Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Aveo 4 usi
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Chevrolet
Pages: 1, 2
mugurel97263
PT IULIAN : nu stiu unde ai vazut tu masina mai mica sa fie mai spatioasa ca una mai mare( aveo 4 usi e mai lung decat kalos 4 usi si asta nu pt ca spatiul pt motor este mai mare) , iar in ceea ce priveste pictorul care a desenat-o(acel MR. G) nu stiu cine este si nici nu cred ca intereseaza pe multa lume cu ce se ocupa el si mai ales ca cineva isi cumpara masina ca a fost desenata de el(cel putin in Romania).


off topic : maine se deschide pescuitul in zonele de frontiera!!!! band.gif
Bogdan78776
[quote="ngz103477"]Iulian, vreau sa te informez ca atat Aveo in 4 usi cat si cel in 5 usi sunt desenate de Giugiaro.

Cred ca te inseli in ceea ce priveste Aveo in 4 usi. Cel cu 5 usi da (practic e vechiuL Kalos cu 5 usi), dar numai Kalosul cu 4 usi e "design by Giugiaro" nu si Aveo. Parerea mea.....
ngz103477
Bogdan, daca am gresit imi cer scuze. Ai dreptate, nu are nicio importanta cine le-a desenat.
Chiar daca Aveo sedan nu este desenat de Giugiaro , mie imi place mai mult decat Kalosul.
chevy
Sunt parari si pareri. Eu stau mai bine in Kalos, dar si cei din spatele meu.
Stiu ca Aveo este mai lung (daca nu ma insel cu 11 cm), dar personal consider ca a castigat in lungime numai la blocul motor (poate si la portbagaj). In interior nu mi se pare deloc spatios. La cei 2 metrii ai mei le-am incercat pe ambele si mi s-a parut mai mult spatiu in Kalos. Ce ma enerveaza cel mai mult la Aveo este consola centrala foarte lata si ating cu genunchiul drept. Este obositor si cred ca nu m-as putea acomoda.
Adrian101433
Cred ca senzatia lipsei de spatiu din Aveo se datoreaza in primul rand bordului masiv.
E adevarat ca si eu la numai 1.75m ating cu genunchiul in consola centrala, insa cel putin in cazul meu am gasit solutia pentru asta: neavand ambreiaj, am optat pentru mersul tip "balerin", adica dau scaunul in spate cat sa pot apasa frana si acceleratia cu varful piciorului drept si atunci nu mai ating consola centrala.
Totusi cred ca asta a fost gandit de cei de la GMDAT mai mult ca un feature, nu un bug... smile.gif Scria pe undeva prin reclamelor lor la Aveo ca are "suport confortabil pentru genunchi". Deci cred ca au planuit de la inceput ca soferul sa-si rezeme genunchiul de consola centrala, numai ca au uitat sa faca acea zona si un pic mai moale... :bash:
octavian67510
..asta zik si io. ca e facuta pt relaxare partea din dreapta... chiar imi sprijin piciorul si ma simt in siguranta. nu mi-ar fi placut sa-l am in gol drept sprijinit doar pe pedala.
mugurel97263
Iulian... ai dreptate in ceea ce priveste piciorul drept , dar cu timpul te obisnuiesti si ajungi la un moment dat cand iti gasesti pozitia optima pt a nu mai atinge sau asa cum a zis si Adrian si am recomandat si eu cu mai mult timp in urma alegi stilul "balerin" : scaunul mai in spate si ambreiajul numai cu degetele de la picior nu cu talpa(ceea ce e cam naspa).
Adrian101433
Hehe, din fericire pentru Iulian, nici el nu are ambreiaj... biggrin.gif
chevy
Poate tine de obisnuinta: in timp ma obisnuiesc.
Dar, sa vedem si partea proasta a lucrurilor: in caz de accident vai de genunchiul "nostru" (vostru")!
octavian67510
..sincer nu stiu cum actioneaza airbag-ul..pana unde se unfla..
Adrian101433
... in nici un caz pana la genunchi... biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.