Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Corolla HB Xellence vs. Opel Astra H N'Joy
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2
baburino
Trebuie sa ma hotarasc intre cele doua masini din titlu si m-ar interesa cum vedeti voi diferentele dintre ele.
Ambele sunt echipate cu motor de 1.6 pe benzina, La opel mai sunt puse ceva optionale (mp3, ...) (asta cam lipseste la Corolla).
DDP-ul este pe la 16.000 EUR la ambele, dar la Opel este discount din start 1300 deci DDP-ul Astrei se duce in 14700 EUR.
In conditiile astea ce ati alege?
Daca cineva a avut de facut aceasta alegere care a fost factorul decisiv?

Multumesc
DAN
QUOTE(Duras81748)
Trebuie sa ma hotarasc intre cele doua masini din titlu si m-ar interesa cum vedeti voi diferentele dintre ele.
Ambele sunt echipate cu motor de 1.6 pe benzina, La opel mai sunt puse ceva optionale (mp3, ...) (asta cam lipseste la Corolla).
DDP-ul este pe la 16.000 EUR la ambele, dar la Opel este discount din start 1300 deci DDP-ul Astrei se duce in 14700 EUR.
In conditiile astea ce ati alege?
Daca cineva a avut de facut aceasta alegere care a fost factorul decisiv?

Multumesc


Garantia, costurile de intretinere..... biggrin.gif
baburino
Poti detalia?
Costurile de intretinere sunt sensibil diferite?
S-ar putea amortiza din diferenta de pret (aprox 1500 EUR, asta daca nu cumva are si Toyota un discount similar, plus ca Corolla are mai putine dotari).
DAN
La toyota ai garantie integrala pe orice piesa, inclusiv pe bucse, amortizoare....lucrurile care ar pica mai repede tinand cont de drumurile de la noi din Romania.Costurile de intretinere sunt mici la toyota.La o corolla reviziile pana la 100.000 km te costa undeva la 950 euro toate.La opel te vor costa cam dublu.
DAN
Aaaa, sa nu uit biggrin.gif : astrele au probleme cu caseta de directie iar producatorul nu a facut nimik in privinta asta.Chiar daca e acoperita de garantie, dar e neplacut sa te duci in service si sa stai pentru asa ceva.Eu am un prieten care are o astra si i-a picat caseta pe la 70.000km si dupa ce a schimbat-o iar i-a picat dupa vreo 20.000. blush.gif
baburino
O fi avut amicul ghinion ...
Problema e ca sunt pus sa aleg intre o masina noua (lansata in 2004) si una lansata in 2000, iar asta din 2000 e mai scumpa cu mai putine dotari ... devine greu sa fiu convins, da incerc.
Alte pareri?
M A R I U S
Da de ce nu mai astepti cateva luni si sa-ti iei noua Corolla?Model nou,fiabilitate exemplara,costuri de intretinere mici...
_Titus_
QUOTE(Marius43076)
Da de ce nu mai astepti cateva luni si sa-ti iei noua Corolla?Model nou,fiabilitate exemplara,costuri de intretinere mici...


Cum poti sa stii ce fiabilitate are un model care nici nu a fost lansat ? :dontgetit:
...sau ne dam iar cu parerea numai asa :bandit:
baburino
QUOTE(CRISTIAN28078)
QUOTE(Marius43076)
Da de ce nu mai astepti cateva luni si sa-ti iei noua Corolla?Model nou,fiabilitate exemplara,costuri de intretinere mici...


Cum poti sa stii ce fiabilitate are un model care nici nu a fost lansat ? :dontgetit:
...sau ne dam iar cu parerea numai asa :bandit:


De acord cu tine. Pe langa asta este o oferta destul de mare pe piata ca sa stau sa astept modelul/versiunea/facelift-ul masinii X cand pot lua altceva mai ieftin si dupa unele pareri mai bun imediat (partea cu fiabilitatea Toyota este unanim cunoscuta si acceptata, dar in cazut de fata mi se pare ca nici Opel-ul nu ar fi de lepadat: design, tehnologie, valoare de revanzare buna si lista poate continua).
Intrebarea mea ramane valabila: de ce sa cumpar o Corolla in defavoarea Astrei?
Ideea e ca mi-a intrat mie in cap ca Toyota e buna, dar vreau acum si argumente logice, nu exemple de genul "stiu unul caruia i-a murit caseta de directie la 70.000 km" pentru ca daca e singurul asta e chiar bine, iar eu n-am auzit de Opel-uri cu probleme multe (cel putin din gama Astra H) dar in schimb vad ca nici Corolla nu e usa de biserica (parbriz "sensibil", optionale canci, aspect de anul 2000 si or mai fi da voi le stiti cel mai bine..).
N-am buget de cheltuit pe un Avensis cu dotarea pe care o vreau, iar Yaris nu e masina de om cu copil, asa ca ramane Corolla.
DAN
QUOTE(CRISTIAN28078)
QUOTE(Marius43076)
Da de ce nu mai astepti cateva luni si sa-ti iei noua Corolla?Model nou,fiabilitate exemplara,costuri de intretinere mici...


Cum poti sa stii ce fiabilitate are un model care nici nu a fost lansat ? :dontgetit:
...sau ne dam iar cu parerea numai asa :bandit:


Cine are Toyota stie... :bash:

Sa stii si tu ca niciodata Toyota sau Honda nu vor lansa pe piata un model si dupa aia " vedem noi daca e bun sau nu".Asta e o mare diferenta intre masinile japoneze si cele europene.De asta castiga ele teren in lume.Te-ai intrebat vreodata de ce Toyota sau Honda nu au fuzionat, cum au facut alte marci...gen FORD? blush.gif

Pentru ca ele singure " au cu ce"! :ban:
M A R I U S
Domnu' CRISTIAN28.... mi-am dat cu parerea in privinta fiabilitatii prin prisma celor 72000km pe care i-am facut cu Corolla.Dupa 9 generatii de masini cu o fiabilitate remarcabila, recunoscuta de toata lumea, nu vad de ce generatia X nu ar fi la fel de fiabila..da' matale te-ai bagat in discutie asa ca sa te afli-n treaba, mai bine baga-te intr-o Toyota,mergi cativa km si apoi mai scrii pe aici. :wave:
baburino
Ok, discutiile astea sunt captivante da mie nu-mi ajuta la lamurirea dilemei.
In afara de fiabilitatea Corollei (nici Opel nu cred ca sunt de lepadat din ce vad pe forumuri), care au fost motivele care v-au determinat sa mergeti pe mana Toyota?
Trebuie sa fi fost ceva care a facut diferenta ...
S O R I N
NU am fost atent daca ai facut sau nu un drive test cu masinile mentionate de tine.

Acest lucru este cel mai important in decizia de a cumpara o masina.

Dute plimbate cu fiecare din ele,vezi unde te simti cel mai bine si cred ca nici o alta parere de aici numai conteaza.
guerilla
pai eu am mai spus ce mi-a placut la corolla.
faptul ca e facuta exact pe gustul meu. ca din momentul in care ma asez in scaun am totul la indemana. imi place designul interior, tapiseria, cotiera mare, optitroanele ( blush.gif ), costul la revizii, modul in care se conduce (usor si comod pana in 4000rpm, sportiv dupa 4000rpm), designul exterior cuminte si fara excese.
bine, sint si lucruri dupa care nu ma omor si deasemenea le-am spus.
vio
la o japoneza nu se pune prb ca ce o sa pice la ea , ci cat o sa tina , daca o lashi mostenire . ....cam asa smile.gif si cand zici toyota , oriunde he he..... du te si urca intr una si o sa vezi diferentza de comfort si finisaje .
baburino
QUOTE(S O R I N)
NU am fost atent daca ai facut sau nu un drive test cu masinile mentionate de tine.

Acest lucru este cel mai important in decizia de a cumpara o masina.

Dute plimbate cu fiecare din ele,vezi unde te simti cel mai bine si cred ca nici o alta parere de aici numai conteaza.


Maine fac testu cu Corolla si va urma Astra.
Pana acum un plus pentru Toyota (Toyomotor) care au raspuns la mail si au facut programarea testului in aceeasi zi. De la Erebus inca nici un reply ...
Andrei75
Pai cred ca de la Opel s-ar putea sa mai astepti mult si bine ... Am fost si eu zilele trecute sa vad diverse masini cu cineva din familie (ce-i drept nu la Erebus) si la Opel e ... cam jale din punctul asta de vedere.

Eu am Corolla Xellence 1.4 si pot sa-ti spun ca este OK (nu am insa decat 3000 de km la bord). Opel nu am condus decat modele mai vechi. Succes !
S O R I N
QUOTE(Duras81748)
Pana acum un plus pentru Toyota (Toyomotor) care au raspuns la mail si au facut programarea testului in aceeasi zi. De la Erebus inca nici un reply ...


Si acest lucru spune ceva...... smile.gif
baburino
QUOTE(S O R I N)
QUOTE(Duras81748)



Pana acum un plus pentru Toyota (Toyomotor) care au raspuns la mail si au facut programarea testului in aceeasi zi. De la Erebus inca nici un reply ...


Si acest lucru spune ceva...... smile.gif


Intradevar, dar spune despre calitatea dealer-ului si nu a masinii.
Oricum, pana acum 1-0 pentru Toyo.
S O R I N
Maine o sa fie 2 -0. smile.gif

Mai vorbim dupa drive test.....
vio
deci la la Toyota Romania cand am facut sa fac drive test mi au zis sa astept 30 min ca vine mashina .....si a venit smile.gif am fost cu ea pana la fetesti si inapoi super .....tari de tot Toyota. Opelu' e ceva de mashina dar cand vezi cum tio prezinta si vinde .... tre sa te gandesti ce o s afie dupa ..... si parerea mea ca o sa fie cel putin la fel daca nu mai naspa decat acum la prezentare....parerea mea
M A R I A N
Corolla nu are probleme cu drumurile din Romania. Prietenul meu cel mai bun are deja 40000 km si nu a menajat-o deloc, ci a mers numai pe drumuri cu denivelari si gropi.
Eu am o Corsa si o Yaris, ambele 2006 si cand soacra-mea m-a intrebat ce sa-si ia-Corolla sau Astra H, eu am zis initial ca Opel, pentru ca in Galati service-ul e bun.Insa cand am mers sa o comandam, am vazut intamplator o foaie pe care erau trecute in engleza amanunte in legatura cu modul cum trebuie rezolvate unele probleme care au aparut la un anumit lot din 2006, probleme legate de sistemul de directie.
Urmarea?Am comandat Corolla cu 3 ani garantie in loc de 2 ca la Opel si cu service-ul Toyomotor exceptional.
A, si inca ceva!Nu stiu daca ai vazut episodul din Top Gear in care Jeremy Clarkson a raspuns intrebarii care i-a fost pusa de mai multi telespectatori:Care este cea mai buna masina din clasa mica pe care sa o cumpar? Raspunsul prezentatorului a fost fara dubiu:Toyota Yaris si Honda Jazz.
E adevarat ca cele 2 modele sunt din clasa mica dar referirea mea la emisiunea respectiva sper sa-ti fie folositoare.
Andrei75
Bai, om fi noi bine intentionati... Dar eu sunt mai egoist de felul meu si nu vreau sa se umple tara de Corolle whistling.gif


p.s Si asa mie mi-a zis dealerul ca a avut o gramada de clienti chinezi din Europa, Daca afla si isi ia si Jiji Becali va dati seama ca strica imaginea firmei?
vio
morala era ca daca vrei mashina fara stres sau sa mori linistit ,....ia ti o japoneza wink.gif
baburino
So ... am facut test-drive-ul.
Impresia a fost una general placuta: masina era un SOL HB de 1.6 VVTi.
Suspensiile mi s-au parut ok pentru oras (poate mergea sa fie ceva mai tari) iar comportamentul masinii peste medie.
Puncte tari sesizate de mine: directia precisa, motorul destul de sprinten (parca se putea ceva mai .. mai).
Punctele slabe tin mai mult de aspectul interior si finisaje: nu mi-a placut deloc mansonul de cauciuc de la frana de mana (se deforma foarte usor cand trageam frana - practic mi se pare mai de calitate materialul de la Logan de la maneta), chedereul de la geamul soferului iesea cand culisa geamul (l-am bagat cu mana la loc, dar dupa actionarea geamului iesea din nou), cand mergeam pe piatra cubica de la de Gaule se auzea un bazait/scartait in plasticele din bord, masca aia de plastic argintiu care este in continuarea sertaraselor de sub display-ul climei mi se pare cam cheap (daca o apesi cu degetul se lasa) si calculatorul de bord dupa ce ca are butonul sub display si nu langa/pe volan avea doar trei functii: consum mediu, instantaneu si viteza medie (pana si Logan-ul are cam 7, inclusiv nr de km care mai pot fi parcursi cu benzina din rezervor).
Ramane de vazut cum se comporta/arata si Astra pentru ca practic e mai ieftina cu 1200 euro (dupa discounturile comunicate de ambele firme) si are mai multe dotari.
vio
aia 1200 de euro face dif de aia e TOYOTA biggrin.gif ....
baburino
QUOTE(vio70407)
aia 1200 de euro face dif de aia e TOYOTA biggrin.gif ....


Pai diferenta e de 1200 de euro in cash. Daca facem o echivalenta in functie de dotari diferenta se duce in 2000 lejer. La opel dotarile sunt mult peste Toyota, ceea ce mi se pare chiar ciudat. S-a ajuns ca o masina japoneza (ei erau renumiti ca in aceeasi bani sa-ti dea mai multe dotari) sa coste mai mult decat o germana mai bine dotata. Pe langa asta valoarea de revanzare a japonezei este sensibil mai mica decat a nemtoaicei (asta daca nu mai luam in calcul si ca actuala Corolla se apropie de final...).
Asa ca decizia va urma dupa testul cu Opel-ul.
Ce ma intriga cel mai tare este faptul ca desi nu pot oferi dotari drept stimulente pentru cumparator nici nu baga cine stie ce discounturi. Adica sa avem pardon, un discount de 3% nu mi se pare oferta ci e ceva ce obti doar intrand pe poarta dealer-ului. Un 5-6% mi se parea firesc avand in vedere varsta si dotarile modelului, da in fine, fiecare in dezvolta strategia de vanzari cum crede.
vio
tu cumperi Toyota si nu stiu daca la SOL iti mai trebuie ceva in plus... ai tot ce ti trebuie restul sunt cam in plus si cam ineficinte ....si valoarea de revanzare decat in Romania este mica pt ca e mentalitatea aia ca japonezele "E NASPA" dar de fapt este invers . pt c ain afara sunt scumpe si samsareii nu isi permit sa bage banii biggrin.gif ei vor castig mare . te asigur eu ca asa e ...
guerilla
ba sa stii ca ar mai fi de pus pe SOL. eu as vrea si macar un xenon daca nu faruri adaptative, as vrea si bluetooth kit si scaune cu reglaj lombar si torpedou racit si priza 12V in portbagaj si computer de bord mai destept si lista poate continua. ca se pot rezolva si aftermarket e partea a doua.
eu zic ca o comparatie astra h si corolla e un pic fortata. o comparatie corecta va fi la anul - corolla E13 (Mk10) versus astra h. atunci vom discuta de la egal la egal.
in momentul asta nu mi se pare ca cei care cumpara o astra h fac o afacere proasta sau defavorabila. e o masina echipata corect, la un pret mult mai bun decat golfu sau leonu din VAG.
Bogdan54824
Adevărul este că în afară de cele menționate de guerilla mai sunt și alte mici amănunte care trădează vâsta modelului la Corolla. Numai comparativ cu C3ul lui nevastă-mea care mai este și cu o clasă mai jos: blocare automată a ușilor la 10km/h, computer de bord care știe câtă benzină mai este în rezervor, geamurile se pot închide și după ce ai luat contactul. Plus alte opțiuni care au devenit populare după ce a fost lansat modelul.

Din punctul ăsta de vedere Astra H stă mult mai bine. Dar în dotările standard nu știu de ce spui că un enjoy e dotat mai bine decât Corolla Xellence. Eu din câte știu este invers, de pe Astra lipsind: aer condiționat automat, jante aliaj, geamuri electrice spate, scaun șofer reglabil pe înalțime, computer de bord, volan îmbrăcat în piele, senzor detecție pasager dreapta față, cotiera. În sens invers chiar nu văd ce lipsește, iar toate astea care lipsesc de pe Astra fac 1250 EUR.
_Constantin_
Depinde si ce vrea omul nostru. Ca daca are 1500 ani si are nevoie doar de o masina care sa moara odata cu el atunci Corolla e alegerea buna. In schimb daca esti tanar, trendy-flendy, disco-maniac, Astra clar isi face treaba mai bine.

Eu personal daca ar fi sa aleg acum dupa ce am luat o Toyota sincer as lua Opel. Corolla e prea "old", deja se simte nevoia unui nou model, desi tehnic diferentele nu sunt asa mari.
De exemplu in clasa Avensisului in afara de Passat restul modelelor mai au 1-2 ani de viata si diferentele practic nu exista decat la capitolul gust.

Parerea mea se bazeaza pe opinii nefondate, subiective si personale, nu am condus nici unul din modele. Testul suprem cum spunea SOPRIN e drive-testul, degeaba are Astra 10 optionale in plus daca senzatia de condus e de caruta motorizata. Acelasi lucru e valabil si pt Corolla, desi aici prea multe pareri indica contrariul.

Bafta. beer.gif
baburino
QUOTE(Bogdan54824)
Dar în dotările standard nu știu de ce spui că un enjoy e dotat mai bine decât Corolla Xellence. Eu din câte știu este invers, de pe Astra lipsind: aer condiționat automat, jante aliaj, geamuri electrice spate, scaun șofer reglabil pe înalțime, computer de bord, volan îmbrăcat în piele, senzor detecție pasager dreapta față, cotiera. În sens invers chiar nu văd ce lipsește, iar toate astea care lipsesc de pe Astra fac 1250 EUR.


Nu spun ca in dotarile standard N'joy-ul e mai dotat decat Exellence, ci ca un N'joy la care pun optionale de 1000 EUR DDP e mult mai bine dotat decat japoneza si e mai ieftin cu 1200 eur dupa reducerile de rigoare. Ideea era ca as plati mai mult pentru ceva mai slab dotat (nu pentru o masina mai slaba) si mai vechi. Oricum edificarea va veni dupa testul cu nemtoaica.

PS: Ca sa fortez putin comparatia ar fi ceva gen: dealerul vrea sa imi vanda un Sony Ericsson T610, delefon despre care stiu ca e bun (era acum 3 ani) la un pret cu 7% mai mare decat un K750 si imi explica ca nu conteaza ca al doilea are camera de 2MP si alte alea ci ca primul e un telefon bun, ca nu s-a plans nimeni de el, ca o sa ma tina toata viata, etc.
Aici e buba. Sunt convins ca Corolla e o masina super, dar mi se pare supraevaluata ca pret in comparatie cu competitia. Daca discounturile ar fi mai mari sigur vanzarile ar fi pe masura...
T u d o r
Si eu am fost putin dezamagit de ce ofera Toyota Corolla, am facut drive test acum cateva luni cu modelul 1.6i hatch Sol pe care il aveau cei de la ToyoMotor. Adica masina este ok, are dotari suficiente, dar parca prea incearca sa te convinga ca este ca vinul, cu cat se invecheste, cu atat e mai nobil. smile.gif Pretul pentru o masina care la anu' iese din fabricatie este mult prea mare si calitatea interiorului si a finisajelor nu este de top. Sincer am plecat din Corolla cu un sentiment de anost si ieftin, nu vreau sa ma certe nimeni, asta a fost impresia mea subiectiva. Plus ca intre CD-player si bord era un luft de bagai degetul pe acolo, asa ceva este inadmisibil la o masina de pretul asta. Nici la Logan nu vezi gauri asa... smile.gif

Despre Astra nu pot sa ma pronunt, nu am mers niciodata cu una si nici nu m-am urcat macar, sa pot face o analiza de calitate a interiorului, macar.

Consider ca Toyota are o politica jenanta fata de clientii romani, cu subdealeri ai dealerilor greci. Pachetele sunt ok, dar sa nu poti sa adaugi macar un optional, ceva, e cam... :evil:
Tarabostes
Vezi ca si cei de la Toyota sunt flexibili ( ToyoMotor). Avand in familie o Corola sedan ( mama) m-am interesat si de una HB pt mine ( desi eram cu ochii pe Astra ). La discutia de acolo cu dealerul, acesta mi-a dat de inteles ca poate lasa din pret destul de mult, spre 1500, desi nu era nicio promotie oficiala, ca sa cumpar de la ei si nu de la Opel. Pana la urma am optat pt alta marca desi Astra imi place f mult in continuare. Interiorul este foarte misto fata de Corola, care e mai potrivita pt 40-50 de ani. Astra arata mai sport, indicatoare mari, rotunde, schimbator mai scurt, lunii mai agresive. Nu stiu cum sunt motoarele de 1.6 dar nu pot fi mari diferente. Cat despre fiabilitate, doar nu o sa o tii 10 ani. Maica-mea a avut ceva mici probleme, dar ce e drept service-ul de la Toyota e super ok, peste multe altele. Acum mai depinde si daca vrei sa ai o masina relativ comuna ( foarte multe Astre pe strada, chiar si din cele noi, ca sa nu mai spun de Classic, e la concurenta cu Logan).
_Titus_
QUOTE(Marius43076)
Domnu' CRISTIAN28.... mi-am dat cu parerea in privinta fiabilitatii prin prisma celor 72000km pe care i-am facut cu Corolla.Dupa 9 generatii de masini cu o fiabilitate remarcabila, recunoscuta de toata lumea, nu vad de ce generatia X nu ar fi la fel de fiabila..da' matale te-ai bagat in discutie asa ca sa te afli-n treaba, mai bine baga-te intr-o Toyota,mergi cativa km si apoi mai scrii pe aici. :wave:


Daca matale iti place Corolla e Ok dar sa impui dragoste cu sila e prea de tot...crezi ca daca fac eu cativa km cu Toyota ma voi lamuri de fiabilitatea viitorului model ? Si Mercedes erau candva cele mai fiabile masini , ce te face sa crezi ca Toyota va fi in frunte forever ? Stai sa vina Corolla cea noua plina de extrase si apoi da-ti cu parerea despre ceva concret .
Altfel , observ ca posesorii de japoneze sunt mult mai agresivi decat media forumistilor (vorbesc la modul general) si vor neaparat sa-i consideri cei mai destepti pt alegerea lor . Gusturile si pretentiiile oamenilor sunt diferite si ar trebui sa le respectam si pe ale celorlalti .
baburino
QUOTE(gabi64453)
Vezi ca si cei de la Toyota sunt flexibili ( ToyoMotor). Avand in familie o Corola sedan ( mama) m-am interesat si de una HB pt mine ( desi eram cu ochii pe Astra ). La discutia de acolo cu dealerul, acesta mi-a dat de inteles ca poate lasa din pret destul de mult, spre 1500, desi nu era nicio promotie oficiala, ca sa cumpar de la ei si nu de la Opel. Pana la urma am optat pt alta marca desi Astra imi place f mult in continuare. Interiorul este foarte misto fata de Corola, care e mai potrivita pt 40-50 de ani. Astra arata mai sport, indicatoare mari, rotunde, schimbator mai scurt, lunii mai agresive. Nu stiu cum sunt motoarele de 1.6 dar nu pot fi mari diferente. Cat despre fiabilitate, doar nu o sa o tii 10 ani. Maica-mea a avut ceva mici probleme, dar ce e drept service-ul de la Toyota e super ok, peste multe altele. Acum mai depinde si daca vrei sa ai o masina relativ comuna ( foarte multe Astre pe strada, chiar si din cele noi, ca sa nu mai spun de Classic, e la concurenta cu Logan).


Well, ce sa mai zic... Asta e si impresia mea. M-am dat azi cu un coleg cu o astra H benzina 140 cai (a condus el). Nu pot face comparatii pentru ca asta de 140 cp ziceai ca e racheta fata de Corolla cu care mersesem eu ieri. Interiorul mi s-a parut mai sport intradevar (poate cuvantul e de fapt "mai german"). Faptul ca tot bordul e captusit de chestia aia cauciucata ajuta la vibratii (nu se simte nik, pe cand la Corolla vibra bordul pe piatra cubica).
Pe de alta parte interiorul la Corolla mi s-a parut mai stilat, mai elegant, desi materialele nu sunt de super calitate (cel putin cotiera de la sofer este cu cateva clase peste Opel). O sa incerc sa fac un test adevarat si cu Astra daca am timp. Ideea e ca daca as putea luat Xellence-ul in 14500 DDP probabil ca as merge pe mana Toyotei. Altfel deja inclin sa cred ca va castiga Astra. E totusi o masina mai nou si mai bine dotata care are o valoare de revanzare mult mai mare.
Bogdan54824
Duras, inca o data, in configuratie standard Astra NU este mai bine dotata. Uita-te inca o data la postul meu de mai sus, si verifica daca vrei si tu ofertele oficiale. De pe Astra enjoy lipsesc dotari in valoare de 1250EUR care pe Corolla Xellence sunt standard. Ca sa nu mai menționam si faptul ca la Astra o configuratie personalizata inseamna si un timp de asteptare considerabil.
baburino
QUOTE(Bogdan54824)
Duras, inca o data, in configuratie standard Astra NU este mai bine dotata. Uita-te inca o data la postul meu de mai sus, si verifica daca vrei si tu ofertele oficiale. De pe Astra enjoy lipsesc dotari in valoare de 1250EUR care pe Corolla Xellence sunt standard. Ca sa nu mai menționam si faptul ca la Astra o configuratie personalizata inseamna si un timp de asteptare considerabil.


Pai corecteaza-ma daca gresesc:
Am luat o astra Njoy si am mai pus pe ea: pachet njoy plus, oglinzi pliabile electric, scut motor, mp3 si niste alte maruntisuri si rezulta un DDP dupa reducerea de 1250 EUR de 14700.
Fata de Xellence are in minus jentile de aliaj (care la Toyota nu prea sunt fatoase oricum) si are in plus:
- calculator de bord cu o gramada de functii (incl. averizare presiune roti, service);
- geamuri electrice care pot fi inchise din telecomanda;
- mp3 player cu 7 difuzoare (la Corolla sa vrei sa iei altceva si nu poti);
- oglinzi incalzite si pliabile electric (la Corolla nici macar degivrante nu sunt ce sa mai vorbim de plierea automata..);
- de diferenta aia de pret pot pune pe Astra de ex Sasiu sport + ESP si tot mai raman cu bani.
ncristi
QUOTE
du te si urca intr una si o sa vezi diferentza de comfort si finisaje


Sunt 2 puncte la care multe japoneze nu exceleaza...fiabilitate poate dar finisaje ?

Si cu confortul treburile sunt dubioase...acum fiecare intelege ce vrea functie de masinile pe care le-a mai condus inainte etc ...dar eu cred ca marele atu al japonezelor este fiabilitatea.
Bogdan54824
Ok, eu mă uitasem doar la configurația standard, dar hai să vedem în configurația asta:
1) Calculatorul de bord sper ca l-ai adăugat ca opțional (109EUR) că standard nu este;
2) Geamurile din câte am citit pe forumul Asta (am fost și eu destul de interesat de model la un moment dat, și încă îmi place foarte mult) nu merg din telecomandă decât dacă sunt toate 4 electrice (~190EUR pentru electrice spate)
3) La capitolul MP3 este clar că Astra stă mult mai bine, deși sunt opțiuni foarte bune și pentru Corolla (s-a discutat pe larg pe thread-ul dedicat modelului).
4) Oglinzile sunt încălzite doar pe SOL, întradevăr.
5) Lucrurile care încă mai lipsesc de pe Astra chiar și în configurația asta sunt: scaun șofer reglabil pe înalțime, volan îmbrăcat în piele, senzor detecție pasager dreapta față, cotiera, dar poate le-ai pus între mărunțișurile care le-ai mai adăugat în configurație.

În afară de prețul final care este evident foarte important, și dacă până la urmă nu-ți ies calculele cu Toyota asta este, nu ai ce să-i faci, eu cred că un alt factor o să-ți influențeze decizia mai mult decât orice fel de opționale: timpul de livrare.
Foarte serios vorbind, ai întrebat la Opel cât este termenul de livrare, în configurația ta, personalizată? Acum depide, în cazul în care ai deja o altă mașină în momentul ăsta e posibil să nu te deranjeze un termen de livrare mai mare (dacă nu greșesc în jur de 2-3 luni).
baburino
QUOTE(Bogdan54824)
Ok, eu mă uitasem doar la configurația standard, dar hai să vedem în configurația asta:
1) Calculatorul de bord sper ca l-ai adăugat ca opțional (109EUR) că standard nu este;
2) Geamurile din câte am citit pe forumul Asta (am fost și eu destul de interesat de model la un moment dat, și încă îmi place foarte mult) nu merg din telecomandă decât dacă sunt toate 4 electrice (~190EUR pentru electrice spate)
3) La capitolul MP3 este clar că Astra stă mult mai bine, deși sunt opțiuni foarte bune și pentru Corolla (s-a discutat pe larg pe thread-ul dedicat modelului).
4) Oglinzile sunt încălzite doar pe SOL, întradevăr.
5) Lucrurile care încă mai lipsesc de pe Astra chiar și în configurația asta sunt: scaun șofer reglabil pe înalțime, volan îmbrăcat în piele, senzor detecție pasager dreapta față, cotiera, dar poate le-ai pus între mărunțișurile care le-ai mai adăugat în configurație.

În afară de prețul final care este evident foarte important, și dacă până la urmă nu-ți ies calculele cu Toyota asta este, nu ai ce să-i faci, eu cred că un alt factor o să-ți influențeze decizia mai mult decât orice fel de opționale: timpul de livrare.
Foarte serios vorbind, ai întrebat la Opel cât este termenul de livrare, în configurația ta, personalizată? Acum depide, în cazul în care ai deja o altă mașină în momentul ăsta e posibil să nu te deranjeze un termen de livrare mai mare (dacă nu greșesc în jur de 2-3 luni).


Pai asta diferenta majora fata de Toyo e ca la astra mai totul e configurabil:
1 mi am pus optiunea cu calculatorul pentru ca daca iei pachetul Njoy plus ai clima si dispaly GID iar dealer-ul imi activeaza BC la livrarea masinii free of charge (de obicei costa 80 RON, asa ca nu mai conteaza);
2 merge si cu geamuri electrice fata (se rezolva tot mocca la dealer - sau costa 70 ron);
3 no comment
4 la astra nu numai ca sunt incalzite ci si pliabile electric;
5 iata ce contine Enjoy Plus pack: pachet lumini interioare, volan in piele,
comenzile sistemului audio pe volan, climatizare electronica,
scaunul soferului reglabil in 6 moduri si cu suport lombar,
bandouri in culoarea caroseriei, cotiera centrala pt saunul soferului) - deci maruntisurile alea sunt si inca si mai interesante (lipseste senzorul pasager care poate fi adaugat si nu costa mult).

Termenul de livrare e de maxim 3 luni, am un Logan cu care ma dau pana atunci, asa ca nu asta e problema.
Bogdan54824
Eh... în condițiile astea... Astra pare o alegere mai bună.
Eu nu eram dispus să aștept atât de mult, iar neveste-mii i-a plăcut foarte mult Corolla :angel:.
baburino
QUOTE(Bogdan54824)
Eh... în condițiile astea... Astra pare o alegere mai bună.
Eu nu eram dispus să aștept atât de mult, iar neveste-mii i-a plăcut foarte mult Corolla :angel:.


Si la mine consoarta tinde sa creada ca parca Toyota ar fi cea mai buna, desi ea inca nu s-a suit in Opel. Dilema e atat de mare incat probabil, pentru o anumita perioada de timp, indiferent de alegerea pe care o fac, am sa raman cu gandul la cealalta masina.
Oricum, asa cum am mai zis, daca in momentul asta Toyota mi-ar face o oferta de discount de minim 6.5-7% plus accesorii (alarma, covorase, tava portbagaj si eventual eleronul spate) mai mult ca sigur ca as da avansul la ei si gata.
Tarabostes
pai du-te la ei cu discursul asta si nu cred ca vor fi asa opaci, mai ales ca in curand ( discutabil cand) o sa vina noua Corola, e vara si vanzarile mai scad, iar daca te refuza si iei Astra, vei fi oricum mai castigat smile.gif
baburino
QUOTE(gabi64453)
pai du-te la ei cu discursul asta si nu cred ca vor fi asa opaci, mai ales ca in curand ( discutabil cand) o sa vina noua Corola, e vara si vanzarile mai scad, iar daca te refuza si iei Astra, vei fi oricum mai castigat smile.gif


Deocamdata ma duc maine la Radacini sa-mi faca o configuratie si o oferta si dupa ma duc cu ea la Toyo sa vad ce au si ei de zis si voi face alegerea rolleyes.gif
DAN
QUOTE(gabi64453)
pai du-te la ei cu discursul asta si nu cred ca vor fi asa opaci, mai ales ca in curand ( discutabil cand) o sa vina noua Corola, e vara si vanzarile mai scad, iar daca te refuza si iei Astra, vei fi oricum mai castigat smile.gif


Iti zic din start care va fi raspunsul: NU!.Dealerul castiga mult mai putin la o masina decat toate acele cerinte..si nu stiu cine ar fi dispus sa vanda in pierdere... blush.gif
DAN
Poate vei iesi mai castigat din punctul de vedere al dotarilor....si atat. :ban: .Gandeste-te de ce dotari ai nevoie la o masina si la Astra, cat de mult vei folosi toate acele dotari.Degeaba ai multe daca nu le vei folosi pe toate decat foarte, foarte rar.Parerea mea... blush.gif .

Nu cred ca se merita sa dai fiabilitatea unei marci pe 2-3 dotari in plus.Oricum, alegerea e a ta.In schimb daca vei opta pentru Toyota nu stiu daca exista cineva pe forumul asta care iti va spune ca nu ai facut o alegere buna.
Oricum, indiferent de alegerea facuta..sa te bucuri de masina. beer.gif
Tarabostes
pai atunci cum se axplica promotiile de 1500 EUR, la o negociere nu castigi tot ce ti-ai propus dar castigi ceva

acum am citit ca omul vrea 7% discount plus ( nu sau) covorase, alarma, eleron,asta cred ca e cel mai costisitor ca fara el ajunge totul pe la 1200-1300E, ceea ce nu e foarte mult, daca avem in vedere discounturile pe care le fac periodic sau pe la un SIAB, etc
baburino
QUOTE(DAN)
Poate vei iesi mai castigat din punctul de vedere al dotarilor....si atat. :ban: .Gandeste-te de ce dotari ai nevoie la o masina si la Astra, cat de mult vei folosi toate acele dotari.Degeaba ai multe daca nu le vei folosi pe toate decat foarte, foarte rar.Parerea mea... blush.gif .

Nu cred ca se merita sa dai fiabilitatea unei marci pe 2-3 dotari in plus.Oricum, alegerea e a ta.In schimb daca vei opta pentru Toyota nu stiu daca exista cineva pe forumul asta care iti va spune ca nu ai facut o alegere buna.
Oricum, indiferent de alegerea facuta..sa te bucuri de masina. beer.gif


De acord cu tine ca unele dotari pot fi incadrate la categoria gadgeturi dragute, dar problema nu e ca nu se poate fara ele, ci faptul ca la Toyota pe langa faptul ca nu sunt disponibile e ca si cum as plati pentru ele dar nu le am (luand in considerale pretul celor doua masini).
Pe langa asta acest model de Corolla, dupa ce ca o japoneza se vinde mai slab la sh se va mai devaloriza si prin aparitia modelului nou. Deci sunt in situatia de a plati mai mult pe ceva care nu va aduce un return echivalent celeilalte masini.
baburino
QUOTE(gabi64453)
pai atunci cum se axplica promotiile de 1500 EUR, la o negociere nu castigi tot ce ti-ai propus dar castigi ceva

acum am citit ca omul vrea 7% discount plus ( nu sau) covorase, alarma, eleron,asta cred ca e cel mai costisitor ca fara el ajunge totul pe la 1200-1300E, ceea ce nu e foarte mult, daca avem in vedere discounturile pe care le fac periodic sau pe la un SIAB, etc


Asta e punctul pe i.
Deci cand vor ei se poate. Mi se spune de catre dealer ca Toyota nu e o masina cheap si ca e mai scumpa datorita calitatii.
Pana acum la drive test-ul cu ambele masini a rezultat ca la Corolla zdranganea cordul pe piatra cubila, la Astra nu. In rest feeleng-ul a fost similar (poate Astra a parunt ceva mai sportiva - suspensiile si demarajul datorita cuplului mai mare la turatie mai mica).
Una peste alta nu cred ca nemtii sunt asa varza la facut masini si povestea cu Toyota care ma tine o viata si nu se strica iar e apa de ploaie (cel putin pentru mine) pentru ca eu unul nu am de gand sa tin o masina mai mult de 5 ani (merg in medie cam 15000 km pe an) asa ca eu vand masina la maxim 75000 km, ori nu cred ca or sa fie probleme grave nici daca-mi iau Renault. So bottom line: daca nu primesc reducerea care ma multumeste nici nu se va pune problema sa pletesc atat. La 15700 cat imi cer astia pe Un Xellence HB fac din Opel-ul ala racheta (fie am o masina full cu ESP, senzori de toate felurile in toata masina care-mi spun toate cele, piele pe scaune si usi ..., fie o las la fel de echipata ca si Corolla da ii pun motor de 1.8 cu 125 cp). Asta e de fapt diferenta in bani, ca la calitate cel putin la finisaje, in interior se vede diferenta de generatii: Corolla tocmai intra in secolul 21 cu o masina proiectata in sec 20, iar Astra a fost proiectata in acest secol.
Ce e super hilar e ca dealer-ul imi aduce ca argument suprem faptul ca Toyota e echipata cu renumitul motor VVTi cu distrib variabila care nu se uzeaza asa usor (cum am spus nu intentionez sa ies la pensie cu masina asta iar motoarele opel merg 200-250k fara probleme majore) ca si cum ar fi ultimul ragnet in materie, ori motorul respectiv e pe piata de 6 ani.
Asta e, vom vedea ce va mai fi...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.