QUOTE(G e o r g e)
sa inteleg ca tu DAN ai rodat foarte multe masini dar toate au fost berline mai putin ultima . la berlina era problema sa nu treci de 2000 rpm ca nu era stransa chiulasa si dupa rodaj de duceai sa mai stranga mecanicii niste suruburi ...
pfff, pe astia care schimba jos am eu pica ... astia sunt aia care intra intr-o depasire si rapid ii dau urmatoarea .
sa va spun ceva, un motor sbturat consuma mai mult ca un motor turat , in plus viata lui scade mai repede daca mergi cu el subturat decat turat .
motoarele voastre sunt de turatie aingand puterea maxima la 6000+ rpm .
pfff, pe astia care schimba jos am eu pica ... astia sunt aia care intra intr-o depasire si rapid ii dau urmatoarea .
sa va spun ceva, un motor sbturat consuma mai mult ca un motor turat , in plus viata lui scade mai repede daca mergi cu el subturat decat turat .
motoarele voastre sunt de turatie aingand puterea maxima la 6000+ rpm .
Purtati o polemica in urma careia probabil multi nu au ramas cu o informatie clara.
Sa va vand un pont: la orice masina turatia si viteza optima (cele recomandate a nu fi depasite in perioada de rodaj cat si cele la care se scot cele mai mici consumuri) sunt cele din dreptul orei 12 a ceasurilor de bord