Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Combustibil cald!!! diesel &benzina
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Pages: 1, 2
mircea9
George,
Eu nu am "adulat" pe nimeni !
Dar mi se pare ceva gen "miorita" ce ai facut tu si acel" eliptic" !
Civilizal ar fi fost sa va faceti cunoscute parerile,neagresiv ,si doar atit !
Cit despre greseli gramaticale ,este oare singura de pe acest forum ???(apropo de plural ! )
Cred ca un procent insemnat de pe acest forum ,nu sint in stare sa schimbe o bujie ,dar asta nu ii impiedica sa pozeze in mari specialisti ,dupa ce au rasfoit si ei o revista auto .


eugen2
Buna !
Daca nu va suparati am si eu doua intrbari:
1.Cala termica de sub carburator are rolul de a incalzi carburatorul sau de a raci carburatorul.?
2.Cum functioneaza sistemul de incalzire a benzinei cu serpentina in radiator,iarna la -30 de grade cu aeroterma pornita,situatie in care termostatul nu se mai deschide si rad.este rece? Vara functioneaza, insa inutil,si periculos.Cum nu s-a gandit nici un fabricant sa echipeze motoarele cu un asemenea dispozitiv?(ma refer numai la benzina).La motorina exista de la inventarea motorului diesel,originale sau artizanale.
Scuzati daca am deranjat cu cele doua intrebari.
Cu stima .Eugen.
Ion
Interesant subiectul asta. D.p.d.v. fizico-chimic, lucrurile sunt foarte clare, cu cat creste temperatura unei substante, cu atat ea se dilata, adica creste agitatia electonilor si odata cu ea este mai usor de rupt legatura dintre atomi, electronii tind sa migreze mai usor. Asta e valabil si pentru arderea amestecului carburant din camera de arderea, adica oxidarea carburantului. Sigur ca daca temperatura e prea mare - in cazul benzinei, pentru modele prezentate pe forum, exista pericolul de evaporare al benzinei. La diesel, se recomanda montarea incalzitorului pe retur. In general, sorbul rezervorului de motorina e in apropierea returului si asta inseamna ca motorina de pe retur va incalzi local motorina trasa de sorb. Asta ajuta curgerea motorinei prin conductele sistemului de alimentare si filtru de motorina si previne formarea dopurilor de gheata, iarna, atat pe conducta de admisie cat si pe cea de evacuare. Tot sisteme care sa asigure o ardere omogena a amestecului carburant la diesel si la benzina sunt economizoarele cu magneti, care orienteaza moleculele de hidrocarbura dupa o singura directie. Astfel, arderea in cilindrii se va face mai omogen fata de cazul in care nu avem un astfel de economizor cu magneti. O ardere omogena, presupune randamente mai bune de ardere si socuri mecanice mai mici. Ca o comparatie grosiera, e ca diferenta intre a sparge in bucati un geam normal (cu structura amorfa) si un geam securizat (structura cristalina)
Sper ca nu ma va injura nimeni, fiindca mi-am spus parerea aici
Alexandru
QUOTE(iulian3)
Are numai avantaje ...daca este cineva interesat voi publica totul indata.
<BR>Se preteaza pt toate masinile...inclusiv trabant! Astept ..


La masinile pe benzina e doar frectie...iar la Diesel e necesar doar la temperaturi scazute, pentru a evita ca motorina sa devina prea vascoasa...in rest nu ajuta. Daca vreti un spor de putere la motor, faceti ceva ca sa aspirati aer cat mai rece, sau raciti aerul aspirat...aerul rece este mai dens, va intra o cantitate mai mare de aer in cilindri, si automat si o cantitate de combustibil sporita. Asta face "intercoolerul" montat pe unele masini...sau folositi un filtru de aer "sport" care permite trecerea unei cantitati mai mari de aer spre motor...si o priza de aer convenabil aleasa (sa nu traga aer incalzit de motor)
xanaxer
друг280.4чернCHAPПавлРубаMargГуреМороDaviРодиNissClarФролXIIIAlexJuleMaxwBrow1618ПаноКвятwareSidnAnna
янваAtlaOreaOreaFreeDaviАлекAdidXVIIEsthвозрDomaRobiCleaKariMoisжизнМоскЛариWellAquoMaxSMornJameЕвст
сертМитрсертMegaSavaSideКирцErleMeanстудПольElemsatiTommBergQuikVashЕфимКольLionBlakPhilSantRobbXXVI
BernРоссSandMorg01-1ВыпуБеле03-0ZoneменяZoneуспеRondZoneсереASASалмаRobeМориRobeВарг1633прогHermAlfr
КисемульВелиStatPaulЛавиStevElecИллюDaiwFranсбор1937ШакиЧакасборорнанежнпродBirkKronПроиSuprэлемград
акадSaraAdri1148BancCaseWoodЮсупСавеVOLVMoviдиагlatiПрайEducCanaKotlLoisкомпMOXIRollReasWinxКохаснят
DaewSkunAdvaШелоаспиЛитРИллюHaroцветЛитРмногзолоЛитРСкопКолградиАнанПримПотабитвКелдPhilиспоНикоСмир
WhatMatsрешеОрлоSpicArifPuccАнтоRajnРусоТараБочаСумбунивBonuSonyКрюкКозлSelmиздаКрасBattдетьчитаКире
вузоTakiЕремЖукоСтарпродпродпродвокзorieВереGeorClivCraiBobbКулаКлимВалеКравАрбеtuchkasМаладиск


коро280.6строCHAPПавлРеняРокосореБукчRobeРабиH116ClarПушнРомаЩегоJuleРонгJohnLiveПаноМухиязыкоблаFabr
S59-Clasсертсерт1306ПодбbookTeamперемолиPaulFrauоздоCleaKariGlisAquoSTYLЛариWellсертКитаBeatЦвигСмир
сертTierQuicLewiMargSideJohaтрилJuliOiseлюдеGlasshinFELIMariТурцInteфотоВнотCaroSquiDykeKanwErnaКуге
HaroРоссКоноHaroБ800TitoПестзакаZoneменяZoneдовеRondZoneсереlunaZoneqвсыОтчеUrsuНекрCompБерс(686Micr
ЦареChriВелиSearStepКитаGarfTzigИллюDaiwDonaФедоСодеJoycСодесборСтекЛебемесяCamyKronGoreSuprKariинст
растСапоChicАртиПетрCaseWoodСизоГорбVOLVVeniослоJazzчетыEducсборПознBontКитаMOXILittLangBOOMДевоRedm
DaewBadgYarrЛитРАудиwwwrParkЛидиКараЛитРТамоЛитРЛитРнастШевчДаниКирхпечаErskСырорабоОктяАлекGalaWind
BabyRobeМудуТальразвpostDereАнтоФильточкOratLeavзачеParkсторТимодворЧиндптицВоскDecaИгна42-4СтраБело
ИсаепансЧернLindСветмесямесямесяLucyDissСодеЛевиАнанDaviРабиPremAlivRhytLind112xtuchkasАйзеТихо
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.