc acolo,vin cu ea pe roti ,nu am informatii despre transportul pe vas,dar ma interesez!!. Oricum Toyota a mai castigat un client in persoana mea!.
A..era sa uit, nu accept nici un compromis ..va fi LC 100.
Cu stima !!.
Clauss92942
Nu ai gusturi rele...Bafta!
rotonib
Cred ca eram dator cu un mesaj . Am initiat acest topic si deja ma apropii de 2 luni de la achizitionarea masinii . Am 7000 km facuti si in strainatate si in tara. Este o masina robusta , m-am obisnuit greu sa aleg setarile potrivite la Tems -suspensia pneumatica - dar acum stiu ceva mai bine le recomand la toti pe orice asfalt prima setare sport iar pe autostrada si serpentine sport a 2 setare. Masina este foarte confortabila cum ma asteptam nu simti motorul si viteze de pana la 140 km pe ora, servodirectia e ok , confortul interior foarte bun , aerul conditionat functioneaza in spate foarte bine . Are 2 baterii , trapa este exceptionala si deflator de vint , practic in spate nu simt curent , farurile bat bine (contrar la ce am citit pe undeva ca nu ar fi bune) , am facut calatorii de 7 persoane plus bagaje in confort deosebit . Scaunele din piele sunt confortabile multe peste ce vazusem la Touareg . Dupa 400-500 km facuti continuu nu te doare nimic mai ales daca stii sa regelzi scaunul cat mai ideal.Consumul 10,5 - 11,2 dar numai cu aer conditionat (practic functionand permanent) si condus sportiv. Computerul de bord cu touch screen foarte usor si practic de utilizat .

Singurul lucru care m-a deceptionat la inceput a fost felul in care se descurca in curbe . Pana sa ma obisnuiesc cu masina ma descurcam destul de lent in curbele stranse , in general cu masinile 4x4 curbele sa iau diferit . Acum am inteles singurul avantaj serios (pe langa consumul mai mic) al masinilor 4x4 electronice : (tractiune 4x4 numai cand este nevoie ) este o manevrabilitate mai facila in curbe stranse.

Acum dupa ce m-am obisnuit pot sa iau curbele cam cu aceiasi viteze si usurinta cu care le o Skoda felicia de exemplu . Totusi o astfel de masini niciodata nu se va descurca in curbe ca un A6 sau mercedes limuzina.

In aceasta privinta, cred acum, ca pe sosea TLC 120 este sub BMW X5 si Q7 , banuiesc totusi ca in off road situatia se schimba. Un TLC poti merge pe macadam , drumuri de tara sau camp chiar cu viteza mare fara in confort foarte bun fata de alte masini.

Cred si acum ca am afacut cea mai buna alegere . Poate noul BMW x5 care se descurca mai bine off road e o varianta mai interesanta dar datorita pretului cu mult mai mare nu regret nici azi ce am ales si va recomand la toti TLC 120 suspensie pneumatica .
rotonib
si o poza
guerilla
ca sa vezi ce poate face un TLC in off road uita-te in topicul cu intalnirea de la Iasi si vei gasi niste filme acolo biggrin.gif vei fi surprins de ce poate biggrin.gif
drabisan
Ne-ai aminat ceva vreme cu impresiile...
Poate spune altcineva altceva decit FELICITARI? Sa ai bafta de ea!
Cit despre X5-ul in offroad? LC-ul vechi il stiu pe sleauri, X5-ul vechi il stiu pe sosea. Ambele pareau potrivite pentru unde le-am condus eu. Offroad nu m-am dat cu X5-ul si sincer, nici nu m-as da, dupa ce am vazut cu LC-ul. Ce-i drept, nici LC-ul cu care m-am dat eu nu era altfel decit un tanc pe asfalt...
Colonelu'
Toni,

Iti urez sa te bucuri cat mai mult de masina si, cu siguranta, ai sa o faci.

Nu are rost sa compari masina cu X5 (noul sau vechiul) sau cu Q7 pentru ca au setari diferite. Daca ai fi putut veni la intalnirea Toyota de la Iasi si ai fi mers cu noi la drive-testul organizat in off-road, ai fi vazut de ce este in stare masina ta, desi chiar si ce am vazut si simtit noi acolo a fost doar jumatate din ce poate face acea masina stock in off-road, conform spuselor colegilor de la Mega Auto Iasi.
Desigur, celelalte doua modele vor sta mai bine pe sosea, la viteze mari. Dar, nici TLC-ul nu e chiar barca, iar TEMS-ul te va ajuta. Dupa ce ai sa mai faci ceva km, ai sa te obisnuiesti asa de mult cu masina, incat iti va fi dificil sa conduci una joasa. De fapt, nu iti va fi dificil, ci nu iti va mai placea sa conduci una joasa.

In cazul in care ai dori sa traiesti o adevarata experienta off-road, poti sa iei legatura cu cei din Iasi si daca vei veni pana la noi, vei avea ocazia sa vezi de ce ai facut cea mai buna alegere.

In final, iti urez inca o data bafta si sa te bucuri de masina.
rotonib
multumesc de urari . Am facut intre timp 5000 km pe autostrada si m-am obisnuit cu masina este o bijuterie . Pe autostrada s-a comportat perfect la setarea sport prima mai ales (o recomand cu caldura) si sport a 2 setare e buna dar trebuie sa fie perfecta autostrada. Nu simti masina la 150-160 , foarte stabila , nu am nimic sa-i reprosez. Si eu am simtit masina foarte capabila si in off road. Am incurcat o data un drum si a trebuit sa merg printr-un rau de 20-30 cm vreo 30 metri . Aproape ca n-a simtit desi curgea destul de repede apa si pietrele erau alunecoase.

Nu mai imi pare rau dupa X5 doarece nu aveam incredere cu X5 in off road iar onroad si masina aceasta se descurca foarte bine. Inca o data va recomand pentru curbe si mers agresiv prima setare sport de la TEMS si nu ultima .
vio
incearca la 185 vezi biggrin.gif cum sta si pe urma sa mergi cu 100 zici ca stai pe loc sau mergi cu rata aia preistorica smile.gif))
rotonib
intre timp dupa 23000 km pot sa va spun ca m-am obisnuit cu masina si este 100% pe gustul meu . Acum merg mult mai usor si prin curbe si pe oriunde n u simte 120 km/ora consum in jur de 10% agresiv il consider bun fata de concurenta , masina este stabila si raspunde prompt la comenzi in plus este varinata cu TEMS una foarte confortabila . Am observat foarte multe Land Cruiser 120 pe soselele noastre si am impresia ca au sesizat mai multi aceste aspecte !!!!!!

Apropo stiati ca Q7, si alte masini nemtesti se vand mult mai ieftin in SUA . Ei le vand aciolo in perdere si ne jumulesc pe noi sa compenseze. ! Cand va luati o masina nemteasaca de TOP ganditi-va ca subventionati si "saracii consumatori din America" .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.