Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Masina ideala pentru taximetrie.
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
deac97299
Am si eu o mare nelamurire. Vreau sa iau o masina sa o bag la taxi . Bine inteles ca toata lumea mi-ar recomanda ceva ce sa nu imi fie mila de forjat dar ideea e ca doar eu o sa o conduc si tatal meu eventual.
Am gasit un peugeot 406 / 2002 / 2.0 hdi / 90 HP / 170k km.
si un renault laguna /2002 / 1,9 hdi , 102 hp / 105k km.
lamuritima si pe mine va rog care ar fi mai recomandata. cu care m-as descurca mai bine in cadru fiabilitate, consumabile, consum carburant , si bineinteles piesele de schimb. Va multumesc si astept propunerile voastre.
HalbaSus
Eu as lua un logan nou... un SH daca mai e si harjonit toata ziua prin oras o sa te coste destul de mult in costuri de intretinere.
T u d o r
Si eu zic tot Logan, dci daca se poate. Consum foarte bun, masina incapatoare (si in special incapatoare pe bancheta din spate, unde stau de regula clientii), portbagaj imens, intretinere ieftina. Daca mai adaug si garantia la toate astea, ma duce gandul ca Dacia a produs Loganul pentru taximetristi... biggrin.gif
James Kilowatt
Eu as lua Logan nou pe benzina si as pune GPL smile.gif
Sau un daewoo, tot nou si tot pe GPL. Cred ca preturile la intretinere sunt sub cele ale loganului si nici nu pierzi garantia cu GPL-ul.
TLS-09
Achiesez la sfatul lui Tudor. Logan fara dubii.
nitu67440
vad ca taximetristi, si au lua,t Dci logan. iati ceva nou nu sh ca la taxi o sal rupi si garantie nema . lu unu cu un taxi, deja isa stricat turbo suflanta, la 7000 km da omu ai cam dadea forja :minigun:
_Theo_
cielo cu GPL e vreo 7500-8000 de euro din cate stiu. sau logan dCI. una din astea doua!
deac97299
ce ziceti la bani aia nu ar fi mai indicat sa iau o masina straina.... loganul totusi e facut de romani si plasticul din ea ma dezgusta.
AlexTM
Daca plasticul din ea te dezgusta atunci ia-ti masina straina, sa nu cumva sa versi in timpul unei curse.

Eu in locul tau mi-as lua Logan fara nici un dubiu. De 1.4 daca e bugetul mai mic sau diesel daca nu. Are portbagaj mare, are loc in spate MAARE, e noua, etc...

In general nu sint adeptul masinilor noi pentru ca se devalorizeaza foarte repede dar pentru taxi, repet, pentru TAXI e masina ideala.
gabi63320
Cunosc foarte multi taximetristi, pe multe masini. Cel mai bine financiar ies cei cu Logan si Cielo. Logan caci este o masina nou care atrage clientul prin usurinta accesului, faptul ca nu trebuie sa se garboveasca cand urca in ea, intretinere relativ facila. Insa campioana este Cielo gpl, prin intretinerea incredibil de ieftina si fiabilitatea buna. Pentru o masina de oras este destul de eleganta la infatisare, cu acces bun, dar cu plastice galagioase, mai ales in portbagaj. Cand faci taxi cu o masina, adica cel putin 60.000 de km pe an, fiabilitatea, consumabilele si pretul conteaza foarte mult. Chiar daca e depasit tehnic si moral, la tavaleala pe drumurile oraselor noastre, nu cred ca merita sa bagi banii in peugeot sau renault la mana a IIa. Pentru ca am Laguna, vreau sa iti spun ca reviziile la 60.000 de km sunt foarte scumpe (vreo 20 mil - filtru polen 1 mil, placute de frana 8 bucati, kit distributie etc..., la fel si la 406, mai ales in varianta diesel. In oras eu merg numai cu cielo, foarte rar cu Laguna. Intr-un oras mic poate conteaza ce masina ai la taxi, te cunoaste lumea, te alege cand stai la coada ca ai masina mai frumoasa, dar pentru un oras mediu sau mare, unde oamenii au nevoie de taxi sa isi faca treburile, nu sa se plimbe, chiar nu mai conteaza aspectul, ci utilitatea.
eddie
Pai la Clio diesel ma va costa revizia de 60.000 de km sau 4 ani vreo 2400 RON, asa mi-au spus cei de la Mach 1.
Oare la Dacia Logan DCI revizia o costa tot atat,ca vreau si eu la ei daca e mai ieftin !
deac97299
m-am hotarat. fac formalitatile si iau logan. tree sa fi chiar fraier sa nu asculti sfaturile ce ti se dau mai ales pe o pagina asa importanta si de la oameni care totusi nu vorbesc in vant. Va multumesc mult.
adi.mitrea
Nu ne-ai spus la ce motorizare te-ai oprit. DCI sau MPI.

Eu aș alege Logan 1.6 16 valve pe GPL. Cred că poți negocia treaba cu garanția... să nu o pierzi.

Interiorul este un pic modificat față de celelalte modele (cadrane albe, volan în piele, tapițerie de calitate superioară și materiale plastice mai închise la culoare).

Am făcut test-drive cu 1.6 16 valve și îmi place cum trage. De asemenea avem în familie un Logan 1.4 care merge foarte bine după doi ani jumate și 35.000 de km.
AlexTM
1.6 16V??

Si mai baga un tuning sa o aduci pe la 150 de cai
Niste spoilere, eleroane, folie, sa fie taxi de taxi, frate.
T u d o r
1.6 16v nu e pentru taxi, consuma mult, iar cu gaz urci pretul inca 1000 euro, ca sa nu mai vorbim de pierderea garantiei. Alegerea cea mai buna e, dupa parerea mea, dci-ul.
AlexTM
Dar are cadrane albe. Ei? Ai spart gura tirgului cu asta. Sa vezi ce se vor imbulzi clientii...
anton87190
Și dacă o iei doar pt taxi ia culoarea galbenă...
adi.mitrea
QUOTE(GhitaTM)
Dar are cadrane albe. Ei? Ai spart gura tirgului cu asta. Sa vezi ce se vor imbulzi clientii...


Nu știu dacă prin postul ăsta mă ironizezi pe mine sau pe inițiatorul topicului. Deac97299 spunea că îl dezgustă plasticele și materialele folosite la interiorul acestei Dacia Logan.

De aceea i-am spus că Logan 16 valve are un interior revizuit, superior calitativ și estetic.

Dacă tonul tău ironic îl vizează pe Deac97299 atunci nu mai e problema mea, însă nu văd de ce te adresezi așa unui om care a fost civilizat și a cerut o părere.
AlexTM
Pe tine. Pentru ca recomanzi Logan 1.6 16V pentru taxi (ceea ce nu e o crima, dupa cum nici ironia nu e).

PS: Mai era un mesaj un pic mai sus. La fel.
HalbaSus
Garantia se pierde doar pe partea electrica daca se pune GPL, iar problemele Loganului deobicei apar in alte parti (caseta de directie - am auzit cativa taximetristi ca s-au plans de ele, suspensie - inevitabil cand circuli in romania, etc...) eu cred ca e mai rentabil sa iei un logan pe benzina pentru taximetrie si sa-l treci pe GPL. Consumabilele sunt mai ieftine, pretul de rulare e mai mic, de altfel am observat ca majoritatea taximetristilor au optat pentru aceasta varianta.
adi.mitrea
Și eu am observat același lucru. E mult mai ieftin să mergi pe GPL, chiar dacă mașina consumă mai mult decât un diesel. Întreținerea e și ea mai ieftină.

În București, de când s-a lansat Logan 16 valve, cele mai multe pe care le-am văzut au fost pe taxi (cu GPL). Nu cred eu că sunt chiar proști cei care optează pentru așa ceva. Pe GPL am mai văzut foarte multe Cielo și Fiat Albeea.

Clio Symbol de la Cobălcescu sunt toate dci, de 65 sau 80 de cai.

@GhitaTM: Nici nu am spus că ironia e o crimă, am spus doar că e nedreaptă în cazul de față.
air_wolf
albeea e foarte buna de taxi. e inalta, are consum mic, se poate pune gpl. e confortabila.
AlexTM
Da, dar e mai scumpa si nu ofera spatiul din spate al Logan-ului (e avantaj zdrobitor).
Oricum, omul s-a hotarit pe Logan.
Eu recomandam de 1.4 pentru pret si consum. Doar e taxi, nu masina de curse.
Baby Blues
Si eu cred ca pentru romanul mediu , spatiul interior si faptul ca masina este noua , m-ar face sa inclin spre un Logan. Motorizarea ramane de stabilit. 1.5 Dci sau 1.6 16 V pe GPL( daca se poate). Pentru mine 1.4 mpi mi se pare un motor foarte slab pentru o masina mare ca si Loganul. Este adevarat ca nu faci raliu dar nici consumul nu este asa mic cum spunea GhitaTM.
gabi4
daca nu stii, loganul este mai usor decat solenza
Baby Blues
Consumul nu este dat numai de greutatea masinii. Sunt mai multe :angel: : Aerodinamicitate,etc.
C Z R
Parerea mea: pai ar fi ca variante: logan facelift cu gpl, cielo cu gpl, albea cu gpl, aveo cu gpl, hyundai accent diesel, etc.
GST
QUOTE(stefan_adrian)
Consumul nu este dat numai de greutatea masinii. Sunt mai multe :angel: : Aerodinamicitate,etc.

smile.gif Nu are nici o relevanta aerodinamicitatea in oras... Plus ca botul Loganului nu arata ca spatele unui Sprinter sa zici ca daca sufla putin vantu din fata iti opreste masina... La aglomeratia din cursul saptamanii in Buc nu ai unde sa fugi cu ea sa zici ca ar merita sa iti iei un 16v decat un 1.4.... Am vecin/prieten taximetrist, si-a luat de cateva luni Logan 1.5 dci. Masina e folosita si la taxi dar si in interes perosnal. E foarte multumit de ea, consum mic, loc destul... Concluzie e foarte bun de taxi si la banii aia e bun si ca masina de zi cu zi.
Baby Blues
Ajungem la concluzia ca 1.5 dci este cea mai buna varianta? Sau 1.6 GPL? blink.gif
GST
Pai daca omu nu tine cont de tipul motorului si il intereseaza doar banii care ii da pe luna pe carburant atunci trebuie facut un calcul in functie de cat consuma masina si cu ce carburant o alimenteaza sa vada la sfarsit de luna care renteaza. Ar mai intra in calcul si uzura motorului pe GPL (daca este cazul, ca multi zic ca nu e asa).
James Kilowatt
Pai nu exista nici un studiu care sa arate asa ceva, ci dimpotriva, viata mai lunga a motorului datorita faptului ca nu se depune calamina si nu contamineaza uleiul asa cum face benzina sau motorina.
Probleme cu GPL-ul au avut motoarele facute sa mearga cu benzina cu plumb (care au probleme si daca merg cu benzina FP), insa de atunci au trecut secole...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.