Help - Search - Members - Calendar
Full Version: CUM VAD ROMANII DACIA LOGAN?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Pages: 1, 2
Alexandra83343
As fi avut nevoie de ajutorul vostru...Am de facut pentru o cercetare la facultate perceptia roanilor asupra dacia loga. Am citit mii de statistici despre cat de mult au crescut vanzarile la logan de la un an la altul...cu toate acestea as fi dorit o opinie sincera din partea voastra. De asemenea credeti ca Loganul second-hand face concurenta Loganului nou?
Astept cu interes raspunsurile voastre.
air_wolf
pot sa-ti spun parerea mea: loganul e masina pe care o asteptam de la dacia. pret corect pentru ceea ce ofera.
si loganul sh nu e concurent pentru cel nou. e complementar, cererea fiind destul de mare atit intern cit si la export.

bafta cu studiul, poate publici rezultatele wink.gif
HalbaSus
E exact ca in bancul cu paradoxurile comunismului, desi dacia logan se vinde in draci este extrem de prost vazuta, si cred ca pe tema acestei masini s-au facut mai multe bancuri decat despre orice alta masina. Unul din motive cred eu e ca "proiectul X90" sau cum se numea a creat prea multe asteptari, si toata lumea credea ca o sa iasa o masina macar la nivelul megane-ului dar care sa coste sub 5000 de euro, ceea ce a iesit este in schimb o masina care e doar un urmas natural al solenzei (un pic crescuta in dimensiuni) si care costa pana la 9000 de euro... si cred ca toate astea ar fi fost iertate daca era un picut mai frumoasa. In plus loganul mai are si mostenirea proasta a marcii dacia, pentru ca sunt multi care considera ca "dacia nu-i masina". Pe de alta parte exista si acei clienti fideli care au inceput cu 1300 sau 1310 si au cumparat fiecare model nou de dacie care a aparut dupa aceea.
Geroge73919
iubesc atat de mult loganul incat mi-am luat un super Opel Astra la aceiasi bani cu mai multe optiuni, diesel si multe altele+ ca am toate loganurile in oglinda retrovizoare
popica70
Intentionam sa cumpar un Logan dCI. Am facut un calcul cu minimul de dotari necesare si sarea binisor de 9000 euro. Asa ca am cumparat un VW golf 1,9 TDI la 9000 cu peste 100% mai multe dotari. Fabricat in 2003 totusi!
T u d o r
Si fara garantie, sa nu uitam asta. Multi aleg o masina noua tocmai pentru acest lucru. (printre care si eu) smile.gif In plus as adauga costurile de intretinere mai reduse, km mai putini (uzura).

In minus pentru Logan sunt calitatea perfectibila a asamblarii, materialele ieftine, aspectul butucanos si imaginea proasta pe care o ai conducand o astfel de masina. Sa vezi ce aere de superioritate afiseaza diversi posesori de "masini de masini" la adresa ta, desi masinile lor au fost masini acum 15 ani. biggrin.gif Ca sa nu mai spun ca, cu banii de Logan cumperi prin targuri 2 de-astea.
Impulse
Personal consider ca sunteti putin aspri cu Loganul.
Masina este per total ok, nu o consider foarte frumoasa dar nici urata nu o pot cataloga. Eu personal ma bucur ca exista deoarece incetul cu incetul inlocuieste Daciile 1300 care sunt atat de depasite moral, tehnic, etc.
Este drept ca fiecare alege ce doreste, si eu m-as orienta catre una straina dar cred ca trebuie sa respectam opinia fiecaruia.
Logan a fost construit pentru profit si pentru utilizarea componentelor Renault existente in depozitele lor. Dar atata timp cat dau garantie este ok. Uite si un link:
http://www.auto-power-girl.com/specificati...lt_limousine-29

Per ansamblu, cu Logan s-a mai imbunatatit si parcul auto romanesc, avem de castigat si la imagine, o fabrica intreaga da de lucru la o multime de oameni, romanul este si el mai increzator in schimbare iar aerul este mai curat. Eu personal sunt mai incantat sa vad Loganuri noi decat 1300 vechi mai ales ca unele arata deplorabil.
popica70
QUOTE(> T u d o r <)
Si fara garantie, sa nu uitam asta. Multi aleg o masina noua tocmai pentru acest lucru. (printre care si eu) smile.gif In plus as adauga costurile de intretinere mai reduse, km mai putini (uzura).

In minus pentru Logan sunt calitatea perfectibila a asamblarii, materialele ieftine, aspectul butucanos si imaginea proasta pe care o ai conducand o astfel de masina. Sa vezi ce aere de superioritate afiseaza diversi posesori de "masini de masini" la adresa ta, desi masinile lor au fost masini acum 15 ani. biggrin.gif Ca sa nu mai spun ca, cu banii de Logan cumperi prin targuri 2 de-astea.


NO COMENT!
madalina
Alexandra, vrei o cercetare calitativa sau cantitativa? Vrei sa cercetezi economic Logan sau ca indicator de status? Vrei sa descoperi de ce au crescut vanzarile? Vrei perceptia de catre romanii obisnuiti sau de catre romanii interesati cat de cat de fenomenul auto?

Nu prea ai abordarea corecta din punct de vedere metodologic.

Daca vrei o cercetare calitativa, vino la o intalnire sau ia interviuri unor oameni, iar daca vrei o cercetare canytitativa, fa un chestionar si vei primi raspunsuri.
popica70
QUOTE(> T u d o r <)
Si fara garantie, sa nu uitam asta. Multi aleg o masina noua tocmai pentru acest lucru. (printre care si eu) smile.gif In plus as adauga costurile de intretinere mai reduse, km mai putini (uzura).

In minus pentru Logan sunt calitatea perfectibila a asamblarii, materialele ieftine, aspectul butucanos si imaginea proasta pe care o ai conducand o astfel de masina. Sa vezi ce aere de superioritate afiseaza diversi posesori de "masini de masini" la adresa ta, desi masinile lor au fost masini acum 15 ani. biggrin.gif Ca sa nu mai spun ca, cu banii de Logan cumperi prin targuri 2 de-astea.


Da! Fara Grantie! Am avut o NOVA din '98! Marfa masina! Luata cu bani cash cand puteam sa cumpar altceva cu 4000$. NU imi pare rau dar acuma vreau ceva mai mult!

NO OFENCE!
Geroge73919
QUOTE(> T u d o r <)
Si fara garantie, sa nu uitam asta. Multi aleg o masina noua tocmai pentru acest lucru. (printre care si eu) smile.gif In plus as adauga costurile de intretinere mai reduse, km mai putini (uzura).

In minus pentru Logan sunt calitatea perfectibila a asamblarii, materialele ieftine, aspectul butucanos si imaginea proasta pe care o ai conducand o astfel de masina. Sa vezi ce aere de superioritate afiseaza diversi posesori de "masini de masini" la adresa ta, desi masinile lor au fost masini acum 15 ani. biggrin.gif Ca sa nu mai spun ca, cu banii de Logan cumperi prin targuri 2 de-astea.


LOOOL La ce folos garantia? ca e masina noua si nu se strica nimic , cel putin teoretic biggrin.gif vezi sa nu fii chemat pe la service cu scaunu' cricu' etc

PS1)ti doresc sa ajungi sa faci cu loganul tau 150 de mii de km cat are la mine Opelul, desi ma indoiesc ca o sa il mai tii

Uite dovada : sa vedem cum arata un logan dupa 387 de mii d ekm
aici
fishbone
QUOTE(Impulse)
Personal consider ca sunteti putin aspri cu Loganul.
Masina este per total ok, nu o consider foarte frumoasa dar nici urata nu o pot cataloga.

Perfect de acord. Jeremy Clarkson a spus bine ce-a spus de Logan. E o masina, e ca un telefon in sensul ca nu vrei de la telefon decat sa dai si primesti apeluri. Simplu, practic si ieftin. Asta e si Logan.

...

Care ati stricat aliniamentul paginii? Geroge, you n00b. Fa uz de BBCode, damnit!
air_wolf
o sa arate bine loganul la 400.000km - pentru ca este o masina japoneza!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
T u d o r
Alexandra, cred ca deja ti-ai facut o impresie din posturile de mai sus. Consider ca tot ce se va mai spune de acom incolo pe acest topic este inutil. Esenta a fost deja spusa si nimic nu mai poate modifica trendul. Adica:
1. Posesorii de Logan sunt multumuti de masina, cu exceptiile inerente.
2. Cei care locuiesc in afara granitei au o impresie obiectiva despre masina, nefiind implicati in nici un fel emotional in problema.
3. Posesorii de sh-uri sunt ironici si afiseaza aerul de superioritate despre care vorbeam eu, fara sa apuce ei sa scrie. smile.gif

Acest punct 3 este cel mai sensibil, si ma voi stradui sa explic de ce. smile.gif

Este vorba de concurenta directa. Daca vei avea rabdare sa citesti forumul, vei vedea ca scanteile au iesit in comparatiile dintre masinile destul de egale ca si performante sau pret sau orice alta constanta sau variabila. smile.gif
In acest caz este vorba de pret. Fiecare considera ca a facut afacerea cea mai buna, si nu ma indoiesc ca asa e. Diferentele dintre noi sunt de preferinte.
Eduard RO
Ba Tudor nu mai amagai lumea.Ai grantie si la sh daca o iei de la o firma, la ce bun ca are 0 km daca dupa vreo 20 de mii e varza troncane din toate incheieturile pe cand astea germane n-au nimic nici la cateva sute de km fiind bine contruite.Si ia spune tu cat costa piesele la logan. :bash:
Asa ca nu o mai dati in sf-uri.Ofera exact cat face?Ofera pe dracu.Un logan diesel full ajunge la vreo 10.000. :minigun:
T u d o r
As ruga un moderator sa observe tonul descalificant al userului "Eduard". As atrage chiar atentia asupra modului badaran de adresare, recte "ba". Poate asa este el obisnuit sa vorbeasca, eu nu si consider ca cineva trebuie sa ia atitudine.
Cat despre ideea in sine, nu e cazul sa mai spun ca oricum nu intelesese ce am spus eu si a reactionat conform principiului "mai intai trag si apoi intreb". Probabil s-a simtit vizat de primul meu post, care era facut absolut impersonal si nu cu direstie catre nimeni.

Eduard, parca era obligatoriu prin regulament sa iti pui masina in semnatura. smile.gif
James Kilowatt
Corect, sa nu o dam in SF-uri.
Puteti discuta in contradictoriu oricat, insa atacati ideile si nu persoanele.
Iar argumentele ar fi bine sa fie cumva sustinute si de o statisticam un studiu (link), o experienta personala, ceva, alfel raman doar vorbe care nu ajuta la nimic.
Eduard RO
Da nu am nimic cu Tudor, chiar cu proxima ocazie e invitatul meu la o bere.Nu a argumentat nimeni aici cu linkuri asa de ce ar trebui sa incep eu si nu sunt obligat sa imi scriu masina in semnatura.Din nou Tudor te rog nu mai amagai lumea cu informatii false.
T u d o r
Chiar, nu exista o statistica privind fiabilitatea loganului? As fi curios sa aflu care este de fapt, in raport cu alte marci.

Ca si experienta personala, vreau sa spun atat: Am 28000 Km rulati exclusiv in Romania, pe drumurile noastre, nu am vizitat service-ul decat pentru un motiv care-mi este mie imputabil, adica am spart oglinda stanga intr-un gard... biggrin.gif Reparatia a costat 1,2 mil parca, oricum era plus-minus 100.000lei. In rest, alte piese nu stiu cat costa, pentru ca nu mi-a trebuit sa aflu. Poate unii stiu ca imi vand masina, am mai discutat astea pe alt topic. Vreau sa se inteleaga bine! Nu o vand de proasta, doar ca imi cumpar alta masina, dar tot NOUA... Asta, pentru a exclude posibilitatea de a primi o replica in sensul asta. smile.gif

Si atentie, nimeni dintre sustinatorii Loganului nu a spus ca si-a luat masina in detrimentul unui Astra sau Golf NOI...

Si cu dedicatie pentru noul meu amic de bere... http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=4617
Asta ca sa nu ramana altcineva in afara de tine cu impresia ca amaGESC lumea. :angel:
Eduard RO
Tudor nu mai insista te rog eu.Nu ai dreptata citeste regulamentu.Scrie ca nu e obligatoriu.
Una e 28.000 km si alta e 100-200 de mii de km.
T u d o r
Si eu ce vina am? Daca atatia km am apucat sa fac... Dar sunt taxi-uri care au aproape 100.000 km, cel putin in orasul meu am mers cu unul cu 78000 parca, sau ceva pe acolo. Oricum, masina nu troncanea, dar poate e si de la sofer, ce grija are de masina. In fine, eu am terminat cu discutia asta, de aici incolo nimic nu mai aduce date noi si devine steril sa repetam aceleasi argumente iar si iar.
Iulian HondaFan
daca privim dpdv al pietei... pentru Renault, Logan este un succes si raspunsul consumatorilor romani excelent. faptul ca Logan de pana in 20k km se vand la pret foarte apropiat de cel a unui Logan nou arata ca exista o cerere viguroasa.

este normal ca unii romani sa prefere un SH ( german sau nu)... din fericire, pt. ca Renault ar mai ridica pretul daca cererea ar fi si mai mare.

ca in multe topice pe forum putem constata ca exista diferente acute. asta tine de faptul ca noi romanii tindem sa ne socializam prin stabilirea de ierarhii. ne este foarte greu sa judecam in termeni " A diferit de B" punct; trebuie neaparat sa judecam in termeni "A mai bun/rau decat B". io am Passat 1997 care e "masina de masina", Costel are Logan si e fraier. Ori viceversa. foarte putini gandesc ca Tudor - in sensul ca accepta diferente fara a le atribui "mai rau" sau "mai bine".

Impulse a amintit de faptul ca existau componente Renault nefolosite. asta este numai partial adevarat ( in 2004 se mentiona intr-un articol pe autonews de existenta a 150000 de motoare 1.6 8V pe care Renault nu mai avea unde sa le utilizeze). proiectul Logan este insa creat nu pentru "a-i scapa" pe Renault de acele motoare. ca orice proiect de piata facut de o companie serioasa ( si Renault e o companie serioasa cu toate plusurile si minusurile ei) premizele nu sunt tehnice, ci in principal de piata. intrebarea principala este: "va exista cerere pentru produsul meu?".

Logan este o masina de cost redus pentru "pietele emergente". iar Renault a intuit foarte bine. Masina este un succes si Romania este si ea asociata acestui succes ( din pacate nu sunt multe alte produse "Made in Romania" care sa aiba un succes similar).

mai mult, se pare ca Renault are o cerere neasteptat de mare si in tarile UE si ca se straduieste din rasputeri sa mareasca capacitatea de productie pentru acest model mai ales in contextul scaderii vanzarilor multor modele din gama sa anul acesta ( care pana in prezent nu a fost unul bun pentru totalitatea afacerilor Renault).
laur6
Dimitrie Cantemir, renault, struto-camila, europa de est, volga din '50 cu o caroserie gm dar ridicata mult, mult de tot pe suspensii, ca sa poata intra si la arat ogorul..... dacia logan... profit renault.... teapa de 10.000 de euro pt noi astia mai amarasteni... parerea mea. daca batea mana cu turcii vreun domnitor din tarile romane + bulgaria + serbia si mergeam impreuna peste francezi, italieni, si alte catedrale gotice... stii cum s-ar fi chemat probabil acum renault-ul? cred ca ankarault.... istambularri testa rossa respectiv la macaronari. sau mai stii? dacia megane III, dacia espace, dacia clio 18'.
ok, stiu ca tocmai mi s-a umplut frigiderul de carne de la foarte multi, dar nu ma deranjeaza. cred ca studiul tau, de fapt, ar trebui sa cuprinda nu o natie in sine si prceptia ei asupra unui anumit lucru, ci categoriile socio-profesionale, bla-bla, bla. se pare ca romania este tara cu cele mai multe masini de teren pe cap de ..... din media europeana. chiar ma intreb de ce la noi li se spune gipuri? din cate stiu jeep este o firma la fel ca si adidas de exemplu; si n-a auzit nimeni pana acum de adidasi puma!!!!
daca intra pe logan motorul de 1.6, 16v de pe megane 1, chiar merita sa studiezi problema, pt ca atunci vei putea pune in balanta rapoartele design/ calitate/ pret/ confort. parerea mea
Alex-F1
Gogule, probleme? biggrin.gif Laur, io sincer n-am inteles prea multe din postul tau codat....scrie si tu mai pe romaneste.... :bash:
@Tudor: banuiesc ca reparatia oglinzii care a costat 1,2 mil. s-a facut pe garantie, adica tu n-ai platit nimic, nu? Oricum, in pretul asta ce a intrat? Oglinda (care banuiesc ca detine ponderea cea mai mare din pret) si montajul, care nu este mare lucru, nu?....mi se pare destul de mult....deci piesele pt. Lighean nu sunt deloc ieftine! :ban: De exemplu o oglinda retrovizoare exterioara noua pt. Opel Astra din 2004 costa 140 RON.... Treaba asta cu "va place sau nu Loganul" este o chestie de gust pana la urma, iar cum gusturile nu se discuta....tragem concluzia ca discutiile pe aceasta tema se invart in cerc si nu ajung la nici un rezultat relevant....pararea mea! arigato.gif In ceea ce ma priveste....Logan.... no.gif
James Kilowatt
Bineinteles ca nu se ajunge la nici un rezultat valabil, atata timp cat si-a dat cu parerea un singur proprietar pana acum :angel:

Insa dupa cum e formulat titlul topicului, alexandra nu vrea sa afle daca loganul isi face banii, ci daca nu se face de kko mergand cu ea pe strada. Ceea ce e o problema diferita si putin .. absurda...
Ce importanta are cum vad "romanii" loganul? de ce nu intreaba proprietarii daca sunt sau nu multumiti? Pe ea o intereseaza imaginea iar voi va agitati cu plastice si motoare din pivnita lui reno smile.gif
petre 1
MR ai perfecta dreptate in ceea ce ai scris,sa imi dau cu parerea ...... m-am plictisit de tema asta cu "cat de naspa e loganu " ,pur si simplu mi-e lehamite sa mai discut. blush.gif
Eduard RO
QUOTE
MR ai perfecta dreptate in ceea ce ai scris,sa imi dau cu parerea ...... m-am plictisit de tema asta cu "cat de naspa e loganu " ,pur si simplu mi-e lehamite sa mai discut.

Deci recunosti si tu. laugh.gif :harhar: La urama urmei fiecare e liber sa isi ia ce masina vrea si daca lui ii place asta e tot ce conteaza numai sa nu ajungem la sf-uri si sa spunem ca logan e super masina si ca ce nu au reusit alti producatori a reusit renault prin logan. no.gif
Baby Blues
Problema este veche. ideea de baza ramne aceea ca totul tine de viitorul proprietar. Am vazut Loganuri multe pe strada. Si ce daca. Eu vreau sa ma o masina noua. Nu vreau sa fug suta in 3.5. nu vreau sa stau in piele si sa am totul la buton. nici parintii nostri nu au avut. Eu am masina din semnatura si am avut dilema Logan nou vs Opel sh. Eu am ales sh dar asta nu inseamna ca obligatoriu este cea mai buna alegere. O sa-mi apar alegerea dar o s-o sustin doar din punctul meu de vedere si nu din a lui TUDOR de exemplu).
T u d o r
Adica? blink.gif Zau ca nu am priceput, cum sa-ti aperi masina din punctul meu de vedere? Normal sa nu, deoarece eu nu am acelasi punct de vedere cu tine, dovada fiind chiar masinile noastre din semnaturi.
Sustin ideea de sh la masinile scumpe, premium, unde pretul scade cu cateva zeci de mii de euro in cativa ani.
admin
Un Logan de 1.4 varianta minimala isi face toti banii, in cazul in care vrei doar sa-ti faci treaba cu ea si n-ai mari pretentii. Variantele diesel cu optionale au pretul extrem de exagerat. Daca ar fi sa aleg intr-un Logan diesel si un sh de 5000 euro as alege sh.
Alexandra83343
va multumesc tuturor pentru raspunsurile prompte.
Am citit toate mesajele si am tras cateva concluzii:
- Logan este o masina bine vzuta de romania in generea, cu unele exceptii
- este o masina ieftina, cu exceptia variantei diesel
- varianta de 1.4 cred ca este cel mai bine vanduta

O ultima intrebare: tinand cont de faptul ca varianta diesel este cam scumpa, cu aceeasi bani v-ati cupara o masina SH? Ati prefera un SH in locul unui Logan diesel?

Va multumesc inca o data tuturor!
James Kilowatt
Eu ti-am raspuns dincolo smile.gif
adi.mitrea
@ Alex F1. Faptul ca Tudor si-a distrus oglinda intr-un gard, nu intra sub incidenta garantiei, ci a asigurarii CASCO (daca are).

Dacia Logan este o varianta de luat in seama pentru oricine care isi doreste o masina si mai ales una noua. Si eu am fost in situatia de a-mi cumpara o masina, insa am ajuns la Opel Astra.

Autoturisme Dacia Logan sunt multe, relativ ieftine si de aceea au ca posesori tineri de la 18 ani pana la varstnici de 70 de ani. Este prin urmare o masina ale carei granite de target fixate de Dacia-Renault s-au spart si masina nu mai are personalitate prin publicul sau tinta. Este o masina buna pentru tineri deoarece are pret de achizite relativ mic si intretinere ieftina. Pentru familisti conteaza portbagajul, pentru batrani conteaza ca e Dacia, ca e ieftina si buna, pentru oamenii trecuti de o anumita varsta nemaicontand performantele si numarul de airbag-uri.

Imi displace Logan din acelasi motiv pentru care nu agreez nici Mercedes ML sau BMW X5... tipologia posesorului care poate fi si manelist, necivilizat in trafic samd.
Logan devine treptat noua 1300 "tunata" la coltul strazii de "baietasi" si tot treptat devine masina omului onest care isi doreste ceva nou si nu se poate arunca la marci de mai mare prestigiu.

Eu ca posesor de Opel Astra Classic, din nou o masina aproape la fel de populara ca si Logan, nu ma consider un posesor de masina mai fericit decat fratele meu care are Logan. Pentru cine nu stie, masinii mele, de noua, la 4000 de km, i-a cedat compresorul de AC si sta in service de mai bine de doua saptamani. Ce daca e Opel? E tot fier si pana la urma cumpararea unei masini, fie ea noua sau SH, este o loterie.
Jonin
Un SH,clar!
T u d o r
Adi Mitrea.... arigato.gif

Nici eu nu as fi putut sa spun mai bine. Ai surprins exact si obiectiv imaginea de marca a Dacia. Cu manelistii nu sunt intru totul de acord, dar experientele noastre pot diferi. Mai degraba auzi manele dintr-un BMW sau A4, sau cel putin eu asa am auzit. Poate ca posesorii de Logane nu-si permit scule audio performante, si de aia nu se aud si pe strada manelele... blush.gif
Eu am si subwoofer la masina, dar manele nu o sa auzi never ever din masina mea, decat poate dupa ce o vand. biggrin.gif
Daniel82595
100% adi mitrea arigato.gif
cioaba
eu zic ca se face prea mare tam-tam pe tema loganului. este doar o masina, scoasa exact dupa tiparul reiesit din sondajele de acum cativa ani. nu pricep de ce e atat de hulita de unii, fiindca nu a dat (inca) nici un semn ca ar merita. banuiesc ca sub umbrela renault cei de la dacia nu-si mai pot permite sa puna tablaria de trista amintire de pe 1310 (anii 90-2000). pare o masina decenta, si in 2 ani nu a dat semne de oboseala. nu vad care este problema... oamenii nu zic si chestii de genul:"esti taran, ti-ai luat frigider fara dezghetare automata!", sau "masina mea de spalat are 8 programe, nu 3". fiecare face un compromis intre buget si dorinta sa. cred ca multi proprietari de logan ar vrea audi sau bmw, dar nu si-l permit. iar cand dai ultimul ban pe masina, vrei cat mai putine surprize, asa ca iei noua. daca nu esti in situatia de mai sus, alegerea e mai usoara: faci lista cu ce-ti incanta ochiul, te dai cu fiecare si o cumperi pe cea care iti incanta si fundul.
ncristi
Cata prostie...a nustu cata oara cand imi este sila ca fac parte dintr-un popor f sarac dar f ingamfat ( a nu se intelege mandru).

Alexandra analizeza urmatoarele teme si o sa vezi o legatura intre logan si plaiurile mioritice:

- romanii sunt cei mai destepti pt ca "manaca f bine...nu mananaca melci ca prostii aia din afara"
- suntem destepti pt ca stim "sa ne descurcam"
- nemtii sunt niste prosti "munceste toata ziua ca fraerii"
- romania este o tara misto ca are lacuri si munti
- aici mai merge cum mai merge da afara este rau da tot...tre sa muncesti...
etc

Multi dintre cei ce comneteaza aici nici habar nu au despre ce vorbesc.
Vlad75531
Din ciclul mi-am luat Logan...
UN coleg de munca si-a luat acu o luna jumate un logan. A facut cu el 1300 de km. Ieri cand sa plece de la munca ii atarna ceva sub masina. S-a uitat si a realizat ca e o curea. A mers la service si i-au spus aia ca e cureaua de accesorii!! (eu nu prea inteleg ce inseamna curea de accesorii!). IN fine...si de abia vineri l-au programat la service sa o schimbe. (recomandarea lor sa nu mai mearga cu masina). Ce sa va mai zic, omul e incantat. Si-a luat masina noua si sta 3 zile pe bara din cauza service-ului.
James Kilowatt
Cureaua de accesorii e cea care invarte (printre altele) alternatorul. Daca era sa pice, s-ar fi aprins in bord ledul de "buleala" in clipa in care a cedat. Chestia ca a vazut-o atarnand si "recomandarea" de a nu merge cu masina mi se par putin cam trase de par. Esti sigur ca nu te duce cu vorba?
RUE
Vlad: ca sa fiu rau.. omul ala care in 6 luni face 1300 km se plange ca i sta masina noua 3 zile la service? nici nu sta atata? numai sa mearga cu ea acolo sa verifice.
sa faci 3000 km pe an cu masina si sa ti iei masina noua nici BKlee nu ar face.
adi.mitrea
Si completez eu ciclul: mi-am luat Astra. Povestea completa este pe sectiunea "totul despre masina mea".

4288 km parcursi si curea de accesorii rupta din cauza compresorului de AC care s-a blocat. Deci se poate si mai rau. Apropos de rau.. masina sta in service de pe 15 iulie si o voi lua pe 4 august.

Cand s-a rupt cureaua, in bord mi s-a aprins martorul "baterie" pentru ca alternatorul nu mai incarca bateria. Cei de la service mi-au zis ca puteam sa mai merg asa cu masina, in regim de avarie, pana se consuma bateria, fiindca nu s-ar fi intamplat nimic.

La mine cureaua de accesorii mai angreneaza aerul conditionat si pompa de servo.
Eduard RO
QUOTE
Ce daca e Opel? E tot fier si pana la urma cumpararea unei masini, fie ea noua sau SH, este o loterie.


Nu vreau sa jignesc pe nimeni da m-ai dat gata cu faza asta:"ce daca e opel" laugh.gif Ma asteptam sa zici de mercede, bmw ceva da asa. blush.gif
Alex-F1
QUOTE(ncristi)
Multi dintre cei ce comneteaza aici nici habar nu au despre ce vorbesc


Multumim frumos! arigato.gif

Acuma ce-ar trebui sa intelegem {noi cei prosti} din asta, ma rog frumos? Bine ca esti tu destept....a propos de poporul ingamfat....nu vezi ca te contrazici singur? Zici ca ti-e sila de poporul nostru ingamfat, dar tu il reprezinti cu brio, spunand ca noi habar n-avem despre ce vorbim, in schimb tu te tii mare si tare :bash: :puke: Halal atitudine!!! :boxing:
Marius30562
Revenind la titlul topicului - Cum percep romanii Dacia Logan ?

In opinia mea, din acest punct de vedere (al perceptiei), avem urmatoarele categorii:
1. Dacia - masina ieftina, cu motor frantuzesc (eheee - Daciile 1300 cu motor frantuzesc, alea da masini !) - in categoria asta de perceptie se incadreaza, in general, cei trecuti bine de prima tinerete care au ramas cu sechele dupa zeci de ani de Dacia 1300. In general, categoria asta ia modelul cel mai ieftin 1.4, fara ABS, AC si alte brizblizuri.
2. By Renault - masina "straina" imbracata romaneste. Ii "fac" pe toti !
Aici se incadreaza de obicei "baietasii de cartier" (dar nu numai ). Astia, de obicei iau tot versiunea de baza dar si cea de 1.6 pe care o "tuneaza" la coltul blocului.
3. Masina noua, relativ ieftina, spatioasa, cu dotari decente de confort si siguranta - persoanele de conditie medie (in general familisti) care au facut ceva eforturi sa-si achizitioneze o masina noua, de care sa se foloseasca cativa ani buni (pe cat posibil fara probleme - aici intervine argumentul garantiei) si nu si-au permis altceva. In general, acesta categorie se orienteaza spre variantele mai dotate (ABS, dublu airbag, AC) in toate variantele de motorizare (1.4, 1.6 si 1.5 dci).
4. Unealta (relativ) ieftina - in general firme (mai mici) care vor sa le folosesca 2-3 ani (cam cat este perioada de garantie) fara mari batai de cap. In perioada asta este interesant sa "se-nvarta roata" si sa faca bani, nu sa "manance". Aici de regula se achizitioneaza 1.5 dci-ul dar si 1.4 sau 1.6, obligatoriu cu AC.
5. Dusi de val - asta ar fi ultima categorie, a celor care nu se incadreaza in celelalte; cei care i-si iau Logan pentru ca si-a luat si vecinul. De regula, nici ei nu stiu de ce au ales asta si nu ailalta, si, daca-i intrebi, o sa fie surprinsi ca mai existau si alte variante.

Este totusi demn de remarcat inversunarea cu care posesorii i-si apara masina si ne-posesorii o denigreaza. Motivatia i-mi scapa (sau pur si simplu sunt prea obosit sa o caut).
George Serban
Ca de obicei, fiecare incearca se generalizeze experianta lui si sa o aplice celorlalti. Si... mirare mare cand nu se potriveste cu ceilalti. Atunci nu se gandeste ca el este cel care greseste, ci ceilalti "este prosti".

Stiti ceva... m-am saturat de aia care spun ca sh este o solutie mai buna. Nu este o solutie mai buna.Este solutia PERFECTA. Dar asta doar pentru ei. Fiecare stie de ce are nevoie/ pofta samd. Pentru unii solutia PERFECTA este o masina noua, fie ea Logan, Clio, ML, Megane samd.

Nu stiu de ce se cramponeaza lumea sa nu priceapa ca aprecierea la adresa unei masini este o kestie f subiectiva... de ce se incearca obiectivizarea acestor aprecieri... kiar nu pricep asta. Ma gandesc ca unii regreta acum unele alegeri facute si incearca o justificare a lor.... "daca mai conving pe vreunul, atunci ma simt si eu mai bine".

And... btw, posed Logan 1.5 DCI si sunt f multumit. Un vecin de al meu are un Astra Diesel (sh) si e foarte multumit. Coleg la munca cu BMW 325 este f nemultumit pentru ca i s-a dus pompa de injectie si a atrebuit sa plateasca sute bune de euro sa o schimbe. Si masina are numai 3 ani... si vreo 30 K. Iar inainte de masina asta aveam o 1300 si eram f multumit. Conteaza sa iti poti face treaba cu ea. Atata tot. Restul, liniutze, muzica la maxim samd... teribilisme de prost gust. PAREREA MEA. Cei care practica aceste sporturi nu are rost sa se supere pe mine pt ca nu ma vor convinge pe mine cat de putin ca au dreptate, asa cum nici eu nu sper sa ii conving pe ei ca eu am dreptate. E doar ceea ce cred si gandesc.

Salut tututor!
ncristi
QUOTE
reprezinti cu brio


Nu-l reprezint....sau cel putin asa imi place sa cred.

Si ca o paranteza..alex F1 nu ma refeream la tine smile.gif...
Vlad75531
sa revin. Eu unul nu am nici o treaba cu aceasta masina. bravo celor care si-au luat-o. Doar va spun de problema unui om care si-a luat masina noua (mai exact dacia logan), si care chiar daca face 1000km cu ea tot nu se justifica defectiunea aparuta in 1000 de km! Revin cu continuarea: s-a dus vineri la meridian si dupa putina cearta ca "cica nu e programat" au desfacut jucaria. Se pare ca de vina era o rola de la acea curea, care s-a ciobit pe muchie. La intrebarea omului de ce s-a crapat raspunsul a fost pur romanesc: "probabil de la pietricele de pe drum". Inca o data mentionez: nu am nimic impotriva acestui model.
ps.: rue poate inainte sa scrii ar fi bine sa citesti ce am scris. Nu erau 6 luni ci o luna jumatate.
RUE
scuze!
Baby Blues
Am spus-o si o repet: Fiecare gandeste cum vrea. Si asta se face in fct de bani, gusturi, pozitie sociala sau nu, ca doar de aia sunt atatea firme , modele: ca sa ai de unde alege. Hai sa facem un topic.Ce parere au romanii despre Mercedes? Sau despre VW. Apropos fara sa generalizez. Un Passat nou nout nu a pornit asta iarna. Ce inseamna asta ? ca passatul este prost? Nu! De vina a fost motorina proasta. Si toate Loganurile au pornit. Concluzia: Loganul mai bun ca passatul?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.