Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ce masina sa aleg, aceasta este intrebarea.
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
Lucian55
Salutare tuturor. Propun urmatorul versus datorita faptului ca masina mea a fost facuta praf acum cateva zile datorita calutatilor extraodinare de condus ale unui sofer. :evil:
Am ajuns la o intelegere cu compania de asigurari, datorita faptului ca repararea masinii ar fi costat mai mult decat inlocuirea ei ei imi vor vira in cont o anumita suma, la care mai adaug si eu ceva si apare intrebarea:
Ce masina sa iau ?
Ce vreau eu de la masina:
-in primul rand siguranta
-o masina cu care sa pot merge si in excursie cu familia, si in oras, si la o petrecere dar in acelasi timp sa pot merge si la o sedinta cu asociatii unde nu poti sa apari intr-o masina sport.
- un consum pana in 20% in oras
- un feeling sportiv
- sistem audio de calitate
- navi + leather si multe alte dotari
- nu vreau sa am batai de cap cu masina cel putin cativa ani de acum in colo (sa imi pice vreo piesa sau mai stiu eu ce altceva)
- suma se invarte in jurul valorii de 60k euro cu toate taxele incluse
Ar mai fi de adaugat :
-disel,benzina,turbo,biturbo,aspirat nu sunt preferinte aici atata timp cat indeplinesc conditiile de mai sus
- nu vreau leasing, nu vreau sa am un stres permanent ca am de platit o rata
- nu prea imi vine sa dau o gramada de bani statului prin acele taxe vamale exagerat de mari
- nu vreau combi
- nu vreau SUV
- nu tin la tractiunea integrala, dar este binevenita.
Vreau sa precizez ca nu favorizez o anumita marca, orice sugestie este bine venita. Rugamintea mea ar fi sa nu se ajunga la un topic de Combat Zone.
Multumesc mult si astept sugestiile voastre
TLS-09
Ce zici de un Volvo. Modelul poti sa-l alegi singur.
Cu banii aia alegi unul full options la multe din variante.
Lucian55
Cu toate ca au trecut ceva ani de la vremea tineretii, Volvo are un aspect cam de, scuzati exprimarea, bosorog.
Am zis doar ca nu vreau o masina cu aspect sport gen CC, dar nici ca vreau una prea conservatoare.
TLS-09
Mai fac o ultima incercare: ce zici de Audi A6 quattro cu un motoras de 2.4 ?
James Kilowatt
BMW seria 5?
Lexus GS 300? Pe aici versiunea de varf (249CP, echipare full) e 59.000 euro. Versiunea de 280CP e intr-o singura echipare, pe la 69000 (cu toate taxele incluse). La noi nu stiu cat sunt.
Geroge73919
M5 clar daca tot dai o caruta de bani pe ea, macar stii ce iei, mai stai un pic (pana faci rost de inca 25 de mii) si e al tau
HalbaSus
Pai sa vedem:
- vrei sa iei masina cu banii jos deci exclus japoneze (in plus statul roman fura suficient de mult incat sa mai merite si bani de taxe vamale... chiar si 6 % mi s-ar parea exagerat de mult). Asta inseamna ca trebuie sa fie facuta in Europa
- Vrei dotari multe si motorizare puternica si ai un buget destul de mare. Asta inseamna ca raman in cursa doar marcile premium europene: Mercedes, BMW si Audi.

Ar mai fi intrebarea daca vrei masina de clasa medie sau mai mare. In functie de nevoia de spatiu sau de buget te poti gandi la serie3/a3/C-class sau serie5/A6/E-class.

Intre astea eu as avea unele retineri (ce-i drept mici) in privinta mercedesurilor care in ultima vreme au avut mari probleme cu fiabilitatea. Ei acum se jura ca au remediat toate problemele... dar daca zici ca nu vrei sa ai probleme cu masina poate ar fi bine sa-i eviti. In plus mercedesul nu exceleaza nici la capitolul sportivitate.

Eu as pastra in shortlist Audi Si BMW si intre astea doua as alege pe cel care imi place mai mult... du-te si fa drivetest cu modelele care te intereseaza (fie numai cu A6/serie5 daca tii la spatiu, fie si cu serie3/A4 daca nu iti trebuie foarte mult spatiu).

Ah... Tractiunea integrala e disponibila la toate modelele si s-ar putea sa intre in pret.
florin55503
bun venit in clubul pagubitilor. in fine sincere condoleanate pt masina.
revenind on topic zic si eu casi halba alegerea sa fie intre audi si bmw. amandoua marcile ofera motoare pe benzina foarte bune (poate ceva mai mult bmw) dar si pe motorina ( inca un plus pt bmw). dar audi indiferent ca e a4 sau a6 sut mai frumoase. (asa mise par mie)

daca nu ai nevoie de spatiu eu zic ca un 330xi sau 330xd.
sau de la audi a4 2.0 tfsi sau 3.0 tdi (parca nu mai e pd ci CR)
f1anatic
Pai de ce nu iti iei alt BMW ?

Ia un AUDI, si for a change...ia un S4 (in loc de A6). Desigur un E350 4-MATIC Sau ma rog... Volvo S60R (cu awd) este iarasi de considerat. Si acum japonezele...Lexus IS350 ? GS300? Poate un Infinity G35x (asta noul) Stiu eu...Subaru Legacy 3.0 R ? In felul asta ai posibilitatea unei masini rafinate si diferite fata de aparitiile pe strada.
HalbaSus
Chiar am vazut saptamana trecuta un Lexus GS450h (cu numere de ungaria ce-i drept) si arata superb, ca sa nu mai spun ca era o aparitie mult mai rara decat un 5-ar sau un A6), problema e ca taxele vamale sunt criminale daca vrei sa iei masina cu banii jos. Daca o iei dupa 2007 scad de la 30% dar tot raman la un nivel indecent de 10%... adica vre-o 5-6 mii de euro facuti cadou unui stat care te fura non-stop.
Dany_s
daca vrei sa schimbi de la Bmw, ai putea sa te uiti la Jaguar, Audi si Mercedes. Jaguar ar fi probabil cel mai original dar n-ai Awd decat pe X-type.

O alta masina care chiar daca nu premium ca brand, nu cred ca te-ar face de ras la respectivele reuniuni, ar fi un 407 Coupe V6 /v6 hdi.
T u d o r
Daca vrea cu banii jos, se cam exclud non-europenele, e pacat sa arunci atatia bani pe fereastra (adica statului) biggrin.gif .

Lucian, incearca sa-ti configurezi un Audi Allroad, model nou. E cam 45000 CIP cu diesel de 3 litri si dotari bunicele. Daca mai adaugi cate ceva la el il scoti la 60000 TTI, are si garda la sol buna si este si mai jos decat un SUV.
HalbaSus
Pai Lucian a zis ca nu vrea SUV si nu vrea break... Audi allroad este un A6 break care a fost incrucisat cu un SUV... daca nu-ti plac ciupercile si carnea de oaie e putin probabil ca o sa-ti placa o tocanita de oaie cu ciuperci biggrin.gif In plus allroad-ul nu are deloc valente sportive.

Eu cred ca lupta cea mare se va da intre A6 3.2 quattro, 530i si 530xi. Avand in vedere ca traim in romania, o tara in care iarna e destul de lunga si destul de "nedezapezita" eu as merge pe A6 3.2 quattro sau 530xi. Ambele sunt cam la acelasi pret.

Daca ar fi sa aleg eu, atunci as renunta la un pic de comfort si spatiu si as merge pe sportivitate pura si as alege fie S4 fie 335ti coupe. Dar eu sunt mai dus cu capul. Si modelele astea cam sar de 60.000 euro.
T u d o r
Scuze, nu am citit atent. biggrin.gif Oricum, am avut o idee geniala si mi-o sustin. tongue.gif Allroad este o masina super, nu cred sa-i lipseasca valentele sportive, si nu este nici cal nici magar. Adica nu o poti categorisi ca break sau SUV, este o noua specie (ca Loganul MCV) biggrin.gif

Anyway, din cate stiu are suspensie reglabila pneumatica, poti sa o reglezi sa fie si limuzina si SUV. Mie imi place, si nu cred ca m-ar face de ras in nici o ocazie, fie la receptie fie pe sosea. smile.gif
Lucian55
Multumesc pentru raspunsuri
Momenta shortlistul ramane cam asa :

Pentru diesel : Audi A6 3.0 TDI quattro cu ceva dotari undeva la 48k cip
Bmw 530xd de care am avut este cu dvd si alte dotari aprox 59k cu toate taxele si cred ca mai scot de la dealer 3-4 mii avand in vedere ca este a2a masina cumparata de la ei.

Pentru benzina : Audi A6 3.2FSI quattro cu aceleasi dotari ca cel diesel este undeva pe la 54k cip :angel:
Bmw 530xi nu iau pentru ca are un prieten si este mai lent decat diselul + ca e mai zgomotos la interior.

Acum mai am cateva intrebari:
- pentru cei care aveti Audi: Adaptive Air Suspension se merita pe masina ? adica se justifica inca 1800 cip pentru dotarea asta ?
- cam cat la suta mai adaug la pretul cip al unui Audi pentru a iesi undeva apropiat de cel DDP ?
Lucian55
Allroad este cum a zis si tudor: nici cal nici magar.
Din pacate mie nu imi plac nici caii nici magarii asa ca o corcitura intre cele doua animale nu imi place de asemenea.
Acum trag o fuga pana la subaru sa vad ce au si ei prin showroom.
vorbim mai pe seara.

Later edit: pentru S4 am ajuns la 54k cip fara muuuulte din dotarile pe care le vroiam: fara piele, fara navi, fara dvd, fara sistemul audio Bose cu 10 difuzoare.. deci practic o masina destul de cheala dar foarte nervoasa.
air_wolf
jaguar s-type, fi 2.7 diesel de 207cp fie un 3.0 benzina la 240cp, preturi intre 44.100 si 54.335 (3.0 full) ddp (luate de pe site de la jaguar)
AlexTM
Jaguarul este intr-adevar ceva mai deosebit.
BMW 5 arata ca naiba, la clasa ei ar trebui sa arate a limuzina, nu coupe sport.
f1anatic
QUOTE(Lucian46847)
Acum trag o fuga pana la subaru sa vad ce au si ei prin showroom. .


La banii tai, as aduce o masina din State. Spre exemplu un 2007 Spec B (ca am mentionat Subaru cu navi si piele si awd si 6 speed si turbo si stability control si si si si ramii si cu bani de un mic si fiabil engine upgrade, si de platit toate taxele si impozitele e cam 34,000 in USA si tu ziceai de 60,000 euro)

Respectiv din State un Infinity (G35, M35) sau Lexus (GS 300, IS 350). Clar ca la masinile €uropene nu ai multe optiuni: BMW; AUDI, Mertz si nu dai gres cu nici una. De ce nu un 335i (turbo Bimmer seria 3 ?) Prea micuta ?

Chrysler 300C ? masina de gangstuh american ? Sau poate Cadillac CTS(+/-V) cred ca se vind in Euroland. O alta masina care stiu ca te-ar multumi este Acura RL (cu SH-AWD si clar very premium) Dar nu cred ca o gasesti acolo. How about Mazda Speed6 ?
G e o r g e
sunt de acord cu fanatig un legacy gt 2007 smile.gif

www.subaru.com wink.gif arunca un ochi pe acolo .
adrian81563
eu as alege ceva diferit
nu esti plictisit de bmw, mecedes si audi? de astea stiu toti pustii cu bani.
as lua un 300C sau un cadillac
HalbaSus
Fi'var legacy-ul vostru GT cu tot awd-ul lui :bash: Va angajati voi sa faceti toata hartogaria de import si inmatriculare, plata taxelor vamale si asigurarea service-ului (eventual pentru mici probleme aparute in perioada de garantie ?).

Iar chestia cu "audi, bmw si merc au toti manelistii si copii de bani gata" este iar o chestie aiurea. Dupa principiul asta nu iti mai iei in veci masina:
- Subaru e masina de riceri, baieti teribilisti care fac curse ilegale (a pus f1anatic un material mai demult cu unul care mergea cu ceva viteza obscena si a facut praf masina)
- Rolls si Bentley nu poti sa-ti iei ca are Colombofilianu'
- Dacie au politistii "rurali"
- VW Passat e masina preferata a pietarilor
- BMW are adi minune
- Corvete are adi de la valcea (sau alt manelist, nu mai retin)
- Maybach are jiji
- Lexus si Infiniti sunt masini de fotbalisti
- Hummer are arnold
- VW are basescu...
CPI
Baga un ochi si la Saab. Eu am facut drive-test cu 9-3-ul 2,8 turbo de 250 CP si a fost impresionant. Mai ai si varianta sa iei un 9-5 daca vrei spatiu mai mult.

Si, vorba cuiva de pe-aici, ai o masina din cele de care se vad mai rar pe strada. Nu e in lista lui Halba cu masini de personalitati biggrin.gif
Lucian55
Daca nu ar fi fost taxele alea vamale idioate de banii astia imi luam masina, un spec B si mai puneam putin si luam si o impreza lu fimiu .. dar ce sa ii faci, cu taxe cu tot pentru un spec b care e 37000cip platesc vreo 54k. parca nu imi prea imi vine, dar il bagam in shortlist.
Nu ma intereseaza daca mai are si adrian minune si inca 10 colorati o masina ca a mea, nu e asta un crieriu de alegere blush.gif
f1anatic
QUOTE(Lucian46847)
Daca nu ar fi fost taxele alea vamale idioate de banii astia imi luam masina, un spec B si mai puneam putin si luam si o impreza lu fimiu .. dar ce sa ii faci, cu taxe cu tot pentru un spec b care e 37000cip platesc vreo 54k. parca nu imi prea imi vine, dar il bagam in shortlist.
Nu ma intereseaza daca mai are si adrian minune si inca 10 colorati o masina ca a mea, nu e asta un crieriu de alegere blush.gif


In sfirsit cineva cu capul pe umeri. Chiar daca nu e chiar ca un BMW de rafinat, vad ca totusi ti-a trezit interesul Subaru Legacy Spec B (nu mi-e clar GT sau 3.0R). Nu conteaza, eu ma multumesc cu atit.

Parerea mea...cauta totusi o masina "bastinasa"..."nemtoaicele blonde" poate par "so yesterday" dar inca fac legea pe un continent care incearca din rasputeri sa puna bete in rotile competitiei japoneze ...17,000 in taxe vamale si alte prostii NU SE MERITA !

La Lexus te-ai uitat ? sau cu taxele e la fel ca la Subaru ?
Lucian55
Pai pe site-ul subaru romania apare cea mai puternica varianta este 3.0R, gt fiind inexistent, zilele astea mai trec odata pe la subaru si ii intreb pe cei de acolo ce modele aduc ei, cat ma ajunge una cu toate taxele s.a.m.d.
Acum am vazut pe subaru.com varianta 2.5t mi se pare care are sase viteze si 290 cp pe cand 3.0R are 242cp si 5 viteze mi se pare ( cred ca asta inseamna E-5AT ). Nu imi este foarte clar cum e cu motorizarile astea la subaru, cel de 3.0 nu este turbo iar cel de 2.5 este ? as dori si eu niste explicatii mai amanuntite despre fiecare.
P.S si Lexus are aceleasi taxe de prost gust din partea guvernului roman.
f1anatic
QUOTE(Lucian46847)
Pai pe site-ul subaru romania apare cea mai puternica varianta este 3.0R, gt fiind inexistent, zilele astea mai trec odata pe la subaru si ii intreb pe cei de acolo ce modele aduc ei, cat ma ajunge una cu toate taxele s.a.m.d.
Acum am vazut pe subaru.com varianta 2.5t mi se pare care are sase viteze si 290 cp pe cand 3.0R are 242cp si 5 viteze mi se pare ( cred ca asta inseamna E-5AT ). Nu imi este foarte clar cum e cu motorizarile astea la subaru, cel de 3.0 nu este turbo iar cel de 2.5 este ? as dori si eu niste explicatii mai amanuntite despre fiecare.
P.S si Lexus are aceleasi taxe de prost gust din partea guvernului roman.


La banii tai si daca as avea incredere in Subaru, as cumpara asta. Mai precis as importa asta:

Subaru Legacy GT Spec B
Standard Features:

* 243-hp 2.5-liter DOHC intercooled, turbocharged SUBARU BOXER engine
* 241 lb-ft of torque at 3,600 rpm
* 4-wheel independent suspension with sport-tuned Bilstein® shocks
* MPG: (manual) 19 city / 26 highway^
* XM® Satellite Radio capability
* Symmetrical All-Wheel Drive
* Vehicle Dynamics Control (VDC)
* Traction Control System (TCS)
* Tire Pressure Monitoring System (TPMS)
* SI-DRIVE performance management system
* Touch-screen GPS navigation system
* Leather-trimmed upholstery with Alcantara® seat inserts
* Leather-wrapped 3-spoke MOMO® brand steering wheel
* 4-stage heated performance-design front seats
* 8-way power driver’s seat and 4-way power front passenger seat, both with manually adjustable lumbar support
* 100-watt 6-speaker audio system with 6-disc in-dash CD changer, MP3/WMA capability and SRS WOW™ 3D audio enhancement
* Auxiliary audio jack for portable media players
* Power tilt/sliding-glass moonroof

34,000 dolari
(acelasi motor ca STi , motorul anului la categoria 2.0-2.5 L)
si asta

Cobb Tuning Accessport 2
650 de dolari

Asta iti va da 300 bhp, 300 lb-ft fiabili de la cel mai renumit tuner de Subaru din America, masina destul de dichisita la 35,000 de dolari. Restul - taxe si alte prostii nu cunosc...insa transportul ar mai fi vreo 2000 dolari.

Despre modelul turbo ma intrebi pe mine, despre non turbo ori pe George or pe un alt distins membru de pe aici...cred ca il cheama Mihai.

Parerea mea...BMW, Mertz sau AUDI. Taxele la japoneze te omoara...insa stiu ca nu te-ai simti jenat intr-un Spec B nici la meetingul la asociatie, nici la office si nici la liniute pe autostrada. Ba as zice...chiar din contra.

Pozele le gasesti pe link-ul pus de mine.
tataee92528
Eu personal la banii de 60.000 Euro as merge pe Audi A8 3.2 FSi cu 206 CP la pretul de 57.719 Euro CIP....fara nimic optional....Parerea mea...
Lucian55
Referitor la A8 nu este posibil. 57k cip inseamna pe putin 75k cu toate taxele + ca deja A8 este prea mare pentru ce vreau eu.
Referitor la Subaru maine ma interesez cam cat ies in total cu toate cele, si daca taxele nu sunt mai mult de 50% merg pe subaru.
Oricum inca sunt deschis la comentarii si propuneri.
Tinem legatura
Lucian55
Apropo, stie cineva ce se va intampla de la 1 ianuaria cu taxele astea ? nu m-ar deranja sa astept pana dupa anul nou sa comand o masina, daca ar scadea macar la jumatare ar fi chiar bine
HalbaSus
Dupa 1 ianuarie taxele vor fi de 10%, deci de 3 ori mai mici. Partea proasta e ca daca pana acum prin leasing puteai sa reduci taxele la 6% acum indiferent de varianta de finantare (leasing sau cu banii jos) vei plati tot 10%. Oricum va fi mai bine.
HalbaSus
Eu credeam ca am mai facut o postare dar se pare ca am uitat sa apas pe trimite or something blush.gif Anywayz:
Azi am fost la un drivetest cu un BMW 330xd steptronic si sincer masina m-a dezamagit putin... nu ca ar fi o masina rea dar poate aveam eu asteptari prea mari.
Impresii:
Motorul tragea tare de tot, se simtea ca are 225 cp (sau ceva de genu) dar era penalizat destul de tare de cutia automata. In modul automat o depasire se facea cam in acelasi ritm ca si cu audi-ul meu (e drept ca asta inseamna tot destul de repede si e drept ca eu as fi facut depasirea in a 4-a dar cutia automata era in 5 ). Oricum cutia parea ca vrea tot timpul sa ajunga in a 5-a cat mai repede... chiar daca mergeam cu 80 la ora. Da, exista modul secvential, dar as fi preferat o manuala clasica.
Sunetul motorului nu era deranjant, era chiar silentios... dar ramanea un DIESEL silentios care tot ca un diesel se auzea, ori daca dai atatia bani pe o masina si iti iei diesel probabil esti genul de om care prefera femeile cu mustata biggrin.gif
Interiorul desi era cu piele, aluminiu si o gramada de gadgeturi nu mi-a placut deloc. Poate a fost o impresie subiectiva (desi am fost impreuna cu un posesor de BMW si a avut aceasi parere). Rotitele de la climatizare aveau dungi albastre si rosii... care erau destul de stridente (am impresia ca erau si luminate)... si dadeau impresia ca au fost luate de la un aparat electrocasnic. Pe bord erau tot felul de leduri VERZI... ce naiba, li s-au terminat ledurile portocalii si au furat unele de la skoda ?
Volanul era imbracat in piele, sport, in 3 spite... dar volanul de pe A3 mi se pare mai placut la atingere (tot cu piele dar cu combinatie de piele si piele perforata). Consola centrala era acoperita in aluminiu, sau cel putin asa cred ca era aluminiu, initial as fi zis ca e plastic vopsit, dupa ce l-am pipait nu m-a convins ca ar fi una sau alta... presupun totusi ca era vorba de aluminiu... dar la prima impresie ai indoieli, ori asta nu e bine deloc.
Batul de semnalizare a fost inlocuit cu un fel de buton (am mai vazut si la alte masini, vad ca e o moda... ) chestie care mi s-a parut o porcarie, dar poate sunt eu mai conservator.
In rest numai de bine, finisaje foarte bune, motor extrem de puternic, suspensii foarte bune, stabilitate excelenta, masina comfortabila (cu toate ca scaunele profilate il deranjau pe colegul meu de 110 kg... dar mie mi s-au parut comode blush.gif ), per total o masina foarte buna dar prost configurata (diesel si cu schimbator automat) si cu anumite chestii deranjante (pentru mine cel putin).

Oricum, cea mai mare dezamagire nu a fost drivetestul, colegul cu care am fost a incercat sa-si configureze un 320d. I s-au prezentat urmatoarele optionale:
- filtru de polen: 500 de euro :bash: (pentru numele lui D-zeu, aveam asa ceva pe vectra mea din 97)
- faruri de ceata: in jur de 300 de euro :bash:
- climatizare automata, alti bani alta distractie (pe A3 e standard climatronic bi-zonal... la cea mai cheala versiune de echipare)
- masina standard vine echipata cu roti de tabla de 16"... din nou, la un A3 in cea mai ieftina varianta de echipare primesti jante de aliaj de 16".

Desigur ca poti dota masina cu tot ce vrei tu, si poate nici nu pretul ar fi problema, mai degraba ma deranjeaza marketingul de 2 bani (peste tot afiseaza un pret CIP al unei masini fara nici o optiune) stiind ca nimeni cu capul pe umeri nu isi va comanda un serie 3 fara filtru de polen, faruri de ceata, climatizare automata si jante de aluminiu... ca sa nu mai vorbesc de covorase, ornamente si alte prostii unde fura toti producatorii.
AlexTM
OK, halba a desfiintat seria 3. Oricum e o masina prea mica pentru 60 KEU biggrin.gif

Subaru, nuuuu, vezi ca ai fost hipnotizat!!!! Atentie, scutura capul, trezeste-te, esti din nou in camera.

Daca A8 e prea scump, atunci A6.

LE: Nu stiu preturile de la VW Phaeton: nu's mai mici decit la A8?
Desi (parerea mea e ca) e un esec de marketing, nu trebuia VW sa intre in clasa aia; chiar si numele e o combinatie intre fetus si avorton biggrin.gif

Dar, trecind peste astea, masina n-are cum sa fie rea. E lux, e AWD
Si cred ca merita banii mai mult decit Audi (raport pret/calitate).
HalbaSus
Phaeton e un A8 pe care scrie VW... intr-adevar e un esec de marketing.
Ar intra la limita in 60.000 DDP (un 3.0 TDI sau 3.2 benzina), dar eu cred ca e prea mare, nu foarte frumos si in nici un caz sportiv.
Sorin82761
Lancia Thesis 3.2 V6 24v ..230 hp
Preturi Pret CIP 39850
Pret DDP 51410
Dotari:

Climatizare automata cu control individual pentru locurile din fata S

Aeratoare posterioare centrale / laterale S

Comenzi vocale S

Sistem audio Hi-Fi Lancia S

Cruise Control S

Display multifunctional cu matrice activa 7” in tabloul de bord + Trip Computer S

Oglinda retrovizoare asferice reglabile electric si rabatabile, incalzite S

Geamuri anterioare si posterioare actionate electric, cu senzor de obstacol S

Inchidere centralizata S

Telecomanda multifunctionala cu 3 butoane S

Faruri cu xenon S

Spalator faruri S

Faruri cu aprindere automata S

Scaune anterioare reglabile electric in inaltime si inclinare (reglare longitudinala manuala) S

Volan din piele + comezi pe volan S

Volan reglabil pe inaltime si axial S

Cotiera anterioara cu spatiu de depozitare climatizat S

Bancheta posterioara fixa S

3 tetiere posterioare reglabile in inaltime (cu buton) S

Cotiera posterioara cu suport pahare S

Oglinzi retrovizoare in culoarea caroseriei S

Stergator de parbriz cu brat extensibil si senzor de ploaie S

Prize de curent S

Portbagaj cu inchidere asistata S

Spatiu pentru schiuri S

SIGURANTA
ABS + EBD S

VDC + ASR S

Airbag frontal sofer si pasager S

Airbag torace anterior si posterior S

Windowbag S

Frana de mana actionata electric S

Amortizoare cu control electronic Sky-Hook S

Sistem anti-furt Lancia cu cod Rolling S

Centuri de siguranta anterioare si posterioare in 3 puncte cu pretensionare S

Tapiterie Alcantara S

Jante din aliaj CLASSICO de 16” cu pneuri 215/ 60 S

EOBD S

DOTARI OPTIONALE
Proiectoare ceata O

Jaluzele posterioare electrice S

Jante din aliaj Elegante de 16” cu pneuri 215/60 S

Incalzitor suplimentar programabil, cu telecomanda O

Antifurt + alarma O

Vopsea metalizata O

Husa pentru schiuri O

Televizor cu utilizare display Connect O

Scaune posterioare incalzite (include Sistem de navigatie dinamic) O

Sistem de navigatie dinamic S

Acoperis amovibil actionat electric O

Jante din aliaj de 17” cu pneuri 225/50 - fara posibilitate montare lanturi O

Scaune anterioare incalzite N/A

Receptor telefon cu tastatura si display (in cotiera anterioara) O

Portbagaj echipat - plasa bagaje, priza de curent O

Functie Easy Entry / Exit S

Comenzi posterioare climatizare S

Senzori de parcare ant. / post. O

Oglinzi int. / ext. cu efect anti-orbire O

Scaune anterioare confort – Piele Frau (incalzite, cu ventilatie si masaj spatar / perna ) O

Scaune posterioare confort - Piele Frau (incalzite, cu ventilatie si masaj spatar / perna) O

Geamuri anti-efractie O

CD Changer N/A

Vopsea metalizata speciala O

Sistem audio Hi-Fi Bose cu CD Changer si telecomanda audio locuri spate S

Tapiterie din piele Frau, scaune ant. incalzite O

Protectie completa cu celofan O

Roata de rezerva din aliaj Classico N/A

Roata de rezerva din aliaj Elegante O

Cotiera posterioara Business S

Servotronik ( 2.4 Multijet 20v CA si 3.2 V6 24v CA) S

Tapterie din piele S

Geamuri fumurii laterale - posterioare S

S = Standard O = Optional N/A = Not Available
Lucian55
Tocmai din cauza asta eu aveam cutie manuala in 6 trepte pe bmw. Crede-ma, cu cutia manuala chair simteai acei 230 de cai si cei 500nm.
Dar tin sa spun ca nici eu nu ma simt bine in seria 3, nu imi place pozitia la volan cu toate ca am fost intr-una cu full options.
Phaeton ? come on... modelul ala are cativa ani buni si pe langa asta e al naibi de urat, ca sa numai vorbim de sportiv.
A6 am spus mai sus ca am configurat ceva si a iesit undeva la 50k cip cu dotarile minime necesare. Am mai configurat unu cu tot ce aveam pe bmw + ceva mai mult si a iesit la 75k cip blush.gif
A8 este frumos, iar daca asa avea banii as lua un S8, dar cum nu am acei bani nu iau o masina submotorizata.
Cineva zicea in gluma sa ma trezesc, sunt din nou in camera, nu in showroomul subaru. Gresit, azi am avut ocazia sa merg cu STI-ul unui amic si nu ma mai trezeam blink.gif
Lancia ? nu prea imi mai inspira aceeasi incredere care o inspira acum 10 ani de exemplu.
HalbaSus
Azi am fost la un alt drivetest cu un A4 2.0 TDI 140 cp... Stiu ca nu e ceea ce iti doresti dar daca am postat impresiile de la 330xd le postez si pe astea, pana la urma nu se rezuma totul la motorizare.

Despre motor nu cred ca are rost sa vorbesc, cam toata lumea a fost cu 2.0 TDI... e un motor OK, nu extraordinar, nu te face de rusine dar nici nu e extrem de sportiv.
Suspensiile sunt foarte bune, ca si la 3-ar de altfel, ferme dar in nici un caz incomode.
Masina e mai comfortabila decat seria 3. Desi era tot cu scaune sport ca si 3-arul pe care l-am testat ieri colegul meu de 110+ kile statea comfortabil, nu ca in 3-arul de ieri. Eu stateam comfortabil in ambele dar parca in A4 aveam mai mult spatiu la picioare, nu ca l-as fi folosit... Asta se datoreaza in primul rand bordului si consolei centrale care nu e atat de proeminenta ca si la 3-ar.
Interiorul, desi e mai simplu si mai saracacios decat la modelul testat ieri (330xd-ul era aproape full option, asta era standard) arata mai bine. Stiu ca o sa ziceti ca sunt subiectiv (si poate aveti dreptate) dar si colegul cu care eram, care e posesor si fan bmw, a recunoscut ca ii place mai mult bordul de la audi, chiar daca era mai simplu. Volanul, care era tot sport in 3 spite cu piele, era mai comod la A4, in principal datorita pielii perforate.
O alta chestie care mi-a placut: la bmw cauciucurile erau runflat si nu aveai roata de rezerva, idee proasta dupa parerea mea pentru ca in afara de faptul ca runflat-urile sunt rigide (deci mai necomfortabile), ceva mai zgomotoase si implica cheltuieli in plus (la cumpararea celor de iarna si la schimbarea setului de gume) exista cazuri (mai ales in romania) cand o groapa se poate lasa cu janta indoita sau cauciuc sfasiat... in cazul asta mi-e greu sa cred ca runflaturile te ajuta foarte mult. La A4 primeai roata de rezerva de dimensiunea celor de pe masina (de 17" in cazul masinii testate)... si cu toate acestea portbagajul parea mai incapator la A4.

O alta chestie la care bmw-ul statea prost (dotari standard respectiv pretul dotarilor suplimentare) A4 statea mult mai bine: la ~29.000 cip, pret pentru care iti luai un 320d 163 cp si cateva optiuni de bun simt puteai lua un A4 2.0 TDI 170 cp cu piele, xenon si cam tot ce vrei pe el.
T u d o r
Lucian, daca ai coborat din serie5 nu cred ca te vei simti bine in Subaru, indiferent de model. Adica vreau sa spun ca este alta filosofie de viata, alt...tot. smile.gif Subaru este sportiv, nu are dotarile BMW-ului si nici confortul acestuia. Plus ca la intalnirile cu asociatii aia... biggrin.gif Nu ca Subaru ar fi masina rea, doamne fereste. Mie personal imi place foarte mult, in special Legacy, dar totusi daca ai de cheltuit 60 mii coco nu ai la Subaru o oferta demna de suma asta. Si sa arunci 30% pe taxe... :angel:
Daca ai accepta leasing, ti-as recomanda o japoneza premium. Cu banii jos, e pacat.

Deci tot la nemtii "luxosi" te intorci, sau poate un Jaguar, Saab, Lancia sau Volvo.
Eu, daca ma gandesc bine, mi-as lua exact masina pe care am avut-o... (sa fiu in locul tau) biggrin.gif
air_wolf
cum tot vad ca ai ceva masinute, de ce nu un porsche cayman sau o vette?
saab si volvo mi se par ca si lancia: masini de legenda fara corespondent actual.
subaru e prea scump pentru ce ofera.
deci ar mai fi mercedes - 350 cls-ul (mie nu-mi place dar poate iti place tie), bmw cu un 550, jaguarul s-type cu un 4.2 si audi a6 cu 3.2 FSi.

btw, ce zici de un passat 1.9 tdi biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(> T u d o r <)
Lucian, daca ai coborat din serie5 nu cred ca te vei simti bine in Subaru, indiferent de model. Adica vreau sa spun ca este alta filosofie de viata, alt...tot. smile.gif Subaru este sportiv, nu are dotarile BMW-ului si nici confortul acestuia. Plus ca la intalnirile cu asociatii aia... biggrin.gif Nu ca Subaru ar fi masina rea, doamne fereste. Mie personal imi place foarte mult, in special Legacy, dar totusi daca ai de cheltuit 60 mii coco nu ai la Subaru o oferta demna de suma asta. Si sa arunci 30% pe taxe... :angel:
Daca ai accepta leasing, ti-as recomanda o japoneza premium. Cu banii jos, e pacat.


Asa de curiozitate...cam care sint dotarile alea care lipsesc la Legacy. Prin prisma ta ? Dotari care categoric sint necesare. ? Plecam de la ce am afisat pina acum. Ca poate la BMW vin la pret extra (ca optiuni) si la Subaru standard.

Desigur, e o alta filozofie Subaru. Dar nu inseamna ca e gresita. Si voi continuati sa asociati Subaru cu WRX si STi care nu e chiar totuna cu Legacy, Tribeca. Si apoi sport nu prea implica comfort. Nu ?

Oricum...masinile japoneze in Europa nu prea au piata de desfacere cu taxele astea cretine. De aceea nu ii recomand Subaru baiatului asta pt. ca nu concept sa dau taxe 30%. Daca el vrea si isi permite, bine. Eu nu as face-o.
f1anatic
QUOTE(air_wolf)
subaru e prea scump pentru ce ofera.

btw, ce zici de un passat 1.9 tdi biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


Ok ce ofera Passat 1.9 in plus fata de Subaru. Chiar vreau sa stiu ? Da...e scump la taxe. Corect. Dar ce nu ofera...si ofera ailalti ? Lucruri esentiale...nu ma iei cu incrustatii de lemn de balsa la butoanele de plastic de la A/C !
f1anatic
QUOTE(Sorin82761)
Lancia Thesis 3.2 V6 24v ..230 hp
Preturi Pret CIP 39850
Pret DDP 51410
Dotari:


Comenzi vocale S
Geamuri anterioare si posterioare actionate electric, cu senzor de obstacol S SUBARU NU ARE SENZOR DE OBSTACOL
Spalator faruri S
Faruri cu aprindere automata S
Cotiera anterioara cu spatiu de depozitare climatizat S SUBARU NU ARE CLIMATIZATA
Bancheta posterioara fixa S LOL ASTA DA:::APOI LA SUBARU SE RABATE 2/3 SI 1/3
Stergator de parbriz cu brat extensibil si senzor de ploaie S SUBARU NU ARE SENZOR DE PLOAIE

DOTARI OPTIONALE

Jaluzele posterioare electrice S
Husa pentru schiuri O
Televizor cu utilizare display Connect O
Receptor telefon cu tastatura si display (in cotiera anterioara) O
Senzori de parcare ant. / post. O
Sistem audio si telecomanda audio locuri spate S


Uite...eu recunosc ca Legacy 2.5T nu e oferita in Europa. Dar bazat pe lista de la Lancia...eu va spun ce nu e oferit aici. Hmmm uite...asta nu e disponibil la Subaru Legacy GT Spec B iar in USA nu as da 15,000 de dolari in plus pe astea. Nicidecum in Euro.

Din nou. Omul ar trebui sa isi ia masina Europeana. Si daca a avut BMW, ar fi bine sa isi ia tot nemteasca. Ca sa nu va dezamageasca pe voi si sa nu dea banii degeaba pe produsele japoneze.
air_wolf
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(air_wolf)

subaru e prea scump pentru ce ofera.

btw, ce zici de un passat 1.9 tdi biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


Ok ce ofera Passat 1.9 in plus fata de Subaru. Chiar vreau sa stiu ? Da...e scump la taxe. Corect. Dar ce nu ofera...si ofera ailalti ? Lucruri esentiale...nu ma iei cu incrustatii de lemn de balsa la butoanele de plastic de la A/C !


in puls fata de subaru, un 1.9tdi te face sa te simti regele soselei, sa demarezi ca disperatul scotind fum gros (din esapament, evident), sa mergi pe contrasens ca un zeu, sa pupi tramvaiul ca un imparat!!! iti ofera unica posibilitate de a baga 30cp printr-un fir, de a te impana cu mp3-urile lui gutzica si minune, de a arunca deseurile prin poienitele in care ai cocotat 4motionul tau cu pretentii de king_of_the_hill!!!! auzi ce intrebari pui si tu mai f1anaticule... blink.gif

btw, taxele nu sint de neglijat: eu caut sa bag cit mai putin (a se citi ZERO banuti) in buzunarul statului. asa ca sa-mi iau o masina care costa 35.000$ cu 50.000EUR , diferenta intrind in buzunarul unor vampiri care sug... eu nu le-as da nici ... UE , ca as face risipa - desi daca le-as lua o taxa pentru asta poate ca ar renta biggrin.gif
f1anatic
QUOTE(air_wolf)
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(air_wolf)

subaru e prea scump pentru ce ofera.

btw, ce zici de un passat 1.9 tdi biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


Ok ce ofera Passat 1.9 in plus fata de Subaru. Chiar vreau sa stiu ? Da...e scump la taxe. Corect. Dar ce nu ofera...si ofera ailalti ? Lucruri esentiale...nu ma iei cu incrustatii de lemn de balsa la butoanele de plastic de la A/C !


in puls fata de subaru, un 1.9tdi te face sa te simti regele soselei, sa demarezi ca disperatul scotind fum gros (din esapament, evident), sa mergi pe contrasens ca un zeu, sa pupi tramvaiul ca un imparat!!! iti ofera unica posibilitate de a baga 30cp printr-un fir, de a te impana cu mp3-urile lui gutzica si minune, de a arunca deseurile prin poienitele in care ai cocotat 4motionul tau cu pretentii de king_of_the_hill!!!! auzi ce intrebari pui si tu mai f1anaticule... blink.gif

btw, taxele nu sint de neglijat: eu caut sa bag cit mai putin (a se citi ZERO banuti) in buzunarul statului. asa ca sa-mi iau o masina care costa 35.000$ cu 50.000EUR , diferenta intrind in buzunarul unor vampiri care sug... eu nu le-as da nici ... UE , ca as face risipa - desi daca le-as lua o taxa pentru asta poate ca ar renta biggrin.gif


Sa imi fie rusine ca am pus asemenea intrebare. E clar ca Subaru e inferior in felul acesta. Tac din gura.

Cit despre bagat banii in buzunarul statului. Azi am venit de la vinatoare si am mers pe toll-way. Autostrada cu taxe. Eu am un transonder - emitaor legat de cartea de credit si ma taxeaza 40 de centi la fiecare "poarta". Daca platesti cash...este 80 de centi. Si daca treci fara sa platesti...80 de dolari amenda.

Prima poarta...nu s-a aprins lumina albastra care indica ca a mers transmitatorul. Am trecut fara sa "platim" - oricum voi fi filmat...si imi vine acasa sa platesc...40 de centi (pt. ca am transmitator, mie nmu imi da amenda...daca nu a functionat si am trecut fara sa fiu marcat). In schimb la urmatoarele doua "porti" nu am avut cum sa trec decit pe la ghisee manuale si a trebuit sa dau 80 de centi ca nu se ridica bariera.

Cind am venit acasa, am pus mina pe telefon si le-am spus leprelor de la tollway authority sa nu creada ca imi trimit amenda (asta nu se intimpla) si nici ca le platesc lor 40 de centi de la prima poarta. Sa imi dea ei mie 80 de centi inapoi...ca nu ii imbogatesc. Dupa ceva cearta s-a rezolvat.

Nu ca as fi "cheap". Dar nu vreau sa alimentez coruptia si parveneala unora nici macar prin mijloacele astea.
air_wolf
QUOTE(f1anatic)
Nu ca as fi "cheap". Dar nu vreau sa alimentez coruptia si parveneala unora nici macar prin mijloacele astea.


fara sa vreau sa stric topicul lui Lucian, dar cred ca ar trebui sa se gindeasca si la impozit. un chrysler cu un hemi de 5.7 ar fi fost super si ca bani si ca masina, dar deja ce trece de 3001 cmc are o problema care se cheama 120RON/200cmc...

romanul e cea mai lasa creeatura ce exista pe pamint, intrece orice imaginatie lasitatea lui. ce nu stie lasul: ca tot el va plati impozitul si celor care au masini cu cmc mare. cum? uite simplu: cresc toate tarifele. asa ca in loc sa militeze pentru impozitarea celor care au cu adevarat bani, el tace in nemernicia lui acolo si si-o ia peste bot... biggrin.gif
f1anaticule, de asta admir eu pe cetatenii US - au OO si se lupta pentru dreptul lor chiar daca e vorba de un amarit de cent...
Sorin82761
Lucian eu daca as avea banii as alege Lancia ..imi place am un prieten care are ...parerea mea e frumoasa
Spuneai ca acum 10 ani Lancia era ceva eu spun ca acum 20 cand castiga Lancia Delta de 5 sau 6 ori la rand campionatul mondial de raliuri , acum 10 ani nu cred ca era nu stiu ce , dar acum .... , oricum la banii astia nu cred ca poti sa faci alegeri proaste mai mult cred ca tine de gusturi
Lucian55
Azi am fost la BMW sa ma tocmesc cu ei in privinta masinii lovite si mi-au facut urmatoarele oferte:
1. imi platesc cam 15k euro si le dau lor masina, cica ar fi intact sistemul de tractiune si alte chestii
2. au pe stoc un 535d cu 5000 km la bord care a fost inapoiat de catre primul cumparator, imi dau 2 ani garantie la el ( tot doi ani primesti si cand cumperi masina noua). pentru masina asta trebuie sa le dau eu masina cea lovita si inca 55k. masina are cam toate dotarile.

Ce ziceti ?
daca iau prima varianta suma se ridica la 75k
daca o iau pe a doua am masina care noua e 80 si ceva

Ce spuneti ?

Bmw 535d se zice ca ar fi unu din cele mai avansate motoare disel bi-turbo si ca nu ar plafona ca un diesel normal.
air_wolf
eu cred ca merita prima varianta
f1anatic
Holly shit.

Eu as lua banii. aia 15,000 K€ Daca mai iti da si asigurarea ceva (60 K€ parca) ...poti sa iti alegi TU masina (chiar si BMW) si nu ce iti baga dealerul BMW pe git ("stii asta e perfecta pt tine...dar a fost adusa inapoi dupa 5000 km").

Totul depinde cit de impulse-ionat esti cu BMW-ul. Insa chiar daca iti iei BMW, de ce nu iti iei tu unul configurat cum vrea muschii tai si pe care nu l-a calarit nimeni. Chiar si 5000 km - cunosc persoane care in 2000 de mile au distrus motoare noi noute.
ncristi
QUOTE
Ok ce ofera Passat 1.9 in plus fata de Subaru


Merge cu motorina smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.