Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cum sa consum putina benzina?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
Pages: 1, 2
James Kilowatt
Asa este, insa nu vad cum poate fi facuta figura asta la supape antrenate cu axe cu came... ar fi simplu la supape actionate electromagnetic, insa din cate stiu doar constructorii de motociclete folosesc figura asta, dintre cei de automobile n-au auzit... cum spuneam, sunt conservatori smile.gif
Iulian HondaFan
partea tehnica deoparte, acest nou accord hibrid va fi mai rapid si mai economic, exact cum si trebuie ca fiecare nou model sa fie. deja acest V6 de 3l cu 240cp si 275Nm, are un consum de 8l% in afara si 10.3l%, ceea ce eu gasesc f. respectabil ( pe masini noi sunt inca motoare in 4 cilindri care consuma mai mult si au putere mai mica). faptul ca Honda se straduie sa imbunatateasca ceva care deja era in top si care oricum s-ar vinde bine mi se pare din nou laudabil.
Echo
Treaba cu deschis supapele a fost gasita de BMW cu al sau Valvetronic. BMW, din cate am vazut la ei in brosura, au eliminat clapeta de acceleratie folosind doar pasul si durata supapelor (cat se deschid si cat timp) pentru controlul admisiei folosind un mecanism de control pe fiecare ax cu came. Din cate imi dau seama daca elimini interactiunea dintre ax si supapa aceasta din urma va ramane deschisa si axul poate sa se invarta in gol.
James Kilowatt
Da, ar putea fi un mecanism care sa le blocheze deschise... un fel de zavor. In fine, mie mi se pare munca multa bani putini sistemul asta. Mai bun mi se pare dieselul sau injectia directa de benzina, unde mergi cu toti cilindrii chiar daca cu un amestec imoral de sarac...
Iulian HondaFan
QUOTE(Echo)
Treaba cu deschis supapele a fost gasita de BMW cu al sau Valvetronic. BMW, din cate am vazut la ei in brosura, au eliminat clapeta de acceleratie folosind doar pasul si durata supapelor (cat se deschid si cat timp) pentru controlul admisiei folosind un mecanism de control pe fiecare ax cu came. Din cate imi dau seama daca elimini interactiunea dintre ax si supapa aceasta din urma va ramane deschisa si axul poate sa se invarta in gol.


eu am crezut ca Valvetronic este VTEC/VVT= Variable Valve Timing al BMW, nu stiu daca asta inseamna si decuplarea cilindrilor...
Echo
Eu ma refer la posibilitatea controlarii miscarii supapei si dau exemplu pe BMW. Nu cred / nu stiu ca bavarezii au pus la punct un sistem de decuplare a cilindrilor. Oricum sistemele de distributie variabila duc la cresterea randamentului si la scaderea consumului dar nu le vad asa de radicale.
Iulian HondaFan
pt. motoarele V6-V8 face cred sens... putin de ici, putin de colo ajungi la performante mai bune cu consum mai mic. parerea mea.
Nazareno Gabrielli
Recunosc ca nu sunt un cunoscator in domeniul electromecanici auto. deci nu ma bag la faza cu consumatorii. Insa va pot spune ca (,) consumul de benzina este influentat mult de temperatura motorului, mai ales pe timp rece. Eu nu aveam un termostat la masina. Vara nu e necesar. Insa acum vremea s-a racit si am pus un termostat nou. Eu am un Kadett pe carburatie. S-a simitit imediat la consum. Termostatul tine motorul la temperatura optima tot timpul, astfel ca motorul nu mai trebuie fortat sa se incalzeasca.
Tot din proprie experienta pot sa spun ca latimea cauciucurilor conteaza. Cu cat sunt mai late anvelopele, frecarea este mai mare si masina consuma mai mult cu 0.5-1 litru de carburant, in functie de masina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.