revizie 10.000 km logan diesel |
This topic is about revizie 10.000 km logan diesel, the author, Daniel76097, wrote about: cred ca subiectul a mai fost discutat, insa eu nu l-am gasit pe forum. imi puteti spune cat v-a costat revizia de 10.000 la logan diesel? si ceva deta ... To read more just scroll down
revizie 10.000 km logan diesel |
May 11 2006, 10:37 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 10-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.090 |
multumesc mult! |
|
|
May 13 2006, 03:34 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 50 Joined: 12-May 06 From: Galati (Galati) Member No.: 76.313 |
As vrea sa stiu si eu de la cei care au la ce perioada se fac reviziile la logan 1,4 MPI si 1,5 DCI si cat costa.
Din cate am citit pe aici astia de la Renault au pus motorul de 65 de cai fiindca cica motorina din romania e mai proasta, dar : 1,5 DCI - 65 CP transmisie curea, turbina cu geometrie fixa; 1,5 DCI - 86 CP transmisie lant, turbina cu geomatrie variabila; Cam astea ar fi diferentele; unde intervine motorina? A, am vazut la Roata de rezerva parca- au dus o Dacia dci la test parca la Vitan, la centrul ala de Diagnosticare computerizata si la motor le- a arata ca are 68 de CP. Deci hai sa zicem ca Dacia a declarat 65 sa fie cu marja de la motorina. O intrebare pentru cei care au renault clio, cu 1,5 DCI- este fiabil motoru si daca este pretentios la motorina, ca si la benzinarii nu vezi ceti baga aia? |
|
|
May 17 2006, 01:03 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 27-April 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 74.785 |
La Cluj, la Dacia Feleac, 1,6 mil., manopera, schimb ulei si filtru ulei.
Nimic altceva, daca n-are masina ceva bube. La 20k e mai nasol, se schimba si filtre aer+motorina |
|
|
May 31 2006, 12:07 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 10-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.090 |
frumos, la dacia feleac am stat si eu vreo jumatate de an in cluj, chiar vroiam sa ma stabilesc acolo. mi-ar fi placut sa imi fac acum revizia acolo. servus! |
|
|
May 31 2006, 05:00 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Motorul Renault 1,5 DCI 65 c.p.are turbina,iar cel de 1,5 DCI 80 c.p. are turbina cu intercooler. Turbina cu geometrie variabila si intercooler are numai motorul de 1,5 DCI cu 100 c.p. ! Presiunile din injectoare sunt diferite la aceste motoare,nu-mi aduc aminte exact valorile,dar la 80 c.p presiunea e mai mare decat la 65 c.p. si mai mica decat la 100 c.p. -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Sep 13 2006, 02:51 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 28 Joined: 15-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.870 |
Adras - 08.09.2006
ulei Turbo Diesel Elf 10w40 (86 ron - carffour) filtru aer + filtru ulei ( 41 ron - magazin de piese auto) manopera revizie (50 ron) total 177 ron p.s. filtrul de aer se poate schimba la 20 mii km |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 01:27 AM |