Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ramine turata la 2000 alfa 164
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
ddan80790
am o alfa 164 twinspark(injectie multipunct )
dimineata cind o pornesc sta ambalata la 2000 de turatii aproape un minut
apoi isi revine.
initial raminea ambalata am dus-o la un electrician s-a facut ca a mesterit si
nu a mai stat ambalata dar surpriza cind e rece dimineata (adica pe caldurile astea cred ca are 30 40 grade motorul ) sta ambalata la 2000 turatii aproape 1 minut
as dori sa aud pareri ce ar putea fi devina
s-a confrutat pina acum cineva cu astfel de situatie?
cum a remediat-o?
va multumesc
James Kilowatt
Din ce an e? Daca e generatie mai veche s-ar putea sa aiba o procedura de idle learn.
ddan80790
e primul model de 164 facut pina in 1992
James Kilowatt
E cu IAC, sau relentiul se regleaza manual cu surubelnita? Daca are IAC (Idle air control) s-ar putea sa existe de reset al calculatorului si de idle learn, adica invata din nou pozitiile IAC-ului pentru relenti functie de temperatura si alti parametri. Daca exista procedura asta incearc-o, pentru ca oricum nu costa nimic inainte sa incerci altceva.
Ai facut recent reparatii care au necesitat deconectarea bateriei?
ddan80790
da deci masina raminea ambalata
1)s-a curatat clapeta de acceleratie si s-a pus la loc (oare merge curatata clapeta sau tr schimbata?)
2)bateria a fost scoasa de pe masina seara ca avea un consumator
3)Acum tu zici sa reglez relantiul cu surubelnita si apoi sa resetez calclatorul?
cum ?
cu procedura aceea: ,pun contact 10 sec apoi il iau apoi pornesc motorul
pornesc consumatorii 10 sec ii opresc ,las motorul sa se incalzeasca si apoi pornesc din nou consumatorii 10 sec ii opresc mai las putin motorul sa mearga si apoi il opresc"
4)si inca o intrebare :
daca am consumator si scot bateria seara se poate deregla calc? si tr resetat?
asta chiar nu am stiut

PS sfaturile tale ma ajuta mai spune-mi ca poate-i dau de cap pt ca sincer mecanicii nu ma ajuta cel putin pina acum in alte probleme

multumesc
James Kilowatt
Daca ai IAC, nu reglezi nimic cu surubelnita! Tocmai de asta am intrebat daca se regleaza cu surubelnita, ca sa aflu daca e sau nu cu IAC. IAC-ul e actionat de un motoras pas cu pas controlat de ECM, asa ca nu prea are ce cauta acolo surubelnita.

La multe masini curatarea clapetei de acceleratie si a IAC-ului e frectie la picior de lemn, daca are EGR sau furtun de recirculare a gazelor (PCV) care intra in galeria de admisie inaintea claptei sau a IAC-ului. In cazurile astea, le cureti si dupa 10 minute arata la fel. Insa asta nu ar trebui sa puna probleme.

Incearca procedura de ilde learn de care spuneai. Si la mine de exemplu e aceeasi. Daca ai gasit-o in manual, atunci incearca sa o aplici, nu ai absolut nimic de pierdut.

Unele ECM-uri uita niste setari cand scoti bateria, si le invata apoi din mers. N-am de unde sa stiu daca se aplica sau nu si la tine.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.