Help - Search - Members - Calendar
Full Version: LOGAN VS AVEO VS ALBEA VS CLIO SYMBOL VS FABIA SEDAN
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
CRISTI97651
Vad tot felul de sondaje si comparatii ale unor masini care nu reprezinta nici 1% din piata auto din Romania
Propun o comparatie si un sondaj intre aceste 5 masini care cred eu acopera mai bine de 30% din ce se vinde acum in Romania si atunci consider ca intradevar ar fi interesant sa vedem ce spun intradevar posesorii acestor masini.
De ce au ales masina respectiva si ce avantaje considera ei ca au avut sau dupa ce criterii au ales.
Ar fi interesant sa facem si un clasament dar nu cred ca avem cum prin sondaj, insa sa puneti Voi pe primele 3 locuri care vi se pare cea mai buna masina la aspect exterior; la aspect interior si motor.
Precizez ca motorul comparat ar trebui sa fie cel de 1,4 benzina eventual 1,2 sau 1,6 unde nu este disponibil cel de 1,4
Iata si alegerile mele :
Interior: Exterior : Motor:
1. AVEO 1. AVEO 1. FABIA
2. FABIA 2. LOGAN 2. AVEO
3. ALBEA 3. CLIO 3. ALBEA
Baby Blues
Hai sa-mi dau si eu cu parerea:
Interior: Exterior: Motor
1 Aveo 1. Aveo 1. Fabia
2 Albeea 2. Fabia 2. Logan
3 Logan 3. Albeea 3. Albeea/Aveo
Per total as alege Aveo pentru o faptul ca este o masina echilibrata.
_Theo_
eu as spune sa alegi ori Aveo ori Albea! Fabia este multe prea mica la interior...asa mi s-a parut mie...Loganul nu mi-a placut sub nicio forma...parere strict personala...un lucru bun la logan este ca e cel mai ieftin la intretinere! Aveo arata foarte bine la exterior si interior...la fel si Albea. Motorul de pe Aveo papa cam mult dar intre 1.4 Mpi si 1.6 Mpi de pe Logan si motorishca de pe Fabia as alege clar motorul 1.4 16V Dohc de 94 CP de la Aveo. Fabia mi se pare si foarte scumpa pentru ce ofera!
In concluzie...ori Aveo ori Albea

O sa punctez cate ceva la fiecare masina ca sa fiu mai bine inteles:

Logan - foarte mare, usor de intretinut dar cu motoare relativ slabutze si calitate slaba ca masina.

Fabia - este Skoda...dar este mica (chiar daca este sedan) motoare cu putere mica... iar cele decente sunt scumpe... masina veche... foarte scumpa si cu dotari putine.

Clio Symbol - mare, dar veche ... decat sa dau banii pe Symbol mai bine imi iau Logan.

Albea - draguta, spatioasa, cu ceva dotari pe ea, o masina zeiss!

Aveo - favorita mea blush.gif doua lucruri am sa-i reprosez suspensii tari si trebuie sa ai mare grija de vopsea...in rest arata grozav la interior si exterior... interior spatios... in portbagaj am bagat 2 baieti unul de 90kg si altul de 65 kg smile.gif are dotari bune ... materiale de calitate pentru cati bani dai pe ea...sistem audio superb... e o placere sa o conduci!
_Constantin_
Mai taci ma cu vopseaua ta, la orice masina se ia vopseaua daca dai cu cheia pe ea. Nimic nu ramane stralucitor ca in prima zi. Suspensiile de pe Aveo credeti-ma pe mine, nu sunt tari, sunt adaptate drumurilor noastre.

Deci alegerea e destul de grea ... Aveo sau Logan. Fabia e prea veche, tehnic depasita (1.2 htp... biggrin.gif ) si destul de cheala, scumpa. Albea ... nu stiu nimic de reteaua lor de service, habar n-am unde au showroom.. nu prea incearca.

Daca mi-as cumpara masina maine... si as avea ceva posibilitati Aveo... daca intretinerea mi-ar injumatati bugetul anual... Logan. Aveo e ceva mai mica, dar e mult mai bine "lucrata", e silentioasa si destul de dotata. Daca mai pui ceva bani poti sa arunci in ring si Hyundai Accent, dar personal l-as exclude din cauza service-ului.
StefanVVTi
Dintre toate modelele prezentate de tine, Aveo mi se pare cel mai echilibrat clitate/pret. Are dotarile necesare, are un design interesant(atat exterior, cat si interior), si motorul de 1.4 cred ca este suficient(depinde ce vrei de la masina).
Declar "castigator" Chevy Aveo. Bafta! blush.gif
T u d o r
Daca poate concura, 1.6 16v-ul de la Logan. Si cred ca poate, pentru ca se incadreaza in pret. Ca si interior, Aveo, ca si exterior Aveo si Logan Prestige 1.6 16v.
Overall, Logan Prestige. Daca vorbim de o varianta mai ieftina si mai putin echipata de Logan, Aveo e castigator. Ca si pret-costuri-masina, Logan orice versiune ar castiga detasat in opinia mea.
AZAZEL
scuze ca ma bag cu un argument cu care unii nu ar fi de acord nici in ruptul capului:

aveo a obtinut o stea jumate la euroncap. totul a fost ok, exceptie impactul frontal unde a obtinut 3 puncte din 16 posibile cred (19%)

cred ca este cel mai slab rezultat la impactul frontal(cel mai important) la o masina testata de euroncap din istoria acestei asociatii

http://www.euroncap.com/images/results/sma...sheet%20(2).pdf

http://www.euroncap.com/content/safety_rat...tings.php?id1=2
chevy
Observ ca majoritatea au o obsesie cu testul asta EuroNcap. Daca cei de la Chevy au dus la teste modelul coaja poate sa obtina o stea. Dar majoritatea modelelor beneficiaza de 4 airbag-uri si ABS. Dar, niciodata un impact real (accident) nu se aseamana cu un test Euroncap. In SUA, Kalos-ul a fost apreciat la 5 stele. Asa ca cei cu obsesii de Euroncap sa-si cumpere TANC.
Am testat toate masinile. In concluzie am ales Chevrolet Kalos, modelul Platinum. De ce? Sa le luam pe rand.
FABIA: pica din start: masina mica, intretinere scumpa, motoare in 3 cilindrii. Doar la capitolul suspensii sta bine (cred ca cel mai bine).
ALBEA: masina este OK. Pacat ca nu exista dotarile de la Aveo. In rest este spatioasa, motor silentios, confortabila, suspensii adapatate pentru drumurile noastre. Ar fi necesar un motor mai puternic.
LOGAN: In afara de sistemul motor-transmisie (motorul de 1.6 16V) pica la toate capitolele. Suspensii proaste, troncane, nu se inchid usile si scumpa la intretinere.
CLIO SYMBOL: La fel ca la Logan, dar cu intretinere mai scumpa. Si este si urata.
AVEO: Am lasat la urma castigatorul (parerea mea). Motor-transmisie de exceptie. Varianta de motorizare 1.4 16V este arhisuficienta pentru masinuta. Atinge suta in 11 s. Sistemul audio de exceptie (la Albea este acelasi): 6 boxe radio-Cd cu MP3. Aer conditionat de ingheti in ea si multe gadgeturi interesane (varianta Platinum). Interior spatios si porbagaj mare. Merita banii din plin, iar acum beneficiaza de 10% discount. La 10000 de euro este super-masina.
CRISTI97651
Iulian mi-ai luat vorba din gura apropo de cramponarea fata detestele euro NCAP.
Pentru toti cei care au aceasta problema cu toate ca am mai explicat ca
si dupa acel test Aveo are 21 de puncte iar Logan 19, retrogradarea fiind din motive mai mult sau mai putin subiective nu discut asta.
Insa va propun un exercitiu de imaginatie : sa presupunem ca ambele masini ar fi notate cu acelasi nr de stele chiar cu acelasi punctaj ,acum sa vad pareri in speta argumentele alea pt Logan(precizez ca la ora actuala Aveo are un pret chiar incantator ( in leasing ma duce la 9600 euro varianta 1,4 direct (geamuri electrice fata si aer conditionat) ce Logan imi pot lua la banii astia tot in leasing?Si de ce?
Pls Loganisiti nu-mi sariti in cap eu vreu doar sa-mi schimb decizia de a-mi lua Aveo ,ma puteti ajuta?
T u d o r
QUOTE
Suspensii proaste, troncane, nu se inchid usile si scumpa la intretinere.


blink.gif Cum asa? Suspensiile Loganului sunt excelente, crede-ma, am avut masina si stiu ce vorbesc. Spre comparatie, 307-le (mai scump de 2 ori) are o amortizare mai seaca si mai dura. Pe drumurile noastre nu e totdeauna un avantaj. smile.gif
Cat despre afirmatia legata de intretinere... nu te repezi sa iei Kalos pana nu te interesezi exact cat costa intretinerea la toate modelele. Ca sa nu mai spun ca garantia la Logan e 3 ani, cu un efort financiar minim. Dintre masinile pe care tu le-ai enumerat mai sus, Loganul are de departe intretinerea cea mai ieftina, ca sa nu mai vorbim si de reteaua de service mult mai intinsa. Pentru ca-ti pui problema si ca se poate intampla ceva si daca nu ai service la indemana platesti la transport auto de parca ti-ar duce droguri... biggrin.gif
Marius30562
"Cat despre afirmatia legata de intretinere... nu te repezi sa iei Kalos pana nu te interesezi exact cat costa intretinerea la toate modelele. Ca sa nu mai spun ca garantia la Logan e 3 ani, cu un efort financiar minim"

La Aveo (Kalos) garantia este de 3 ani sau 100.000 km fara nici un efort financiar suplimentar.
Este posibil ca in cazul Loganului intretinerea sa fie mai ieftina (asta daca luam in calcul numai reviziile, fara alte interventii).
La Kalos 1.4 16V, revizia de 1 an sau 15.000 km, facuta conform cartii (schimb ulei si filtru ulei) este ~ 250 RON. Cu toate filtrele schimbate (aer, benzina, polen) + motor flush a fost ~ 500 RON ( nu mai retin exact).
Preturile reviziilor insa, in cazul Chevrolet, difera semnificativ de la un dealer la altul (asta din ce-am citit pe forumul dedicat).
Saptamana viitoare fac revizia de 30.000 km si, din discutiile cu seful de service (alt dealer decat cel la care am facut revizia precedenta) se pare ca va costa (schimb ulei, filtru ulei, filtru benzina, aer, polen) ~ 100 Euro.

Chestia cu service-ul este reala, desi, dintre masinile mentionate in startul topicului (cu exceptia Dacia) Chevrolet, Renault si Skoda au retele de dealeri/service destul de bine pusa la punct, nu acopera chiar toate judetele.

Un plus la Chevrolet este carnetul Chevrolet Euro Service ce asigura interventii in garantie in (aproape) toate statele europene.

Ca sa fac un clasament, le iau si eu pe rand (in ordine alfabetica):
- Albeea - masinuta draguta, interior/exterior Ok, dotari bune.
Minusuri - reteaua de service cea mai restransa dintre cele enuntate, imaginea de marca putin fiabila.
Nu stiu nimic despre motoare - nici de bine nici de rau.
- Aveo - aspect exterior si interior OK. Bine finisata. Confortabila. Dotari excelente in versiunile de varf. Motorizare buna (1.4. 16 V - cel de 1.2 este cam mic). Raport dotari/Pret foarte bun.
Minusuri - testele EuroNCAP (?), retea service (desi este in extindere), consum urban (acelasi motor de 1.4 16V) maricel (se duce catre 10l/100 km), suspensii zgomotoase.
- Fabia - imagine de marca, fiabilitate peste medie, finisari excelente.
Minusuri - la pret comparabil cu celelalte motorizari si dotari slabute (am si un Polo Happy si, la un pret CIP cu ~ 1500 Euro mai mare decat Kalos-ul ofera muuuult mai putin), model vechi (urmeaza sa apara anul acesta noul model). Una decent dotata si motorizata se duce indecent de mult in sus ca si pret. Service scump.
- Logan - cea mai spatioasa dintre toate, intretinere ieftina, retea de service extinsa, cel mai bun raport dotari/pret (desi, unele dotari cum ar fi airbag-uri laterale sau climatronic nu sunt disponibile nici in versiunea de top).
Minusuri - Finsare slabuta, calitatea materialelor de interior, motorizarile 8V (fie ca sunt de 1.4 sau 1.6) depasite, "mancacioase" si, cel putin in cazul celui de 1.4 cam la limita, diverse probleme mai mari sau mai mici semnalate de posesori.
- Symbol - masina trecuta de toate bolile copilariei, raport bun dotari/pret, materiale de interior mai bune (aparent) decat la Logan
Minusuri - model vechi, instabila (tendinte pronuntate de supravirare), inghesuita la interior, service scump.

Deci, daca ar fi sa aleg, ordinea ar fi urmatoarea:
1 -2 Aveo si Logan
3 Albeea (nu stiu mare lucru despre ea, pozitia in "clasament" este pur subiectiva
4. Symbol
5. Fabia (datorita pretului raportat de motorizare/dotari)
chevy
Tudor: daca te gandesti la Logan sub 30000 de km. atunci este Ok. Suspensia este buna, dar in timp parca ai SuperNova. Si daca suspensia este asa cum o lauzi tu de ce la majoritatea nu se mai inchide usa de la torpedou si ramane becul aprins? Inca ceva la masina ta schimbi placutele de frana la fiecare 30.000 de km. ca la Logan? Sunt reviziile ieftine, dar piesele de schimb sunt destul de scumpe. Crede-ma!
Fratilor mergeti si cu Logan, dar si cu Chevrolet (indiferent daca este Kalos sau Aveo). Exista o diferenta de la cer la pamant. Loganul are de toate: scaune proaste (pentru cei inalti este o fericire), instabilitate in curbe ( la viteze mari), interior de 2 lei (o zgarcenie la materiale), nu este antifonata cum trebuie, vopsea si tabla proasta etc. parca esti intr-o "caruta" cu suspensii. Motoarele sunt conceptie '95, iar la chevrolet 2001. Baieti eu sunt din Pitesti si stiu ce "magarii" fac francezii. Asta este masina sa faca profit nu sa multumeasca clientii.
Nu stiu de ce in acest topic nu a fost luate in calcul Hyundai Accent sau Kia Rio (care se afla pe locul intai in topul J.D. Power - in segmentul sau)?
T u d o r
Iuliane, nu vreau sa intru intr-o polemica fara sens cu tine. Eu am afirmat ce am afirmat, in conditiile in care am avut masina si fii convins ca stiu ce vorbesc. Loganul pe care l-am avut eu, l-am vandut cu peste 30000 km la bord. Deci am trecut prin 2 revizii si nu mi-a schimbat nimeni placutele la revizia a doua, se face o verificare si daca ecazul se schimba. Ale mele erau tocite sub 1/2 si omul de la service mi-a recomandat sa le schimb la 45000. Asta in privinta placutelor. Apoi, in testul de stabilitate/tren rulare, Logan le-a batut pe Kalos si Accent, a fost un test in AM&S mai demult. In privinta motorului, eu m-am referit la cel de 105 cai, nu la cele cu 8v. Sau sa ne raportam la 1.2 de la Kalos/Aveo? smile.gif
Chestia cu legatura dintre suspensie/amortizare si capacul torpedoului nu o comentez. Sunt convins ca nu ai vrut sa fii ironic si atunci nu intentionez sa spun nici eu chestii rautacioase. smile.gif Daca chiar nu stiai, capacul de la torpedou statea deschis (au rezolvat problema intre timp) din cauza arcului de la lumina, care era foarte tare si in timp indoia capacul, nemaifacand contactul bine. Nu are nici cea mai mica legatura cu rigiditaea caroseriei sau amortizarea. De altfel, rigiditatea este ok, cu pretul neputintei de a rabata bancheta din cauza unei ranforsari care trece prin spatele spatarului. Deh, la preturi econo - solutii econo.
BTW, pe mine reviziile amandoua, de 15k si 30k m-au costat impreuna 100 euro. Nu contest nici calitatile Aveo-ului, dar m-am referit la postul tau impotriva Loganului, pentru ca mi s-a parut prea dur si destul de nedocumentat. Aaa, si mai e o chestie... biggrin.gif Tu crezi ca exista vreun producator care face masini din pasiune, pierzand bani numai pentru a multumi clientii? smile.gif Nu, toti cauta profitul, iar nivelul vanzarilor de Logan in Ro este incomparabil cu al tuturor celorlalte masini la un loc. Asta mie mi se pare un succes.
CRISTI97651
Ma gandeam ca vad si eu niste argumente concrete si un clasament deasemenea concret.
Ma gandesc ca doar asa putem ajunge la niste concluzii sau putem invata ceva noi si cei care intra pe acest forum.
Si anume sa faca cea mai buna alegere
Vad ca nu prea va ingramaditi sa faceti un clasament sau sa veniti cu exemple solide de genul masina nr 1 are aspect mai placut sau materiale mai bune sau consum mai mic sau nu arescaune cu sustinere demaraj mai bun consola mai ergonomica ori sonorizare mai buna
Dar probabil nu au aparut inca cei care intradevar au testat mai multe din aceste masini
Sper sa invatam ceva si nu sa discutam de genul a mea e cea mai buna
T u d o r
Pai in loc sa fii sarcastic mai bine ti-ai canaliza capacitatea creativa in a extrage din fiecare post al nostru ideea. Fiecare sustine o masina, pe care o cunoaste mai bine si de la fiecare poti invata ceva. Daca tu vrei un clasament in functie de aspect, inseamna ca nu te poti folosi de gustul tau, pentru ca aspectul este ceva eminamente subiectiv. Ce-mi place mie nu-i place altuia, de ce sa-si ia masina dupa gustul meu? Daca tu vrei sa-ti iei masina, du-te frumos la dealeri, mergi cu fiecare si increde-te in impresiile tale.
Uite ca ai invatat deja ceva... smile.gif
_Constantin_
QUOTE(> T u d o r <)
Pai in loc sa fii sarcastic mai bine ti-ai canaliza capacitatea creativa in a extrage din fiecare post al nostru ideea. Fiecare sustine o masina, pe care o cunoaste mai bine si de la fiecare poti invata ceva. Daca tu vrei un clasament in functie de aspect, inseamna ca nu te poti folosi de gustul tau, pentru ca aspectul este ceva eminamente subiectiv. Ce-mi place mie nu-i place altuia, de ce sa-si ia masina dupa gustul meu? Daca tu vrei sa-ti iei masina, du-te frumos la dealeri, mergi cu fiecare si increde-te in impresiile tale.
Uite ca ai invatat deja ceva... smile.gif


cel mai pertinent post de multa vreme la Versus. Bineinteles nu sunt incluse aici raspunsurile mele pline de intelepciune si voiosie. Bravos moncher. arigato.gif Ma-nclin.
Baby Blues
QUOTE(> T u d o r <)
Iuliane, nu vreau sa intru intr-o polemica fara sens cu tine. Eu am afirmat .....

Nu are rost sa intrati in polemica cu Tudor despre Logan biggrin.gif . va spun din start ca nu aveti nici o sansa. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif . Mai bine spuneti de Mercedes ca e o masina naspa si de Logan ca e buna. :angel: biggrin.gif biggrin.gif. Am incercat eu si m-am lasat pagubas dupa ce am pierdut la puncte. Si mai conduc si Logan... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
CRISTI97651
Eu unul nu am sa intru in polemica cu nimeni
Ma intereseaza doar argumentele dar cei cu Logan nu cred ca mi le vor oferi desigur pt ca nu au.
Cine are sa le scrie aici
Si apropo nu e un sondaj Logan - Aveo , mai sunt si alte masini aici oameni buni,de ce va ofensati atat de mult voi cei cu Logan
AHHHH ce va roade invidia :minigun:
_Constantin_
Tu chiar crezi ca intereseaza pe cineva ce masina ai tu sau ce iti vei cumpara? Invidia? Ce invidie omule? Tudor are 307? blink.gif

Vrei argumente pro Logan?

1. E infinit mai ieftin decat Aveo.
2. Intretinerea e gratis aproape, piesele le gasesti peste tot si nu trebuie sa platesti adaosurile importatorului si sa astepti dupa ele.
3. E de doua ori mai spatios ca Aveo.
4. E mai confortabil pe distante lungi decat Aveo.
5. Exista posibilitatea de diesel/MCV, care la aveo nu exista.

Loagnul la pretul lui nu are concurenta. Atata timp cat GM, Ford si Toyota se sbat sa scoata un model care sa-l concureze inseamna ca e o amenintare. Imi mentin insa parerea ca Aveo e o alegere mai buna, principal datorita designul mult mai placut.

Tot nu inteleg pe cine roade invidia?
T u d o r
Daca tu crezi ca ma roade invidia ca n-am vreuna dintre masinile de care intrebi tu... biggrin.gif
Dar pur si simplu nu pricep de ce ai inclus Loganul in shortlistul tau... Oi face ca-n bancul ala... "sa-l faci de rusine" tongue.gif
Tu crede ce vrei, dar eu ti-am dat un sfat bun si e treaba ta ce alegi. Du-te la dealeri si mergi cu masinile. Vei avea o impresie mult mai pertinenta decat 10 pagini de forum, chit ca nu ne lasi deloc din mana sa o luam pe aratura. smile.gif Esti destul de nou aici, citeste istoricul forumului si vei fi uimit sa constati ca fiecare topic pleaca de la o idee si apoi ajunge in balarii, ca sa nu zic chiar off topic. biggrin.gif
Asa se intampla cand oamenii au opinii diferite si si le sustin. Nu ai de ce sa fii rautacios, asa suntem noi, oamenii. smile.gif
CRISTI97651
Stiti ce nu inteleg eu?Vad ca unii dintre voi aveti peste 1000 de postari
Chiar cunoasteti toate masinile?
Chiar ati mers cu toate?
Nu inteleg de ce va iritati atat
Eu am facut un simplu sondajpt cei care au masinile astea sau care le-au condus sau macar urcat in ele
Ei pot face o comparatie
Voi in cate din masilnile astea v-ati urcat?
Marius30562
"Voi in cate din masilnile astea v-ati urcat?"

In 4 - Kalos (Aveo), Fabia, Logan si Symbol. In plus, din aceeasi clasa cu cele din startul topicului si in Polo Happy.
Kalos si Polo am si cumparat - una pentru mine una pentru sotie.

Dintre toate (cele cu care am circulat) fac un mic clasament:

1. Confort
Cel mai confortabil - cel putin pentru sofer & pasager dreapta - mi s-a parut Kalos-ul.
Cel mai inghesuit - Symbolul.
Scaunele cele mai putin confortabile la drum lung - Logan.
Cel mai spatios - Logan.

2. Motorizare & comportament dinamic:
1. Kalos 1.4 16V
2. Symbol 1.4 75CP (8 V parca)
3. Polo 1.2 12 V 64 CP = Logan 1.4 8V 75 CP
4. Fabia 1.2 HTP 55 CP - asta-i clar numai pentru oras, in afara te-apuca plansul !

Astea-s modelele si versiunile de motorizare cu care am mers, despre astea vorbesc.
Albeea nu apare pentru ca nu am condus acest model.
_Constantin_
QUOTE(CRISTI97651)
Stiti ce nu inteleg eu?Vad ca unii dintre voi aveti peste 1000 de postari
Chiar cunoasteti toate masinile?
Chiar ati mers cu toate?
Nu inteleg de ce va iritati atat
Eu am facut un simplu sondajpt cei care au masinile astea sau care le-au condus sau macar urcat in ele
Ei pot face o comparatie
Voi in cate din masilnile astea v-ati urcat?


Vezi ca exagerezi... ce mare realizare e sa te urci intr-un Aveo sau Logan sau fabia? Sunt raritati? Eu am mers cu absolut toate masinile din lista ta. O alta chestie ma nedumereste ... care e rostul? Tu deja ai un castigator de ce mai continuam?
_Theo_
ba costache lasa-ma cu aprecierile tale pertinente da? smile.gif vezi ca vin acuma peste tine ca stiu unde stai! :minigun: tu invata ca ai examene!!! (eu vbesc =) ) cat despre baiatul suparat...nu-l inteleg...eu tot la varianta Aveo raman!
CRISTI97651
Pentru TUDOR si CONSTANTIN si promit ca e pt prima si ultima oara cand va raspund personal
Mai baieti voi chiar va plictisiti
Aveti peste 1000 de postari
Forumul asta nu e al vostru ci pt cei care ca si mine vor sa-si achizitioneze un automobil ca si mine si sunt in dubiu si ii rog sa se inscrie si sa posteze si ei aici pt ca vad eu aici sunt cativa plictisiti si atotstiutori
Argumente de doua ori mai spatios sau infinit mai ieftin numai voi puteati sa te considerati ca fiind argumente
Sau la ce foloseste acest topic ,poate nu foloseste pt voi pt mine si poate pt cei care intra aici foloseste
Pt cei care viziteaza acest topic si sunt in situatia mea de a-si cumpara o masina si nu sunt hotarati haideti sa ne fim de ajutor unul altuia
Si inca ceva asta nu e un topic pt Logan ci pt masini biggrin.gif
Enervati-va acum
Si mie imi place Logan dar nu trebuie sa-l cumpar pt ca e mai bun decat vechea Dacie
Sunt si alte alternative si sincer ma simt insultat sa dau bani in plus pt o tetiera sau doua sau pt butoane de deschidere a geamurilor in spate intre scaune asta asa ca am si eu obsesiile mele
Sper sa vad si oameni noi si cu argumente solide nu copilarii
[/b]
florin55503
CRISTI97651 din pacate masini noi in pretul loganului nu prea gasesti, sau daca sunt, ele sunt ori extrem de micute si cu motoare de bicicleta ori au taxe vamale care te cocoseaza. singura solutie acceptabila din punctul meu de vedere e un sh.

argumentele loganului sunt clare: spatiu, portbagaj, intinere ieftina (trebuie sa ai obligatoriu casco altfel e tragedie piese foarte scumpe), pretul si mai ales faptul ca e noua si ai garantie. eu unul nu mi-as lua logan dar daca ar fi sa aleg intre un logan si un 107 sau aygo as alege loganul fara sa clipesc
Leone
Sincer acum cristi eu nu inteleg exact ce raspunsuri vrei sa ti se ofere, dar cred ca toata lumea s-a oferit sa iti ofere parerile lor leagte de masinile in discuti; deci, tu poti sa le mai citesti o data si sa tii cont de ele sau pur si simplu sa le ignori....decizia iti apartine; recomand si eu, alaturi de Tudor, o vizita pe la fiecare dealer in parte ca sa poti sa iti faci o imagine asupra acestor modele.

personal, eu iti spun ca le-am condus pe fiecare in parte, mai putin Albea, in care am fost numai pasager in dreapta. Parerea mea este ca Aveo are cel mai placut design interior si exterior si cele mai bune materiale, Albea are o calitate a fabricatiei buna dar prea multe lucruri sunt optionale, clio are cel mai mic spatiu interior, dar portbagajul e mare si motorasul de 75cp trage f bine, loganul e cel mai spatios, cel mai ieftin, iar in echiparea Prestige are si motorul cel mai bun dintre toate. Fabia cu motorul 1,2 htp mi se pare o gluma...f slaba a celor de la Skoda; in plus are si cel mai mic interior si portbagaj, toate astea la un pret cam mare.
CRISTI97651
LEONE uite raspunsuri ca al tau
Scurt si transant
Multumesc
C Z R
Salu Cristi! Uite repet ce am spus de atatea ori, fa test-drivere cu toate masinile care intra in optiunile tale, citeste despre ele aici pe forum sau/si pe alte forumuri, vezi ce bani ai in buzunar si nu in ultimul rand cumpara-ti ce-ti place ca nu o iei pentru cateva zile si apoi te-ai plictisit si o dai ca si cum ar fi o jucarie. Important este ceea ce crezi tu, noi toti doar iti facem sugestii nu dam cu toporul, iar parerile de mai-sus sunt destul de pertinente unele, altele extrem de haioase si subiective cum ar fi Marius de exemplu.
ncristi
Logan 1.5 dci pt ca este fiabila si (destul de) usor de intretinut.

Cum nici una din masinile enumerate mai sus nu sunt un exercitu de design clar as opta pt logn.

Motorul de 1.5 dci si 65hp din punct de vedere putere-cuplu-consum este cel mai bun din tot ce s-a enumerat mai sus si este unul din motivele pt care as adopta loganul smile.gif

PS
Cei care spun ca loganul este o masina nefiabila habar nu au despre ce vorbesc. Fara sa spun vorbe mari cred ca din tot ce ai enumerat este ce-a mai fiabila cu cel mai slabut interior (din pacate) smile.gif
_Constantin_
Pai pana acum noi ce ti-am zis? Ce nemultumire ai avut referitor la raspunsurile noastre?

In primul rand nu cred ca ti-am raspuns intr-un mod care sa tradeze ideea ca forumul ar fi al meu. In al doilea rand forumul asta e un loc public, nu platesti nimic la inscriere si nici o taxa lunara, nu e ghid auto si nici sfaturi cumparare, e un exercitiu de comunicare, iti place bine , nu iti place, e tot bine. Eu nu iti raspund ca tu sa poti lua cea mai buna masina, eu raspund ca sa iti spun parerea mea. Ce legatura au posturile mele cu discutia? Vrei si tu 1000 de postari?

Topicul asta se discuta in fiecare saptamana, daca ai fi cautat putin ai fi vazut ca s-a mai discutat. Tu nu te-ai plictisi?

Spatiul interior si costurile de intretinere nu ti-se par argumente solide atunci cand caracterizezi o masina? blink.gif Iarta-ne.

"Forumul asta nu e al vostru ci pt cei care ca si mine vor sa-si achizitioneze un automobil ca si mine si sunt in dubiu si ii rog sa se inscrie si sa posteze si ei aici pt ca vad eu aici sunt cativa plictisiti si atotstiutori "

TOTAL GRESIT. Nu e al tau forumul, cum nu e nici al nostru, si in nici un caz nu e pt cei ce vor sa-si cumpere o masina. Suntem aici ca sa impartim pareri, nimic mai mult. Poti sa iei in considerare sau poti sa ignori ce se scrie, nici tu si nici alt copil nu ma va opri sa scriu unde vreau si cand vreau.

Incerci sa creezi o stare de tensiune inutila, nimeni nu te-a contrazis si incepi tu sa contrazici userii asa aiurea, remarca ta : "Si inca ceva asta nu e un topic pt Logan ci pt masini biggrin
Enervati-va acum " e destul de clara si tradeaza de fapt intentiile tale adevarate. Daca ai observat bine nimeni din cei care au raspuns nu au Logan, de ce sa se enerveze cineva?
C Z R
QUOTE(ncristi)
Logan 1.5 dci pt ca este fiabila si (destul de) usor de intretinut.

Cum nici una din masinile enumerate mai sus nu sunt un exercitu de design clar as opta pt logn.

Motorul de 1.5 dci si 65hp din punct de vedere putere-cuplu-consum este cel mai bun din tot ce s-a enumerat mai sus si este unul din motivele pt care as adopta loganul smile.gif

PS
Cei care spun ca loganul este o masina nefiabila habar nu au despre ce vorbesc. Fara sa spun vorbe mari cred ca din tot ce ai enumerat este ce-a mai fiabila cu cel mai slabut interior (din pacate) smile.gif



Da sincer si eu as opta din plin pentru motorizarea aceasta, este vioaie, consum mic, intretinerea am inteles ca este destul de mica, este spatioasa, nu mai arata chiar atat de rau cu faceliftul, ma refer mai ales la spate smile.gif , parerea mea.
Baby Blues
Am vrut si eu sa raspund ceva dar a raspuns Constantin si a scris cam tot ce se putea spune. :@ Nu ma laud ca fi sofer cu experienta dar dintre masinile enumerate mai sus le-am condus pe toate si nu putini km. Clasamentul pe care l-am facut este subiectiv dar sec.
Daca ar fi sa-mi aleg in functie de pret si spatiu mi-as alege Logan, daca ar fi vorba de calitate si design ar fi Chevroletul.
Skoda fabia si mie mi se pare inghesuita ca si Clio care in schimb are un motor destul de vioi... mai ales diesel-ul. Albea este o masina corecta dar plictisitoare. PAREREA MEA!!!!!!! Nu dati cu parul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.