Help - Search - Members - Calendar
Full Version: a mai patit cineva?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chevrolet
Pages: 1, 2
Valeria87672
hello again....am patit ce tocmai a zis octavian...s-a aprins iar becul in seara asta...habar nu am ce naiba are...dar ma enerveaza...ma intreb daca se va intampla ca data trecut(adica dimineata sa nu se mai aprinda) este ok.
voi ce recomandati?
sa merg iar cu ea la service?
mersi
octavian67510
..doar nu am zis asha...sa stresez..asha am patit io...am mers mai turat..s-a stins becul..am crezut ca am scapat..dar cineva mi-a zis ca se va aprinde iar..asha a foost..si am inteles
..a[poi a inceput sa se aprinda des..apopi nu s-a mai stins..mergea in 3 bujii...se si oprea dimineata in drum...jenant...
..apoi bine ca a venit vacanta asta de paste..si am apucat sa merg vineri in service...unde si aici a fost cu probleme in sensul ca..eram pregatit sa merg kla service-ul din bacau...unde mi-au zis din prima sa vin cu 1,5 mil sa imi schimbe bujiile si daca nu se reuseste si asha se va desface chiulasa si o curata de calamina..si apoi nu mai am probleme niciodata...
..si service-ul din iasi..unde mi-au rezolvat problema din spary..fara sa desfaca nimik..fara sa scrie ceva in caietul tehnic...
..asha ca vb la tel mai intai..si intreaba cum rezolva problema asta...si poate te decizi la care mergi..
octavian67510
...am sunat inginerul din iasi..omul a fost destul de direct..mi-a zis ca din cauza benzinei se depune calamina pe supape..
...si sunt 2 solutii...1 resetarea computerului...apoi da cu un spary...la o temperatura si o turatie anume...

2) daca prima nu reuseste...se desface si se curata...

asta la motor de 1.4 ca m-a intrebat la inceput de care masina e...probabil e diferit la 1.2..
octavian67510
....v-ati speriat asha tare?...
ngz103477
Octavian, iti multumesc pentru informatii.
Nu cred ca este cazul sa ne speriem, dar consider ca este important sa invatam cate ceva din discutiile pe care le purtam pe acest forum.
octavian67510
...normal...pai io asta astept...comentarii...
..ce parere aveti de situatia asta...?
..mai am o problema...ma intereseaza daca e posibil ca la aveo de 1.4 sa consume mai putin la 120-130km/h decat la 80-90. Spun asta pt ca am observat la drum lung ca in momentul cand o calc..imi arata in bord...la computer..ca pot parcurge mai multi km...pana la golire..decat daca am viteza mai mica.
...teoria spune pe dos...dar acum suntem in mileniu 3..
octavian67510
...alta idee...m-a intrebat un coleg daca la masina mea...aveo 1.4 cand o calc ma izbeste in scaun...in sensul ca se simte puterea...
...i-am zis ca da...e ft nervoasa..
..el are un hiunday accent cu 97 CP si cica nu simte nimik nerv..si a trecut de 5k
..la voi cum e?...poate e o intrebare penibila..dar..mai discutam si noi
octavian67510
...inca o intrebare...nush ce am azi...

...motorul de pe aveo 1.4 ce productie?...si ce motor e?



...e facut in coreea?...dar de cine e conceput?..are legatura cu cel de pe kalos?
_Theo_
motorul e E-Tech II, motor de fabricatie GM (din familia lor). E facut in Korea si are legatura cu cel de pe Kalos dar Kalos mai nou (cel cu face-lift).
Marius30562
QUOTE(Theodor83121)
motorul e E-Tech II, motor de fabricatie GM (din familia lor). E facut in Korea si are legatura cu cel de pe Kalos dar Kalos mai nou (cel cu face-lift).


Corect.
Doar o mica observatie - motorul de 1.4 16V este acelasi cu cel de pe Kalos (si cu si fara face-lift). Si se regaseste si pe Lacetti.
Pe modelul anterior de Kalos (cel cu semnalizatoarele separat) exista si un motor de 1.4 8V.

Si da, este fabricat in Koreea.
mugurel97263
Salut!

Astazi de dimineata am fost si eu binecuvantat cu aprinderea "check engine". De bine ce am fost la revizie(8 decembrie) teehee.gif . Simptomele se pare ca au aparut de mai multe zile(se oprea motorul in mers) dar din cauza sarbatorilor nu am mai ajuns la service.
Cand am iesit de la servici(tot astazi adica) m-am dus glont acolo si le-am spus care e problema: se aprinde becul de la check engine si stiu sigur ca e de la supape. Spre surprinderea mea nu au incercat sa o dea cotita cu chestii de genul: stati sa verificam si noi sau ca e de la bujii sau mai stiu eu de unde....dimpotriva ...mi-au confirmat banuielile mele si au ramas putin surprinsi ca am ajuns la 10000 km si nu am avut probleme.
Rezolvarea se pare ca e una singura: schimbarea supapelor cu unele noi(mai pentru Romania zic ei) care au marea proprietate de a se autocurata de calamina rolleyes.gif . Toate bune si frumoase dar lucrarea asta dureaza vreo 10 zile lucratoare in care perioada persoana mea trebuie sa se deplaseze cu mijoacele de transport in comun si mai dureros este ca trebuie sa ma duc la munca(la Braila) tot asa si e cam racoare afara pentru asteptat maxi-taxi whistling.gif rolleyes.gif .
t99959
eu am 11500 km si nu am probleme cu martoru de engine chek.dar cand mai am momente de buna dispozitie mai vede si 5000 rpm.in rest numai 2600-3000 rpm.sper sa nu am probleme cu motoru.
mugurel97263
Si eu tot in gama asta de turatii am mers(2500-3000) si m-am mai scapat spre 4000 cand ascultam muzica mai tare (asta se intampla mai tot timpul cat sunt in masina laugh.gif ) si nu mai auzeam motorul. Si schimbarea vitezelor o fac la 3000.
NGZ
Mugurel, ce benzina ai folosit ?
leu70
CITAT(octavian67510 @ Apr 13 2007, 11:53 AM) *
1. nu au motivat nimik
2. nu mi-au recomandat nimik..au zis ca e posibil sa mai faca probleme pe la 15 mii km..acum am 6mii
3.nici io nu am mai avut probleme cu benzina..la celelalte masini...
4.e singura masina care am avut-o cu computer de bord
.5. adevarul e ca ce nu mi s-a parut mie in regula fata de masina asta..e ca dimineta ..iarna..nu am lasat-o sa se incalzeasca...desi la alte masini...nu o faceam..dar am senszatia..ca asta ar fi vrut asha ceva...
sincer imi doresc o masina care ...sa nu vrea incalzita dimineata..cand e sub 0 grade...in acest sens...pot sa laud motorul de clio de pe supernova...

De curiozitate te-ai uitat la ulei sa vezi cum arata,daca este negru sau curat.Culoarea uleiului spune buna functionare a motorului,iar ca este benzina proasta este singura scuza a lor ,si ca mergi subturat nu are nici o legatura, masina este prevazuta sa mearga in orice treapta si viteza si sa nu aiba probleme.Daca este jocul la supape simeringurile duse sau nu inchid bine poti sa bagi si kerosen ca tot prost merge ,,la un defect mecanic trebuie intervenit tot mecanic manual prin schimbarea pieselor,,Scoate si t8u borna de la minus si se reseteaza tot si dispare defectul.La mine cind se aprinde merg cu el aprins si dupa o scurta stationare se stinge singur.Oricum nu vreau sa ai problemele mele ,eu la 15000 scapa compresia la supape acum curge ulei pe la filtru uleuil negru si cu depunere pe joja si am 3000 km. cu uleiul..nu are putere intrerupe dupa fiecare oprire mai indelungata cutia agata + zgomot , trancane pe fata cred ca este caseta de directie si este in garantie dar nu vor sa o rezolve la 30000 cade toata .Asa ca insista la ei si in felul acesta poate ma crede cineva ca am luat o masina darimata si insista sa o schimbe ca in garantie se inlocuieste nu cirpeste deci totrul nou,,,succes,,,ca ai nevoie.
mugurel97263
Acum merg cu Carrera 95 de la OMV dar , din cei 10100 km parcursi , cred ca vreo 9000 km i-am facut cu Efix de la Rompetrol(mai precis am mai alimentat odata cu Carrera 95 si o data de la alta statie).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.