Help - Search - Members - Calendar
Full Version: CUM VAD ROMANII DACIA LOGAN?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Pages: 1, 2
T u d o r
Categoric NU! Dar asta nu inseamna ca un Passat de 20000+ euro are voie sa pateasca asa ceva. In sachimb, daca nu porneau Daciile, era jale, nu? biggrin.gif
Aici se face de fapt diferenta de mentalitate. Daca Loganele nu ar fi pornit, s-ar fi inceput o campanie de zdrobire a "jafurilor". dar daca asta s-a petrecut cu un passat... "deh, domle, se mai intampla, ca sunt si ele fiare si se mai strica".
Concluzia: Loganul pentru a fi acceptat cat de cat trebuie sa fie perfect... Altii..pot sa se mai strice, toata lumea stie ce "masina" este VW, nu mai trebuie sa demonstreze nimic nimanui. smile.gif
So, peace... arigato.gif
George Serban
e plina lumea de prejudecati.
ne-am trezit si noi acuma, sa judecam pe unii si pe altii.
emitem judecatati generalizate bazate pe propriile noastre experiente. Unii au masini de zeci de mii de euro si li se strica pt ca ei nu stiu cum sa aiba grija de ele, dar nimeni nu se uita la asta. in schiimb,m dupa cum bine remarca tudor, criteriile de evaluare sunt diferite in functie de masina de care vorbim.
adevarul e ca este o lupta de imagine. inteleg asta. dacia si-a facut o imagine proasta in ultimii 20 si ceva de ani. e greu ca dupa ataia ani in care ai facut masinin in care testul de rezistenta la apa se facea cu pisica... daca stiti gluma.... acum in logan nu mai intra apa. cel putin la mine smile.gif dar cei cu SupeRNova se plangeau de asta. la fel am mai auzit si de cei cu Solenza. repet insa... experiente personale, nu se pot generaliza. se poate face insa o statistica, dar refuz ca pe baza unei relatari neoficiala sa accept o parere sau alta, numai pt ca asa s-a trzit unul de dimineata sa spuna.

probabil ca vor mai trece ani pana cand romanii sa isi dea seama ca la banii pe care ii cer pe ea, e ok masina asta. numai ca pana cand isi vor da romanii seama de asta... probabil ca nu se va mai face logan. va fi alta masina. o sa o luam de la capat atunci sau nu?

romanul e carcotas prin definitie. ar putea gasi defecte la orice masina. mai ganditi-va la asta inainte de a arunca cu vorbe grele.
sanatate la toti!
costel31664
Am Logan 1.5 dci ambition, 9800 eur din mai a.c. Am facut 10.000 km, nu a avut defectiuni. Cam acum s-a lasat motorul si a inceput sa toarca bine. Se duce 160 fara probleme, peste nu am dat. Consumul este de vis, 4.5 % in oras. Am bagat un drum Timisoara, unul Constanta si restul numai Bucuresti. In iarna tre sa fac un drum pana la Roma, cam 2300 km si nu stiu daca sa ma duc cu Loganu sau sa iau avionu. As dori niste parari de la cineva care a mers cu Loganu pe afara.
Cu stima.
T u d o r
Pai pe afara insemnand unde? biggrin.gif Crezi ca daca s-a descurcat in Bucuresti sau drumurile noastre minunate nu e in stare sa ruleze pe autostrada? wink.gif

Problema la un astfel de drum nu este masina ci soferul. Daca tu te incumeti la un drum de 2000+ km...atunci si masina va merge cu siguranta.
So, este doar alegerea ta si atat. :wave:
James Kilowatt
Se poate... eu am facut un drum mai lung de atat cu o Ibiza 1900 toamna, ai mei l-au facut cu Clio Symbol cu acelasi motor ca tine.... Nu cred ca e cazul sa-ti faci probleme smile.gif Functie de cat de tare te grabesti poti face drumul fara efort in 2 etape, mergand cate 13-14h (adica pleci pe lumina, te opresti pe lumina) si dormind comod intr-un hotel. Insa e pacat sa treci pe langa venetia si sa nu stai vreo doua zile... wink.gif
costel31664
Pai da, corect, asa o sa fac ma duc Trieste , Venetia, Verona, Parma, Pisa, Livorno, Roma si ma intorc prin Milano, Ingsbruck. O sa stau la sud de Livorno in La Morelino pe malul Mediteranei. Nu stiu daca am scris tocmai corect. Va fi un drum de o saptamana. Si caut sa nu ma duc singur, sa vad pe cine o sa gasesc. Ideea era sa ma informafez in legatura cu orice mic amanunt ca sa nu am surprize. Multam de raspuns
James Kilowatt
Daca ai nevoie de hotel (de la 2-3 stele in sus, nu gen motel sau Formula1) cauta pe hrs.de oriunde in lume. In general preturile sunt mai putin de jumatate fata de cele oficiale. De exemplu, in weekendul asta am stat in Paris la 3 stele cu 57euro/noapte camera dubla cu mic dejun inclus. Pretul oficial afisat la receptie e 140E.... Am rezervat asa si la Budapesta, Roma, Viena, Praga, Florenta, Marseille, Strasbourg si nu am avut niciodata surprize neplacute.
nicu71722
Exista acel raport calitate/pret. parerea mea este ca raportul este bun. legat de testele euro 'in-cap' s-a dovedit a fi de 3 stele la fel ca Jeep Cherokee model 2002 sau ca Land Rover Freelander model 2003. Clarkson zicea ca daca ar ajunge masina in Anglia ar fi multi doritori de o masina ieftina usor de intretinut. Concluzia e ca Loganul merita cumparat, s-au facut progrese mari, si nu in ultimul rand trebuie sa se renunte la comparari de genul logan/megan sau logan/opel etc. :brave: :argue:
ciprian7
Ai dreptate, Nicu ! Daca politia romana a cumparat 6000 de bucati, poate spune cineva ca nu este o masina buna....? Pentru drumurile din tara asta este perfecta si chiar daca nu este prea stabila, unde sa te rastorni cu ea, ca la cum se circula pe sosele noastre nu prea poti alerga cu ea.
Asa ca, avand in vedere criteriile calitate/pret, parerea mea este ca pentru cei care au banii este o alegere mai buna masina noua, decat una la aceliasi bani insa sh....
eddie
QUOTE(ciprian7)
Ai dreptate, Nicu ! Daca politia romana a cumparat 6000 de bucati, poate spune cineva ca nu este o masina buna....? Pentru drumurile din tara asta este perfecta si chiar daca nu este prea stabila, unde sa te rastorni cu ea, ca la cum se circula pe sosele noastre nu prea poti alerga cu ea.
Asa ca, avand in vedere criteriile calitate/pret, parerea mea este ca pentru cei care au banii este o alegere mai buna masina noua, decat una la aceliasi bani insa sh....



1.Cine o fi luat comision pentru 6000 de masini ?
2.In prima zi cand le-au primit,s-au rasturnat cu 2 Loganuri de politie
3.Cu girofarurile alea de 2000 de euro,nu stiu ce te faci cu raportul calitate/pret de care vorbesti ?!
Daniel82595
eh na, acum o sa avem incredere sa ne luam o masina doar pt ca si-a luat politia romana.....nu avem incredere asa in general :ban:
T u d o r
QUOTE
2.In prima zi cand le-au primit,s-au rasturnat cu 2 Loganuri de politie


Astia la cat de... "militieni" sunt ar fi rasturnat si 2 Porsche... biggrin.gif
Probabil au vazut multe filme cu Mannix sau Bullit si au zis ca daca aia pot... tongue.gif
vma
mi-a placut asta:
Probleme Logan
T u d o r
QUOTE(vma)
mi-a placut asta:
Probleme Logan


Marturisesc ca am citit cu foarte mare atentie tot tabelul. smile.gif Unele dintre probleme sau "probleme" le-am regasit si la masina mea, am si scris pe sectiunea Dacia despre ele. Cele mai enervante pentru mine sunt stergatoarele (penibile) si zgomotul de diesel la relanti, cel care dispare odata cu apasarea pedalei de ambreiaj. Daca dai muzica un piculet mai tare ai scapat de "diesel", dar stergatoarele sunt o pacoste si imi mananca viata. Am cautat unele sa le schimb, dar sa vedeti surpriza... blink.gif Nu se gasesc Bosch cu dimensiunile de 510 mm, doar de 500 si 530. biggrin.gif Valeo nu mai iau ca le am deja... tongue.gif, iar alte marci nu servesc din motive de calitate. Asa ca ramane doar solutia pe care o recomanda oamenii aia in tabel.
restul de probleme nu prea le consider probleme (pe unele dintre ele) iar restul nu m-au afectat pe mine si nu-mi dau cu parerea in privinta lor.

Oricum, ca o idee generala... ce au facut baietii de pe forumul cu pricina este super, as fi curios daca s-ar mai face astfel de "tabele" cu problemele sesizate pe alte forumuri monomarca ce rezultate ar fi... wink.gif
Daniel82595
am citit si eu cap coada tabelu biggrin.gif si e f interesant. daca s-ar face un astfel de tabel si pt alte marci sigur s-ar fi niste pagini cu defecte, dar mai putin cele ce apar logan din ratiuni de economie....oricum asta e ceea ce face aceasta masina deosebita: faptul ca si-o pot permite un nr mai mare de oameni care accepta aceste mici "neglijente". Oricum majoritate celor care au cumparat-o la noi in RO au avut inante o masina care era sub logan deci li se pare un pas inainte.
referitor la stergatoarele UAMT de ce nu incerci unele Champion simetrice, eu sunt f multumit de ele :angel:
sorin37756
Logan nu este o masina pentru Romania anului 2006, unde este nevoie de aer curat, deci consum mai mic de 10 %, si masini capabile sa se strecoare mai usor prin orasele aglomerate si stradute cu masini parcate pe carosabil.
Sunt sigur ca Dacia Pitesti va corecta aceasta gluma si va fabrica o masina mai economica si mai adaptata la realitatea traficului din Bucuresti.
Oricum ar fi romanii au bani sa cheltuie pe poduse care pe straini nu i-ar convinge, pentru ca strainii au alte valori, nu-si "investesc" toti banii intr-o masina si stabilesc prioritatile pe baza unor alte criterii.
Daniel82595
pai masinile alea care se strecoara prin oras sunt masini din clasa mini, adica mici, iar loganu e o masina de familie, adica nu te ia vantul de pe autostrada tongue.gif. Iar consum 10% in orase f aglomerate pentru un motor 1,6(cu o tehnologie putin cam veche) si gabaritul loganului e ceva catalogat drept mediu. Referitor la poluare trebuia sa-ti amintesc ca Dacia face masini conforme cu euro3 asa ca...si daca o sa cauti atent date despre emisiile de CO2 o sa vezi de fapt realitate. uite un link interesant care sper sa-ti schimba ideile preconcepute biggrin.gif

http://www.ademe.fr/auto-diag/transports/c...ode=suivant.com

Daca vrei masina masina pt oras in Romania se fabrica Matiz-ul dar sa te vad cand o sa vrei sa pleci cu inca 4 oameni la mare biggrin.gif
sorin37756
I don't think so!

Cu o Panda, Fabia sau un Punto te ia vantul pe autostrada. Nici asta nu cred! Mai bine sa mergem toti cu basculante IVECO EURO 4, sa fim siguri ca nu ne ia vantul. Prin oras, folosim Loganul din bascula, iar unde Loganul nu incape scoatem o bicicleta din portbagaj.

Chiar daca este EUR 3 sau 9, poluarea este determinata de benzina ARSA la 100 km. Se consuma O2 si se emana CO si CO2.
T u d o r
Sorine, marea majoritate a romanilor cu greu pot visa sa aiba o masina, daramite 2. Daca tu crezi ca o Panda este adaptata nevoilor unei familii...

Poate nu zboara de pe autostrada, dar daca vrei sa bagi 3 adulti in ea si ceva bagaje.. eheee... ca nu am zis chiar 4 sau 5. biggrin.gif

Loganul ESTE o masina pentru Romania anului 2006, dovada ca, in ciuda opozitiei tale, se vinde foarte bine. Poate ca nu este o masina pentru Europa din 2006. Stii cat este venitul lunar mediu net in Romania? Vreo 8 mil si ceva. Si atunci sa isi permita romanul sa viseze la masini super, cu climatronice si alte dotari scumpe? Lasa-i pe cei care-si permit altceva, oferte sunt o gramada.
Doar m-am legat de aceasta afirmatie:
QUOTE
Logan nu este o masina pentru Romania anului 2006, unde este nevoie de aer curat, deci consum mai mic de 10 %
.

Consumul de 10% in oras este foarte normal pentru o masina pe benzina. Chiar ma faci sa ma intreb ce stii de fapt despre ce vorbim daca asta este argumentul tau.
adi.mitrea
QUOTE(sorin37756)
Sunt sigur ca Dacia Pitesti va corecta aceasta gluma si va fabrica o masina mai economica si mai adaptata la realitatea traficului din Bucuresti.
Oricum ar fi romanii au bani sa cheltuie pe poduse care pe straini nu i-ar convinge, pentru ca strainii au alte valori, nu-si "investesc" toti banii intr-o masina si stabilesc prioritatile pe baza unor alte criterii.


Aceasta "gluma" de care vorbesti are un foarte mare succes si nu numai la noi. Cum oare crezi tu a i-a convins pe straini? Eu nu apar Dacia Logan, dar imi permit macar sa nu am prejudecati in ceea ce o priveste. Logan este un autoturism cu defecte si calitati.

Cat despre faptul ca este neeconomica... pentru ca are un consum real mai mare cu CEL MULT un litru pentru 100 km parcursi decat motoare de cilindree similara dar de generatie mai noua, mie nu mi se pare ca sunt diferente de nedepasit. blink.gif

In ceea ce priveste sistemul de valori al strainilor, poate ai putea posta aici niste studii facute pe tema asta. Un lucru cel putin e cert: daca straini au slt sistem de valori, il au pentru ca si-l permit!

Nu am nimic cu tine personal insa mai putine prejudecati in a judeca lucrurile, implicit Dacia Logan, ar fi mai constructiv pentru cei care arunca un ochi pe acest forum.
T u d o r
De altfel, s-a mai discutat pe aici pe undeva despre sistemul de valori al europenilor. Ei cauta mai mult un mijloc de transport, nu ii afecteaza asa de mult "numele" sau renumele. Astea sunt la noi... sa moara vecinii de ce mi-am luat eu. biggrin.gif
Daniel82595
sorine esti amuzant dar argumentele tale nu sunt credibile, lasa prejudecatile si informeaza-te....fara suparare.
Cu o masina gen Daewoo Matiz/Fiat Panda (deci din clasa mini nu mica) la 90-100 km/h in afara orasului, dc vantul bate crede-ma ca o sa-l simti.
In tabelele de pe site-ul ala (acu vad ca nu merge) arata emisile de C02 pe 1 KM nu pe cati litrii consuma masina.
Daca loganul nu e o masina pt Romania anului 2006 at care este? si sa-ti amintesc ca majoritatea celor care au achizitionat un Logan aveau inainte masini non-euro gen dacia berlina care intradevar poluau mult.
Strainii au alte valori si isi NU isi investesc totii banii intr-o masina ca dovada ca si la ei se vinde Loganul. Aia care care isi baga toti bani intr-o masina suntem noi romanii pt a ne lauda tongue.gif.
RUE
chestie: in ungaria s-au vandut f multe loganuri... in 3 zile in buapesta nu am vazut UNUL.

In primavara in cateva zile am vazut destul de multe in Paris si in alte orase franceze.

clz: loganurile vandute in HU au ajuns prin RO majoritatea.
Iulian HondaFan
QUOTE(MR28673)
Daca ai nevoie de hotel (de la 2-3 stele in sus, nu gen motel sau Formula1) cauta pe hrs.de oriunde in lume. In general preturile sunt mai putin de jumatate fata de cele oficiale. De exemplu, in weekendul asta am stat in Paris la 3 stele cu 57euro/noapte camera dubla cu mic dejun inclus. Pretul oficial afisat la receptie e 140E.... Am rezervat asa si la Budapesta, Roma, Viena, Praga, Florenta, Marseille, Strasbourg si nu am avut niciodata surprize neplacute.


off topic rau: si io am fost in Paris in acelasi week-end ( 5-9aug)... puteam sa ne fi intalnit blush.gif io am inchiriat tot pe net ( pe hotels-paris.fr) dar a fost 89euro/noapte tot pt. 3 stele intr-un hotel la Piata St. Augustin...
James Kilowatt
Eu am stat la quality inn insa nu foarte central. La Nanterre, foarte aproape de statia de RER smile.gif
sorin37756
Ne spunem parerea despre Logan sau despre pareri? Poate unii si-au luat Logan, dar o parere diferita nu-i vizeaza direct.
Deci parerea este ca putea sa consume mai putin si sa fie mai ingust, si atunci ar fi fost adecvat strazilor si aglomeratiei din orasele noastre.
Este o parere. Sa o spuna si altii.
Cei care citesc au discernamantul pentru a selecta, si cunosc si ei pretul benzinei, felul cum se parcheaza masinile in Bucuresti (greu mai pot trece doua masini una pe langa alta...)
Faptul ca ai o masina mare sau mica nu spune nimic despre proprietar, chiar apreciez pe cei care mai cumpara si cate o carte, in loc sa dea tot pe benzina... pt ca spunea cineva de salariu mediu din Romania.
Leone
pai sorine, dupa cum s-a mai scris mai sus logan este in primul rand o masina de familie....deci nu putea sa fie mai mica pt ca nu ar fi incaput decat familiile fara copii in ea...cat despre locurile de parcare, eu zic ca te poti descurca f bine cu ea
iar referitor la consum, poti sa iti iei dieselul, care consuma mai putin...dar e mai poluant....

una peste alta si eu consider ca logan este o masina reusita, adaptata la nevoiele romanilor....si nu numai daca ar fi sa judec dupa cate am vazut in franta! singurul meu repros este legat de performantele dinamice, care lasa un pic de dorit...dar sa fim seriosi, cu familia in masina n-o sa te apuci de liniute, nu?? blink.gif
sorin37756
Leone, daca ai Logan sa-l stapanesti sanatos, e bun ca e romanesc, dar tare mi-e ca o sa-ti iei o Fabia de familie, eventual break. Avantajul: este tot de familie dar are garantie mai mare la tabla, consum mai mic, si te strecori mai usor dimineata, cu sau fara familie. Sa fim sinceri, o mare pondere o au iesirile in oras, fara familie. ...si incepe de la 7500 euro !

Calculeaza cat inseamna 50.000 de km in oras cu 10.5 l la suta si cat inseamna aceeasi distanta urban cu 7.5 la suta de km. Economisesti mergand prin micul Paris 1500 l de benzina, adica aproximativ 1400 euro.

Ce poti face cu 1400 de euro ? Avans pentru o masina noua.
T u d o r
Sorine, care e frate Fabia aia pe benzina care consuma 7,5 in Bucuresti, ca o iau eu. Daca te referi la diesel, apoi compari merele cu perele. E si Logan diesel, si consuma vreo 6 in oras.
iar 7500 costa o Fabia la mana a doua... Sau poate aia e diferenta de la 1500 cat ziceai tu si pana la pretul final.... :angel:
Daniel82595
Leone dieselul NU polueaza mai mult decat benzinarele.
Sorine pai 1400 euro....de fapt lucrurile nu stau chiar asa cum zici tu, e mai mult de discutat si facut calcule, revizii bla-bla.....dar una e sa dai 1400 euro in rate practic la benzinarie si alta e sa-i pui jos pt o masina noua. Si nu stiu nici o masina care sa aiba dotarile loganului la un pret hai sa zicem cu 1400 euro mai mare.
Leone
Sorine, in primul rand nu cred ca un break poate fi mai manevrabil in traafic decat o berlina....mai ales la parcari; apoi, asa cum zicea si Tudor, nu stiu de Fabia la 7500e...si chiar asa, la banii astia, sigur e "cheala" de optiuni decente: A/C, geamuri electrice, radio, etc....loganul la 7500e le are pe toate astea. si nu detin logan, dupa cum scrie in semnatura mea, detin o supernova, dar am mers cu toate variantele de logan si o consider o masina corecta la banii ei
Daniel, cand ziceam ca dieselul polueaza mai mult ma referam ca aceste motoare au si emisii de pulberi spre deosebire de benzinar
admin
De ceva vreme in momentul cand dau cu spatele si pun frana se aude o troznitura la roti..aveti idee de la ce poate fi?
sorin37756
QUOTE(admin)
De ceva vreme in momentul cand dau cu spatele si pun frana se aude o troznitura la roti..aveti idee de la ce poate fi?


Cred ca franand cam brusc, auzi sabotii batand in tamburi...presupun ca atunci cand se aude trosnitura, masina franeaza.
sorin37756
QUOTE(Leone)
Sorine, in primul rand nu cred ca un break poate fi mai manevrabil in traafic decat o berlina....mai ales la parcari; apoi, asa cum zicea si Tudor, nu stiu de Fabia la 7500e...si chiar asa, la banii astia, sigur e "cheala" de optiuni decente: A/C, geamuri electrice, radio...


Te asigur ca un break este la fel de manevrabil si are o vizibilitate mai buna la mers inapoi.

7500 costa o Fabia fara AC etc dar unii chiar prefera mai simpla + niste griji si verificari in minus. (S-a vorbit aici despre cat de utile si inutile sunt ABS, ESB si servodirectia.)
In rest e ACEEASI masina, doar ca are bara neagra, ceea ce nu mi se pare o fatalitate.
Mariustom
QUOTE(admin)
De ceva vreme in momentul cand dau cu spatele si pun frana se aude o troznitura la roti..aveti idee de la ce poate fi?

Aproape sigur saboții și-au făcut joc și astfel, când ai schimbat sensul de rotire (mergând cu spatele), la frânare se deplasează în sens invers față de poziția în care stau de regulă.
Cel mai bine dai o roată jos și vezi dacă (și la ce) ai joc biggrin.gif .
Leone
Sorin, ai uitat un aspect care pentru unii e vital: spatiul interior. in logan ai loc sa dai o petrecere (exagerez bineinteles), pe cand in fabia n-ai loc nici de o bricheta in plus biggrin.gif

LE:
http://www.skoda.ro/ausstattung.php?B_ID=110

aici am citit ca Fabia are portbagaj de 426l.....e infim comparativ culogan care are 510. si da, se poate extinde la 1225l, dar asta inseamna sa pui copii la tine in brate blink.gif ....ceea ce nu e chiar bine

plus ca modelul propus de tine e cu motorizarea 1.2htp 64cp. intamplator eu am condus o fabia hatchback cu acest motor si mis-a parut suuuuper lenesa (as indrzni sa zic mai lenesa decat dacia 1310, daca se poate asa ceva); deci pe un combi, model evident mai greu la gol, plus ceva incarcatura cred ca devine de-a dreptul melc. asta ca sa nu mai vorbesc de faptul ca daca incepi sa-l turezi creste si consumul....deci nu mai faci economie nici de aici
ion80671
Cred ca se uita (intentionat) o chestie: daca se ia un SH de 8000 eur, el de fapt in tara lui de origine a fost cumparat cu 6000 sau chiar mai putin. Deci de fapt circuli cu o masina mult mai ieftina dar vorba aia ai acte + ca probabil are si 100k km in plus(fata de cat arata ceasu'). Ma disteaza cei care cred ca sh-ul lor de 4 ani are 25k-35k km a fost tinut numai in garaj si a fost al unui pensionar sau al unuia care facea doar 5000 km pe an (saracu' neamt erau drumurile nasoale si nici nu avea bani de benzina) biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.