Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Rk motor lada 1200-in sfarsit cu motoru la reparat
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Cosmin65397
Salutari! eheee a venit timpu sa-mi fac si eu motoru...astazi de dimineata am dus-o la un mecanic pe la aparatorii patriei asa ca o sa postez aici toate schimbarile facute la motor si respectiv reglaje. Pentru inceput pun piesele pe care mi le-a spus ca trebuiesc inlocuite si acestea ar fi:
-Pinion distributie
-Pompa ulei
-Garnituri carburator(talpa-capac)
-Semering palier
-Semering distributie
-Capac pompa apa+garnitura
-Garnitura chiulasa
-Garnitura distributie
-Pinion axa came
-Set ghid supape( 8 buc.)
-Intinzator
-Set supape admisie-4 bucati admisie ;evacuare 4 bucati
-Cuzineti biela R1
-Cuzineti palier R1(set)
-Axiali R1 (set)
-Set pistoane R1
-Segmenti R1
-Rulment presiune
-Bolturi biele 1 set
-Bucsi electromotor
-Carbuni electromotor
-Carbuni alternator
-Rulmenti alternator
-Filtru de aer

Cam lunga lista de piese blush.gif ..deh e prima oara cand motoru e desfacut si reparat..maine dimineata ma duc sa iau piese de pe grivita ... o intrebare am pt voi ....sa nu iau semeringuri de lada ? cica nu sunt asa bune,si sa iau de ww?
Sal
florentin43993
Da!Din spusele multora semeringurile de VW sunt mai calitative ,dar si mai scumpe.
-Cum ai dat de mecanicul asta?(este vreo cunostinta)
-Cat te costa?(piesele si manopera)
-Cat dureaza pana iti scoti BESTIA din nou pe drumuri? bicycle.gif
Cosmin65397
salut! Tata il stie pe mecanic..nush de unde.....nu conteaza ce pret au semeringurile....sa fie de 8 mm asta conteaza
La pret nush ce sa zic...am dat doar 150 ron pana acuma...
Intr-o saptamana e gata!
Horia49540
simeringurile palier etc. sunt ok, as zice, eu am pus la capacul de la lant si nu curge de loc
dar probabil ca cele de VW sunt mult superioare
oricul, unde merita sa pui de VW sunt simeringurile de pe ghidurile supapelor
ca acolo este temperatura mare, si mai ales daca nimeresti un set rusesc prost si trebuie sa le schimbi iar este o manopera intreaga (demontat ax cu came etc...)
succes :wave:
Ionut45405
La supape - VW fara discutie. Dar sa schimbi doar pinionul de la axa cu came si o patina ?! Cel de la arborele cotit se uzeaza mai repede (e mai mic si practic il freaca dublu) si OK e sa schimbi tot setul (lant+pinioane+patine), altfel elementele noi se vor uza prematur lucrand impreuna cu cele vechi. Atentie iarasi unde alezezi blocul si rectifici arborele! Sunt operatii care necesita precizie si pricepere maxime. Si supapele nu merg rectificate? Sunt asa omorate? Axa cu came+culbutori nu inlocuiesti?
Cosmin65397
Salut! Din pacate mai greu cu semeringurile de vw am cautat la 3 magazine si nu am gasit de diametrul de lada(8mm), cand au auzit aia ca vreau sa pun semeringuri de ww pe lada au inceput sa rada...in fine...in cele din urma am ajuns la Atlas pe grivita si am luat toate piesele de mai sus.
Axe cu came si culbutori am avut de cand am luat masina,lant la fel.
Cu pistoanele ramane de vazut....am luat de la atlas de 76:4...sa vad ce zice mecanicu daca trebuie 76:2 o sa le schimb.
Tot ce tine de alezat..chiulasa ,vibrochen le face mecanicu.
Daca ati fi vazut supapele,pistoanele,ghid supapele,pompa de ulei in ce stare erau cred ca va mirati cum am mers eu cu masina.Va spun mai multe dupa ora 18 cand ajung de la mecanic.Bafta!


P.S cer scuze daca nu m-am exprimat pe undeva corect dar am scris in fuga.
Horia49540
salut
ia uite ce-am gasit:

cotele de alezaj ale cilindrului (tot ce pun aici e valabil pt 1200, dar uenle sunt la fel si la 1500)
Horia49540
nu inteleg de ce nu intra...e sub 100k
mai incerc o data
Horia49540
ma enerveaza :bash:
deci cien vrea cotele la cilindri, pistoane, cuzineti sa dea mail la h*****@yahoo.com beer.gif

anunturile pe forum... regulamentul... alea alea
Cosmin65397
Eu am datele astea:

Big end journals

nominal / 0.25 / 0.50 / 0.75 / 1.0
47.814 / 47.564 / 47.314 / 47.064 / 46.814
47.834 / 47.584 / 47.334 / 47.084 / 46.834


Main journals

50.775 / 50.525 / 50.275 / 50.025 / 49.775
50.795 / 50.545 / 50.295 / 50.045 / 49.795


sa fie oare pt vibrochen sau cuzineti? nu-mi pot da seama
Ionut45405
Main journals sunt paliere. Banuiesc ca "big end" or fi de la manetoane, desi le spune altfel in limba lui Shakespeare. Cotele sunt de arbore, la cuzineti se da +0.25, +0.50, samd.
Cosmin65397
Am si eu o intrebare...cum curatz tobele de uleiul ars care a ramas in ele? se poate curatza sau trebuie sa merg cu ele asa pana se arde pasta aceea uleioasa din ele?





P.S am adus masina acasa ....motoru toarce....!!!! :1:
Horia49540
Felicitari beer.gif
Tobele cred ca se pot arde ca la motociclete, nu stiu cum, dar asa se face…
Cosmin65397
Ma gandeam in felu urmator....demontez tobele si in fiecare din ele sa astup un capat iar prin celalalt sa torn carbusolv sau sa pun fiecare toba la foc sa arda pasta aia de ulei din ele.....nush ce sa fac...
Ionut45405
Nu-ti bate capul cu tobele, lasa-le ca se curata singure. Daca bagi ceva solventi poate pocnesc vaporii pe-acolo si infloresc tobele ca lalelele!
Cosmin65397
Nu-mi mai bat capu cu tobele, nici nu o sa le las sa se curate singure...mi-am luat alte tobe si cred ca e mult mai bine... beer.gif !
Cosmin65397
Ce intrebare mai am....la temperatura apei din motor indicatorul mai are cam 3-4 mm si ajunge pe rosu e normal la un motor facut sa indice asa?
Horia49540
e normal, de fapt cartea asa recomanda si dupa rodaj: sa stea acul la 3-4 mm de zoan rosie
un motor se simte cu atat mai bine cu cat e mai cald, cu conditia sa nu fiarba apa (adica sa nu fie pe rosu)
de-aia nu tre scos niciodata termostatul, cum fac unii la dacia, se distruge motorul rapid...
deci mergi mai departe fara grija biggrin.gif
cati km ai de cand ai facut motorul?
Cosmin65397
Termostatu l-am schimbat ,cel vechi nu mai lucra bine .
Am aproximativ 200Km pana acum.
gabriel cretu
astia cu piese spun ca trebuie sa deschida intre 87-92 grade........vezi ca se poate sa fie si de la termocupla nu doar termostatul...........termocupla e jos la radiator,langa surubul de golire..............sper sa fie la fel ca la 1500..........sau asta o fi doar pt elecroventilator ? ti-o arat la intalnire....... :wave:
Horia49540
n-are nici o treaba termocupla, aia doar cupleaza si decupleaza ventilatorul, da' numai la voi cu smecheriile astea de 1500 si 1600, noi cei cu motoare micutze avem ventilatorul in continuu, ca sa ne consume din puterea motorului :bash: biggrin.gif
asa ca stai linistit Cosmin, mergi mai departe ca merge bine:)
Cosmin65397
Nu imi fac probleme..am mers astazi cam 60 Km am fost pana la bunici si a mers perfect si nici nu s-a mai incalzit ,acul indicatorului se afla cam la 5-6 mm de zona rosie si cred ca nu se mai incalzeste si de la tobe..cu cele vechi se incalzea iar acum cu astea noi merge super motoru...si se simte si la pedala biggrin.gif
costel97111
Cosmin sint din Craiova si te rog daca se poate sa-mi dai si mie un nr de telefon sau adresa mecanicului la care ai facut minuni ---sau daca stie cineva un mecanic bun in Craiova
LADA 1500
Doru
Astept un mail
Cosmin65397
Costel ,ti-am trimis un mesaj detaliat in legatura cu mecanicul la care mi-am reparat motorul, sper sa-ti fie de folos! bafta si numai bine!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.