Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Costuri revizii gama Skoda
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda
Pages: 1, 2
TLS-09
Am copiat inspirata idee a unui coleg forumist de pe sectiunea Toyota si am creat acest topic in speranta ca vom posta cat mai multi informatii despre:
- costurile reviziilor la autoturismele din marca Skoda
- in ce constau reviziile, ce trebuie urmarit(stiu ca scrie si in cartea tehnica dar chiar si asa....)
- intervale de service prevazute dar si recomandate raportat la conditiile concrete din Romania
- dealeri si service-uri recomandate (acolo unde sint mai multe si se poate opta)
Lista ramane deschisa.
Cred ca topicul va fi util nu doar celor care avem deja Skodite ci si celor care acceseaza forumul in dorinta de a se axa spre o anumita masina in vederea achizitionarii (ceea ce nu ne impiedica sa fim sinceri pe acest topic mai ales ca sint convins ca nu avem ce ascunde fata de fiabilitatea cunoscuta a masinilor noastre :1: :clapping: :peacefingers: .).
Am sa-l rog pe Doru sa faca modificarile si completarile pe care le socoteste necesare necesare acestui topic referitor la titlu si/sau continut. arigato.gif
radu96247
In vara am facut revizia la o Octavia 1.8 Turbo (benzina).M-a costat 8 milioane si ceva,in conditiile in kre mi-au fost schimbate filtrele (polen,benzina) si uleiul.A.......,mi-au mai inlocuit si niste becuri (cred ca cele de pozitii).Am uitat sa specific ca aceasta revizie a fost cea de 60 000km.Dupa mine este foarte scump si nu inteleg de ce.Poate pentru ca service-ul a fost Porcheromania?
In fine.....,in decembrie,pe cand ma intorceam de la munte,prin Otopeni a cedat ambreajul.M-am tarat cu ea pana acasa.De aici am tractat-o pana la AVIA service in comuna Pantelimon.A trebuit sa astept o saptamana pana sa o bage in service (aglomeratie de sarbatori-mi-au spus,de parca service-ul e si el vre-un hipermarket).Au facut constatarea si mi-au adus la cunostinta bubele:ambreajul bulit.Nu il aveau in stoc si l-au comandat (a durat 5 zile lucratoare,vre-o 9 zile calendaristice,craciunul fiind prins pe la mijoc).Pe 28 dec am reusit sa o scot din service-44 milioane (au mai schimbat si nu stiu ce rulment).
Una peste alta,intretinerea unei Skode mi se pare a fi destul de scumpa.Am vrut masina bunicica,acum trebuie sa suport cheltuielile de intretinere ale unei masini foarte bune!!!Asta e.
Mihai95621
Skoda Octavia Tour
revizia de 15 000 m-a costat 290 RON(~) cu schimb ulei Castrol GTX3 X 4litri (parca), filtru de ulei, si suflat filtrele de aer si cel de habitaclu.
DORU
QUOTE(TLS-09)
Cred ca topicul va fi util nu doar celor care avem deja Skodite ci si celor care acceseaza forumul in dorinta de a se axa spre o anumita masina in vederea achizitionarii (ceea ce nu ne impiedica sa fim sinceri pe acest topic mai ales ca sint convins ca nu avem ce ascunde fata de fiabilitatea cunoscuta a masinilor noastre.
Am sa-l rog pe Doru sa faca modificarile si completarile pe care le socoteste necesare necesare acestui topic referitor la titlu si/sau continut. arigato.gif


Cristi, nu am nimic de modificat: esti stapan pe topicul acesta, chiar te rog sa preiei controlul.
Am numai o mentiune de facut: fiind deschis la aria Skoda, ar trebui sa se adreseze posesorilor de Skoda si potentialilor cumparatori de Skoda, nu si altor masini. Mai ramane ca aceia sa intre pe fiecare aria in parte si sa citeasca acest topic.
DORU
QUOTE(radu96247)
In vara am facut revizia la o Octavia 1.8 Turbo. M-a costat 8 milioane si ceva, in conditiile in care mi-au fost schimbate filtrele (polen,benzina) si uleiul. Mi-au mai inlocuit si niste becuri (cred ca cele de pozitii). Am uitat sa specific ca aceasta revizie a fost cea de 60 000km. Dupa mine este foarte scump si nu inteleg de ce. Poate pentru ca service-ul a fost Porsche Romania?
In fine, in decembrie, pe cand ma intorceam de la munte, prin Otopeni a cedat ambreiajul. M-am tarat cu ea pana acasa. De aici am tractat-o pana la AVIA service in comuna Pantelimon.[...] Pe 28 dec am reusit sa o scot din service - 44 milioane (au mai schimbat si nu stiu ce rulment).


Sa le luam pe rand:
- Da, pretul de 800 RON e mare, dar ti-ai dat raspunsul singur: asa e la PoRo, unde manopera e mai scumpa si piesele la fel. La AVIA sau Brady ai fi platit 4-500 RON pt aceleasi operatii.
- Ambreiajul vine in 2 variante: unul reconditionat de fabrica la schimb cu al tau - 700 RON sau nou - ~1300 RON. Probabil n-ai stiut de prima varianta si te-au taxat cu a doua, in fine, cu tot cu manopera nu ar fi trebuit sa coste mai mult de 200 RON (sunt vreo 4-5 ore de manopera normate). Tu ai platit dublu ! Rulment? ce rulment? de presiune? altul? Diferenta de bani este enorma si pana in prezent nejustificata. Mai ai devizul? Ce scrie acolo?
Bogdan76299
Un extras din calculatorul de revizii pentru octavia 1 si 2:
http://rapidshare.com/files/10981665/reviz...ctavia.xls.html

Sunt preturi in Ron fara tva si sunt la nivelul lunii mai 2006.....oricum sper sa fie utile.
alin94962
Radu, nu doresc sa te descurajez in nici-un fel, insa faptele sunt fapte.
Octavia 1, 1.6 benzina, am schimbat discul de ambreiaj la 70000 km, am schimbat caseta de directie si pompa de servodirectie la 108000 km (prin 2004) si m-am usurat de 32 milioane. La 110000 km a inceput sa aiba gaze de carter!!!
Poate am fost eu mai putin norocos, e adevarat ca n-am fost primul proprietar, dar nici chiar asa...
DORU
Alin, nici tu nu ai fost corect informat:

1- se poate schimba doar kitul de garnituri, costa 700 RON + manopera
2- se schimba caseta de directie cu una reconditionata de fabrica, costa 1700 RON parca, o dai pe-a ta la schimb
3- iei caesta de directie noua, pret 2500 RON parca. Aici te-ai incadrat tu poate..
Kun95299
Doru, se pare ca nici tu nu esti prea informat.
Ca sa stii, pentru noi, muritorii de rand care nu avem CASCO, sau nu avem firme, e teribil sa ne ducem la un service. Am avut neplaceri chiar si la Service SKODA din CJ. Suntem fraieriti la tot pasul.
Acuma nu zic ca cei care au CASCO nu sunt fraieriti. Atata doar ca nu suporta reparatiile din buzunarul propriu....e mai simplu pentru ei.
Sa intrii la orice service, daca zici ca ai o problema ei o sa-ti gaseasca 10. Vrei sa te convingi? Hai sa incercam cu o camera ascunsa.
alin94962
Doru, nu se punea problema schimbarii kitului, ci a intregului disc care era flenduri. L-am cumparat eu, era original SACHS, am dat pe el 3 milioane in timp ce in service Skoda costa 5 milioane. Acelasi disc.
Caseta de directie a fost una reconditionata si a costat mai mult de 450 euro (la Skoda), iar pompa de servo a fost si ea in jur de 200-250 euro, nu-mi aduc aminte prea bine. Restul pana la cca 800 euro (sau 32 milioane lei la vremea aceea) a fost manopera. Am avut inspiratia sa-mi repar masina la un service privat, foarte bun si destul de ieftin, altfel cred ca nu razbeam. Am vrut sa spun ca in service-urile Skoda te jupoaie fara mila, pentru un schimb de ulei + filtru normeaza 1,40 ore!!! E posibil asa ceva ??? Recomand tuturor celor care nu mai au masini in garantie sa-si achizitioneze piesele de schimb din magazine specializate, costa aproape jumatate fata de reprezentante, iar reparatiile sa le faca in service-uri private, unde manopera e mult mai mica...
Asta recomand...
serestely94734
Alin da-mi te rog 2-3 Serviceuri private in CJ alternativa la Compexit Skoda? Piesele de unde le-ai luat din CJ?
alin94962
Eu am fost doar la un singur service, se cheama AUTOPRECIZIA, daca nu ma insel, este in cartierul Gruia, str. Lapusului nr.29, urci spre hotelul Transilvania pe str. Cetatii, si a II-a strada la dreapta.
Piesele la vremea aceea (adica din 2001 pana in 2004) le-am cumparat de la PANEURO, dar firma nu mai exista. Oricum sunt multe alte magazine mari in Cluj de unde poti cumpara, dar si cei de la acest service sunt in retea cu multe magazine si te pot chiar ei ajuta sa cumperi de unde este mai ieftin. Succes!
Kun95299
Serestely, mai sunt vreo 3 magazine cu piese auto pe str. Fabricii. Au piese la orice masina. Si cum sunt unul langa celalalt, concurenta e mare, preturile mici. Da cum zicea si Alin, daca gasesti un service bun, i-ti zic ei de unde sa cumperi piesele.
Serestely, daca gasesti tu niste magazine bune/service -uri nu ezita sa ne zici si noua.
serestely94734
Care stie de autoFYG cum sunt la preturi ?Ma refer la Service si piese?Ca am vazut ca sunt dotati.Si am vazut ca si la PROTON au aparatura dar nu am fost inca la ei sa le vad "scorurile"? a fost cineva la PROTON?
Kun95299
Salut
Am fost eu la Proton in data de 03 ian 2007
Lucreaza bine, repede si nu au preturi prea piperate.
Am platit 280 lei pentru urmatoarele:
- diagnoza computerizata motor (75 lei parca)
- filtru aer - in jur de 46 lei
- filtru benzina - in jur de 46 lei
- bucse bare stabilizatoare (2 bucati parca 12 lei bucata)
- si vreo 50 lei manopera pentru schimbat bucsele, filtrul de aer si benzina
Acuma preturile pe componente posibil sa le fi gresit putin, dar suma finala cu TVA e 280 RON, sigur.
Parca au facut si ceva constatare sa-mi zica ca bucsele mi-s duse...eu stiam ca ceva nu-i ok, ca suna ca dracu, da nu stiam ce.
Au fost extrem de amabili. Mi-au ridicat masina, nu au gasit ce suna din ce am descris eu, asa ca au coborat masina si am iesit la un test. Am intrat iarasi in service si au dat verdictul: bucsele bare stabilizatoare. Au facut schimbul si am iesit impreuna cu ei la un test. Intradevar, au gasit problema.
Eu zic ca au piese la preturi rezonabile.
Manopera la ei in service costa 50 RON/ora. Va recomand cu caldura PROTON AUTO CJ, Calea Turzii, nr. gasiti voi.
serestely94734
Cu siguranta pt. serviceul care Il voi face undeva la toamna o sa trec pe la ei ca la Compexit is scoruri ff mari.
DORU
QUOTE(Kun95299)
Doru, se pare ca nici tu nu esti prea informat.
Ca sa stii, pentru noi, muritorii de rand care nu avem CASCO, sau nu avem firme, e teribil sa ne ducem la un service. Am avut neplaceri chiar si la Service SKODA din CJ. Suntem fraieriti la tot pasul.
Acuma nu zic ca cei care au CASCO nu sunt fraieriti. Atata doar ca nu suporta reparatiile din buzunarul propriu....e mai simplu pentru ei.
Sa intrii la orice service, daca zici ca ai o problema ei o sa-ti gaseasca 10. Vrei sa te convingi? Hai sa incercam cu o camera ascunsa.


Sa le luam punctual:

1- eu am CASCO de 2 ani, desi am masina de 14 ani. Stiu ce inseamna sa fii sarac.
2- sa ai CASCO nu inseamna sa schimbi orice pe el - de ex eu am platit din buzunar atat noul kit de ambreiaj reconditionat de fabrica cat si noua cas directie reconditionata de service-ul Skoda (da, acum am o cas directie de la un Audi A3). Daca schimbi tot pe CASCO ajungi sa completezi suma initiala si sa-ti maresti valoarea contractului pe anul urmator. Intotdeauna am sustinut ca daca iti iei SKODA, tb sa te pregatesti sa o intretii cum trebuie.
3- daca iti cunosti masina bine, ai ceva cunostinte in mecanica, nu te pot fraieri. Aici intervine insa pregatirea fiecaruia in parte. Si personal, merg acolo unde am incredere in oameni. INTOTDEAUNA!

Bafta !
DORU
QUOTE(alin94962)
Recomand tuturor celor care nu mai au masini in garantie sa-si achizitioneze piesele de schimb din magazine specializate, costa aproape jumatate fata de reprezentante, iar reparatiile sa le faca in service-uri private, unde manopera e mult mai mica...
Asta recomand...


Cand am spus ca tot kitul ambreiaj reconditionat de fabrica e 700 RON, am inclus automat si discul.

In privinta recomandarii tale nu am decat ceva de adaugat: ai dreptate in privinta pieselor si a manoperei, DAR:
- daca faci o interventie importanta la masina, nu ai garantia SKODA pt lucrare - putini mecanici universali au cunostinte temeinice in Skoda
- service-ul la care apelezi trebuie sa indeplineasca anumite conditii pt a fi agreat sa lucreze oficial anumite marci. Asta daca tii la masina ta. Ideal ar fi sa aiba angajati fosti mecanici/electricieni la Skoda.


Bafta!
Kun95299
Doru, tu ai cunostinte, dar majoritatea dintre posesorii de autovehicule nu au.
Tocmai de asta sunt fraieriti.
Ce propui? Sa faca lumea niste cursuri de mecanica si protectie? Sau curs anti-fraierit?
Kun95299
Mai este un service auto Unix Trade (in Gheorgheni, pe str.Brancusi) CJ, a fost cineva pe la ei? Cum sunt scorurile?
DORU
QUOTE(Kun95299)
Doru, tu ai cunostinte, dar majoritatea dintre posesorii de autovehicule nu au.
Tocmai de asta sunt fraieriti.
Ce propui? Sa faca lumea niste cursuri de mecanica si protectie? Sau curs anti-fraierit?


Eu am castigat unele cunostinte in domeniu pt ca m-a interesat si pt ca nu-mi place sa fiu luat drept prost. Asa ar trebui sa facem toti. Nici eu nu stiu totul, departe de mine acest moment, dar aleg oamenii in care am incredere si invat de la ei. Curs anti-fraierit? Nu ar fi deloc rau, nu crezi?
Bafta!
alin94962
Doru, sunt de acord cu tine. Personal, am nimerit intr-un service privat cu baieti f. buni, media de varsta cca 30 ani, care puneau suflet in ceea ce faceau. Vreau sa-ti spun ca faceau de toate, mai putin partea electrica. Si le-au trecut sute de masini de marci diferite prin mana. In ceea ce ma priveste, la ei am executat urmatoarele (citez din memorie) : schimbat disc de ambreiaj, disc de frane, diferite bucsi, capete de bara, caseta de directie si alte operatii banale de intretineresi schimbare consumabile. Masina mea nu mai era in garantie, deci am optat ptr. un service mai ieftin. Cat priveste o reparatie mai importanta, atat timp cat ai piese de schimb cel putin de aceeasi calitate ca aceea a pieselor originale, eu cred ca nu sunt motive sa ti se intample ceva la reperul respectiv, iar daca se intampla iti asumi intr-adevar un risc...Eu mi l-am asumat...
Sa auzim de bine!
Sorin95959
sa revenim la topic.. blush.gif
in curand va trebui sa fac revizia la 30.000km..mai am de parcurs 2000..
si vin cu intrebarea..cam care ar fii pretul estimativ pt aceasta revizie?
multam..aha si
revizia este pt octavia 1,9 tdi combi 90 cp
mersi
serestely94734
beer.gif La CJ ar fi 500 RON la Service Skoda. Fara interventii bineanteles.
Sorin95959
crezi ca numai atat?...eu auzisem ca in jur de 1000 ron..in fine sper sa nu fie atat ..normal..
mersi
Kun95299
Sorin95959, daca ai masina in garantie n-ai ce sa faci te duci la Skoda.
Da inainte du-te pe la PROTON Auto, cred ca sunt si ei autorizati.
La skoda te costa mult mai mult decat 500 RON, poti sa fii sigur 100%
serestely94734
La 30k nu ai de schimbat nimic decat:ulei.filtre +verificare completa a masinii si acestea nu costa mai mult de 500 RON stiu ce zic pt. am efectuat deja 2 Serviceuri la Skoda.Daca masina iti este noua du-te la Skoda Service mai ales daca iti este in garantie. Daca iti este iesita din garantie poti merge si la alte Service dar ai grije sa fie profesionisit nu din aia de lucra prin garaje de tabla si la colturi de bloc :bash: Pentru KUN : Sorin este din BV cum sa vina la PROTON? bicycle.gif
Bogdan76299
Desi am postat mai inainte un fisier Excel ce contine costurile la fiecare revizie (15000/45000km 30000km .....) specificandu-se inclusiv valoarea manoperii si a materialelor vad ca tot mai apar intrebari redundante.......
Sorin95959
bogdan76..
am vazut linkul postat de tine..dar habar nu am cum sa dau jos fisierul excel de care ziceai....meris oricum blink.gif
p.s masina am luat-o in 2005 cu 18000km la bord ii fabricata in 2004...deci nu mai am garantie si dupa cum am observat preturile de la dealeri skoda sunt cu mult mai mari decat in alte service-uri
BlueWave
salut,
am pus acel *.xls cu revizii la adresa www.indanet.ro/skoda sper sa poata fi luat...
dar e o pb. in acel tabl. la AHF-ul meu la 90000 se schimba distributia si nu cred ca materialele sunt 424 ron ...
daca stie cineva cat costa piesele pt. acea revizie ... rog un post.
serestely94734
Ieftin tabelul fata de preturile reale de la Skoda Cluj!!!
Kun95299
intradevar. pai la preturile acelea si eu m-as duce cu masina la Skoda Service.
BlueWave
bogdan.... de unde sunt acele preturi ? ce service le practica?
Sorin95959
mda..cum ziceti si voi..ii foarte ieftin..nush ce sa zic..eu as inclina sa cred ca nu sunt preturi de dealer skoda..cel putin cu siguranta nu la bv blush.gif

mersi oricum.. ii bun si asa..sa stim informativ
Bogdan76299
Preturile sunt de la Avia Motors. Asa cum am precizat sunt la nivelul lunii mai si NU contin TVA. Modificari majore nu ar trebui sa fie.

Ca sa fiti siguri, dati un tel. inainte si o sa vi se prezinte pretul unei anumite revizii.
Bogdan76299
Pentru distributie si alte piese gasiti preturi in tabelul de mai jos:
http://rapidshare.com/files/11393834/distr..._piese.xls.html
DORU
QUOTE(Kun95299)
intradevar. pai la preturile acelea si eu m-as duce cu masina la Skoda Service.


Acum intelegi de ce recomand service Skoda? blush.gif
Kun95299
Da Doru inteleg. Problema ii insa ca daca ma duc eu la Compexit in CJ sunt preturile total diferite fata de ce a trimis Bogdan. Iar serviciile cu clientii sucks la Skoda din CJ.
Ce voiam eu sa zic (ca si Serestely), este ca in CJ sunt niste preturi exorbitante la Compexit. Asa ca n-o sa ma duc la ei tongue.gif
Tocmai de aia ziceam ca daca ar fi cum zice Bogdan atunci m-as duce...da nu vad sa ma duc la ei in curand.
Bogdan76299
Sa nu se inteleaga gresit......eu NU am nici o legatura cu service-urile alta decat aceea de simplu client.

Nu inteleg de ce service-urile care se respecta nu pun public pe Internet la dispozitie aceste costuri (revizii, piese, manopera......poate chiar un configurator service). Daca se telefoneaza la receptia unui service aceste informatii ORICUM sunt oferite........
nae99500
Salut! Eu sunt din Brasov si am facut schimbul de ulei si toate filtrele la Delcar (reprezentanta Skoda pe Brasov) in luna Septembrie 2006(220.000Km), am platit 700Ron. Masina(Skoda Fabia Elegance, 1,9 TDI) am luat-o anul trecut prin martie din Germania! Mi-au schimat tot acolo (Delcar) si aripa stanga fata (mi-a frecat-o unu cu un bus) a costat 3000Ron cu tot cu manopera (a platit ASTRA asig. unde avea RCA tipului cu bus-ul, dar m-au pasat de la unii la altii de mi-a venit rau)! Poate cineva sa imi spuna un service bun si decent(ca pret) in Brasov ?
CORINA78858
Buna ziua sau seara (dupa cum se nimereste)
Exista un singur program de piese originale cu preturi valabile la toti dealerii din retea. Preturile se scot automat in functie de codul piesei si nu sunt purtatoare de adaos-uri din partea dealer-ului (asa este normal si impus, dealer-ul castiga din relatia Porsche Romania Piese si Accesorii si nu din adaos la piese) deci preturile sunt universal valabile. Acum exista si niste "ajutoare" cu piese reconditionate mai ieftine, tot originale, asa cum a spus Doru. La unele modele de Skoda se folosesc numai piese pe original (Octavia II ) si la altele de exemplu Octavia Tour sau mai pe inteles Octavia I se pot folosi si piese de producator, mai ieftine, fabricate de diversi cu acordul Skoda si care sunt bune calitativ. In legatura cu normativele (timpul alocat fiecarei operatiuni) exista niste normative fixe, impuse service-ului si cand pe devizul de lucru apare 1,4 ore nu inseamna ora=60 minute ci ora tehnologica, normativ de timp alocat acelei operatiuni. Mecanicul poate sa ia si pranzul 3 ore ca tot 1,4 ore tehnologice vor fi....Si in sfarsit ora de manopera care nu poate fi sub o anumita limita, pana acum era cam 55 RON ora tehnologica (nu am auzit mai putin de atat pe la service-uri) si poate urca pana la nivelul la care incepe sa deranjeze smile.gif si aici politica se face de fiecare dealer in parte. Singurul sfat : cereti oferta scrisa dupa ce se face o constatare prealabila in care sa va treaca: ce piese trebuiesc schimbate, pretul pisei, manopera aferenta si total, semnata si stampilata si asa se evita orice surpriza neplacuta, iar ce e scris ramane! Nu uitati sa intrebati daca vi se ofera si alte alternative la piese doarece dupa cum am precizat la anumite modele se pot folosi si piese de producator sau reconditionate. Mult noroc si inca putina rabdare ca poate se mai schimba lucrurile...
Bogdan76299
Multumim de explicatii.
Majoritatea intrebarilor au fost si vor fi legate de costurile reviziilor. Aici toata discutia cu normarea, alocarea costurilor pe activ. (std. rate, cost/use etc) e deja facuta (dovada sunt fisierele postate de mine). Primul pas ar trebui ca aceste informatii CLARE sa fie afisate/postate de toate service-urile.

Cand mergi sa cumperi o masina noua un dealer serios iti arata lista cu costurile de intretinere a masinii respective. Este unul din criteriile de alegere a modelului de masina. De ce aceste preturi nu sunt transparente si confirmate si de service-uri?
CORINA78858
Aici aveti dreptate. De aceea in lipsa acestor informatii am spus ca ar fi bine ca inainte, la programarea reviziilor sa se comunice un cost al reviziei sau al reparatiei care urmeaza. Acest lucru momentan este comunicat cu ocazia vanzarii masini dar nu este totuna.....
Ady1
QUOTE(alin94962)
Doru, nu se punea problema schimbarii kitului, ci a intregului disc care era flenduri. L-am cumparat eu, era original SACHS, am dat pe el 3 milioane in timp ce in service Skoda costa 5 milioane. Acelasi disc.
Caseta de directie a fost una reconditionata si a costat mai mult de 450 euro (la Skoda), iar pompa de servo a fost si ea in jur de 200-250 euro, nu-mi aduc aminte prea bine. Restul pana la cca 800 euro (sau 32 milioane lei la vremea aceea) a fost manopera. Am avut inspiratia sa-mi repar masina la un service privat, foarte bun si destul de ieftin, altfel cred ca nu razbeam. Am vrut sa spun ca in service-urile Skoda te jupoaie fara mila, pentru un schimb de ulei + filtru normeaza 1,40 ore!!! E posibil asa ceva ??? Recomand tuturor celor care nu mai au masini in garantie sa-si achizitioneze piesele de schimb din magazine specializate, costa aproape jumatate fata de reprezentante, iar reparatiile sa le faca in service-uri private, unde manopera e mult mai mica...
Asta recomand...

1. schimb ulei si filtru + verificare uzura placute frana ar trebui se se normeze 0.5 h
2.in garantie nu ai voie sa montezi piese neoriginale , ca altfel pierzi garantia
3.aveai posibilitatea sa iei un ambreiaj original de la Skoda , curetur piesa veche la cca. 1.5 milioane
asa ca ..........
bebeko
Ok, proaspat revenit dupa revizia tehnica la 15.000 km , la Compexit Cluj. Sau schimbat urmatoarele : filtru ulei, filtru aer, filtru polen, ulei 4 l Aral high tronic 5w40 + alte materiale mici + manopera in total 506 ron ! Cam scump ! :argue: Totusi norocul meu a fost ca am beneficiat de un bonus ( 50 euro daca mai aduci un client Skoda ), deci pe total revizia a costat 352 ron. Asta nu e asa de rau pana la urma ... biggrin.gif
Karoly101990
Dupa indelungi convorbiri si ezitari, am efectuat revizia la un service privat (fara sa dau nume), totusi cunoscut si cu retea extinsa. Am renuntat la Servici Skoda, pentru ca mai multi mi-au zis ca manopera e mai ieftina si multi Oradeni cu Skoda umbla aici.
- schimb ulei 4L (Aral 5W40, 43 lei/L)
- schimb filtru de ulei (23 lei)
- schimb filtru polen (32 lei)
- schimb filtru benzina (38)
- inca 1L ulei (Aral 5W40), habar nu am de ce si unde ? (cati L de ulei intra 4-4.5 am auzit ?)
- diagnoza la butonul de reciclare a aerului, ca nu vrea sa stea la loc, nu cupleaza si nu se aprinde (mai bine nu o ceream)
- diagnoza sistem franare
- manopera 2 ore revizia si schimburile
- manopera 1 ora diagnoza resetare (asta cred ca ar fi butonul si sistemul de reciclare, ce o fi facut cu el atata timp)

Toal costuri 440 lei, din care 305 lei piesele si 135 lei 3 ore manopera ?
O ora de manopera la butonul de reciclare, ca sa-mi spuna ca trebuie schimbat blocul intrerupator AC, care se poate comanda cu 570 lei si vine in 7 zile.
A fost prima mea revizie si ma asteptam la surprize, manopera umflata, si raman cu speranta ca nu mi-au scos ceva piese bune din masina, cat o fi ele. Daca am noroc si scap de evenimente neplacute, cat circul eu cu masina 1.5-2 ani nu merg la revizie, ca numai nervi imi fac.
bebeko
Si totusi nu prea inteleg ! La mine revizia a costat 506 ron ( initial ) intr-un service autorizat Skoda. Si pentru 60 ron tu ai preferat sa mergi intr-un service privat ? De ce ? Plus ca nu ai pus la socoteala filtrul de aer ...
Karoly101990
Am preferat la Bosch pentru ca am avut un agent de vanzare cunostinta si am avut mai mare incredere ca nu-mi baga pe factura ceea ce nu a fost schimbat + am vorbit cu altii care si ei merg cu Skoda la ei si nu la reprezentanta. Masina mea nu este in garantie si pot sa merg la oricine, nu stiu cat de buna a fost sau nu alegerea, dar pentru linistea mea am ales, am auzit prea multe reprosuri la servisuri in general, dar am lasat masina pe mana unui angajat de al lor, sper ca macar din respect fata de el nu au scos nimic si ce au pus pe factura s-a si pus in masina.
Poate la butonul de reciclare cei de la Skoda erau mai priceputi, aceasta varianta mai ramane de vazut. Nu o sa schimb tot blocul daca sistemul functioneaza, doar butonul are defectiune.
A fost verificat si filtrul de aer, dar nu era necesar inlocuirea, imi apare pe deviz ca a fost verificat (la fel ca frana), daca trebuia sigur imi bagau pe factura, ca doar este in avantajul lor.
Later Edit - pana la urma, daca s-a facut ceea ce s-a facturat si numai atata, nimic in plus, doar manopera de 3 ora ma deranjeaza
bebeko
Nu am stiut ca masina nu este in garantie ... :angel:
Kun95299
Am schimbat sapt. trecuta acumulatorul pt. Fabia 1.4 MPI. Am pus in el un Bosch de 60 amperi...a costat 260 RON, are garantie 2 ani.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.