Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ce masina recomandati la 20000 EUR CIP?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
dan48523
Sunt in cautarea unei masini, in locul vechiului opel, care sa corespunda urmatoarelor cerinte: sa fie noua, dotata la pretentiile 2006, sigura si fiabila, garantie peste 3 ani, de preferinta benzina (merg in jurul a 12.000km/ an), sa fie frumoasa, dar sa nu invite la a fi furata...
La o prima strigare ar intra:
Skoda Superb,
BMW seria 1 si 318i
Audi A3 si cu un efort substantial A4
Toyota Corolla Verso - 6 ani garantie
Citroen C4 - imi pare prea agresiva
Perugeot - nu-mi plac
Renault - am unul si mi-e de ajuns

Voi ce parere aveti? Din experienta, care ar fi alegerea reusita?
DORU
O alegere buna calitate/pret este Skoda.
Insa Superb-ul actual sau cel nou il ai in vizor? Daca e cel actual, ai de ales intre 2.0 116CP si 1.8T 150CP, ti-l recomand din inima pe al doilea.

Insa iti aduc in vedere o alternativa la Superb: Octavia 2 4x4. Nici nu stii din cate belele te scoate...pt un mic efort financiar suplimentar.

Observ ca ai amestecat clasele auto, asadar pe locul doi dupa Skoda ar fi BMW, unde ai calitate premium dar gandeste-te serios sa o servisezi afara, in RO te vor albi baietasii (preturi cocosante si manopera dementiala - aduci un BMW si nu stii exact cu ce pleci...).
HalbaSus
Eu as recomanda Golf GTI... pe locul doi as pune A3 (dar daca vrei A3 sportsback atunci trebuie sa urci un pic peste 20.000 - asta pentru a lua motorul de 2.0 FSI sau TFSI motorul de 1.6 fiind prea slab pentru caroseria sportback-ului).

Superb-ul are avantajul major al spatiului (foarte mare) dar in rest e o masina destul de depasita moral.
Mikidutzaa
Ar intra si un Subaru Legacy sau Honda Accord aici foarte bine (desi nici cu un GTI nu mi-ar fi rusine) smile.gif

Dupa ce mi s-a intamplat revelionul asta ti-as recomanda cu FOARTE mare caldura 4x4 (adica Legacy).
T u d o r
Eu as sustine tot Accord-ul sau Legacy. Desi nici o Toyota Avensis nu ar fi de lepadat. Dar Accord in primul rand.

Dotari pentru Accord:
Primul rand de puncte e pentru versiunea LS, al doilea pentru ES si al treilea pentru 2.4i Executive. smile.gif

Centuri de siguranta (5) cu 3 puncte de ancorare • • •
Dublu airbag frontal (SRS) pentru pasager si sofer • • •
Dublu airbag lateral (SRS) pentru pasager si sofer • • •
Airbag-uri tip cortina SRS fata/spate • • •
Centuri de siguranta fata cu pretensionare • • •
Reglaj pe inaltime a centurilor de siguranta • • •
Prinderi scaun copil ISOFIX • • •
Traductor temperatura exterioara • • •
Sistem de anti-blocare roti ABS • • •
Control al stabilitatii VSA • • •
Distributie electronica a fortei de frinare EBD • • •
Asistenta la frinarea de urgenta • • •
Bare de protectie impact lateral in usi • • •
Sistem de protectie pietoni brevetat de Honda • • •
Imobilizator pornire motor • • •
Inchidere centralizata cu comanda din cheie • • •
Volan blocabil • • •
2 chei cu telecomanda incorporata • • •
Oglinzi retrovizoare in culoarea caroseriei cu semnalizare • • •
Bare vopsite in culoarea caroseriei • • •
Evacuare dubla teava esapament spate cu ornament cromat - - •
Minere de usi cromate • • •
Ornamente cromate geamuri • • •
Parasolar parbriz • • •
Faruri ceata ∆ • •
Climatizare cu 2 zone • • •
Filtru de polen • • •
Volan reglabil pe inaltime si adincime • • •
Volan imbracat in piele - • •
Schimbator de viteze imbracat in piele - • •
Geamuri electrice fata/spate • • •
Oglinzi electrice si incalzite • • •
Oglinzi pliabile electric • • •
Oglinda interior cu ani-orbire decuplabila - • •
Spalator faruri - • •
Faruri reglabile pe inaltime • - -
Faruri reglabile automat pe inaltime - • •
Senzor ploaie - • •
Scrumiera fata spate • • •
Cotiera reglabila pe lungime cu suport CD si monede • • •
Cotiera bancheta spate cu suport pahare • • •
Parasolare cu oglinda luminata - • •
Trapa cu comanda electrica - • •
Suport ochelari • • •
Iluminat pentru citit fata • • •
Iluminat central • • •
Iluminat bord la deschiderea usii • • •
Iluminat portbagaj • • •
Iluminat panou comenzi geamuri si oglinzi • • •
Priza 12V cu bricheta • • •
Sistem Hand Free cu Bluetooth si comenzi vocale - • •
Cruise control - • •
Computer de bord inteligent (consum, autonomie, durata,avertizari viteza) • • •
Afisaj temperatura - climatizare • • •
Ceas digital • • •
Iluminare bord culoare alba/albastra • • •
Reostat iluminare bord • • •
Iluminare la pornire motor • • •
Zona rosie 6800 6800 7100
Stergatoare fata cauciuc fara armatura metal • • •
Claxon simplu ton • - -
Claxon dual ton - • •
Tapiterie textila neagra • - -
Tapiterie piele - • •
Reglaj pe inaltime scaun sofer • • •
Reglaj electric scaun sofer / pasager - • •
Suport lombar scaune fata • • •
Tetiere fata(2) / spate(3) • • •
Bancheta spate rabatabila 60/40 • • •
Radio CD Stereo cu RDS • - -
Radio-Premium 6CD cu RDS - • •
Boxe 4 6 8
Sistem Navigatie (ecran cu touch screen) cu comanda vocala - - ∆


Si preturile CIP:

Accord Sedan 2.0i LS M/T 15.480 EUR
Accord Sedan 2.0i LS A/T 16.380 EUR
Accord Sedan 2.0i ES M/T 17.980 EUR
Accord Sedan 2.0i ES A/T 18.880 EUR
Accord Sedan 2.2i-CTDi LS Sport M/T 20.280 EUR
Accord Sedan 2.2i-CTDi Exec Navig M/T 22.980 EUR
Accord Sedan 2.4i Exec Navig A/T 21.280 EUR
radu96247
QUOTE(> T u d o r <)
Eu as sustine tot Accord-ul sau Legacy. Desi nici o Toyota Avensis nu ar fi de lepadat. Dar Accord in primul rand.

Dotari pentru Accord:
Primul rand de puncte e pentru versiunea LS, al doilea pentru ES si al treilea pentru 2.4i Executive. smile.gif

Centuri de siguranta (5) cu 3 puncte de ancorare • • •
Dublu airbag frontal (SRS) pentru pasager si sofer • • •
Dublu airbag lateral (SRS) pentru pasager si sofer • • •
Airbag-uri tip cortina SRS fata/spate • • •
Centuri de siguranta fata cu pretensionare • • •
Reglaj pe inaltime a centurilor de siguranta • • •
Prinderi scaun copil ISOFIX • • •
Traductor temperatura exterioara • • •
Sistem de anti-blocare roti ABS • • •
Control al stabilitatii VSA • • •
Distributie electronica a fortei de frinare EBD • • •
Asistenta la frinarea de urgenta • • •
Bare de protectie impact lateral in usi • • •
Sistem de protectie pietoni brevetat de Honda • • •
Imobilizator pornire motor • • •
Inchidere centralizata cu comanda din cheie • • •
Volan blocabil • • •
2 chei cu telecomanda incorporata • • •
Oglinzi retrovizoare in culoarea caroseriei cu semnalizare • • •
Bare vopsite in culoarea caroseriei • • •
Evacuare dubla teava esapament spate cu ornament cromat - - •
Minere de usi cromate • • •
Ornamente cromate geamuri • • •
Parasolar parbriz • • •
Faruri ceata ∆ • •
Climatizare cu 2 zone • • •
Filtru de polen • • •
Volan reglabil pe inaltime si adincime • • •
Volan imbracat in piele - • •
Schimbator de viteze imbracat in piele - • •
Geamuri electrice fata/spate • • •
Oglinzi electrice si incalzite • • •
Oglinzi pliabile electric • • •
Oglinda interior cu ani-orbire decuplabila - • •
Spalator faruri - • •
Faruri reglabile pe inaltime • - -
Faruri reglabile automat pe inaltime - • •
Senzor ploaie - • •
Scrumiera fata spate • • •
Cotiera reglabila pe lungime cu suport CD si monede • • •
Cotiera bancheta spate cu suport pahare • • •
Parasolare cu oglinda luminata - • •
Trapa cu comanda electrica - • •
Suport ochelari • • •
Iluminat pentru citit fata • • •
Iluminat central • • •
Iluminat bord la deschiderea usii • • •
Iluminat portbagaj • • •
Iluminat panou comenzi geamuri si oglinzi • • •
Priza 12V cu bricheta • • •
Sistem Hand Free cu Bluetooth si comenzi vocale - • •
Cruise control - • •
Computer de bord inteligent (consum, autonomie, durata,avertizari viteza) • • •
Afisaj temperatura - climatizare • • •
Ceas digital • • •
Iluminare bord culoare alba/albastra • • •
Reostat iluminare bord • • •
Iluminare la pornire motor • • •
Zona rosie 6800 6800 7100
Stergatoare fata cauciuc fara armatura metal • • •
Claxon simplu ton • - -
Claxon dual ton - • •
Tapiterie textila neagra • - -
Tapiterie piele - • •
Reglaj pe inaltime scaun sofer • • •
Reglaj electric scaun sofer / pasager - • •
Suport lombar scaune fata • • •
Tetiere fata(2) / spate(3) • • •
Bancheta spate rabatabila 60/40 • • •
Radio CD Stereo cu RDS • - -
Radio-Premium 6CD cu RDS - • •
Boxe 4 6 8
Sistem Navigatie (ecran cu touch screen) cu comanda vocala - - ∆


Si preturile CIP:

Accord Sedan 2.0i LS M/T 15.480 EUR
Accord Sedan 2.0i LS A/T 16.380 EUR
Accord Sedan 2.0i ES M/T 17.980 EUR
Accord Sedan 2.0i ES A/T 18.880 EUR
Accord Sedan 2.2i-CTDi LS Sport M/T 20.280 EUR
Accord Sedan 2.2i-CTDi Exec Navig M/T 22.980 EUR
Accord Sedan 2.4i Exec Navig A/T 21.280 EUR
:puke: :puke: :puke: :puke: :spam1: band.gif band.gif
radu96247
Eu cred ca la 20 000 eur ideal ar fi sa ia 2 masini!!!!!Prima,loganul ala jmecher 1.6 16V cu culoare d'aia metalizata bengoasa,iar a dou-a masina sa fie loganul ala brek sau cum s-o numi el,cu motor 1.5 motorina.Super afacere ar face pt ca ar avea tot ce vrei:confort (AC,casetofon,tetiere,scaune,covorase de cauciuc,geamuri electrice,oglinzi electrice) si siguranta(ABS, 1,5* la testul de siguranta euroncap).In plus are spatiu nu numai pentru 2 porci si un sac de cartofi si 2 de ceapa,ci (in cel brek) de 5 porci,3 saci de cartofi si 2 saci de ceapa + o dimigiana de vin!!!!!
T u d o r
Radule, omul a intrebat serios si noi am raspuns la fel. Daca-ti arde de bascalie si nu stii unde sa te exprimi, vezi de mirc. Aici e un forum despre masini si nu circ. smile.gif
Andrei76320
La ceeea ce vrei tu, in primul rand nu ai spus o clasa de masina si preferinte (confort sau mai sport).
Daca as fi in locul tau si as vrea sport - C4 VTS (180CP aspirati, si dotari o gramada, si optiuni la fel) 20280 EUR
Pentru confort(urca-te in ea, mergi si o sa vezi ce spun) C5 SX (2l benzina 143 CP) 20552 EUR.
ALte optiuni Avensis, Si Accord, dar la HOnda cel putin nu stiu cum e cu service-ul, si chiar piese de schimb.
Skoda nu, e prea scumpa pentru ce ofera (nu dati) si sunt cam multe pe sosele, desi suna interesant 4x4 1.8 T.
Inca o idee personala, decat sa-mi i-au o masina scumpa fara prea multe optiuni (BMW 318, Octavia sau Superb, etc) mai bine una mai "ieftina" si cu optiuni mai multe (adik la acelasis pret cu precedentele).



Succes
_Constantin_
ca de obicei ... ce varsta ai, ce ocupatie, ai copii, ai nevasta( in ordinea naturala), mergi la munte, mergi la mare, iti plac sporturile extreme, te dau banii fara din casa, esti trendy, esti serios, ai prieteni multi sau o sa mergi numai tu cu masina? Astea sunt intrebari la care daca nu ti-se par prea intime as vrea sa ne raspunzi.

La 12.000 km pe an cum bine ai spus merita benzina si as indrazni fara sa fiu exagerat... benzina TURBO, mai ales ca vad ca stai in Neamt si aglomeratia banuiesc ca nu este foarte mare in oras. In cazul asta un Golf V GTI 3 usi este alegerea care as face-o eu. a3 prea scump si nu ofera mare lucru la banii astia. Daca esti tinerel si mai mergi din cand in cand la mare sau la munte de ce sa ignoram Honda Civic 1.8, arata fantastic, merge bine, fiabila, nu prea flashy si e sub 20.000 CIP.

Daca ai nevoie si de spatiu si de putin "nerv" atunci clar si fara concurenta Legacy...., merge si Accord dar spatele mie mi-se pare putin "exagerat" dar asta e chestie de gust.

Skoda Superba... prea veche, Corolla Verso prea batraneasca, Seria 1 ... nici macar nu comentez, 318i e cu mult peste suma asta, Octavia II ... nu e mai buna decat Accord sau Legacy. Despre Avensis .... la banii astia iei un 2.0 benzina 150 cp, cu multe dotari pe ea... eu am asa ceva si nu vreau s-o laud prea tare sa nu fiu acuzat de subiectivism.
dan48523
Am 30 de ani, casatorit, fara copii, mai degraba cumpatat decat cu mania vitezei, fara dorinta de a epata. Am o afacere si vreau un leasing sa mai scap de impozite pe profit. Visul de odinioara a fost Audi.
Acum parca as vrea ceva care sa ma defineasca ca apartinand clasei de mijloc, o masina care sa ma bucure.
Skoda mi se pare o marca cam pt 45 ani. Despre altele nu prea am cunostinte, nu am facut zeci de drive-teste, sau sa conduc nu stiu cate masini ca sa imi dau seama care e varianta cea mai potrivita.
Iar ordinea din primul post e pur aleatorie. Gandeam batand in taste.
Multumesc tuturor pt pareri, si bune si glumete
AlexTM
Pai un Subaru Legacy sau o Octavia 4x4 ar merge, ca daca stai in Neamt ai parte de zapada mai mult decit altii smile.gif
Sau, de ce nu, Subaru Forester, daca apreciezi genul.
gabi4
un hyundai sonata? :angel:, comoda, spatioasa, puternica si ieftina :idea:
scoaba64138
dan48523 a scris : ".......sa fie frumoasa, dar sa nu invite la a fi furata... " :clapping:

si daca imi permiti sa fiu carcotas :scratchchin: la spusele tale ,masinile pe care le-ai enumerat nici nu striga sa fie furate asa de urate sunt. Si o Dacie daca ai avea si sa fie bine pusa la punct si tot ti-o salta ninja.gif , dar mai Audi,Skoda
etc.
Dar sa de-a Domnul :pray: sa iti cumperi masina dorita :1: SI SA NU AI NICIODATA PROBLEME CU EA,MAI ALES SA FIE FURATA.
_Constantin_
QUOTE(dan48523)
Am 30 de ani, casatorit, fara copii, mai degraba cumpatat decat cu mania vitezei, fara dorinta de a epata. Am o afacere si vreau un leasing sa mai scap de impozite pe profit. Visul de odinioara a fost Audi.
Acum parca as vrea ceva care sa ma defineasca ca apartinand clasei de mijloc, o masina care sa ma bucure.
Skoda mi se pare o marca cam pt 45 ani. Despre altele nu prea am cunostinte, nu am facut zeci de drive-teste, sau sa conduc nu stiu cate masini ca sa imi dau seama care e varianta cea mai potrivita.
Iar ordinea din primul post e pur aleatorie. Gandeam batand in taste.
Multumesc tuturor pt pareri, si bune si glumete


Acum trebuie sa gandim si economic... avand o afacere inevitabil partenerii tai de afaceri vor vedea ce masina conduci... deci e vital sa nu fie ceva extrem deci Audi A3, BMW seria 1, Civic si Golf GTI cad din start. Legacy cade si el ca am inteles ca nu prea te pasioneaza viteza si ramanem ca de obicei la cele doua masini subestimate, fara o imagine puternica, care nu epateaza ci mai degraba iti contureaza personalitatea dovedind ca esti un om matur, calculat in decizii si nu un pustan cu dorinte de adrenalina, cum spuneam : Honda Accord si Toyota Avensis. Modele japoneze, bine construite, fiabile, destul de aratoase dar nu incat sa starneasca dorinte nebanuite ale vecinilor sau trecatorilor, intretinearea e mai mult decar acceptabila, dotari generoase, spatiu suficient, stabilitate...

Eu iti recomand la ambele motoarele de 2.0 benzina.

Accord 2.0 ES 5 Manuala 17.900 CIP
Avensis 2.0 VVT-i 5 Manuala Echiparea Executive ( full) 20.040 CIP.

La avensis exista si varianta mai ieftina dar nu are piele, scaune elctrice, etc. Ce e foarte misto la Accord e ca are trapa la banii astia. Ambele au suferit un face-lift recent, care oircum nu le-a schimbat prea tare. Sper sa te fi ajutat, chiar daca nu
HalbaSus
Eu nu stiu de ce iese din start A3-ul din lista... nu e deloc extrem. Defapt e o compacta foarte buna, foarte de spatios pentru aceasta clasa, un portbagaj incapator, cu o tinuta de drum buna si un design extrem de reusit (Ok, nu dati, am voie si eu la un pic de subiectivism, nu ? blush.gif ). In plus are de departe cel mai "premium" interior. Problema ar fi pretul... un A3 sportsback cu motorul de 2.0 FSI 150 cp te duce la ~22.000 CIP (dar in banii astia ai jante de 17", climatizare bizonala, volan imbracat in piele, si cam toate chestiile necesare).
O alta optiune foarte buna ar fi Honda Accord.
radu96247
QUOTE(> T u d o r <)
Radule, omul a intrebat serios si noi am raspuns la fel. Daca-ti arde de bascalie si nu stii unde sa te exprimi, vezi de mirc. Aici e un forum despre masini si nu circ. smile.gif




FRATIOARE,ce ai patit?????M-am luat cumva de ma-ta de sari asa?Cred ca tu ai nevoie de mirc k sa scapi de frustrari.Crezi ca daca esti "specialist" ai dreptul sa-mi reprosezi ca fac bascalie?Ce ma ataca astia care se dau barbati atunci cand cred ca sunt super smecheri la masini si mecanik.La politica si fotbal nu esti cumva tot mare specialist?Vezi ca cei de la Ferrari cauta mecanici si mai nou pilot!!
T u d o r
Mi se pare total nesimtit ce ai scris, amice. Din cand in cand intra si pe forumul asta insi ca tine, dar din fericire nu fac purici multi. Ceea ce-ti urez si tie... :puke:

Si asta e ultima data cand iti vorbesc. Nu faci parte din categoria celor cu care am ceva de vorbit.
AlexTM
Intr-adevar, A3-ul poate ramine in lista, pentru ca e o masina "normala" smile.gif
Iar pretul ... pai daca vrei scumpa, este si scumpa.
DAR exista si cu 16-17 mii CIP, deci se incadreaza.
Aaaaa, e problema aia, cum ii spunea .... submotorizarea, parca?
... pentru unii wink.gif
florin55503
QUOTE(radu96247)
QUOTE(> T u d o r <)
Radule, omul a intrebat serios si noi am raspuns la fel. Daca-ti arde de bascalie si nu stii unde sa te exprimi, vezi de mirc. Aici e un forum despre masini si nu circ. smile.gif




FRATIOARE,ce ai patit?????M-am luat cumva de ma-ta de sari asa?Cred ca tu ai nevoie de mirc k sa scapi de frustrari.Crezi ca daca esti "specialist" ai dreptul sa-mi reprosezi ca fac bascalie?Ce ma ataca astia care se dau barbati atunci cand cred ca sunt super smecheri la masini si mecanik.La politica si fotbal nu esti cumva tot mare specialist?Vezi ca cei de la Ferrari cauta mecanici si mai nou pilot!!


fii politicos. nu te-a jignit nimeni. cumva cei 7 ani de acasa sunt 7 ani in jungla??? sincer si eu cand ti-am citit postul nu am stiut ce sa cred. ori a fost scris la misto, ori esti un fan inrait de logan ori esti un pusti care a vazut doar loganul parintilor sau berlina acestora si loganul e visul suprem. omul trebuie sa se duca la intalniri de afaceri cu masina nu sa care cartofi cu MVP-ul.

on-topic: accordul daca se incadreaza in bani mi se pare cea mai buna solutie.
_Constantin_
QUOTE(HalbaSus)
Eu nu stiu de ce iese din start A3-ul din lista... nu e deloc extrem. Defapt e o compacta foarte buna, foarte de spatios pentru aceasta clasa, un portbagaj incapator, cu o tinuta de drum buna si un design extrem de reusit (Ok, nu dati, am voie si eu la un pic de subiectivism, nu ? blush.gif ). In plus are de departe cel mai "premium" interior. Problema ar fi pretul... un A3 sportsback cu motorul de 2.0 FSI 150 cp te duce la ~22.000 CIP (dar in banii astia ai jante de 17", climatizare bizonala, volan imbracat in piele, si cam toate chestiile necesare).
O alta optiune foarte buna ar fi Honda Accord.


Dar ramane o compacta. Interiorul este intradevar premium si bine lucrat dar la spatiu interior eu as gasi nenumarate neajunsuri si la fel orice om de peste 1.80. Personal mi-se pare exagerat sa dau 22.000 cip pe o compacta care nu are un motor peste 200cp si nici nush ce optionale rare. Iar imaginea parca nu se asociaza cu cea a unui om de afaceri de 30 ani, mai degraba e o masina pentru tineri.

PS: In 20.000 CIP mai intra si Passat nu stiu daca iti place sau nu dar Un Passat 2.0 FSI 150 CP in echiparea de top Highline este 20.800 CIP.
T u d o r
Cred ca masina trebuie cumva sa reflecte personalitatea posesorului. In functie de cum se cunoaste Dan, are o gramada de posibilitati sa aleaga. Inclusiv ce am recomandat noi, dar mai sunt si altele, cred. Vectra, Mondeo (poate cel nou, daca nu se grabeste), 407, toate intra in banii astia si pot fi o alegere buna.
Daca te consideri un mic tanar "shogun" al afacerilor, o japoneza iti poate accentua aceasta imagine. Dinamism, lipsa de prejudecati, viziune moderna si neancorata in trecut... cred ca toate astea te duc spre o imagine asociata cu o masina japoneza. smile.gif Hai ca am dat-o in filosofii, dar cred ca ati inteles esenta. biggrin.gif
radu96247
QUOTE(> T u d o r <)
Mi se pare total nesimtit ce ai scris, amice. Din cand in cand intra si pe forumul asta insi ca tine, dar din fericire nu fac purici multi. Ceea ce-ti urez si tie... :puke:

Si asta e ultima data cand iti vorbesc. Nu faci parte din categoria celor cu care am ceva de vorbit.



Sa inteleg ca Dnul masina frantuzeasca rosie s-a suparat rau de tot pe mine si nu ma mai baga in seama?Si-a luat jucariile si a plekt?Mi se rupe de poponarul asta si ,ma doare fix in pix de parerile lui si sincer sper sa nu ma umplu de purici niciodata,sa fiu un paduchios k el! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif :bandit: :bandit: :bandit:
radu96247
QUOTE(florin55503)
QUOTE(radu96247)
QUOTE(> T u d o r <)
Radule, omul a intrebat serios si noi am raspuns la fel. Daca-ti arde de bascalie si nu stii unde sa te exprimi, vezi de mirc. Aici e un forum despre masini si nu circ. smile.gif




FRATIOARE,ce ai patit?????M-am luat cumva de ma-ta de sari asa?Cred ca tu ai nevoie de mirc k sa scapi de frustrari.Crezi ca daca esti "specialist" ai dreptul sa-mi reprosezi ca fac bascalie?Ce ma ataca astia care se dau barbati atunci cand cred ca sunt super smecheri la masini si mecanik.La politica si fotbal nu esti cumva tot mare specialist?Vezi ca cei de la Ferrari cauta mecanici si mai nou pilot!!


fii politicos. nu te-a jignit nimeni. cumva cei 7 ani de acasa sunt 7 ani in jungla??? sincer si eu cand ti-am citit postul nu am stiut ce sa cred. ori a fost scris la misto, ori esti un fan inrait de logan ori esti un pusti care a vazut doar loganul parintilor sau berlina acestora si loganul e visul suprem. omul trebuie sa se duca la intalniri de afaceri cu masina nu sa care cartofi cu MVP-ul.

on-topic: accordul daca se incadreaza in bani mi se pare cea mai buna solutie.



Alt mare specialist.Daca nu ti-ai dat seama,inseamna ca esti prost.Faceam misto.Iar ,pt cunostintele tale generale,sa sti ca am condus Loganul doar de 2 ori in viata mea (odata k sa vad cum e,iar a dou-a si ultima oara datorita imprejurarilor),nu sunt deloc un pusti,iar k masini conduse sunt absolut sigur ca am condus mai multe masini decat tine,probabil eu am condus masinile la caretu doar visezi si le vezi pe la promotor. :bash:
DORU
QUOTE(Andrei76320)
Skoda nu, e prea scumpa pentru ce ofera (nu dati) si sunt cam multe pe sosele, desi suna interesant 4x4 1.8 T.


Aceasta varianta nu se mai produce, a fost pe Octi 1.
Doar FSI 150CP si TDI M6 105CP pe Combi la Octi 2.

Asa cum spunea si GhitaTM, un 4x4 ar fi indicat la Piatra Neamt. Nu zic ca Accord nu merita, dimpotriva, dar la bani echivalenti as alege oricand o integrala.
DORU
radu96247, nu trebuie sa fii specialist in mecanica sa nu uiti de anii de acasa (maxim 7, la unii). Cred ca ai depasit masura prin limbajul tau, motiv pt care te rog sa renunti ORI LA VULGARITATI, ORI LA A MAI POSTA PE ACEST FORUM. Multumesc pt intelegere !
florin55503
QUOTE(radu96247)
QUOTE(florin55503)
QUOTE(radu96247)
QUOTE(> T u d o r <)
Radule, omul a intrebat serios si noi am raspuns la fel. Daca-ti arde de bascalie si nu stii unde sa te exprimi, vezi de mirc. Aici e un forum despre masini si nu circ. smile.gif




FRATIOARE,ce ai patit?????M-am luat cumva de ma-ta de sari asa?Cred ca tu ai nevoie de mirc k sa scapi de frustrari.Crezi ca daca esti "specialist" ai dreptul sa-mi reprosezi ca fac bascalie?Ce ma ataca astia care se dau barbati atunci cand cred ca sunt super smecheri la masini si mecanik.La politica si fotbal nu esti cumva tot mare specialist?Vezi ca cei de la Ferrari cauta mecanici si mai nou pilot!!


fii politicos. nu te-a jignit nimeni. cumva cei 7 ani de acasa sunt 7 ani in jungla??? sincer si eu cand ti-am citit postul nu am stiut ce sa cred. ori a fost scris la misto, ori esti un fan inrait de logan ori esti un pusti care a vazut doar loganul parintilor sau berlina acestora si loganul e visul suprem. omul trebuie sa se duca la intalniri de afaceri cu masina nu sa care cartofi cu MVP-ul.

on-topic: accordul daca se incadreaza in bani mi se pare cea mai buna solutie.



Alt mare specialist.Daca nu ti-ai dat seama,inseamna ca esti prost.Faceam misto.Iar ,pt cunostintele tale generale,sa sti ca am condus Loganul doar de 2 ori in viata mea (odata k sa vad cum e,iar a dou-a si ultima oara datorita imprejurarilor),nu sunt deloc un pusti,iar k masini conduse sunt absolut sigur ca am condus mai multe masini decat tine,probabil eu am condus masinile la caretu doar visezi si le vezi pe la promotor. :bash:


off-topic: sincere condoleante pentru intelectul tau decedat. daca vrei o punem si de o pomana. spui ca nu esti pusti dar atitudinea te tradeaza. hormonii dau in clocot si din pacate pentru tine iti inabuseste si ultima farama de bun simt. insa daca tu chiar esti un om matur cum te prezinti si lauzi ai niste lipsuri grave in educatie (chiar si pusti de ai fi fost tot le ai), stitudine si exprimare. in nfs probabil ca ai condus masinile pe care le vizezi.

on topic: eu unul nu m-as uita la 407 chiar daca probabil e cea mai frumoasa din clasa. raman la parerea ca accordul ofera nu numai performante dar si o imagine adecvata. nu e chiar asa de comuna cum e passatul daca cumva cauti ceva ceva mai aparte. accordul imbina zic eu cel mai bine sportivitatea, eleganta si fiabilitatea in clasa sa
mike.omega
radu96247 are ban permanet, ii voi sterge posturile inutile de pe acest topic smile.gif

Si ca sa si ajut in cautarea masinii de 20.000 Euro CIP: eu mi-as lua o berlina medie, asa cum s-a mai scris sunt oferte foarte tentante pentru Avensis, Accord, Mondeo, C5 s.a.m.d. Cel mai importat e sa te simti tu bine si sa nu te lase la greu smile.gif
Baby Blues
offtopic.gif Mai fratilor, a venit primavara sau se injecteaza hormoni? biggrin.gif
On topic: As merge pe un Nissan Primera biggrin.gif .
T u d o r
Chiar ma gandisem ca Doru a fost cam bland... biggrin.gif
Whatever, bine ca s-a dus. Asemenea specimene nu au ce cauta intr-o comunitate de oameni maturi si educati. Mai Halba si care mai aveti masini rosii... :angel: chiar asa, domnilor?

Scuzati de offtopic. smile.gif

So, majoritatea parerilor duce la Honda Accord sau alta japoneza. Adica ce era greu s-a facut, acum tu, Dane, mai ai o bagatela de facut si anume sa te plimbi cu toate si sa alegi ce ti-a placut cel mai mult.
HalbaSus
Tocmai cand vroiam sa-l propun pentru ban am vazut ca mike.omega a intervenit prompt si decisiv :help: biggrin.gif

On-topic: Eu sincer la ~20.000 CIP nu m-as uita la Avensis, C5, Primera... as prefera oricand Accord sau Legacy.
Mihai95804
Eu m-am uitat la Primera biggrin.gif.Sincer modelul full face toti banii , sunt foarte mandru de ea.
Andrei76320
Pai la 20000 CIP(acum am observat) poti pune pe C5 optionale, sau la Avensis benzina Executive(147 CP), sau 2.2 d-4d Sol (150 CP).
La C4 VTS pana pe la 24-25000 DDP, bagi toate optionalele (pavilion vitrat, geamuri laminate, scaune incalzite, piele , vopsea metalizata, etc)
Totusi nu ai spus ce ai vrea de la masina (sport sau confort, o anumita imagine eventual).
Si Accord este atragator, 2.4i sau 2.2 Cdti, desi ai zis ca vrei benzina.
M-am uitat si la X-type dar cam sare bugetul, daca vroiai o masina mai rara.
Despre Subaru nu prea cunosc dar Legacy imi place.
dan48523
Inca din inceput, va multumesc pentru sugestii.
Saptamana viitoare am un drum la Iasi si am sa trec pe la Honda sa vad mai de aproape oferta.
Problema e ca dupa ce m-am cam fript cu Renault (Modus), adica ma cam costa intretinerea si nici nu stiu cat voi mai castiga la revanzare, acum alegerea e dificila.
Nu-mi place sa fiu in turma (toata lumea vw, skoda), dar nici nu as vrea sa fiu din singurul care ia teapa; de exemplu, masina era prea noua si m-au tot chemat in service, ca nu stiau de unde sa se apuce sa ii schimbe uleiul sau filtrele.
_Constantin_
Halba cu Legaccy te inteleg dar Accord? Ce are Accord si nu are Avensis. Stiu ca esti fan TopGear si multe din pareerile noastre sunt comune cu ale lui JC si de aici contradictia ca Accord ar fi un model sportiv. Mie mi-se pare la fel de blend si boring ca avensis. Legacy e alta mancare de peste. Aia e tehnologie de raliu domolita pentru strada. La fel si cu A3 sau seria 1, sunt masini sportive prin esenta producatorului si nu numai.


Referitor la Primera: daca iti place cum arata( subiectiv) poti sa alegi linistit dar retine ca Nissan are service comun cu Renault.... blush.gif . Vectra asta cu facelift mie imi place mult de tot si din toate masinile de clasa medie... si o sa sustin asta pana mor ... are cele mai bune scaune si cea mai misto pozitie de condus. C5, 407, Laguna... ai zis parca fara modele frantuzesti.

Sioncer sa fiu nici eu daca as avea 20.000 cip nu m-as uita la avensis. Nici la Accord. Legacy fara discutie dar eu nu am 30 ani, nu sunt insurat si avand 120 kg se pare ca nici de imagine nu imi pasa prea tare.


PS: Bine ca i-ati dat ban aluia ca devenise plictisitor.
Mihai95804
Nu stiu cum este in alta parte insa in Pitesti service-ul Nissan nu are nimic de a face cu cel de la Renault, serviciile sunt exemplare si daca am masina in service Nissan se angajeaza sa imi dea o alta masina cat timp nu pot sa circul cu ca mea.
DORU
QUOTE(> T u d o r <)
Chiar ma gandisem ca Doru a fost cam bland... biggrin.gif


DELOC, Doru e doar f educat si manierat, dar extrem de radical si de dur. In general, nu pot suferi proasta crestere si marlania, dar daca raspund la fel, nu mai pot sustine ca sunt din alta urna...

P.S. Eu nu pot da decat avertismente, de banare se ocupa Adminii. Pot in schimb sa-i atentionez, ceea ce am si facut.
ncristi
QUOTE
Problema e ca dupa ce m-am cam fript cu Renault (Modus)


De ce te-ai frupt cu modusul?
T u d o r
biggrin.gif Hehe.... nu ziceam ca ai fost bland ca nu l-ai injurat, desi de multe ori ti-e greu sa te abtii cand ai de-a face cu asemenea nesimtiti, pentru ca pe ei ii poti atinge doar la orgoliu. Ma gandisem ca ar fi meritat chiar ce a primit, ban direct. Comportamentul de asa gen nu poate fi tolerat, mai ales in aceasta comunitate chiar civilizata.
florin55503
constantin: mie accordul mi se pare ca are o imagine mai sport decat avensisul. cel putin asta e parerea mea. are o infatisare ult mai zvelta si mai dinamica. avensisul cel putin imi aduce a masina pentru oameni foarte seriosi, calmi care nu cauta senzatii tari eventuali trecuti de 40 de ani
DORU
QUOTE(> T u d o r <)
biggrin.gif Comportamentul de asa gen nu poate fi tolerat, mai ales in aceasta comunitate chiar civilizata.


Ma bucur sa intaresc afirmatia ta, chiar este o comunitate cu bune resurse de bun-simt.
HalbaSus
QUOTE(florin55503)
constantin: mie accordul mi se pare ca are o imagine mai sport decat avensisul. cel putin asta e parerea mea. are o infatisare ult mai zvelta si mai dinamica. avensisul cel putin imi aduce a masina pentru oameni foarte seriosi, calmi care nu cauta senzatii tari eventuali trecuti de 40 de ani


Asa mi se pare si mie... Accordul arata dupa parerea mea mult mai bine decat avensisul... desigur e doar o parere personala.
_Constantin_
Pai nu e nimic fals in ceea ce spuneti voi. Ar trebui sa fiu orb sa nu recunosc ca Accord are o linie a caroseriei foarte dinamica. Arata mult mai bine decat avensis. Dar aici sportivitatea se opreste. Nu are nici o componenta mecanica destinata unui condus sportiv, in plus fata de avensis, poate mecanismul de servo. Eu la asta ma refeream. Cu ceva timp in urma eram absolut convins ca Accordul este o Impreza mai soft dar dupa ce m-am documentat cu surprindere am ajuns la alta concluzie... cea de mai sus.

Ca sa fiu cat se poate de on-topic ... Accordul este peste Avensis la calitatea materialelor, dotarile mi-se par mai multe si la un pret cu aproape 2000 euro mai mic, motoarele sunt absolut echivalente, scaune inguste si nu grozav profilate, pozitie de condus cu tenta spre confort, singurul avantaj al Avensisului era pretul fara taxe vamale, dar facand un calcul sumar observam ca platind cash ambele masini ajungem la un pret mai mare al avensisului cu aproape 700 euro la dotari echivalente( mai multe la Accord).


PS: sunt genul de om care da cezarului ce-i al cezarului dar in cazul Accordului imi pare rau... in afara de caroseria evident mai sportiva decat a avensisului ma indoiesc ca exista diferente dinamice semnificative intre cele doua.
T u d o r
A fost in AM&S un test comparativ intre Accord, Avensis si Mazda 6. Ca sportivitate a castigat Mazda, apoi Accord si la urma Avensis. E vorba si de setarile suspensiei. Accord au ajuns aia la concluzia ca e cea mai versatila, imbinand sportivitatea cu confortul. Avensis ziceau ca e mai barca, absorbind si mai bine denivelarile. Mazda 6 cica iti disloca rinichii. smile.gif
CRG
Poate doar cu jante de 17", da nici cu alea. A mea are gume pe 15 si zici ca e salupa.. La primavara trec pe 16. Avensis-ul avea intr-adevar suspensiile si mai moi, cam naspa senzatia as zice eu, mai confortabila dar si mai instabila..

Ca sa fiu mai explicit, Mazda mea are suspensiile mult mai moi decat orice membru din grupul Porsche.
T u d o r
S-o putea. smile.gif Eu personal nu am vreo experienta cu nici una dintre ele, am scris ce ziceau aia in test. Nu-mi amintesc ce fel de jante avea M6-ul, dar presupun ca era o versiune de varf, ca de obicei de-astea dau firmele la teste, sa arate bine in poze. smile.gif Si de altfel daca ar avea suspensiile mai tari decat Avensis si Accord nu exclude si posibilitatea de a le avea mai moi decat Passat. biggrin.gif
_Constantin_
Passatul intradevar mi-se pare si mie ca are suspensii mai tari dar asta e poate doar ceva subiectiv.

Poate sunt suspensiile mai sportive decat avensis dar e departe de o referinta in clasa. In celebrul test AMS din germania Accord a iesit pe ultimul loc fiind surclasata de masini ca Mondeo si Vectra, nu mai pun la socoteala 159, 320 si alte berline premium unde diferenta este evidenta.
Legionaru'
Intrebare: de ce in toate testele comparative la Avensis aleg o motorizare mai mica decat a adversarelor?
Exemple:- test intre 9 berline de clasa medie - Avensis Wagon( :minigun: ) 2.0 D-4D 116 CP , celelalte mergeau pana la 150 CP . Cu toate astea Avensis-ul a castigat testul. Dupa ce am citit acest test m-am hotarat 100% sa iau Avensis.
- test intre Mazda 6, Accord si Avensis. Mazda - 2.0- 146 CP, Accord 2.2- 140 Cp iar Avensis ce credeti? 2.0- 126 CP. De ce nu au luat 2.2- 150 CP?
dan48523
Spuneam ca m-am cam pacalit cu Modusul in primul rand din cauza service Renault. Fiind o masina noua si relativ mai putin intalnita, am fost nu o data chemat si tinut cu orele in service, ca nu stiau ce sa-i faca. Si ma chemau alta data sa caute noi lamuriri. In plus, nu am fost atent si nu am optat la timp pt garantia extinsa, si acum chiar mi se pare un esec major ca am doar 2 ani garantie.
In aceeasi ordine de idei, vi se pare normal ca la o firma de top ca Audi, garantia sa fie de 2 ani fara limite de km? Pai eu in 2 ani fac maxim 25000Km si deja imi iese din garantie. CAt ma vor costa reparatiile ulterioare. Dealerul mi-au spus ca sunt seriosi si ca revizia de 15000 si cea de 30000km costa pe diesel impreuna 1000 Ron. Sincer ma cam indoiesc. Poate confirma cineva din propria experienta?
_Constantin_
Nici vorba. Daca vorbim de A4 nou si pe deasupra si diesel fara 7 mil nu scapi, ma refer la prima revizie. A doua s-ar putea sa necesite si filtru polen si placute( cel putin fata) si fara 12 mil iarasi nu scapi. Un dealer castiga de la tine cat masina este in garantie, dupa cu siguranta nu mai treci pe acolo.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.