Help - Search - Members - Calendar
Full Version: TO BE OR NOT TO BE( SA SCHIMB AVENSIS SAU NU?)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2
_Constantin_
Ma macina intrebarea asta de cateva zile de cand am aflat ca exista posibilitatea unui buy-back la Toyota Romania. Problema mea este urmatoarea: Nu stiu ce sa fac. Ma bate gandul sa o marit in programul asta si atunci raman cu o alegere si mai grea: Corolla sau Avensis? Sau daca mi-se permite orice alta marca atunci... ce? Mentionez ca as putea sa subventionez pana la 18.000 ddp, adica as putea suporta material pierderea de la valoarea de nou a masinii.

Exista si o a treia varianta ... cand voi merge la revizie la Pitesti( prietenii stiu de ce) daca mi-se rezolva toate dezideratele atunci nu am nici un interes sa o mai dau desi incepe sa mi-se para imposibil sa rezolve cineva TOATE problemele.

Va rog contribuiti cu pareri, in cunostina de cauza( adica sa stiti istoria masinii) si chiar si pe langa. Am deschis topic nou ca sa nu mai poluez topicul cu Avensis. Multumesc anticipat.
Tiberiu61940
Cred ca e prea devreme pentru un raspuns. Abia dupa 1-2 luni de experienta dupa ce incepe vinzarea noului model o sa ne putem face o idee corecta.
vio
Pai daca o vinzi si dai peste una la fel ??? ....zic si io ....
guerilla
pentru noua corolla?? no way.
pentru avensis poate ca da, in cazul in care nu iti rezolvi problemele. desi ar trebui sa contorizezi cat a stat masina in service si vezi daca nu cumva depasesti termenul scris in lege biggrin.gif
eu as face altceva. daca masina e pe firma - proces. daca masina e pe persoana fizica - opc. sa ti se schimbe masina. sau poate vrei sa facem un articol cu masina ta sa il trimitem ca newsletter? :coolspeak:
M A R I A N
N-are sens, frate s-o schimbi.Pana la urma nu ai probleme de viata si de moarte cu ea. Si eu zic, stai ca-mi iau eu Corolla-vine cam in aprilie si sa-ti zic impresii si apoi te hotarasti.Dar, poate ca te gandesti la alta marca?
_Constantin_
Guerilla referitor la proces... nu sunt genul... si oricum nu a depasit perioada legala. Mi s-au oferit compensatii materiale in forma unei alarme si a unor senzori de parcare deci nu pot ridica pretentii suplimentare pentru defectul respectiv. Masina e pe pers fizica si nemultumirile mele nu au legatura cu defectul initial. E plina de greierasi si zgomote aiurea la plecare, in vitezele 1, 2, 3 si mai sunt de adaugat, vibratii puternice cand turez motorul in mers peste 3500 rpm, vibratii in pedala, mi-a cazut pedala de ambreiaj o data( pur si simplu a cazut si am sustinut-o cu piciorul pana si-a revenit) eram si pe niste serpentine, frana de mana nu mai tine deloc, decat daca o trag pana la maxim si nici macar nu sunt in panta, zgomote care mie mi-se par anormale pe piatra cubica sau drum cu dale de beton, adica acopera muzica si cand e data la 30( vol la avensis). Nu ma pricep, ca daca m-as pricepe as face-o eu, dar nici nu stiu de unde vin zgomotele.

Repet si o voi repeta... sunt intre putinii care a memorat manualul de utilizare, pun doar benzina OMV, am schimbat tot cand trebuia, merg pe cat se poate doar unde este asfalt nou, iar unde e drumul prost nu depasesc 30kmh, ce pot face mai mult? Sa dorm in garaj?

Marian defineste probele de viata si moarte? Masina are 10 luni si 19.000 km? Ce ar trebui sa aiba? Sa cada motorul? Daca acum nu pot conduce de greierasi si de vibratii... pana la 50.000 o pun pe butuci si ma uit la ea?

Am tot cochetat cu alta marca dar la nivelul meu de posibilitati nu intra decat Mondeo sau Vectra si nu ma incanta niciuna. Daca schimb Avensiul cu ceva o sa fie : Toyota, Mazda, Honda sau Subaru. Asta in categoria pana in 23.000 euro. Ca daca Dumnezeu o sa-mi dea putere de munca si sanatate poate in 10 ani o sa am si eu Lex IS 250. blush.gif
guerilla
imi pare tare rau ca ai atatea probleme cu masina. dar tot trebuie sa ti-o schimbe. asta nu e masina !!! asta iti face mai multe probleme decat imi facea mie harbu de dacie de acu 20 ani. nu este posibil ca in mai putin de 20.000km sa ai atatea probleme.
si ce compensatii sint alea? sint pentru toate porcariile ce pot apare la masina ta pe parcursul garantiei? nu cred.
poti incerca un compromis. vorbeste cu toyota romania sau cu dealerul de la care ai luat-o. buy-back si discount super grosolan pentru un avensis nou. adica sa suportati 50/50 diferenta dintre cele doua masini - asta veche si una noua. si gata. mi se pare foarte decent sa faci asa ceva.
Clauss92942
Eu iti propun sa o dai si sa-ti cumperi Hilux de 120 cp
guerilla
QUOTE(Clauss92942)
Eu iti propun sa o dai si sa-ti cumperi Hilux de 120 cp

mai bine ii propui un tractor ce zici? sper ca era la misto propunerea ta!
nu de alta, da ce naiba ar face cu imensitatea aia? sa fie in trend sau de ce?
aurelian98119
Buy back nu este introdus inca la Toyota Romania. Eu am intrebat acum o luna la Pitesti pentru ca am vrut sa o dau si sa dau avans la un land cruiser dar nu se poate inca. In vreo cateva luni o sa introduca sistemul in Romania. Eu zic sa vezi ce se intampla pana atunci si daca nu se rezolva problemele vinde-o si cumpara altceva, eventual Rav 4 ca nu e asa mare diferenta de pret wink.gif
Clauss92942
nu era la misto...dar unii spun ca asta ar fi indestructibila...sau Rav-4 la 25000
guerilla
pai asa e si un tanc, da asta nu inseamna ca poti merge cu asa ceva.
mie nu mi se pare normal sa am atatea probleme. nu fac comparatii cu alte marci. dar atunci cand cumperi o masina, in garantie trebuie sa iti fie reparate toate erorile. da, inteleg, greierasi au toate - cine zice ca nu are minte - mai devreme sau mai tarziu, dar nu troncaneli, probleme de directie sau de franare !
parca erau pe aici niste dealeri ?!? au dat ortu popii si au spalat putina?
Clauss92942
Aia cu frana de mana e chestie simpla... iar cu greierasii imi aduce aminte de ce spunea un prieten cand aduceam masini din Germania...o masin la 20.000km in Rom. are uzura de 350.000 in vest...pe suspensii

Cand le aduci de afara toate au greierasi cam in 2 sapt.

Raman la parerea mea...Constantin cumpara un Hilux si nu o sa regreti,
nu vei mai avea probleme in veci.
Am auzit si eu ca cei de la Pitesti sunt super...te rezolva sigur band.gif

Sau cumpara un Lexus second
Watcher
De schimbat pare o idee buna. Daca vrei sa folosesti buy-back, poti achizitiona decat o alta masina pe care o ofera firma cumparatoare (deci ai putea sa iti iei Toyo sau Lexus).

Pe de alta parte, in general la buy-back nu faci tu o afacere ci firma. mai bine incerci sa o vinzi singurel, cu atat mai mult daca vrei sa te orientezi spre Honda/Subaru (daca vrei 'japoneza' nu te uita la Mazda tongue.gif:P)

RAV4 nu mi se pare o alternativa, l-m testat odata cu Avensisul si mi s-a parut ingrijorator de zgomotos in sensul ca ala de drivetest era plin de greierasi, troncaneau banchetele, iar calitatea materialelor dupa parerea mea lasa MULT de dorit.
Mai are si un prieten RAV si de cate ori merg cu el imi confirm parerea de atunci.

Honda si Subaru sunt in aceeasi clasa de pret, dar au filozofii diferite fata de Toyota. Eu Acord-ul nu mi l-as lua sa ma tai cu consola aia de cielo si pielea de porc smile.gif

Subaru banuiesc ca Legacy - daca il iei cu piele, etc e foarte tare interiorul, calitate chiar ok, pozitie de condus misto, tractiunea super, zgomotul motorului incantator si nerv chiar si la cel de 2l. Atat doar ca iti va consuma peste 1.6, taxe mai mari, revizii mai scumpe, se ovalizeaza discurile de frana, etc.

Daca ti-ai luat Avensisul pt confort si calitate si fiabilitate, schimba-l cu altul (1.8, 2.0..). Daca te tenteaza sportivitatea (si ai povestit N alergaturi cu VW-isti tongue.gif) ia-ti-l pe Subaru smile.gif
M A R I U S
Mai Constantin, este absolut incredibil ce probleme ai enumerat tu acolo!!!Cum mama dreacu' sa ai vibratii in pedala????Da ce-i vre-un diesel de 10 ani si 500mii km sau vreun TDI obosit cu motorina luata de la tractoristi???Ti-a cazut pedala de ambreiaj???Din cate stiu eu astea-s nimicuri pe langa alte probleme care le-ai avut( sau le mai ai)!Si asta intr-un an????INADMISIBIL!!!!Eu pur si simplu I-AS DA FOC!!!Ziceai cu ceva timp in urma ca ti-a oferit cineva 15mii iepuroi si tu l-ai refuzat!Fugi repede dupa el, poate nu s-a razgandit!Iti garantez eu ca astia cu buy-back-ul nu-ti ofera mai mult de 13-14mii maxim!
drabisan
Constantin, de aia ti-am propus sa vii la Bucuresti! Ideea e urmatoarea: faci o lista de lucruri care trebuiesc rezolvate. La finalul reviziei semnezi ca s-au rezolvat. Doar dupa ce te dai cu masina si nu le gasesti. Daca apar dupa, te intorci si te plingi ca problema nu e rezolvata. Si tot asa. Si daca pe reclamatia initiala exista o problema nerezolvata timp de 30 de zile - protectia consumatorului scrie pe ei. Si asta USOR se traduce in masina noua!
Ce kkt, om fi noi in Romania, dar legile sint pentru toti, care nu sint senatori sau in guvern sau inca vreo 2-3 caste!
Si fara cadouri, dar cu scris pentru ce vrei sa fie rezolvat!

La naiba, a mea nu vede schimbat sub 4000 decit cind sint in greva din cauza de aglomeratie sau vorbesc la telefon. Si nu se aude decit zgomotul unui motor care se simte bine in regimul ala! Plus, ca depasiri grele la 6000 fac deliciul pina si al sotiei! Ce e aia sa vibreze la 3500? Nu cumva ai un renumit tdi de 1.9?
NU SE FACE! Cerem rezolvarea unor probleme care pot fi dovedite si ei au obligatia sa le rezolve in 30 de zile. Asta e valabil pentru orice produs care depaseste 200RON!

E clar, oricum, ca nu ai consumat un anume "produs" inainte sa pui mina pe masina aia?

Mie imi scritiie geamul dreapta la Amera cind merg pe drum prost. Ajung eu la service si daca aia zic ca nu se aude ii maninc!

Dar totul trebuie trecut pe foaia de service, altfel nu se pune...
drabisan
Si partea 2-a. Aici o sa fiu injurat din plin, dar:
- ma omoara tare ca nu am mp3 pe Avensis
- regret, cel mai tare, ca nu am piele
- ar cam merge si o navigatie, daca Navteq confirma ca au Europa de Est.

Dar mi-as lua un Avensis nou, Executive, ca sa implinesc 2/3. Sau poate 3/3. Dar, din pacate, nu cred ca exista buy-back si pentru leasing. O sa aflu eu, dar sa fiu mai confortabil financiar. Si diferenta as da-o fara regrete ca stau 1-2 luni fara masina. Evident ca o sa schimb si culoarea...Exista una cafea cu lapte, la vreme la care am luat-o pe asta. Ar trebui sa fie si acum in oferta...

Poate par stupid, dar eu pentru asta as schimba Avensisul de azi pe altul.
_Constantin_
Baieti va multumesc mult pentru raspunsuri si pentru incurajari. Guerilla mersi in special ca mi-ai dat o idee geniala. Ai dreptate cu dealeri care erau pe aici, cand topicul a fost o "reclama" garantata erau gramada, acum cand apar primele probleme( sa fim sinceri nici nu prea erau multe masini) nu mai e nimeni care sa raspunda. Oricum.

Hilux? Sa fac ce cu el? Sa ma urc pe alte masini in parcarea spitalului? Aia e semi-utilitara nu masina de confort.

Referitor la probleme ... daca treceam de pe Oltcit pe Avensis poate nu ma deranjau asa tare dar... am avut si Cielo si Megane I, ambele noi si sa fie al dracu el Meganeu ala daca a scos un sunet. Am mers si merg zilnic si cu alte masini si mai bune si mai proaste... fartilor Aveo prietenei parca e Mercedes pe langa a mea, rade saraca de mine dar vede cat de rau imi pare.

Si ca sa elimin orice dubiu... masina o impart cu tatal meu, el e genul de sofer care observa ca masina are ceva doar daca scrie mare cu rosu pe tot bordul, si zilele trecute imi zice... tati masina asta e o caruta. In perioada asta sunt foarte ocupat dar dupa 15 Februarie fiti siguri ca va voi cauta ... pe cei care mi-ati oferit o mana de ajutor. Si inca o data va multumesc.
*******************************************

Cand masina mere bine te gandesti ce bine ar fi cu mp3 sau navigatie, cu piele dar cand te urci in masina ta de 18.001 DDP si parca esti intr-un matiz de 5 ani ( am si din ala si stiu cum merge) atunci iti doresti doar liniste.
******************************************

Drabisan conditia principala la buy-back este ca masina sa fie pe pers fizica, am trimis eu mail ieri la un domn de la Toyo Ro. Foarte frumos si prompt mi-a raspuns. O bila alba.
vio
ce spui tu Clausss cu greierashi si suspensii sunt folclor . iti arat mashina adus din afara la 90 mii are acum 210 mii deci mearsa in tzara si nu se aude nimic e la fel . troncane suspensia dar uzura isi spune cuvantul 210 mii.....

Constantine io zic sa o vinzi alta mai rea oricum nu poti sa iei priveste asa , barem o sa fie noua , cat despre propunerea cu Hiluxu ....... mai bine LC smile.gif sau macar ala de 171 de cai , oricum se vede ca tipul nu a citit tot topicul ca sa si dea seama ce ti doresti tu in materie de mashini smile.gif sa o vinzi sanatos si pe multi bani.
BogdanS
Constantin, oribilă poveste! Dar fii atent că dacă nu-ți rezolvi cu ei problemele atunci îți vor da puțin oricum pe mașină la buy-back exact din cauza problemelor de care te plângi. Așa că după mine trebuie să mori cu ei de gât, orice ai decide să faci cu mașina -- o ții, o vinzi sau buy-back, e totuna.
_Constantin_
Sa o vand nu e problema. maine gasesc, dar doar un imbecil inimaginabil ar putea sa o cumpere daca ar merge cu ea mai mult de 5 km. Asta e marea problema. Ideea cu Buy-back si un discount maricel m-ar multumi. Mi-am dorit avensis de la inceput, nu imi plac 4x4, nici masinile germane, nici americane, sunt fan japoneze, imi plac pentru ca sunt exact ca mine, mi-se potrivesc, cum spunea drabisan undeva( am ajuns sa citez din clasici). blush.gif
guerilla
QUOTE(Bogdan72011)
Constantin, oribilă poveste! Dar fii atent că dacă nu-ți rezolvi cu ei problemele atunci îți vor da puțin oricum pe mașină la buy-back exact din cauza problemelor de care te plângi. Așa că după mine trebuie să mori cu ei de gât, orice ai decide să faci cu mașina -- o ții, o vinzi sau buy-back, e totuna.


asta ar fi si culmea. daca i-ar da mai putin din "cauza problemelor" e ca si cum ar recunoaste ca nu si-au facut treaba, masina fiind in garantie!
una din doua, el iese castigat. fie ii platesc pretu corect si el ia alt avensis, fie isi recunosc prostia si o repara cum trebuie.
desi, eu, in locul lor, as inghiti in sec si as accepta buy-back cu discount decat sa fiu **** si ***** si pe deasupra si **** pe forumuri si la cunostinte (daca nu stiti sint cativa oameni aici care sint adevarate centre de influenta in ceea ce priveste masinile). deci pierderea ar fi mult mai mare.
cum ar suna pentru un dealer, tocmai acum cand se lanseaza noul fass, pardon, noul auris, ca masinile toyota au probleme ?!? misto nu? biggrin.gif
vio
cata dreptate ai guerilla un fasss care l am anticipat unii smile.gif biggrin.gif

sa nu fie prb sa nu o ia in buy back ca e prea noua blink.gif blink.gif , ar trebuii intrebat totushi si prb asta
_Constantin_
QUOTE(vio70407)
cata dreptate ai guerilla un fasss care l am anticipat unii smile.gif biggrin.gif

sa nu fie prb sa nu o ia in buy back ca e prea noua blink.gif blink.gif , ar trebuii intrebat totushi si prb asta


Am vorbit la Bucuresti pt Buy-back, nu le-am spus toata situatia dar le-am zis cati km am si toate detaliile si mi-au zis ca nu e o problema, trebuie doar sa sun si sa fac programare cand ma hotarasc.

Nu pot sa nu va spun ca azi la service am fost acuzat pentru parerile mele despre mecanici( poate prea dure) dar din surse sigure stiu ca au venit oameni la service ( oameni peste 30 -40 ani) care au semnalat atitudinea mea la cei de la service si de aici si starea conflictuala intre mine si ei care a dus la hotararea de a schimba serviceul cu cel din pitesti.

Nu e nici un secret, delaerii folosesc de mult acest forum ca un avantaj la vanzare, mai ales Toyota, nu am nici un interes, economic sau de alt fel sa denigrez sau sa calomniez o companie producatoare de masini, vreau doar sa fiu inteles si sa mi-se rezolve problema. Nu sunt omul care sa faca rau altora degeaba, doar ca sa am ocupatie, am destule probleme ca sa imi mai adaug altele. Am ales Toyota pentru ca Renault cu service-ul lor mi-a mancat 5 ani din viata si plateam sistematic peste 500 euro la revizie( din 7500 in 7500 km).

Concluzia este... mesajele sa curga, inca astept pareri si orice mesaje de orice fel ( chiar daca ma injurati, si critica e buna) si dupa 15 Feb luam atitudine.
danmatyas
si eu care credeam ca toyota rullzzz:)
_Constantin_
Pai inca mai cred ca Toyota RULZ, doar ca a mea nu prea. E un caz singular care poate intari regula ca Toyota sunt indistructibile sau exact contrariul. Totusi din sute de proprietari de aici la nimeni nu s-a mai intamplat asa ceva.
Aer Curat
Daca vrei sa schimbi masina, varianta cea mai avantajoasa tie ( financiar vorbind) ar fi sa ramai tot la Toyota si sasperam ca cei care se ocupa cu reprezentarea firmei isi vor da seama de situatie si iti vor face o propunere minim decenta pt diferenta de plata pt noua masina. Desi cam greu sa faca o oferta buna pt client, dat fiind ca de regula sunt cam "sacali", preocupati doar sa ia banul clientului. Si asta fara a fi foarte documentati tocmai despre produsele pe care ar treebuie sa le prezinte, promoveze si sa le vanda.
Suna cam dur ce spun, dar asta este adevarul. Foarte multa incompetenta in domeniul vanzarilor auto si nu numai, service-urile fac concurenta zdravana. Partea cea mai proasta este ca nici nu prea exista interes in a corecta acestea.
Citesc dealer-i si importatorul pe forum ? Foarte bine, dar poate vor binevoi sa si faca ceva, ceva constructiv si care sa duca macar spre normalitate.

Daca te intereseaza sa schimbi marca, si vrei tot o masina din clasa medie, ti-as recomanda Honda Accord 2,0 ES.
Daca ti-ar fi suficienta si o reprezentanta a clasei compacte, ar fi de vazut Honda Civic 1,8 Sport, Kia Cee'd (se lanseaza prin Martie, si are 7 ani garantie = 5 ani integrala + 2 ani pr grupul motopropulsor - cea mai buna garantie din piata).

Indiferent ce vei alege, iti dorec bafta.
_Constantin_
Multumesc mult de mesaj, insa Accord 2.0 ES este CIP cat as putea sa dau eu DDP, Civic sau Kia ... nu vreau compacte, imi trebuie spatiu ceva mai mare. Referitor la celelalte aspecte ... arigato.gif
Clauss92942
Incearca Buy-Back la Bucuresti si spune aici pe forum cat ti-au dat pe ea.
Cand ajungi acolo sa conduci totusi si Corolla 1,6 dual vvt-i asa ca sa nu zici ca nu ai facut-o si p-asta.
Stiu ce spun unii despre ea, dar incearca....
DORU
QUOTE(_Constantin_)
Mi-am dorit Avensis de la inceput, nu imi plac 4x4, nici masinile germane, nici americane, sunt fan japoneze, imi plac pentru ca sunt exact ca mine, mi-se potrivesc ...


AICI EXISTA O EXCEPTIE, DACA-MI ADUC CORECT AMINTE: masina mea personala (desi e 4x4 si are origini germane si nu numai origini)...
Deci nu-ti vinde masina, ca la anul o vand eu pe-a mea si te vreau de client ! biggrin.gif blush.gif :angel:

Si acum, ONTOPIC:
Ai avut ghinion de o masina slaba. Nu mai astepta prea mult si vinde-o !
Neuronii se imputineaza... pe masura ce nervii se-nmultesc. Bafta ! arigato.gif
_Constantin_
DORU tu stii ce am vrut sa zic prin 4x4( suv) si germane ( vw ). Nu imi place nici una nici alta pentru ca dintr-o data, de cativa ani au capatat valente necunoscute pe care eu nu le gasesc si nici nu cred ca le apreciez. Macar Skoda si Toyota stiu ce sunt, nu se prefac ca sunt altceva.

Clauss, normal ca va spuneam cat mi-au dat pe ea dar mai intai o sa incerc la pitesti. Daca problemele se pot rezolva fara interventii mecanice majore( desi ma indoiesc) nu am nici un motiv sa o dau.

Referitor la noua Corolla sper sa o aduca la Craiova pana plec eu la pitesti si o "imprumut" atunci mai mult desi nu cred ca o sa ma impresioneze prea mult ... blush.gif vom vedea.
DORU
Evident ca am inteles ce ai vrut sa spui... blush.gif

De obicei, atunci cand un proprietar este exasperat de masina pe care o are, renunta la a mai achizitiona marca respectiva. Tu ai avut un ghinion curat, dar decizia de a continua cu Toyota sau de a trece la concurenta e numai a ta. arigato.gif
Dan52141
si eu cred ca vei obtine putin la buy-back pentru ca se tine cont de toate reparatiile din cartea masinii.
Poate ar fi bine sa faci o incercare la serviceul din bucuresti, eu intotdeauna mi-am facut o lista de probleme pe care le-am dat-o la fiecare revizie si la sfarsit impreuna am bifat ce s-a facut si ce nu, asa ramane intotdeauna ceva scris.

Propunerea lui guerilla imi pare cea mai ok, buy-back cu discount "masiv" pentru un avensis nou ... sau daca te incanta o corolla noua, mergi si uitat-te la ea fa un drive test si decizi singur. succes !
_Constantin_
Singurul meu avantaj este ca anume CARTEA DE SERVICE SI GARANTIE este "virgina", nu e nimic trecut in ea, in afara de verificarea de 1000 km si prima revizie la 10.000 km nu e nimic trecut. Nu stiu daca asta e bine sau rau.
Henry90720
Dupa toate probleme pe care le-ai avut, suntem mandri de tine ca te declari in continuare fan "japoneze". Nu stiu cati altii nu ar fi injurat in draci masinile japoneze, mai ales daca ar fi fost la prima lor astfel de masina.

Ca alternativa la Avensis, te-ai gandit cumva la Accord?
_Constantin_
Din pacate nu imi place Acord, sunt convins ca e o masina excelenta dar nu e designul pe gustul meu, imi plac formele mai "feminine". In orice caz pe zi ce trece si dupa ce ma urc in atatea masini, cand ajung acasa la Avensisul meu parca e cea mai buna.

Sunt absolut convins acum sa nu o mai schimb, pana in 2008-2009 cand va iesi urmatoarea sau cine stie... poate un LC, daca ma ajuta Cel de sus.
Henry90720
Eu am fost ceva timp in cumpana....Avensis sau Accord?
Unul dintre motivele care m-au determinat sa ma indrept spre Accord (e drept, nu singurul motiv) a fost indolenta dealer-ilor...
Am mers la ambii dealeri din Bucuresti, la 4 shworoom-uri ... si in afara de faptul ca mi-au prezentat Avensis de parca era Brabus ... nimic. Nici macar 1 telefon dupa vizita. Ba, mai mult, fiind interesat de cumparare, a trebuit sa sun eu la ei, sa tot cer informatii si sa-i rog sa-mi trimita cateva date (inclusiv calculatie leasing) pe e-mail, caci altfel uitasera de mult ca trebuie sa-mi vanda o masina.
In schimb, dealerul Honda de la care m-am hotarat sa cumpar Accord-ul are un alt gen de personal, care te trateaza cu foarte multa atentie, in sensul ca nu incearca sa-ti umple capul cu tot soiul de babilonii si nici nu te streseaza cu telefeonele pana te hotarasti, pentru ca, apoi, dupa plata, sa uite sa te sune, ci, dimpotriva, pe tot parcursul derularii relatiei vanzator-cumparator comportamentul a fost aproape ireprosabil.
M A R I A N
Henry, dar daca vreo domnisoara superba 90-60-90 de la vreun dealer Dacia ar fi fost atat de amabila incat sa iti dea intalnire in fiecare zi si sa plateasca si consumatia la restaurant pana la momentul achizitionarii efective a masinii? Ti-ai fi luat un Logan (adica vreau sa spun un "monstru" de 1.6 16V biggrin.gif if ) fara sa clipesti?
Nu fac misto de tine, din contra (cred ca stii deja,daca intri pe sectiunea Toyota ca imi plac la nebunie Hondele), dar eu cred ca masina o alegi dupa fiabilitate, dupa costuri si dupa service-uri.
Daca maine intretinerea la un Subaru ar deveni tot atat de ieftina ca la o Toyota, mi-as lua un Legacy imediat, indiferent de atitudinea dealerului-off topic, cei de la Subaru Motors Trading-vanzari sunt baieti foarte de treaba, de nota 10.
Discutia asta imi aduce aminte de un episod din Seinfeld in care personajele principale erau inebunite sa cumpere o supa excelenta de la un vanzator strain morocanos (si care, cu atitudinea lui, ar fi putut alunga clientii, dar supa era totusi asa de buna... biggrin.gif )
In concluzie, ce daca dealerul te ignora, e badaran, te insulta sau te injura? Nu-ti mai iei masina pe care ti-o doresti?
Legionaru'
Il poti pedepsi cumva:iei aceeasi masina de la alt de dealer.
MotorHead
QUOTE(Marian67562)
In concluzie, ce daca dealerul te ignora, e badaran, te insulta sau te injura? Nu-ti mai iei masina pe care ti-o doresti?
Bineinteles. Eu unul nu vreau sa-i dau bani unui neam prost. Daca sunt innebunit dupa masina caut alt dealer.
Henry90720
Marian, cred ca nu ai citit cu atentie ceea ce am scris. Comportamentul dealer-ilor a fost unul dintre motivele (nu principalul) pentru care am renuntat la Avensis.

In ceea ce priveste alegerea in functie de criteriul fiabilitatii, ambele masini avute in vizor se bucura de o reputati buna, nu ca domnisoara (si marca) despre care vorbeai mai devreme. smile.gif

Nu stiu cat de important este pentru tine sa fii tratat cu respect, insa pe mine ma deranjeaza o astfel de atitudine, indiferent daca ea ar fi venit chiar de la patronulfirmei/firmelor in cauza si/sau a angajatilor.

Mai mult, daca atunci cand cumperi ai parte de un astfel de comportament, cum va fi cand va trebui sa ajungi la service?

Ca solutie, intr-adevar, daca te-ai hotarat asupra masinii in cauza, nu-ti ramane (daca ti-o doresti atat de mult) decat sa o cumperi de la alt dealer.
bebelacus
daca treci la concurenta baga-te la octavia 2 RS TDI. e aproape 21000 cip dar are cam de toate pe ea si senzatiile sint nebanuite. Are un interior excelent, mai mishto decit al golfului si la finisare dar si materiale mai placute. ar fi fost mishto avensisul de 180 cp dar cred ca desi are un motor la fel de puternic nu iti va oferi aceeasi agilitate si dinamica precum RS-ul. cam asta ar fi dupa mine singura masina pt care as schimba avensisul meu daca ar fi sa ma hotarasc la altceva. plus ca imi mai place la nebunie aspectul linistit, batrinesc care nu cere amenzi. abia as astepta cite vreun ciumec cu alta masina mai fitzoasa sa incerce sa faca pe superiorul in fata unei masini care e un fel de diavol deghizat.

he, he! henry, incearca tu sa vii la cta sa iti iei masina de la honda. in uk, dealerii honda si service-ul sint cotate ca printre cele mai bune.
in cta au o camera mica de vreo 10m2, de obicei nici o masina expusa sau cite una in care nu prea te lasa sa te urci. de drive-test nu se pune problema. nu exista notiunea asta. mai era o tipa care n-avea nici o treaba, mi-a raspuns la vreo 2 intrebari si paoi a continuat sa stea la masa sa-si manince placinta cu brinza. cu drive-testul mi-a zis mai apoi ca ar putea vorbi cu seful, sa vina cu masina lui, dar ala avea benzina si pt motorina ar vorbi seful cu un client sa ma plimbe ala cu masina lui. iti dai seama cam cum se prezinta. service-ul este un mister total. acum vreun an jumate cind se intimpla toata povestea, fata aia n-a stiut sau n-a vrut sa-mi dea niste detalii precise. parerea mea e ca honda si dealerii nu fac niste eforturi, ceva gen reclame si o politica mai agresiva de promovare a imaginii lor. maisnile sint ok in schimb, nu au nici o vina, dar parca te mai gindesti odata cind vezi ca un dealer e nseimtit si prost pregatit. deci ajung si eu la parerea ta. conteaza si asta. nimeni nu isi ia masina ca sa si-o repare si sa si-o verifice la pitesti sau la iasi. si fara sa vrei ti se induce ideea ca masina parca nu e asa grozava. uitati-va la vw & co. imaginatia lor se reduce la fiabilitatea germana, la seriozitatea nemtilor samd in materie de reclame bat exact acolo unde trebuie si spun publicului ceea ce acesta isi doreste sa auda si oricum stie din folclrul taximetristilor. e chestie verificata ca oamenii au tendinta sa creada ce vad scris in ziare sau la tv decit cele spune altul. degeaba vorbesti despre JD power (who the fuck is JD Power) sau studii de fiabilitate. ar trebui promovate mai mult aceste valori asa cum s-a intimplat cu euroncap si stelel lor. tot romanul stie acum de 5 stele si ca reanult are cele mai sigure masini. ceva de genul asta ar trebui sa faca si japonezii pe piata noastra, in special Honda si Mazda. si sa mai reduca si preturile, in special Honda.

Nu mai posta consecutiv. Folosește butonul "Modifică" din dreapta-sus a mesajului
Mesaje unite de Mariustom
Dan52141
QUOTE(bebelacus92825)
daca treci la concurenta baga-te la octavia 2 RS TDI. e aproape 21000 cip dar are cam de toate pe ea si senzatiile sint nebanuite. Are un interior excelent, mai mishto decit al golfului si la finisare dar si materiale mai placute. ar fi fost mishto avensisul de 180 cp dar cred ca desi are un motor la fel de puternic nu iti va oferi aceeasi agilitate si dinamica precum RS-ul. cam asta ar fi dupa mine singura masina pt care as schimba avensisul meu daca ar fi sa ma hotarasc la altceva. plus ca imi mai place la nebunie aspectul linistit, batrinesc care nu cere amenzi. abia as astepta cite vreun ciumec cu alta masina mai fitzoasa sa incerce sa faca pe superiorul in fata unei masini care e un fel de diavol deghizat.


Si eu am testat zilele trecute un RS 2.0 TDI si pot sa spun ca m-a dat pe spate din punct de vedere al performantelor, sunt convins ca exista si alte masini mai puternice decat RS-ul dar asta iti ofera cred cel mai bun compromis intre pret si performanta, da impresia unei masini linistite de familie, spatiu are berechet, calitatea finisarii interioare as spune ok, ai toate gageturile posibile pe ea si in plus (desi nu arata) este un pachet de nervi. Sa nu mai amintesc si de consumul decent obtinut pentru performantele astea (RS-ul pe benzina este mai bun ca performante dar consumul este foarte mare)

Tehnologia folosita este aceiasi cu a modelului Avensis de 177 CP, cu injectoare piezoelectrice si din cate am vazut merge si motorina romaneasca (daca ai grija de unde pui) ... asa ca ... motivul ca motorina este proasta si din cauza asta nu este adus modelul de 2.2 D-CAT nu prea are fundament.
Din punct de vedere al performantelor RS-ul 2.0 TDI sta mai bine decat Avensisul de 177 CP, sunt convins ca si motorul de pe Avensis se poate prepara astfel incat sa ajungi peste performantele RS-ului dar lipsesc celelalte elemente care sa-i dea siguranta rularii ... frane dimensionate corespunzator, garda la sol, spoilere, suspensii ....
vio
deja e cam off topic un pic discutia , oricum MASINA SPORT nu exista decat pe benzina , DIESEL e o ciudatzenie inventata de VW ca sa shi vanda TDI atat .nu ai cum sa zici ca octavia rs este mai tare ca un avensis de 180 in primul rand nu sunt aceiashi clasa de mashini si in al doilea trenul de rulare al Avensisului este cu mult peste octavia ca nu are setari sport ... cu 1300 euroi iti schimbi toata suspensia cu una sport si rezolvi . puteti compara RS cu TS Corolla aia mashina sau cu Civic TypeR. asa exista montrul ala de 2,8 V6 avensis care nu se stie daca o sa fie produs de 304- sau 305 cai biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif oricum o japoneza tot pe o japoneza trebuie sa o schimbi smile.gif
Dan52141
QUOTE(vio70407)
deja e cam off topic un pic discutia , oricum MASINA SPORT nu exista decat pe benzina , DIESEL e o ciudatzenie inventata de VW ca sa shi vanda TDI atat .nu ai cum sa zici ca octavia rs este mai tare ca un avensis de 180 in primul rand nu sunt aceiashi clasa de mashini si in al doilea trenul de rulare al Avensisului este cu mult peste octavia ca nu are setari sport ... cu 1300 euroi iti schimbi toata suspensia cu una sport si rezolvi . puteti compara RS cu TS Corolla aia mashina sau cu Civic TypeR. asa exista montrul ala de 2,8 V6 avensis care nu se stie daca o sa fie produs de 304- sau 305 cai biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif oricum o japoneza tot pe o japoneza trebuie sa o schimbi smile.gif


hai mai vio chestia asta cu "masina sport numai benzina" este un sablon, putem sa spunem ca pana acum nu s-a dat importanta motorului pe motorina in competitii sport, adevarat, dar daca observi ce se intampla si care sunt tendintele o sa vezi ca motorina castiga clar teren pe zi ce trece... totul este o conventie ... asa cum la un moment dat in istoria umanitatii s-au ales combustibilii fosili pentru energie desi la momentul respectiv erau si alte posibilitati ... dar s-au ales acesti combustibili si tehnologia a fost dezvoltata ... tot asa si cu benzina vs motorina ... poate este mai buna benzina, poata o sa devina mai buna motorina pana la urma trebuie sa lasam nostalgia smile.gif si sa devenim mai pragmatici smile.gif

Benzina suna frumos, imi place la nebunie dar motorina cred ca este mai practica

Corolla TS 0-220 km/h
http://youtube.com/watch?v=7LCy8ZXeQns

http://youtube.com/watch?v=hDX9m7_JjRU

Gata cu offtopicul smile.gif
Watcher
QUOTE
Benzina suna frumos, imi place la nebunie dar motorina cred ca este mai practica

Si tocmai caracteristica de 'practic' se contrazice cu caracteristica de 'sport' smile.gif

Mai depinde si ce intelegem prin 'sportivitate': daca intelegem demaraj, viteza si reprize, atunci numai benzina poate da raspunsul, deoarece se preteaza la turatii mai mari, care evident duc la CP mai multi (foarte recent a fost un topic 'cuplu vs cai putere' si a dat JamesKiloWatt cateva exemple si explicatii foarte bune) . In schimb, constructiv dieselul permite turatii mai mici.
Dan52141
QUOTE(Watcher)
QUOTE
Benzina suna frumos, imi place la nebunie dar motorina cred ca este mai practica

Si tocmai caracteristica de 'practic' se contrazice cu caracteristica de 'sport' smile.gif

Mai depinde si ce intelegem prin 'sportivitate': daca intelegem demaraj, viteza si reprize, atunci numai benzina poate da raspunsul, deoarece se preteaza la turatii mai mari, care evident duc la CP mai multi (foarte recent a fost un topic 'cuplu vs cai putere' si a dat JamesKiloWatt cateva exemple si explicatii foarte bune) . In schimb, constructiv dieselul permite turatii mai mici.


Watcher eu nu as fi asa de categorig si eu sunt sau mai bine spus am fost fan bemzina dar nu pot sa raman indiferent la progresele motoarelor pe motorina, exemplul cel mai elocvent este al celor de la Audi, citez din presa de specialitate:

"Audi R10 (diesel) furnizeaza peste 650 CP si i-a lasat in urma pe toti concurentii sai alimentati cu benzina, la fiecare cursa la care a participat. Uimitorul palmares include victoria din deosebit de dificila cursa de anduranta de 24 de ore de la Le Mans, impreuna cu victoriile din categoria LMP1 a campionatului American Le Mans Series"

alta publicatie:
"Propulsorul V12 TDI, care dezvolta 650 cai putere, echipeaza modelul Audi R10 TDI, model care a adus prima victorie pentru un motor diesel la legendara cursa de 24 de ore de la Le Mans. Audi R10 este de neinvins din martie, cand a debutat la cursa de 12 ore Sebring. De atunci acesta a luat startul in alte opt curse, iesind invingator de fiecare data"

altul:
"Motorul V12 TDI al celor de la Audi a fost desemnat de specialistii revistei engleze Race engine technology "Motorul de curse al anului 2006".
Premiul a fost acordat cu ocazia Salonului Mondial Motor-Sport Profesional, desfasurat la Koln. Premiul i-a fost inmanat lui Ulrich Baretzky, presedintele Audi Sport, caruia i-a mai fost acordat si premiul "Designer-ul anului 2006". "

si mai departe:
"Wolfgang Hatz, responsabilul principal al sectiei de dezvoltare a motoarelor la Audi, a declarat intr-un interviu acordat italienilor de la Quattroruote ca si-ar dori ca recent lansatul model R8 sa primeasca, in viitor, un motor diesel"

Nu sunt absurd, stiu ca pana acum benzina a facut legea dar trebuie sa fim deschisi si la ce apare nou ... chiar daca nu se mai numeste benzina.

A ... si sa nu uit, banuiesc ca stiti, ati auzit sau ati citit in presa de specialitate ca se cocheteaza cu ideea de a avea si prpulsoare pe motorina in F1 ... asa ca viitorul poate oferi surprize smile.gif
M A R I A N
Vorbim de motoare de 180 cp care merg cu benzina sau motorina romaneasca?! Parca mai ieri posta Vio cifrele octanice reale ale benzinei de la noi.
In Romania doar sa-ti iei masina electrica ca sa speri ca performantele vor fi ca ale uneia din vest! :evil:
Watcher
Si eu sunt in general deschis la nou, DAR smile.gif smile.gif cred ca (si asta am mai discutat) rezultatele motorului TDI la Lemans sunt produsul nevoii si dorintei lui VW de a vinde mai multe motoare diesel pt ca aduc marje mai bune companiei.

Cu alte cuvinte, daca vroiau puteau sa castige si cu GPL LeMansul la cati bani au bagat smile.gif

Sigur ca urmeaza sa vedem evolutiile viitoare, dar rezultatele de la LeMans sunt obtinute cu un motor si niste tehnologii care sunt departe de ce se vinde azi, um de altfel si rezultatele Renault la F1 sunt obtinute cu alte tehnologii decat pune Renault pe masinile de serie smile.gif

De aia continui sa sustin ca in prezent si viitorul apropiat sport=benzina. (Vezi ca am ceva diesel-are iar A4ul este setat destul de sportiv, dar sunt constient de limite smile.gif )
vio
vb de motoare normale io asa zic , motoru de cursa e motor de cursa , tine 1000 de km sau cat e setat si pe urma la gunoi nu e asa cum ni se prezinta noua la Tv sau marketing agresiv ca a castigat ca facut bla bla ... asa compara un V10 benzina cu un V10 diesel si vezi care castiga smile.gif plus ca un motor diesel fara turbo e vax .... faci ceva pe el ....eu unu as avad treaba cu sport diesel smile.gif ca si cum ar scoate ferarri un diesel =)))=)) sau porsche smile.gif))sau orice marca consacrata .......

de ex cele ma avansate motoare tehnologic vb pe benzina sunt VVT-i, VVTL-i si VTEC
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.