ramine turata la 2000 alfa 164 |
This topic is about ramine turata la 2000 alfa 164, the author, ddan80790, wrote about: am o alfa 164 twinspark(injectie multipunct ) dimineata cind o pornesc sta ambalata la 2000 de turatii aproape un minut apoi isi revine. initial ramin ... To read more just scroll down
ramine turata la 2000 alfa 164 |
Jun 26 2006, 03:13 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 25-June 06 From: Bucuresti Member No.: 80.783 |
dimineata cind o pornesc sta ambalata la 2000 de turatii aproape un minut apoi isi revine. initial raminea ambalata am dus-o la un electrician s-a facut ca a mesterit si nu a mai stat ambalata dar surpriza cind e rece dimineata (adica pe caldurile astea cred ca are 30 40 grade motorul ) sta ambalata la 2000 turatii aproape 1 minut as dori sa aud pareri ce ar putea fi devina s-a confrutat pina acum cineva cu astfel de situatie? cum a remediat-o? va multumesc |
|
|
Jun 26 2006, 05:40 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Din ce an e? Daca e generatie mai veche s-ar putea sa aiba o procedura de idle learn.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 27 2006, 08:59 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 25-June 06 From: Bucuresti Member No.: 80.783 |
e primul model de 164 facut pina in 1992
|
|
|
Jun 27 2006, 10:21 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Ai facut recent reparatii care au necesitat deconectarea bateriei? -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jun 27 2006, 11:26 AM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 25-June 06 From: Bucuresti Member No.: 80.783 |
1)s-a curatat clapeta de acceleratie si s-a pus la loc (oare merge curatata clapeta sau tr schimbata?) 2)bateria a fost scoasa de pe masina seara ca avea un consumator 3)Acum tu zici sa reglez relantiul cu surubelnita si apoi sa resetez calclatorul? cum ? cu procedura aceea: ,pun contact 10 sec apoi il iau apoi pornesc motorul pornesc consumatorii 10 sec ii opresc ,las motorul sa se incalzeasca si apoi pornesc din nou consumatorii 10 sec ii opresc mai las putin motorul sa mearga si apoi il opresc" 4)si inca o intrebare : daca am consumator si scot bateria seara se poate deregla calc? si tr resetat? asta chiar nu am stiut PS sfaturile tale ma ajuta mai spune-mi ca poate-i dau de cap pt ca sincer mecanicii nu ma ajuta cel putin pina acum in alte probleme multumesc |
|
|
Jun 27 2006, 11:39 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Daca ai IAC, nu reglezi nimic cu surubelnita! Tocmai de asta am intrebat daca se regleaza cu surubelnita, ca sa aflu daca e sau nu cu IAC. IAC-ul e actionat de un motoras pas cu pas controlat de ECM, asa ca nu prea are ce cauta acolo surubelnita.
La multe masini curatarea clapetei de acceleratie si a IAC-ului e frectie la picior de lemn, daca are EGR sau furtun de recirculare a gazelor (PCV) care intra in galeria de admisie inaintea claptei sau a IAC-ului. In cazurile astea, le cureti si dupa 10 minute arata la fel. Insa asta nu ar trebui sa puna probleme. Incearca procedura de ilde learn de care spuneai. Si la mine de exemplu e aceeasi. Daca ai gasit-o in manual, atunci incearca sa o aplici, nu ai absolut nimic de pierdut. Unele ECM-uri uita niste setari cand scoti bateria, si le invata apoi din mers. N-am de unde sa stiu daca se aplica sau nu si la tine. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 03:43 PM |