IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Rk motor lada 1200-in sfarsit cu motoru la reparat

This topic is about Rk motor lada 1200-in sfarsit cu motoru la reparat, the author, Cosmin65397, wrote about: Salutari! eheee a venit timpu sa-mi fac si eu motoru...astazi de dimineata am dus-o la un mecanic pe la aparatorii patriei asa ca o sa postez aici toa ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Rk motor lada 1200-in sfarsit cu motoru la reparat
Cosmin65397
post May 23 2006, 07:48 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 619
Joined: 14-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.390



Salutari! eheee a venit timpu sa-mi fac si eu motoru...astazi de dimineata am dus-o la un mecanic pe la aparatorii patriei asa ca o sa postez aici toate schimbarile facute la motor si respectiv reglaje. Pentru inceput pun piesele pe care mi le-a spus ca trebuiesc inlocuite si acestea ar fi:
-Pinion distributie
-Pompa ulei
-Garnituri carburator(talpa-capac)
-Semering palier
-Semering distributie
-Capac pompa apa+garnitura
-Garnitura chiulasa
-Garnitura distributie
-Pinion axa came
-Set ghid supape( 8 buc.)
-Intinzator
-Set supape admisie-4 bucati admisie ;evacuare 4 bucati
-Cuzineti biela R1
-Cuzineti palier R1(set)
-Axiali R1 (set)
-Set pistoane R1
-Segmenti R1
-Rulment presiune
-Bolturi biele 1 set
-Bucsi electromotor
-Carbuni electromotor
-Carbuni alternator
-Rulmenti alternator
-Filtru de aer

Cam lunga lista de piese blush.gif ..deh e prima oara cand motoru e desfacut si reparat..maine dimineata ma duc sa iau piese de pe grivita ... o intrebare am pt voi ....sa nu iau semeringuri de lada ? cica nu sunt asa bune,si sa iau de ww?
Sal


--------------------
Lada 1200s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florentin43993
post May 23 2006, 10:12 PM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 5-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.986



Da!Din spusele multora semeringurile de VW sunt mai calitative ,dar si mai scumpe.
-Cum ai dat de mecanicul asta?(este vreo cunostinta)
-Cat te costa?(piesele si manopera)
-Cat dureaza pana iti scoti BESTIA din nou pe drumuri? bicycle.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin65397
post May 23 2006, 10:20 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 619
Joined: 14-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.390



salut! Tata il stie pe mecanic..nush de unde.....nu conteaza ce pret au semeringurile....sa fie de 8 mm asta conteaza
La pret nush ce sa zic...am dat doar 150 ron pana acuma...
Intr-o saptamana e gata!


--------------------
Lada 1200s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post May 24 2006, 08:22 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



simeringurile palier etc. sunt ok, as zice, eu am pus la capacul de la lant si nu curge de loc
dar probabil ca cele de VW sunt mult superioare
oricul, unde merita sa pui de VW sunt simeringurile de pe ghidurile supapelor
ca acolo este temperatura mare, si mai ales daca nimeresti un set rusesc prost si trebuie sa le schimbi iar este o manopera intreaga (demontat ax cu came etc...)
succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post May 24 2006, 10:56 AM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



La supape - VW fara discutie. Dar sa schimbi doar pinionul de la axa cu came si o patina ?! Cel de la arborele cotit se uzeaza mai repede (e mai mic si practic il freaca dublu) si OK e sa schimbi tot setul (lant+pinioane+patine), altfel elementele noi se vor uza prematur lucrand impreuna cu cele vechi. Atentie iarasi unde alezezi blocul si rectifici arborele! Sunt operatii care necesita precizie si pricepere maxime. Si supapele nu merg rectificate? Sunt asa omorate? Axa cu came+culbutori nu inlocuiesti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin65397
post May 24 2006, 01:05 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 619
Joined: 14-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.390



Salut! Din pacate mai greu cu semeringurile de vw am cautat la 3 magazine si nu am gasit de diametrul de lada(8mm), cand au auzit aia ca vreau sa pun semeringuri de ww pe lada au inceput sa rada...in fine...in cele din urma am ajuns la Atlas pe grivita si am luat toate piesele de mai sus.
Axe cu came si culbutori am avut de cand am luat masina,lant la fel.
Cu pistoanele ramane de vazut....am luat de la atlas de 76:4...sa vad ce zice mecanicu daca trebuie 76:2 o sa le schimb.
Tot ce tine de alezat..chiulasa ,vibrochen le face mecanicu.
Daca ati fi vazut supapele,pistoanele,ghid supapele,pompa de ulei in ce stare erau cred ca va mirati cum am mers eu cu masina.Va spun mai multe dupa ora 18 cand ajung de la mecanic.Bafta!


P.S cer scuze daca nu m-am exprimat pe undeva corect dar am scris in fuga.


--------------------
Lada 1200s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post May 26 2006, 11:11 AM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



salut
ia uite ce-am gasit:

cotele de alezaj ale cilindrului (tot ce pun aici e valabil pt 1200, dar uenle sunt la fel si la 1500)


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post May 26 2006, 11:15 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



nu inteleg de ce nu intra...e sub 100k
mai incerc o data


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post May 26 2006, 11:23 AM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



ma enerveaza :bash:
deci cien vrea cotele la cilindri, pistoane, cuzineti sa dea mail la h*****@yahoo.com beer.gif

anunturile pe forum... regulamentul... alea alea


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin65397
post May 30 2006, 02:32 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 619
Joined: 14-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.390



Eu am datele astea:

Big end journals

nominal / 0.25 / 0.50 / 0.75 / 1.0
47.814 / 47.564 / 47.314 / 47.064 / 46.814
47.834 / 47.584 / 47.334 / 47.084 / 46.834


Main journals

50.775 / 50.525 / 50.275 / 50.025 / 49.775
50.795 / 50.545 / 50.295 / 50.045 / 49.795


sa fie oare pt vibrochen sau cuzineti? nu-mi pot da seama


--------------------
Lada 1200s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post May 31 2006, 09:48 AM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



Main journals sunt paliere. Banuiesc ca "big end" or fi de la manetoane, desi le spune altfel in limba lui Shakespeare. Cotele sunt de arbore, la cuzineti se da +0.25, +0.50, samd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin65397
post May 31 2006, 10:00 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 619
Joined: 14-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.390



Am si eu o intrebare...cum curatz tobele de uleiul ars care a ramas in ele? se poate curatza sau trebuie sa merg cu ele asa pana se arde pasta aceea uleioasa din ele?





P.S am adus masina acasa ....motoru toarce....!!!! :1:


--------------------
Lada 1200s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Jun 1 2006, 08:24 AM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



Felicitari beer.gif
Tobele cred ca se pot arde ca la motociclete, nu stiu cum, dar asa se face…


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin65397
post Jun 1 2006, 02:04 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 619
Joined: 14-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.390



Ma gandeam in felu urmator....demontez tobele si in fiecare din ele sa astup un capat iar prin celalalt sa torn carbusolv sau sa pun fiecare toba la foc sa arda pasta aia de ulei din ele.....nush ce sa fac...


--------------------
Lada 1200s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post Jun 2 2006, 10:51 AM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



Nu-ti bate capul cu tobele, lasa-le ca se curata singure. Daca bagi ceva solventi poate pocnesc vaporii pe-acolo si infloresc tobele ca lalelele!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin65397
post Jun 2 2006, 07:32 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 619
Joined: 14-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.390



Nu-mi mai bat capu cu tobele, nici nu o sa le las sa se curate singure...mi-am luat alte tobe si cred ca e mult mai bine... beer.gif !


--------------------
Lada 1200s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin65397
post Jun 6 2006, 04:13 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 619
Joined: 14-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.390



Ce intrebare mai am....la temperatura apei din motor indicatorul mai are cam 3-4 mm si ajunge pe rosu e normal la un motor facut sa indice asa?


--------------------
Lada 1200s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Jun 6 2006, 04:26 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



e normal, de fapt cartea asa recomanda si dupa rodaj: sa stea acul la 3-4 mm de zoan rosie
un motor se simte cu atat mai bine cu cat e mai cald, cu conditia sa nu fiarba apa (adica sa nu fie pe rosu)
de-aia nu tre scos niciodata termostatul, cum fac unii la dacia, se distruge motorul rapid...
deci mergi mai departe fara grija biggrin.gif
cati km ai de cand ai facut motorul?


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin65397
post Jun 6 2006, 09:29 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 619
Joined: 14-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.390



Termostatu l-am schimbat ,cel vechi nu mai lucra bine .
Am aproximativ 200Km pana acum.


--------------------
Lada 1200s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabriel cretu
post Jun 7 2006, 08:56 AM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 404
Joined: 23-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.200



astia cu piese spun ca trebuie sa deschida intre 87-92 grade........vezi ca se poate sa fie si de la termocupla nu doar termostatul...........termocupla e jos la radiator,langa surubul de golire..............sper sa fie la fel ca la 1500..........sau asta o fi doar pt elecroventilator ? ti-o arat la intalnire....... :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 01:37 PM