Help - Search - Members - Calendar
Full Version: TO BE OR NOT TO BE( SA SCHIMB AVENSIS SAU NU?)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2
drabisan
QUOTE(vio70407)
vb de motoare normale io asa zic , motoru de cursa e motor de cursa , tine 1000 de km sau cat e setat si pe urma la gunoi nu e asa cum ni se prezinta noua la Tv sau marketing agresiv ca a castigat ca facut bla bla ... asa compara un V10 benzina cu un V10 diesel si vezi care castiga smile.gif plus ca un motor diesel fara turbo e vax .... faci ceva pe el ....eu unu as avad treaba cu sport diesel smile.gif ca si cum ar scoate ferarri un diesel =)))=)) sau porsche smile.gif))sau orice marca consacrata .......

de ex cele ma avansate motoare tehnologic vb pe benzina sunt VVT-i, VVTL-i si VTEC


Vio rulz!
Dar porche a scos diesel - cheyenne-ul (sau cum s-o scrie).
Dar chiar nu vad un GT diesel in viata asta.
Si cind oi vedea Ferarri diesel chiar ca o sa ma jur si nu-mi mai cumpar nici un fel de masina ever! Imagineaza-ti ce senzatie ai avea sa ai un geam intre tine si motor, cu e la Enzo si nu numai. :puke: dar ai cuplu la turatii joase. hihihi

Pe asta chiar nu o vad facuta vreodata.
Sau cum ar arata DB9-ul cu zgomotele alea tractoristice???
Han.solo
@Dan, am mai spus pe topicul asta, diesel-urile Toyota si Honda sunt cu cativa ani in fata VW.
Poti sa crezi sau nu, sa te uiti la un V12TDI care nu are nici o legatura, dar eu ma uit la rafinament, la constructia integrala din aluminiu, la distributie lant (asta probabil are si VW) si evident la fiabilitate.
Cat despre faptul ca nu se aduce D-CAT, uita-te pe forumurile VW sa vezi cati au avut probleme cu motoarele TDI 2.0/170, mai precis cu filtrul DPF, in conditiile in care au alimentat cu motorina buna. Asta ca sa nu mai spunem ca desi la astfel de filtre se recomanda motorina sub 50ppm (aka Euro5) e cam greu sa convingi orice bizon sa nu alimenteze la Gica SRL ca se infunda injectoarele.
Nu am cuvinte de lauda pentru reprezentanta Toyota de la noi, dar au aplicat ce li s-a spus, tot la fel cum in SUA nu au adus (deocamdata) diesele si au lasat VW si Mercedes placerea sa aiba recall-uri garla EXACT la diesele, tot din motivul carburantului.
Cat despre performante, cu siguranta nu compari Octavia (compacta) cu Avensis (medie); eventual o vei putea compara cu Auris/D4D177. Pana si filozofia masinilor e diferita, Avensis e mai orientata spre confort si curba de cuplu e mai lina, practic accelerezi mai mult decat ai impresia.
Spuneai anterior ca te simteai in O2 la 200 ca la Corolla la 130, pai eu la 130 in rolla mea parca stau pe loc, merg la 180 cat poate fara sa fie stresant. Idem Avensis pentru viteze mari, chiar nu am avut ce sa-i reprosez...
Ideea e ca n-as vrea sa fie o comparatie nedreapta, fiecare masina are target-ul ei si Skoda chiar e un brand foarte bun, dar chiar nu as gasi sa-i reprosez Avensis-ului ceva fata de RS. Parerea mea.
_Constantin_
In primul rand 177 de la avensis nu se aduce decat din cauza motorinei. ce motiv ar avea sa nu mai vanda inca un model destul de scump? blink.gif


Eu nu vad ce motiv serios as putea avea pt a lua Rs Diesel... pur si simplu ma depaseste... nu iei masina cu roti mari si eleron sa mergci eu ea la consum... deci , km multi pe an poti sa faci si cu benzina, sunetul motorului e... doamne.. mai bine nu ma gandesc
bebelacus
0Aha, acum m-am prins. Vrei doar benzina. Pai, treci la next level. avensis de 1.8. e chiar mishto si nici pretul nu e rau, iar varianta facelift arata bine, echipare foarte buna, cel putin varianta Luna e peste ce ofera concurenta. mie asa mi-a iesit calculul cind am luat d-4d -ul meu in decembrie. singura mai dotata si mai ieftina ar fi Laguna II dar cred ca e exclusa din orice pct de vedere. La diesel e ok dar la benzina nu m-as incurca. plus ca ramai cu ea pe viata.
acum, nu ma acuzati ca sint off-topic, ca mai dau si cu parerea cam ce variante mai are prietenul nostru, dar pt mine titlul topicului se tarduce astfel: sa-mi vind masina? Oare ce sa-mi iau? cel putin asa imi suna mie, caci daca o vinzi, vrei sa o si inlocuiesti, evident.
dar da-te si cu O2 RS, macar asa de amorul artei. zicea cineva ca sint clase diferite. Teoretic, da. Practic, o gramada de reviste fac teste comparative cu O2 la nivel cu vectra, mondeo si passat. e o compacta familiala care depaseste cu mult limita clasei compacte medii ca nivel de spatiu si finisare. acum, io zic ca te cam pierzi cu ea in marea de octavii dar a iesit 2 ani la rind in top 3 la jd power. daca mi-aduc aminte chiar prima acum 2 ani. deci fiabilitatea si satisfcatia nu cred ca lasa de dorit asa cum spune lumea. plus ca nu prea gasesti multe oferte si nici ieftine la O2 second hand.
bebelacus
sa nu uit! te vei lovi totusi de nesimtirea dealerilor Porsche, de hotomanii de la Porsche Leasing cu ratele lor de schimb si de banditii de la service care te vor jupui cit pot la revizii samd. plus ca sint foarte putin interesati de acordare discounturi, bonusuri etc. masinile Porsche Romania se vind aproape singure si in consecinta s-au transformat in niste monstri. Nu am mare experienta cu cei de la Toyota dar pina acum mi s-au parut cu o clasa peste ei, incepind de la vinzari pina la service.
Look out!
Dan52141
QUOTE(_Constantin_)
In primul rand 177 de la avensis nu se aduce decat din cauza motorinei. ce motiv ar avea sa nu mai vanda inca un model destul de scump? blink.gif


Eu nu vad ce motiv serios as putea avea pt a lua Rs Diesel... pur si simplu ma depaseste... nu iei masina cu roti mari si eleron sa mergci eu ea la consum... deci , km multi pe an poti sa faci si cu benzina, sunetul motorului e... doamne.. mai bine nu ma gandesc


Este adevarat ce spuneti voi nu se pot compara cele 2 modele dar Octavia RS 2.0TDI poate fi folosita cu succes ca masina de familie si in plus ai si performante apropiate de modelelel sport.

Sunt curios Constantin daca ai face un drive test cu RS-ul 2.o TDI daca ti-ai schimba parerea macar intr-o mica masura.
Sincer si eu cand auzeam de skoda strambam din nas ... pentru mine nu exista decat toyota, cand am testat modelul 2.2 de 150 CP in cautarea unei masini care sa fie si de familie si sa aiba ceva valente sport am spus oauuu ... ce performante, spatiu ok, calitate ok ... de cand cu dezamagirea cu toyota corolla noua am zis sa testez si alte marci si vreau sa-ti spun ca am inceput sa-mi schimb convingerile ... depinde ce vrei ... dupa testul cu RS-ul mi-am dat seama ca la bani mai putini poti avea in acelasi timp o masina de familie care sa aiba performante mult mai bune decat un avensis ... pierd putin spatiu, mai pierd putina calitate dar castig alte lururi si pentru mine compromisul asta ar fi ok.
Chiar te rog mergi sa faci un drive test cu RS-2.0 TDI si spune-ne impresiile.

Sunt constient ca trebuiesc luate in calcul si costurile post vanzare smile.gif
drabisan
bebelacus92825 si Dan52141,
ma bucur ca nu sinteti din cei obscuri, care "argumenteaza", fara sa poate fi contrazisi, ca se aprind, privind masinile VW si, mai ales, Porche RO.
Nu pot sa neg faptul ca VW ofera multe gadget-uri pe care utilizatorii de Toyota nici nu le viseaza.
Dar nu trebuie uitat exemplul reono care, acum 1-2 ani, aveau si au dotari de fitze peste piata. MP3, connector pentru ipod/mp3 player, parasolare pe geamurile laterale spate, smart key etc. Dar si costuri de intretinere enorme.
Dar reono da afara niste zeci de mii de oameni anul asta.
Sper sa nu, dar nu cred ca nu e departe momentul asta si pentru VW.
Asta e contextul mondial.
Legat de RO, contextul e si mai nasol: un dealer in bataie de joc - aici nu ma deranjez sa argumentez, pentru ca numai cine nu vrea sa vada nu stie...
Ieri am aminat sa comentez posturile voastre pentru ca azi i-a venit RS-ul unui prieten. Si, da, no comments, masina e faina de tot. Nu e incadrata la family car, e o idee sub Avensis dpdv spatiu interior, dar doar o idee.
In rest, tot respectul!
Bine, ramine problema ca motorul diesel e infinit mult zgomotos comparativ cu 2-ul pe benzina de la Avensis - si aici nu sint subiectiv. Orice ar zice oricine, relantiul vibreaza si in acceleratie se simt si se aud tractoretzele...
Concluziile sint subiective, normal. Eu nu as da banii pe ea. Din 2 motive:
1. Diesel-ul nu e ca benzina.
2. Dar de fapt 1. Nu mi-as lua masina care sa trebuiasca luata/revizuita la Porche!

Dar as schimba-o pe a mea pe face-list exclusiv pentru mp3. Si pentru piele, dar aici e vina mea ca nu am deja...


Constantin, scuze pentru largul off-topic. Daca nu ai rezolvat deja problemele, schimb-o, dar tot pe Toyota, ca nu vreau sa te pierdem!
_Constantin_
Daca schimb totyota ceea ce nu se va inatmpla curand, in nici un caz nu as da-o pe Skoda sau VW sau Seat sau orice alta marca de categoria asta. Urmatoarea masina, daca nu va fi urmatorul avensis va fi cu siguranta noul C-Mercedes sau un 4x4 ( aici stau in dubii). Daca tot schimb masina vreau sa urc o clasa, nu sa dau merele verzi pe mere galbene. Daca nu o sa pot un Merc sau ceva premium atunci cu siguranta voi avea in vedere Honda si Toy dar si Opel( nush de ce dar imi plac mult).

Indiferent de masina motorizarea va fi benzina 100% fie turbo fie aspirata.
Dan52141
QUOTE(drabisan)
Ieri am aminat sa comentez posturile voastre pentru ca azi i-a venit RS-ul unui prieten. Si, da, no comments, masina e faina de tot. Nu e incadrata la family car, e o idee sub Avensis dpdv spatiu interior, dar doar o idee.
In rest, tot respectul!
Bine, ramine problema ca motorul diesel e infinit mult zgomotos comparativ cu 2-ul pe benzina de la Avensis - si aici nu sint subiectiv. Orice ar zice oricine, relantiul vibreaza si in acceleratie se simt si se aud tractoretzele...

drabisan, de acord cu tine, motorul zgomotos la relanti (gen tractoras) aici chiar nu exista grad de comparatie cu avensisul, la rulare la fel zgomotul in habitaclu este mai mare dar senzatiile ... blush.gif senzatiile sunt altele in RS.
Daca ar aparea si la noi modelul de 177 CP blush.gif m-as baga la unul si nu m-as lasa pana nu-i fac un tuning si atunci probabil pentru cativa ani o sa ma linistesc smile.gif

Constantin ... lasa mercedesul blush.gif cred ca un IS 250 ar fi mai potrivit ... daca ar fi sa fac un top realist al preferintelor mele as spune:
1. Lexus IS 250
2. Audi A6
biggrin.gif
_Constantin_
IS e rival cu bmw, e un model "sport" si nu prea ma atrage, Audi nu as cumpara nici daca ar fi ultima masina din lume ..., bmw 3 nou nu imi place cum arata, deci nu prea raman multe optiuni. Sa vedem cum o sa arate Avensisul nou sau Vectra noua, in orice caz in momentul asta masina care mi-o doresc cel mai mult e noul C-classe. Absolut superba. Pana atunci insa mai e ... se apropie revizia de 25.000 si vom vedea atunci in ce directie merg.

Dane nu pot sa las mercedesu pentru ca e vis din copilarie, pana mor tot voi avea unul( NOU).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.